|
|
|
|
|
|
|
Branża o rezygnacji Telewizji WP z programów newsowych: ,,Czysta konieczność, brak szans w walce z doświadczonymi graczami" (opinie)
Telewizja WP wycofa ze swojej oferty programy o charakterze publicystycznym i informacyjnym emitowane na żywo. Choć nadawca nie zdradza wprost przyczyn swojej decyzji, to eksperci rynku telewizyjnego nie mają wątpliwości że Telewizja WP przeliczyła się w segmencie obsadzonym mocno przez konkurentów, a za wszystkim stoją przyczyny czysto finansowe. - Programy informacyjne są kosztowne, a o widza trudno na rynku telewizyjnych newsów mocno obsadzonym przez zadomowionych tam nadawców. Lepiej przeznaczyć te pieniądze na treści z większymi szansami - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Bogulak-Komorowska, Robert Kwiatkowski, Rafał Baran, Jakub Radziwilski i Marek Racławski.
więcej
|
Honoraria głównych twarzy ,,Wiadomości" i TVP Info to standardowe stawki na rynku (opinie)
Gwiazdy powinny dobrze zarabiać, bo mają bardzo wysoką wartość dla stacji, ale pod jednym warunkiem: niech ich praca dowiezie stacji oglądalność. Z perspektywy przeciętnego Polaka honoraria TVP są rzeczywiście spore, ale na rynku telewizyjnym to dość standardowe stawki.
więcej
|
Udany debiut ,,W rytmie serca". Pierwsze dwa odcinki serialu oglądało 2,4 mln widzów
Pierwsze dwa odcinki nowego serialu Polsatu „W rytmie serca” oglądało średnio 2,41 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była wiceliderem w rynku, przegrywając z TVP1 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,4 mln widzów pierwszego odcinka ,,Wyspy przetrwania"
Pierwszy odcinek nowego reality-show Polsatu „Wyspa przetrwania” zgromadził przed telewizorami średnio 1,41 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była wiceliderem w rynku, przegrywając z TVP2 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Pawlak: honoraria gwiazd TVP są za wysokie w obecnej sytuacji telewizji publicznej (komentarz)
- W obecnej sytuacji TVP, a także tego, co dzieje się na rynku telewizyjnym, honoraria gwiazd „Wiadomości” są za wysokie. Mogę sobie wyobrazić sytuację, że na miejscu Danuty Holeckiej czy Michała Adamczyka pojawia się ktoś z niższym honorarium bez szkody zarówno dla kwestii wizerunkowych, jak i oglądalności programu - komentuje Wojciech Pawlak, były dyrektor telewizji WP i TVP2.
więcej
|
10 proc. więcej na zarobki w TVP: po 40 tys. zł miesięcznie dla Holeckiej i Adamczyka, po 30 tys. zł dla Ziemca, Rachonia i Klarenbacha
W ub.r. wydatki Telewizji Polskiej na wynagrodzenia wzrosły w skali roku o 19,4 proc. do 402,6 mln zł, m.in. z uwagi na koszty programu odejść dobrowolnych. Danuta Holecka i Michał Adamczyk zarabiają w TVP po 40 tys. zł, a Krzysztof Ziemiec, Michał Rachoń i Adrian Klarenbach - po ok. 30 tys. zł miesięcznie. Podobnie byli wynagradzani czołowi dziennikarze spółki za jej poprzednich władz.
więcej
|
Mecz Polska-Kazachstan hitem tygodnia. Polsat liderem, TVN przed TVP1
W minionym tygodniu największą widownię zgromadził piłkarski mecz Polska-Kazachstan, a na podium znalazły się jeszcze seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem był Polsat, przed TVN i TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ZUS daje 300 tys. na program ,,ZUS bez granic" w TVP Polonia
We wtorek 12 września, na antenie TVP Polonia o godz. 19:25 i 5:35 - „ZUS bez granic”. Premierowe wydanie programu poradnikowego dla Polaków pracujących poza granicami kraju.
więcej
|
1,9 mln widzów reaktywowanego ,,Koła fortuny". TVP2 znokautowała konkurencję
Pierwszy odcinek reaktywowanego teleturnieju TVP2 „Koło fortuny” zgromadził przed telewizorami średnio 1,94 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Francis Keeling, Jay Trinidad i Eugene Huang w zespole digital Discovery Communications
Do międzynarodowego zespołu digital Discovery Communications dołączyli Francis Keeling, Jay Trinidad i Eugene Huang.
więcej
|
,,Gogglebox 7" w poniedziałkowe wieczory w TTV
W poniedziałek 11 września br. stacja TTV rozpocznie emisję siódmego sezonu programu „Gogglebox. Przed telewizorem”.
więcej
|
,,Klopsiki i inne zjawiska pogodowe" w Cartoon Network
W poniedziałek, 18 września 2017 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowego serialu „Klopsiki i inne zjawiska pogodowe”.
więcej
|
|
|
Polski rynek reklamowy wart ponad 7 miliardów złotych, globalny ze wzrostem o 4 procent
Według prognoz agencji Zenith w 2017 r. wydatki na reklamę w Polsce przekroczą kwotę 7 miliardów złotych, na świecie będzie to poziom 558 miliardów dolarów. W obu wypadkach motorem wzrostów będzie segment cyfrowy, w Polsce wyniki pogarsza prasa drukowana i radio.
więcej
|
Lidl oferuje podróże po Polsce i za granicę: katalogi w sklepach, sprzedaż telefoniczna i przez internet
Lidl Polska rozpoczyna we współpracy z biurami podróży sprzedaż wyjazdów turystycznych w kraju i za granicę. Oferta będzie prezentowana w katalogach zmieniających się co dwa tygodnie, podróże będzie można kupować telefonicznie i przez internet. - Pokazujemy naszym klientom od dawna, jak wygląda kuchnia świata, teraz chcemy pokazać, jak świat wygląda od kuchni - zapowiada Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.
więcej
|
"Week ends in Gdańsk!" - międzynarodowa kampania Gdańska za blisko pół mln zł (wideo)
Wystartowała kampania promocyjna Gdańska kierowana do turystów zagranicznych. Akcję prowadzoną pod hasłem "Week ends in Gdańsk!" przygotowały firmy Personal PR i Lokomotion.
więcej
|
Łukasz Nowicki reklamuje BZ WBK jako ,,bank jaki chcesz", bank wprowadza Konto Jakie Chcę (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z udziałem prezentera telewizyjnego Łukasza Nowickiego. Akcja jest prowadzona pod hasłem: „Bank jaki chcesz”.
więcej
|
Słodycze firmy Wawel z nowym logo i reklamami pod hasłem ,,Czujesz się dobrze, czynisz dobrze" (wideo)
Firma Wawel ujednolica komunikację reklamową swoich słodyczy Mieszanka Krakowska, Malaga, Tiki Taki, Kasztanki oraz Fresh & Fruity opartą na haśle „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe Schulz brand friendly, Lemon Film Studio, Garden of Words Group i Mets.
więcej
|
Visa w reklamach systemu Visa Checkout pokazuje jak ułatwić sobie życie
Visa wystartowała w Polsce z kampanią reklamową promującą system płatności internetowych o nazwie Visa Checkout. Celem działań obejmujących między innymi dwa spoty telewizyjne jest przyspieszenie rozwoju płatności kartami w sieci i zwiększenie zainteresowania usługą Visa Checkout wśród polskich konsumentów.
więcej
|
Enchantimals - nowa marka laleczek Mattel wsparta kampanią (wideo)
Firma Mattel wprowadza na rynek nową markę Enchantimals - małych laleczek w zestawie ze zwierzątkiem dla dziewczynek w wieku 3-8 lat. Wspiera to kampania w telewizji i prasie, którą przygotowały firmy Carat Polska i ConTrust Communication.
więcej
|
Žatecký Světlý Ležák: Najlepszy chmiel. Wyborne piwo (wideo)
„Najlepszy chmiel. Wyborne piwo” pod takim hasłem wystartowała kampania reklamowa marki Žatecký Světlý Ležák (Carlsberg Polska). Za kreację odpowiada agencja Brainbox.
więcej
|
Agnieszka Heidrich w dziale obsługi klienta Isobar Poland Group
Agnieszka Heidrich zaczęła pracę w dziale obsługi klienta agencji reklamowej Isobar Poland Group (należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej była związana m.in. z FCB Warsaw.
więcej
|
Anna Mazur z Ministerstwa Rozwoju na menedżera ds. regulacyjnych IAB Polska
Anna Mazur objęła stanowisko menedżera ds. regulacyjnych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jest odpowiedzialna za działania związku w obszarze Public Affairs oraz udział w procesach legislacyjnych w Polsce i Unii Europejskiej.
więcej
|
Nowe logo spółki Wielton przygotowało White Cat Studio
Wielton wprowadził nowe logo i identyfikację wizualną, opracowane przez agencję White Cat. Zniknęło prostokątne tło poprzedniego loga, wprowadzono też nowy krój liter. To pierwszy etap prac nad ujednoliceniem graficznych identyfikacji wszystkich marek Grupy Wielton.
więcej
|
Jakub Kozłowski w Papaya Films
Jakub Kozłowski dołączył do zespołu produkcyjnego Papaya Films. Ostatnio pracował jako freelancer, a wcześniej był związany z Lemon Film.
więcej
|
Opcom wygrał przetarg firmy Prografix
Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Prografix na dedykowany system B2B do direct mailingu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia”. Do przetargu stanęło 5 firm.
więcej
|
,,Sprawiedliwe sądy": w prasie na razie w ,,Do Rzeczy", ,,Sieci" i ,,Naszym Dzienniku", parodia od PO (wideo)
Prasowa odsłona kampanii „Sprawiedliwe sądy” objęła na razie „Nasz Dziennik” oraz tygodniki „Do Rzeczy”, „Sieci”. Platforma Obywatelska przygotowała klip pod hasłem „Partyjne sądy” parodiujący tę akcję.
więcej
|
Frugo 4 Owoce - sok 100% i Frugo Nagazowane Brazylijska Pomarańcza - nowe produkty Frugo
Frugo (Food Care Group) powiększa portfolio swoich produktów o stuprocentowe soki owocowe oraz napoje gazowane. Soki pakowane są w plastikowe butelki, ze względu na ich popularność w szkolnych sklepikach.
więcej
|
|
|
Polska edycja ,,Vogue" wystartuje w marcu. Naczelnym Filip Niedenthal, jego zastępcą Joanna Lorynowicz
W marcu 2018 roku na rynku pojawi się polska wersja magazynu „Vogue” (Visteria). Redaktorem naczelnym będzie Filip Niedenthal, jego zastępcą Joanna Lorynowicz, a działem kultura pokieruje Anda Rottenberg. Tytuł będzie miesięcznikiem i ukaże się w nakładzie 50 tys. egz.
więcej
|
Dziennikarze ,,Gazety Wyborczej" dostanę premie za teksty zwiększające cyfrową prenumeratę
Serwis Wyborcza.pl (Agora) wprowadził nowy system motywowania swoich dziennikarzy: za pisanie tekstów, które przysparza firmie najwięcej cyfrowych prenumerat, pracownicy dostają nagrody finansowe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Grodecki został zastępcą redaktora naczelnego PAP
Tomasz Grodecki od września pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego PAP.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży w I półroczu, ,,Poradnik Domowy" stracił najwięcej
W pierwszym półroczu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazł się „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zakonna komisja zbada komentarze o. Pawła Gużyńskiego dla mediów. ,,Wiele próśb o zakazanie mu publicznych wypowiedzi"
Powołano specjalną komisję zakonną, która analizuje publiczne wypowiedzi publiczne, głównie dla mediów, dominikanina o. Pawła Gużyńskiego. Powodem jest m.in. wywiad, którego o. Gużyński udzielił niedawno „Gazecie Wyborczej”. - Otrzymałem wiele próśb apelujących o zakazanie mu publicznych wypowiedzi - stwierdził o. Paweł Kozacki, przełożony dominikanów.
więcej
|
|
|
Branża o rezygnacji Telewizji WP z programów newsowych: ,,Czysta konieczność, brak szans w walce z doświadczonymi graczami" (opinie)
Telewizja WP wycofa ze swojej oferty programy o charakterze publicystycznym i informacyjnym emitowane na żywo. Choć nadawca nie zdradza wprost przyczyn swojej decyzji, to eksperci rynku telewizyjnego nie mają wątpliwości że Telewizja WP przeliczyła się w segmencie obsadzonym mocno przez konkurentów, a za wszystkim stoją przyczyny czysto finansowe. - Programy informacyjne są kosztowne, a o widza trudno na rynku telewizyjnych newsów mocno obsadzonym przez zadomowionych tam nadawców. Lepiej przeznaczyć te pieniądze na treści z większymi szansami - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Bogulak-Komorowska, Robert Kwiatkowski, Rafał Baran, Jakub Radziwilski i Marek Racławski.
więcej
|
Dziennikarze ,,Gazety Wyborczej" dostanę premie za teksty zwiększające cyfrową prenumeratę
Serwis Wyborcza.pl (Agora) wprowadził nowy system motywowania swoich dziennikarzy: za pisanie tekstów, które przysparza firmie najwięcej cyfrowych prenumerat, pracownicy dostają nagrody finansowe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Allegro zmienia stronę główną: więcej promocji i ofert tematycznych
Strona główna serwisu Allegro.pl została udostępniona w nowej wersji, bardziej dostosowanej do przeglądania na urządzaniach mobilnych. Mocniej wyeksponowano na niej wyszukiwarkę i sekcje tematyczne.
więcej
|
Katarzyna Windysz zamiast Vita Endlera pokieruje Mall.pl
Katarzyna Windysz została country managerem Internet Mall Polska i pokieruje działaniami spółki w naszym kraju. Zastąpi Vita Endlera, który opuszcza fotel prezesa i przechodzi do roli niezależnego konsultanta e-commerce.
więcej
|
Google odwołało się od rekordowej 2,42 mld euro grzywny KE
Koncern Google odwołał się od nałożonej przez Komisję Europejską w czerwcu rekordowej grzywny w wysokości 2,42 mld euro - podała w poniedziałek AFP, powołując się na służby prasowe Trybunału Sprawiedliwości UE w Luksemburgu.
więcej
|
Warta uruchamia w aplikacji Messenger chatbot do sprawniejszej obsługi klientów
K2 Digital Transformation (zespół doradców przy agencji K2) zaprojektował i wdrożył chatbota dla firmy ubezpieczeniowej Warta. Dzięki temu ubezpieczyciel ma sprawniej niż dotąd udzielać informacji i pomagać online klientom w sytuacjach kryzysowych.
więcej
|
|
|