Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 29 Maja 2017
 
 
 
Jacek Kurski: Pieniądze z abonamentu zainwestujemy w ośrodki regionalne, ograniczymy też reklamy
 
- Pieniądze z nowego, uszczelnionego abonamentu TVP w pierwszej kolejności przeznaczy na unowocześnienie wszystkich swoich ośrodków regionalnych, a następnie zajmiemy się usuwaniem reklam z TVP Info - mówi Wirtualnemedia.pl prezes Telewizji Polskiej, Jacek Kurski. więcej
 
 
Prokuratura Krajowa żąda przeprosin i 60 tys. zł od Wojciecha Czuchnowskiego
 
Prokuratura Krajowa domaga się przeprosin i odszkodowania w wysokości 60 tys. zł od Wojciecha Czuchnowskiego, dziennikarza „Gazety Wyborczej” (Agora), za tekst publicystyczny z kwietnia br. - Redaktor Czuchnowski otrzymał ochronę prawną od wydawcy - zapewnia Wirtualnemedia.pl mecenas Piotr Rogowski, radca prawny „GW”. Takie samo żądanie skierowano do dziennikarki Ewy Ivanovej. więcej
 
 
155 tys. Polaków zaczęło w br. płacić abonament RTV, 398,8 mln zł dla TVP i Polskiego Radia
 
Od stycznia br. liczba osób terminowo płacących abonament wzrosła o 155,1 tys., do 1,4 mln. Do 19 maja br. KRRiT przekazała z tego tytułu Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu 398,8 mln zł, czyli 62,8 proc. kwoty prognozowanej w całym br. więcej
 
 
Saatchi&Saatchi IS, Allegro, Papaya Films i Lunapark zwycięzcami KTR 2017
 
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR najlepszą agencją została Saatchi&Saatchi IS, domem produkcyjnym - Papaya Films, a studiem postprodukcyjnym - Lunapark. Tytuł reklamodawcy roku przyznano Allegro. więcej
 
 
Nowe kanały Discovery w Polsce? Żurkowska: rozglądamy się za nowymi możliwościami współpracy
 
Discovery Networks chce poszukać kolejnych, obok platformy nc+, partnerów do uruchamiania nowych kanałów pod brandem Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Podobne rozwiązania z sukcesem funkcjonują na innych rynkach. Na pewno chcemy rozejrzeć się za nowymi możliwościami współpracy - wyjaśnia nam Dorota Żurkowska-Bytner, senior vicepresident i country manager na Polskę w Discovery Networks. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Włodzimierz Szaranowicz rezygnuje, Marek Szkolnikowski ma zostać szefem TVP Sport więcej
 
,,Dzień dobry TVN" najchętniej oglądanym magazynem śniadaniowym. Słaby debiut ,,Dzień dobry Polsko" więcej
 
Rząd przyjął nowelizację ustawy abonamentowej, klienci płatnej tv mają zgłaszać telewizory i płacić abonament więcej
 
Zygmunt Solorz o ustawie abonamentowej: Prawo zabrania udostępniania danych klientów, państwo ma bazę PIT więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Agency Sales Executive Onet.pl
Digital Mediaplanner FFW Communication
Communications Specialist Media Impact Polska
Specjalista ds. promocji w miesięczniku ZNAK Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK sp. z o.o. / Miesięcznik ZNAK
Product Manager Grupa Wirtualna Polska
Digital Account Executive Streetcom
Digital Account Manager Streetcom
Traffic Specialist Media Impact Polska
Digital Copywriter (senior) Walk
New Business Manager Grupa ZPR Media
Producent Filmowy GPD FILM STUDIO
Copywriter / Art Director Bardzo
Senior Account Manager Deloitte Digital
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jacek Kurski: Pieniądze z abonamentu zainwestujemy w ośrodki regionalne, ograniczymy też reklamy

- Pieniądze z nowego, uszczelnionego abonamentu TVP w pierwszej kolejności przeznaczy na unowocześnienie wszystkich swoich ośrodków regionalnych, a następnie zajmiemy się usuwaniem reklam z TVP Info - mówi Wirtualnemedia.pl prezes Telewizji Polskiej, Jacek Kurski. więcej

Nowe kanały Discovery w Polsce? Żurkowska: rozglądamy się za nowymi możliwościami współpracy

Discovery Networks chce poszukać kolejnych, obok platformy nc+, partnerów do uruchamiania nowych kanałów pod brandem Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Podobne rozwiązania z sukcesem funkcjonują na innych rynkach. Na pewno chcemy rozejrzeć się za nowymi możliwościami współpracy - wyjaśnia nam Dorota Żurkowska-Bytner, senior vicepresident i country manager na Polskę w Discovery Networks. więcej

Program Jana Pospieszalskiego ,,Warto rozmawiać" zyskał widzów. TVP1 przegrała z TVN i Polsatem

W sezonie 2016/2017 program „Warto rozmawiać” oglądało średnio 750 tys. widzów, o 57 tys. osób więcej niż w poprzednim sezonie emitowanym wiosną ub.r. TVP1 w czasie emisji jesiennych odcinków audycji Jana Pospieszalskiego zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,67 mln zł. więcej

Radek Kobiałko: TVP odsunęła mnie od ,,O!Polskich przebojów", bo nie chciałem koncertu z piosenkami Młynarskiego na festiwalu w Opolu

Producent i reżyser Radek Kobiałko stwierdził, że władze Telewizji Polskiej odsunęły go od realizacji ostatnich odcinków programu „O!Polskie przeboje”. - Dyrektorzy z TVP uprzedzali mnie już wcześniej, że „nic już nie zrobię w TVP” jeśli będę upierał się przy zapraszaniu określonych Artystów, a w ostatnich tygodniach kiedy odmówiłem reżyserii koncertu piosenek Wojciecha Młynarskiego wbrew woli jego rodziny zapowiadano, że to mój koniec... - napisał. więcej

,,Projekt Lady 2", ,,Dom marzeń 2" i nowe odcinki ,,Na Wspólnej" w letniej ramówce TVN

Telewizja TVN w letniej ramówce pokaże drugie edycje programów „Projekt Lady” i „Dom marzeń”. Stacja przez całe wakacje emitować będzie również premierowe odcinki „Na Wspólnej” oraz poranny magazyn „Dzień dobry wakacje”. więcej

Przemysław Wenerski: z TVP Info do głównego wydania ,,Wiadomości"

Przemysław Wenerski został wydawcą głównego wydania „Wiadomości” TVP1. Poprzednio pracował w TVP Info, a wcześniej m.in. w TVN24. więcej

Będzie koncert TVP w Kielcach. Prawdopodobnie tylko jeden

Telewizja Polska jednak zorganizuje festiwal polskiej piosenki w Kielcach, który ma zastąpić festiwal w Opolu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Thomas Rutledge najlepiej opłacanym CEO w USA, na szczycie listy szefowie spółek medialnych

Najlepiej zarabiającym prezesem w USA w 2016 roku był Thomas Rutledge z Charter Communications, którego pensja wyniosła 98 milionów dolarów. Pozostałe miejsca w pierwszej 5-tce zajęli inni szefowie spółek związanych z mediami i rozrywką.   więcej

Zamieszanie wokół Opola: Podziały między artystami już zostaną

Atmosfera wokół odwołanego tegorocznego festiwalu w Opolu uwidoczniła głębokie podziały w środowisku muzycznym . - Od stanu wojennego tak nie było - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Karolina Korwin-Piotrowska. więcej

Popołudniowe paradokumenty TVN śledziło od 760 tys. do 1,60 mln widzów. 177,58 mln zł z reklam

Wśród właśnie zakończonych sezonów popołudniowych paradokumentów pokazywanych w TVN „Szkołę” śledziło 762 tys. widzów”, 19+ - 984 tys., „Ukrytą prawdę” - 1,26 mln, a „Szpital” - 1,60 mln. Ich łączne wpływy z reklam wyniosły 177,58 mln - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN liderem oglądalności w prime-time. TVP2 na drugim miejscu

Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w prime-time w kwietniu zajął TVN. Dalsze miejsca należały do TVP2, Polsatu i TVP1 - raport portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiceprezydent Kielc: koncert Telewizji Polskiej odbędzie się u nas 10 czerwca

Telewizja Polska zorganizuje 10 czerwca w Kielcach koncert z polską muzyką - poinformował wiceprezydent miasta Andrzej Sygut. Umowa Kielc z TVP ma zostać podpisana w przyszłym tygodniu. więcej

TV Trwam usunęła relację, w której pokazano Beatę Szydło z konferencji Polska Wielki Projekt, jakby był to kongres samorządowców (wideo)

W czwartek w zeszłym tygodniu Telewizja Trwam pokazała relację błędnie informującą, że premier Beata Szydło gościła na I Kongresie Sejmików Województw. W materiale zilustrowano to ujęciami z szefową rządu podczas kongresu Polska Wielki Projekt. Programy z tą relacją zostały już usunięte przez TV Trwam z internetu. więcej

Sławomir Nitras z PO o reporterze TVP Info: gównarzeria, zostałem napadnięty (wideo)

W czwartek na sejmowym korytarzu reporter TVP Info Filip Styczyński bezskutecznie próbował zadać pytanie posłowi Platformy Obywatelskiej Sławomirowi Nitrasowi. - Zachowuje się pan jak ostatni gówniarz. Nie powinien mieć pan przepustki sejmowej - powiedział Nitras dziennikarzowi, a na Twitterze dodał, że został przez niego napadnięty. Niektórzy dziennikarze kpili z tych stwierdzeń, przypominając, jak Nitras nagrywał wydarzenia w Sejmie podczas blokowania Sali plenarnej przez PO i Nowoczesną. więcej

Gala KSW 39: Colosseum dostępna w systemie PPV. Którzy operatorzy będą ją transmitować?

W sobotę, 27 maja 2017 roku odbędzie się Gala KSW 39: Colosseum. Wydarzenie będzie relacjonowane w systemie „pay-per-view” (PPV) przez abonentów kilku operatorów płatnej telewizji. Cena dostępu do transmisji wynosi około 40 zł. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
155 tys. Polaków zaczęło w br. płacić abonament RTV, 398,8 mln zł dla TVP i Polskiego Radia

Od stycznia br. liczba osób terminowo płacących abonament wzrosła o 155,1 tys., do 1,4 mln. Do 19 maja br. KRRiT przekazała z tego tytułu Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu 398,8 mln zł, czyli 62,8 proc. kwoty prognozowanej w całym br. więcej

 
Filip Memches znów prowadzi w Polskim Radiu 24 audycję ,,Z duszą czy bez"

Filip Memches porozumiał się z Polskim Radiem co do warunków powrotu do pracy. W niedzielę poprowadził audycję „Z duszą czy bez” w Polskim Radiu 24. więcej

 
Krzysztof Czabański: abonament rtv trzeba bezwzględnie płacić, Polacy łamią obowiązujące prawo

- Brak wsparcia dla mediów publicznych jest działaniem na szkodę obywateli - ocenił przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Odniósł się w ten sposób osób niepłacących abonamentu. - To strzelanie sobie w stopę - podsumował. więcej

 
Publiczni nadawcy zaczynają współpracę z chińskim koncernem medialnym z prowincji Hubei

Polskie Radio oraz TVP nawiązały współpracę z chińskim koncernem medialnym Hubei Media Group. Nadawcy będą wymieniali się doświadczeniami i promowali wzajemnie swoje dokonania. To już kolejna forma współpracy polskich publicznych nadawców z chińskimi. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Eska do góry

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Zmarł dziennikarz Radia Wrocław Michał Wyszowski

W miniony piątek w wieku 39 lat zmarł Michał Wyszowski, wałbrzyski korespondent Radia Wrocław. We wrześniu ub.r. doznał udaru pnia mózgu. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Saatchi&Saatchi IS, Allegro, Papaya Films i Lunapark zwycięzcami KTR 2017

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR najlepszą agencją została Saatchi&Saatchi IS, domem produkcyjnym - Papaya Films, a studiem postprodukcyjnym - Lunapark. Tytuł reklamodawcy roku przyznano Allegro. więcej

2,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Internet i kina najbardziej w górę, w sieci połowa wydatków trafia do Facebooka i Google (raport)

W pierwszym kwartale br. wartość netto polskiego rynku reklamy wyniosła 1 916,6 mln zł, o 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Po ok. 10 proc. wzrosły wydatki w internecie i kinach, natomiast o kilkanaście proc. zmalały w prasie - wynika z danych Starcomu. więcej

Apple, Google i Microsoft najcenniejszymi markami na świecie, Facebook przed Coca-Colą i Amazonem (TOP 100)

Magazyn „Forbes” opublikował coroczne zestawienie firm o największej wartości na świecie. Po raz kolejny najcenniejszą marką okazał się koncern Apple, którego wartość to obecnie 170 miliardów dolarów. Na podium znalazły się też Google oraz Microsoft, a w pierwszej 10-tce dominują firmy z sektora technologicznego.   więcej

Robin Hood reklamuje Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas (wideo)

BGŻ BNP Paribas rozpoczyna kampanię reklamową Konta Optymalnego utrzymaną w nowej konwencji kreatywnej, której głównym bohaterem jest Robin Hood. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Havas Media, DDB&Tribal i Sales&More. więcej

15 firm w przetargu na obsługę eventową PGE Polskiej Grupy Energetycznej

15 firm jest zainteresowanych dwuletnią współpracą z PGE Polską Grupą Energetyczną w zakresie obsługi marketingowo-eventowej. Walczą o budżet w wysokości ponad 10 mln zł. więcej

,,Pożyczka po fińsku" reklamuje Euroloan (wideo)

Fińska firma pożyczkowa Euroloan rozpoczęła kampanię reklamową, w której zestawiono pozytywne stereotypy na temat Finów ze sposobem działania firmy na polskim rynku usług finansowych. Za realizację działań odpowiadają agencje Scholz&Friends Warszawa i Mediavest (Publicis Media). więcej

Piotr Zygmunt i Mateusz Pasik wrócili do DDB&tribal

Po półrocznej przerwie do działu kreacji agencji reklamowej DDB&tribal wrócili art director Mateusz Pasik i senior copywriter Piotr Zygmunt. Wcześniej pracowali też m.in. w K2 Media, Young&Rubicam, Scholz&Friends Warszawa i Grey Group Poland. więcej

Media Strategy i Jowita Dżus-Korocińska pomogą Totalizatorowi w wyborze domu mediowego

Totalizator Sportowy rozpoczął współpracę z audytorem Media Strategy oraz Jowitą Dżus-Korocińską przy planowanym procesie wyboru domu mediowego. więcej

Aleksandra Brenda: z Red Peppers do K2 Media

Aleksandra Brenda rozpoczęła pracę w agencji K2 Media na stanowisku business development manager. Poprzednio pracowała m.in. w Red Peppers i Grupie Onet.pl. więcej

Kamil Warulik i Łukasz Kowalski: z Isobar Polska do własnego studia Flying Bisons

Ruszyło Flying Bisons - nowe studio UX/UI, założone przez Kamila Warulika i Łukasza Kowalskiego, którzy wcześniej byli związani z Isobar Polska. więcej

Reklamy tygodnia: Evian, Nivea, PKO BP (wideo)

W tym tygodniu wśród najlepszych reklam znalazły się dwie kampanie polskie i jedna zagraniczna. Są to spoty promujące markę Nivea i PKO BP oraz realizowana za granicą produkcja reklamowa marki Evian. więcej

Havas Engage wypromuje nowe sklepy H&M

Należąca do Havas Group agencja Havas Engage nawiązała ponownie współpracę z odzieżową marką H&M. Zajmuje się promocją otwarcia trzech nowych sklepów tej marki w Polsce. więcej

Dzień Matki: pracownice w wizerunkowych reklamach Biedronki - Lidl, Tesco i Kaufland z promocjami cenowymi (wideo)

Trwa wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka z okazji Dnia Matki. W spotach występują pracownice firmy, które opowiadają o swoich dzieciach i doświadczeniach związanych z macierzyństwem. więcej

Kampania ,,Uczymy jak słodzić" ma zmienić wizerunek cukru

Pod hasłem „Uczymy jak słodzić” ruszyła kampania edukacyjna, której celem jest zmiana wizerunku cukru i obalenie stereotypów związanych z tym produktem. Za akcję, której organizatorem jest Związek Producentów Cukru odpowiada agencja Garden of Words. więcej

KFC, Pampers, Nivea, HP, Airbnb, Biedronka i Rossmann - TOP reklam na Dzień Matki (wideo)

Prezentujemy najlepsze tegoroczne zagraniczne i polskie reklamy związane z Dniem Matki. Wśród nich są m.in. globalne spoty marek KFC, Kraft Macaroni&Cheese, Pampers, HP, Airbnb, Skittles, a także polskie reklamy Nivei, Biedronki i Rossmanna. więcej

 
 
 
PRASA
 
Prokuratura Krajowa żąda przeprosin i 60 tys. zł od Wojciecha Czuchnowskiego

Prokuratura Krajowa domaga się przeprosin i odszkodowania w wysokości 60 tys. zł od Wojciecha Czuchnowskiego, dziennikarza „Gazety Wyborczej” (Agora), za tekst publicystyczny z kwietnia br. - Redaktor Czuchnowski otrzymał ochronę prawną od wydawcy - zapewnia Wirtualnemedia.pl mecenas Piotr Rogowski, radca prawny „GW”. Takie samo żądanie skierowano do dziennikarki Ewy Ivanovej. więcej

Dominika Figurska przeprosiła dziennikarkę ,,Gazety Wyborczej" za nieprawdziwy zarzut o pochlebnych recenzjach teatralnych za pieniądze

Aktorka Teatru Polskiego i prezenterka Telewizji Republika Dominika Figurska wykupiła przeprosiny skierowane do dziennikarki „Gazety Wyborczej” Magdaleny Piekarskiej. W lutym ub.r. zarzuciła jej, że za pozytywne recenzje spektakli Teatru Polskiego we Wrocławiu brała pieniądze od jego przedstawicieli. więcej

,,Super Sport Extra" nowym cotygodniowym dodatkiem ,,Super Expressu"

W poniedziałek, 29 maja 2017 roku w „Super Expressie” (ZPR Media) zadebiutuje nowy dodatek „Super Sport Extra”. Magazyn wydawany będzie co tydzień. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" liderami sprzedaży e-wydań dzienników w I kwartale

W pierwszym kwartale br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze miejsce zajęło „Echo Dnia”. więcej

,,National Geographic Polska" utrzymuję pozycję lidera sprzedaży, rosną ,,Podróże" i ,,NG Traveler"

W segmencie miesięczników podróżniczych w lutym br. dwa z trzech tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskały „Podróże”. Stratę odnotował tylko „National Geographic Polska”, który jednak utrzymał pozycję lidera najchętniej kupowanego tytułu. więcej

Wyborcy PiS i Kukiz '15 chcą repolonizacji mediów, zwolennicy PO i Nowoczesnej przeciwni

40 proc. dorosłych Polaków nie widzi konieczności zmian w mediach, a 32 proc. nie ma zdania na ten temat. Tylko 28% popiera pomysł rządu na repolonizację mediów - wynika z badania Maison&Partners przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Anna Pamuła z ,,Gazety Wyborczej" krytykowana za słowa w TVN24, że warto przyjąć do Polski uchodźców, nawet gdyby spowodowali zamach

Reporterka Anna Pamuła z „Gazety Wyborczej” w „Drugim śniadaniu mistrzów” w TVN24 stwierdziła, że należy przyjąć do Polski uchodźców, bo nawet jeśli któryś okaże się zamachowcem, to zginie dużo mniej Polaków niż ocalonych uchodźców. Została za to skrytykowana przez niektórych dziennikarzy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Znów problemy z transmisją KSW w Ipli. Internauci wściekli, chcą zwrotu kosztów

Część użytkowników internetowej aplikacji Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu) narzeka na duże problemy techniczne z transmisją sobotniej gali KSW 39: Colosseum. Niektórzy domagają się zwrotu opłaty za transmisję. To kolejna taka sytuacja przy transmisji w Ipli z wydarzenia sportowego. więcej

Rafał Plutecki: nie ma takiej możliwości, aby każdy szybko i nagle osiągał sukces

W Polsce działa ok. 2,7 tys. start-upów. Zdecydowana większość z nich, bo aż 73 proc., znajduje się na jednym z dwóch środkowych etapów rozwoju. Tylko 15 proc. jest na etapie ekspansji rynkowej. Liczba firm, które odnoszą rynkowy sukces, może być większa głównie dzięki dynamicznemu rozwojowi instytucji wspierających start-upy i większym możliwościom finansowania innowacyjnych przedsięwzięć. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rekordowo dobre nastroje społeczne Polaków, skłonność do zakupów na najwyższym poziomie

W maju 2017 r. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsosu wzrósł o 0,51 pkt. wobec poziomu z kwietnia, osiągając najwyższą wartość od ostatnich 2 lat. Wzrosty odnotowano także w przypadku pozostałych wskaźników z wyjątkiem wskaźnika bieżącego, który uległ spadkowi. więcej

NATO ma duże poparcie mieszkańców USA i Europy, największe w Polsce

Zarówno w Ameryce Północnej, jak i w Europie, na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy poprawił się wizerunek NATO - wynika z badania Pew Research Center. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Bartłomiej Misiewicz założył agencję BBM. ,,Firma z kontaktami i dojściami" (opinie)

Niejedna komercyjna firma może chcieć skorzystać z kontaktów, jakie niewątpliwie były rzecznik MON wciąż posiada. Czy fakt współpracy z osobą, która nawet w PiS i oczach prezesa tej partii stała się symbolem patologii kadrowej nie przysporzy potencjalnym klientom problemów wizerunkowych? Potencjał założonej przez Bartłomieja Misiewicza firmy BBM oceniają dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, Marcin Kalkhoff i Adam Łaszyn. więcej

Paulina Hennig-Kloska za Katarzynę Lubnauer rzecznikiem prasowym Nowoczesnej

Paulina Hennig-Kloska objęła funkcję rzecznika prasowego Nowoczesnej. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Lubnauer, która w kwietniu br. została szefową klubu poselskiego tej partii. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Sprzedaż pecetów i tabletów będzie maleć
 
 
 
GOSPODARKA
 
Rekordowo dobre nastroje społeczne Polaków, skłonność do zakupów na najwyższym poziomie
Na koniec roku bezrobocie poniżej 7,5 proc. i niedobór pracowników
Przemęczenie i brak snu to największe grzechy polskich pracowników
Pod koniec roku frank szwajcarski może kosztować 3,5 zł. Zadłużeni mają szansę na chwilę oddechu
Wyciągi z konta mikrofirmy poza codzienną kontrolą fiskusa
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Peter Jackson robi film "Mortal Engines". Premiera 14 grudnia 2018 r.
Zamieszanie wokół Opola: Podziały między artystami już zostaną
"Blue Book" - nowy serial History o UFO. Producentem Robert Zemeckis
"Origin Of Muse" - zespół Muse przypomni stare rarytasy
"The Defiant Ones" - nowa seria HBO o współpracy Eminema i producenta Dr. Dre
T.J. Miller odchodzi z serialu "Dolina krzemowa"
Maraton ,,Krainy bezprawia 2" w AMC
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj