Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 7 Maja 2017
 
 
 
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
 
Według danych IAB Polska w ub.r. wydatki na reklamy internetowe wyniosły 3,62 mld zł, o 14 proc. więcej niż rok wcześniej. Procentowo największe wzrosty nastąpiły w reklamie mobilnej i social mediowej, a ponad 80 proc. rynku stanowi reklama display i SEM. więcej
 
 
Radio ZET przeprasza premiera i prezydenta za nieprawdziwą informację o wizycie w Bochni. ,,Konsekwencje wyciągnięte"
 
Dyrektor informacji Eurozetu Daniel Adamski skierował do Kancelarii Prezydenta i Kancelarii Premiera pisma z przeprosinami za podanie przez Radio ZET nieprawdziwej informacji o zasypaniu wykopaliska archeologicznego w Bochni w związku z wizytą premier Beaty Szydło i prezydenta Andrzeja Dudy. - Wyciągnięto konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Adamski. więcej
 
 
Nasilają się szykany na TV Biełsat. Szefowa telewizji rozpoczyna zbiórkę dla represjonowanych
 
Współpracująca z TV Biełsat Kaciaryna Andrejewa została skazana przez białoruski sąd na wysoką grzywnę za współpracę ze stacją. - To nie jest pierwszy tego typu przypadek, represje względem naszych dziennikarzy i współpracowników nasilają się - mówi dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Romaszewska-Guzy, szefowa Biełsatu. I rozpoczyna zbiórkę pieniędzy. więcej
 
 
TVN24 liderem stacji informacyjnych w kwietniu, TVP Info zyskało najwięcej
 
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w kwietniu br. był TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogło TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Po materiale ,,Wiadomości" o Marszu Wolności PO rozważy bojkot publicznych mediów. ,,Fałszują rzeczywistość, by wspierać PiS"
 
W tym tygodniu odbędzie się spotkanie klubu parlamentarnego Platformy Obywatelskiej poświęcone bojkotowi mediów publicznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zorganizuje je wiceprzewodniczący klubu, poseł Tomasz Lenz, a bezpośrednim powodem jest materiał „Wiadomości” TVP1 o sobotnim Marszu Wolności. - Poziom manipulacji i oszustw w TVP jest nie do przyjęcia - mówi nam Lenz. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych, ,,Teleexpress" stracił najwięcej widzów więcej
 
Scripps Networks Interactive z wyższymi przychodami i niższym zyskiem, wpływy TVN wzrosły o 4,1 proc. więcej
 
Udział wielkiej czwórki spadł poniżej 40 proc., najwięcej straciły TVP1 i TVP2 więcej
 
Staropolanka na współpracy z Red Is Bad zyska popularność czy trwałą rysę na wizerunku? (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Social Media Manager Open Gate
Integrated Communication Planner Buyer MEC
Programming Manager A+E Networks Poland
Program stażowy Havas Havas Media Group
Senior Account Executive Cheil
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Junior Account Manager Cheil
Redaktor Wydawnictwo Bauer
Specjalista ds. planowania kampanii (TV) TVP
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Traffic Specialist Starcom
Junior Event Manager El Padre
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nasilają się szykany na TV Biełsat. Szefowa telewizji rozpoczyna zbiórkę dla represjonowanych

Współpracująca z TV Biełsat Kaciaryna Andrejewa została skazana przez białoruski sąd na wysoką grzywnę za współpracę ze stacją. - To nie jest pierwszy tego typu przypadek, represje względem naszych dziennikarzy i współpracowników nasilają się - mówi dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Romaszewska-Guzy, szefowa Biełsatu. I rozpoczyna zbiórkę pieniędzy. więcej

TVN24 liderem stacji informacyjnych w kwietniu, TVP Info zyskało najwięcej

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w kwietniu br. był TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogło TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Po materiale ,,Wiadomości" o Marszu Wolności PO rozważy bojkot publicznych mediów. ,,Fałszują rzeczywistość, by wspierać PiS"

W tym tygodniu odbędzie się spotkanie klubu parlamentarnego Platformy Obywatelskiej poświęcone bojkotowi mediów publicznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zorganizuje je wiceprzewodniczący klubu, poseł Tomasz Lenz, a bezpośrednim powodem jest materiał „Wiadomości” TVP1 o sobotnim Marszu Wolności. - Poziom manipulacji i oszustw w TVP jest nie do przyjęcia - mówi nam Lenz. więcej

Klaudiusz Pobudzin pozostaje szefem ,,Teleexpressu"

Klaudiusz Pobudzin, który od zeszłego tygodnia pełni obowiązki dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, będzie nadal kierował redakcją „Teleexpressu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Koniec programu ,,12-ty Krok" w Telewizji Republika, Rafał Porzeziński skupi się na radiowej Jedynce

W najbliższą sobotę Telewizja Republika pokaże ostatni odcinek programu „12-ty Krok” prowadzonego przez Rafała Porzezińskiego, dyrektora Programu I Polskiego Radia. - To nie jest proste: kierować dużą stacją i jednocześnie prowadzić cotygodniowy program - tłumaczy Porzeziński. więcej

Kino Polska TV z wyższymi wpływami, zysk zmalał z powodu inwestycji w Zoom TV

Firma Kino Polska TV, nadawca Kino Polska i stacji z grupy FilmBox oraz mniejszościowy udziałowiec w Zoom TV i Stopklatka TV, w pierwszym kwartale br. osiągnął wzrost wpływów ze sprzedaży do 28,8 mln zł i spadek zysku netto do 2,2 mln zł. Spółka tłumaczy, że na jej wyniki największy wpływ miały inwestycje w Zoom TV. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo 8" w jesiennej ramówce Polsatu

Telewizja Polsat zdecydowała o kontynuacji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Ósmą edycję show będzie można oglądać w jesiennej ramówce stacji. więcej

Marek Durmała prowadzącym ,,Info wieczór" w TVP Info

Marek Durmała zadebiutował w stacji jako gospodarz programu „Info wieczór” w TVP Info. Ze stacją jest związany od ponad roku. więcej

Rosną wydatki reklamowe na telewizję. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu br. były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.   więcej

Kancelaria Prezydenta chciała, żeby Polsat nie pokazywał Andrzeja Dudy w transmisji z finału Pucharu Polski

Kancelaria Prezydenta RP starała się przekonać Telewizję Polsat, żeby w transmisji z finału Pucharu Polski w piłce nożnej nie pokazywała obecnego na tym meczu prezydenta Andrzeja Dudy. - Gdyby to była prośba, starałbym się ją zrozumieć, natomiast polecenie brzmi kuriozalnie - ocenił Marian Kmita, dyrektor sportu w Polsacie. więcej

Natalia Przybysz wycięta z retransmisji koncertu w TVP2. ,,GW": powodem wywiad o aborcji?

W retransmisji koncertu „nowOsiecka” w TVP2 mimo wcześniejszych zapowiedzi nie pokazano występu Natalii Przybysz i Raphaela Rogińskiego. Producent koncertu jest oburzony, według „Gazety Wyborczej” decyzja może wynikać z tego, że w październiku ub.r. Przybysz przyznała się do wykonania aborcji. Telewizja Polska tłumaczy, że zapis koncertu trzeba było skrócić, żeby dostosować go do „do potrzeb programowych anteny”. więcej

TVN24 na czele stacji tematycznych, HGTV z największym wzrostem w czołówce (top 30)

Liderem oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej w zeszłym miesiącu było TVN24. Największy wzrost wśród top 30 stacji zanotowało HGTV, a na czele spadków uplasował się Disney Junior - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Tomasz Terlikowski ma odejść z władz Telewizji Republika, zastąpi go Dorota Kania

W najbliższym czasie Tomasz Terlikowski przestanie pełnić funkcje członka zarządu i redaktora naczelnego Telewizji Republika. Zastąpi go Dorota Kania - podał serwis tygodnika „Do Rzeczy”. więcej

Piotr Dziemiańczuk nie jest już szefem informacji w TVP Info

Piotr Dziemiańczuk został w czwartek odwołany przez zarząd Telewizji Polskiej z funkcji wicedyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej zarządzającego treściami informacyjnymi w TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziemiańczuk wcześniej był m.in. wydawcą „Panoramy” i dziennikarzem TVP Szczecin. więcej

Trzeci sezon serialu "Miasteczko Twin Peaks" - bohaterowie 25 lat później

Zaprezentowany spot promujący nową serię "Miasteczka Twin Peaks". Premiera serialu odbędzie się 22 maja w HBO Polska. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Radio ZET przeprasza premiera i prezydenta za nieprawdziwą informację o wizycie w Bochni. ,,Konsekwencje wyciągnięte"

Dyrektor informacji Eurozetu Daniel Adamski skierował do Kancelarii Prezydenta i Kancelarii Premiera pisma z przeprosinami za podanie przez Radio ZET nieprawdziwej informacji o zasypaniu wykopaliska archeologicznego w Bochni w związku z wizytą premier Beaty Szydło i prezydenta Andrzeja Dudy. - Wyciągnięto konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Adamski. więcej

 
Wzrósł zasięg radia w drive-time, RMF FM najchętniej słuchane (raport)

W okresie od października ub.r. do marca br. uśredniony dobowy zasięg radia w paśmie drive-time (dni powszednie od godz. 7.00 do 9.00) wyniósł 41 proc., o 0,1 pkt. proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Najchętniej słuchaną stacją jest RMF FM - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Stowarzyszenie Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego ze stypendium Pen2Pen od szwedzkich dziennikarzy

Szwedzka organizacja dziennikarska Pen2Pen przyznała swoje stypendium Stowarzyszeniu Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego, założonemu przez byłych i obecnych dziennikarzy Polskiego Radia. - W najbliższym czasie przedstawimy naszym radiowym koleżankom i kolegom projekt kodeksu etyki dziennikarskiej. Chcemy wciągnąć do współpracy ludzi o zróżnicowanym światopoglądzie, ale uznających te same standardy, co my - zapowiada zarząd stowarzyszenia. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Awans Trójki na drugie miejsce

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach zajęło RMF FM. Na drugie miejsce awansowała Trójka, która wyprzedziła VOX FM i Polskie Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)

Według danych IAB Polska w ub.r. wydatki na reklamy internetowe wyniosły 3,62 mld zł, o 14 proc. więcej niż rok wcześniej. Procentowo największe wzrosty nastąpiły w reklamie mobilnej i social mediowej, a ponad 80 proc. rynku stanowi reklama display i SEM. więcej

Carat w trosce o zdrowie pracowników zabrania e-maili wieczorem i w weekendy

Dom mediowy Carat (należący do koncernu Dentsu Aegis Network) wprowadza w Wielkiej Brytanii nowe zasady dotyczące wysyłania służbowych e-maili. Robi to w trosce o zdrowie swoich pracowników. więcej

Rosną wydatki reklamowe na telewizję. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu br. były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.   więcej

Żaby po 20 latach znów reklamują piwo Budweiser (wideo)

W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Budweiser Light, produkowanego przez koncern AB InBev. Marketer wraca w niej do jednego z najpopularniejszych w historii branży reklamowej spotu sprzed ponad 20 lat, w którym piwo reklamowały trzy żaby. więcej

Grupa Energa zrywa umowę sponsorską z Czarnymi Słupsk, woli wspierać dzieci

Grupa Energa ogłosiła nową koncepcję marketingową, opartą na haśle „Inwestycja w przyszłość” i wspieraniu inicjatyw z regionu słupskiego. Jednocześnie firma rozwiązała umowę sponsorską z klubem koszykarskim Czarni Słupsk. więcej

Duet reżyserski Aurelia Frydrych-Zdanowska i Paweł Zdanowski na wyłączność w Papaya Films

Duet reżyserski Frydrych/Zdanowski podpisał kontrakt na wyłączność z Papaya Films. Aurelia Frydrych-Zdanowska i Paweł Zdanowski wcześniej pracowali m.in. dla Allegro, Almette, Mokate. więcej

,,#ListaDlaSwifta" reklamuje nowego Suzuki Swift (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy model samochodu Suzuki Swift. Akcję, realizowaną pod hasłem „#ListaDlaSwifta”, przygotowały agencja reklamowa Communication Unlimited i dom mediowy Value Media. więcej

Zabawne scenki z owocami w nowych reklamach Kubuś Play (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca nowe napoje Kubuś Play, produkowane przez Maspex Wadowice. Autorami reklam są agencje Brasil i Mindshare Polska. więcej

,,Pewne dziewczyny mogą więcej" w kampanii dezodorantów Garnier Mineral i Neo

Startuje kampania reklamowa pod hasłem „Pewne dziewczyny mogą więcej” promująca żeńskie dezodoranty Garnier Mineral i Neo (produkowane przez L’Oréal Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Plej. więcej

Innowacyjny wuef - Witold Koroblewski o zwycięzcach Innovation 2017

Innovation to mój ulubiony lokalny konkurs. W zasadzie jedyny, z którego kejsy czytam od deski do deski. Z konkursu bije niesamowicie dobra energia, na wiele rzeczy można spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy, a nagradzane prace są często naprawdę bardzo nowatorskie - pisze dla Wirtualnemedia.pl Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny agencji Ambasada. więcej

Reklamy tygodnia: Dr Witt, Tous i Brooke Bond (wideo)

Wśród najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się dwie produkcje zagraniczne (w tym jedna z nich obecna również w Polsce) oraz jedna lokalna. Są to kampanie herbat Brooke Bond i biżuterii Tous z Gwyneth Paltrow w roli głównej oraz spoty promujące soki Dr Witt. więcej

Dziennikarze o spocie PO z dzieckiem promującym Marsz Wolności: skandaliczny czy skuteczny? (wideo)

Platforma Obywatelska opublikowała spot z małą dziewczyną w roli głównej promujący sobotni Marsz Wolności. Zdaniem części dziennikarzy udział dziecka w reklamie politycznej jest niedopuszczalny. Niektórzy uważają, że taki przekaz może okazać się skuteczny. więcej

Sklepy zyskują na programach lojalnościowych

Programy lojalnościowe mogą być dla sklepów skutecznym sposobem na zyskiwanie przewagi nad konkurencją. To dzięki nim zmniejsza się prawdopodobieństwo, ze konsumenci odejdą do innego sklepu - wynika z badania Nielsena. więcej

 
 
 
PRASA
 
Gremi Media w ofercie niepublicznej sprzeda inwestorom do 683,2 tys. akcji

Zarząd KCI ustalił, że należąca do niego firma Gremi Media (wydająca m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”), która niebawem ma zadebiutować na giełdzie, wyemituje maksymalnie 683,2 tys. akcji na okaziciela. Zostaną one sprzedane inwestorom instytucjonalnym. więcej

Ringier Axel Springer Media za 25 proc. udziałów Onetu zapłacił TVN 185 mln zł

Cena za pozostałe 25 proc. udziałów Onet Holding, które Ringier Axel Springer Media AG pod koniec kwietnia kupił od Grupy TVN, wyniosła 185 mln zł - podał Scripps Networks Interactive, właściciel TVN. więcej

,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tylko ,,Naj" na plusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w lutym br. była „Przyjaciółka”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”. Zyskał tylko „Naj”. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" na czele sprzedaży e-wydań dzienników (dane za luty)

W lutym br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze miejsce zajęło „Echo Dnia”. więcej

Projekt ustawy o dekoncentracji mediów w połowie roku. ,,Nowe przepisy trudne do wyegzekwowania w internecie"

W połowie roku ma być gotowa rządowa ustawa o dekoncentracji mediów wzorowana na prawodawstwie, które obowiązuje w Niemczech i we Francji. Celem regulacji będzie ograniczenie udziałów zagranicznego kapitału w rynku medialnym. Zdaniem prezesa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Cezarego Kaźmierczaka uchwalenie ustawy powinny poprzedzić możliwie szerokie konsultacje społeczne, a największym wyzwaniem może się okazać wyegzekwowanie nowego prawa w internecie. więcej

,,IT Girls" - specjalne wydanie ,,Wysokich Obcasów" o technologiach od strony kobiecej

Od wtorku dostępne będzie specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” pt. „IT Girls” (Agora”). Czytelnicy znajdą w nim historie o technologiach i start-upach, ale pokazane przez kobiecy pryzmat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)

Według danych IAB Polska w ub.r. wydatki na reklamy internetowe wyniosły 3,62 mld zł, o 14 proc. więcej niż rok wcześniej. Procentowo największe wzrosty nastąpiły w reklamie mobilnej i social mediowej, a ponad 80 proc. rynku stanowi reklama display i SEM. więcej

Użytkownicy smartfonów korzystają z 9 aplikacji dziennie. ,,Dla wydawców to walka o pierwszy ekran"

Według danych firmy analitycznej App Annie użytkownicy urządzeń mobilnych wykorzystują średnio 9 aplikacji każdego dnia i 30 programów w ciągu miesiąca. - Wiele osób po prostu zarządza swoim życiem przez aplikacje i smartfony, a dla wydawców podane statystyki oznaczają walkę o tzw. „pierwszy ekran”, przy czym na tym ekranie to nie tylko tradycyjna konkurencja jest wyzwaniem - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Bartek Pucek, szef pionów mobile & digital w Grupie Onet - RAS Polska.   więcej

,,Onet Rano" dłuższe, Jarosław Kuźniar będzie dyskutował z internautami

Od poniedziałku program „Onet Rano” będzie dłuższy o 15 minut - w dodatkowej części „Onet Rano #wiem” Jarosław Kuźniar będzie w studiu odpowiadał na pytania i komentarze internautów. W konsekwencji nieco później będą nadawane inne przedpołudniowe programy Grupy Onet-RASP: „Newsweek Opinie”, „Onet Opinie”, „Fakt Opinie” oraz „Misja Futbol”. więcej

Ringier Axel Springer Media za 25 proc. udziałów Onetu zapłacił TVN 185 mln zł

Cena za pozostałe 25 proc. udziałów Onet Holding, które Ringier Axel Springer Media AG pod koniec kwietnia kupił od Grupy TVN, wyniosła 185 mln zł - podał Scripps Networks Interactive, właściciel TVN. więcej

YouTube zapowiada 40 własnych programów, pojawią się w nich Ellen DeGeneres, Ryan Seacrest i Demi Lovato

YouTube ogłosił szerokie plany publikowania w swoim serwisie własnych programów. Na platformę ma trafić 40 oryginalnych produkcji, część z nich z udziałem znanych celebrytów, między innymi Ellen DeGeneres, Ryan Seacrest i Demi Lovato. Wśród sponsorów pojawią się największe światowe marki m.in. koncern Johnson & Johnson.   więcej

Lis przed Kuźniarem i Borkiem wśród dziennikarzy na Twitterze, Święcicki, Durczok i Jastrzębowski z dużymi wzrostami (TOP 100)

Najpopularniejszym polskim dziennikarzem na Twitterze jest niezmiennie Tomasz Lis, który wyprzedza Jarosława Kuźniara, Mateusza Borka, Michała Pola i Konrada Piaseckiego. Po ponad 100 tys. obserwujących ma już 13 dziennikarzy, a przez ostatni miesiąc procentowo najwięcej zyskali Mateusz Święcicki, Kamil Durczok i Sławomir Jastrzębowski. więcej

25 najgorszych haseł na świecie - na czele 123456 i password

Firma SplashData przyjrzała się ponad 2 milionom haseł, które wyciekły do sieci w ciągu ostatniego roku i przygotowała listę 25 najgorszych haseł. więcej

Tinder notuje ponad 1,8 miliona płatnych użytkowników, ale spada liczba nowych subskrybentów

W I kwartale 2017 roku aplikacja randkowa Tinder zanotowała wzrost płatnych użytkowników o 227 tysięcy. W rezultacie liczba subskrybentów Tindera przekroczyła 1,8 miliona, choć tempo przyrostu nowych odbiorców aplikacji zwalnia od kilku kwartałów. więcej

Oculus Story Studio bez własnych filmów, ale ze wsparciem dla twórców treści VR

Facebook zdecydował, że należące do niego Oculus Story Studio nie będzie już produkowało własnych treści, w tym także filmów w technologii VR. Zamiast tego studio ma zaoferować wsparcie technologiczne zewnętrznym twórcom gier i innych produkcji w wirtualnej rzeczywistości. więcej

Jarosław Kuźniar: Szkoda, że mamy takie głuche prawo. ,,Bez uzasadnienia dla nieprzyznania obywatelstwa"

Decyzja prezydenta o nieprzyznaniu obywatelstwa Salarowi Farsiemu nie wymaga uzasadnienia. Irańczyk może jednak raz jeszcze złożyć dokumenty i ponownie rozpocząć procedurę ubiegania się o nie - tak brzmi odpowiedź Kancelarii Prezydenta RP na list, który wysłał Jarosław Kuźniar. - Szkoda, że mamy takie głuche prawo - mówi dla Wirtualnemedia.pl Kuźniar. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad 240 zł jednorazowo wydajemy w outletach

8 na 10 osób odwiedzających polskie outlety robi w nich zakupy, jednorazowo wydając średnio ponad 240 zł - wynika z raportu firmy badawczej IQS. więcej

Sklepy zyskują na programach lojalnościowych

Programy lojalnościowe mogą być dla sklepów skutecznym sposobem na zyskiwanie przewagi nad konkurencją. To dzięki nim zmniejsza się prawdopodobieństwo, ze konsumenci odejdą do innego sklepu - wynika z badania Nielsena. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Krzysztof Łapiński nowym rzecznikiem prasowym prezydenta Andrzeja Dudy

Poseł PiS Krzysztof Łapiński obejmie funkcję sekretarza stanu w Kancelarii Prezydenta RP odpowiedzialnego za kontakty z mediami. Zastąpi Marka Magierowskiego, który zrezygnował z funkcji dyrektora biura prasowego Kancelarii. więcej

Połowa polskich startupów prowadzi systematyczne działania PR, głównie w internecie (raport)

Działania PR są ważne dla startupów i potrzebne im, jednak wiedza o narzędziach public relations, zasadach tworzenia oraz wdrażania strategii miejscami mocno kuleje - wynika z badania Concilio Communications i Mispie. więcej

Ruszają zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze 2017

22 maja ruszają zgłoszenia do tegorocznej, XV edycji konkursu Złote Spinacze. Dwa dni później jego organizator, Związek Firm Public Relations, organizuje szkolenie dla uczestników konkursu. więcej

Marek Magierowski odchodzi z Kancelarii Prezydenta RP

Marek Magierowski zrezygnował z funkcji dyrektora biura prasowego Kancelarii Prezydenta RP i rzecznika prasowego prezydenta Andrzeja Dudy. W Kancelarii Prezydenta RP pracował od jesieni 2015 roku. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Użytkownicy smartfonów korzystają z 9 aplikacji dziennie. ,,Dla wydawców to walka o pierwszy ekran"
W Unii Europejskiej małe drony z obowiązkową rejestracją i geolokalizacją
22 mln urządzeń wearables sprzedanych w I kwartela 2017 r., Apple Watch przed Xiaomi i Fitbit
Sprzedaż tabletów w I kw. w dół, Apple przed Samsungiem
E-sport w 2017 r. wygeneruje prawie 700 mln USD przychodu, blisko 1,5 mld USD w 2020 r.
Acer: nowy smartwatch Leap Ware (wideo)
Acer: nowe monitory Predator z Quantum Dot (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Gremi Media w ofercie niepublicznej sprzeda inwestorom do 683,2 tys. akcji
Tinder notuje ponad 1,8 miliona płatnych użytkowników, ale spada liczba nowych subskrybentów
Ponad 240 zł jednorazowo wydajemy w outletach
Projekt ustawy o dekoncentracji mediów w połowie roku. ,,Nowe przepisy trudne do wyegzekwowania w internecie"
Sklepy zyskują na programach lojalnościowych
E-sport w 2017 r. wygeneruje prawie 700 mln USD przychodu, blisko 1,5 mld USD w 2020 r.
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Marvel's Inhumans" - nowy serial ABC. Spisek przeciwko królowi (wideo)
Scarlett Johansson w filmie "Ostra noc" chce się pozbyć ciała
"Wojna światów" - nowy serial BBC
Trzeci sezon serialu "Miasteczko Twin Peaks" - bohaterowie 25 lat później
,,Ania, nie Anna" nowym serialem Netflixa (wideo)
Powstanie drugi sezon serialu "Opowieść podręcznej"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj