|
|
|
|
|
|
|
TVP ma własny pomiar oglądalności tv. Kurski: Wyniki szokująco inne, panel Nielsena jak yeti
Telewizja Polska nawiązała z Netią współpracę, w ramach której otrzymuje wyniki dotyczące oglądalności jej kanałów przez ok. 500 tys. klientów usługi telewizyjnej operatora. - Wyniki są szokująco inne. Ten pomiar jest nieprawdopodobnie bardziej dokładny. Bardzo dużo mówi, jak bardzo dotychczasowy pomiar Nielsena nie odpowiadał rzeczywistości - komentuje prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
Klienci płatnych tv zaniepokojeni zmianami przepisów w abonamencie rtv, 1,5 mln zapowiada rezygnację
Nowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu rtv budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji, szczególnie Cyfrowego Polsatu i nc+ - wynika z najnowszego badania MEC.
więcej
|
Mateusz Gessler odwiedzi szkoły i spełni marzenia w nowym reality-show TVN. Premiera jesienią
W jesiennej ramówce TVN pojawi się nowy program z udziałem dzieci, oparty na holenderskim formacie „The Wishing Tree”. Prowadzącym będzie Mateusz Gessler, restaurator i juror programu "MasterChef Junior".
więcej
|
112 tys. widzów meczów Ekstraklasy 2016/2017 w nc+ i Eurosporcie
Właśnie zakończony sezon Lotto Ekstraklasy na kanałach nc+ i Eurosportu gromadził średnio ponad 111,5 tys. widzów. Największą widownię zgromadził mecz Lech Poznań-Legia Warszawa, pokazany w Canal+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eska TV wraca do DVB-T. 8TV znika z rynku, ale ZPR Media uruchamia nowy kanał Eska TV Extra
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę, aby na pierwszy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej powróciła Eska TV. Tym samym 8TV zniknie z rynku, a obecne miejsce Eski TV u operatorów płatnej telewizji zajmie nowy kanał Eska TV Extra.
więcej
|
Kurski: moimi sukcesami ,,W tyle wizji", ,,Studio Polska" i 30 proc. udziałów dla TVP
Jacek Kurski ocenił, że jego sukcesem jako prezesa Telewizji Polskiej jest utrzymanie przez nią 30 proc. udziałów w rynku telewizyjnym, a także programy „W tyle wizji”, „Studio Polska” i „Gość Wiadomości”. - Chciałbym, żeby rozliczano mnie po dwóch ramówkach, na które będzie godziwe finansowanie - dodał.
więcej
|
TVP chce seriali o Klenczonie, Kwiatkowskim i Wyszyńskim, szykuje ekranizacje powieści Krajewskiego i Wildsteina
Telewizja Polska pracuje obecnie nad projektami kilkunastu serialu, m.in. o życiu Eugeniusza Kwiatkowskiego, Krzysztofa Klenczona, kard. Stefana Wyszyńskiego, Adama Mickiewicza i Ignacego Paderewskiego. Zamierza również wyprodukować ekranizacje powieści „Erynie” Marka Krajewskiego (wspólnie z nc+) i „Czas niedokonany” Bronisława Wildsteina.
więcej
|
Małe kablówki: możemy zrezygnować z kanałów TVP, wskutek nowelizacji abonamentu tracimy klientów
Zarząd związku Mediakom, zrzeszającego głównie małe i średnie sieci kablowe, poinformował, że zlecił analizę prawną dotyczącą możliwości wyłączenia stacji Telewizji Polskiej z ofert dostawców, w związku z nowelizacją przepisów o abonamencie RTV. - Nasi abonenci są przeświadczeni, że ustawa już weszła i za chwilę przekażemy ich dane osobowe Poczcie Polskiej, a w ich domach pojawią się kontrolerzy - mówi Krzysztof Kacprowicz, prezes Mediakomu.
więcej
|
Bartosz Kurek będzie prowadził w weekendy ,,Wydarzenia" w Polsacie
Bartosz Kurek będzie prowadził w soboty i niedziele główne wydanie „Wydarzeń” w Telewizji Polsat. Zadebiutuje w tej funkcji w połowie czerwca.
więcej
|
2 mln widzów ,,Magazynu Ekspresu Reporterów". TVP2 liderem rynku
W minionym sezonie „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało średnio 2,01 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 15,77 mln zł.
więcej
|
140 tys. widzów Ligi Mistrzów 2016/2017 w nc+
Średnia oglądalność wszystkich meczów Ligi Mistrzów w sezonie 2016/2017 w nc+ śledziło średnio 140 tys. widzów. Z kolei finał rozgrywek, pokazany w TVP1 i Canal+, miał 3,33 mln oglądających.
więcej
|
Zatrudnienie w Telewizji Polskiej zmalało do 2,6 tys. osób, wpływy z nowelizacji abonamentu dla ośrodków regionalnych
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski poinformował, że od początku ub.r. liczba etatowych pracowników firmy zmalała z 2,83 tys. do ok 2,6 tys. Cięcia w większym stopniu niż centralę objęły ośrodki regionalne TVP. - Gdybyśmy mieli nie dostać w tym roku wsparcia ze strony suwerena i ustawa o uszczelnieniu abonamentu nie weszłaby w życie, to rzeczywiście ośrodki staną w dramatycznej sytuacji - ocenia Kurski.
więcej
|
Telewizja Polska wydała 6 mln zł na sylwestra w Zakopanem. Kurski: aktorka z ,,Klątwy" za parę lat może wrócić do TVP
Telewizja Polska na organizację ostatniego koncertu sylwestrowego wydała prawie 6 mln zł, o niecały 1 mln zł więcej niż rok wcześniej na imprezę we Wrocławiu - poinformował prezes TVP Jacek Kurski. Zaznaczył, że firma nie zamierzała organizować koncertów upamiętniających Wojciecha Młynarskiego i Zbigniewa Wodeckiego wbrew woli ich rodzin.
więcej
|
Aleksander Baron, Damian Kordas i Marta Dymek przekonują, że Kuchnia+ to ,,Więcej niż gotowanie"
W środę startuje przygotowana przez platformę nc+ kampania wizerunkowa kanału Kuchnia+, której bohaterami są Aleksander Baron, Damian Kordas i Marta Dymek.
więcej
|
Jacek Kurski tantiemy za emisje ,,Nocnej zmiany" w TVP przekaże na cele charytatywne
W niedzielę i poniedziałek film dokumentalny „Nocna zmiana” został sześć razy pokazany w stacjach Telewizji Polskiej. Jego współtwórca Jacek Kurski, zapowiedział, że tantiemy autorskie za te emisje przekaże na cele charytatywne.
więcej
|
|
|
Aleksander Nix: technologie stojące za Trumpem dały mu fotel prezydenta USA, to przyszłość reklamy
- Kampania wyborcza Donalda Trumpa pokazała, że spersonalizowane komunikaty, oparte na big data i analizie behawioralnej, są przyszłością komunikacji - uważa Aleksander Nix, szef firmy analitycznej Cambridge Analytica, która pracowała w czasie kampanii prezydenckiej na rzecz Trumpa.
więcej
|
Kamil Bednarek miksuje z ,,naowocowanym" Frugo (wideo)
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa marki napojów Frugo, produkowanych przez FoodCare Polska. Jej twarzą został Kamil Bednarek. Akcję przygotowały agencje H2O i Zenith.
więcej
|
Za 2,5 miliarda dolarów Vivendi przejmuje 60 procent udziałów w grupie Havas
Medialny koncern Vivendi przejmie 60 proc. udziałów w grupie Havas zajmującej się reklamą i PR-em. Wartość transakcji wynosi 2,5 miliarda dolarów, umowa musi zaczekać na akceptację francuskiego regulatora rynku. W przyszłości planowane jest całkowite wchłonięcie Havas przez Vivendi.
więcej
|
Emil Tumiłowicz szefem MEC Wavemaker. W zespole Daniel Przygoda i Michał Klusek
Emil Tumiłowicz pokieruje MEC Wavemaker, marką content-marketingową MEC. Do agencji dołączył właśnie zespół nowy team kreatywny - Daniel Przygoda i Michał Klusek.
więcej
|
Jakub Gutkowski, autor filmu ,,Back" dla Link4, zwycięzcą Papaya Young Directors 2017
Zwycięzcą tegorocznej, czwartej edycji konkursu Papaya Young Directors 2017 został Jakub Gutkowski, autor filmu „Back” dla Link4. Nagrodzono też m.in. filmy dla Radio Zet Chilli, Allegro i Black Red White.
więcej
|
Grupa Lotos szuka agencji do obsługi BTL
Grupa Lotos wybierze w przetargu agencje, które będą dla niej realizować działania w zakresie BTL.
więcej
|
Ikea reklamuje kuchnię Metod z gwarancją na 25 lat (wideo)
Do sierpnia potrwa rozpoczęta właśnie kampania reklamowa, w której sieć sklepów Ikea reklamuje kuchnie Metod z 25-letnią, bezpłatną gwarancją. Za jej przygotowanie odpowiadają firmy: agencja Grey Group, studio Tank Production i dom mediowy MEC.
więcej
|
FCB Warsaw nominowana w Cannes Lions 2017 za dzwonek rowerowy dla AXA (wideo)
Agencja FCB Warsaw z projektem smart bell dla firmy ubezpieczeniowej AXA Polska otrzymała nominację w kategorii Innovation tegorocznego festiwalu Cannes Lions.
więcej
|
Magdalena Grzesz i Arkadiusz Leszko w Human Ark
Magdalena Grzesz i Arkadiusz Leszko dołączyli do zespołu studia animacji i postprodukcji Human Ark, zasilając pion produkcji reklam.
więcej
|
Magdalena Jabłońska szefową działu moderatorów WebTalk
Do agencji WebTalk dołączyła Magdalena Jabłońska, która objęła stanowisko szefa działu moderatorów.
więcej
|
|
|
TVP ma własny pomiar oglądalności tv. Kurski: Wyniki szokująco inne, panel Nielsena jak yeti
Telewizja Polska nawiązała z Netią współpracę, w ramach której otrzymuje wyniki dotyczące oglądalności jej kanałów przez ok. 500 tys. klientów usługi telewizyjnej operatora. - Wyniki są szokująco inne. Ten pomiar jest nieprawdopodobnie bardziej dokładny. Bardzo dużo mówi, jak bardzo dotychczasowy pomiar Nielsena nie odpowiadał rzeczywistości - komentuje prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
Aleksander Nix: technologie stojące za Trumpem dały mu fotel prezydenta USA, to przyszłość reklamy
- Kampania wyborcza Donalda Trumpa pokazała, że spersonalizowane komunikaty, oparte na big data i analizie behawioralnej, są przyszłością komunikacji - uważa Aleksander Nix, szef firmy analitycznej Cambridge Analytica, która pracowała w czasie kampanii prezydenckiej na rzecz Trumpa.
więcej
|
Polski konsument zadowolony, nasz rynek FMCG z mocną pozycją w Europie
Wyjątkowy dla rynku konsumenckiego rok 2016, wzrost sprzedaży kategorii FMCG, rosnący optymizm Polaków w odniesieniu do sytuacji finansowej i skłonności wydawania pieniędzy oraz bardzo dobre odczucia w zakresie perspektyw na rynku pracy składają się na obraz zadowolonego polskiego konsumenta. Wyniki raportu Nielsena za 2016 rok i okres styczeń-kwiecień 2017 potwierdzają mocną pozycję polskiego rynku FMCG w Europie.
więcej
|
Polacy potrzebują pomocy prawnej, niewielu z niej korzysta
87% Polaków uważa, że przynajmniej raz w roku przydałaby się im porada prawnika. Jednocześnie zaledwie 8% przyznaje, że w razie problemów prawnych rzeczywiście decyduje się na opłacenie usług adwokata czy radcy prawnego. Najczęściej z problemami natury prawnej Polacy próbują radzić sobie sami - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|