Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 22 Września 2017
 
 
 
Grzegorz Hajdarowicz kupił Alvernia Studios od Stanisława Tyczyńskiego, kompleks wyceniono na 50 mln euro
 
Grupa Gremi, kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza kupiła obiekt Alvernia Studios, w którym poprzednio działało studio filmowe należące do Stanisława Tyczyńskiego. Zamierza realizować tam produkcje oparte na technologiach AR i VR. więcej
 
 
Przełamanie dominacji Nielsena na rynku badań tv jest możliwe, powstanie narodowy instytut badawczy
 
Jeżeli TVP jako jedyny nadawca zdecyduje się przejść na nowy standard pomiaru oglądalności oferowany przez Netię, może mieć z tego więcej problemów niż korzyści. Dziś telemetria Nielsena jest uznawana za standard i niełatwo będzie przekonać wszystkich graczy, że inne rozwiązanie jest lepsze. Biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną, można sobie wyobrazić, że nowy, państwowy podmiot badawczy może zostać powołany - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Jarosław Kuźniar o 7,4 tys. zł za udział w Gdańskim Tygodniu Demokracji: brak wynagrodzenia za pracę jest karalny
 
Firma Jarosława Kuźniara otrzymała 7,4 tys. zł za to, że dziennikarz poprowadził jedną z debat podczas Gdańskiego Tygodnia Demokracji. Uczestnicy tej debaty dostali po 3,1 tys. zł, a niższe wynagrodzenie uzyskała Renata Kim z „Newsweeka”. Honorariów nie otrzymali natomiast Dominika Wielowieyska i Mikołaj Chrzan z „Gazety Wyborczej”, która była współorganizatorem wydarzenia. więcej
 
 
TVP i Polskie Radio dostaną rekompensatę z budżetu za zwolnienia z abonamentu rtv w latach 2010-2014
 
Media publiczne otrzymają rekompensatę sumy budżetowej, której nie uzyskały w latach 2010-2014 od osób zwolnionych z płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. Według ministra kultury prof. Piotra Glińskiego nowa ustawa abonamentowa nie zostanie uchwalona w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. więcej
 
 
Małysz i Lewandowski najpopularniejszymi polskimi sportowcami, najbardziej irytują Szpilka i Janowicz
 
Adam Małysz i Robert Lewandowski to najpopularniejsi polscy sportowcy. Jako najbardziej irytujący odbierani są Artur Szpilka i Jerzy Janowicz, największą sympatię budzą zaś skoczkowie narciarscy - Piotr Żyła i Kamil Stoch - wynika z badania „Top 50 polskich sportowców” instytutu ARC Rynek i Opinia. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Juliusz Braun: Nielsen to było rozsądne rozwiązanie. Cały rynek posługiwał się tymi badaniami więcej
 
Ministerstwo chce, żeby TVP dalej ograniczyła reklamy piwa. Eksperci: nadawca sam tego nie zrobi, bo sporo by stracił więcej
 
Polski ,,Vogue" ukaże się w nakładzie 160 tys. egz. ,,Tytuł wyczekiwany" więcej
 
TVP przygotowuje nowe badanie oglądalności telewizji. Jacek Kurski: Wyniki Nielsena są absurdalne, jesteśmy okradani więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
DJ / Prezenter Radiowy Grupa ZPR Media
TV & Video Campaign Planner K2
Account Executive Media Impact Polska
Audience Researcher Onet.pl
Designer/Koordynator Kreatywny TVN
REALIZATOR ŚWIATŁA TVN
OPERATOR KAMERY STUDIO TVN
SENIOR ACCOUNT MANAGER / domy mediowe Grupa ZPR Media
Konsultant ds. Sprzedaży TVN
Konsultant ds. Sprzedaży Online TVN
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Graphic Designer GPD
ACCOUNT MANAGER Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Przełamanie dominacji Nielsena na rynku badań tv jest możliwe, powstanie narodowy instytut badawczy

Jeżeli TVP jako jedyny nadawca zdecyduje się przejść na nowy standard pomiaru oglądalności oferowany przez Netię, może mieć z tego więcej problemów niż korzyści. Dziś telemetria Nielsena jest uznawana za standard i niełatwo będzie przekonać wszystkich graczy, że inne rozwiązanie jest lepsze. Biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną, można sobie wyobrazić, że nowy, państwowy podmiot badawczy może zostać powołany - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Azja Express 2" straciła 530 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Drugi sezon reality-show „Azja Express” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,22 mln osób, o 530 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu początek premierowej odsłony produkcji. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i liderem w 16-49. więcej

,,Supermodelka Plus Size" ma o 240 tys. widzów więcej niż ,,Top Chef. Gwiazdy od kuchni"

Nowy program „Supermodelka Plus Size” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,54 mln widzów, o 240 tys. widzów więcej niż „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” pokazywany w tym paśmie rok temu. Reality-show daje Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2 emitującą w tym czasie m.in. hitowe „Na dobre i na złe”. więcej

Trzeci sezon serialu ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny" hitem TV4. Produkcja zyskała milion widzów

Trzeci sezon serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” ogląda średnio 1,67 mln osób. Względem pierwszej edycji, emitowanej jesienią ub.r., produkcja zyskała 960 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrywa walkę o widza m.in. z TVP1 i Polsatem. więcej

Powstanie seria dokumentalna o współpracy Polski z Chinami. Maciej Stanecki: Pierwsza taka poważna koprodukcja

TVP podpisała w czwartek porozumienie o współpracy z chińskim nadawcą - Chengdu Radio & Television. Ustalono też szczegóły polsko-chińskiej serii dokumentalnej. - To niezwykle istotny projekt dla spółki - podkreślał członek zarządu TVP Maciej Stanecki, który sygnował porozumienie ze strony polskiej. Stronę chińską reprezentował Ma Xiangyang, redaktor naczelny. więcej

Dzięki umowie z Play UPC Polska stanie się wirtualnym operatorem komórkowym

Play i UPC zawarły porozumienie zgodnie z którym operator komórkowy dostarczy UPC Polska hurtowy dostęp do usług telekomunikacyjnych. Dzięki temu dostawca kablowy zamierza wejść na rynek telefonii komórkowej jako operator wirtualny. więcej

Urszula Anglik, Olga Szczepanik i Adam Lemański w FOX Networks Group

Do zespołu FOX Networks Group (należącej do 21st Century FOX) dołączyli Urszula Anglik (zajmuje się stacją National Geographic), Olga Szczepanik (zajmuje się kanałami FOX i FOX Comedy) oraz Adam Lemański jako affiliate marketing manager. więcej

Bartosz Heller przeszedł z TVP do Telewizji Polsat

Po niemal 20 latach pracy w Telewizji Polskiej Bartosz Heller przeszedł do redakcji sportowej Telewizji Polsat. więcej

Wystartowały castingi do teleturnieju ,,Joker", który poprowadzi Krzysztof Ibisz (wideo)

Wystartowały castingi do nowego teleturnieju wiedzowego „Joker”, który od listopada znajdzie się w ramówce Super Polsatu. Poprowadzi go Krzysztof Ibisz. więcej

Vectra z nowymi ofertami abonamentowymi

Firma Vectra wprowadziła nową ofertę abonamentową telefonii komórkowej i mobilnego internetu. więcej

UPC z nową ofertą dla przedsiębiorców ,,Business week"

Firma UPC Polska przygotowała nową ofertę dla przedsiębiorców „Business week”, w której klienci otrzymają jednocześnie dostęp do trzech usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonu. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
TVP i Polskie Radio dostaną rekompensatę z budżetu za zwolnienia z abonamentu rtv w latach 2010-2014

Media publiczne otrzymają rekompensatę sumy budżetowej, której nie uzyskały w latach 2010-2014 od osób zwolnionych z płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. Według ministra kultury prof. Piotra Glińskiego nowa ustawa abonamentowa nie zostanie uchwalona w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. więcej

 
,,Siła muzyki" - startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. ,,Napędza nas do działania"

Radio ZET (Eurozet) startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Siła muzyki”. W 11 największych miastach zawisły billboardy z cytatami nawiązującymi do spotu telewizyjnego, będącego osią akcji. Akcję przygotowały agencje Isobar, Dynamo i Zenith. więcej

 
Trójka nowym liderem w Warszawie. TOK FM awansowało na drugie miejsce

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od marca do sierpnia br. została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Wojciech Cejrowski: nie oddałbym Szczecina Niemcom, mówiłem o tym tylko teoretycznie

Podróżnik i publicysta Wojciech Cejrowski skomentował krytykę, która spadła na niego za wypowiedź, że Szczecin nie jest polskim miastem, więc trzeba je oddać Niemcom. - Nie jestem politykiem, nie mam władzy handlowania polskimi miastami i nie jestem frajerem, więc nawet gdybym miał taką władzę, nie oddałbym Szczecina - zapewnił. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
,,Siła muzyki" - startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. ,,Napędza nas do działania"

Radio ZET (Eurozet) startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Siła muzyki”. W 11 największych miastach zawisły billboardy z cytatami nawiązującymi do spotu telewizyjnego, będącego osią akcji. Akcję przygotowały agencje Isobar, Dynamo i Zenith. więcej

Maja Biniewicz rozstaje się z IDMnetem, zlikwidowano jej stanowisko

Maja Biniewicz po roku pracy żegna się z firmą IDMnet (Grupa ZPR Media), w której pełniła funkcję dyrektora strategicznego ds. sprzedaży - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Isobar Polska, K2 Media i Starcom MediaVest Group. więcej

Maspex Wadowice prowadzi przetarg na obsługę reklamową Tigera

Maspex Wadowice prowadzi przetarg na obsługę reklamową marki napoju energetycznego Tiger. Do sierpnia obsługą brandu zajmowała się agencja J. Walter Thompson. więcej

Kamil Grosicki został ambasadorem marki Manta

Kamil Grosicki, piłkarzy reprezentacji Polski w piłce nożnej rozpoczyna współpracę marketingową z firmą Manta, producentem i dostawcą sprzętu AGD, RTV i IT. Umowę podpisano na rok. więcej

Hubert Tworkowski w zespole Synerise

Od października Hubert Tworkowski dołączy do zespołu firmy analitycznej Synerise. Do września był VP i partnerem w Sotrenderze. więcej

Nationale-Nederlanden w kampanii ,,Oczami matki" promuje ofertę ubezpieczenia dzieci

Ruszyła kampania Nationale-Nederlanden „Oczami matki”, która promuje ofertę dla rodziców chcących ubezpieczyć swoje dzieci na okoliczność nieszczęśliwego wypadku. Za działania odpowiadają DDB Tribal, PHD Media Direction i Audience Network. więcej

Andrzej Kaczmarczyk: z Orange Polska do Hypermedia

Andrzej Kaczmarczyk dołączył do Hypermedia, technologicznego hubu wchodzącego w skład Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio pracował w Orange Polska. więcej

Well Done Marketing prowadzi social media BOŚ Banku

Well Done Marketing rozpoczął współpracę w zakresie obsługi mediów społecznościowych Banku Ochrony Środowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Agencję wyłoniono w konkursie ofert. więcej

Robert Lewandowski reklamuje jesienno-zimową kolekcję Vistuli (wideo)

Wystartował kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Vistula z udziałem jej ambasadora marketingowego Roberta Lewandowskiego. więcej

Maciej Cłapiński wspólnikiem Grzegorza Kucia w agencji TEN Team

Maciej Cłapiński kupił od Grzegorz Kucia połowę udziałów agencji marketingowej TEN Team. Będzie w niej odpowiadał m.in. za działania new business. więcej

Biedronka będzie akceptować kupony Sodexo

Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki, podpisał umowę z Sodexo Benefits and Rewards Services, na mocy której od 1 października 2017 r. kupony emitowane przez Sodexo będą akceptowane we wszystkich sklepach sieci. więcej

New Communications przedstawicielem RTL AdConnect w Polsce

Dom mediowy RTL AdConnect, należący do RTL Group, będzie miał swoje przedstawicielstwo w Polsce. Za poszukiwanie klientów dla tej agencji odpowiada kierowana przez Ninę Kowalewską-Motlik spółka New Communicatons, reprezentująca już takie światowe media jak CNN, Financial Times, The Economist czy Nikkei. więcej

Agata Młynarska ambasadorką Cacofonia Milano

Agata Młynarska, dziennikarka i dyrektorka ds. rozwoju stacji TLC, została twarzą nowej polskiej marki odzieżowej Cacofonia Milano. więcej

Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki promują Vistulę

Skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki zostali ambasadorami reklamowymi odzieży Vistula. więcej

Kalicińscy.com dla Acuvue w internecie

Agencja Kalicińscy.com wygrała przetarg firmy Johnson&Johnson na obsługę marki soczewek Acuvue w polskim internecie. więcej

Kampania ,,Zielona eskadra" zachęca do praktyk proekologicznych

Od początku września trwa kampania producenta urządzeń grzewczych Nibe-Biawar pod hasłem „Zielona eskadra”, promująca praktyki proekologiczne. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada Partner of Promotion. więcej

 
 
 
PRASA
 
Grzegorz Hajdarowicz kupił Alvernia Studios od Stanisława Tyczyńskiego, kompleks wyceniono na 50 mln euro

Grupa Gremi, kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza kupiła obiekt Alvernia Studios, w którym poprzednio działało studio filmowe należące do Stanisława Tyczyńskiego. Zamierza realizować tam produkcje oparte na technologiach AR i VR. więcej

,,Gazeta Wyborcza" zamiast TVP wraz z niemiecką telewizją Rundfunk Berlin-Brandenburg tworzą program ,,Kowalski&Schmidt"

„Gazeta Wyborcza“ rozpoczęła współpracę z Rundfunk Berlin-Brandenburg (rbb) w ramach której współtworzy program telewizyjny „Kowalski&Schmidt“. Program prowadzą Daniel Finger i Adriana Rozwadowska. Można go oglądać co dwa tygodnie w telewizji rbb i wkrótce na Wyborcza.pl. więcej

PMPG Polskie Media miało 1,59 mln zł zysku netto w I półroczu 2017 r. Bez one-off: 4,76 mln zł

PMPG Polskie Media odnotowały 1,59 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I poł. 2017 r., podała spółka w półrocznym raporcie. Bez zdarzenia jednorazowego, związanego z wyrokiem sądu, zysk netto wyniósł 4,76 mln zł, co oznacza wzrost o 81 procent rok do roku. więcej

Polska Press Grupa będzie uczyć studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjaliści z UX Polska Press Grupy - zespołu zajmującego się wdrażaniem internetowych rozwiązań - przeszkolą studentów matematyki  i informatyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prezes PPG - Dorota Stanek i prof. Marek Nawrocki - prorektor ds. współpracy z gospodarką i informatyzacji podpisali w środę w tej sprawie umowę. więcej

,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu, tylko ,,M jak Mieszkanie" na plusie

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym półroczu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotowało „M jak Mieszkanie”, a na czele spadków były „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Jarosław Kuźniar o 7,4 tys. zł za udział w Gdańskim Tygodniu Demokracji: brak wynagrodzenia za pracę jest karalny

Firma Jarosława Kuźniara otrzymała 7,4 tys. zł za to, że dziennikarz poprowadził jedną z debat podczas Gdańskiego Tygodnia Demokracji. Uczestnicy tej debaty dostali po 3,1 tys. zł, a niższe wynagrodzenie uzyskała Renata Kim z „Newsweeka”. Honorariów nie otrzymali natomiast Dominika Wielowieyska i Mikołaj Chrzan z „Gazety Wyborczej”, która była współorganizatorem wydarzenia. więcej

Abstrachuje stworzyli pełnometrażowy film ,,Nieprzygotowani. The Movie"

Twórcy kanału Abstrachuje wyprodukowali swój pierwszy pełnometrażowy film. „Nieprzygotowani. The Movie” to wakacyjna kontynuacja perypetii grupy przyjaciół z serialu internetowego „Nieprzygotowani”, także tworzonego przez Abstrachuje. - Film potraktowaliśmy po prostu jak dłuższy odcinek - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl jego współtwórca Rafał Masny. więcej

Po aferze z antysemickimi reklamami Facebook przeprasza i zapowiada zmiany w systemie

Po ujawnieniu że system Facebooka dopuścił zamieszczanie w serwisie reklam o charakterze antysemickim Sheryl Sandberg, szefowa Facebooka ds. operacyjnych wyraziła głęboki żal z powodu tej wpadki i przyznała że platforma ponosi za nią winę. Zapowiedziała też wprowadzenie surowszej kontroli sposobu w jaki reklamy są targetowane. więcej

Maja Biniewicz rozstaje się z IDMnetem, zlikwidowano jej stanowisko

Maja Biniewicz po roku pracy żegna się z firmą IDMnet (Grupa ZPR Media), w której pełniła funkcję dyrektora strategicznego ds. sprzedaży - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Isobar Polska, K2 Media i Starcom MediaVest Group. więcej

54 proc. polskich internautów kupuje w sieci. Najważniejsza wygoda i dostępność, Allegro najlepiej znaną marką

Ponad połowa internautów w Polsce dokonuje zakupów w sklepach internetowych. Dla większości użytkowników zakupy w sieci są bezpieczne i wygodniejsze od tradycyjnych, a najlepiej rozpoznawaną marką e-commerce jest u nas Allegro. więcej

Marek Kowal rozstał się z Grupą Onet RAS Polska

Marek Kowal, group data officer w Grupie Onet RAS Polska, rozstał się z firmą. Na jego stanowisko trwa obecnie rekrutacja. więcej

Instagram wprowadza filtry twarzy do transmisji Live

Instagram poinformował o wprowadzeniu na platformie Live filtrów pozwalających zmienić wygląd twarzy użytkownika nadającego transmisje na żywo. Na razie dostępne będą głównie filtry zmieniające oświetlenie twarzy, w przyszłości mają się pojawić też gadżety, między innymi okulary słoneczne. więcej

W ,,Uchu prezesa" Kurski i Czabański sprzeczają się o abonament, ,,paski" TVP Info, Opole i tureckie seriale

Nowy odcinek serialu internetowego „Ucho prezesa” pokazuje, jak w gabinecie prezesa o Telewizji Polskiej rozmawiają bohaterowie odgrywający prezesa TVP Jacka Kurskiego i prezesa Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego. Sprzeczają się m.in. o ostre „paski” w TVP Info, festiwal w Opolu i tureckie seriale emitowane w TVP. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Przełamanie dominacji Nielsena na rynku badań tv jest możliwe, powstanie narodowy instytut badawczy

Jeżeli TVP jako jedyny nadawca zdecyduje się przejść na nowy standard pomiaru oglądalności oferowany przez Netię, może mieć z tego więcej problemów niż korzyści. Dziś telemetria Nielsena jest uznawana za standard i niełatwo będzie przekonać wszystkich graczy, że inne rozwiązanie jest lepsze. Biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną, można sobie wyobrazić, że nowy, państwowy podmiot badawczy może zostać powołany - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Małysz i Lewandowski najpopularniejszymi polskimi sportowcami, najbardziej irytują Szpilka i Janowicz

Adam Małysz i Robert Lewandowski to najpopularniejsi polscy sportowcy. Jako najbardziej irytujący odbierani są Artur Szpilka i Jerzy Janowicz, największą sympatię budzą zaś skoczkowie narciarscy - Piotr Żyła i Kamil Stoch - wynika z badania „Top 50 polskich sportowców” instytutu ARC Rynek i Opinia. więcej

Polacy w większości ufają mediom, informacje społeczne wiarygodniejsze niż o polityce i gospodarce

Niemal 70 proc. Polaków ufa informacjom przekazywanym przez media na tematy społeczne. Do przekazów o tematyce gospodarczo-finansowej zaufanie ma 57 proc., zaś w rzetelność wiadomości związanych z polityką wierzy niespełna połowa respondentów - wynika z badania Danae. więcej

54 proc. polskich internautów kupuje w sieci. Najważniejsza wygoda i dostępność, Allegro najlepiej znaną marką

Ponad połowa internautów w Polsce dokonuje zakupów w sklepach internetowych. Dla większości użytkowników zakupy w sieci są bezpieczne i wygodniejsze od tradycyjnych, a najlepiej rozpoznawaną marką e-commerce jest u nas Allegro. więcej

Polki najczęściej czytają książki sensacyjne i kryminały, przekonują się do ebooków

Sensacyjna i kryminał to dwa ulubione gatunki książek Polek - wynika z badania ARC Rynek i Opinia, przygotowanego na zlecenie Virtualo. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Waldemar Grzegorczyk za Marcina Mastalerka dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej w Orlenie

Waldemar Grzegorczyk objął obowiązki dyrektora wykonawczego ds. komunikacji korporacyjnej w PKN Orlen. Poprzednio tę funkcję pełnił w firmie Marcin Mastalerek. więcej

Szymon Wojda za Bartosza Sosnówkę rzecznikiem koszykarskiej Legii Warszawa

Nowym rzecznikiem prasowym sekcji koszykarskiej Legii Warszawa został Szymon Wojda. Zastąpił Bartosza Sosnówkę, który funkcję tę pełnił od końca 2014 roku. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Dzięki umowie z Play UPC Polska stanie się wirtualnym operatorem komórkowym
Zmiany w strukturach T-Mobile Polska, Dorota Kuprianowicz-Legutko dyrektorem ds. personalnych
Gdańsk, pierwsze miasto z certyfikatem ISO, tzw."smart city"
Google za 1,1 mld dolarów przejmuje laboratorium Powered by HTC z 2 tys. inżynierów
Bill Gates tłumaczy się z kombinacji ctrl+alt+del. ,,Powinien być jeden przycisk"
Virgin Mobile: abonament za 10 zł dla biznesu
Volvo: nowy SUV XC40, Care by Volvo w Polsce (wideo)
Do 971 ataków hakerskich na godzinę. Ataki są dokonywane na coraz szerszą skalę
 
 
 
GOSPODARKA
 
54 proc. polskich internautów kupuje w sieci. Najważniejsza wygoda i dostępność, Allegro najlepiej znaną marką
Gdańsk, pierwsze miasto z certyfikatem ISO, tzw."smart city"
Volvo: nowy SUV XC40, Care by Volvo w Polsce (wideo)
Biedronka będzie akceptować kupony Sodexo
UOKiK: pośrednik ubezpieczeniowy Goldberg & Sons oszukuje klientów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Polki najczęściej czytają książki sensacyjne i kryminały, przekonują się do ebooków
"The First" - nowy serwis Hulu. Sean Penn leci na Marsa
Netflix zapowiada serial "Punisher". ,,Zapach zemsty z Metallicą w tle" (wideo)
Jamie Lee Curtis w serialu "Quality of Life" na wesoło w domu pogrzebowym
David Guetta wystąpi w Polsce
,,Simpsonowie 28" w FOX Comedy
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj