|
|
|
|
|
|
|
Juliusz Braun: Kurski dał popis totalnej niekompetencji, powinien zostać odwołany
- Rada Mediów Narodowych powinna zająć się tym, co działo się wokół festiwalu w Opolu. Był to popis totalnej niekompetencji Jacka Kurskiego i władz TVP - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, członek RMN.
więcej
|
Sieci kablowe przeciwne nowelizacji ustawy abonamentowej. KRRiT: oddzielmy dyskusję od polityki
W poniedziałek podczas Konferencji PIKE w Sopocie uczestnicy panelu dyskutowali o proponowanych zmian w ustawie abonamentowej. - Dopóki nie oddzielimy finansowania mediów publicznych od polityki i od tego, co ukazuje się w "Wiadomościach", to nie będzie rzetelnej dyskusji i nie będzie dobrej ustawy - zaapelował Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
44 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. Najbardziej pożądane Discovery, HBO, National Geographic
Niemal połowa polskich telewidzów jest zainteresowana tworzeniem samodzielnych pakietów stacji. Zdecydowana większość kupiłaby dostęp do maksymalnie 20 kanałów. Miesięczny dostęp do jednego kanału wyceniamy najczęściej na 5-10 zł.
więcej
|
825 tys. widzów oglądało talk-show Ewy Drzyzgi ,,36,6". 4,46 mln zł z reklam
Nowy program „36,6” gromadził średnio 825 tys. widzów. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,46 mln zł.
więcej
|
,,Kabaret na żywo 2" hitem, Polsat zyskał 320 tys. widzów
Drugi sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 2,32 mln osób, o 320 tys. widzów więcej niż „Tylko muzykę” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie emisji formatu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 30,05 mln zł.
więcej
|
,,Misja pies" porażką TVN. Program Joanny Krupy oglądało tylko 460 tys. widzów
Nowy program „Misja pies” gromadził średnio 460 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu z Joanną Krupą zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 2,64 mln zł.
więcej
|
Jacek Kurski: TVP zorganizuje festiwal polskiej piosenki w innym mieście, hańba prezydenta Opola
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski, że festiwal polskiej piosenki odbędzie się w tym roku w innym mieście niż Opole. Ma to zostać ogłoszone w najbliższym tygodniu. Kurski skrytykował prezydenta Opola, zarzucając mu m.in. niechęć do występu Jana Pietrzaka.
więcej
|
2 mln widzów ,,Komisarza Alexa". TVP1 z reklam zarobiła 4,08 mln zł
Dziewiątą serię „Komisarza Alexa” śledziło średnio 1,98 mln widzów, o 500 tys. osób więcej niż „Strażaków” pokazywanych rok temu w tym paśmie. Serial zyskał również widzów względem ósmego sezonu pokazywanego jesienią ub.r. TVP1 w czasie jego emisji była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 4,08 mln zł.
więcej
|
Les Moonves będzie szefem CBS do 2021 roku
Les Moonves przedłużył swój kontrakt z koncernem CBS, zgodnie z którym będzie sprawował funkcję CEO do końca 2021 roku. Po wygaśnięciu umowy menedżer pozostanie przez kolejnych 5 lat starszym doradcą firmy.
więcej
|
,,Wrocław w rytmie disco" i mecze piłkarskie Polaków z najwyższymi cenami reklam w Polsacie
W czerwcu reklamodawcy Polsatu najwięcej zapłacą za emisje spotów przy transmisji koncertu „Wrocław w rytmie disco” oraz przy meczach z udziałem polskich piłkarzy rozgrywanych w ramach Euro 2017 U-21.
więcej
|
Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów na żużlu w Eleven Sports
Grupa Eleven Sports pozyskała wyłączne prawa telewizyjne do finałowego cyklu Indywidualnych Mistrzostw Świata Juniorów na żużlu. Zawody transmitowane będą między 23 lipca, a 29 września 2017 roku.
więcej
|
Opole wypowiada umowę z TVP, chce festiwalu później i na nowych zasadach
Prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski poinformował, że miasto wypowiedziało umowę z Telewizją Polską dotyczącą organizacji tegorocznej edycji Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej. Miasto chce, żeby impreza się odbyła, ale w późniejszym terminie.
więcej
|
Telewizja Polska pozywa Agorę, WP, RASP i ,,Newsweeka" za informacje o cenzurowaniu wykonawców festiwalu w Opolu
Telewizja Polska zapowiada, że pozwie Agorę, Grupę Wirtualna Polska, Ringier Axel Springer Polska i „Newsweek Polska” za podawanie nieprawdziwych informacji, jakoby cenzurowała artystów do występów na festiwalu w Opolu. - Publikacje, które nie tylko ignorowały stanowisko TVP, ale również wypowiedź Pani Maryli Rodowicz dodatkowo zaogniły sytuację wokół 54. KFPP w Opolu ze szkodą dla wydarzenia, artystów i widzów - uważa nadawca.
więcej
|
Zmarł Zbigniew Wodecki, w telewizji był m.in. jurorem w ,,Tańcu z gwiazdami"
W wieku 67 zmarł muzyk Zbigniew Wodecki. W telewizji występował m.in. jako juror w „Tańcu z gwiazdami” oraz gospodarz programów „Droga do gwiazd” i „Twoja droga do gwiazd”.
więcej
|
,,Wiadomości" krytykowane za materiał o śmierci Igora Stachowiaka, policja wytyka błędy ,,Faktom" TVN
W sobotę wyemitowano w TVN24 reportaż Wojciecha Bojanowskiego o śmierci w maju ub.r. Igora Stachowiaka na komisariacie policji we Wrocławiu. O sprawie informowano też w „Faktach”, pytając o odpowiedzialność policjantów. Za to w „Wiadomościach” zasugerowano, że Stachowiak zmarł po zażyciu narkotyków, a podobne przypadki zdarzały się za rządów PO-PSL. Program TVP1 za takie przedstawienie tej sprawy skrytykowało wielu dziennikarzy.
więcej
|
Władze Opola nie wpuściły ekipy TVP do amfiteatru, nie chce użyczyć jej marki festiwalu
Prezydent Opola wstrzymał prace techniczne w amfiteatrze, prowadzone przez ekipę Telewizji Polskiej. Ratusz uważa, że jest za mało czasu na organizacje imprezy na wysokim poziomie. - Można przygotować coś - jakiś festiwal i jakieś koncerty. Natomiast nie jesteśmy zainteresowani obrandowaniem marką KFPP widowiska, które miałoby powstać - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Oborska-Marciniak, rzecznik prasowa prezydenta.
więcej
|
Sylwia Szczęsna za Ewę Bugałę w głównym wydaniu ,,Wiadomości"
Sylwia Szczęsna zadebiutowała jako reporterka głównego wydania „Wiadomości” TVP1. Wcześniej przygotowywała materiał do krótszych wydań programu, pracowała też w TVP Info, Polskim Radiu i TV Biznes.
więcej
|
Dominacja seriali TVP wśród hitów tygodnia, ,,Fakty" najwyżej wśród dzienników
Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominowały seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Animowane "Zwierzęta" znów na HBO
Stacja HBO zamówiła trzeci sezon animowanej produkcji dla dorosłych "Zwierzęta" ("Animals").
więcej
|
DwuPak - nowa promocja abonamentu w Plusie i telewizji w Cyfrowym Polsacie
Grupa Cyfrowy Polsat wprowadziła nową ofertę promocyjną DwuPak, która obejmuje abonament telefoniczny w Plusie i pakiet telewizyjny w Cyfrowym Polsacie. Ta pierwsza usługa jest dostępna z rabatem wynoszącym 50 proc. lub 10 zł. Do końca br. z obu usług można korzystać za darmo.
więcej
|
,,Atomówki 2" w Cartoon Network
29 maja 2017 roku Cartoon Network rozpocznie emisję drugiego sezonu „Atomówek”.
więcej
|
|
|
Witold Pasek zastąpił Adama Buraka jako dyrektor marketingu w Grupie Lotos
Witold Pasek został nowym dyrektorem ds. marketingu w Grupie Lotos. Wcześniej pracował m.in. w PZU, Telewizji Polskiej i T-Mobile.
więcej
|
Pezet i Małolat reklamują nowy Sprite jako ,,przeorzeźwiający" (wideo)
Pod hasłem „Born to RFRSH” ruszyła kampania reklamująca nową wersję napoju Sprite (produkowanego przez Coca-Cola Poland Services). W akcji biorą udział hip-hopowcy Pezet i Małolat.
więcej
|
Szefowie Forte, Apart i Mlekovity w kampanii bankowości korporacyjnej w PKO BP (wideo)
Pod hasłem „Razem widzimy więcej” rozpoczęła się kampania reklamująca usług PKO Banku Polskiego z zakresu bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. Akcję, z udziałem szefów firm Forte, Apart i Mlekovita, przygotowały Agencja Warszawa i Havas Media.
więcej
|
,,Wkręć się do zabawy!" - Julia Wieniawa, Adam Zdrójkowski i Marcin Dubiel i Stuu promują Fantę (wideo)
Pod hasłem „Wkręć się do zabawy!” ruszyła kampania reklamowa nowych wersji smakowych napoju Fanta (produkowanego przez Coca-Cola Poland Services). W akcji biorą udział aktorzy Julia Wieniawa i Adam Zdrójkowski oraz youtuberzy Marcin Dubiel oraz Stuu.
więcej
|
Adam Nawałka ,,żyje z wizją" w reklamach okien Fakro (wideo)
Firma Fakro, producent okien rozpoczęła wizerunkowe działania reklamowe pod hasłem „Żyj z wizją”. Zaangażowała do niej trenera Adma Nawałkę. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Opus B.
więcej
|
,,Wrocław w rytmie disco" i mecze piłkarskie Polaków z najwyższymi cenami reklam w Polsacie
W czerwcu reklamodawcy Polsatu najwięcej zapłacą za emisje spotów przy transmisji koncertu „Wrocław w rytmie disco” oraz przy meczach z udziałem polskich piłkarzy rozgrywanych w ramach Euro 2017 U-21.
więcej
|
Polsat Media będzie sprzedawać reklamy na ekranach Screen Network
Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło współpracę ze Screen Network (Grupa 4fun Media), zajmującą się zewnętrzną reklamą cyfrową. Firm wprowadza do oferty nowy produkt Polsat Media AdScreen, w którym dostępne są ekrany reklamowe należące do Screen Network oraz sieć PRN.
więcej
|
Marta Głowacka: z Phenicoptere do Isobar Polska
Marta Głowacka dołączyła do działu strategii agencji Isobar Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska. Przeszła z Phenicoptere, startupu z branży kosmetycznej.
więcej
|
Młodzież dzięki aplikacji VR kreuje rzeczywistość w reklamie Owoców Świata Tymbark (wideo)
Maspex w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej Owoców Świata Tymbarku promuje aplikację Tymbark Prank, wykorzystującą mechanizm rozszerzonej rzeczywistości. Za realizację akcji odpowiadają agencje: Brainbox, Mindshare, Well-Rounded Design i The Dust – Grupa Me & My Friends.
więcej
|
Tomasz Jaworski szefem działu TV & Multiscreen w K2 Media
Tomasz Jaworski, dotychczasowy head of multiscreen w domu mediowym K2 Media, awansował na stanowisko dyrektora działu TV & Multiscreen.
więcej
|
Tomasz Czerwiński i Erwin Zaremba awansowali w domu mediowym UM
Tomasz Czerwiński objął stanowisko digital platforms managera w zespole digitalowym domu mediowego UM (grupa IPG Mediabrands). Zaremba został natomiast digital plannerem/buyerem.
więcej
|
Agencja Dziadek do Orzechów rozpoczyna obsługę marek Sobieski i Biała Dama
Firma Marie Brizard Wine&Spirits rozpoczęła współpracę z agencją Dziadek do Orzechów, która zajmie się obsługą reklamową marek alkoholowych Sobieski Vodka, Biała Dama i Powered by Sobieski.
więcej
|
Anna Czarnoba i Małgorzata Chodyna: z Bonami do Mixit.pl
Anna Czarnoba i Małgorzata Chodyna dołączyły do działu marketingu Mixit.pl, polskiego oddziału czeskiej platformy Mixit.cz (Mix.it), specjalizującej się w mieszankach musli i kasz komponowanych na życzenie. Będą odpowiedzialne za przygotowywanie strategii marketingowych i obsługę klientów.
więcej
|
|
|
Jan Rokita pisze i do ,,W Sieci", i do ,,Wprost". Karnowski: nie ma tu konfliktu interesów
Jan Rokita, od 3,5 roku współpracownik tygodnika „W Sieci” (Fratria), zaczął pisać felietony do „Wprost” (PMPG Polskie Media). - Nie jest to dla nas problemem ani polem do konfliktu interesów. Tygodnik „W Sieci” i tak jest unikalnym na polskim rynku projektem medialnym z bogatym zestawem publicystów - komentuje Michał Karnowski.
więcej
|
Odchodzi Izabella Radecka, redaktor naczelna miesięcznika ,,Zdrowie"
Izabella Radecka rezygnuje ze stanowiska redaktor naczelnej miesięcznika „Zdrowie” (Grupa ZPR) i przechodzi na emeryturę.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży, tylko ,,Classic Auto" na plusie
W lutym br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera utrzymał się magazyn „Auto-Moto”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Zyskał tylko magazyn „Classic Auto”.
więcej
|
,,Delhi. Stolica ze złota i snu" Rany Dasgupty z Nagrodą im. Ryszarda Kapuścińskiego
Jury 8. edycji Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za najlepszy reportaż minionego roku uznało książkę „Delhi. Stolica ze złota i snu” Rany Dasgupty.
więcej
|
Książki o tematyce podróżniczej dodatkami ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Od 22 do 24 maja 2017 roku „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) ukazuje się z dodatkami - książkami przydatnymi przy planowaniu wypoczynku oraz podczas podróży: „Samochodowy atlas Polski”, „Polska z dziećmi” i „Przewodnik po urlopach pracowniczych”.
więcej
|
|
|