|
|
|
|
|
|
|
Piotr Lichota odwołany, Klaudiusz Pobudzin i Dawid Wildstein na czele Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
Zarząd Telewizji Polskiej odwołał Piotra Lichotę z funkcji dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Nowym szefem TAI został Klaudiusz Pobudzin, a jego zastępcą ma być Dawid Wildstein - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Scripps Networks Interactive z wyższymi przychodami i niższym zyskiem, wpływy TVN wzrosły o 4,1 proc.
W pierwszym kwartale br. Scripps Networks Interactive, właściciel m.in. Grupy TVN, zanotował o 4,7 proc. wyższe przychody operacyjne i o 26,5 proc. niższy zysk netto niż rok wcześniej. Wpływy Grupy TVN, liczone w złotówkach, wzrosły w skali roku o 4,1 proc.
więcej
|
TVP planuje kolejną część sagi ,,Nad Rozlewiskiem"
Telewizja Polska planuje kolejną części sagi „Nad Rozlewiskiem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Alfabet strachu" od 7 maja w TTV. ,,Mocny program, który zaskoczy widzów" (zwiastun)
W niedzielę 7 maja br. stacja TTV rozpocznie emisję nowego programu „Alfabet strachu”, w którym widzowie obejrzą odważne prowokacje. - Zadajemy pytanie: czy jest się czego bać? Nie odpowiadamy na nie, ale pokazujemy jak pewne sytuacje mogą przerodzić się w strach - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Jarząbek, prowadzący program.
więcej
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych, ,,Teleexpress" stracił najwięcej widzów
W kwietniu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Fakty”. Wszystkie serwisy odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Teleexpress”, który został wyprzedzony przez „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Więcej treści od Food Network i HGTV na Snapchat Discover
Koncern Scripps Network Interactive zawarł umowę ze Snap Inc., na mocy której będzie produkować materiały związane z kanałami Food Network i HGTV, które będą emitowane wyłącznie na platformie Discover Snapchata. Scripps liczy, że dzięki temu uda się przekonać do jego kanałów telewizyjnych nadawanych linearnie użytkowników Snapchata z tzw. pokolenia millenialsów.
więcej
|
HBO pisze scenariusze do spin-off serialu ,,Gra o tron"
HBO poinformowała wczoraj, że zatrudniono scenarzystów, którzy tworzą scenariusze do nowego serialu, będącego spin-offem kończącej się „Gry o tron”.
więcej
|
ProSiebenSat.1 i Discovery współpracują w obszarze OTT i mobile na rynku niemieckim
Koncerny ProSiebenSat.1 i Discovery Communications ogłosiły plany rozwoju oferty wideo i treść over-the-top w Niemczech poprzez partnerstwo w zakresie streamingu dla swoich kanałów.
więcej
|
Ekipa TVN z Martyną Wojciechowską zatrzymana w Pakistanie, nagrywała bez zezwolenia
Ekipa z Martyną Wojciechowską została na kilka dni zatrzymana w północno-zachodniej części Pakistanu, gdzie realizowała kolejny odcinek programu „Kobieta na krańcu świata”. Służby wojskowe skonfiskowały jej sprzęt m.in. kamery. TVN jest w stałym kontakcie z członkami ekipy.
więcej
|
Dziennikarz TVN skazany za naruszenie miru domowego
Doszło do naruszenia miru domowego przez ekipę telewizyjną przygotowującą materiał interwencyjny - orzekł w piątek Sąd Okręgowy w Białymstoku. Chodziło o wejście na prywatną posesję wbrew woli właścicielki. Dziennikarz ma zapłacić grzywnę, wobec dwóch osób postępowanie warunkowo umorzono.
więcej
|
Do końca 2018 roku HBO wycofa swoje filmy z Amazona
Koncern HBO zapowiedział, że do końca 2018 roku usunie swoje autorskie produkcje z oferty serwisu Amazon Prime. To efekt kończącej się umowy pomiędzy partnerami, HBO zamierza skupić się na ekskluzywnych treściach dostępnych wyłącznie na platformie HBO Now.
więcej
|
"Glam Masters" - nowy reality show Kim Kardashian
Kim Kardashian, żona Kanye Westa i gwiazda programu "U Kardashianów", szykuje nowe, telewizyjne przedsięwzięcie.
więcej
|
TNT pokaże drugi sezon serialu ,,4 Blocks"
8 maja br. TNT rozpocznie emisję nowego serialu „4 Blocks”. Stacja już jednak zdecydowała o kontynuacji produkcji. Pracę nad drugim sezonem rozpoczną się pod koniec tego roku, a jego premiera odbędzie się w przyszłym roku.
więcej
|
|
|
Mniejsze wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce, reklama tranzytowa 12 proc. w dół
W pierwszym kwartale br. wpływy reklamowe firm reklamy zewnętrznej raportujących do IGRZ wyniosły 99,3 mln zł, o 1 proc. mniej niż rok wcześniej. Wielkość sprzedaży całego rynku szacowana jest natomiast na 115 mln zł. Nakłady na reklamę tranzytową spadły w skali roku o 12 proc., do 5,8 mln zł.
więcej
|
Justyna Duszyńska dyrektorem sprzedaży w Marquard Media Polska
W poniedziałek 15 maja br. Justyna Duszyńska obejmie stanowisko dyrektora ds. sprzedaży w wydawnictwie Marquard Media Polska. Zastąpi Ewę Kozłowską, która odchodzi z firmy.
więcej
|
Figurki ze smerfami promują zakupy w Lidlu z owocami i warzywami (wideo)
Sieć sklepów Lidl zaczyna kolejną odsłonę promocji, w której do zdobycia są figurki Stikeez, tym razem ze smerfami. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Darii Ładochy.
więcej
|
,,Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować" w reklamach piwa Żywiec APA i Białe (wideo)
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamującą dwa warianty gatunkowe piwa Żywiec: APA i Białe. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”, przygotowały i realizują ją firmy marketingowe Agencja 2012, VML Poland, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
Producent lodów Grycan dogadał się z Lidlem: lody Ballino wrócą, ale w zmienionych opakowaniach
Firma Lodziarnie Firmowe, producent lodów Grycan, zawarł ugodę z Lidl Polska dotyczącą sprzedawanych w tej sieci lodów marki własnej Ballino. Na mocy porozumienia mogą one wrócić do sprzedaży w sklepach Lidl, ale w opakowaniach z nową szatą graficzną, różniącą się od opakowań lodów Grycan.
więcej
|
Jogurt Fantasia reklamowany w wersjach z czekoladą Wedel (wideo)
Danone Polska wprowadził do sprzedaży dwie nowe wersje jogurtu Fantasia - z czekoladą E.Wedel. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Spróbuj, a się zakochasz” przygotowana przez firmy Young&Rubicam, MediaCom Warszawa i Labstore.
więcej
|
Soki Dr Witt w nowych butelkach i wariantach reklamowane po 11 latach przerwy (wideo)
Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła kampanię reklamową soków Dr Witt. To ich pierwsza duża akcja marketingowa od 11 lat. Soki trafiły właśnie do sprzedaży w nowych butelkach. Za kampanię odpowiadają agencje Heads Advertising i Mindshare Polska.
więcej
|
Tiger Energy Drink z nowymi reklamami pod hasłem ,,Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej" (wideo)
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej napojów energetycznych Tiger (produkowanych przez Maspex Wadowice). Marka promowana jest czterema spotami z udziałem rapera Fokusa. Działania reklamowe przygotowały i realizują agencje Brasil i Mindshare Polska.
więcej
|
,,Czułe historie" z Gwyneth Paltrow w reklamie Tous na Dzień Matki (wideo)
Firma Tous w związku z nadchodzącym Dniem Matki rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Czułe Historie”. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została aktorka Gwyneth Paltrow. Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).
więcej
|
Musztardy i ketchupy Kieleckie w nowej kampanii (wideo)
W telewizji, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży ruszyła kampania musztard i keczupów marki Kieleckie, produkowanych przez WSP "Społem". Akcję przygotowały firmy Optima Marketing Group, Papaya Films, Universal McCann, Easy Media i Best Brands PR.
więcej
|
Mateusz Ruszkowski i Kinga Jaworek-Ambroziak w Synergic
Działająca na rynku reklamy zewnętrznej firma Synergic rozbudowuje dział sprzedaży i obszar kompetencji new business. Do zespołu firmy dołączyli Kinga Jaworek-Ambroziak i Mateusz Ruszkowski.
więcej
|
|
|
,,Głos Wągrowiecki" skazany za zdjęcie bohaterki materiału z ,,Magazynu Expressu Reporterów", będzie apelacja
Mimo, że bohaterka tekstu z "Głosu Wągrowieckiego" (Wągrowiecka Oficyna Wydawnicza) została wcześniej pokazana w telewizji w tym samym kontekście, tygodnik nie miał prawa pokazywać jej na okładce i tym samym wykorzystać jej wizerunku - orzekł Sąd Okręgowy w Poznaniu. - Ta kobieta zabiegała o to, by pokazać i ją i jej sprawę - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jerzy Mianowski, wydawca pisma. Na początku tygodnia gazeta złożyła apelację od wyroku.
więcej
|
,,Viva!" nowym liderem sprzedaży dwutygodników people, ostro w dół ,,Gala"
W lutym 2017 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people została „Viva!”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Justyna Duszyńska dyrektorem sprzedaży w Marquard Media Polska
W poniedziałek 15 maja br. Justyna Duszyńska obejmie stanowisko dyrektora ds. sprzedaży w wydawnictwie Marquard Media Polska. Zastąpi Ewę Kozłowską, która odchodzi z firmy.
więcej
|
Metamorfoza dwutygodnika "Sukcesy i porażki"
W piątek, 5 maja ukaże się na rynku odnowione, poszerzone wydanie dwutygodnika "Sukcesy i Porażki" (Bauer Media Polska).
więcej
|
|
|
Więcej treści od Food Network i HGTV na Snapchat Discover
Koncern Scripps Network Interactive zawarł umowę ze Snap Inc., na mocy której będzie produkować materiały związane z kanałami Food Network i HGTV, które będą emitowane wyłącznie na platformie Discover Snapchata. Scripps liczy, że dzięki temu uda się przekonać do jego kanałów telewizyjnych nadawanych linearnie użytkowników Snapchata z tzw. pokolenia millenialsów.
więcej
|
WP Opinie: Kataryna felietonistką, Michał Fedorowicz wydawcą prowadzącym
Blogerka Kataryna zaczęła stałą współpracę z serwisem WP Opinie należącym do Wirtualnej Polski. Wydawcą prowadzącym serwisu został właśnie Michał Fedorowicz.
więcej
|
Lufthansa i Austrian Airlines wprowadzają płatny internet na krótszych trasach, 3-12 euro za lot
Linie lotnicze Lufthansa i Austrian Airlines wprowadzają usługę płatnego dostępu do internetu na pokładach swoich samolotów latających na krótkich i średniodystansowych trasach. Za kilka tygodni podobną ofertę ma zaproponować Eurowings.
więcej
|
,,Gypsy" - nowy serial Netfliksa. Oto pierwsze zdjęcia
Jeszcze w tym roku odbędzie się premiera nowego serialu Netfliksa „Gypsy”. Właśnie udostępnione zostały pierwsze zdjęcia z produkcji.
więcej
|
Żarty z Samuela Pereiry na Twitterze: czas wypowiedzi Le Pen i Macrona uznał za poparcie dla nich?
Podczas środowej debaty Marine Le Pen i Emmanuela Macronna, kandydatów na prezydenta Francji, Samuel Pereira z TVP Info na Twitterze podał czas ich wypowiedzi tak, jakby to było poparcie dla nich. Szybko się poprawił, ale wielu dziennikarzy żartowało z tej sytuacji.
więcej
|
Noizz uruchomiony na Węgrzech
Ringier Axel Springer Hungary uruchomił młodzieżowy serwis internetowy Noizz.hu. To szósta odsłona serwisu, który działa już w Polsce, Serbii, Rumunii, Niemczech i na Słowacji.
więcej
|
|
|
Nastroje konsumenckie w Europie na najwyższym poziomie od 9 lat
W I kwartale 2017 r. nastroje konsumenckie w Europie utrzymały się na wysokim poziomie. Już pod koniec grudnia 2016 r. nastroje konsumentów w 28 krajach UE osiągnęły swój najwyższy poziom od stycznia 2008 r. O kolejne 2 pkt. poziom ten wzrósł w styczniu 2017 r., do 19,9 pkt., a w marcu utrzymał się na poziomie 18,9 pkt. - wynika z badania GfK.
więcej
|
|
|