|
|
|
|
|
|
|
CBA w TVP na wniosek Kukiz'15? Tak sugeruje Paweł Kukiz
Przewodniczący Kukiz’15 skierował do szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego zapytanie w sprawie analizy dokumentów finansowych TVP. Paweł Kukiz chce poznać szczegóły zaproszenia funkcjonariuszy CBA przez Jacka Kurskiego, sugerując jednocześnie, że zajęli się oni sprawą na prośbę jego klubu.
więcej
|
Milion widzów ogląda kabaretowy cykl Jana Pietrzaka w TVP1
Nowy kabaretowy program „Pół wieku kabaretu pod Egidą” ogląda średnio 1,04 mln osób. TVP1 w czasie emisji cyklu Jana Pietrzaka zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte w 16-49.
więcej
|
,,Postaw na kolor" kolejną polską nowością HGTV. ,,Pokażemy jak zmienić pomieszczenie, które się znudziło"
W czwartek 11 maja br. kanał wnętrzarski HGTV Home & Garden rozpocznie emisję programu „Postaw na kolor”, w którym projektant wnętrz pokaże, jak w prosty sposób odmienić pomieszczenie.
więcej
|
Wysoka widoczność reklam w serwisach VOD
W jednej godzinie programu emitowanego w serwisach VOD średnio 7 minut przypada na reklamy. Widoczność tych spotów wśród internautów w zależności od platformy wynosi od 86 proc. (tvp.pl) do 94 proc. (player.pl).
więcej
|
Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych. 4fun Dance na podium
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV. Największy spadek udziału odnotowała Eska TV, która wypadła z miejsca 2. na 9. Z kolei najwięcej zyskało TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Okup" w AXN
11 maja 2017 roku AXN rozpocznie emisję nowego serialu „Okup”.
więcej
|
,,Transformers: Robots in Disguise 4" w Cartoon Network
30 kwietnia 2017 roku Cartoon Network rozpocznie emisję czwartego sezonu „Transformers: Robots in Disguise”.
więcej
|
|
|
Kampania Calvin Klein ze starszymi kobietami pokazuje, jak iluzoryczny jest kult piękna i młodości w marketingu (opinie)
Reklamy nowej kolekcji bielizny Calvina Kleina to nie kolejny marketingowy chwyt, który na chwilę ma zachwycić lub zszokować odbiorców, ale filozofia marki, którą niezmiennie i sukcesywnie wykorzystuje w swoich reklamach. Calvin Klein zdobywa zaufanie, bo nie oczekuje od kobiety zmian. Składa obietnicę, że to bielizna dostosuje się do niej, że nie zmusi jej do tego, by to ona się dostosowała. Marki stawiają na wiarygodność, określają inny niż dotychczas kanon piękna, stając się bliższymi zwykłemu człowiekowi. Tu chodzi o zmianę jakości i kanonu, jakie do tej pory świat reklamy zbudował - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci marketingowi.
więcej
|
Natur Produkt Zdrovit, Volkswagen Group Polska i Lidl dużo więcej na reklamy, w dół Orange Polska (TOP10)
Wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach były w I kwartale br. wyższe o 2,3 proc. wobec tego samego okresu ub.r. Największy wzrost nakładów na promocję swoich marek zanotowały w tym okresie Natur Produkt Zdrovit, Volkswagen Group Polska i Lidl Polska. Orange jako jedyny marketer z czołówki zredukował budżet reklamowy.
więcej
|
Wysoka widoczność reklam w serwisach VOD
W jednej godzinie programu emitowanego w serwisach VOD średnio 7 minut przypada na reklamy. Widoczność tych spotów wśród internautów w zależności od platformy wynosi od 86 proc. (tvp.pl) do 94 proc. (player.pl).
więcej
|
Promocja Orange Love z Canal+ reklamowana dla kibiców piłkarskich (wideo)
W nowej kampanii reklamowej taryfy Orange Love prezentowana jest promocja, w ramach której można korzystać przez 3 miesiące gratis ze stacji Canal+ z transmisjami piłkarskimi. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Banana, Platige Image i Initiative Warszawa.
więcej
|
Rafał Betlejewski w międzynarodowej kampanii Soft99 (wideo)
Rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa środków do samochodów Soft99 oparta na serii spotów z udziałem Rafała Betlejewskiego. Akcję realizuje firma Nowy Samochód dystrybuująca produkty Soft99 w Europie.
więcej
|
Grandes Kochones Digital rozszerza obsługę marki Finuu w internecie
Agencja Grandes Kochones Digital wygrała przetarg Zakładów Tłuszczowych Kruszwica na kompleksową komunikację marki maseł i miksów tłuszczowych Finuu.
więcej
|
Farby Altax Viva Garden! reklamowane w telewizji i internecie (wideo)
Pod hasłem „Odnawiaj, ozdabiaj, łącz kolory!” ruszyła kampania reklamowa farb dekoracyjnych Altax Viva Garden! (produkowanych przez firmę Sherwin-Williams Poland). Akcję przygotowały agencje Media Concept i Publicis Consultants.
więcej
|
Lexus w nowej kampanii prezentuje SUV przyszłości (wideo)
W kwietniu wystartowała kampania promująca Lexusa NX - samochód typu SUV wyposażony w najnowocześniejsze systemy. Działania realizują agencje Heads Advertising i PHD Media Direction.
więcej
|
,,#sorayabodychallenge" - youtuberki w kampanii Soraya Body Diet 24
Ruszyła akcja „#sorayabodychallenge” promująca markę Soraya Body Diet 24 (należącą do Orkla Care). W kampanii biorą udział youtuberki Andziaks i The Oleskaa. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
więcej
|
Innovation 2017: triumf Saatchi&Saatchi IS, złoto także za akcje IKEA, Onet 4.0 i telewizję WP
W tegorocznej edycji konkursu Innovation 2017 najwięcej nagród m.in. trzy złota, przyznano agencji Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. Trzy złota przyznano też za projekty dla IKEA zrealizowana przez firmy Kalicińscy, MEC, Blue Ivy, Performance Media, Garden of Words i Grey Group Poland.
więcej
|
Jakub Borowczyk marketing managerem w BinarApps
BinarApps, łódzki software house zajmujący się rozwojem produktów IT, specjalizujący się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dla startupów ma nowego marketing managera. Nowo utworzone stanowisko objął Jakub Borowczyk.
więcej
|
Toygar Bazarkaya na czele kreacji w agencji dedykowanej obsłudze McDonald's
Toygar Bazarkaya, ostatnio związany z Havas przechodzi do należącej do Omnicom Group agencji We Are Unlimited, którą utworzono w celu obsługi McDonald's.
więcej
|
ADnova realizuje dla Oriflame kampanię ,,Stworzona do sukcesu"
Agencja ADnova po raz kolejny wygrała przetarg na realizację całorocznej kampanii Oriflame, skierowanej zarówno do konsultantek, jak i klientek firmy w Polsce. W ramach kampanii agencja opracowała koncepcję strategiczną, hasło, logotyp oraz szczegółowy plan działań na 2017 rok.
więcej
|
,,Różne potrzeby, jedno rozwiązanie" w kampanii farb Dekoral Clean & Color (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa farb Dekoral Clean & Color (produkowanych przez PPG Deco Polska). Akcja jest realizowana pod hasłem „Różne potrzeby, jedno rozwiązanie”.
więcej
|
Michał Oleksów, Łukasz Ciuchnicki i Adam Czartoryski w Cut The Mustard
Pracę w dziale kreacji agencji reklamowej Cut The Mustard zaczęli Michał Oleksów i Łukasz Ciuchnicki, tworzący duet kreatywny. Wcześniej pracowali razem m.in. w VML Poland, Havas Worldwide Warsaw i Publicis DWL. Do zespołu Cut The Mustard dołączył też Adam Czartoryski.
więcej
|
|
|
Strony główne portali: Onet z mniejszą przewagą nad WP, a o2.pl z większą nad Gazeta.pl
Wśród czołowych portali najwięcej użytkowników i odsłon na stronie głównej ma Onet.pl, przy czym jego przewaga w obu statystykach nad WP.pl na komputerach zmalała w skali roku. Zwiększyła się natomiast różnica między stroną główną o2.pl (która jako jedyna osiągnęła wzrost) a Gazeta.pl. Na stronie głównej TVN24.pl przeciętny użytkownik spędza miesięcznie prawie cztery godziny.
więcej
|
Facebook testuje wyświetlanie w Related Articles wiarygodnych źródeł informacji, żeby walczyć z fake newsami
W ramach walki ze zjawiskiem fake news Facebook wprowadził na próbę nową wersję widżetu Related Articles. Zamiast treści luźno powiązanych tematycznie z konkretnym artykułem w sekcji pojawiają się alternatywne i sprawdzone źródła informacji na temat poruszony w publikowanym tekście.
więcej
|
7,8 miliarda dolarów z muzyki cyfrowej, serwisy streamingowe liderami wzrostu
W 2016 r. przychody ze sprzedaży muzyki cyfrowej były wyższe od tych ze sprzedaży tradycyjnych nośników, a o 60 proc. wzrosły przychody muzycznych serwisów streamingowych. Cały rynek muzyczny był wart 15,7 mld dol., zaś najpopularniejszymi artystami okazali się Drake, David Bowie oraz zespół Coldplay - wynika z dorocznego raportu Międzynarodowej Ferderacji Przemysłu Muzycznego (IFPI).
więcej
|
Wysoka widoczność reklam w serwisach VOD
W jednej godzinie programu emitowanego w serwisach VOD średnio 7 minut przypada na reklamy. Widoczność tych spotów wśród internautów w zależności od platformy wynosi od 86 proc. (tvp.pl) do 94 proc. (player.pl).
więcej
|
Jarosław Kuźniar pyta prezydenta Andrzeja Dudy, dlaczego gość jego programu nie otrzymał polskiego obywatelstwa
Jarosław Kuźniar, prowadzący program "Onet Rano", napisał list do prezydenta Andrzeja Dudy z pytaniem, dlaczego odmówiono polskiego obywatelstwa gościowi jednego z jego programów, Salarowi Farsiemu. - Pracujemy nad odpowiedzią - usłyszeliśmy w biurze prasowym Kancelarii Prezydenta.
więcej
|
25 mln Polaków korzysta już z internetu. 6 godzin dziennie w sieci
Z internetu aktywnie korzysta już prawie połowa ludzi na świecie, w Polsce to już nawet ponad 25 mln osób - wynika z badania Deloitte. Średnio spędzamy około 6 godzin dziennie w sieci.
więcej
|
Były bankier Patrick Steel nowym szefem Politico
Patrick Steel, były menedżer banku inwestycyjnego FBR Capital Markets & Co. będzie nowym dyrektorem wykonawczym Politico. Zastąpił na tym stanowisku Roberta Allbrittona, założyciela Politico, który od kilku miesięcy sprawował obowiązki CEO.
więcej
|
Groupon uruchomi Centrum Usług Wspólnych w Katowicach i zatrudni 500 nowych pracowników
Groupon zapowiedział, że w lecie 2017 roku uruchomi w Katowicach nowe Centrum Usług Wspólnych, które obsłuży 10 rynków z regionów EMEA, APAC oraz Ameryki Północnej. W katowickim ośrodku zostanie docelowo zatrudnionych 500 pracowników.
więcej
|
Bankowość internetowa z niewielkimi wzrostami, 15,3 mln aktywnych użytkowników
Koniec IV kwartału 2016 r. przyniósł tylko nieznaczne wzrosty w obszarze rachunków bankowych dostępnych przez internet oraz liczby aktywnych klientów - wynika z raportu NetB@nk przygotowanego przez Związek Banków Polskich.
więcej
|
Skanska przejmie połowę udziałów w Business Link i zainwestuje w startup 40 milionów dolarów
Koncern deweloperski Skanska oraz polski startup Business Link zawarły porozumienie o współpracy. W ramach umowy Skanska przejmie do 50 procent udziałów w Business Link i stanie się głównym udziałowcem spółki. Koncern zainwestuje 40 milionów dolarów i pomoże wybudować 12 nowych lokalizacji Business Link.
więcej
|
Marissa Mayer odejdzie z Yahoo bogatsza o 189 milionów dolarów
Według nieoficjalnych informacji obecna szefowa Yahoo, która odejdzie ze stanowiska po przejęciu koncernu przez Verizon ostatecznie otrzyma około 189 milionów dolarów. 186 milionów będzie pochodziło z akcji, pozostałe 3 miliony to gwarantowana kwota odprawy.
więcej
|
|
|