Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 16 Maja 2017
 
 
 
GrandFront: nagroda główna dla ,,Harper's Bazaar", ,,Polityka" z okładką 15-lecia
 
W Konkursie Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2016 główną nagrodę przyznano magazynowi „Harper’s Bazaar”. Ogółem rozdano nagrody w 9 kategoriach i nagrodę specjalną, a tytuł okładki 15-lecia otrzymała „Polityka”. więcej
 
 
,,Skarby Polskie" - pierwszy serial internetowy stacji History. Trafi latem do social mediów
 
Latem A+E Networks, nadawca kanału History, udostępni w internecie cykl „Skarby Polskie”, w którym ekspertem będzie Michał Wójcik - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To pierwszy polski serial historyczny, skierowany do użytkowników social mediów. - Działanie budujące wartość History, zacieśnianie relacji z widzami - opisuje nam Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej. więcej
 
 
Ewa Minge, Rafał Maślak, Emil Biliński i Ewa Zakrzewska jurorami w ,,Supermodelka Plus Size"
 
Wystartowały castingi do programu „Supermodelka Plus Size”, który jesienią wyemituje Telewizja Polsat. Jurorami w polskiej edycji reality-show będą Ewa Minge, Rafał Maślak, Emil Biliński i Ewa Zakrzewska. więcej
 
 
Telewizja Polska odkupiła od TVN prawa do ,,Trzech kumpli" Ewy Stankiewicz i Anny Ferens
 
TVP1 w poniedziałek pokazała dwuczęściowy film dokumentalny „Trzech kumpli” o okolicznościach śmierci Stanisława Pyjasa. Film 10 lat temu przygotowały Ewa Stankiewicz i Anna Ferens na zlecenie TVN. - Filmów o SKS jest mało, „Trzech kumpli” nie pokazano od dawna w telewizji, a my wyemitujemy ten film w kanale ogólnopolskim - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Gursztyn. więcej
 
 
Rekord TOK FM, coraz gorsze wyniki Trójki i Jedynki
 
W okresie od lutego do kwietnia br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Największy wzrost słuchalności w zestawieniu zanotowało TOK FM. Z kolei na czele spadków była Trójka - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Spadła liczba sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów w Polsce. Bauer największym wydawcą (raport) więcej
 
TVP zaczyna współpracę z chińskim nadawcą. Będzie wymiana programów i wspólny film dokumentalny więcej
 
Tworzenie wewnętrznych agencji kreatywnych przez reklamodawców to duże ryzyko (opinie) więcej
 
Rząd przyspiesza pracę nad abonamentem rtv. Zapłaci każdy klient płatnej telewizji więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Młodszy Konsultant ds. Programów Licencyjnych w TVN TVN
Copywriter / Art Director Bardzo
Grafik kreatywny Vacaloca
Account Manager MAKATA
Operator DTP MAKATA
Asystentka /Asystent Dyrektora Departamentu Produkcji TVN
Senior Account Manager Deloitte Digital
Integrated Communication Planner Buyer MEC
Social Media Manager Open Gate
Programming Manager A+E Networks Poland
Program stażowy Havas Havas Media Group
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Skarby Polskie" - pierwszy serial internetowy stacji History. Trafi latem do social mediów

Latem A+E Networks, nadawca kanału History, udostępni w internecie cykl „Skarby Polskie”, w którym ekspertem będzie Michał Wójcik - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To pierwszy polski serial historyczny, skierowany do użytkowników social mediów. - Działanie budujące wartość History, zacieśnianie relacji z widzami - opisuje nam Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej. więcej

Ewa Minge, Rafał Maślak, Emil Biliński i Ewa Zakrzewska jurorami w ,,Supermodelka Plus Size"

Wystartowały castingi do programu „Supermodelka Plus Size”, który jesienią wyemituje Telewizja Polsat. Jurorami w polskiej edycji reality-show będą Ewa Minge, Rafał Maślak, Emil Biliński i Ewa Zakrzewska. więcej

Telewizja Polska odkupiła od TVN prawa do ,,Trzech kumpli" Ewy Stankiewicz i Anny Ferens

TVP1 w poniedziałek pokazała dwuczęściowy film dokumentalny „Trzech kumpli” o okolicznościach śmierci Stanisława Pyjasa. Film 10 lat temu przygotowały Ewa Stankiewicz i Anna Ferens na zlecenie TVN. - Filmów o SKS jest mało, „Trzech kumpli” nie pokazano od dawna w telewizji, a my wyemitujemy ten film w kanale ogólnopolskim - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Gursztyn. więcej

Ewa Bugała znika z ,,Wiadomości" i przechodzi do TVP Info

Ewa Bugała, która od 2016 roku przygotowywała materiały do „Wiadomości” TVP1, będzie teraz pracowała w newsroomie TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

"Wiadomości" podpisują Tomasza Siemoniaka jako "cień ministra obrony narodowej". "Chciałbym wierzyć, że to nieudolność"

"Wiadomości” TVP1 podpisały byłego ministra Tomasza Siemoniaka jako "cień ministra obrony narodowej". - Obawiam się, że to głupi żarcik - komentuje Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej". Sam Siemoniak mówi nam: - Za cały mój komentarz niech wystarczy wzruszenie ramionami. więcej

,,Taniec z Gwiazdami" stracił 230 tys. widzów. 24,45 mln zł z reklam

Siódmą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 2,66 mln widzów, czyli o 230 tys. osób mniej niż piąta odsłona widowiska emitowana wiosną ub.r. Polsat w czasie nadawania show był liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 stacja przegrała z TVN. Wpływy z reklam wyniosły 24,45 mln zł. więcej

,,Woronicza 17" z wulgarnym tweetem o Hannie Gronkiewicz-Waltz. Pracownik TVP Info zawieszony

W ostatnim wydaniu „Woronicza 17” w TVP Info pokazano wpis twitterowy z wulgarną aluzją dotyczącą prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz. Redakcja kanału wyjaśnia, jak doszło do tej sytuacji. Z kolei poseł PO Jan Grabiec zarzucił stronniczość prowadzącemu program Michałowi Rachoniowi. więcej

Grupa 4fun Media z 9,65 mln zł wpływów i 0,65 mln zł zysku w I kw. 2017

W I kwartale 2017 roku Grupa 4fun Media zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 12 proc. do 9,6 mln zł i wzrost zysku netto o 56 proc. do 0,65 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy firmy z reklamy zewnętrznej i usług agencji reklamowej Bridge2fun, a wpływy z reklamy telewizyjnej zwiększyły się o 41 proc. więcej

,,Młodzi lekarze 2" stracili 440 tys. widzów. 3,94 mln zł z reklam

Drugi sezon cyklu „Młodzi lekarze” oglądało średnio 1,25 mln osób, o 440 tys. mniej widzów niż pierwsza edycja pokazywana ponad rok temu. TVP1 w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 3,94 mln zł. więcej

3,1 mln widzów występu Kasi Moś w finale Eurowizji

Sobotni finał 62. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 2,88 mln widzów, o 2,21 mln osób mniej niż zeszłoroczny finał. Pomimo tego Jedynka w trakcie emisji widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Występ Kasi Moś śledziło 3,1 mln oglądających. więcej

Pakiet Rodzinny HD za darmo do końca roku dla klientów Cyfrowego Polsatu

W Cyfrowym Polsacie pojawiła się nowa promocja - klienci, którzy wybiorą pakiet Rodzinny HD za 19,99 zł, będą go oglądać do końca tego roku za darmo. więcej

Grupa Canal+ z rosnącą liczbą odbiorców, w Polsce spadek o 14 tysięcy

W I kwartale 2017 roku Grupa Canal+ odnotowała globalny wzrost subskrybentów, jednak przychody i zysk nadawcy pozostały na minusie. W Polsce należąca do Canal+ platforma nc+ zakończyła kwartał z nieznacznym spadkiem abonentów, zaś przychody pozostały na niezmienionym poziomie.   więcej

Obywatele RP oskarżają TVP o manipulacje i kłamstwo. Piszą list do Jacka Kurskiego

"Protestujemy przeciwko manipulacji i kłamstwu, jakich dopuściła się TVP m. in. w programie TVP Info, a potem w innych audycjach", twierdząc, że "członkowie naszego ruchu mieli uwłaczać śp. Lechowi Kaczyńskiemu" - napisali w liście do prezesa TVP Obywatele RP. więcej

Udany tydzień ,,wielkiej czwórki". Seriale TVP2 hitami tygodnia, 2,7 mln finału Eurowizji w TVP1

Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominowały seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. 8 miejsce zajął finał Eurowizji 2017, który w TVP1 śledziło 2,73 mln widzów. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Rekord TOK FM, coraz gorsze wyniki Trójki i Jedynki

W okresie od lutego do kwietnia br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Największy wzrost słuchalności w zestawieniu zanotowało TOK FM. Z kolei na czele spadków była Trójka - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio Wawa z rekordem słuchalności, rosną również ZET Gold i Radio Pogoda

Na pozycji lidera słuchalności sieci radiowych w Polsce w najnowszej fali utrzymało się Radio Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowały dwie stacje: ZET Gold i Radio Pogoda. Z kolei liderem spadków było Radio Złote Przeboje. więcej

 
,,Zapraszamy na słówko" - zabawa w Scrabble w PR III. Rywalizuje poranek z popołudniem

W radiowej Trójce wystartowała zabawa „Zapraszamy na słówko”. Redakcja porannego wydania programu „Zapraszamy do Trójki” rywalizuje z wydaniem popołudniowym tej audycji w grze Scrabble, a pomagają - słuchacze. Wyniki można śledzić na specjalnej stronie internetowej i na Facebooku. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Zenith zdobył budżet mediowy PGE warty 34,4 mln zł

Dom mediowy Zenith (należy do Publicis Media Poland) wygrał przetarg na obsługę mediową PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Pokonał w nim dwóch konkurentów: UM (IPG Mediabrands) oraz Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska). więcej

Kuba Wojewódzki z głosami Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha reklamuje Oranżadę Hellena (wideo)

Firma Colian rozpoczęła nową kampanię reklamową Oranżady Hellena. Podobnie jak rok temu w spotach występuje Kuba Wojewódzki. Dodatkowo towarzyszą mu głosy Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha. Autorami kampanii są Brandman, Mediabrands Studios (IPG Mediabrands) oraz Kolterman Media Communications. więcej

Siedem ofert w przetargu PGE na agencję interaktywną

W prowadzonym od stycznia przez PGE Polską Grupę Energetyczną przetargu na agencję interaktywną wpłynęło dziewięć ofert. Do kolejnego etapu zakwalifikowano siedem z nich. O możliwość dwuletniej współpracy ze spółką walczą m.in. K2, GoldenSubmarine, Havas Media, The Digitals, Apella, Atos i Digital Brothers. więcej

Starcom obronił obsługę mediową marki Isover

Grupa Saint-Gobain rozstrzygając przetarg na mediową obsługę marki Isover postanowiła kontynuować współpracę z domem mediowym Starcom (należy do Publicis Media Poland). Tym samym agencja rozpoczyna dwunasty rok współpracy z tą marką. więcej

,,Twój dzień meczowy" w pierwszej reklamie telewizyjnej Totolotka (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Totolotek. Jest to jej pierwsza akcja marketingowa realizowana w telewizji. Kampanię, pod hasłem „Twój dzień meczowy”, przygotowały firmy marketingowe 23Heroes, F25, Lunapark i RoK-Media. więcej

Grupa 4fun Media z 9,65 mln zł wpływów i 0,65 mln zł zysku w I kw. 2017

W I kwartale 2017 roku Grupa 4fun Media zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 12 proc. do 9,6 mln zł i wzrost zysku netto o 56 proc. do 0,65 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy firmy z reklamy zewnętrznej i usług agencji reklamowej Bridge2fun, a wpływy z reklamy telewizyjnej zwiększyły się o 41 proc. więcej

Michel Moran w spocie O Mamo! Lisnera łączy Bułeczkę i Sałatkę (wideo)

Zaczęła się nowa kampania reklamowa przekąsek Lisner z udziałem restauratora Michela Morana, znanego głównie z programów TVN. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, GPD Film Studio i Starcom. więcej

Małgorzata Szerenos i Małgorzata Leszkiewicz w Ogilvy&Mather, awansuowali Borys, Słomka-Żurawska i Trzepałka

Agencja reklamowa Ogilvy&Mather wzmocniła dział obsługi klienta, zatrudniając Małgorzatę Szerenos oraz Małgorzatę Leszkiewicz. Jednocześnie w tym dziale awansowali Mateusz Borys, Magdalena Słomka-Żurawska i Małgorzata Trzepałka. więcej

,,Wiem, że dam sobie radę!" w szóstej edycji akcji ,,SM - Walcz o siebie" o stwardnieniu rozsianym (wideo)

Ruszyła szósta edycja kampanii "SM - Walcz o siebie", której główny przekaz brzmi: "Wiem, że dam sobie radę!". Za realizację akcji odpowiadają firmy Telescope, Pigeon i Eura7. więcej

Piotr Bajtała i Arkadiusz Siuda w dziale kreacji Generations

Pracę w dziale kreacji agencji marketingowej Generations zaczęli Piotr Bajtała jako dyrektor kreatywny i Arkadiusz Siuda jako senior art director. Bajtała pracował wcześniej m.in. w Cheil, Ars Thanea i Gong, a Siuda - w Art Meritum, Opus B, Banah Group i Martis Group. więcej

Magdalena Cielecka w kampanii Peugeota 208 i SUV 2008

Trwa kampania reklamowa dwóch modeli Peugeota - SUV 2008 i 208 - oparta na wizerunku aktorki Magdaleny Cieleckiej. Akcję przygotowały i realizują agencja reklamowa Havas Warsaw i dom mediowy Media Direction OMD. więcej

Huawei, mBank i Lidl w kwietniu najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W kwietniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Huawei promujący smartfona P10. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe mBanku, Lidla, Kubusia i Samsunga. więcej

Spicy Mobile wraz z Nielsenem będą mierzyć widownię mobilnych kampanii reklamowych

Spicy Mobile, agencja komunikacji mobilnej oraz twórca technologii Mobigate nawiązała współpracę z Nielsen w zakresie pomiaru widowni mobilnych kampanii reklamowych. Partnerstwo ma być połączeniem możliwości technologicznych i badawczych w kanale mobile.   więcej

Spacer VR ulicami Tokio w promocji butów Adidas NMD

Marka Adidas uruchomiła promocję nowego modelu butów NMD, w ramach której w wybranych sklepach sieci Sizeer pojawiła się instalacja wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, pozwalająca klientom odbyć spacer ulicami Tokio. Akcję przygotowały firmy Carat Polska, Isobar Polska oraz Hypermedia linked by Isobar. więcej

Rzecznik Andrzeja Dudy: ,,Ucho prezesa" oglądają miliony, więc politycy nie mogą go lekceważyć

Krzysztof Łapiński, prezydencki minister ds. kontaktów z mediami, stwierdził, że nie wie, czy prezydent Andrzej Duda ogląda serial internetowy „Ucho prezesa”, w którym jest przedstawiony jako dość nieporadny polityk. - Taki miniserial kabaretowy, który jest oglądany przez wiele milionów Polaków i cały czas komentowany w internecie, jest czymś istotnym i żaden polityk nie może pominąć, jak jest tam przedstawiany - ocenił Łapiński. więcej

Henryk Kania oficjalnym partnerem piłkarskiej Lotto Ekstraklasy

Zakłady Mięsne Henryk Kania uzyskały tytuł partnera oficjalnego piłkarskiej Lotto Ekstraklasy. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2017/2018. Szczegółów finansowych nie ujawniono. więcej

Aleksandra Jędrzejczak została digital communication managerem w Havas Media

Aleksandra Jędrzejczak objęła stanowisko digital communication managera w Havas Media. Ostatnio pracowała w Nationale Nederlande. więcej

,,Nie zabijaj polskich znaków!" w kampanii ,,Ojczysty - dodaj do ulubionych" (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii społecznej „Ojczysty - dodaj do ulubionych” prowadzonej przez Narodowe Centrum Kultury na zlecenie ministra kultury i dziedzictwa narodowego. Nowy spot, pod hasłem „Nie zabijaj polskich znaków!”, przygotowało studio Mapepi Animacje. więcej

,,Wszystko zaczyna się od bieli" w kampanii farb Dekoral (wideo)

Na outdoorze, w punktach sprzedaży i w przestrzeni cyfrowej ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Dekoral (PPG Deco Polska), której towarzyszy premiera nowego produktu. Akcję przygotowały firmy !Eatme i Publicon. więcej

Yves Rocher z Green Parrot w social media

Yves Rocher rozpoczęło współpracę z agencją Green Parrot w mediach społecznościowych. więcej

 
 
 
PRASA
 
GrandFront: nagroda główna dla ,,Harper's Bazaar", ,,Polityka" z okładką 15-lecia

W Konkursie Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2016 główną nagrodę przyznano magazynowi „Harper’s Bazaar”. Ogółem rozdano nagrody w 9 kategoriach i nagrodę specjalną, a tytuł okładki 15-lecia otrzymała „Polityka”. więcej

Kamila Sidor szefową platformy edukacyjnej ,,Akademia Wysokich Obcasów"

Agora przygotowuje platformę edukacyjną - „Akademia Wysokich Obcasów”. Odpowiadać będzie za nią Kamila Sidor, która właśnie dołączyła do zespołu „Wysokich Obcasów”. więcej

,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele sprzedaży pism telewizyjnych. Tylko ,,TV 14" na plusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lutym br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Michał Brański, Krzysztof Sierota i Elżbieta Bujniewicz-Belka dalej w zarządzie Wirtualnej Polski

Rada nadzorcza Wirtualna Polska Holding na kolejną kadencję w zarządzie spółki powołała Elżbietę Bujniewicz-Belkę, Michała Brańskiego i Krzysztofa Sierotę. Wszyscy są w kierownictwie firmy od lutego 2014 roku. więcej

Siedem ofert w przetargu PGE na agencję interaktywną

W prowadzonym od stycznia przez PGE Polską Grupę Energetyczną przetargu na agencję interaktywną wpłynęło dziewięć ofert. Do kolejnego etapu zakwalifikowano siedem z nich. O możliwość dwuletniej współpracy ze spółką walczą m.in. K2, GoldenSubmarine, Havas Media, The Digitals, Apella, Atos i Digital Brothers. więcej

Huawei, mBank i Lidl w kwietniu najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W kwietniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Huawei promujący smartfona P10. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe mBanku, Lidla, Kubusia i Samsunga. więcej

Jakdojade.pl w responsywnej wersji z wyszukiwarką miast i alternatywnymi trasami dojazdu

Należąca do Onet-RAS Polska aplikacja Jakdojade.pl służąca do planowania podróży zyskała nowe nową responsywną wersję strony internetowej. Platformę rozbudowano o wyszukiwarkę miast, dodano alternatywne trasy dojazdu, a w wybranych miejscowościach wprowadzono planowanie podróży z uwzględnieniem rzeczywistego położenia pojazdów.   więcej

Tomasz Malik dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Intellect

Tomasz Malik został dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Intellect. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Smolenia, który skupił się na kierowaniu Grupą Intellect (Intellect, Navifleet i Offon). więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agnieszka Gryc odpowiada za marketing i PR w Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

Agnieszka Gryc została dyrektorem strategicznym ds. rozwoju marketingu i PR w Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. To nowo utworzone stanowisko w firmie. więcej

Anthony Poncier head of social&digital w MSLGroup

Anthony Poncier objął stanowisko head of social&digital w agencji MSLGroup. Podlega mu region EMEA - Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. więcej

Big Picture wypromuje VeggieWorld i V-Label

Agencja Big Picture zajmie się komunikacją polskiej edycji VeggieWorld, największej i najstarszej imprezy w Europie propagującej wegański styl życia, oraz V-Label, europejskiego oznaczenia dla wegetarian i wegan. więcej

Bacówka Radawa SPA z Face IT!

Hotel Bacówka Radawa SPA rozpoczął w maju współpracę PR z Face IT! więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Joseph Kim zamiast Hadriana Baumanna nowym prezesem Samsung Electronics Polska
Tanieje roaming w Orange Polska: w UE takie same stawki jak w kraju, abonenci z nielimitowanymi usługami
Plus wprowadza nowy cennik roamingowy, średnio 29 groszy za połączenia wychodzące i pule darmowych minut
Play dopasuje roaming do unijnych regulacji, w większości taryf brak darmowej puli na wykonywane połączenia
Mobile Vikings: nowe ceny roamingu po 15 czerwca
nju mobile: od 15 czerwca ceny w roamingu jak w kraju
Instytut Fraunhofera bez patentu na mp3, format nie będzie już rozwijany
Spacer VR ulicami Tokio w promocji butów Adidas NMD
Vigin Mobile obniża ceny roamingu
W Chinach atak cybernetyczny dotknął ponad 29 tys. instytucji
Nokia 3310 już w sprzedaży. Producent liczy, że odniesie sukces sprzedażowy
 
 
 
GOSPODARKA
 
Michał Brański, Krzysztof Sierota i Elżbieta Bujniewicz-Belka dalej w zarządzie Wirtualnej Polski
Joseph Kim zamiast Hadriana Baumanna nowym prezesem Samsung Electronics Polska
Grupa 4fun Media z 9,65 mln zł wpływów i 0,65 mln zł zysku w I kw. 2017
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
3,1 mln widzów występu Kasi Moś w finale Eurowizji
"Witness" - nowa płyta Katy Perry
Koniec serialu "Jess i chłopaki". Siódmy sezon ostatnim
"Happy Valley" i "Nocny recepcjonista" triumfowały na BAFTA. "The Crown" bez nagród
Netflix opublikował pierwszy zwiastun serialu ,,Glow" (wideo)
"Unsolved: The Murders of Tupac and the Notorious B.I.G." - serial o zabójstwach Tupcaca i Notoriousa B.I.G.-a w 2018
"Every Country's Sun" - nowa płyta Mogwai
Zac Efron jako Ted Bundy w "Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj