|
|
|
|
|
|
|
Player i nc+ ze wspólną ofertą online. ,,Rynek i konsumenci się zmieniają, należy się dostosować"
Wczoraj Grupa TVN i nc+ zaprezentowały nowa ofertę platformy Player, w której użytkownik może kupić dostęp do kanałów płatnej telewizji, kolekcji VoD oraz kanałów premium HBO i Canal+. - Robimy dużą rewolucję: dajemy najlepsze treści z dostępem na 30 dni. Są klienci, którzy cenią sobie wolność - opisuje Jacek Balicki, wiceprezes nc+ ds. marketingu. - Dla nich oferta Player+ jest idealna - tłumaczy Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.
więcej
|
Sławomir Bardski z TVP wśród kandydatów na dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwo Narodowego ogłosiło siedmioro kandydatów zakwalifikowanych do konkursu na dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Jednym z nich jest Sławomir Bardski pracujący w Telewizji Polskiej.
więcej
|
Spadła oglądalność czołowych stacji muzycznych, MTV Music Polska z gorszymi wynikami od VIVA Polska
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w październiku br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największymi wzrostami w zestawieniu ex aequo pochwalić się mogły trzy stacje: Eska TV Extra, NUTA.TV i VH1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wpływy i zysk ATM Grupy wzrosły m.in. dzięki nowym produkcjom tv i obsłudze The World Games
W trzech kwartałach br. ATM Grupa osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 43,3 proc. do 174,7 mln zł oraz zysku netto o 31,3 proc. do 20,88 mln zł. Najbardziej zwiększyły się wyniki firmy z segmencie produkcji telewizyjnej (m.in. dzięki realizacji nowych programów i seriali), zarządzania aktywami trwałymi (m.in. dzięki obsłudze The World Games 2017) oraz działalności pozostałej (m.in. dzięki sprzedaży domów).
więcej
|
Plebiscyt ,,Przeglądu Sportowego" na Najlepszego Sportowca Polski po 15 latach znika z TVP, Polsat nowym współorganizatorem
Współorganizatorem nowej edycji plebiscytu „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) na Najlepszego Sportowca Polski będzie Telewizja Polsat. Tym samym „PS” zakończył 15-letnią współpracę w tym zakresie z Telewizją Polską.
więcej
|
TVP2 w Nowy Rok rozpocznie emisję ,,The Voice Kids" (zobacz spot)
W poniedziałek, 1 stycznia 2018 roku telewizyjna Dwójka wyemituje pierwszy odcinek nowego talent-show „The Voice Kids”. Kolejne odcinki będą pokazywane w soboty. Nadawca właśnie udostępnił promocyjny spot programu.
więcej
|
Będzie dekoder z Playerem, kanałami premium i stacjami naziemnymi. ,,Wszystko w jednym interfejcie"
Grupa TVN i platforma nc+ przygotowały set-top box, który niebawem ma trafić na rynek. Urządzenie podłączone do internetu umożliwi dostęp do pełnej oferty Playera (w tym Canal+ i HBO), a po podłączeniu anteny - także do kanałów naziemnych. - Oprogramowanie jest prawie gotowe. Data wprowadzenia boxu zależy od testów technicznych - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.
więcej
|
|
|
Producenci słodyczy mniej reklamują się w telewizji i radiu. W górę Wedel i Mondelez, w dół Wawel (TOP5)
Przez trzy kwartały br. producenci słodyczy czekoladowych wydali na reklamy w tradycyjnych mediach zaledwie 0,3 proc. mniej niż rok wcześniej. Mocno ograniczyli wydatki w radiu i telewizji, zwiększając je natomiast w magazynach, gazetach i kinach. Największym reklamodawcą kategorii jest Ferrero Polska, Wawel ograniczył wydatki w największym stopniu.
więcej
|
Marketerzy, działy zakupów i klienci tworzą Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej
W piątek 24 listopada zostanie podpisana Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej, wypracowana przez stowarzyszenia branży komunikacyjnej, działy procurmentu oraz klientów. Dokument wprowadza standaryzację procesów zakupów usług marketingowych, za czym idzie optymalizacja ich kosztów.
więcej
|
Wojciech Piwocki media development directorem w IMS
Wojciech Piwocki objął stanowisko media development directora w firmie IMS zajmującej się tzw. marketingiem sensorycznym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w Grupie naTemat i Agencji Reklamy Polskiego Radia.
więcej
|
Marcin Gaworski w radzie nadzorczej SAR, Anna Lubowska, Renata Wasiak-Sosnowska oraz Jakub Bierzyński w składzie sądu koleżeńskiego
Do rady nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji SAR dołączył Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Sąd koleżeński organizacji został wzmocniony o Annę Lubowską, Renatę Wasiak-Sosnowską oraz Jakuba Bierzyńskiego.
więcej
|
Marian Dziędziel jako morderca środowiska w kampanii antysmogowej ,,Nie truj sąsiada"
Wystartowała kolejna odsłona akcji „Nie truj sąsiada”, zwracającej uwagę na szkodliwe skutki smogu. Jej inicjatorami są Związek Gmin i Powiatów Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego oraz portal Planergia.pl. W najnowszym spocie, przygotowanym przez Exa Studio, główną rolę zagrał Marian Dziędziel.
więcej
|
,,Rozrywka bez kagańca" - rusza kampania wprowadzająca na rynek player+ autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt
Pod hasłem „Rozrywka bez kagańca” wystartowała kampania wprowadzająca player+ - wspólną ofertę TVN oraz ITI Neovision, operatora platformy telewizyjnej nc+, udostępnioną w ramach serwisu player. Za jej przygotowanie odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt, która zdobyła zlecenie w wyniku wygranego przetargu.
więcej
|
Ministerstwo Zdrowia szuka w konkursie agencji do kampanii nt. postaw prozdrowotnych
Resort zdrowia ogłosił konkurs na opracowanie kampanii informacyjno-edukacyjno-promocyjnej na temat postaw prozdrowotnych oraz na rzecz zwiększenia zgłaszalności społeczeństwa na badania. Nagrodą dla zwycięzcy jest 150 tys. zł.
więcej
|
Rzecznik Praw Obywatelskich z akcją ,,16 dni przeciw przemocy wobec kobiet"
W sobotę, 25 listopada przypada Międzynarodowy Dzień Przeciwko Przemocy Wobec Kobiet. Tego dnia rusza akcja Rzecznika Praw Obywatelskich „16 dni przeciw przemocy wobec kobiet”, podkreślająca, że prawa kobiet są prawami człowieka. Potrwa do 10 grudnia - Międzynarodowego Dnia Praw Człowieka.
więcej
|
Karateka ,,przebija ceny innych sklepów" w świątecznej kampanii OleOle.pl
Rusza świąteczna akcja sklepu internetowego OleOle.pl pod hasłem „Prze!BIJEMY ceny innych sklepów". Za jej przygotowanie odpowiadają Kiss digital i Mangusta Film.
więcej
|
Dentsu Aegis kupiło holenderską firmę Oxyma Group
Sieć Dentsu Aegis ogłosiła przejęcie holenderskiej firmy Oxyma Group specjalizującej się w performance marketingu. Pięć agencji należących do Oxyma zostanie przemianowanych na Merkle.
więcej
|
Formuła 1 pierwszy raz szuka agencji do globalnej obsługi mediowej
Formuła 1 zamierza zatrudnić agencję do globalnej obsługi mediowej. Robi to pierwszy raz w swojej historii. Nawiązanie współpracy z wybraną firmą ma służyć promocji sportu i pozyskaniu nowych fanów.
więcej
|
Klienci Biedronki zebrali już 6 mln świeżaków, o 1,5 mln więcej niż rok temu
W ramach tegorocznej promocji „Gang świeżaków” klienci sklepów Biedronka za punkty zebrane za zakupy odebrali już ponad 6 mln sztuk tych pluszaków. Rok temu rozeszło się 4,6 mln maskotek - zarówno zdobytych w promocji, jak i kupionych.
więcej
|
Grupa IMS z 14-procentowym wzrostem przychodu w III kwartale 2017 r.
Grupa IMS, zajmująca się marketingiem sensorycznym, w trzecim kwartale br. odnotowała wzrost przychodu o 14 proc. w relacji rdr. Grupa podtrzymała swoją prognozę finansową, zgodnie z którą planuje zakończyć rok z przychodami na poziomie 47,5 mln zł, zyskiem operacyjnym na poziomie 9,5 mln zł, EBITDA 13,5 mln zł oraz zyskiem netto przypisanym akcjonariuszom jednostki dominującej 7 mln zł.
więcej
|
Sony promuje designerskie telewizory OLED A1
Rozpoczęła się kampania reklamowa Sony Polska promująca telewizory Sony z serii A1. Za jej realizację odpowiada agencja Charlie Warsaw.
więcej
|
|
|
Plebiscyt ,,Przeglądu Sportowego" na Najlepszego Sportowca Polski po 15 latach znika z TVP, Polsat nowym współorganizatorem
Współorganizatorem nowej edycji plebiscytu „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) na Najlepszego Sportowca Polski będzie Telewizja Polsat. Tym samym „PS” zakończył 15-letnią współpracę w tym zakresie z Telewizją Polską.
więcej
|
Marcin Nowak po 7 latach odchodzi z ,,Dziennika Zachodniego". ,,Nie do końca moja decyzja"
Wydawca i menadżer regionalnych serwisów internetowych w „Dzienniku Zachodnim” (Polska Press Grupa) Marcin Nowak po 7 latach pracy odchodzi z wydawnictwa - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. - To nie była do końca moja decyzja, chciałbym teraz odpocząć i przestawić priorytety - mówi nam Nowak.
więcej
|
Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne na minusie. ,,Świat Wiedzy" i ,,Newsweek Historia" najchętniej kupowane
W sierpniu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „Newsweek Historia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Avanti" z aplikacją pozwalającą na internetowe zakupy z poziomu drukowanego magazynu
Miesięcznik „Avanti” (Agora) wprowadza nową aplikację zakupową. Czytelniczki mogą z jej pomocą skanować strony pisma z interesującymi je ofertami i bezpośrednio przenosić się do oferujących je sklepów internetowych.
więcej
|
|
|
Player i nc+ ze wspólną ofertą online. ,,Rynek i konsumenci się zmieniają, należy się dostosować"
Wczoraj Grupa TVN i nc+ zaprezentowały nowa ofertę platformy Player, w której użytkownik może kupić dostęp do kanałów płatnej telewizji, kolekcji VoD oraz kanałów premium HBO i Canal+. - Robimy dużą rewolucję: dajemy najlepsze treści z dostępem na 30 dni. Są klienci, którzy cenią sobie wolność - opisuje Jacek Balicki, wiceprezes nc+ ds. marketingu. - Dla nich oferta Player+ jest idealna - tłumaczy Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.
więcej
|
Znamy obsadę polskiej edycji ,,Saturday Night Live". Producentem Jurek Dzięgielewski
Od 2 grudnia platforma wideo na żądanie Showmax będzie emitować polską wersję słynnego amerykańskiego show z gatunku late night "Saturday Night Live". - To bardzo ekscytujące wprowadzać ten legendarny format do Polski. Niewiele dostaje się takich szans - mówi Wirtualnemedia.pl Jurek Dzięgielewski, producent SNL Polska z ramienia Showmax.
więcej
|
Czarny Piątek to nie Black Friday w USA, dla wielu sprzedawców to marketingowy wybieg (opinie)
Tegoroczny Czarny Piątek przypadający na 24 listopada to potencjalnie okazja do zakupu wielu produktów w okazyjnych cenach. Badania wskazują, że dzień ten generuje większy ruch w polskich sklepach, jednak wciąż większość Polaków nie kojarzy tego dnia jako okazję do udanych zakupów, a według ekspertów polskiemu Czarnemu Piątkowi nadal daleko do Black Friday w Stanach Zjednoczonych. - Promocje w Czarny Piątek mają sens zarówno dla sprzedawców, jak klientów, jednak skala obniżek mocno odbiega od tych w USA, a dla niektórych sklepów ten dzień to jedynie chwyt marketingowy - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Jolanta Tkaczyk, Marek Molicki, Mariusz Chmurzyński i Daniel Zawiliński.
więcej
|
Serwisy z memami dalej tracą. Liderem Demotywatory przed Kwejkiem, mocno w dół Bezuzyteczna i Pudelekx (TOP15)
Wśród witryn ze śmiesznymi multimediami i ciekawostkami najwięcej użytkowników mają niezmiennie Demotywatory.pl i Kwejk.pl. Natomiast najwięcej czasu internauci spędzili średnio na stronach Jbzdy.pl i Joeminster.org. W skali roku duże spadki odwiedzalności zanotowały Bezuzyteczna.pl i Pudelekx.pl, a spore wzrosty - Podaj.to i Mistrzowie.org.
więcej
|
Właściciel CDA.pl chce sprzedać akcje za 5,5 mln zł. Serwis ma 75 tys. subskrybentów, 8 mln zł wpływów i 1,9 mln zł zysku w I połowie br.
Firma CwMedia, właściciel serwisu CDA.pl, chce pozyskać maksymalnie 5,5 mln zł ze sprzedaży swoich nowych akcji i na początku przyszłego zadebiutować na NewConnect. Płatna oferta CDA.pl na koniec czerwca br. miała 74,7 tys. użytkowników i w zeszłym półroczu zapewniła spółce 76,6 proc. wpływów wynoszących 8,02 mln zł.
więcej
|
Play wplątany w polityczną kłótnię na Twitterze. ,,Nasi pracownicy mogą wyrażać własne poglądy, ale najlepiej bez podawania pracodawcy"
W środę na Twitterze rozgorzała gorąca dyskusja na tematy polityczne. Szybko przerodziła się ona w kłótnię z użyciem wulgarnych słów, którymi adwersarze obrzucali się nawzajem. Aktywnym uczestnikiem wymiany tweetów okazał się jeden z biznesowych współpracowników sieci Play, w efekcie na operatora posypały się oskarżenia o polityczną stronniczość i tolerowanie hejtu. W odpowiedzi Michał Gruszka, rzecznik Play w nagraniu wideo wyjaśnił, że firma jest apolityczna, ale jej pracownicy mają prawo do wyrażania własnych poglądów. Poprosił jednak, by podczas gorących dyskusji w sieci ukrywali miejsce swojej pracy.
więcej
|
Robert Bednarski: 5 lat Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej
- 5 lat nie wydaje się okresem, w którym może dojść do epokowych przemian. Jednak w obszarze technologii i marketingu, tego jak komunikujemy się ze sobą, konsumujemy treści w Internecie, ostatnie pół dekady to czas ogromnej transformacji. Facebook był w samym jej centrum - ocenia Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.
więcej
|
Golden Sand Bank Sławomira Lachowskiego i IBM uruchomią wspólnie cyfrowy bank
Sławomir Lachowski, twórca mBanku i prezes Golden Sand Bank oraz koncern IBM zapowiedzieli uruchomienie w ciągu 6 miesięcy nowego, w pełni cyfrowego banku ze zdalną dostępnością klientów do wszystkich usług. Bank zostanie oparty na rozwiązaniach chmurowych opracowanych przez IBM. - Naszą grupą docelową są zamożni klienci, obywatele zdigitalizowanego świata - wyjaśnia Sławomir Lachowski.
więcej
|
Będzie dekoder z Playerem, kanałami premium i stacjami naziemnymi. ,,Wszystko w jednym interfejcie"
Grupa TVN i platforma nc+ przygotowały set-top box, który niebawem ma trafić na rynek. Urządzenie podłączone do internetu umożliwi dostęp do pełnej oferty Playera (w tym Canal+ i HBO), a po podłączeniu anteny - także do kanałów naziemnych. - Oprogramowanie jest prawie gotowe. Data wprowadzenia boxu zależy od testów technicznych - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.
więcej
|
YouTube będzie usuwał brutalne treści udające filmy dla dzieci
YouTube zapowiedział wprowadzenie mechanizmów chroniących lepiej niż dotąd dzieci przed treściami nieodpowiednimi dla nich. Chodzi o wyławianie i usuwanie klipów zapowiadanych jako niewinne, które w rzeczywistości przedstawiają brutalne treści groźne dla najmłodszych
więcej
|
,,The Crown 2" od 8 grudnia w Netflixie (wideo)
Netflix zaprezentował klip ze swoimi grudniowymi premierami. Jedną z najciekawszych pozycji jest bez wątpienia drugi sezon znakomicie ocenianego serialu "The Crown". Ponadto coś dla siebie znajdą miłośnicy ekranizacji komiksów Marvela i science fiction.
więcej
|
Interia z odświeżoną aplikacją na iOS: nowy układ, sekcja z prognozą pogody
Aplikacja mobilna portalu Interia.pl na iOS została udostępniona w zmienionej wersji. Niebawem portal zmodyfikuje swoją aplikację na Androida.
więcej
|
|
|