|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski: Pieniądze z abonamentu zainwestujemy w ośrodki regionalne, ograniczymy też reklamy
- Pieniądze z nowego, uszczelnionego abonamentu TVP w pierwszej kolejności przeznaczy na unowocześnienie wszystkich swoich ośrodków regionalnych, a następnie zajmiemy się usuwaniem reklam z TVP Info - mówi Wirtualnemedia.pl prezes Telewizji Polskiej, Jacek Kurski.
więcej
|
Nowe kanały Discovery w Polsce? Żurkowska: rozglądamy się za nowymi możliwościami współpracy
Discovery Networks chce poszukać kolejnych, obok platformy nc+, partnerów do uruchamiania nowych kanałów pod brandem Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Podobne rozwiązania z sukcesem funkcjonują na innych rynkach. Na pewno chcemy rozejrzeć się za nowymi możliwościami współpracy - wyjaśnia nam Dorota Żurkowska-Bytner, senior vicepresident i country manager na Polskę w Discovery Networks.
więcej
|
Program Jana Pospieszalskiego ,,Warto rozmawiać" zyskał widzów. TVP1 przegrała z TVN i Polsatem
W sezonie 2016/2017 program „Warto rozmawiać” oglądało średnio 750 tys. widzów, o 57 tys. osób więcej niż w poprzednim sezonie emitowanym wiosną ub.r. TVP1 w czasie emisji jesiennych odcinków audycji Jana Pospieszalskiego zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,67 mln zł.
więcej
|
Radek Kobiałko: TVP odsunęła mnie od ,,O!Polskich przebojów", bo nie chciałem koncertu z piosenkami Młynarskiego na festiwalu w Opolu
Producent i reżyser Radek Kobiałko stwierdził, że władze Telewizji Polskiej odsunęły go od realizacji ostatnich odcinków programu „O!Polskie przeboje”. - Dyrektorzy z TVP uprzedzali mnie już wcześniej, że „nic już nie zrobię w TVP” jeśli będę upierał się przy zapraszaniu określonych Artystów, a w ostatnich tygodniach kiedy odmówiłem reżyserii koncertu piosenek Wojciecha Młynarskiego wbrew woli jego rodziny zapowiadano, że to mój koniec... - napisał.
więcej
|
,,Projekt Lady 2", ,,Dom marzeń 2" i nowe odcinki ,,Na Wspólnej" w letniej ramówce TVN
Telewizja TVN w letniej ramówce pokaże drugie edycje programów „Projekt Lady” i „Dom marzeń”. Stacja przez całe wakacje emitować będzie również premierowe odcinki „Na Wspólnej” oraz poranny magazyn „Dzień dobry wakacje”.
więcej
|
Przemysław Wenerski: z TVP Info do głównego wydania ,,Wiadomości"
Przemysław Wenerski został wydawcą głównego wydania „Wiadomości” TVP1. Poprzednio pracował w TVP Info, a wcześniej m.in. w TVN24.
więcej
|
Będzie koncert TVP w Kielcach. Prawdopodobnie tylko jeden
Telewizja Polska jednak zorganizuje festiwal polskiej piosenki w Kielcach, który ma zastąpić festiwal w Opolu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Thomas Rutledge najlepiej opłacanym CEO w USA, na szczycie listy szefowie spółek medialnych
Najlepiej zarabiającym prezesem w USA w 2016 roku był Thomas Rutledge z Charter Communications, którego pensja wyniosła 98 milionów dolarów. Pozostałe miejsca w pierwszej 5-tce zajęli inni szefowie spółek związanych z mediami i rozrywką.
więcej
|
Zamieszanie wokół Opola: Podziały między artystami już zostaną
Atmosfera wokół odwołanego tegorocznego festiwalu w Opolu uwidoczniła głębokie podziały w środowisku muzycznym . - Od stanu wojennego tak nie było - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
Popołudniowe paradokumenty TVN śledziło od 760 tys. do 1,60 mln widzów. 177,58 mln zł z reklam
Wśród właśnie zakończonych sezonów popołudniowych paradokumentów pokazywanych w TVN „Szkołę” śledziło 762 tys. widzów”, 19+ - 984 tys., „Ukrytą prawdę” - 1,26 mln, a „Szpital” - 1,60 mln. Ich łączne wpływy z reklam wyniosły 177,58 mln - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN liderem oglądalności w prime-time. TVP2 na drugim miejscu
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w prime-time w kwietniu zajął TVN. Dalsze miejsca należały do TVP2, Polsatu i TVP1 - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wiceprezydent Kielc: koncert Telewizji Polskiej odbędzie się u nas 10 czerwca
Telewizja Polska zorganizuje 10 czerwca w Kielcach koncert z polską muzyką - poinformował wiceprezydent miasta Andrzej Sygut. Umowa Kielc z TVP ma zostać podpisana w przyszłym tygodniu.
więcej
|
TV Trwam usunęła relację, w której pokazano Beatę Szydło z konferencji Polska Wielki Projekt, jakby był to kongres samorządowców (wideo)
W czwartek w zeszłym tygodniu Telewizja Trwam pokazała relację błędnie informującą, że premier Beata Szydło gościła na I Kongresie Sejmików Województw. W materiale zilustrowano to ujęciami z szefową rządu podczas kongresu Polska Wielki Projekt. Programy z tą relacją zostały już usunięte przez TV Trwam z internetu.
więcej
|
Sławomir Nitras z PO o reporterze TVP Info: gównarzeria, zostałem napadnięty (wideo)
W czwartek na sejmowym korytarzu reporter TVP Info Filip Styczyński bezskutecznie próbował zadać pytanie posłowi Platformy Obywatelskiej Sławomirowi Nitrasowi. - Zachowuje się pan jak ostatni gówniarz. Nie powinien mieć pan przepustki sejmowej - powiedział Nitras dziennikarzowi, a na Twitterze dodał, że został przez niego napadnięty. Niektórzy dziennikarze kpili z tych stwierdzeń, przypominając, jak Nitras nagrywał wydarzenia w Sejmie podczas blokowania Sali plenarnej przez PO i Nowoczesną.
więcej
|
Gala KSW 39: Colosseum dostępna w systemie PPV. Którzy operatorzy będą ją transmitować?
W sobotę, 27 maja 2017 roku odbędzie się Gala KSW 39: Colosseum. Wydarzenie będzie relacjonowane w systemie „pay-per-view” (PPV) przez abonentów kilku operatorów płatnej telewizji. Cena dostępu do transmisji wynosi około 40 zł.
więcej
|
|
|
155 tys. Polaków zaczęło w br. płacić abonament RTV, 398,8 mln zł dla TVP i Polskiego Radia
Od stycznia br. liczba osób terminowo płacących abonament wzrosła o 155,1 tys., do 1,4 mln. Do 19 maja br. KRRiT przekazała z tego tytułu Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu 398,8 mln zł, czyli 62,8 proc. kwoty prognozowanej w całym br.
więcej
|
|
Filip Memches znów prowadzi w Polskim Radiu 24 audycję ,,Z duszą czy bez"
Filip Memches porozumiał się z Polskim Radiem co do warunków powrotu do pracy. W niedzielę poprowadził audycję „Z duszą czy bez” w Polskim Radiu 24.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański: abonament rtv trzeba bezwzględnie płacić, Polacy łamią obowiązujące prawo
- Brak wsparcia dla mediów publicznych jest działaniem na szkodę obywateli - ocenił przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Odniósł się w ten sposób osób niepłacących abonamentu. - To strzelanie sobie w stopę - podsumował.
więcej
|
|
Publiczni nadawcy zaczynają współpracę z chińskim koncernem medialnym z prowincji Hubei
Polskie Radio oraz TVP nawiązały współpracę z chińskim koncernem medialnym Hubei Media Group. Nadawcy będą wymieniali się doświadczeniami i promowali wzajemnie swoje dokonania. To już kolejna forma współpracy polskich publicznych nadawców z chińskimi.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Eska do góry
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Zmarł dziennikarz Radia Wrocław Michał Wyszowski
W miniony piątek w wieku 39 lat zmarł Michał Wyszowski, wałbrzyski korespondent Radia Wrocław. We wrześniu ub.r. doznał udaru pnia mózgu.
więcej
|
|
|
|
Saatchi&Saatchi IS, Allegro, Papaya Films i Lunapark zwycięzcami KTR 2017
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR najlepszą agencją została Saatchi&Saatchi IS, domem produkcyjnym - Papaya Films, a studiem postprodukcyjnym - Lunapark. Tytuł reklamodawcy roku przyznano Allegro.
więcej
|
2,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Internet i kina najbardziej w górę, w sieci połowa wydatków trafia do Facebooka i Google (raport)
W pierwszym kwartale br. wartość netto polskiego rynku reklamy wyniosła 1 916,6 mln zł, o 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Po ok. 10 proc. wzrosły wydatki w internecie i kinach, natomiast o kilkanaście proc. zmalały w prasie - wynika z danych Starcomu.
więcej
|
Apple, Google i Microsoft najcenniejszymi markami na świecie, Facebook przed Coca-Colą i Amazonem (TOP 100)
Magazyn „Forbes” opublikował coroczne zestawienie firm o największej wartości na świecie. Po raz kolejny najcenniejszą marką okazał się koncern Apple, którego wartość to obecnie 170 miliardów dolarów. Na podium znalazły się też Google oraz Microsoft, a w pierwszej 10-tce dominują firmy z sektora technologicznego.
więcej
|
Robin Hood reklamuje Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas (wideo)
BGŻ BNP Paribas rozpoczyna kampanię reklamową Konta Optymalnego utrzymaną w nowej konwencji kreatywnej, której głównym bohaterem jest Robin Hood. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Havas Media, DDB&Tribal i Sales&More.
więcej
|
15 firm w przetargu na obsługę eventową PGE Polskiej Grupy Energetycznej
15 firm jest zainteresowanych dwuletnią współpracą z PGE Polską Grupą Energetyczną w zakresie obsługi marketingowo-eventowej. Walczą o budżet w wysokości ponad 10 mln zł.
więcej
|
,,Pożyczka po fińsku" reklamuje Euroloan (wideo)
Fińska firma pożyczkowa Euroloan rozpoczęła kampanię reklamową, w której zestawiono pozytywne stereotypy na temat Finów ze sposobem działania firmy na polskim rynku usług finansowych. Za realizację działań odpowiadają agencje Scholz&Friends Warszawa i Mediavest (Publicis Media).
więcej
|
Piotr Zygmunt i Mateusz Pasik wrócili do DDB&tribal
Po półrocznej przerwie do działu kreacji agencji reklamowej DDB&tribal wrócili art director Mateusz Pasik i senior copywriter Piotr Zygmunt. Wcześniej pracowali też m.in. w K2 Media, Young&Rubicam, Scholz&Friends Warszawa i Grey Group Poland.
więcej
|
Media Strategy i Jowita Dżus-Korocińska pomogą Totalizatorowi w wyborze domu mediowego
Totalizator Sportowy rozpoczął współpracę z audytorem Media Strategy oraz Jowitą Dżus-Korocińską przy planowanym procesie wyboru domu mediowego.
więcej
|
Aleksandra Brenda: z Red Peppers do K2 Media
Aleksandra Brenda rozpoczęła pracę w agencji K2 Media na stanowisku business development manager. Poprzednio pracowała m.in. w Red Peppers i Grupie Onet.pl.
więcej
|
Kamil Warulik i Łukasz Kowalski: z Isobar Polska do własnego studia Flying Bisons
Ruszyło Flying Bisons - nowe studio UX/UI, założone przez Kamila Warulika i Łukasza Kowalskiego, którzy wcześniej byli związani z Isobar Polska.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Evian, Nivea, PKO BP (wideo)
W tym tygodniu wśród najlepszych reklam znalazły się dwie kampanie polskie i jedna zagraniczna. Są to spoty promujące markę Nivea i PKO BP oraz realizowana za granicą produkcja reklamowa marki Evian.
więcej
|
Havas Engage wypromuje nowe sklepy H&M
Należąca do Havas Group agencja Havas Engage nawiązała ponownie współpracę z odzieżową marką H&M. Zajmuje się promocją otwarcia trzech nowych sklepów tej marki w Polsce.
więcej
|
Dzień Matki: pracownice w wizerunkowych reklamach Biedronki - Lidl, Tesco i Kaufland z promocjami cenowymi (wideo)
Trwa wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka z okazji Dnia Matki. W spotach występują pracownice firmy, które opowiadają o swoich dzieciach i doświadczeniach związanych z macierzyństwem.
więcej
|
Kampania ,,Uczymy jak słodzić" ma zmienić wizerunek cukru
Pod hasłem „Uczymy jak słodzić” ruszyła kampania edukacyjna, której celem jest zmiana wizerunku cukru i obalenie stereotypów związanych z tym produktem. Za akcję, której organizatorem jest Związek Producentów Cukru odpowiada agencja Garden of Words.
więcej
|
KFC, Pampers, Nivea, HP, Airbnb, Biedronka i Rossmann - TOP reklam na Dzień Matki (wideo)
Prezentujemy najlepsze tegoroczne zagraniczne i polskie reklamy związane z Dniem Matki. Wśród nich są m.in. globalne spoty marek KFC, Kraft Macaroni&Cheese, Pampers, HP, Airbnb, Skittles, a także polskie reklamy Nivei, Biedronki i Rossmanna.
więcej
|
|
|
Prokuratura Krajowa żąda przeprosin i 60 tys. zł od Wojciecha Czuchnowskiego
Prokuratura Krajowa domaga się przeprosin i odszkodowania w wysokości 60 tys. zł od Wojciecha Czuchnowskiego, dziennikarza „Gazety Wyborczej” (Agora), za tekst publicystyczny z kwietnia br. - Redaktor Czuchnowski otrzymał ochronę prawną od wydawcy - zapewnia Wirtualnemedia.pl mecenas Piotr Rogowski, radca prawny „GW”. Takie samo żądanie skierowano do dziennikarki Ewy Ivanovej.
więcej
|
Dominika Figurska przeprosiła dziennikarkę ,,Gazety Wyborczej" za nieprawdziwy zarzut o pochlebnych recenzjach teatralnych za pieniądze
Aktorka Teatru Polskiego i prezenterka Telewizji Republika Dominika Figurska wykupiła przeprosiny skierowane do dziennikarki „Gazety Wyborczej” Magdaleny Piekarskiej. W lutym ub.r. zarzuciła jej, że za pozytywne recenzje spektakli Teatru Polskiego we Wrocławiu brała pieniądze od jego przedstawicieli.
więcej
|
,,Super Sport Extra" nowym cotygodniowym dodatkiem ,,Super Expressu"
W poniedziałek, 29 maja 2017 roku w „Super Expressie” (ZPR Media) zadebiutuje nowy dodatek „Super Sport Extra”. Magazyn wydawany będzie co tydzień.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" liderami sprzedaży e-wydań dzienników w I kwartale
W pierwszym kwartale br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze miejsce zajęło „Echo Dnia”.
więcej
|
,,National Geographic Polska" utrzymuję pozycję lidera sprzedaży, rosną ,,Podróże" i ,,NG Traveler"
W segmencie miesięczników podróżniczych w lutym br. dwa z trzech tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskały „Podróże”. Stratę odnotował tylko „National Geographic Polska”, który jednak utrzymał pozycję lidera najchętniej kupowanego tytułu.
więcej
|
Wyborcy PiS i Kukiz '15 chcą repolonizacji mediów, zwolennicy PO i Nowoczesnej przeciwni
40 proc. dorosłych Polaków nie widzi konieczności zmian w mediach, a 32 proc. nie ma zdania na ten temat. Tylko 28% popiera pomysł rządu na repolonizację mediów - wynika z badania Maison&Partners przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Pamuła z ,,Gazety Wyborczej" krytykowana za słowa w TVN24, że warto przyjąć do Polski uchodźców, nawet gdyby spowodowali zamach
Reporterka Anna Pamuła z „Gazety Wyborczej” w „Drugim śniadaniu mistrzów” w TVN24 stwierdziła, że należy przyjąć do Polski uchodźców, bo nawet jeśli któryś okaże się zamachowcem, to zginie dużo mniej Polaków niż ocalonych uchodźców. Została za to skrytykowana przez niektórych dziennikarzy.
więcej
|
|
|