|
|
|
|
|
|
|
Zmiany w TVP1: Mateusz Matyszkowicz nowym dyrektorem, odchodzą Karwowski i Burdek
Szef TVP Kultura Mateusz Matyszkowicz przejmie obowiązki dyrektora TVP1 i dokończy pracę nad jesienną ramówką stacji. Z firmy odchodzą Krzysztof Karwowski i Jarosław Burdek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska kręci w Krakowie serial kryminalny ,,Miasto skarbów" z Różczką i Popławską
Telewizja Polska zaczęła zdjęcia do nowego serialu kryminalnego „Miasto skarbów”, w którym główne role grają Magdalena Różczka i Aleksandra Popławska. Akcja serialu rozgrywa się w Krakowie.
więcej
|
790 tys. widzów ,,Domu marzeń 2". Program stracił 220 tys. widzów
Drugi sezon reality-show „Dom marzeń” ogląda średnio 793 tys. osób, o około 220 tys. widzów mniej niż premierową odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji formatu wypada najsłabiej z tzw. wielkiej czwórki w grupie 4+ i jest trzeci w 16-49.
więcej
|
Paulina Chylewska po 21 latach odchodzi z Telewizji Polskiej. Przejdzie do Polsatu?
Dziennikarka i prezenterka Paulina Chylewska żegna się z Telewizją Polską, z którą była związana przez 21 lat. Wiosną br. uczestniczyła w programie „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” w Polsacie.
więcej
|
,,Projekt balkon" - nowy program HGTV. Katarzyna Kuźma prowadzącą
W niedzielę 2 lipca br. na antenie HGTV zadebiutuje program „Projekt balkon”, w którym Katarzyna Kuźma przeprowadzi metamorfozy balkonów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Letni program "Polski grill" w TVP1. Gwiazdy podróżują po Polsce i grillują
Kucharz i restaurator Artur Moroz będzie gospodarzem 9-odcinkowego nowego cyklu TVP 1 - "Polski grill". Program ma być skrzyżowaniem formatu o gotowaniu i podróżniczego. W sobotę, 1 lipca pierwszym gościem będzie Sławomir Świerzyński wraz z zespołem Bayer Full.
więcej
|
Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC) przez dwa lata w Canal+ Sport
Platforma nc+ kupiła prawa do międzynarodowych rajdów samochodowych World Rally Championship. Umowa została podpisana do końca 2018 roku - w Canal+ Sport i Canal+ Sport2 zobaczymy końcówkę obecnego sezonu i cały przyszłoroczny.
więcej
|
Viasat World nagrodzone podczas edycji PromaxBDA oraz Mediabrand Awards
Grupa Viasat World zdobyła osiem nagród podczas tegorocznej edycji PromaxBDA Global Excellence Awards oraz Mediabrand Awards.
więcej
|
,,Nie da się ukryć" będzie emitowane w TVP Info zaraz po ,,Minęła 20"
TVP Info przesuwa o 10 minut wcześniej, na godz. 21:10, program „Nie da się ukryć”, co oznacza, że od poniedziałku do piątku będzie on pokazywany zaraz po „Minęła 20”. Stacja rezygnuje z fleszowego wydania „Info wieczoru”.
więcej
|
Zoom TV w ofercie nc+
Od piątku 30 czerwca kanał Zoom TV będzie dostępny w ofercie platformy nc+.
więcej
|
|
|
Osoby powyżej 50 roku życia czują się marketingowo zaniedbane. ,,Potencjał lekceważony"
Osoby w wieku 50 lat i więcej pojawiają się w niespełna 5 proc. reklam. Czują się przez to marketingowo niedocenione. Nie bez wpływu na stereotypowe nieraz podejście branży marketingowej do ludzi w tym wieku pozostaje też wiek osób, które odpowiadają za tworzenie produktów, kampanii reklamowych czy planowanie mediów - wynika z analizy MEC.
więcej
|
93 proc. polskich marketerów korzysta z danych w kampaniach reklamowych. ,,Data-driven marketing na coraz zdrowszych fundamentach"
Według badania Grupy Netsprint 93 procent marketerów w Polsce wykorzystuje w kampaniach reklamowych dane o użytkownikach. 47 procent wykorzystuje informacje dostarczane przez firmy zewnętrzne, a 21 procent posługuje się danymi od bezpośrednich partnerów. - Cieszy szczególnie fakt, że aż 42 procent badanych zauważyło poprawę jakości dostępnych danych zewnętrznych. Ciekawa jest też skłonność reklamodawców do inwestowania we własną platformę DMP - aż 24 proc. firm planuje zrobić to w tym roku - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Artur Banach, prezes Grupy Netsprint i opiekun merytoryczny raportu.
więcej
|
Marek Gargała dyrektorem operacyjnym Publicis Communications
Marek Gargała od lipca obejmie nowo utworzone stanowisko chief operations officera w Publicis Communications. Równolegle dalej będzie szefem Publicis Worldwide Polska.
więcej
|
Google planuje wprowadzenie reklam w środowisku wirtualnej rzeczywistości
Należące do Google laboratorium Area 120 pracuje nad stworzeniem formatu reklam działających w środowisku wirtualnej rzeczywistości. Interaktywne elementy promujące marki umieszczone w przestrzeni VR są obecnie testowane na platformach Cardboard, Daydream VR oraz Gear VR.
więcej
|
Żywiec promuje Męskie Granie 2017 (wideo)
Rusza kampania promocyjna trasy koncertowej Męskie Granie, sponsorowanej przez Żywiec. Za jej realizację odpowiedzialne są VML, Roots PR, Televisor i MediaWest.
więcej
|
Miłość kropli wody do owoców w reklamie napoju Żywiec Zdrój ze Smakiem (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki Żywiec Zdrój - napoju Żywiec Zdrój ze Smakiem. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Young & Rubicam Poland, Easy Hell Productions, Lunapark i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski z Jet Line kupili udziały w Semper Iratus
Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski, menedżerowie firmy reklamy zewnętrznej Jet Line, zainwestowali w Semper Iratus, agencję cyfrowej transformacji założoną dwa lata temu przez Michała Lewandowskiego.
więcej
|
Marta Marczak i Adam Rusiecki w zespole doradztwa strategii marki PwC
Marta Marczak i Adam Rusiecki od lipca dołączają do zespołu doradztwa strategicznego w obszarze strategii marki w PwC. Marczak będzie dyrektorem, a Rusiecki wicedyrektorem zespołu. Są to nowo utworzone stanowiska.
więcej
|
Eniro Polska wprowadza nową identyfikację wizualną
Firma Eniro Polska, wydawca m.in. serwisów PanoramaFirm.pl, Budownictwo.pl, Eniro.pl i Enioroweb.pl, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej. Ma on podkreślać zmiany, które w ostatnim okresie zaszły w spółce.
więcej
|
Michał Wronecki, Dariusz Andrian i Szymon Walkiewicz w zarządzie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Michał Wronecki z agencji Brasil, Dariusz Andrian z VML Poland i Szymon Walkiewicz z agencji Walk są nowymi członkami zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej
|
,,Smakuj życie" - youtuberka Agnieszka Grzelak promuje Mirindę (wideo)
Zaczęła się akcja promująca napój Mirinda (produkowany przez PepsiCo) z udziałem youtuberki Agnieszki Grzelak. Za realizację działań, prowadzony pod hasłem „Smakuj życie z Agą Grzelak”, odpowiada agencja Deloitte Digital.
więcej
|
Uciekający Turbo chomik w nowej reklamie Kia (wideo)
Koncern Kia wprowadza nowy model samochodu Kia Soul Turbo. Wspiera go kampanią, w której wracają znane z reklam marki chomiki. Za kreację odpowiada agencja David&Goliath.
więcej
|
4 mln paczek chipsów Lay's w loterii piwa Warka
Grupa Żywiec rozpoczyna w sobotę nową loterię podkapslową marki piwa Warka, którą wesprze kampanią w telewizji i internecie. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy: agencje Lvov i The Digitals, dom mediowy MediaVest, dom produkcyjny Papaya Films, Televisor, Studio Global i Roots PR.
więcej
|
Instytut Żywienia i Żywności z odświeżoną identyfikacją od 2b design
Instytut Żywienia i Żywności ma nowe logo. Autorem projektu jest 2b design.
więcej
|
Prezes PGNiG o skrytykowaniu w ,,Gazecie Wyborczej" plakatów ,,Cześć i chwała bohaterom": proszę się znieczulić, będzie ich więcej
Po tym jak publicysta „Gazety Wyborczej” Wojciech Maziarski skrytykował plakat Fundacji PGNiG z hasłem „Amor patriae nostra lex. Cześć i chwała bohaterom”, prezes PGNiG Piotr Woźniak zapowiedział, że będzie więcej podobnych plakatów. Fundacja PGNiG eksponuje tę ripostę na swoim fanpage’u facebookowym.
więcej
|
Lidl przeprosił za facebookowy wpis reklamowy z hasłem ,,Słodki jeżu"
W środę na fanpage’u facebookowym Lidl Polska promocję cukru promowano grafiką z hasłem „Słodki jeżu”. Część internautów uznała je za niestosowny żart z religii katolickiej. Lidl usunął wpis i przeprosił wszystkich urażonych.
więcej
|
Jan Domański i Szymon Smolski w dziale sprzedaży Selectivv
Do działu sprzedaży Selectivv na stanowiska account managerów dołączyli w czerwcu Jan Domański i Szymon Smolski.
więcej
|
Pernod Ricard promuje wódkę Pan Tadeusz ,,Certyfikatem Polskiej Gościnności"
Agencja reklamowa Brand Kolektyw, na zlecenie Pernod Ricard, realizuje projekt „Certyfikat Polskiej Gościnności” dla marki wódki Pan Tadeusz.
więcej
|
"Breathless" - Nick Cave i Iggy Pop w obronie zwierząt
Nick Cave i Iggy Pop wzięli udział w realizacji reklamówki organizacji PETA, która broni praw zwierząt.
więcej
|
Brand Support doradza marketingowo działowi reklamy Grupy OLX
Agencja Brand Support w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna obsługę marketingową działu reklamy Grupy OLX.
więcej
|
Kosmetyki Kat von D Beauty debiutują w Polsce, reklamuje je K2 Media
Agencja K2 Media realizuje, we współpracy z siecią perfumerii Sephora, kampanię wprowadzającą na polski rynek markę kosmetyczną Kat von D Beauty.
więcej
|
Randstad klientem studia Kohe Marcina Piwnickiego
Studio kreatywne Kohe - uruchomione przez Marcina Piwnickiego, wcześniej związanego m.in. z Artegence i Peppermint - rozpoczyna obsługę firmy Randstad.
więcej
|
Dziadek do Orzechów pracuje dla sieci restauracji Olimp
Agencja reklamowa Dziadek do Orzechów po wygranym przetargu zajmuje się obsługą komunikacji sieci restauracji Olimp. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
więcej
|
Stacey Shelly dołącza do Zenith. Będzie nadzorować globalną obsługę koncernu Coty
Stacey Shelly dołączyła do zespołu domu mediowego Zenith, by jako executive vice president&global lead kierować globalną obsługą koncernu kosmetycznego Coty, do którego należą takie marki, jak Rimmel, Covergirl i Sally Hansen.
więcej
|
|
|
Wydawca ,,Vogue Polska" sporo ryzykuje, ale szanse na powodzenie projektu ma duże (opinie)
Luksus jest ponadczasowy i na dobry luksus jest zawsze miejsce i czas, oczywiście pozycja prasy jako takiej nie jest najmocniejsza, ale jednocześnie tytuły tematyczne, ściśle skierowane do grupy celowej znajdują swojego czytelnika. Magazyn „Vogue” może obronić się tylko unikalnym, jakościowym kontentem, jeżeli wydawca ma pewność, że taki będzie w stanie dostarczyć, to decyzja o wprowadzeniu tytułu jest jak najbardziej słuszna - tak eksperci komentują decyzję wydawania polskiej edycji „Vogue”.
więcej
|
Agnieszka Bieniek po 18 latach odchodzi z biura reklamy Edipresse
Agnieszka Bieniek po 18 latach rozstaje się z Edipresse Polska, gdzie pracowała jako dyrektor biura reklamy. Natomiast Małgorzata Perzanowska obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i sprzedaży korporacyjnej.
więcej
|
,,Anna" - jesienią książka o Annie Przybylskiej, autorstwa dziennikarzy "GW". "Chciałabym ją dać moim wnukom"
We wrześniu br. nakładem Agory ukaże się biografia Anny Przybylskiej - pierwsza, którą autoryzowała rodzina zmarłej aktorki. Autorami książki są Grzegorz Kubicki i Maciej Drzewicki, dziennikarze trójmiejskiej "Gazety Wyborczej".
więcej
|
Edipresse wprowadza nową strukturę działu wydawniczego, odchodzi Magdalena Modrzewska
Od 1 września br. Edipresse Polska zmienia się struktura organizacyjna spółki - w miejsce dotychczasowych dyrektorów wydawniczych zostanie powołanych pięciu dyrektorów zarządzających, odpowiedzialnych za poszczególne obszary biznesowe. Z firmy odchodzi Magdalena Modrzewska, pełniąca dotąd funkcję dyrektor wydawniczej platformy pism luksusowych i o gwiazdach.
więcej
|
Sylwester Latkowski chce stanąć przed komisją śledczą ws. Amber Gold. ,,Nie mam wyboru"
Dziennikarz śledczy i były redaktor naczelny tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) Sylwester Latkowski ocenił, że powinien stawić się przed sejmową komisją śledczą o zbadania prawidłowości i legalności działań organów i instytucji publicznych wobec podmiotów wchodzących w skład Grupy Amber Gold. - Dziennikarzy obwiązuje tajemnica dziennikarska, ale ja nie mam wyboru - wyjaśnia.
więcej
|
Małgorzata Rozenek-Majdan ma okładce "Viva! Piękna na lato"
Do kiosków trafił nowy numer specjalnego, wakacyjnego wydania dwutygodnika "Viva!"(Edipresse Polska) - "Viva! Piękna na lato". Na okładce znalazła się Małgorzata Rozenek-Majdan.
więcej
|
|
|
Marta Czartoryska-Żak odchodzi z Wirtualnej Polski
Marta Czartoryska-Żak, wiceprezes Wirtualna Polska Holding ds. marketingu, żegna się z firmą. Pracowała w niej przez ponad trzy lata.
więcej
|
93 proc. polskich marketerów korzysta z danych w kampaniach reklamowych. ,,Data-driven marketing na coraz zdrowszych fundamentach"
Według badania Grupy Netsprint 93 procent marketerów w Polsce wykorzystuje w kampaniach reklamowych dane o użytkownikach. 47 procent wykorzystuje informacje dostarczane przez firmy zewnętrzne, a 21 procent posługuje się danymi od bezpośrednich partnerów. - Cieszy szczególnie fakt, że aż 42 procent badanych zauważyło poprawę jakości dostępnych danych zewnętrznych. Ciekawa jest też skłonność reklamodawców do inwestowania we własną platformę DMP - aż 24 proc. firm planuje zrobić to w tym roku - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Artur Banach, prezes Grupy Netsprint i opiekun merytoryczny raportu.
więcej
|
Doświadczenie klienta najważniejszym ,,polem bitwy" dla segmentu e-commerce. ,,Polska w branżowym mainstreamie"
Rosnące oczekiwania klientów, coraz niższa lojalność, malejące marże, a przede wszystkim ogromny wybór produktów i sprzedawców internetowych - to według raportu Criteo i Gartnera kluczowe wyzwania kształtujące obecnie rozwój segmentu e-commerce. Przy tak dynamicznej sytuacji w branży, śledzenie trendów i podejmowanie przemyślanych decyzji inwestycyjnych w oparciu o nie może być trudnym zadaniem. - Personalizacja i analiza ścieżki zakupowej klienta to dominujące trendy w polskiej branży e-commerce - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Erkan Soy, dyrektor zarządzający Criteo w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji w sojuszu z partnerami wypracuje strategię ,,5G dla Polski" (wideo)
Minister cyfryzacji Anna Streżyńska podpisała porozumienie na rzecz strategii „5G dla Polski”. Wśród partnerów umowy są instytucje, uczelnie, operatorzy telekomunikacyjni i dostawcy sprzętu. W założeniach projekt ma doprowadzić do szybkiego wdrożenia w naszym kraju nowej technologii 5G zmieniającej sposób komunikacji w sieci. - Chcemy, żeby Polska była europejskim liderem w technologii 5G - deklaruje Anna Streżyńska.
więcej
|
Piotr Chęciński dyrektorem portalu Polskieradio.pl. Krzysztof Kossowski jego zastępcą
W poniedziałek, 3 lipca Piotr Chęciński zastąpi Krzysztofa Kossowskiego na stanowisku dyrektora portalu PolskieRadio.pl. Tak zdecydował wczoraj zarząd publicznego nadawcy.
więcej
|
Airbnb planuje ofertę luksusowych lokalizacji dla najbardziej wymagających
Według nieoficjalnych informacji platforma Airbnb zajmująca się pośrednictwem w wynajmie domów i mieszkań zamierza uruchomić specjalny serwis przeznaczony dla najbogatszych użytkowników. W ofercie mają się znaleźć posiadłości, penthouse’y i inne luksusowe lokalizacje do wynajęcia. Ich standard będzie sprawdzany przez pracowników Airbnb.
więcej
|
Google planuje wprowadzenie reklam w środowisku wirtualnej rzeczywistości
Należące do Google laboratorium Area 120 pracuje nad stworzeniem formatu reklam działających w środowisku wirtualnej rzeczywistości. Interaktywne elementy promujące marki umieszczone w przestrzeni VR są obecnie testowane na platformach Cardboard, Daydream VR oraz Gear VR.
więcej
|
Bankowość internetowa najczęstszym problemem klientów banków
28% klientów przyznaje, że w ciągu ostatniego pół roku zgłaszało w swoim banku jakikolwiek problem. Najczęściej robili to klienci BGŻ BNP Paribas, a najrzadziej ING Banku Śląskiego. Pytania klientów najczęściej dotyczyły bankowości internetowej - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Transmisje wybranych koncertów z Open'era 2017 na YouTubie i stronie festiwalu
Niektóre koncerty odbywające się podczas trwającego festiwalu Open’er 2017 będzie można obejrzeć w serwisie YouTube oraz na głównej stronie poświęconej imprezie. Na żywo będą transmitowane występy m.in. Foo Fighters, The Kills, Blanck Mass, Warpaint czy Brodki.
więcej
|
Udziałowiec Facebooka, Spotify i Netflixa inwestuje w Grupę Pracuj, wycenioną na 1,5 mld zł
Fundusz inwestycyjny TCV kupił mniejszościowy pakiet udziałów Grupy Pracuj.pl, wydawcy serwisów Pracuj.pl i Rabota.ua. Według nieoficjalnych informacji Grupa Pracuj została wyceniona na ok. 1,5 mld zł. To pierwsza inwestycja TCV w Polsce.
więcej
|
Comcast i AMC uruchamiają internetowy serwis wideo dla użytkowników Xfinity
AMC Premiere to nazwa nowej internetowej platformy wideo uruchomionej przez stację AMC oraz Comcast. Serwis podobny w działaniu do znanego w Polsce HBO Go ma zaoferować filmy i dodatkowe materiały użytkownikom należącej do Comcast kablowej sieci Xfinity za dodatkową opłatą.
więcej
|
|
|
Osoby powyżej 50 roku życia czują się marketingowo zaniedbane. ,,Potencjał lekceważony"
Osoby w wieku 50 lat i więcej pojawiają się w niespełna 5 proc. reklam. Czują się przez to marketingowo niedocenione. Nie bez wpływu na stereotypowe nieraz podejście branży marketingowej do ludzi w tym wieku pozostaje też wiek osób, które odpowiadają za tworzenie produktów, kampanii reklamowych czy planowanie mediów - wynika z analizy MEC.
więcej
|
Co piąty Polak słowo "uchodźcy" kojarzy z terrorystami
Słowo "uchodźcy" dla 19% Polaków kojarzy się z terrorystami, dla 14% z islamistami, ale dla 44% z ludźmi uciekającymi przed wojną. Skojarzenia z terrorystami mają najczęściej sympatycy ruchu Kukiz’15 (42%) oraz PiS (23%). Połowa badanych ma do uchodźców stosunek negatywy, a 39% neutralny - wynika z badania Ciekaweliczby.pl.
więcej
|
Rynki środkowej i wschodniej Europy rosną w siłę w handlu detalicznym
W 2016 r. europejscy konsumenci ze wszystkich krajów Unii Europejskiej dysponowali średnio kwotą 16 153 euro na osobę, co oznacza wzrost (nominalny) siły nabywczej o 0,7 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost siły nabywczej nastąpił pomimo różnic kursowych, które miały negatywny wpływ na poziom tego wzrostu, w szczególności spadek wartości brytyjskiego funta. W ramach UE największy przyrost siły nabywczej odnotowały kraje Europy Środkowej i Wschodniej - wynika z danych GfK.
więcej
|
Polacy dumni z wartości turystycznej swojego kraju
92% Polaków poleciłoby zagranicznym turystom podróż do Polski. Polacy podróżujący po Europie Środkowo-Wschodniej szczególnie doceniają atrakcyjne ceny i wyjątkowe dziedzictwo kulturalne tej części Europy - wynika z badania GfK.
więcej
|
|
|