|
|
|
|
|
|
|
Lidia Zagórska po 13 latach odchodzi z TVN. Będzie dyrektorem zarządzającym w 4Fun Media
Wiceszefowa zespołu PR w Grupie TVN Lidia Zagórska po 13 latach odchodzi z firmy. Od czerwca rozpocznie pracę w 4Fun Media na nowo utworzonym stanowisku dyrektora zarządzającego 4Fun TV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Udział wielkiej czwórki spadł poniżej 40 proc., najwięcej straciły TVP1 i TVP2
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w kwietniu br. był Polsat, a wśród widzów w grupie 16-49 - TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się seriale TVP2: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz specjalny odcinek „Milionerów” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Magiel towarzyski" po 11 latach znika z TVN Style. ,,Nowy program z Korwin-Piotrowską, inna tematyka"
Stacja TVN Style zakończyła produkcję kolejnych odcinków programu „Magiel towarzyski”, który emitowano nieprzerwanie od 11 lat. - Pracujemy nad nowym programem z Karoliną Korwin-Piotrowską dla TVN Style, który trafi na antenę jesienią - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
ITI Neovision łączy się ze spółką Cyfrowy Dom
Spółka ITI Neovision (operator platformy nc+) połączy się ze spółką Cyfrowy Dom, która oferuje telewizję prepaid.
więcej
|
14 czerwca odbędzie się koncert ,,Wrocław w rytmie disco". Transmisja w Telewizji Polsat
W środę, 14 czerwca 2017 roku na Stadionie Wrocław odbędzie się koncert „Wrocław w rytmie disco”, który jest organizowany z okazji 25-lecia istnienia muzyki disco polo w Polsce. Muzyczne wydarzenie na żywo będzie można oglądać na antenach Polsatu oraz Disco Polo Music.
więcej
|
CNN odmawia emisji reklamy Donalda Trumpa ze znanymi dziennikarzami oznaczonymi jako ,,Fake news"
Stacja CNN zawiesiła emisję reklamy chwalącej osiągnięcia 100 dni prezydentury Donalda Trumpa. Nadawca nie będzie publikował spotu dopóki nie zostanie z niego usunięta grafika oskarżająca amerykańskich dziennikarzy o autorstwo fake news.
więcej
|
Jakub Wątły przeprosił w ,,Krzywym zwierciadle" urażonych dziennikarzy za parafrazę słów Pietrzaka i Wolskiego (wideo)
Jakub Wątły w pierwszym odcinku „Krzywego zwierciadła” w Superstacji po przywróceniu go na antenę przeprosił dziennikarzy urażonych jego wypowiedzią w programie na temat dziennikarzy Telewizji Polskiej. Zaznaczył, że była to parafraza wcześniejszych słów Jana Pietrzaka i Marcina Wolskiego.
więcej
|
Polsat nowym liderem oglądalności, 8TV najwyżej spośród nowości z DVB-T (top 150 kanałów)
W marcu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym został Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24, a z nowych kanałów DVB-T najwyżej uplasowała się 8TV. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Udany tydzień Polsatu i TV4. Seriale TVP hitami tygodnia, 3 mln widzów Płockiej Nocy Kabaretowej
Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominowały seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” i „Barwy szczęścia” oraz kulisy „M jak miłość”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Łukasz Sobolewski gospodarzem ,,Info wieczoru" w TVP Info
Wydawca w Polskim Radiu 24 Łukasz Sobolewski został prowadzącym program „Info wieczór” w TVP Info.
więcej
|
|
|
Rada Europy zaniepokojona politycznymi ingerencjami w polskich mediach publicznych. ,,To słowa podyktowane propagandą rozpętaną przez PO"
Rada Europy jest zaniepokojona politycznymi ingerencjami w niezależność mediów w Polsce. - To efekt propagandy PO i jej zwolenników - komentuje posłanka Joanna Lichocka, posłanka PiS i członek Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
KRRiT zakończyła konsultacje. ,,Więcej przejrzystości w mediach publicznych, mniej straszenia obcym kapitałem"
Trzeba doprecyzować misję mediów publicznych, a także uważniej kontrolować wydawanie pieniędzy przez te media - brzmi jedna z sugestii po konsultacjach społecznych dla „Strategii Regulacyjnej KRRiT na lata 2017-2022”. Ogółem przedstawiono 37 stanowisk pokonsultacyjnych.
więcej
|
|
Karolina Jackowska szefową newsroomu Radia Kolor. Odchodzi Paweł Nadrowski
W poniedziałek, 8 maja 2017 roku stanowisko szefa newsroomu Radia Kolor obejmie Karolina Jackowska. Zastąpi Pawła Nadrowskiego, który odchodzi ze stacji.
więcej
|
|
RMF FM najchętniej słuchane o poranku. Audytorium 17 wyprzedziło Eskę
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od października ub.r. do marca br. w godzinach porannych (6.00.00 - 9.59.59) zajęło RMF FM, a na podium znalazły się jeszcze: Radio ZET i Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Roman Czejarek po trzech latach wraca na scenę koncertową ,,Lata z Radiem"
Roman Czejarek będzie jednym z czwórki prowadzących tegoroczną edycję koncertów „Lata z Radiem”. - Byłem przekonany, że już nie wrócę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Czejarek.
więcej
|
|
Sławomir Jastrzębowski poprowadzi w poniedziałki poranny program w Polskim Radiu 24
Sławomir Jastrzębowski dołączy do prowadzących poranne pasmo w Polskim Radiu 24. Będzie prowadził poniedziałkowe audycje, w paśmie między godz. 6.00 a 9.00. Redaktor naczelny „Super Expressu” zadebiutuje jako prowadzący na antenie 8 maja.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Bydgoszczy, Eska Bydgoszcz i Radio Pogoda w czołówce
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w ostatniej fali należała do RMF FM. Podium uzupełniają Trójka i Radio ZET, a w top 5 znalazły się jeszcze Eska Bydgoszcz i Radio Pogoda - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Tym razem akcja na ,,Ratujmy Trójkę" nie wywindowała ,,Kocham wolność" na szczyt ,,Polskiego Topu Wszechczasów"
Słuchacze Programu III Polskiego Radia skupieni wokół fanpage’a „Ratujmy Trójkę” starali się po raz drugi wywindować piosenkę „Kocham Wolność” Chłopców z Placu Broni na pierwsze miejsce „Polskiego Topu Wszechczasów”. Tym razem się nie udało, utwór znalazł się na trzeciej pozycji.
więcej
|
|
|
|
Staropolanka na współpracy z Red Is Bad zyska popularność czy trwałą rysę na wizerunku? (opinie)
Zamieszanie, nie związane bezpośrednio np. z kwestiami jakości produktu czy bezpieczeństwa konsumentów, wcale nie musi odbić się negatywnie na marce. Jasne opowiedzenie marki się po jednej stronie powinno być poprzedzone rachunkiem zysków i strat - wizerunkowe konsekwencje wspólnej inicjatywy Staropolanki i Red Is Bad oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Nowosielski, Zbigniew Lazar, Marcin Kalkhoff i Witold Koroblewski.
więcej
|
S4, Czart, Hand Made i Fabryka Idei będą reklamować Tauron Sprzedaż
Spółka Tauron Sprzedaż, należąca do Grupy Tauron, zakończyła przetarg na kompleksową obsługą kreatywną. Przez najbliższy rok będą dla niej pracować agencje Czart, Fabryka Idei, Hand Made i S4.
więcej
|
Do Google i Facebooka trafia 20 proc. reklam, Time Warner przed Yahoo i Verizonem, Axel Springer przed Twitterem (TOP30)
Google i Facebook kontrolują 20 proc. globalnych wydatków reklamowych trafiających do mediów na całym świecie. Ich udział wzrósł z 11 proc. w 2012 roku - wynika z raportu Zenith.
więcej
|
Sześć agencji chce realizować dla PIP kampanię promującą legalne zatrudnienie
Sześć agencji walczy o zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy dotyczące kampanii informacyjno-edukacyjnej promującej legalne zatrudnienie. Są to: DSK, Mr Target, Radna, Swift, Art Production i Ośrodek Bezpieczeństwa Pracy.
więcej
|
UOKiK unieważnił przetarg na kampanię o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie wybrał agencji, która na jego zlecenia miała się zająć realizacją kampanii promującej pozasądowe rozwiązywanie sporów. Unieważnił prowadzony przetarg.
więcej
|
Koncern Coca-Cola wprowadza Coca-Colę z błonnikiem
Koncern Coca-Cola wprowadził do sprzedaży w Japonii swój kultowy napój w wersji bez cukru, wzbogacony błonnikiem. Marketer chce, by dzięki tej innowacji jego napój był nie tylko często kupowany, ale by był spożywany regularnie.
więcej
|
,,The New York Times" skupi się na Snapchat Discover kosztem wideo na YouTube
„The New York Times” ma nową strategię reklamową, zgodnie z którą chce przekonać marketerów, że dostarcza wyłącznie wysokiej jakości materiały dziennikarskie i planuje tworzyć podobne treści we współpracy z reklamodawcami. Dziennik zapowiada też ograniczenie obecności na YouTube i większą aktywność na platformie Snapchat Discover.
więcej
|
Henry Tajer, globalny szef IPG Mediabrands odchodzi z firmy
Henry Tajer, global CEO sieci IPG Mediabrands, do której należy m.in. dom mediowy UM, rozstaje się z firmą. Część jego dotychczasowych obowiązków przejmuje Philippe Krakowsky, prezes koncernu.
więcej
|
Staropolanka po krytyce w internecie tłumaczy współpracę z Red is Bad: to nie ideologia, tylko biznes
Producent wody Staropolanka ogłosił wprowadzenie do sprzedaży jej limitowanej edycji we współpracy z producentem odzieży patriotycznej Red is Bad. Marka została za to mocno skrytykowana przez internautów. - Naszym zamiarem nie było budowanie ideologii, o której piszą Państwo w komentarzach. Jest to współpraca czysto biznesowa, mająca na celu zaoferowanie klientom dobrej jakości wody - zapewniają przedstawiciele Staropolanki.
więcej
|
|
|
Serwisy gazet: Wyborcza.pl przed Fakt.pl, mocno w górę Rp.pl, w dół Wyborcza.biz, Przegladsportowy.pl i Dziennik.pl
Witryna „Gazety Wyborczej” wyprzedziła serwis „Faktu” pod względem liczby użytkowników, ale nadal notuje o wiele mniej odsłon. Zdecydowanie najwięcej czasu odwiedzający spędzają średnio na stronie „Parkietu”. W skali roku duży wzrost odwiedzalności na komputerach osiągnęła witryna „Rzeczpospolitej”, a duże spadki zanotowały Wyborcza.biz i serwis „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
Facebook: rośnie przychód i zysk, blisko 2 miliardy użytkowników
Facebook ma za sobą bardzo dobry I kwartał bieżącego roku - zanotował w nim wzrost zarówno jeśli chodzi o finanse, jak i popularność portalu.
więcej
|
Eksperci: Koniec geoblokad to hipermarket w małym mieście, ceny mogą wzrosnąć
Unia Europejska jest coraz bliższa wprowadzenia zakazu geoblokowania przy oferowaniu towarów i usług w internecie. Przepisy budzą sprzeciw niektórych segmentów rynku, ale eksperci przychylnie oceniają unijny pomysł zaznaczając, że może on mieć rozmaite konsekwencje dla europejskiego segmentu online. Dla serwisu Wirtualnemedia.pl plany zniesienia geoblockingu komentują Jacek Grabowski z Gemiusa i Szymon Wierciński z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Do Google i Facebooka trafia 20 proc. reklam, Time Warner przed Yahoo i Verizonem, Axel Springer przed Twitterem (TOP30)
Google i Facebook kontrolują 20 proc. globalnych wydatków reklamowych trafiających do mediów na całym świecie. Ich udział wzrósł z 11 proc. w 2012 roku - wynika z raportu Zenith.
więcej
|
Facebook zatrudni dodatkowe 3 000 osób do monitorowania nielegalnych treści
Facebook zatrudni kolejne 3 000 osób w ciągu roku, by usprawnić reagowanie serwisu na treści niezgodne z jego regulaminem oraz przyspieszyć usuwanie nagrań przedstawiających np. brutalne przestępstwa i samobójstwa - ogłosił w środę Mark Zuckerberg.
więcej
|
3,5 mld ludzi na świecie korzysta z internetu, o 6 proc. więcej niż w ub.r.
46,8 proc. globalnej populacji będzie w br. co najmniej raz w miesiącu korzystać z internetu z poziomu komputera stacjonarna, laptopa lub urządzenia mobilnego - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome rządzi, Firefox w dół
Google Chrome to zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie i w Polsce. W naszym kraju kontroluje już prawie 70 proc. rynku.
więcej
|
Bloomberg, The Verge, Live Nation i BuzzFeed z wideo na żywo na Twitterze
Twitter zapowiedział wprowadzenie na swoją platformę kanałów wideo prowadzonych na żywo przez wydawców. Wśród 12 partnerów projektu są Bloomberg, The Verge, Live Nation, BuzzFeed i WNBA, które będą emitowały na bieżąco własne programy na Twitterze.
więcej
|
Chiny stworzą własną Wikipedię: ponad 300 tys. haseł od 20 tys. autorów
Chińskie władze zapowiedziały udostępnienie własnej internetowej encyklopedii, która w założeniach ma być lepszą odmianą blokowanej w Chinach Wikipedii. Nowa encyklopedia ma zawierać ponad 300 tysięcy haseł przygotowanych przez zespół 20 tysięcy autorów.
więcej
|
"The Defenders" - nowy serial Netfliksa. Pierwszy zwiastun (wideo)
Do sieci trafił oficjalny zwiastun nowego serialu Netfliksa i Marvela, "The Defenders".
więcej
|
Serwis BigFlix z filmami z Bollywood startuje na Bliskim Wschodzie
Działająca w Indiach platforma streamingowa BigFlix oferująca produkcje z Bollywood udostępniła swoją bibliotekę użytkownikom w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. BigFlix zapowiada dalszą ekspansję na kolejne rynki na Bliskim Wschodzie oraz w USA, Kanadzie i Australii.
więcej
|
|
|