Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 1 Października 2017
 
 
 
Aleksander Kutela: autorskie programy Grupy Onet przynoszą zyski, nie będą oferowane odpłatnie
 
Onet.pl przedstawił jesienną ramówkę w segmencie produkcji wideo premium. Zapowiedziano kontynuację największych hitów oraz premiery trzech nowych programów Małgorzaty Ohme, Piotra Najsztuba i Piotra Kędzierskiego. - Dzięki dywersyfikacji przychodów na różne źródła segment wideo premium zarabia na siebie i finansuje kolejne produkcje. Jestem gorącym zwolennikiem modeli subskrypcyjnych, dlatego w wybranych segmentach planujemy rozwój płatnych serwisów. Nie przewidujemy natomiast zamykania treści Onetu za paywallem - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, CEO Onet.pl. więcej
 
 
Spadki oglądalności ,,Wiadomości" i ,,Teleexpressu" pomimo równoległej emisji w TVP Info, widzów zyskała ,,Panorama"
 
Równoległe emisję głównych wydań „Wiadomości” i „Teleexpressu” w TVP1 i TVP Info ogląda mniej widzów, niż śledziło te serwisy rok temu tylko na głównej antenie. Większą widownię gromadzi z kolei „Panorama”. Wszystkie trzy dzienniki (zwłaszcza serwisy Jedynki) zanotowały duże spadki oglądalności na głównych antenach, ale z drugiej strony zdecydowanie poprawiają wyniki newsowej stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Szymon Majewski w reklamach Plusa: stracił na wyrazistości i humorze, ale wzbudza sympatię (opinie)
 
Gdy ponad rok temu, po długiej serii reklam marki Plus z udziałem kabaretu Mumio, Polkomtel zaczynał współpracę z Szymonem Majewskim, marketingowcy dość krytycznie oceniali komunikację z jego udziałem. Marketer wybierając go do reklam chciał być bliżej konsumentów i wyróżniać się na tle konkurencji. W ocenie ekspertów z agencji reklamowych ta komunikacja ma pewne zalety, ale wciąż pozostawia sporo do życzenia. więcej
 
 
Fratria z 34 mln zł wpływów i 2,9 mln zł zysku netto w ub.r. Karnowski: przychody z sektora publicznego nie są kluczowe
 
Spółka „Fratria” (wydawca m.in. Sieci”, „Gazety Bankowej” i wPolityce.pl) w ub.r. zanotowała wzrost przychodów z 31,3 do 34 mln zł oraz 2,9 mln zł zysku netto. - Przychody z sektora publicznego nie stanowiły i nie stanowią kluczowej części zysków naszej firmy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu firmy. więcej
 
 
Sympatia na czele serwisów randkowych, w dół eDarling i SympatiaPlus. Datezone liderem w erotyce
 
Zdecydowanym liderem serwisów randkowych jest Sympatia.onet.pl, w skali roku duży wzrost zasięgu zanotował Flirt.com, a duże spadki - eDarling.pl i SympatiaPlus.pl. Wśród stron służących do umawiania się na seks spotkania najpopularniejsze jest Datezone.com. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP zarobiła z reklam mniej o 50 mln zł. Jacek Kurski: zorganizowany system grabieży więcej
 
Branża social media i dziennikarze krytycznie o pomyśle Twittera zwiększenia limitu znaków więcej
 
KRRiT: opozycja zajmuje w TVP i Polskim Radiu więcej czasu w mediach publicznych niż partie rządzące więcej
 
Zakaz reklamy piwa najmocniej uderzy we wpływy reklamowe telewizji więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Promos & Monetization Specialist GOG.com
On-Air Producer / Junior GFX Designer Fox Networks Group Poland
Specjalista ds. PR (Junior) Kino Świat
Realizator seriali paradokumentalnych OUTSET Films
Analyst, Consumer Insights & Analytics Viacom International Media Networks
Programmatic Manager Gremi Media
Communication Planner Havas Media Group
Młodszy Specjalista ds. Compliance TVN
Tele Sales Executive (ONLINE + PRINT) Media Impact Polska
Branded Content Manager Havas Media Group
Grafik TVN
Presentation and Media Planner BBC
Zespół redakcyjny Cavatina
DJ / Prezenter Radiowy Grupa ZPR Media
TV & Video Campaign Planner K2
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Spadki oglądalności ,,Wiadomości" i ,,Teleexpressu" pomimo równoległej emisji w TVP Info, widzów zyskała ,,Panorama"

Równoległe emisję głównych wydań „Wiadomości” i „Teleexpressu” w TVP1 i TVP Info ogląda mniej widzów, niż śledziło te serwisy rok temu tylko na głównej antenie. Większą widownię gromadzi z kolei „Panorama”. Wszystkie trzy dzienniki (zwłaszcza serwisy Jedynki) zanotowały duże spadki oglądalności na głównych antenach, ale z drugiej strony zdecydowanie poprawiają wyniki newsowej stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Ben 10 Wyzwanie" pierwszym autorskim teleturniejem Cartoon Network w Polsce. Emisja od listopada

W listopadzie 2017 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowego teleturnieju „Ben 10 Wyzwanie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to pierwsza produkcja własna stacji przeznaczona na rynek naszego kraju. więcej

415 tys. widzów nowego serialu ,,Miasto skarbów". TVP2 bez szans w starciu z konkurencją

Nowy serial „Miasto skarbów” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 415 tys. widzów. Kryminalna produkcja daje Dwójce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

Prezes TVN: pozwalamy wypowiadać się wszystkim osobom z polityki, Polska centrum e-wideo dla Scripps

Jim Samples, prezes Grupy TVN, stwierdził, że TVN24 tak jak każda redakcja określony profil i kieruje swoje treści do ludzi o konkretnych poglądach politycznych. Podkreślił, że stacja daje możliwość wypowiadana się wszystkim uczestnikom sceny politycznej. - Uważamy, że Warszawa i Kraków to dwie potencjalne bazy, w których możemy nie tylko zarządzać platformą VoD, ale także tworzyć treści dla całej naszej grupy - stwierdził. więcej

Grzegorz Wiejak po 5 latach odszedł z Grupy ZPR Media

Po pięciu latach pracy z Grupą ZPR Media rozstał się Grzegorz Wiejak, który był m.in. koordynatorem projektów specjalnych w Muratorze i dyrektorem ds. marketingu i promocji w Polo TV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej Wiejak był związany m.in. z Agorą i CR Media. więcej

,,Świat według Kiepskich" stracił 160 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1

Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 1,39 mln widzów, o 160 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN. więcej

Michał Fajbusiewicz wraca z programem ,,Magazyn kryminalny 997" do TVP2. ,,To nie będzie ten sam program"

"Magazyn kryminalny 997” po siedmiu latach wraca na główną antenę TVP. Od 5 października będzie można go oglądać na TVP2. - To będzie ten sam program, a jednocześnie zupełnie odmieniony - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Fajbusiewicz. więcej

Telewizja Republika z programem ,,Nie o to pytałem" o hip-hopowcach (wideo)

Telewizja Republika zaczyna emisję cotygodniowego programu „Nie o to pytałem” opowiadającego o wykonawcach hip-hopowowych. Autorami programu są dziennikarz muzyczny Bartosz Boruciaj i grafik Miron Chomacki. więcej

Magdalena Gwóźdź-Pallokat w gronie prowadzących ,,24 godzin". Zastąpiła Joannę Dunikowską, która poszła na urlop macierzyński

Do redakcji serwisu informacyjnego Nowa TV „24 godziny” dołączyła Magdalena Gwóźdź-Pallokat. Zastąpiła ona w tej roli Joannę Dunikowską, która udała się na urlop macierzyński. więcej

Bartłomiej Graczak prezenterem w TVP Info, pozostanie reporterem ,,Wiadomości"

Bartłomiej Graczak zadebiutował jako prezenter serwisów informacyjnych TVP Info. Nadal będzie też pracował jako reporter „Wiadomości”. więcej

,,Stosunkowo najwięcej muzyki" - prezenterzy w reklamach 4Fun TV (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa muzycznej stacji telewizyjnej 4Fun TV. W akcji - przygotowanej przez firmy Bride2Fun, Flota Filmowa, Coloroffon i 4fun Media, a realizowanej pod hasłem „Stosunkowo najwięcej muzyki” - występują prezenterzy tej stacji: ADiHD, Kristina Kurcheva oraz Marcin Łukasik. więcej

Koniec ,,WidziMiSię" w Polsat News 2. Stacja w tym paśmie postawi na ,,Wydarzenia"

W piątek, 6 października 2017 roku Polsat News 2 pokaże ostatnie wydanie programu „WidziMiSię”, który prowadzą Michał Figurski i Mariusz Rokos. Od 9 października br. stacja w tym paśmie równolegle z Polsatem News będzie emitować „Wydarzenia”. więcej

Alicja Rega reprezentantką Polski na Eurowizji Junior 2017 w Gruzji

Alicja Rega z utworem „Mój dom” wygrała Krajowe Eliminacje do Eurowizji Junior Song Contest Gruzja 2017 i będzie reprezentować Polskę podczas wielkiego finału Eurowizji Junior, który odbędzie się 26 listopada w Pałacu Olimpijskim w stolicy Gruzji, Tbilisi. więcej

Polsat liderem. TVN24 najwyżej wśród stacji tematycznych, a Super Polsat - nowości (top 150)

W sierpniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24, a z nowych kanałów najwyżej uplasował się Super Polsat. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Zmarła dziennikarka TVN24 BiS Pamela Bem-Niedziałek

W wielu 39 lat zmarła dziennikarka ekonomiczna Pamela Bem-Niedziałek. Była związana ze stacjami TVN24, TVN CNBC i TVN24 BiS. więcej

Telewizja wPolsce.pl dostała koncesję kablowo-satelitarną od KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała spółce Fratria koncesję na nadawanie całodobowego kanału informacyjno-publicystycznego Telewizja wPolsce.pl w sieciach kablowych i satelitarnych. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio Rytm zmieni się w Polskie Radio Chopin - jest zgoda KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizja zgodziła się, żeby Polskie Radio Rytm, nadające polską muzykę z różnych okresów, przekształciło się w Polskie Radio Chopin z polską muzyką poważną, m.in. Fryderyka Chopina. więcej

 
Meloradio reklamuje się hasłem ,,Dobra muzyka i wszystko gra"

Z początkiem października rozpoczęła się kampania wizerunkowa Meloradia, którego nadawcą jest Eurozet. Za jej realizację odpowiadają dział marketingu Eurozetu i dom mediowy Zenith. więcej

 
Adrian Klarenbach gospodarzem ,,Ideologiki" w Polskim Radiu 24

Polskie Radio 24 zaczęło emitować audycję „Ideologika” o tematyce religijnej. Gospodarzem programu jest dziennikarz TVP Info Adrian Klarenbach. więcej

 
RMF FM wyprzedziło Trójkę we Wrocławiu, Eska awansowała na podium

Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od marca do sierpnia br. zostało RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Szymon Majewski w reklamach Plusa: stracił na wyrazistości i humorze, ale wzbudza sympatię (opinie)

Gdy ponad rok temu, po długiej serii reklam marki Plus z udziałem kabaretu Mumio, Polkomtel zaczynał współpracę z Szymonem Majewskim, marketingowcy dość krytycznie oceniali komunikację z jego udziałem. Marketer wybierając go do reklam chciał być bliżej konsumentów i wyróżniać się na tle konkurencji. W ocenie ekspertów z agencji reklamowych ta komunikacja ma pewne zalety, ale wciąż pozostawia sporo do życzenia. więcej

Onet emituje więcej reklam display niż WP, a Facebook więcej wideo niż YouTube (analiza)

Kategorie „handel” i „czas wolny” dominują w przypadku reklamy graficznej w internecie, z reklamy video wszystkie sektory korzystają równomiernie. W ciągu roku wyemitowano 538 mld odsłon reklamy, z czego video stanowiło 3,5proc.. Klasyczna reklama graficzna jest zdominowana przez polskich wydawców,  zaś połowa emisji video ma miejsce na serwisach zagranicznych, takich jak Facebook, YouTube – rynek reklamy display i video w Polsce analizuje dla Wirtualnemedia.pl Andrzej Tomaszewski z Annalect (Grupa OMD). więcej

Mediacap ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Mocno w górę Opinie.pl i TalentMedia

W pierwszej połowie br. holding marketingowo-badawczy Mediacap (należą do niego firmy Scholz & Friends Warszawa, EM Lab, The Digitals, IQS i TalentMedia) zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży do 30,19 mln zł i spadek zysku netto do 611 tys. zł. Działalność platform Opinie.pl, TalentMedia i Plastream przyniosła 9,5 mln zł. więcej

Gdańsk zapłaci pół mln zł za obecność w filmie ,,Miłość jest wszędzie"

Władze Gdańska zapłacą 500 tys. zł za lokowanie marki miasta Gdańsk w komedii romantycznej „Miłość jest wszędzie” realizowanej przez Akson Studio. Zdjęcia będą kręcone w tym i przyszłym roku. więcej

Jeronimo Martins po 14 latach wprowadza nowe logo

Portugalska firma Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów Biedronka, wprowadziła nowe logo. Zmienia je po raz pierwszy od 2003 roku. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać główne cele firmy: skupienie się na przyszłości i wzroście. więcej

Łukasz Gwiazda: z BBDO Warszawa do TalentMedia

Łukasz Gwiazda dołączył do zespołu agencji marketingu internetowego TalentMedia (należącej do holdingu Mediacap). Wcześniej pracował m.in. w agencjach reklamowych BBDO Warszawa, K2 Media i Isobar Polska. więcej

Co po RODO w branży reklamy? Fundacja Panoptykon zakłada trzy scenariusze

Generalne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) obowiązuje już od 2016 r., a po 25 maja przyszłego roku zacznie być w pełni stosowane. Fundacja Panoptykon prognozuje trzy możliwe scenariusze wdrożenia rozporządzenia przez polskie firmy marketingowe. więcej

,,Szef i reszta" powraca w nowej kampanii Pracuj.pl

Z początkiem października startuje kampania reklamowa serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl, promująca poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Za działania odpowiadają Scholz & Friends Warszawa, Brain, K2 Media i dział promocji online Pracuj.pl. więcej

Bartłomiej Gierszyn szefem marketingu B2C Netii

Bartłomiej Gierszyn od 1 października objął stanowisko szefa marketingu B2C Netii. Zastąpił na tym stanowisku Michała Zawadzkiego, który rozstał się z firmą. więcej

Pacynki w rodzinnej loterii kosmetyków Nivea (wideo)

Ruszyła rodzinna loteria promująca kosmetyki Nivea. W ramach akcji, realizowanej przez agencję GoldenSubmarine, za każde poprawnie wysłane zgłoszenie otrzymuje się zestaw dwóch pacynek. więcej

,,Jeloł to" w reklamach bananów Yellow (wideo)

Grupa Citronex wprowadza do sprzedaży nową markę bananów Yellow. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Jeloł to”, za którą odpowiada agencja Xcommunica. więcej

4F: Zakładaj emocje

Pod hasłem „Zakładaj emocje” ruszyła nowa kampania marki odzieży sportowej 4F, należącej do OTCF. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Red8 Digital. więcej

Anna Guzik promuje sery kremowe Hochland

Wystartowała kampania reklamowa serów kremowych Hochland z aktorką Anną Guzik. Za kampanie odpowiedzialne są GPD, Value Media i Quality Public Relations więcej

BNP Paribas Security Services poprzez niestandardowe reklamy szuka pracowników

Ruszyła kampania empolyer brandingowa BNP Paribas Security Services. Firma chce zrekrutować pracowników do warszawskiego centrum operacji międzynarodowych przy pomocy nietypowej aktywacji w przestrzeni miejskiej. Kampanię przygotowały BNP Paribas Security Services, Multi Communications, Multi Event oraz click community. więcej

 
 
 
PRASA
 
Fratria z 34 mln zł wpływów i 2,9 mln zł zysku netto w ub.r. Karnowski: przychody z sektora publicznego nie są kluczowe

Spółka „Fratria” (wydawca m.in. Sieci”, „Gazety Bankowej” i wPolityce.pl) w ub.r. zanotowała wzrost przychodów z 31,3 do 34 mln zł oraz 2,9 mln zł zysku netto. - Przychody z sektora publicznego nie stanowiły i nie stanowią kluczowej części zysków naszej firmy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu firmy. więcej

Cezary Łazarewicz laureatem Literackiej Nagrody Nike

Laureatem 21. edycji Nagrody Nike został Cezary Łazarewicz - za najlepszą książkę roku jury uznało jego reportaż „Żeby nie było śladów". Uroczystość wręczenia nagrody odbyła się w niedzielę w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego. więcej

,,Wall Street Journal" bez drukowanych wersji w Europie i Azji

Należący do koncernu News Corp. dziennik „Wall Street Journal” zapowiedział koniec sprzedaży drukowanych wersji tytułu w Europie i na rynku azjatyckim. Zamiast tego koncern chce się skupić na wydaniach online. więcej

Grzegorz Sroczyński po 18 latach odchodzi z ,,Gazety Wyborczej". ,,To moja przemyślana decyzja"

Publicysta Grzegorz Sroczyński odchodzi z „Gazety Wyborczej”.  Do 20 października wykorzystuje zaległy urlop, z firmą żegna się po tym okresie. - Będę pracował w mediach, mam kilka ofert, rozważam je - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Dominacja pism poradnikowych w czołówce miesięczników, wysoko ,,Twój Styl" (top 138)

W pierwszym półroczu br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Aleksander Kutela: autorskie programy Grupy Onet przynoszą zyski, nie będą oferowane odpłatnie

Onet.pl przedstawił jesienną ramówkę w segmencie produkcji wideo premium. Zapowiedziano kontynuację największych hitów oraz premiery trzech nowych programów Małgorzaty Ohme, Piotra Najsztuba i Piotra Kędzierskiego. - Dzięki dywersyfikacji przychodów na różne źródła segment wideo premium zarabia na siebie i finansuje kolejne produkcje. Jestem gorącym zwolennikiem modeli subskrypcyjnych, dlatego w wybranych segmentach planujemy rozwój płatnych serwisów. Nie przewidujemy natomiast zamykania treści Onetu za paywallem - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, CEO Onet.pl. więcej

Sympatia na czele serwisów randkowych, w dół eDarling i SympatiaPlus. Datezone liderem w erotyce

Zdecydowanym liderem serwisów randkowych jest Sympatia.onet.pl, w skali roku duży wzrost zasięgu zanotował Flirt.com, a duże spadki - eDarling.pl i SympatiaPlus.pl. Wśród stron służących do umawiania się na seks spotkania najpopularniejsze jest Datezone.com. więcej

Onet emituje więcej reklam display niż WP, a Facebook więcej wideo niż YouTube (analiza)

Kategorie „handel” i „czas wolny” dominują w przypadku reklamy graficznej w internecie, z reklamy video wszystkie sektory korzystają równomiernie. W ciągu roku wyemitowano 538 mld odsłon reklamy, z czego video stanowiło 3,5proc.. Klasyczna reklama graficzna jest zdominowana przez polskich wydawców,  zaś połowa emisji video ma miejsce na serwisach zagranicznych, takich jak Facebook, YouTube – rynek reklamy display i video w Polsce analizuje dla Wirtualnemedia.pl Andrzej Tomaszewski z Annalect (Grupa OMD). więcej

Akcje Fachowcy.pl w dół o 90 procent. ,,Błędy w sprzedaży udziałów, obawy inwestorów, wprowadzamy restrukturyzację"

Akcje notowanego na rynku NewConnect startupu Fachowcy.pl Ventures w ciągu kilku tygodni straciły na wartości 90 proc., a Piotr Surmacki, założyciel i szef firmy mówi o stracie 150 milionów złotych kapitalizacji. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl obszernie wyjaśnia przyczyny kryzysu i zapowiada program naprawczy. - Wystąpiły błędy w sprzedaży akcji, rosła nieufność inwestorów. Wprowadziliśmy program restrukturyzacji, a nowa emisja może być okazją do taniego nabycia cennego aktywa - zapowiada Piotr Surmacki. więcej

Google wprowadza Flexible Sampling, elastyczny mechanizm subskrypcji dla wydawców

Koncern Google wprowadził dla wydawców nowe narzędzie o nazwie  Flexible Sampling, które zastępuje dostępną wcześniej platformę First Click Free. Dzięki zapowiedzianemu rozwiązaniu każdy wydawca zdecyduje sam, jaki zakres darmowych próbek tekstów sprawdzi się najlepiej w jego przypadku przed skierowaniem czytelników na stronę z subskrypcją. więcej

Comperia ze wzrostem wpływów o 79 proc. i 1,4 mln zł straty

W pierwszej połowie br. Comperia (wydawca m.in. serwisów Comperia.pl, eHipoteka.com, Banki.pl, Telepolis.pl) zanotowała 10,12 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,39 mln zł straty netto. Mocno wzrosły wpływy firmy ze sprzedaży usług ubezpieczeniowych, kredytowych i lokacyjnych. więcej

Najsztub, Ohme i Kędzierski w nowych programach Onetu, VoD.pl z filmami od 20th Century Fox

Grupa Onet-RAS Polska po wakacyjnej przerwie wznawia emisję swoich programów wideo, m.in. cykli Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Agnieszki Burzyńskiej, Katarzyny Janowskiej, Bartosza Węglarczyka oraz dziennikarzy „Faktu” i „Auto Świata”. Nowościami są programy Piotra Najsztuba, Małgorzaty Ohme i Piotra Kędzierskiego. Natomiast na VoD.pl pojawiły się filmy z oferty 20th Century Fox. więcej

Przeglądarki internetowe: Chrome i Firefox w górę w Polsce i na świecie

Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - we wrześniu 2017 r. zanotowała wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce. więcej

Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone przed Play oraz Sercem i Rozumem

Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Play oraz Serce i Rozum. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej

Microsoft udostępnia markom chatboty w wyszukiwarce Bing

Koncern Microsoft zapowiedział wprowadzenie w wyszukiwarce Bing chatbotów służących do komunikacji z potencjalnymi klientami. Dzięki temu rozwiązaniu firmy mogą nawiązać kontakt z użytkownikami jeszcze na etapie wyników wyszukiwania w internecie. więcej

Littlemoonster96 przed Maffashion i Deynn na czele twórców internetowych na Instagramie (TOP 20)

Wśród polskich twórców internetowych po ponad milion obserwujących na Instagramie mają Littlemoonster96, Maffashion, Deynn i Red Lipstic Monster. Najpopularniejszym youtuberem gamingowym jest Rezigiusza, a kanałami rozrywkowymi - Ajgor Ignacy i Zdupy. więcej

,,Botoks" to manifest antyaborcyjny, przeplatany seksem z psem. Podpisały się pod tym Dygant, Szapołowska i media (recenzja)

W drugiej scenie „Botoksu” Patryka Vegi naga kobieta uprawia seks z owczarkiem niemieckim, pies jest zakleszczony, więc ratownicy próbują jej pomóc, ale zwierzę odgryza palec. Kilkadziesiąt minut później dostajemy zbliżenie na abortowany płód, umierający na tacy w pustej szpitalnej sali. - Scenariusz jest głęboki, niepozbawiony głębszych refleksji, zadający fundamentalne pytania o 'jestem' - promują tego filmowego potwora największe polskie aktorki. Dziennikarze biją brawo i zachęcają do oglądania. Co tu się dzieje? więcej

MZN Property: wpływy wzrosły o 30 proc. a zysk o 40 proc.

W pierwszej połowie br. Grupa MZN Property (do niedawna funkcjonująca pod nazwą Grupa Morizon.pl) zanotowała 10,26 mln zł wpływów ze sprzedaży i 829 tys. zł zysku netto. Prawie 80 proc. przychodów i ponad 90 proc. zysku firma osiągnęła w pionie internetowym obejmującym głównie serwisy Morizon.pl, Domypl, Oferty.net, Komercyjne.pl i Noweinwestycje.pl. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Michał Lutostański z zespołem wracają do Kantar Millward Brown

Michał Lutostański po rocznej przerwie powraca ze swoim zespołem do pracy w Kantar Millward Brown. Ostatnio kierował zespołem konsumenckich badań ilościowych w 4P Research Mix.   więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anna Rogowiecka: z Plej do kierownictwa Roots PR

Anna Rogowiecka zaczęła pracę jako partner w agencji Roots PR. Poprzednio pracowała w agencji Plej. więcej

Małgorzata Marzewska za Darię Sulgostowską kieruje komunikacją OTCF

Małgorzata Marzewska objęła stanowisko managera ds. PR i komunikacji w OTCF – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpiła Darię Sulgostowską, która w sierpniu rozstała się z firmą. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Szymon Majewski w reklamach Plusa: stracił na wyrazistości i humorze, ale wzbudza sympatię (opinie)
Dubaj zbuduje symulator marsjańskiego miasteczka za 140 mln dolarów
T-Mobile wprowadza standard HD Voice+ podnoszący jakość połączeń telefonicznych
Titan 2 i Delta - wzmocnione telefony myPhone Hammer za 449 zł i 159 zł (wideo)
BlackBerry na niewielkim plusie, przychód w dół, rekord w segmencie oprogramowania i usług
Anna Streżyńska: wprowadzimy mobilny dowód osobisty, jest projekt ustawy
 
 
 
GOSPODARKA
 
Co po RODO w branży reklamy? Fundacja Panoptykon zakłada trzy scenariusze
Michał Ciszek prezesem zarządu Circle K Polska
Anna Streżyńska: wprowadzimy mobilny dowód osobisty, jest projekt ustawy
Po śmierci przedsiębiorcy jego działalność gospodarcza umiera wraz z nim. Nowe prawo o sukcesji ma to zmienić
Rewolucja na rynku kas fiskalnych. Pierwsze e-paragony trafią do klientów już w 2018 roku
Zdecydowana większość firm nie będzie musiała wymieniać starych kas na e-kasy
Ruszył Lego House z 25 milionami klocków (wideo)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Cezary Łazarewicz laureatem Literackiej Nagrody Nike
Alicja Rega reprezentantką Polski na Eurowizji Junior 2017 w Gruzji
,,Botoks" to manifest antyaborcyjny, przeplatany seksem z psem. Podpisały się pod tym Dygant, Szapołowska i media (recenzja)
"Z archiwum X" wraca w 2018
Shawn Levy: możliwy piąty sezon "Stranger Things"
Kosztowne odcinki "Gry o tron"
"McMafia" - AMC i Amazon o współczesnej mafii w Europie
P. Diddy najlepiej zarabiającym raperem 2017 roku
Natalia Nykiel wydaje "Discordię"
"Bose. Dead / Alive" - kolejna indyjska produkcja w Polsce
Ruszyły zdjęcia do 3. sezonu serialu AMC "Hap i Leonard", premiera w przyszłym roku
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj