Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 12 Maja 2017
 
 
 
UOKiK pyta firmy mediowe i marketingowe o oceny badania oglądalności przez Nielsena
 
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ramach postępowania dotyczącego badania oglądalności realizowanego przez AGB Nielsen Media Reasearch wysłał pytania do grupy firm z branży mediowej i marketingowej. Pytania otrzymał też Nielsen. - Udzieliliśmy na zadane pytania wyczerpujących, szczegółowych odpowiedzi - informuje nas firma. więcej
 
 
Nie będzie nowych kanałów Polsatu. ,,Udany start Polsat Doku. Budowanie prestiżu"
 
Telewizja Polsat nie uruchomi w tym roku nowych kanałów Polsat Reality i Polsat X. Nadawca jest zadowolony natomiast ze startu kanału Polsat Doku. - W nim tak naprawdę nie chodzi o oglądalność, a budowanie prestiżu - wyjaśnia Maciej Stec, członek zarządu Polsatu. więcej
 
 
Wirtualna Polska z większym spadkiem niż Onet-RASP, w górę YouTube i Interia (wyniki Gemius/PBI z kwietnia)
 
W kwietniu br. większość najpopularniejszych wydawców i serwisów internetowych w Polsce miała mniej użytkowników niż rok wcześniej. Największe spadki zanotowały strony Grupy OLX i ZPR Media, Gazeta.pl i Allegro.pl, a duże wzrosty osiągnęły YouTube i Interia.pl. więcej
 
 
Smartfon najważniejszy od 6 do 18, wieczorem rządzi telewizor
 
45% gospodarstw domowych posiada dwa telewizory lub więcej, w prawie 1/3 można znaleźć co najmniej 2 laptopy, a w ponad połowie znajduje się więcej niż jeden smartfon - wynika z badania MullenLowe MediaHub przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl.   więcej
 
 
Tomasz Zimoch kontra Polskie Radio: ruszył proces dot. rezygnacji z pracy, pozew dziennikarza odłożony
 
W warszawskim sądzie rejonowym odbyła się pierwsza rozprawa w procesie wytoczonym Tomaszowi Zimochowi przez Polskie Radio za rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia. Pozew dziennikarza przeciw firmie, dotyczący postępowania wobec niego w maju ub.r., będzie rozpatrywany w drugiej kolejności. Proces jest obserwowany przez Helsińską Fundację Praw Człowieka. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dziennikarka TVP3 Gdańsk protestuje przeciwko łamaniu standardów i etyki pracy więcej
 
Dove promując butelki o różnych kobiecych kształtach, ryzykuje utratę zaufania konsumentek (opinie) więcej
 
Coraz więcej Polaków uważa, że TVP jest niewiarygodna. Programy Polsatu najbardziej bezstronne więcej
 
Facebook śledzi emocje użytkowników. ,,Kolejny etap targetowania reklam" (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Account Manager Deloitte Digital
Regional Account Ströer Digital Media
Senior Account Manager Grupa NaTemat
Integrated Communication Planner Buyer MEC
Social Media Manager Open Gate
Programming Manager A+E Networks Poland
Program stażowy Havas Havas Media Group
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Senior Account Executive Cheil
Junior Account Manager Cheil
Redaktor Wydawnictwo Bauer
Specjalista ds. planowania kampanii (TV) TVP
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
UOKiK pyta firmy mediowe i marketingowe o oceny badania oglądalności przez Nielsena

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ramach postępowania dotyczącego badania oglądalności realizowanego przez AGB Nielsen Media Reasearch wysłał pytania do grupy firm z branży mediowej i marketingowej. Pytania otrzymał też Nielsen. - Udzieliliśmy na zadane pytania wyczerpujących, szczegółowych odpowiedzi - informuje nas firma. więcej

Nie będzie nowych kanałów Polsatu. ,,Udany start Polsat Doku. Budowanie prestiżu"

Telewizja Polsat nie uruchomi w tym roku nowych kanałów Polsat Reality i Polsat X. Nadawca jest zadowolony natomiast ze startu kanału Polsat Doku. - W nim tak naprawdę nie chodzi o oglądalność, a budowanie prestiżu - wyjaśnia Maciej Stec, członek zarządu Polsatu. więcej

Lifetime z dwoma polskimi programami jesienią. ,,Jesteśmy na etapie przedprodukcyjnym"

Koncern A+E Networks Poland pracuje nad trzema polskimi programami dla kanału Lifetime, z czego dwa trafią do jesiennej ramówki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wierzymy, że uda nam się osiągnąć wzrost oglądalności dzięki lokalnym produkcjom, które planujemy - wyjaśnia nam Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej. więcej

Sławomir Siezieniewski krytykowany za odczytanie apelu dyrekcji TVP Gdańsk. "Miałem dyżur, wziąłem to na klatę"

Sławomir Siezieniewski został skrytykowany przez kolegów po fachu po tym, jak odczytał na antenie apel dyrekcji TVP Gdańsk o bojkot prezydenta Sopotu. - Przeczytałem oświadczenie moich szefów, utrzymałem się w stylistyce, wziąłem to na klatę - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezenter. więcej

225 tys. zł na nagrody dla 19 dziennikarzy i menedżerów Telewizji Polskiej (lista)

Na wniosek prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego nagrody z Funduszu Popierania Twórczości za ub.r. otrzymało 19 osób z TVP, głównie dziennikarze „Wiadomości” i TVP Info. Odręczną notatkę Kurskiego w tej sprawie ujawnił Leszek Kraskowski. więcej

Eurosport 1 liderem oglądalności kanałów sportowych, Eurosport 2 zyskał najwięcej

W kwietniu br. nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł siostrzany Eurosport 2, a na czele wśród spadków był kanał nSport+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Trzecia edycja Polsat SuperHit Festiwal w Polsacie

Od 26 do 28 maja br. w Operze Leśnej w Sopocie odbywać się będzie Polsat SuperHit Festiwal. Podczas trzeciej edycji imprezy wystąpi zespół T.Love obchodzący jubileusz 35-lecia działalności, a także m.in: Agnieszka Chylińska, Ania Dąbrowska, Sylwia Grzeszczak, Sarsa, Michał Szpak i Margaret. Widowisko na żywo pokaże Telewizja Polsat. więcej

Fox News wypłacił 45 milionów dolarów ofiarom molestowanym przez Rogera Ailesa

Według oficjalnych informacji podanych przez koncern 21st Century Fox należąca do niego stacja Fox News od połowy 2016 roku wydała około 45 milionów dolarów na ugody z ofiarami molestowanymi przez Rogera Ailesa, byłego prezesa Fox News. Koszty seks skandalu w stacji mogą w przyszłości wzrosnąć, bowiem w przygotowaniu są pozwy przeciwko komentatorowi Billowi O’Reilly, który również miał się dopuszczać molestowania współpracownic.   więcej

Grupa Cyfrowy Polsat z wyższym zyskiem. Mniej abonentów ma więcej usług, o 24 proc. mniej numerów na kartę

W pierwszym kwartale br. Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała minimalnie wyższe wpływy ze sprzedaży i znacznie wyższy zysk netto niż rok wcześniej. Liczba jednostkowych usług sprzedanych przez firmę spadła o 1,9 proc., a aż o 24 proc. zmalała liczba aktywnych numerów telefonicznych na kartę. więcej

,,Jeżdżąca szafa Kasi" - nowy program TLC. Prowadzi Katarzyna Grabowska

W piątek 12 maja stacja TLC rozpocznie emisję nowego programu „Jeżdżąca szafa Kasi”, w którym Katarzyna Grabowska podpowie Polkom, jak się ubierać. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Tomasz Zimoch kontra Polskie Radio: ruszył proces dot. rezygnacji z pracy, pozew dziennikarza odłożony

W warszawskim sądzie rejonowym odbyła się pierwsza rozprawa w procesie wytoczonym Tomaszowi Zimochowi przez Polskie Radio za rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia. Pozew dziennikarza przeciw firmie, dotyczący postępowania wobec niego w maju ub.r., będzie rozpatrywany w drugiej kolejności. Proces jest obserwowany przez Helsińską Fundację Praw Człowieka. więcej

 
Rząd przyspiesza pracę nad abonamentem rtv. Zapłaci każdy klient płatnej telewizji

Projekt ustawy o opłatach abonamentowych uzyskał pozytywną opinię Rady Legislacyjnej i 18 maja zostanie rozpatrzony przez Komitet Stały Rady Ministrów - poinformował w czwartek resort kultury, który opracował ten projekt. więcej

 
TOK FM z silniejszymi nadajnikami w Bydgoszczy i Rzeszowie

Radio TOK FM zwiększa moc nadawania w dwóch miastach, w których plasuje się nisko pod względem słuchalności: w Bydgoszczy i Rzeszowie. Zgodę wydała na to w czwartek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Trójka nowym liderem słuchalności w Toruniu. Spadek Jedynki o dziesięć pozycji

Nowym liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od października ub.r. do marca br. została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze Radio Gra i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Lokalni nadawcy z Jasła i Stargardu z szerszymi uprawnieniami emisji swoich programów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła w czwartek uchwałę o dwóch lokalnych stacjach: telewizyjnej z Jasła i radiowej ze Stargardu. Obu zdecydowanie poszerzyła czas i zasięg nadawania. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Statoil oficjalnie zmienia się w Polsce w Circle K

W Polsce oficjalnie ruszył proces zmiany marki sieci stacji Statoil na Circle K. Wspierany jest kampanią reklamową pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”, za którą odpowiadają firmy SMFB i SMG Polska. więcej

SAR uściślił zasady uczestnictwa swoich pracowników w przetargach marketingowych

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR doprecyzowało zasady udziału swoich pracowników w przetargach publicznych - po tym jak w przetargu na organizację ceremonii otwarcia The World Games 2017 w komisji przetargowej był Paweł Tyszkiewicz, a wygrała agencja, w której pracuje jego córka. więcej

Marcin Mroczek i Andrzej Błachut: z Ogilvy&Mather do Havas Warsaw

Pracujący jako team kreatywny Marcin Mroczek Andrzej Błachut dołączyli do zespołu agencji reklamowej Havas Warsaw. Wcześniej byli związani m.in. z agencjami Ogilvy&Mather, Scholz&Friends Warszawa, 303, Team One i G7. więcej

Paweł Matwiejczuk: z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions do GetResponse

Paweł Matwiejczuk objął funkcję wicedyrektora marketingu w firmie GetResponse zajmującej się e-mail marketingiem. Wcześniej pracował m.in. w Saatchi&Saatchi Interactive Solutions i eg+ Worldwide. więcej

Gong przejmuje od Lubię to - linked by Isobar obsługę reklamową Virgin Mobile

Agencja Gong (należąca do Group One) wygrała przetarg na obsługę reklamową sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile. Poprzednio za jej reklamy odpowiadała agencja Lubię to - linked by Isobar. więcej

Natalia Przybysz ambasadorką Kampanii Przeciw Homofobii (wideo)

Natalia Przybysz została ambasadorką akcji społecznej Kampanii Przeciw Homofobii "Ramię w ramię po równość". Do sieci trafiło wideo z wokalistką, w którym dzieli się ona historią o swojej przyjaciółce - lesbijce. więcej

Sylwia Plakut i Łukasz Choroń w Makata Creative Group

Zespół domu produkcyjnego Makata Creative Group powiększył się o dwie nowe osoby. Stanowisko business development managera objęła Sylwia Plakut, a creative managera Łukasz Choroń.   więcej

Zenith z nową metodologią pracy i identyfikacją marki

Agencja mediowa Zenith wprowadza globalnie nową metodologię pracy. Zmianę podkreśla odświeżona identyfikacja wizualna marki i jej platform komunikacji.   więcej

McCann & MRM będzie w siedmiu krajach promować Starbucks w social media

Agencja kreatywno-strategiczna McCann & MRM wygrała przetarg na obsługę komunikacji sieci kawiarni Starbucks (należącej do koncernu AmRest) w mediach społecznościowych w siedmiu krajach europejskich. więcej

Mediaplus odpowiada za budżet mediowy Capri Sun w Polsce

Dom mediowy Mediaplus (Group One) w ramach współpracy z niemieckim Mediaplus (Serviceplan Group) odpowiada za budżet mediowy marki Capri Sun (The Kraft Heinz Company), która po raz pierwszy prowadzi działania reklamowe na polskim rynku. więcej

Alicja Leśniak marketing managerem w Eveline Cosmetics, Beata Kwaśny odpowiada za PR

Do zespołu marketingu Eveline Cosmetics dołączyły trzy nowe osoby odpowiedzialne za działania marketingowe firmy: Alicja Leśniak, Maria Pazio i Beata Kwaśny. więcej

Paulina Sobolewska: z iProspect do Up&More

Paulina Sobolewska objęła stanowisko SEM specialist w agencji interaktywnej Up&More. Ostatnio pracowała w agencji iProspect. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Twój Styl" liderem sprzedaży w lutym. ,,Wysokie Obcasy Extra" zyskały najwięcej

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na czele spadków znalazła się „Uroda Życia”. więcej

Blogerka Deynn hitem miesięcznika "Joy". W kilka dni sprzedano połowę nakładu, będzie dodruk

Magazyn "Joy" (Marquard Media Polska) zdecydował o dodruku czerwcowego numeru po tym, jak czytelnicy w ciągu pięciu dni wykupili ponad połowę nakładu. Na okładce znalazła się blogerka fitness - Deynn. więcej

Agora nie wypłaci dywidendy, skupi własne akcje za 23,8 mln zł

Władze Agory rekomendują, żeby spółka nie wypłacała w br. dywidendy akcjonariuszom. Firma chce przeznaczyć 52,75 mln zł z kapitału zapasowego na pokrycie jej straty w minionym roku obrotowym oraz wydać do końca br. maksymalnie 23,83 mln zł na skup własnych akcji. więcej

Metamorfoza miesięcznika "M jak Mieszkanie". Nowa szata graficzna i nowa zawartość

Miesięcznik "M jak Mieszkanie" (ZPR Media) zmienił layout i okładkę oraz dodał nowe rubryki. Redakcja stawia na bliższy kontakt z czytelnikiem. więcej

,,Fakt": Jacek Kurski może wylecieć z TVP. Rzeczniczka PiS: tekst jest atakiem niepolskich mediów

We wtorek „Fakt” w okładkowym tekście napisał, że Jacek Kurski może w najbliższych tygodniach stracić funkcję prezesa Telewizji Polskiej. Publikację skrytykowała rzeczniczka prasowa PiS Beata Mazurek. - Atak niepolskich mediów na J.Kurskiego udowadnia, że TVP w końcu mówi głosem Polaków - stwierdziła. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska z większym spadkiem niż Onet-RASP, w górę YouTube i Interia (wyniki Gemius/PBI z kwietnia)

W kwietniu br. większość najpopularniejszych wydawców i serwisów internetowych w Polsce miała mniej użytkowników niż rok wcześniej. Największe spadki zanotowały strony Grupy OLX i ZPR Media, Gazeta.pl i Allegro.pl, a duże wzrosty osiągnęły YouTube i Interia.pl. więcej

Smartfon najważniejszy od 6 do 18, wieczorem rządzi telewizor

45% gospodarstw domowych posiada dwa telewizory lub więcej, w prawie 1/3 można znaleźć co najmniej 2 laptopy, a w ponad połowie znajduje się więcej niż jeden smartfon - wynika z badania MullenLowe MediaHub przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl.   więcej

Obraźliwe treści to margines polskiego internetu, większość dotyczy polityki

Według najnowszego badania „Internetowa kultura obrażania?” przeprowadzonego przez IAB Polska odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury jest w polskim internecie marginalny. Większość obraźliwych wpisów dotyczy polityki, spada natomiast liczba osób która uważają że internet zapewnia anonimowość.   więcej

,,Ucho Prezesa" nie ociepla wizerunku PiS-u, Kaczyńskiego ani Szydło

Prawie połowa badanych (47%) uważa, że serial satyryczny "Ucho Prezesa" nie ociepla wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość, a tylko 18% jest przeciwnego zdania. Pozostałe osoby (35%) nie są w stanie określić swojej opinii na ten temat - wynika z badania na panelu Ariadna. więcej

Samochody Google Street View wracają na polskie drogi, będą obecne w 37 miastach (lista)

Koncern Google zapowiedział, że jego samochody ponownie pojawią się w Polsce. Specjalnie wyposażone auta będą robić dodatkowe zdjęcia do usług Google Maps oraz Street View. W okresie od maja do października pojazdy odwiedzą w sumie 37 polskich miast.   więcej

Polacy szukają informacji w internecie w Onet, WP, Interia.pl i Gazeta.pl. Na ocenę wiarygodności mają wpływ poglądy polityczne badanych

Większość użytkowników internetu szuka informacji o bieżących wydarzeniach i polityce z takich portali jak Onet, WP, Interia i Gazeta.pl - wynika z najnowszego badania CBOS. Jak podkreślono w raporcie, na ocenę wiarygodności tych portali mają wpływ poglądy polityczne badanych. więcej

Crowdfunding zyskuje na popularności w Polsce

41% Polaków wyraża zainteresowanie wspieraniem projektów crowdfundingowych w przyszłości, mimo iż obecnie tylko co dziesiąty badany deklaruje rzeczywiste zaangażowanie w tego typu akcje - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

,,Global" - nowy cykl Gazeta.pl o wydarzeniach na świecie. Piszą Ewart, Domosławski, Bukalska i Szczerek

W portalu Gazeta.pl (Agora) wystartował nowy cykl redakcyjny pt. „Global”, w ramach którego publikują Ewa Ewart, Artur Domosławski, Patrycja Bukalska i Ziemowit Szczerek. Autorzy będą opisywać najważniejsze wydarzenia na świecie. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
UOKiK pyta firmy mediowe i marketingowe o oceny badania oglądalności przez Nielsena

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ramach postępowania dotyczącego badania oglądalności realizowanego przez AGB Nielsen Media Reasearch wysłał pytania do grupy firm z branży mediowej i marketingowej. Pytania otrzymał też Nielsen. - Udzieliliśmy na zadane pytania wyczerpujących, szczegółowych odpowiedzi - informuje nas firma. więcej

Smartfon najważniejszy od 6 do 18, wieczorem rządzi telewizor

45% gospodarstw domowych posiada dwa telewizory lub więcej, w prawie 1/3 można znaleźć co najmniej 2 laptopy, a w ponad połowie znajduje się więcej niż jeden smartfon - wynika z badania MullenLowe MediaHub przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl.   więcej

Obraźliwe treści to margines polskiego internetu, większość dotyczy polityki

Według najnowszego badania „Internetowa kultura obrażania?” przeprowadzonego przez IAB Polska odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury jest w polskim internecie marginalny. Większość obraźliwych wpisów dotyczy polityki, spada natomiast liczba osób która uważają że internet zapewnia anonimowość.   więcej

Polacy szukają informacji w internecie w Onet, WP, Interia.pl i Gazeta.pl. Na ocenę wiarygodności mają wpływ poglądy polityczne badanych

Większość użytkowników internetu szuka informacji o bieżących wydarzeniach i polityce z takich portali jak Onet, WP, Interia i Gazeta.pl - wynika z najnowszego badania CBOS. Jak podkreślono w raporcie, na ocenę wiarygodności tych portali mają wpływ poglądy polityczne badanych. więcej

Crowdfunding zyskuje na popularności w Polsce

41% Polaków wyraża zainteresowanie wspieraniem projektów crowdfundingowych w przyszłości, mimo iż obecnie tylko co dziesiąty badany deklaruje rzeczywiste zaangażowanie w tego typu akcje - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marek Baran dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU

Marek Baran został nowym dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU. więcej

Alicja Leśniak marketing managerem w Eveline Cosmetics, Beata Kwaśny odpowiada za PR

Do zespołu marketingu Eveline Cosmetics dołączyły trzy nowe osoby odpowiedzialne za działania marketingowe firmy: Alicja Leśniak, Maria Pazio i Beata Kwaśny. więcej

JustChopped z Good One PR

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z poznańskim startupem JustChopped. więcej

LoveBrands Relations wypromuje Touax

Firma Touax rozpoczęła współpracę z agencją LoveBrands Relations. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play z najlepszym bilansem przenoszonych numerów, Plus największym przegranym
T-Mobile Polska: więcej abonentów, o 1,8 mln mniej klientów na kartę, w dół wpływy i zysk EBITDA
 
 
 
GOSPODARKA
 
Rząd przyspiesza pracę nad abonamentem rtv. Zapłaci każdy klient płatnej telewizji
Statoil oficjalnie zmienia się w Polsce w Circle K
Agora nie wypłaci dywidendy, skupi własne akcje za 23,8 mln zł
Samochody Google Street View wracają na polskie drogi, będą obecne w 37 miastach (lista)
Polacy szukają informacji w internecie w Onet, WP, Interia.pl i Gazeta.pl. Na ocenę wiarygodności mają wpływ poglądy polityczne badanych
Crowdfunding zyskuje na popularności w Polsce
Grupa Cyfrowy Polsat z wyższym zyskiem. Mniej abonentów ma więcej usług, o 24 proc. mniej numerów na kartę
KGHM spodziewa się lekkiej zwyżki cen surowców. Na inwestycje spółka wydawać będzie w najbliższych latach 2 mld zł rocznie
W tym roku liczba aut zasilanych gazem może przekroczyć 3 miliony
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Osmosis" - nowy francuski serial Netfliksa. ,,Realistyczny science-fiction"
,,Ucho Prezesa" nie ociepla wizerunku PiS-u, Kaczyńskiego ani Szydło
Trzecia edycja Polsat SuperHit Festiwal w Polsacie
Natalia Przybysz ambasadorką Kampanii Przeciw Homofobii (wideo)
Natalia Nykiel, Little Simz i You Me At Six wystąpią na Orange Warsaw Festival 2017
Martin Scorsese nakręci za 100 mln dolarów film "The Irishman" dla Netfliksa
Zwiastun tylko dla dorosłych filmu "Słoneczny patrol"
"Iron Sky The Coming Race": Naziści i dinozaury
Koniec serialu "Skandal"
Drugi sezon serialu "13 Reasons Why": Poznamy przeszłość Hanny
Krzysztof Zalewski gwiazdą Impact Festival 2017
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj