|
|
|
|
|
|
|
,,Skarby Polskie" - pierwszy serial internetowy stacji History. Trafi latem do social mediów
Latem A+E Networks, nadawca kanału History, udostępni w internecie cykl „Skarby Polskie”, w którym ekspertem będzie Michał Wójcik - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To pierwszy polski serial historyczny, skierowany do użytkowników social mediów. - Działanie budujące wartość History, zacieśnianie relacji z widzami - opisuje nam Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Ewa Minge, Rafał Maślak, Emil Biliński i Ewa Zakrzewska jurorami w ,,Supermodelka Plus Size"
Wystartowały castingi do programu „Supermodelka Plus Size”, który jesienią wyemituje Telewizja Polsat. Jurorami w polskiej edycji reality-show będą Ewa Minge, Rafał Maślak, Emil Biliński i Ewa Zakrzewska.
więcej
|
Telewizja Polska odkupiła od TVN prawa do ,,Trzech kumpli" Ewy Stankiewicz i Anny Ferens
TVP1 w poniedziałek pokazała dwuczęściowy film dokumentalny „Trzech kumpli” o okolicznościach śmierci Stanisława Pyjasa. Film 10 lat temu przygotowały Ewa Stankiewicz i Anna Ferens na zlecenie TVN. - Filmów o SKS jest mało, „Trzech kumpli” nie pokazano od dawna w telewizji, a my wyemitujemy ten film w kanale ogólnopolskim - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Gursztyn.
więcej
|
Ewa Bugała znika z ,,Wiadomości" i przechodzi do TVP Info
Ewa Bugała, która od 2016 roku przygotowywała materiały do „Wiadomości” TVP1, będzie teraz pracowała w newsroomie TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Wiadomości" podpisują Tomasza Siemoniaka jako "cień ministra obrony narodowej". "Chciałbym wierzyć, że to nieudolność"
"Wiadomości” TVP1 podpisały byłego ministra Tomasza Siemoniaka jako "cień ministra obrony narodowej". - Obawiam się, że to głupi żarcik - komentuje Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej". Sam Siemoniak mówi nam: - Za cały mój komentarz niech wystarczy wzruszenie ramionami.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 230 tys. widzów. 24,45 mln zł z reklam
Siódmą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 2,66 mln widzów, czyli o 230 tys. osób mniej niż piąta odsłona widowiska emitowana wiosną ub.r. Polsat w czasie nadawania show był liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 stacja przegrała z TVN. Wpływy z reklam wyniosły 24,45 mln zł.
więcej
|
,,Woronicza 17" z wulgarnym tweetem o Hannie Gronkiewicz-Waltz. Pracownik TVP Info zawieszony
W ostatnim wydaniu „Woronicza 17” w TVP Info pokazano wpis twitterowy z wulgarną aluzją dotyczącą prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz. Redakcja kanału wyjaśnia, jak doszło do tej sytuacji. Z kolei poseł PO Jan Grabiec zarzucił stronniczość prowadzącemu program Michałowi Rachoniowi.
więcej
|
Grupa 4fun Media z 9,65 mln zł wpływów i 0,65 mln zł zysku w I kw. 2017
W I kwartale 2017 roku Grupa 4fun Media zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 12 proc. do 9,6 mln zł i wzrost zysku netto o 56 proc. do 0,65 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy firmy z reklamy zewnętrznej i usług agencji reklamowej Bridge2fun, a wpływy z reklamy telewizyjnej zwiększyły się o 41 proc.
więcej
|
,,Młodzi lekarze 2" stracili 440 tys. widzów. 3,94 mln zł z reklam
Drugi sezon cyklu „Młodzi lekarze” oglądało średnio 1,25 mln osób, o 440 tys. mniej widzów niż pierwsza edycja pokazywana ponad rok temu. TVP1 w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 3,94 mln zł.
więcej
|
3,1 mln widzów występu Kasi Moś w finale Eurowizji
Sobotni finał 62. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 2,88 mln widzów, o 2,21 mln osób mniej niż zeszłoroczny finał. Pomimo tego Jedynka w trakcie emisji widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Występ Kasi Moś śledziło 3,1 mln oglądających.
więcej
|
Pakiet Rodzinny HD za darmo do końca roku dla klientów Cyfrowego Polsatu
W Cyfrowym Polsacie pojawiła się nowa promocja - klienci, którzy wybiorą pakiet Rodzinny HD za 19,99 zł, będą go oglądać do końca tego roku za darmo.
więcej
|
Grupa Canal+ z rosnącą liczbą odbiorców, w Polsce spadek o 14 tysięcy
W I kwartale 2017 roku Grupa Canal+ odnotowała globalny wzrost subskrybentów, jednak przychody i zysk nadawcy pozostały na minusie. W Polsce należąca do Canal+ platforma nc+ zakończyła kwartał z nieznacznym spadkiem abonentów, zaś przychody pozostały na niezmienionym poziomie.
więcej
|
Obywatele RP oskarżają TVP o manipulacje i kłamstwo. Piszą list do Jacka Kurskiego
"Protestujemy przeciwko manipulacji i kłamstwu, jakich dopuściła się TVP m. in. w programie TVP Info, a potem w innych audycjach", twierdząc, że "członkowie naszego ruchu mieli uwłaczać śp. Lechowi Kaczyńskiemu" - napisali w liście do prezesa TVP Obywatele RP.
więcej
|
Udany tydzień ,,wielkiej czwórki". Seriale TVP2 hitami tygodnia, 2,7 mln finału Eurowizji w TVP1
Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominowały seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. 8 miejsce zajął finał Eurowizji 2017, który w TVP1 śledziło 2,73 mln widzów. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Zenith zdobył budżet mediowy PGE warty 34,4 mln zł
Dom mediowy Zenith (należy do Publicis Media Poland) wygrał przetarg na obsługę mediową PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Pokonał w nim dwóch konkurentów: UM (IPG Mediabrands) oraz Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Kuba Wojewódzki z głosami Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha reklamuje Oranżadę Hellena (wideo)
Firma Colian rozpoczęła nową kampanię reklamową Oranżady Hellena. Podobnie jak rok temu w spotach występuje Kuba Wojewódzki. Dodatkowo towarzyszą mu głosy Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha. Autorami kampanii są Brandman, Mediabrands Studios (IPG Mediabrands) oraz Kolterman Media Communications.
więcej
|
Siedem ofert w przetargu PGE na agencję interaktywną
W prowadzonym od stycznia przez PGE Polską Grupę Energetyczną przetargu na agencję interaktywną wpłynęło dziewięć ofert. Do kolejnego etapu zakwalifikowano siedem z nich. O możliwość dwuletniej współpracy ze spółką walczą m.in. K2, GoldenSubmarine, Havas Media, The Digitals, Apella, Atos i Digital Brothers.
więcej
|
Starcom obronił obsługę mediową marki Isover
Grupa Saint-Gobain rozstrzygając przetarg na mediową obsługę marki Isover postanowiła kontynuować współpracę z domem mediowym Starcom (należy do Publicis Media Poland). Tym samym agencja rozpoczyna dwunasty rok współpracy z tą marką.
więcej
|
,,Twój dzień meczowy" w pierwszej reklamie telewizyjnej Totolotka (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Totolotek. Jest to jej pierwsza akcja marketingowa realizowana w telewizji. Kampanię, pod hasłem „Twój dzień meczowy”, przygotowały firmy marketingowe 23Heroes, F25, Lunapark i RoK-Media.
więcej
|
Grupa 4fun Media z 9,65 mln zł wpływów i 0,65 mln zł zysku w I kw. 2017
W I kwartale 2017 roku Grupa 4fun Media zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 12 proc. do 9,6 mln zł i wzrost zysku netto o 56 proc. do 0,65 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy firmy z reklamy zewnętrznej i usług agencji reklamowej Bridge2fun, a wpływy z reklamy telewizyjnej zwiększyły się o 41 proc.
więcej
|
Michel Moran w spocie O Mamo! Lisnera łączy Bułeczkę i Sałatkę (wideo)
Zaczęła się nowa kampania reklamowa przekąsek Lisner z udziałem restauratora Michela Morana, znanego głównie z programów TVN. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, GPD Film Studio i Starcom.
więcej
|
Małgorzata Szerenos i Małgorzata Leszkiewicz w Ogilvy&Mather, awansuowali Borys, Słomka-Żurawska i Trzepałka
Agencja reklamowa Ogilvy&Mather wzmocniła dział obsługi klienta, zatrudniając Małgorzatę Szerenos oraz Małgorzatę Leszkiewicz. Jednocześnie w tym dziale awansowali Mateusz Borys, Magdalena Słomka-Żurawska i Małgorzata Trzepałka.
więcej
|
,,Wiem, że dam sobie radę!" w szóstej edycji akcji ,,SM - Walcz o siebie" o stwardnieniu rozsianym (wideo)
Ruszyła szósta edycja kampanii "SM - Walcz o siebie", której główny przekaz brzmi: "Wiem, że dam sobie radę!". Za realizację akcji odpowiadają firmy Telescope, Pigeon i Eura7.
więcej
|
Piotr Bajtała i Arkadiusz Siuda w dziale kreacji Generations
Pracę w dziale kreacji agencji marketingowej Generations zaczęli Piotr Bajtała jako dyrektor kreatywny i Arkadiusz Siuda jako senior art director. Bajtała pracował wcześniej m.in. w Cheil, Ars Thanea i Gong, a Siuda - w Art Meritum, Opus B, Banah Group i Martis Group.
więcej
|
Magdalena Cielecka w kampanii Peugeota 208 i SUV 2008
Trwa kampania reklamowa dwóch modeli Peugeota - SUV 2008 i 208 - oparta na wizerunku aktorki Magdaleny Cieleckiej. Akcję przygotowały i realizują agencja reklamowa Havas Warsaw i dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
Huawei, mBank i Lidl w kwietniu najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W kwietniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Huawei promujący smartfona P10. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe mBanku, Lidla, Kubusia i Samsunga.
więcej
|
Spicy Mobile wraz z Nielsenem będą mierzyć widownię mobilnych kampanii reklamowych
Spicy Mobile, agencja komunikacji mobilnej oraz twórca technologii Mobigate nawiązała współpracę z Nielsen w zakresie pomiaru widowni mobilnych kampanii reklamowych. Partnerstwo ma być połączeniem możliwości technologicznych i badawczych w kanale mobile.
więcej
|
Spacer VR ulicami Tokio w promocji butów Adidas NMD
Marka Adidas uruchomiła promocję nowego modelu butów NMD, w ramach której w wybranych sklepach sieci Sizeer pojawiła się instalacja wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, pozwalająca klientom odbyć spacer ulicami Tokio. Akcję przygotowały firmy Carat Polska, Isobar Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.
więcej
|
Rzecznik Andrzeja Dudy: ,,Ucho prezesa" oglądają miliony, więc politycy nie mogą go lekceważyć
Krzysztof Łapiński, prezydencki minister ds. kontaktów z mediami, stwierdził, że nie wie, czy prezydent Andrzej Duda ogląda serial internetowy „Ucho prezesa”, w którym jest przedstawiony jako dość nieporadny polityk. - Taki miniserial kabaretowy, który jest oglądany przez wiele milionów Polaków i cały czas komentowany w internecie, jest czymś istotnym i żaden polityk nie może pominąć, jak jest tam przedstawiany - ocenił Łapiński.
więcej
|
Henryk Kania oficjalnym partnerem piłkarskiej Lotto Ekstraklasy
Zakłady Mięsne Henryk Kania uzyskały tytuł partnera oficjalnego piłkarskiej Lotto Ekstraklasy. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2017/2018. Szczegółów finansowych nie ujawniono.
więcej
|
Aleksandra Jędrzejczak została digital communication managerem w Havas Media
Aleksandra Jędrzejczak objęła stanowisko digital communication managera w Havas Media. Ostatnio pracowała w Nationale Nederlande.
więcej
|
,,Nie zabijaj polskich znaków!" w kampanii ,,Ojczysty - dodaj do ulubionych" (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii społecznej „Ojczysty - dodaj do ulubionych” prowadzonej przez Narodowe Centrum Kultury na zlecenie ministra kultury i dziedzictwa narodowego. Nowy spot, pod hasłem „Nie zabijaj polskich znaków!”, przygotowało studio Mapepi Animacje.
więcej
|
,,Wszystko zaczyna się od bieli" w kampanii farb Dekoral (wideo)
Na outdoorze, w punktach sprzedaży i w przestrzeni cyfrowej ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Dekoral (PPG Deco Polska), której towarzyszy premiera nowego produktu. Akcję przygotowały firmy !Eatme i Publicon.
więcej
|
Yves Rocher z Green Parrot w social media
Yves Rocher rozpoczęło współpracę z agencją Green Parrot w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
|
GrandFront: nagroda główna dla ,,Harper's Bazaar", ,,Polityka" z okładką 15-lecia
W Konkursie Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2016 główną nagrodę przyznano magazynowi „Harper’s Bazaar”. Ogółem rozdano nagrody w 9 kategoriach i nagrodę specjalną, a tytuł okładki 15-lecia otrzymała „Polityka”.
więcej
|
Kamila Sidor szefową platformy edukacyjnej ,,Akademia Wysokich Obcasów"
Agora przygotowuje platformę edukacyjną - „Akademia Wysokich Obcasów”. Odpowiadać będzie za nią Kamila Sidor, która właśnie dołączyła do zespołu „Wysokich Obcasów”.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele sprzedaży pism telewizyjnych. Tylko ,,TV 14" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lutym br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Michał Brański, Krzysztof Sierota i Elżbieta Bujniewicz-Belka dalej w zarządzie Wirtualnej Polski
Rada nadzorcza Wirtualna Polska Holding na kolejną kadencję w zarządzie spółki powołała Elżbietę Bujniewicz-Belkę, Michała Brańskiego i Krzysztofa Sierotę. Wszyscy są w kierownictwie firmy od lutego 2014 roku.
więcej
|
Siedem ofert w przetargu PGE na agencję interaktywną
W prowadzonym od stycznia przez PGE Polską Grupę Energetyczną przetargu na agencję interaktywną wpłynęło dziewięć ofert. Do kolejnego etapu zakwalifikowano siedem z nich. O możliwość dwuletniej współpracy ze spółką walczą m.in. K2, GoldenSubmarine, Havas Media, The Digitals, Apella, Atos i Digital Brothers.
więcej
|
Huawei, mBank i Lidl w kwietniu najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W kwietniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Huawei promujący smartfona P10. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe mBanku, Lidla, Kubusia i Samsunga.
więcej
|
Jakdojade.pl w responsywnej wersji z wyszukiwarką miast i alternatywnymi trasami dojazdu
Należąca do Onet-RAS Polska aplikacja Jakdojade.pl służąca do planowania podróży zyskała nowe nową responsywną wersję strony internetowej. Platformę rozbudowano o wyszukiwarkę miast, dodano alternatywne trasy dojazdu, a w wybranych miejscowościach wprowadzono planowanie podróży z uwzględnieniem rzeczywistego położenia pojazdów.
więcej
|
Tomasz Malik dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Intellect
Tomasz Malik został dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Intellect. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Smolenia, który skupił się na kierowaniu Grupą Intellect (Intellect, Navifleet i Offon).
więcej
|
|
|