|
|
|
|
|
|
|
Drugi sezon ,,Diagnozy" już wiosną 2018 roku. Nowa historia, zdjęcia ruszają niebawem
Stacja TVN zdecydowała, że drugi sezon serialu „Diagnoza” trafi już do wiosennej ramówki. Główną rolę powtórzy Maja Ostaszewska, wróci też reszta obsady. Na razie nie wiadomo, czy serial będzie emitowany w tym samym dniu co „Agent - Gwiazdy 3” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Voice Kids" od 30 grudnia w TVP2. "Chcemy premiery emitować nie tylko wiosną i jesienią"
W sobotę, 30 grudnia 2017 roku TVP2 rozpocznie emisję nowego programu „The Voice Kids” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Dziecięcy talent-show będziemy pokazywać w soboty o godz. 20.00, czyli w obecnym paśmie „The Voice of Poland” - mówi nam Marcin Wolski, dyrektor TVP2.
więcej
|
,,Belfer 2" hitem Canal+. Premierowe odcinki śledzi 306 tys. widzów (szczegółowe dane)
Premierowe odcinki „Belfra 2” na antenie Canal+ ogląda średnio 306 tys. widzów, o 52 tys. osób więcej niż gromadził początek pierwszego sezonu. Stacja w czasie emisji hitowego cyklu ma wielokrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników. Skumulowany zasięg premierowych odcinków produkcji wyniósł 890 tys. osób.
więcej
|
Reporterka Nowa TV miała prawo do dziennikarskiej prowokacji i jest niewinna
Dziennikarka stacji Nowa TV, Iwona Poreda-Łakomska, została ostatecznie oczyszczona przez sąd w Łomży z zarzutów, jakie ciążyły na niej od czasu styczniowej prowokacji. Udawała wówczas współpracowniczkę szefa MSWiA i prosiła policję o podwiezienie.
więcej
|
1,55 mln widzów ,,Pierwszej miłości". Polsat wygrywa z konkurencją
Jesienią br. serial „Pierwsza miłość” gromadzi średnio 1,55 mln widzów, o 190 tys. osób mniej niż w jesiennej ramówce rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu jest jednak nadal liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Turner Sports i Intel pokażą mecze NBA w technologii VR
Sieć Turner Sports rozpoczęła współpracę z koncernem Intel, dzięki której kibice ligi NBA będą mogli oglądać jej rozgrywki w technologii wirtualnej rzeczywistości. Do odbioru meczów w środowisku VR konieczne będą gogle oraz specjalna aplikacja opracowana przez partnerów projektu.
więcej
|
,,Damy i wieśniaczki. Za granicą" - polsko-ukraińskie reality od 11 listopada w TTV
W sobotę 11 listopada br. telewizja TTV wyemituje dwa premierowe odcinki nowego programu „Damy i wieśniaczki. Za granicą”, w którym Polki i Ukrainki zamieniają się miejscami. Przy projekcie współpracowały wspólnie stacje TTV i 1+1.
więcej
|
Po awanturze w studiu ,,Sprawy dla reportera" wywołanej przez prezesa Dzielnego Taty program nagrano bez niego
Michał Fabisiak, prezes Stowarzyszenia Dzielny Tata, podczas nagrania „Sprawy dla reportera” wbrew woli ekipy programu i innych gości prowadził transmisję na żywo na Facebooku. Został wyprowadzony ze studia przez ochronę, a program nagrano z udziałem jego współpracowniczki. Elżbieta Jaworowicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że pierwszy raz zakłócono w taki sposób nagranie.
więcej
|
Specjalna ramówka TVP z okazji Narodowego Święta Niepodległości
W sobotę, 11 listopada 2018 roku odbędzie się 99. rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości. Oficjalne uroczystości upamiętniające to wydarzenie, jak i również inne specjalne programy, pokaże Telewizja Polska.
więcej
|
Alwalid ibn Talal sprzedał 6 procent akcji 21st Century Fox kluczowych dla dominacji Murdochów
Saudyjski miliarder Alwalid ibn Talal sprzedał należące do niego 6 procent akcji koncernu 21st Century Fox. Transakcja wystawiła na niebezpieczeństwo dominację w spółce Ruperta Murdocha i jego synów, bowiem w przeszłości udziały Alwalida ibn Talala wspierały forsowanie wśród udziałowców decyzji podejmowanych przez Murdocha.
więcej
|
,,AMC Visionaries: Robert Kirkman's Secret History of Comics" w AMC
15 stycznia 2018 roku AMC rozpocznie emisję serii „AMC Visionaries: Robert Kirkman’s Secret History of Comics”.
więcej
|
|
|
Króliki w kampanii Ministerstwa Zdrowia banalizują temat prokreacji i pomijają matki (opinie)
Kampania Ministerstwa Zdrowia, w której zachętę do zdrowego stylu życia i posiadania wielu dzieci przedstawiono poprzez metaforę z królikami, trywializuje temat prokreacji i rodzin wielodzietnych, przypomina raczej dosadny mem internetowy niż przekaz w wiarygodnymi argumentami - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych.
więcej
|
MEC obronił zlecenie obsługi mediowej IKEA Reatil
Sieć sklepów IKEA Retail rozstrzygnęła - rozpoczęty w sierpniu - lokalny przetarg na obsługę mediową. Zlecenie obronił dom mediowy MEC, który pracuje dla marketera od kilku lat.
więcej
|
,,W Święta zamień się w słuch" w bożonarodzeniowej kampanii IKEA (wideo)
Sieć sklepów IKEA rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Akcję, w której jako lektor występuje Bartosz „Fisz” Waglewski, przygotowały firmy marketingowe Saatchi & Saatchi IS i MEC.
więcej
|
Krystyna Czubówna opisuje zwyczaje królików, żab i gołębi w kampanii ,,PolecamBank" (wideo)
Nowa kampania reklamowa mBanku, promująca program „PolecamBank”, jest utrzymana w konwencji krótkich filmów przyrodniczych, których lektorką jest Krystyna Czubówna.
więcej
|
Sery żółte Hochland w nowych opakowaniach reklamowane jako ,,wolne od GMO" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamujące sery żółte Hochland w zmienionych wersjach i nowych opakowaniach. Akcję, w której bierze udział dietetyczka Agnieszka Leciejewska, przygotowały i realizują firmy Just i Value Media.
więcej
|
Spot od Ogilvy&Mather reklamuje ciasteczka Krakuski Duelki (wideo)
Wystartowała kampania promująca Duelki - ciasteczka marki Krakuski. Kreację i kampanię przygotowała agencja Ogilvy&Mather, spot reklamowy wyprodukował dom produkcyjny Papaya.
więcej
|
Dorota Wellman ambasadorką akcji ,,Adoptuj pszczołę"
Dziennikarka i prezenterka Dorota Wellman została ambasadorką jubileuszowej edycji akcji społecznej Greenpeace Polska na rzecz ochrony pszczół miodnych i dziko żyjących „Adoptuj pszczołę".
więcej
|
Polsat Media będzie pozyskiwać reklamy dla Screen Network
Biuro reklamy Polsat Media na mocy zawartej właśnie umowy będzie zajmować się sprzedaż oferty reklamowej firmy Screen Network (należącej do Grupy 4fun Media), kontrolującej ok. 80 tys. ekranów indoorowych i outdoorowych.
więcej
|
Robert Lewandowski producentem wykonawczym nowej płyty Donatana
Robert Lewandowski został producentem wykonawczym płyty muzyka Donatana, która w najbliższym czasie ukaże się na rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Coca-Cola odpowiada reklamą na zniesienie zakazu prowadzenia aut przez Saudyjki
Coca-Cola przygotowała specjalną reklamę, nawiązującą do decyzji króla Arabii Saudyjskiej o zniesieniu zakazu prowadzenia aut przez kobiety w tym kraju.
więcej
|
McDonald's promuje się jako pracodawca kampanią ,,Witamy w McDonald's"
Wystartowała kampania wspierająca wizerunek McDonald’s na rynku pracy. Za działania pod hasłem „Witamy w McDonald’s” odpowiadają MJCC, DDB&tribal, Isobar Poland Group, OMD i 24/7Communication.
więcej
|
Havas przejął malezyjską agencję Immerse, chce zwiększyć ekspansję na rynku azjatyckim
Francuski holding Havas kupił malezyjską agencję startegiczno-kreatywną Immerse.
więcej
|
CCC rezygnuje ze sponsorowania Polskiego Związku Kolarskiego. ,,Utrata zaufania do zarządu"
Firma obuwnicza CCC w trybie natychmiastowym wycofała się z dalszego sponsorowania Polskiego Związku Kolarskiego. Prezes spółki Dariusz Miłek uzasadniał to utratą zaufania do zarządu związku.
więcej
|
Pastylki na gardło Isla reklamowane w telewizji
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa firmy farmaceutycznej Salveo, przedstawiciela producenta pastylek na ból gardła Isla. Akcję przygotował dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Mateusz Nowak: z Medicover do Cube Group
Mateusz Nowak zaczął pracę jako media manager w agencji performance marketingowej Cube Group. Wcześniej pracował m.in. w Medicover i Grupie Interia.
więcej
|
Ruszyła kampania Wirtualnego Sztetla - portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Ruszyła międzynarodowa kampania zachęcająca do odwiedzania Wirtualnego Sztetla - portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Za realizację działań odpowiada spółka Mastermind Media (należąca do grupy AdNext).
więcej
|
Łukasz Fijałkowski: z Brain Juice do Green Parrot
Łukasz Fijałkowski objął funkcję specjalisty ds. social media Green Parrot. Poprzednio związany był z Brain Juice.
więcej
|
Wszystkie drogi prowadzą do Lizbony (relacja z Web Summit)
Web Summit powstał w 2010 roku jako idea łączenia ludzi biznesu technologicznego. Obecnie jest to jedna z najważniejszych imprez na świecie. Po co tu jesteśmy? Technologia odwraca do góry nogami wszytko - społeczeństwo, politykę, biznes. Wywiera wpływ na nasze życie – o wszystkim co najważniejsze na tegorocznym evencie Web Summit piszą dla Wirtualnemedia.pl z Lizbony Aleksandra Bujnowska, digital director i Wiola Łada-Szewczenko, head of Ecselis z Havas Media Group.
więcej
|
|
|
Gremi Media debiutuje na NewConnect, Grzegorz Hajdarowicz zapowiada przejęcia w internecie
Spółka Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Uważam Rze” zadebiutowała na rynku NewConnect. W pierwszym dniu notowań akcje firmy osiągnęły kurs 147 złotych. Grzegorz Hajdarowicz, przewodniczący rady nadzorczej Gremi Media, zapowiada przeznaczenie środków ze sprzedaży udziałów na przejęcia innych podmiotów, szczególnie tych w segmencie internetowym.
więcej
|
Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania powołani do zarządu Agory
Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania zostali nowymi członkami zarządu Agory. Decyzję podjęło nadzwyczajne walne zgromadzenie spółki.
więcej
|
W ,,Polityce" Jarosław Kaczyński skarykaturowany przy tekście, w którym nie ma o nim słowa. ,,Ilustrator miał taką wizję"
W nowym numerze „Polityki” grafika z karykaturą Jarosława Kaczyńskiego jako wampirem została zamieszczona jako ilustracja do artykułu o antynaukowych teoriach i tego typu działaniach Kościoła. W tekście nie pada nazwisko Kaczyńskiego i jest mało wzmianek o bieżącej polityce. - Dla autora ilustracji sylwetka Kaczyńskiego symbolizuje pewne siły, które są opisane w artykule: rezygnację z racjonalnej analizy na rzecz lęków, straszenia - tłumaczy Artur Podgórski z redakcji „Polityki”.
więcej
|
Axel Springer z większymi przychodami i zyskiem, segment cyfrowy motorem wzrostów
W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2017 roku koncern Axel Springer zanotował wzrost przychodów o 7 procent, a zysk przed opodatkowaniem zamknął się kwotą ponad 473 milionów euro. Z górą 70 procent przychodów wygenerował u wydawcy segment cyfrowy.
więcej
|
Marcin Dobski odchodzi z ,,Rzeczpospolitej"
Dziennikarz polityczny Marcin Dobski po dwóch latach odchodzi z redakcji „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), ponieważ otrzymał inną propozycję pracy.
więcej
|
Bauer wydaje testowy numer pisma ,,Durszlak". Redaktorem naczelnym Katarzyna Laskowska
Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek nowy magazyn kulinarny „Durszlak”. Pismo w ramach testów ukaże się na rynku 22 listopada. Redaktorem naczelnym jest Katarzyna Laskowska.
więcej
|
Sławomir Sierakowski na stałe w ,,Polityce"
Sławomir Sierakowski dołączył do zespołu redakcyjnego tygodnika „Polityka”. Wcześniej z współpracował z pismem, przez wiele lat był też redaktorem naczelnym „Krytyki Politycznej”.
więcej
|
Protest Centrum Monitoringu Wolności Prasy przeciwko rezolucji niemieckich dziennikarzy, zarzucającej Polsce łamanie wolności prasy
Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy SDP zaprotestowało przeciwko rezolucji Niemieckiego Związku Dziennikarzy, w której krytycznie oceniono sytuację prasy w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. - Media w Polsce funkcjonują według demokratycznie stanowionego prawa - pisze w proteście Jolanta Hajdasz, szefowa CMWP.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami sprzedaży w sierpniu. ,,Telemax" zyskał najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w sierpniu 2017 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
więcej
|
W Zabrzu powstanie Kino Helios, otwarcie w 2020 roku
Na terenie centrum handlowego IKEA w Zabrzu powstanie 8-salowe kino sieci Helios z miejscami dla ok. 1500 widzów. Otwarcie obiektu jest planowane na 2020 rok.
więcej
|
|
|
YouTube, Google i Ceneo mocno w górę, Instagram i Snapchat w dół (Gemius/PBI z października)
W październiku prawie wszystkie czołowe serwisy i wydawcy internetowy osiągnęli wzrosty odwiedzalności w skali miesiąca. Najwięcej zyskały YouTube, Google.com. i Ceneo. Spadki zanotowały natomiast aplikacje mobilne Mapy, Muzyka Google Play, Instagram i Snapchat.
więcej
|
Brand24 wejdzie na NewConnect w 2018 roku. ,,Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania"
Zajmujący się monitorowaniem treści w internecie startup Brand24 ujawnił zamiar debiutu na parkiecie NewConnect na początku 2018 roku. Cenę emisyjną akcji w ofercie prywatnej ustalono na 31,76 złotych, co w efekcie przyniesie firmie 3,5 mln zł. - Środki przeznaczymy na rozbudowę naszego zespołu informatyków, a w efekcie - rozwój naszej technologii, a także zwiększenie comiesięcznych budżetów przeznaczanych na akwizycję nowych klientów. Wejście na giełdę to będzie jedynie techniczny proces wprowadzenia udziałów do obiegu - zapewnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24.
więcej
|
Snap Inc. ze stratą 443 milionów dolarów, okulary Spectacles sprzedażową porażką
Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat w III kwartale 2017 roku zanotowała przychody wyższe o 62 procent, jednak rynek oczekiwał o wiele lepszego wyniku. Dodatkowo spółka wykazała 443 miliony straty netto, z czego 40 milionów straciła z powodu słabej sprzedaży okularów Spectacles.
więcej
|
Twitter wprowadza opcję Promote Mode do automatycznego promowania tweetów od marek
Twitter poinformował o udostępnieniu swoim partnerom biznesowym narzędzia o nazwie Promote Mode. Jest to opcja pozwalająca w sposób automatyczny promować wpisy pochodzące od konkretnej marki czy firmy. Miesięczna opłata za korzystanie z Promote Mode wynosi 99 dolarów.
więcej
|
Do Instagram Stories można dokładać treści starsze niż 24 godziny
Instagram wprowadza zmianę w Stories - użytkownicy będą mogli dodawać do tej sekcji treści z urządzeń mobilnych niezależnie od tego kiedy zostały wykonane. Do tej pory można było dodać tylko zdjęcia i wideo z poprzedzającej doby.
więcej
|
Bezpłatny internet podczas lotu tylko w Norwegian Air Shuttle i Emirates, nie ma go w Ryanair, WizzAir i PLL LOT
Spośród najpopularniejszych wśród Polaków linii tylko dwie – Norwegian Air Shuttle i Emirates – oferują bezpłatny dostęp do internetu podczas lotu - wynika z analizy przeprowadzonej przez zespół wyszukiwarki Kayak.pl.
więcej
|
Twitter podwaja limit znaków we wpisach na stałe
Twitter na stałe zwiększa limit znaków w jednym wpisie ze 140 do 280. Zmiana nie obejmie jedynie wiadomości po japońsku, koreańsku i chińsku.
więcej
|
Różne branże tworzą gotowe kodeksy postępowania o ochronie danych. GIODO opiniuje pierwsze takie dokumenty
Przepisy o ochronie danych osobowych, które zaczną obowiązywać od maja przyszłego roku, przewidują stworzenie branżowych kodeksów postępowania w tym zakresie. Mają ułatwić administratorom wdrażanie i stosowanie się do nowej regulacji, która na poziomie przyjętej dyrektywy jest dość ogólna. Kodeksy nie będą obowiązkowe, ale w razie kontroli lub incydentów naruszenia bezpieczeństwa mogą zapewnić przychylność GIODO. Część branż już przesłała je do zaopiniowania.
więcej
|
|
|