|
|
|
|
|
|
|
Maryla Rodowicz po rezygnacji Kayah i Nosowskiej rozważa wycofanie się z festiwalu w Opolu
Piosenkarka Maryla Rodowicz zastanawia się na rezygnacją ze swojego koncertu jubileuszowego na festiwalu w Opolu. W środę z udziału w nim wycofały się Kayah i Katarzyna Nosowska po pogłoskach, jakoby władze Telewizji Polskiej nie zgodziły się na występ tej pierwszej.
więcej
|
nc+ wprowadza ofertę ,,Elastyczny internet". Klient płaci tylko wtedy, gdy korzysta z internetu
Platforma nc+ wprowadziła nową ofertę „Elastyczny internet”, w której opłata abonamentowa nie jest pobierana w okresie gdy abonent nie korzysta z pakietu danych. Ponadto obniżeniu uległy ceny za abonament telefoniczny w ofercie „bez limitu”.
więcej
|
Reality-show ,,Agent - Gwiazdy 2" zwiększył widownię w grupie komercyjnej. 19,79 mln zł z reklam
Drugi sezon programu „Agent - Gwiazdy” oglądało średnio 1,59 mln widzów. Względem pierwszej edycji widownia programu spadła w 4+, ale wzrosła w 16-49. TVN w czasie nadawania reality-show był drugi całym rynku i zdecydowanym liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 19,79 mln zł.
więcej
|
Dziennikarka TVP Info Magdalena Foremska odeszła z Telewizji Polskiej
Magdalena Foremska pożegnała się z redakcją zagraniczną Telewizji Polskiej. Pracowała tam przez 6 lat, głównie przy programach TVP Info.
więcej
|
Dominacja TVP ABC wśród kanałów dziecięcych w kwietniu
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w kwietniu br. była stacja TVP ABC, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazł się Disney XD - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reklama w TVN: 48,8 tys. zł za ,,Kuchenne rewolucje" i 46,5 tys. zł za ,,Milionerów"
W ofercie reklamowej TVN na czerwiec najwyższe ceny mają spoty przy programach „Kuchenne rewolucje” i „Milionerzy”.
więcej
|
,,Sklepowe rewolucje"- nowy program w Zoom TV. Produkuje Daniel Wieleba
Stacja Zoom TV pracuje nad pierwszym reality-show, które na antenę trafi jesienią tego roku. Program „Sklepowe rewolucje” wyprodukuje firma Daniela Wieleby, a ekspertem i prowadzącym będzie Marek Borowiński.
więcej
|
Kolejny sezon ,,Świata według Kiepskich" w jesiennej ramówce Polsatu. Ryszard Kotys ponownie w obsadzie
Rozpoczęły się zdjęcia do 12 nowych odcinków „Świata według Kiepskich”, które widzowie Polsatu zobaczą w jesiennej ramówce 2017 roku. Na plan serialu powrócił również Ryszard Kotys, wcielający się w rolę Mariana Paździocha.
więcej
|
Kayah i Katarzyna Nosowska zrezygnowały z występu na festiwalu w Opolu. ,,Na znak solidarności z cenzurowanymi"
Piosenkarki Kayah i Katarzyna Nosowska nie zaśpiewają podczas jubileuszowego koncertu Maryli Rodowicz na festiwalu w Opolu, mimo że we wtorek zgodziły się na to władze Telewizji Polskiej. Obie poinformowały o tym na Facebooku.
więcej
|
,,Zabójcze umysły 12" i ,,Zabójcze umysły: Poza granicami 2" w czerwcu w AXN
W czerwcu 2017 roku AXN pokaże dwunasty sezon serialu „Zabójcze umysły” i drugą edycję produkcji „Zabójcze umysły: Poza granicami”. Stacja wyemituje również dwa premierowe filmy: „Savages: Ponad bezprawiem” i „21 gramów”.
więcej
|
|
|
Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. ,,Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny" (opinie)
Według statystyk polscy internauci pozostają na czele listy użytkowników wtyczek blokujących reklamy internetowe. Zdaniem ekspertów nie oznacza to jednak, że nasze reklamy są złej jakości na tle globalnego rynku. – Niskie ceny sprawiają, że wydawcy chcąc ratować finanse muszą publikować duże ilości reklam, które w dodatku w większości są źle targetowane – oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Łukasz Kubaszczyk, Mariusz Maksymiuk, Radosław Gołąb i Tadeusz Żórawski.
więcej
|
,,Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz" w akcji przeciw przemocy domowej wobec mniejszości seksualnych
Stowarzyszenie Lambda Warszawa rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz ” zwracającą uwagę na przemoc domową wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych. Kreację kampanii przygotowała agencja K2.
więcej
|
Reklama w TVN: 48,8 tys. zł za ,,Kuchenne rewolucje" i 46,5 tys. zł za ,,Milionerów"
W ofercie reklamowej TVN na czerwiec najwyższe ceny mają spoty przy programach „Kuchenne rewolucje” i „Milionerzy”.
więcej
|
Isobar Polska: Joanna Biernacka dyrektorem kreatywnym, Mariusz Drzewiecki studio directorem
W agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do Dentrsu Aegis Network Polska) Joanna Biernacka awansowała na stanowisko dyrektora kreatywnego (jej zastępcą będzie Maciej Kozina), a Mariusz Drzewiecki - studio directora.
więcej
|
Kamil Glik będzie reklamował Blachotrapez
Piłkarz Kamil Glik, grający z reprezentacji Polski i klubie AS Monaco, został ambasadorem reklamowym firmy Blachotrapez produkującej pokrycia dachowe i elewacyjne. Spoty z jego udziałem będą emitowane m.in. przy meczach naszej reprezentacji.
więcej
|
Beatboxer Dharni reklamuje Dobre za Drobne w Burger Kingu (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamująca nową ofertę Dobre za Drobne w restauracjach Burger King (należących do AmRestu). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe VanLeif i Vizeum.
więcej
|
,,Live For The Story" - Canon promuje się wśród młodych (wideo)
Firma Canon rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem „Live For The Story” skierowaną głównie do młodych osób. Akcja obejmuje m.in. konkurs „365 Dni Lata”.
więcej
|
USP Zdrowie kupiło od Genexo markę Multilac
Firma farmaceutyczna USP Zdrowie, która jest właścicielem takich marek, jak Apap, Gripex, Ibuprom czy Stoperan nabyła od firmy Genexo markę probiotyków Multilac.
więcej
|
Nestlé po raz drugi w kampanii społecznej ,,porusza Polskę" (wideo)
Ruszyła druga edycja kampanii „Nestlé Porusza Polskę”, za której koncept kreatywny i kompleksową realizację odpowiedzialna jest agencja 4Frame. Celem akcji jest zaktywizowanie i zachęcenie do ruchu lokalnych społeczności, które mogą zawalczyć o plenerowe siłownie.
więcej
|
bliskapaczka.pl - nowe rozwiązanie Sendit wsparte kampanią
W internecie ruszyła kampania promująca nowe rozwiązanie e-logistyczne firmy Sendit - bliskapaczka.pl. Akcję przygotował Codemedia.
więcej
|
Brand Kolektyw i Melting Pot dla Randstad Polska
Agencja reklamowa Brand Kolektyw wspólnie z agencją strategiczną Melting Pot wygrały przetarg na realizację działań w zakresie komunikacji employer-brandingowej dla agencji zatrudnienia Randstad Polska.
więcej
|
Sebastian Olejniczak: z agencji Digination do RiverWood
Agencja RiverWood marketing & communication rozwija dział BTL zatrudniając w nim Sebastiana Olejniczaka, który ostatnio pracował w agencji Digination.
więcej
|
Stars korzysta z badania reklam internetowych gemiusAdReal od Gemiusa
Firma doradcza Stars wykupiła dostęp do oferowanego przez Gemius narzędzia gemiusAdReal, które pokazuje, w jaki sposób internauci oglądają reklamy.
więcej
|
Przemysław Styrna w agencji New Amsterdam
Przemysław Styrna objął w agencji New Amsterdam nowo powstałe stanowisko new business director.
więcej
|
Natalia Siurdyban: z Onetu na media sales specialist w Universo Media Group
Natalia Siurdyban objęła stanowisko media sales specialist w Universo Media Group. Ostatnio pracowała w Grupie Onet.pl.
więcej
|
|
|
Po zmianie formatu rośnie sprzedaż ,,Gazety Polskiej". Ostro w dół ,,Wprost", ,,Do Rzeczy" i ,,Newsweek"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w marcu br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem - po zmianie formatu - pochwalić się mogła „Gazeta Polska”. Na czele spadków znalazł się „Wprost” ze sprzedażą na poziomie 17,5 tys. ezg.
więcej
|
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" ze wzrostem sprzedaży w I kwartale, ,,Wprost" o 32 proc. w dół
W pierwszym kwartale 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się „Wprost”.
więcej
|
Piotr Łuszczek dyrektorem biura reklamy Polska Press Grupy w Poznaniu
Piotr Łuszczek został nowym dyrektorem biura reklamy poznańskiego oddziału Polska Press Grupy. Ostatnio pracował w Agorze.
więcej
|
|
|
Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. ,,Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny" (opinie)
Według statystyk polscy internauci pozostają na czele listy użytkowników wtyczek blokujących reklamy internetowe. Zdaniem ekspertów nie oznacza to jednak, że nasze reklamy są złej jakości na tle globalnego rynku. – Niskie ceny sprawiają, że wydawcy chcąc ratować finanse muszą publikować duże ilości reklam, które w dodatku w większości są źle targetowane – oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Łukasz Kubaszczyk, Mariusz Maksymiuk, Radosław Gołąb i Tadeusz Żórawski.
więcej
|
Beata Biel odchodzi z Google News Lab
Po półtora roku Beata Biel odchodzi z Google News Lab. - To był intensywny czas, będę teraz odpoczywała - mówi Wirtualnemedia.pl Biel.
więcej
|
Netflix nakręci serial o wiedźminie. Współproducentem Platige Image
Netflix pracuje nad nowym anglojęzycznym serialem dramatycznym na podstawie serii książek o wiedźminie Geralcie autorstwa Andrzeja Sapkowskiego. Współproducentem serialu jest Platige Image, będą przy nim pracować m.in. Tomasz Bagiński i Jarosław Sawko.
więcej
|
Nowy atak na użytkowników WhatsApp kusi darmowym dostępem do Netflixa i wyłudza pieniądze na SMS-y Premium
W kilku krajach europejskich pojawił się nowy rodzaj ataku na użytkowników mobilnych. W aplikacji WhatsApp otrzymują oni ofertę darmowego dostępu do zasobów Netflixa, w rzeczywistości jednak oszuści przejmują kontrolę nad smartfonem i wysyłają z niego kosztowne SMS-y na numery Premium. Zagrożenie może pojawić się także w Polsce - ostrzegają eksperci z firmy Eset.
więcej
|
Google zapowiada autonomiczne gogle Daydream VR
Koncerny Google i Lenovo zapowiedziały, że wprowadzą na rynek opracowane wspólnie gogle do obsługi wirtualnej rzeczywistości. Zestaw nie będzie wymagał do działania obecności urządzeń zewnętrznych takich jak smartfon.
więcej
|
Usługa click&collect eCarrefour.pl we wszystkich supermarketach Carrefour
Usługa click&collect sklepu eCarrefour.pl została rozszerzona o wszystkie supermarkety sieci. Klienci mogą odbierać zamówione online produkty niespożywcze w łącznie 217 lokalizacjach należących do Carrefour na terenie całego kraju.
więcej
|
|
|
Coraz mniej Polaków zainteresowanych kulturą i sztuką, muzea popularniejsze od teatrów (infografika)
|
Netflix nakręci serial o wiedźminie. Współproducentem Platige Image
|
Kolejny sezon ,,Świata według Kiepskich" w jesiennej ramówce Polsatu. Ryszard Kotys ponownie w obsadzie
|
Katy Perry w jury talent show "American Idol"
|
Serial "Young Sheldon", prequel "Teorii wielkiego podrywu" po wakacjach (foto)
|
"The Mayor", "Roseanne", "Alex, Inc.", "Splitting Up Together" - zwiastuny seriali ABC
|
Jude Law nie zagra w drugim sezonie serialu "Młody papież"
|
Black Coffee, Daniel Avery, Flirtini i Tiga na Open'er Festival 2017
|
Moby: Donald Trump dopuścił się zdrady stanu. Zrezygnuj
|
14 lipca premiera filmu "Wojna o planetę małp": Nowy trailer
|
Powstanie trzeci sezon serialu "Quantico"
|
"Było minęło" - nowa piosenka Zakopower
|
Johnny Depp w filmie "King of the Jungle" wynalazcą antywirusa
|
,,Zabójcze umysły 12" i ,,Zabójcze umysły: Poza granicami 2" w czerwcu w AXN
|
|
|