|
|
|
|
|
|
|
A+E Networks wprowadzi do Polski platformy SVoD z programami History i Lifetime. ,,Celujemy w widzów naziemnej telewizji"
Polska może być jednym z pierwszych rynków w Europie, na którym koncern A+E Networks UK uruchomi swoje dwie platformy SVoD History Vault i Lifetime Movie Club - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Przyglądamy się rynkowi i rozmawiamy z lokalnymi graczami. Celujemy w widzów naziemnej telewizji - tłumaczy nam Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Dziennikarka TVP Gdańsk protestuje przeciwko łamaniu standardów i etyki pracy
Hanna Kordalska-Rosiek, szefowa gdańskiego koła związkowców TVP - Wizja i zarazem dziennikarka TVP Gdańsk zaprotestowała przeciwko łamaniu standardów i etyki pracy. - Chciałam w ten sposób poruszyć sumienia dziennikarzy, wydawców i uwrażliwić na to, by stawiać tamę „brudnemu dziennikarstwu” - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. List trafił m.in. do prezesa telewizji publicznej Jacka Kurskiego.
więcej
|
nc+ ze spadkiem zysku o 41 proc. po pięciokrotnym wzroście w ub.r.
W pierwszym kwartale br. platforma nc+ zanotowała o 41 proc. niższy skonsolidowany zysk netto w dolarach przypadający jej udziałowcom (są nimi TVN, Grupa Canal+ i Liberty Global) niż rok wcześniej. Za to w całym ub.r. zysk platformy był prawie pięć razy wyższy niż w 2015 roku - wynika z raportu Scripps Networks Interactive, właściciela TVN.
więcej
|
Większość Polaków sprzeciwia się zmianie systemu finansowania mediów publicznych
Tylko 26 proc. Polaków popiera przygotowywany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego projekt nowelizacji ustawy o abonamencie radiowo-telewizyjnym - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE).
więcej
|
Polsat najchętniej oglądaną stacją w DVB-T. Super Polsat z największym wzrostem, WP na ostatnim miejscu
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w kwietniu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP2.
więcej
|
Paulina Koziejowska i Aleksandra Kot poprowadzą ,,Bywanie na dywanie" w Nowa TV
Prezenterki prognozy pogody w Nowa TV Paulina Koziejowska i Ola Kot będą gospodyniami nowego programu stacji „Bywanie na dywanie” dotyczącego show-biznesu. Stałymi gośćmi programu mają być Adrian Nychnerewicz i Michał Kozłowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP wzywa do bojkotu prezydenta Sopotu, miasto skarży telewizję do KRRiT i Rady Etyki Mediów
Prezydent Sopotu Jacek Karnowski oskarża telewizję publiczną o brak rzetelności i zapowiada, że z dziennikarzami TVP będzie rozmawiać tylko w programach emitowanych na żywo lub pisemnie. Telewizja odpowiada apelem, w którym wzywa do dziennikarskiego bojkotu prezydenta Sopotu.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: TVP Info naruszyło zasady, nie chcąc Jacka Karnowskiego w ,,Studiu Polska"
W ostatnim wydaniu „Studia Polska” w TVP Info jako przedstawiciel Związku Miast Polskich miał gościć prezydent Sopotu Jacek Karnowski. Redakcja poprosiła jednak o wyznaczenie innej osoby. Karnowski zawiadomił o tym Radę Etyki Mediów, która oceniła, że pracownicy stacji w oczywisty sposób naruszyli zasady etyki mediów.
więcej
|
TVS pracuje nad programem informacyjnym ,,Silesia Flesz"
W jesiennej ramówce kanału TVS pojawi się program informacyjny „Silesia Flesz”, nad którym obecnie pracuje stacja.
więcej
|
2,7 mln widzów występu Kasi Moś w półfinale Eurowizji
Wtorkowy pierwszy półfinał 62. Konkursu Piosenki Eurowizji w TVP1 i TVP Polonia oglądało 1,87 mln widzów. Największą chwilową widownię zgromadził występ Kasi Moś, który śledziło 2,73 mln osób.
więcej
|
Telewizja Polska pomoże prześladowanym dziennikarzom TV Biełsat
TVP włączy się w pomoc dla obarczanych sankcjami dziennikarzy TV Biełsat. Decyzja taka zapadła po apelu Agnieszki Romaszewskiej-Guzy, szefowej stacji.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu ,,Deep State"
Przedstawiciele FOX Networks Group (FNG) Europe & Africa ogłosili, że rozpoczęła się produkcja szpiegowskiego serialu „Deep State”. Główną role zagra Mark Strong.
więcej
|
|
|
Dove promując butelki o różnych kobiecych kształtach, ryzykuje utratę zaufania konsumentek (opinie)
Marka Dove, która dotychczas przekonywała kobiety, że są piękne niezależnie od wszystkiego nagle mówi im: „O! Tak wyglądasz. I nie da się już z tym nic zrobić”. Połączenie słusznej i humanistycznej idei akceptacji kobiecego piękna, niezależnie od rozmiaru z fizycznym packshotem jest rzeczywiście grubo przesadzone. Zwyczajnie przekroczona została granica dobrego smaku. Ostatnim pomysłem Dove skręciło w ślepą uliczkę, podkopując delikatnie swoje wcześniejsze osiągnięcia - nową kampanię marki Dove skrytykowaną w internecie oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci marketingowi.
więcej
|
Uczestnicy programów lojalnościowych kupują częściej, najpopularniejsza Moja Biedronka przed Clubcard i Payback
Udział w programach lojalnościowych sieci detalicznych istotnie wpływa na częstotliwość dokonywanych zakupów - wynika z badań GfK.
więcej
|
Meble Black Red White reklamowane z nowym hasłem i głosem Wojciecha Malajkata (wideo)
Sieć sklepów Black Red White rozpoczęła wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową pod nowym hasłem głównym „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Lektorem w spotach jest aktor Wojciech Malajkat, akcje przygotowały i realizują firmy Deloitte Digital, They.pl, Starcom i Business Point of View Communications Consultancy.
więcej
|
,,Nieważne jak, ważne z kim!" w reklamach lodów Manhattan (wideo)
Rusza pierwsza od kilku lat kampania reklamowa lodów Manhattan (produkowanych przez firmę Froneri należącą do Nestle i Grupy R&R Ice). Akcję, realizowaną pod hasłem „Nieważne jak, ważne z kim!” przygotowały dom mediowy MEC i należąca do niego agencja MEC Wavemaker.
więcej
|
Pepsi w nowej reklamie zabiera w nostalgiczną podróż po Chinach (wideo)
Koncern Pepsi rozpoczął w Chinach kampanię, w której przypomina historię marki Pepsi na tym rynku na przestrzeni ostatnich 36 lat. Za jej kreację odpowiada lokalna agencja Civilization.
więcej
|
,,Rynek Nowego Myślenia" w kampanii Teatru WARSawy (wideo)
Stołeczny Teatr WARSawy rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Rynek Nowego Myślenia”. Akcję wspólnie z zespołem teatru przygotowały Magdalena Ziarnik i agencja iPublicity.
więcej
|
John Pitcher i Initiative wypromują Małopolski Festiwal Innowacji
Agencje John Pitcher i Initiative wygrały przetarg na promocję Małopolski w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Agencje odpowiadają za działania w social mediach, obsługę PR, działania eventowe oraz zakup mediów.
więcej
|
,,Smakowite wyzwanie" - blogerzy kulinarni w kampanii Zottarelli (wideo)
Firma Zott promuje markę Zottarella w akcji z udziałem blogerów Damiana Kardasa, Kingi Paruzel i Beaty Lipov. Działania pod hasłem „Smakowite wyzwanie” przygotowały spółki Ad Butik, Carat Polska oraz Isobar Polska.
więcej
|
Chłodziarko-zamrażarki Bosch NoFrost reklamowane z systemem świeżości VitaFresh (wideo)
Do końca czerwca potrwa kampania chłodziarko-zamrażarek NoFrost marki Bosch z systemem świeżości VitaFresh. Działania na zlecenie firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego przygotowały agencje 3M Projekt i ACR MediaHouse.
więcej
|
Agencje Ogilvy wzmacniają kompetencje w obsłudze klientów z branży medycznej
Agencje Ogilvy&Mather i Ogilvy Brand Consulting wzmacniają kompetencje w tzw. obszarze healthcare. W związku z rosnącą liczbą projektów dla klientów z branży medycznej zacieśniają współpracę z londyńskim biurem Ogilvy Healthworld.
więcej
|
TVN Media z pięcioma nowymi formatami rich media reklam mobilnych
Biuro reklamy TVN Media wprowadziło pięć nowych formatów reklamowych w ofercie Rich Media Mobile. Są to: Blow, Shake, Draw, Slide Picture i Press.
więcej
|
Monika Matysiak: z click community do Insignii
Do zespołu agencji Insignia odpowiedzialnego za działania z zakresu social media dołączyła Monika Matysiak, która poprzednio pracowała w click community.
więcej
|
Schur Flexibles z nową identyfikacją wizualną
Firma Schur Flexibles Poland, producent opakowań giętkich, przeszła rebranding. Po ponad 6 latach odświeżono logo i wzornictwo firmowe.
więcej
|
|
|
Axel Springer z wyższymi przychodami i zyskiem, internet motorem wzrostów
W I kwartale 2017 roku koncern Axel Springer zanotował wzrost przychodów o 6,7 procent, a zysk skoczył w górę o prawie 17 procent. Znaczący wpływ na dobre wyniki ma rosnący segment cyfrowy odpowiedzialny za 72 procent przychodów firmy.
więcej
|
,,Zwierciadło" ma 60 lat. Jubileuszowe wydanie z nową makietą i rubrykami
W sprzedaży ukazało się czerwcowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) w odświeżonej formule i z nową makietą. Na okładce znalazła się wokalistka Adele.
więcej
|
Iwona Konopka szefową biura reklamy platformy poradnikowej Edipresse Polska, odchodzi Edyta Kordowska
Po 16 latach pracy w Edipresse Polska pożegnała się z nim Edyta Kordowska dyrektor biura reklamy platformy poradnikowej tego wydawnictwa. Na stanowisku zastąpi ją Iwona Konopka, która przechodzi z Marquard Media Polska.
więcej
|
,,The Wall Street Journal" przez rok zyskał ponad 300 tys. subskrybentów
News Corp., wydawca dziennika „The Wall Street Journal” ujawnił, że w ciągu 12 miesięcy zanotował 305 tysięcy nowych subskrybentów cyfrowego wydania gazety. Czytelnicy tytułu to głównie dojrzali mężczyźni z rocznymi dochodami powyżej 100 tysięcy dolarów.
więcej
|
,,Lego Nexo Knights" liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. ,,Lego Friends. Magazyn" z największym wzrostem
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci utrzymał się nowy magazyn „Lego Nexo Knights”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Lego Friends. Magazyn”, a na czele spadków znalazł się „Mój Kucyk Pony”.
więcej
|
|
|
Wedding.pl: Kamil Kopka prezesem za Pawła Salę, Agnieszka Hyży dyrektorem kreatywnym
Nowym prezesem serwisu z artykułami i usługami ślubnymi Wedding.pl został Kamil Kopka, poprzednio związany m.in. z Allani.pl, Burda International Polska i Lamode.info. Funkcję dyrektora kreatywnego w Wedding.pl objęła natomiast Agnieszka Hyży, prezenterka Telewizji Polsat. Ponad 3,5 mln zainwestował w serwis fundusz Protos.vc.
więcej
|
Nowy algorytm Facebooka: fanpage'e z irytującymi reklamami mniej widoczne w newsfeedzie
Facebook zapowiedział wprowadzenie nowego algorytmu który spowoduje, że w Newsfeedzie użytkowników na dalekie miejsca spadną linki prowadzące do stron zawierających zbyt dużą liczbę reklam lub korzystające z irytujących i agresywnych formatów reklamowych.
więcej
|
Grupa K2 negocjuje z inwestorem branżowym sprzedaż części biznesu reklamowego, z wyższymi wpływami i mniejszą stratą
Grupa K2 zaczęła negocjacje na wyłączność z inwestorem branżowym dotyczące sprzedaży części aktywów jej segmentu agencyjnego i mediowego, w tym udziałów w spółkach K2.pl, SKA, K2 TM, K2 Media, K2 Search i Agencja k2.pl. W pierwszym kwartale br. zanotowała wyższe wpływy i mniejszą stratę netto niż rok wcześniej
więcej
|
Snapchat rozczarowuje, mniejsze przychody i 2,2 miliarda dolarów straty
Koncern Snap Inc., właściciel serwisu Snapchat po raz pierwszy od wejścia na giełdę podał swoje wyniki finansowe, które rozczarowały rynek. Przychody są niższe od spodziewanych, a strata netto wyniosła ponad 2 miliardy dolarów. Liczba użytkowników przekroczyła 166 milionów.
więcej
|
Nowa Opera 45 "Reborn" zintegrowana z komunikatorami (wideo)
Opera Software udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej na komputery oznaczoną numerem 45 i kodową nazwą "Reborn". Główna nowość to integracja z komunikatorami.
więcej
|
Interia.pl uruchomiła serwis Kraków po Godzinach
Pod adresem Krakow.interia.pl wystartował serwis o charakterze magazynowym Kraków po Godzinach. Interia uruchomiła i redaguje go we współpracy z Urzędem Miasta Krakowa.
więcej
|
|
|