|
|
|
|
|
|
|
Dorota Żurkowska: brand Discovery przyciąga uwagę Polaków, widzimy miejsce na nowe produkty (wywiad)
- Polacy cenią kanały Discovery, nasz brand przyciąga uwagę widzów oraz niesie ze sobą gwarancję jakości. Widzimy miejsce na nowe produkty i rozwiązania, nie boimy się naśladownictwa - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, szefowa Discovery Polska. W pierwszym od momentu awansu wywiadzie ujawnia m.in. kierunki rozwoju TLC i Discovery Channel, plany na kanał Metro, rozwiązania na relacjonowanie igrzysk olimpijskich, a także nowe rozwiązania dla Eurosport Player.
więcej
|
,,M jak miłość" straciło 570 tys. widzów, ale i tak nie dało szans konkurencji
Właśnie zakończony sezon „M jak miłość” oglądało średnio 5,87 mln osób. Produkcja zanotowała spadek widowni względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 79,40 mln zł.
więcej
|
Telewizja Polska sprzedaje za granicę ,,Wojenne dziewczyny", ,,Komisję morderstw", ,,Wyklętego" i ,,Dwie korony"
Podczas targów filmowych w Cannes Telewizja Polska wstępnie porozumiała się co do sprzedaży praw do emisji na rynkach zagranicznych, kilku swoich produkcji, m.in. seriali „Wojenne dziewczyny” i „Komisja morderstw” oraz filmów „Wyklęty”, „Dwie korony” i „Fotograf”.
więcej
|
,,Sexy kuchnia Magdy Gessler" nowym programem Food Network
W jesiennej ramówce 2017 roku Food Network rozpocznie emisję nowego programu „Sexy kuchnia Magdy Gessler” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Skargi do KRRiT na tweet o Gronkiewicz-Waltz w TVP Info i słowa o uchodźcach w TVN24
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała po jednej skardze na wulgarny wpis twitterowy o Hannie Gronkiewicz-Waltz pokazany w programie „Woronicza 17” w TVP Info oraz wypowiedź Anny Pałuszki w „Drugim śniadaniu mistrzów” w TVN24 o przyjmowaniu uchodźców do Polski.
więcej
|
Adam Kuklewicz odchodzi z TVP Info
Dziennikarz Adam Kuklewicz zrezygnował z pracy w TVP Info i zamierza skupić się na własnej agencji Image Up - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producent ,,Dwóch Koron": nie wprowadzaliśmy mediów w błąd, mylą się ,,Tygodnik Powszechny" i PISF, a nie ,,Wiadomości"
- W żadnym z komunikatów, które przekazywaliśmy mediom przez agencję enterPR, nie podawaliśmy, że film startuje w konkursie, a jedynie, że jego światowa premiera odbędzie się podczas Festiwalu w Cannes - stwierdził Michał Kondrat, producent filmu „Dwie Korony”, odpowiadając na komentarze „Tygodnika Powszechnego” i Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej z zeszłego tygodnia.
więcej
|
Justyna Sieklucka kończy pracę w TVP Info
Z końcem maja br. reporterka Justyna Sieklucka odchodzi z TVP Info, gdzie pracowała od 1,5 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HGTV rusza z castingami do ,,Zgłoś remont". Program poprowadzi Krzysztof Miruć
W czwartek, 1 czerwca 2017 roku HGTV Home & Garden rozpocznie castingi do nowego programu „Zgłoś remont” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera produkcji na antenie stacji odbędzie się jesienią br.
więcej
|
Kathy Griffin wyrzucona z CNN po obraźliwych tweetach z obciętą głową Donalda Trumpa
Amerykańska aktorka i prezenterka telewizyjna Kathy Griffin została zwolniona przez stację CNN po tym, jak na Twitterze opublikowała zdjęcia i film przedstawiające ją z uciętą głową prezydenta Donalda Trumpa w dłoniach. Przez ostatnich 10 lat Griffin była współgospodarzem sylwestrowego programu nadawanego przez CNN.
więcej
|
Polsat liderem rynku telewizyjnego, słabe wyniki nowych stacji z DVB-T (top 150 kanałów)
W kwietniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24, a z nowych kanałów DVB-T najwyżej uplasowała się 8TV. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Strefa propagandy TVPiS" na plakatach przy siedzibie Telewizji Polskiej. Agora usuwa słup, na którym je naklejono
Na słupie ogłoszeniowym firmy AMS (należącej do Agory) znajdującym się przy głównej siedzibie Telewizji Polskiej na ul. Woronicza w Warszawie naklejono plakaty z napisami „Uwaga! Strefa propagandy” i „TVPiS”. Agora zapewnia, że pojawiły się bez jej wiedzy, a ponieważ słup nie jest już wykorzystywany komercyjnie, został właśnie usunięty.
więcej
|
Posłowie PO do reportera TVP Info pytającego o odejście Ewy Kopacz z Sejmu: jest pan działaczem PiS-u (wideo)
Na korytarzach sejmowych doszło do kolejnego spięcia między politykami Platformy Obywatelskiej i reporterem TVP Info Filipem Styczyńskim. Dziennikarz próbował ich pytać, czy Ewa Kopacz złoży mandal poselski. W odpowiedzi usłyszał, że jest działaczem PiS-u i realizuje zamówienia partyjne. Dziennikarze są podzieleni w ocenach zachowania reportera i posłów w tej sytuacji.
więcej
|
Discovery Channel z nowym pasmem ,,Lato przygód"
12 czerwca 2017 roku na antenie Discovery Channel ruszy nowe pasmo „Lato przygód”. W jego ramach stacja pokaże premierowe programy, a także nowe odcinki popularnych serii.
więcej
|
|
|
Dwa uniwersytety i Kantar Millward Brown chcą monitorować dla KRRiT stacje TVP i Polskiego Radia
Oferty w przetargu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na monitoring wybranych stacji Telewizji Polskiej i Polskiego Radia złożyły Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Kantar Millward Brown.
więcej
|
|
Anna Burzyńska za Marzenę Wyczółkowską sekretarzem radiowej Jedynki
Anna Burzyńska została sekretarzem Programu Pierwszego Polskiego Radia. Wraca na to stanowisko po ośmiu latach, zastępując Marzenę Wyczółkowską.
więcej
|
|
Trójka liderem rynku radiowego w Lublinie
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. była Trójka. Na podium znalazły się jeszcze takie stacje, jak: RMF FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Dzień Dziecka w ,,Trójce". Specjalne audycje, jingle i konkursy dla najmłodszych
W czwartek, 1 czerwca, w radiowej „Trójce” będzie można usłyszeć specjalne jingle, wykorzystujące głosy dzieci. Najmłodsi słuchacze będą bohaterami reportażu w popołudniowym wydaniu „Zapraszamy do Trójki”, będą zamawiali piosenki w „Muzycznej Poczcie UKF” i dla nich zorganizowane zostaną konkursy. Wszystko z okazji Dnia Dziecka. - Utrzymamy się w tradycyjnych trójkowych formach - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wiktor Świetlik, dyrektor PR 3.
więcej
|
|
Z okazji Dnia Dziecka RMF FM przeprowadzi zbiórkę na sprzęt ratujący życie dzieciom
W czwartek, 1 czerwca, dochód z loteryjnych sms-ów wysyłanych przez słuchaczy RMF FM zostanie przekazany przez stację na kupno sprzętu dla Kliniki Alergologii i Mukowiscydozy, działającej w szpitalu im. św. Jadwigi w Rzeszowie. W ubiegłym roku za pieniądze ze zbiórki kupiono elektrody i oprogramowanie do elektrokortykografii dla dzieci.
więcej
|
|
|
|
Havas Warsaw, K2, Just i FCB walczą o obsługę reklamową PGE
W przetargu na obsługę reklamową - w zakresie ATL - PGE Polskiej Grupy Energetycznej SA i PGE Obrót walczą cztery agencje: Havas Warsaw, Just, grupa K2 i FCB. Wartość budżetu reklamowego oszacowano na 12,3 mln zł.
więcej
|
Hanna Jackowska dyrektor zarządzającą Leo Burnett
Z początkiem czerwca funkcję dyrektor zarządzającej agencją Leo Burnett objęła Hanna Jackowska. Przejmuje dotychczasowe obowiązki Tomasza Pawlikowskiego, który teraz jako prezes Publicis Communications skoncentruje się na działalności tej firmy.
więcej
|
Adam Pieńkowski z McDonald's Polska na czele jury Effie Awards
Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards oceni 110 osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska.
więcej
|
Penelope Cruz z Janem Wieczorkowskim promuje piwo Karmi jako ,,nie za słodkie, nie za gorzkie" (wideo)
Pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Karmi produkowanego przez Carlsberg Polska. Działania z udziałem Penelope Cruz i Jana Wieczorkowskiego przekonują, że jest to piwo nie tylko dla kobiet.
więcej
|
Mikołaj Twardowski: z Grupy Wirtualna Polska do Isobar Poland Group
Do grupy Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu head of data strategy, products & analytics. Poprzednio pracował w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
,,Zapomnij wszystko co wiesz o telewizorach" w kampanii LG Signature W7 (wideo)
Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii nowej linii telewizorów LG OLED - Signature W7. To pierwszy wspólny projekt komunikacyjny agencji i LG Electronics.
więcej
|
Makaron Lubella Mini reklamowany jako ,,nowość w rodzinie" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa, w której Grupa Maspex Wadowice promuje wprowadzone niedawno na rynek makarony Lubella w formach Mini. Za jej realizację odpowiadają agencje GPD i Minshare.
więcej
|
Grabowski, Kawalec, Kędzierski, Frej i Maga w kampanii karmy dla psów Butcher's (wideo)
Pod hasłem „Mój cały świat” ruszyła internetowa kampania reklamowa marki karmy dla psów Butcher’s. Akcja jest oparta na memach przygotowanych przez Martę Frej oraz miniserialu, do którego głosów użyczyli m.in. Piotr Grabowski, Jacek Kawalec Piotr „Kędzior” Kędzierski, Dariusz Kordek oraz Mateusz Maga.
więcej
|
Nivelazione promuje ,,modę na stopy"
Startuje kampania reklamowa kosmetyków do stóp Nivelazione (produkowanych przez Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona). Za jej realizację odpowiada dział marketingu producenta oraz Mediacore Group i Intermedia.
więcej
|
Ogilvy&Mather London wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Halls w Europie
Firma Mondelez International rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki cukierków Halls w Europie, wybierając do współpracy agencję Ogilvy&Mather z Londynu.
więcej
|
Kacper Kaźmierowicz: z K2 Media do AdPeak
Kacper Kaźmierowicz objął funkcję SEM managera w agencji marketingu internetowego AdPeak. Poprzednio pracował w K2 Media.
więcej
|
Małgorzata Socha promuje meble Agata w reportażach w ,,Dzień Dobry TVN" (wideo)
Sieć sklepów meblowych Agata zainicjowała na antenie TVN emisję reportaży pod hasłem „No to ładnie!”, w którym lokowane są produkty tej marki. Cykl realizowany jest we współpracy z aktorką Małgorzatą Sochą, ambasadorką marki Agata oraz z „Dzień Dobry TVN”.
więcej
|
|
|
DM BDM podwyższył wycenę Agory. Rekomenduje 'kupuj'
Analitycy Domu Maklerskiego BDM podnieśli cenę docelową Agory do 20,27 zł za akcję z 19,42 zł i utrzymali rekomendację "kupuj", wynika z raportu datowanego na 26 maja.
więcej
|
Bartek Godusławski przechodzi z ,,Pulsu Biznesu" do ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Od czerwca dziennikarz ekonomiczny Bartek Godusławski rozpocznie pracę w redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Ostatnio był związany z „Pulsem Biznesu”.
więcej
|
Karolina Sulej odpowiada za dział Styl w magazynie ,,Wysokie Obcasy Extra"
Karolina Sulej, odpowiedzialna za działy „Styl Życia” i „Moda” w „Wysokich Obcasach” (Agora) w sierpniu br. obejmie dodatkowo stanowisko szefowej nowego działu „Styl” w „Wysokich Obcasach Extra”. Będzie tworzyć i redagować teksty oraz czuwać nad sesjami zdjęciowymi.
więcej
|
,,Lego Ninjago" liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych. ,,Lego Nexo Knights" z największym wzrostem
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Lego Nexo Knights”, a na czele spadków znalazły się „Auta”.
więcej
|
|
|
1&1 znika z polskiego rynku. ,,Stawiamy na jedną silną markę"
Firma United Internet oferująca w Polsce usługi hostingowe pod marką 1&1 postanowiła wycofać ją z naszego rynku. Oficjalnie decyzja ma związek z przejęciem przez United Internet platformy Home.pl, jednak ostatnio 1&1 notowała udział w polskim rynku hostingowym na poziomie jedynie 0,67 procent. - Doszliśmy do wniosku, że w Polsce powinniśmy postawić na jedną silną markę i jest nią Home.pl - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Andreas Maurer z United Internet AG.
więcej
|
Pudelek.pl ma przeprosić Rafała Ziemkiewicza za tekst o jego tweecie nt. samotnych kobiet
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że wydawca serwisu Pudelek.pl (spółka http należąca do Wirtualna Polska Holding) ma przeprosić Rafała Ziemkiewicza i zapłacić mu 10 tys. zł zadośćuczynienia za artykuł komentujący jego wpis twitterowy na temat samotnych kobiet.
więcej
|
Prawie połowa Polaków złożyło elektronicznie PIT za 2016 rok
W tym roku 48 proc. Polaków złożyło swoje zeznania podatkowe elektronicznie, przez internet, a 37 proc. zrobiło to osobiście w urzędzie - wynika z badania CBOS "PIT-y 2016". Od ub.r. składających PIT-y przez internet jest więcej niż tych co robią to osobiście w urzędzie.
więcej
|
Połowa młodych millenialsów cały czas online
Życie bez internetu i serwisów społecznościowych? Takiej rzeczywistości nie wyobraża sobie większość młodych millenialsów. Połowa z nich jest online cały czas, a 94,7 proc. uważa, że dostęp do sieci ułatwia im kontakt ze znajomymi - wynika z badania SW Research.
więcej
|
"Carpool Karaoke" w Apple Music z Willem Smithem, Arianą Grande, Miley Cyrus i LeBronem Jamesem
Apple Music wyznaczyło datę premiery specjalnej serii "Carpool Karaoke". Swoisty spin-off popularnego programu Jamesa Cordena powstaje z udziałem wielu sław.
więcej
|
Anna Kowalczyk przeniosła się z felietonami z Polki.pl do WysokieObcasy.pl
Anna Kowalczyk, autorka bloga BoskaMatka.pl, została felietonistką serwisu internetowego „Wysokich Obcasów”, dodatku do „Gazety Wyborczej” (Agora). Ostatnio współpracowała z serwisem Polki.pl, a wcześniej była m.in. szefową serwisu MamaDu.pl.
więcej
|
|
|
Telewizja Polska sprzedaje za granicę ,,Wojenne dziewczyny", ,,Komisję morderstw", ,,Wyklętego" i ,,Dwie korony"
|
"Ostra noc": Scarlett Johansson imprezuje z koleżankami w Miami
|
"The Punishment of Luxury" - nowy album OMD. Promuje go "Isotype"
|
"Carpool Karaoke" w Apple Music z Willem Smithem, Arianą Grande, Miley Cyrus i LeBronem Jamesem
|
James Cameron o opóźnieniu "Avatara": pracowaliśmy nad wizją całości
|
Patrycja Markowska pokazuje swoją "Kochainę"
|
|
|