|
|
|
|
|
|
|
Sieci kablowe wzywają do wstrzymania prac nad ustawą abonamentową. "Narusza zasady demokratycznego państwa prawa"
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej apeluje do Stałego Komitetu Rady Ministrów o zamrożenie prac nad nowelizacją ustawy o opłatach abonamentowych. - Ministerstwo kultury działa wbrew obywatelom, którzy nie popierają przekazywania danych klientów płatnych telewizji - napisał Jerzy Straszewski, prezes PIKE.
więcej
|
Prezydent Opola interweniuje u Kurskiego w sprawie występu Kayah. TVP: nie ingerujemy w dobór gości
We wtorek prezydent Opola wysłał do prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego pismo z propozycją wspólnego zaproszenia Kayah na tegoroczny festiwal opolski. W południe nadawca odwołał konferencję prasową poświęconą widowisku, a kilka godzin później oficjalnie zapewnił, że nie ingeruje w skład gości koncertu Maryli Rodowicz.
więcej
|
TTV pracuje nad programem z Dorotą Wellman. ,,Zderzenie ludzkiej natury z dużymi pieniędzmi"
Stacja TTV rozpoczyna zdjęcia do nowych odcinków reality-show „Dzień, w którym pojawiła się forsa” z udziałem Doroty Wellman. Cały sezon trafi do jesiennej ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jarosław Olechowski został wydawcą ,,Wiadomości" TVP1. Ewa Bugała ma poprowadzić program w TVP Info
Jarosław Olechowski został nowym wydawcą „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Potwierdziły się też nasze informacje o odejściu z zespołu tego programu Ewy Bugały - przechodzi do TVP Info, gdzie będzie m.in. wydawcą. Dostanie też swój program.
więcej
|
UKE uznaje Emitel za podmiot dominujący, będzie musiał zapewnić nadawcom równe warunki
Urząd Komunikacji Elektronicznej uznał Emitel za podmiot o znaczącej pozycji rynkowej w segmencie transmisji sygnałów radiowych i telewizyjnych. Regulator będzie dążył do nakłonienia spółki, by zmieniła swoje praktyki i zaczęła równo traktować wszystkich uczestników rynku.
więcej
|
W telewizji WP pojawią się filmy, stacja popularniejsza w telewizji kablowej niż naziemnej
Od piątku, 26 maja kanał WP (należący do Wirtualna Polska Holding) zacznie emitować filmy, głównie wieczorami i w weekendy. Nadawca jest zadowolony z pierwszych efektów zmian w ramówce wprowadzonych ponad miesiąc temu. - Liczymy, że wyniki oglądalności w maju będą istotnie lepsze niż we wcześniejszych miesiącach - deklaruje Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski.
więcej
|
TVN za rok pokaże trzecią edycję programu ,,Agent - Gwiazdy"
Telewizja TVN zdecydowała o kontynuacji reality-show „Agent - Gwiazdy”. Trzecią edycję programu będzie można oglądać wiosną 2018 roku.
więcej
|
,,Bake off - Ale ciacho! 2" oglądało 1,3 mln widzów. Będzie trzecia edycja
Drugi sezon „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,3 mln osób. Było to o 250 tys. widzów mniej, niż miała pierwsza edycja programu pokazana jesienią ub.r. TVP2 w czasie emisji formatu była trzecia w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 4,10 mln zł.
więcej
|
880 tys. ,,Żon Hollywood 3". TVN liderem w grupie 16-49
Trzeci sezon „Żon Hollywood” oglądało średnio 880 tys. osób, o 41 tys. więcej niż śledziło drugi sezon produkcji. Program dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,07 mln zł.
więcej
|
Telewizja Polska: nie ingerujemy w dobór wykonawców do koncertu Maryli Rodowicz w Opolu
We wtorek prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapewnił Marylę Rodowicz, że nadawca nie ingeruje w dobór gości, których piosenkarka zaprosi na swój jubileuszowy koncert podczas tegorocznego festiwalu w Opolu.
więcej
|
Do czterech kart SIM z abonamencie od Inea
Sieć Inea w ramach usługi MultiSIM umożliwia zamówienie abonentowi do czterech kart SIM w jednym abonamencie.
więcej
|
|
|
Szybki i łatwy do przyswojenia przekaz tylko w 15 proc. reklam
Zaledwie 15 proc. reklam komunikuje przekaz, który odbiorcy mogą sobie szybko i łatwo przyswoić - wynika z badania Kantar Millward Brown.
więcej
|
Aktorki z ,,Przyjaciółek" Polsatu reklamują nowy program promocyjny drogerii Rossmann (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa drogerii Rossmann, której bohaterkami są Anita Sokołowska, Małgorzata Socha, Joanna Liszowska i Magdalena Stużyńska - aktorki grające główne role w serialu „Przyjaciółki” w Polsacie.
więcej
|
Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański z Scholz&Friends Warszawa wrócili do Publicis Poland
Do działu kreacji agencji reklamowe Publicis Poland dołączył team kreatywny Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański. Obaj wrócili do niej po pięciu latach pracy w Scholz&Friends Warszawa.
więcej
|
McDonald's ugina się pod naciskiem negatywnych komentarzy i wycofuje reklamę ,,Dad" (wideo)
Sieć McDonald's po pięciu dniach od startu w Wielkiej Brytanii kampanii pod hasłem „Dad” planuje jeszcze w tym tygodniu wycofać spot ze wszystkich mediów, w których jest emitowany. Reklamę skrytykowali nie tylko internauci, ale też kilka organizacji, zarzucając marketerowi cynizm i wykorzystanie w celach komercyjnych elementu żałoby.
więcej
|
Paweł Gardasiewicz za Marcina Wnuka prezesem Advertis
Paweł Gardasiewicz został nowym prezesem spółki Advertis zajmującej się komunikacją wizualną marek. Zastąpił Marcina Wnuka, który odszedł z firmy.
więcej
|
Sprzedawczyni z supermarketu kupująca w internecie reklamuje Frisco.pl (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa supermarketu internetowego Frisco.pl. Do zakupów przez internet mają przekonywać pokazane w spotach absurdalne sytuacje, które spotykają klientów marketów stacjonarnych.
więcej
|
,,I love ketchup" w reklamach ketchupów Kotlin (wideo)
W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa ketchupów Kotlin produkowanych przez Grupę Maspex Wadowice. Działania przygotowane przez agencje Brasil i Mindshare prowadzone są pod hasłem „I love ketchup”.
więcej
|
Kryształowe wilki, cyfrowi ninja i potwory z kamienia jako najgorsi ludzi w reklamie Pepsi (wideo)
Arabski oddział Pepsi prowadzi na terenie Arabii Saudyjskiej kampanię reklamową pod hasłem „Hand in Hand, We Can”. Reklama przygotowana wspólnie przez Impact BBDO Jeddah i Glassworks Barcelona pokazuje, jak sześciu arabskich sportowców walczy z demonami.
więcej
|
,,Mój bank działa na moje konto" - PKO BP reklamuje pożyczki dla firm
Wystartowała kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem „Mój bank działa na moje konto”. Za jej realizację odpowiadają Agencja Warszawa i dom mediowy Havas Media.
więcej
|
,,Odpychająca" reklama Skittles usunięta z internetu
Kilkanaście dni po starcie firma Wrigley postanowiła wstrzymać emisję przygotowanego specjalnie na Dzień Matki spotu marki Skittles pod hasłem „Umbilical” (red. pępowina). Reklamy autorstwa agencji DDB Chicago spotkały się z ostrą krytyką internautów.
więcej
|
Wojciech Wasilewski dyrektorem sprzedaży i marketingu w ZTE Polska
Do zespołu ZTE Polska dołączył Wojciech Wasilewski, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu na Region Europy Centralnej i Wschodniej. Ostatnio pracował w firmie Kazam.
więcej
|
Royal Canin w kampanii edukuje na temat odżywiania kotów po sterylizacji
Agencja Opus B przygotowała dla firmy Royal Canin, producenta karmy dla psów i kotów kampanię edukacyjną, zwracającą uwagę na żywienie kotów po zabiegu sterylizacji.
więcej
|
|
|
e-Kiosk: 10 mln zł przychodów i 585 tys. zł zysku w I kwartale 2017 r. Czas na mikropłatności
Spółka e-Kiosk, zajmująca się dystrybucją treści cyfrowych, podsumowała pierwszy kwartał 2017 roku. Osiągnęła rekordowy przychód ponad 10 mln zł i 585 tys. zysku netto. Przychody zwiększyły się o 25 proc. w stosunku do analogicznego okresu sprzed roku.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży, ,,Dobre Rady" wyprzedziły ,,Poradnik Domowy"
W lutym br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serwis ,,Newsweeka" w nowej odsłonie: wyeksponowana publicystyka, więcej o kulturze, nauce i stylu życia
Serwis internetowy tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) został udostępniony w nowej wersji, opartej na zmienionej szacie graficznej i nawigacji. Na stronie jest więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii, ponadto bardziej wyeksponowano teksty publicystów.
więcej
|
Eliza Gwiazda będzie rozmawiała z celebrytami w PAP Life
Eliza Gwiazda dołączyła do zespołu PAP Life tworzącego treści dla lifestyle’owego działu Polskiej Agencji Prasowej. Odpowiadać będzie za śledzenie towarzyskiego, modowego i kulturalnego życia Warszawy.
więcej
|
|
|
ShowMax po sukcesie "Ucha Prezesa" stawia na własne seriale i filmy. ,,Kreatywność polskich twórców była zamrożona"
- „Ucho Prezesa” to jest lokomotywa, która ciągnie wizerunkowo ShowMax, ale teraz przyszedł czas na nowe, polskie filmy i seriale - mówi Maciej Sojka, dyrektor zarządzający serwisu. Trwają już zdjęcia do filmu „Botoks. Kobiety rządzą światem” Patryka Vegi, w kosztach którego partycypuje ShowMax - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ponad połowa wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: to nasza przyszłość
W pierwszym kwartale br. już ponad połowa wpływów i prawie połowa zysku EBITDA Wirtualna Polska Holding pochodziła z segmentu e-commerce. W niektórych serwisach sprzedażowych firmy już ponad 50 proc. transakcji realizowana jest na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
Showmax za darmo dla abonentów Play. "Pirat to po prostu źle obsłużony klient"
ShowMax podpisał umowę z siecią komórkową Play. Abonenci tej sieci będą mogli przez rok oglądać za darmo filmy i seriale z biblioteki streamingowego serwisu. - Łączy nas przekonanie, że promocja legalnych źródeł filmów i seriali spowoduje, że ludzie zrezygnują z serwisów pirackich - mówi dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, członek zarządy Play.
więcej
|
W telewizji WP pojawią się filmy, stacja popularniejsza w telewizji kablowej niż naziemnej
Od piątku, 26 maja kanał WP (należący do Wirtualna Polska Holding) zacznie emitować filmy, głównie wieczorami i w weekendy. Nadawca jest zadowolony z pierwszych efektów zmian w ramówce wprowadzonych ponad miesiąc temu. - Liczymy, że wyniki oglądalności w maju będą istotnie lepsze niż we wcześniejszych miesiącach - deklaruje Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski.
więcej
|
Videostar.pl: ponad dwa razy więcej stacji tv, niebawem nowa odsłona i nazwa
W połowie br. serwis Videostar.pl, przejęty niedawno przez Wirtualna Polska Holding, zostanie udostępniony w nowej odsłonie. Najprawdopodobniej będzie działał pod nową marką. Liczba stacji telewizyjnych dostępnych w serwisie wzrosła w ostatnich miesiącach ponad dwukrotnie.
więcej
|
Serwis ,,Newsweeka" w nowej odsłonie: wyeksponowana publicystyka, więcej o kulturze, nauce i stylu życia
Serwis internetowy tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) został udostępniony w nowej wersji, opartej na zmienionej szacie graficznej i nawigacji. Na stronie jest więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii, ponadto bardziej wyeksponowano teksty publicystów.
więcej
|
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Wirtualnej Polski. Wzrosty w e-commerce, obciążeniem telewizja WP
Analitycy Haitong Bank podwyższyli rekomendację dla Wirtualnej Polski do z "neutralnie" do "kupuj" oraz cenę docelową akcji z 58,1 zł do 58,4 zł.
więcej
|
W Polsce internauci klikają w reklamy rzadziej niż na Ukrainie, Łotwie i w Turcji
W reklamy online najczęściej klikają internauci z Ukrainy, najrzadziej użytkownicy sieci z Chorwacji. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wśród wykorzystywanych formatów reklam dominują banery. Komputery osobiste i laptopy to urządzenia, na których niezmiennie jest najwięcej emisji reklam - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i niższym zyskiem, 879 tys. zł z telewizji WP
W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży do 103,54 mln zł i spadek zysku netto do 2,98 mln zł. Z kanału telewizyjnego WP miała 879 tys. zł wpływów i 3,96 mln zł straty EBITDA.
więcej
|
Ukraina blokuje dostęp do rosyjskich serwisów internetowych
Władze Ukrainy wprowadziły sankcje przeciwko osobom fizycznym i firmom z Rosji oraz z kapitałem rosyjskim, wśród których znalazły się popularne serwisy internetowe, takie jak Yandex.
więcej
|
Avanti24 Men - nowy serwis Agory dla mężczyzn zainteresowanych modą
Agora uruchomiła serwis zakupowy dla mężczyzn - Avanti24Men. Jest skorelowany z serwisem Avanti24.pl: ma ten sam design i przygotowuje go ten sam zespół.
więcej
|
KSW 39 Colosseum za 40 zł w telewizji internetowej KSWTV
Konfrontacja Sztuk Walki (KSW) dzięki platformie redGalaxy należącej do polskiej firmy Atende Software uruchomiła własną telewizję internetową, za pośrednictwem której będzie transmitowała kolejne gale. Telewizja dostępna jest pod adresem kswtv.com, a najbliższą transmisją na żywo będzie KSW 39 Colosseum zaplanowana na 27 maja br. na Stadionie Narodowym.
więcej
|
|
|