|
|
|
|
|
|
|
Nowelizacja ustawy abonamentowej w Sejmie. Operatorzy płatnej tv boją się odpływu klientów, liczą na Komisję Europejską
We wtorek do Sejmu trafił rządowy projekt nowelizacji ustawy abonamentowej zakładający uszczelnienie poboru abonamentu RTV od klientów sieci kablowych i platform cyfrowych. Operatorzy obawiają się, że wprowadzenie tych przepisów spowoduje rezygnację części klientów, zwłaszcza tych korzystających z tańszych pakietów. Liczą, że Komisja Europejska zwróci się do rządu o notyfikację nowelizacji, co opóźni jej wejście w życie.
więcej
|
TVP z corocznymi koncertami w Kielcach. Kurski: to nie kontra do festiwalu w Opolu, tylko jego uzupełnienie
Telewizja Polska będzie organizowała w kieleckim Amfiteatrze Kadzielnia coroczne koncerty, które mogą przekształcić się w stały festiwal polskiej muzyki. Jego pierwsza pełna edycja odbędzie się w przyszłym roku. - Nie chodzi o to, żeby budować jakąkolwiek kontrę do Opola czy przenosić Opole do Kielc. Nikt nie chce, żeby Kielce były fałszywym Opolem - zaznaczył prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
W tym roku nie będzie produkcji Discovery dla Metra. ,,Ograniczenia na MUX-8 większe niż zakładaliśmy"
Od kwietnia widzowie naziemnego Metra mogą oglądać programy z biblioteki Discovery Networks, które posiada 49 proc. udziałów kanału. - W planie na drugą połowę roku nie ma ujętych produkcji we współpracy z Discovery - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, szefowa Discovery Polska i członek zarządu Green Content. - Ograniczenia na MUX-8 są większe niż zakładaliśmy - dodaje.
więcej
|
Już ponad 20 kultowych seriali Telewizji Polskiej sprzed lat w jej serwisie VoD
W nowej wersji serwisu VoD Telewizji Polskiej jest dostępnych znacznie więcej niż poprzednio znanych seriali nadawcy sprzed wielu lat. Pojawiły się m.in. „Stawiam na Tolka Banana”, „Daleko od szosy” i „Przygody psa cywila”.
więcej
|
,,The Brain. Genialny umysł 2" jesienią w Polsacie
Telewizja Polsat pokaże w jesiennej ramówce drugą edycję programu „The Brain. Genialny umysł” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie trwają castingi do talent-show.
więcej
|
TVP Info zmienia ramówkę: ,,Cztery strony", ,,24 minuty", ,,5x5" i ,,Puls Polski" później, ,,To jest temat" zamiast ,,Extra świat"
Od początku czerwca magazyny „Cztery strony”, „24 minuty” i „5x5” będą emitowane w TVP Info o nieco późniejszych godzinach niż dotychczas, „Panorama info” - po południu zamiast wieczorem, a „Puls Polski” - odwrotnie. Z ramówki znika „Extra świat”, który zostanie zastąpiony przez „To jest temat”.
więcej
|
Kino Polska TV wypłaci 22,4 mln zł dywidendy, po 1,13 zł na akcję
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Kino Polska TV zdecydowało, że spółka na wypłatę dywidendy w br. przeznaczy 22,4 mln zł. Dzień dywidendy wyznaczono na 4 lipca, a jej wypłata nastąpi w dwóch ratach: 18 lipca i 3 października.
więcej
|
Maciej Jermakow przechodzi z RMF FM do Eleven Sports. Poprowadzi program o motoryzacji
Maciej Jermakow od czerwca rozpocznie pracę w Grupie Eleven Sports, nadawcy kanałów Eleven, Eleven Sports i Eleven Extra. Ostatnio pracował w RMF FM.
więcej
|
Polo TV, 4FunTV i Disco Polo Music najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w kwietniu br. było Polo TV. Zdecydowanie największy spadek udziału odnotowała Eska TV, która znikła z naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Pawelec: z ,,Teleexpressu" do ,,Nie da się ukryć" w TVP Info
Nowy program TVP Info „Nie da się ukryć” na przemian z Ewą Bugałą będzie prowadził Piotr Pawelec, który poprzednio pracował w „Teleexpressie” TVP1, a wcześniej w Telewizji Republika.
więcej
|
CBS Action, CBS Reality i CBS Europa HD znikają z oferty UPC
1 lipca br. operator kablowy UPC Polska usunie z oferty kanały CBS Action, CBS Reality i CBS Europa HD.
więcej
|
TVP1 pokaże ,,Wielki test o Wyspiańskim"
W poniedziałek, 5 czerwca 2017 roku o godz. 20.30 odbędzie się „Wielki test o Wyspiańskim”, organizowany przez TVP oraz Narodowy Instytut Audiowizualny. Audycję na żywo będzie można oglądać na antenie telewizyjnej Jedynki.
więcej
|
UPC uruchomiło konkurs Digital Imagination Challenge. Do wygrania 70 tys. zł
70 tys. zł, darmowa promocja i mentoring - takie nagrody czekają na beneficjentów programu Digital Imagination Challenge na najlepsze innowacje technologiczne, mające rozwiązywać społeczne problemy. Program organizują go wspólnie UPC Polska wraz z Liberty Global.
więcej
|
|
|
Tomasz Pawlikowski na czele Saatchi&Saatchi IS, odchodzi Piotr Morkowski
Nowym CEO Saatchi&Saatchi IS został Tomasz Pawlikowski, prezes Publicis Communications. Będzie kierować agencją wspólnie z Patrycją Bruź-Soniewicką i Michałem Glapińskim. Z firmy odchodzi Piotr Morkowski.
więcej
|
Restrykcyjność polityki handlowej TVN to brak elastyczności. TVN Media po audycie (opinie)
Polityka handlowa TVN jest udaną próbą skorelowania ceny zakupu z wielkością inwestycji. Jej restrykcyjność oznacza jednak brak elastyczności i możliwości reagowania na zmiany rynkowe. Nie ułatwia to funkcjonowania graczom na tym rynku i nie zawsze TVN staje się beneficjentem zaistniałych zmian - komentują dla Wirtualnemedia.pl Daria Sacha z MEC i Maciej Niepsuj z MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Olgierd Cygan i Stefan Nowak na czele Deloitte Digital w Europie Środkowej
Od początku czerwca Olgierd Cygan i Stefan Nowak będą zarządzać agencją Deloitte Digital nie tylko w Polsce, lecz również innych krajach Europy Środkowej. Cygan jest założycielem i wieloletnim szefem agencji Digital One, którą Deloitte po przejęciu w 2015 roku przekształcił w Deloitte Digital.
więcej
|
Facebook najważniejszym kanałem reklamowym dla niemieckiej branży spożywczej
W kwietniu 2017 roku najczęściej oglądanymi spotami żywności w niemieckim internecie były reklamy Milki, Garden Gourmet i Iglo.de - wynika z danych firmy Gemius. Największą oglądalność miały kreacje Milki, które odtwarzano 12,5 miliona razy. Najwięcej emisji spotów branży spożywczej miało miejsce na Facebooku.
więcej
|
Paweł Śmiechowski: z Cube Group do Digital Resolution
Do zespołu agencji Digital Resolution, działającej w ramach Grupy OMD, dołączył Paweł Śmiechowski, obejmując stanowisko digital managera. Wcześniej pracował m.in. w Cube Group i Plej.
więcej
|
Okocimscy piwowarzy opowiadają, jak powstają piwa Okocim Radler (wideo)
Rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania promująca piwo Okocim Radler, produkowane przez Carlsberg Polska. Spot w formie paradokumentu emitowanych jest w największych stacjach telewizyjnych. Kampanię przygotowały agencje Upside, EDDA i PHD Media Direction.
więcej
|
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski w wesołym miasteczku u Szymona Majewskiego reklamują Plusa (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa oferty Ja+ Abonament w sieci telekomunikacyjnej Plus. W akcji - przygotowanej przez firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP i Vizeum - razem z Szymonem Majewskim występują aktorzy Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski.
więcej
|
Group One uruchamia Labcon, na czele Marta Łysiak
W strukturze Group One, struktury do której należą agencja Change Communication i dom mediowy Value Media utworzono Labcon. Spółkę, która zajmie się tworzeniem kontentu i zarządzaniem nim. Na jej czele stoi Marta Łysiak.
więcej
|
Aleksandra Wakarecy head of sales w Szeri Szeri
Do zespołu Szeri Szeri, agencji specjalizującej się w influencer marketingu, należącej do grupy AdNext dołączyli Aleksandra Wakarecy, Anna Dziadosz oraz Damian Styś. Zajmą się nawiązywaniem nowych kontaktów biznesowych i budowaniem relacji z potencjalnymi klientami.
więcej
|
Piotr Rubik klaszcze z Szymonem Majewskim w reklamach promocji Plusa dla firm (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa oferty abonamentowej dla firm w sieci Plus. W reklamach wspólnie z Szymonem Majewskim występuje Piotr Rubik.
więcej
|
Paweł Tyszkiewicz: Widzimy, że po drugiej stronie zmienił się aktor
W procesie zamawiania usług marketingowych coraz częściej uczestniczą działy zakupów. Ich uczestnictwo w tym procesie często wiąże się z twardymi negocjacjami cenowymi. Nowa rola tych działów oznacza, że potrzebne są nowe zasady współpracy z agencjami i dostarczycielami usług komunikacji marketingowej. Służyć temu ma powołany przez branżę Dialog, w ramach którego doświadczeni eksperci i specjaliści opracują katalog dobrych praktyk przetargowych.
więcej
|
|
|