|
|
|
|
|
|
|
nc+ zadowolona z transmisji meczu w jakości 4K. Seriale w 4K trafią do Player+
Platforma nc+ jest zadowolona z transmisji meczu Borussia-Tottenham przeprowadzonej tydzień temu w jakości 4K. W przyszłości w takim standardzie będą emitowane seriale oryginalne. - Będziemy starali się te treści pokazać w Playerze w ofercie Player+. Na razie pracujemy technicznie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes zarządu ds. marketingu w nc+.
więcej
|
,,Zasada przyjemności" - nowy serial Canal+ w koprodukcji z Czechami i Ukrainą. Grają Buczkowska, Baka i Gonera
W Warszawie rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu kryminalnego pt. „Zasada przyjemności”. Jest to międzynarodowa koprodukcja polskiego Canal+ oraz nadawców z Czech i Ukrainy. Główne role zagrają Małgorzata Buczkowska, Karel Roden i Sergiej Strelnikow. W obsadzie pojawią się także m.in. Mirosław Baka i Robert Gonera.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz" stracił 1,02 mln widzów. 9,63 mln zł z reklam
18. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 3,02 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 16. serii, widownia produkcji spadła o 1,02 mln oglądających. Serial nadal dawał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 9,63 mln zł.
więcej
|
,,Przyjaciółki" ze stabilną widownią. 27,82 mln zł z reklam
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 1,95 mln osób, czyli tyle samo ile śledziło pokazywaną rok temu ósmą edycję produkcji. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 27,82 mln zł.
więcej
|
,,Pierwsza randka 2" z milionem widzów. TVP2 przegrała z konkurencją
Drugi sezon „Pierwszej randki” gromadził średnio 1,07 mln osób, o 150 tys. widzów więcej niż pokazywany w tym paśmie jesienią ub.r. misyjny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”. TVP2 w czasie emisji rozrywkowego programu przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 3,76 mln zł.
więcej
|
1,6 mln widzów ,,Naszego nowego domu". Wysoka oglądalność niedzielnych powtórek
„Nasz nowy dom” w jesiennym sezonie śledziło średnio 1,60 mln osób. Polsat w czasie emisji reality-show był czwarty w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 24,58 mln zł. Wyższą widownię od premier gromadziły powtórki produkcji emitowane w niedzielnym access prime-time, które śledziło 1,66 mln osób.
więcej
|
TVP1 i TVP2 najchętniej oglądane przez starszych widzów. TVN z widownią miejską i dobrze zarabiającą, Polsat - z wiejską
Cztery główne stacje telewizyjne zdecydowanie chętniej oglądają kobiety niż mężczyźni. TVP1 i TVP2 najwyższe wyniki oglądalności notują wśród osób starszych. TVN cechuje się widownią miejską i z wysokimi dochodami, a Polsat - widownią wiejską i z niskimi dochodami - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" zadebiutowało w niedzielę. ,,Budujemy konsekwentnie jedno pasmo"
Od 26 listopada, poranne pasmo TVP2 „Pytanie na Śniadanie”, nadawane jest także w niedzielę. Prowadzącymi są Tomasz Kammel i Marzena Rogalska, na zmianę z Marceliną Zawadzką i Tomaszem Wolnym. - Możemy w końcu konsekwentnie budować jedno pasmo, to jest naturalny krok w rozwoju programu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, szefowa programu.
więcej
|
Telewizja Polska uruchomiła serwis Tygodnik.tvp.pl, szefem Dominik Zdort
Ruszył publicystyczny serwis Tygodnik.tvp.pl, w którym w każdy weekend będzie publikowanych kilkanaście dłuższych tekstów o różnej tematyce. Szefem witryny jest Dominik Zdort, a jej stałym współpracownikami m.in. dziennikarz sportowy TVP Przemysław Babiarz i rysownik Andrzej Krauze.
więcej
|
Orange TV: Eleven Sports 1 w jakości 4K, Netflix w menu dekoderów
Do oferty Orange TV dodano kanał Eleven Sports 1 w jakości 4K, który przez najbliższe 6 miesięcy będzie tam dostępny na wyłączność. Użytkownicy dekodera 4K w Orange TV zyskali też łatwiejszy dostęp do Netflixa, za który niebawem będzie można płacić w ramach wspólnej faktury z Orange.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności, TVP Info najwyżej wśród stacji tematycznych. Rekordowy wzrost HGTV (top 150)
W październiku br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVP Info, a z nowych kanałów najwyżej uplasował się Super Polsat. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Tajemnica Elise" w TVP2. Francuski miniserial zastąpi kulinarny teleturniej ,,Bake off - Ale ciacho!"
Od 27 listopada 2017 roku TVP2 rozpocznie emisję nowego francuskiego miniserialu „Tajemnica Elise”, który w swoim paśmie zastąpi kulinarny teleturniej „Bake off - Ale ciacho!”.
więcej
|
,,Misja Eksplorer" w Canal+ Discovery
Od 1 grudnia 2017 roku Canal+ Discovery rozpocznie emisję dokumentalnej serii „Misja Eksplorer”.
więcej
|
Iwona Lisowska odpowiada za PR kanałów filmowych i seriali nc+
Iwona Lisowska dołączyła do zespołu PR platformy nc+ i objęła stanowisko koordynatora ds. kanałów filmowych i seriali.
więcej
|
Telewizja Polska i Polskie Radio dostaną 980 mln zł z budżetu. Prezydent Duda podpisał nowelizację budżetu 2017
Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy budżetowej na 2017 rok oraz nowelę ustawy okołobudżetowej - poinformowała Kancelaria Prezydenta RP. Zakłada ona m.in. przekazanie z tegorocznego budżetu państwa 980 mln zł Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu jako rekompensatę za wpływy z abonamentu rtv nieuzyskane wskutek zwolnień z tej opłaty niektórych grup społecznych.
więcej
|
TVN pokaże specjalne odcinki ,,Milionerów" z udziałem gwiazd ,,Listów do M. 3". ,,Grudniowy prezent dla widzów"
6 i 7 grudnia 2017 roku TVN pokaże specjalne odcinki „Milionerów”. Walkę o milion zł stoczą w nich gwiazdy filmu „Listy do M. 3”, a wygrane przekazane zostaną na cele charytatywne. - Przekonaliśmy się już, że takie specjalne odcinki „Milionerów” z gwiazdami są bardzo dobrze przyjmowane przez widzów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
|
|
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
W pierwszych trzech kwartałach br. wartość netto polskiego rynku reklamowego wyniosła 6,118 mld zł, o 1,2 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starcom. Procentowo reklama kinowa osiągnęła wyższy wzrost niż reklama internetowa, a najwyższe spadki zanotowały reklama w dziennikach i magazynach.
więcej
|
Spoty piwa w godz. 20-23 mają zniknąć w połowie 2018 r. Ministerstwo Zdrowia: zwolniony czas reklamowy wykupią inne firmy
Ministerstwo Zdrowia zgłosiło pod obrady rządu projekt nowelizacji ustaw o wychowaniu w trzeźwości i o bezpieczeństwie żywności zakładający m.in., że reklamy piwa będą mogły być emitowane w telewizji, radiu, kinach i teatrach tylko w godz. 23-6. Przepisy mają wejść w życie w połowie przyszłego roku.
więcej
|
Devil Energy krytykowany ze reklamę z hasłem ,,Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach..."
Producent napoju energetycznego Devil Energy najnowszą reklamą w social mediach oburzył wielu internautów. Mimo oskarżeń o seksizm nie przeprosił ani nie usunął grafiki z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach...”, tylko dodał jej nowy wariant z mężczyzną.
więcej
|
Artur Muszkiet odchodzi ze Ströer Digital Media
Po ponad trzech latach współpracy Artur Muszkiet odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego Ströer Digital Media. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane.
więcej
|
Isobar Polska obroniła w przetargu obsługę Provident Polska
Firma pożyczkowa Provident Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Zlecenie obroniła agencja Isobar Polska, pracująca dla tego klienta od 2015 roku.
więcej
|
Maciej Czech chief growth officerem w MullenLowe MediaHub
Maciej Czech po ośmiu latach pracy w domu mediowym MullenLowe MediaHub awansował na nowo utworzone stanowisko chief growth officera.
więcej
|
,,Rodzina Oddano" z Grabowskim i Oświecińskim to kampania aplikacji BeamUp (wideo)
Seria spotów „Rodziny Oddano” z Andrzejem Grabowskim i Tomaszem Oświecińskim w roli bezlitosnych windykatorów długów okazała się kampanią reklamową aplikacji mobilnej BeamUp ułatwiającej przesyłanie, odbieranie, dzielenie płatności między kilka osób.
więcej
|
Snapchat wprowadza nowe formaty reklamowe: Promoted Stories i Augmented Reality Trial
Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat wprowadził nowe formaty reklamowe z których mogą korzystać wszyscy partnerzy biznesowi. Nowością jest możliwość skomponowania z wielu treści pokazu slajdów w Snapchat Stories oraz format wykorzystujący zalety rozszerzonej rzeczywistości.
więcej
|
Zuchwały baranek w globalnej reklamie nowego SUV-a Volkswagena (wideo)
Koncern Volkswagen rozpoczął globalną kampanię promującą nowy SUV w ofercie - T-Roc. Bohaterem spotu jest mały, zuchwały i pewny siebie baranek. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Adam&Eve/DDB i DDB Berlin oraz dom mediowy PHD.
więcej
|
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z kampanią o rodzicielskiej odpowiedzialności
Pod hasłem „Rodzicielstwo to wyzwanie. Uważaj, żeby czegoś nie przegapić” rusza kampania fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Uczula rodziców na ochronę dzieci przed zagrożeniami czyhającymi w internecie.
więcej
|
Instytut Goethego w Krakowie z kampanią promującą kursy języka niemieckiego
Wystartowała akcja pod hasłem „Niemiecki - język nieobcy”, promująca kursy tego języka w krakowskim Instytucie Goethego. Kampanię przygotowała agencja Cięty Język.
więcej
|
Pepsi Max na Boże Narodzenie promuje nowe tradycje (wideo)
Koncern Pepsi w świątecznej kampanii Pepsi Max zachęca ludzi, by w Boże Narodzenie wypróbowali nowe świąteczne tradycje. Autorem reklam jest agencja AMV BBDO.
więcej
|
BSS Group zarządza wizerunkiem Michała Pazdana
Agencja BSS Group podpisała na wyłączność umowę z Michałem Pazdanem, obrońcą reprezentacji Polski.
więcej
|
Paulina Czajkowska, Marcin Piotrowski i Wojciech Spychalski w zespole agencji Whites
Agencja marketingu internetowego Whites powiększyła zespół. Dołączyli do niego Paulina Czajkowska jako marketing specialist, Marcin Piotrowski jako account manager oraz Wojciech Spychalski jako head of performance.
więcej
|
Jennifer Lopez w kampanii reklamowej Guess
Jennifer Lopez nawiązała współpracę z firmą odzieżową Guess.
więcej
|
|
|
Julia Przyłębska doniosła prokuraturze o tekstach Wojciecha Czuchnowskiego w ,,Gazecie Wyborczej"
Prezes Trybunału Konstytucyjnego Julia Przyłębska złożyła w prokuraturze okręgowej w Warszawie zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez redakcję „Gazety Wyborczej” (Agora) i jej dziennikarza Wojciecha Czuchnowskiego. Chodzi o październikową publikację dziennika sugerującą powiązania Przyłębskiej z służbami specjalnymi.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie do SDP: O co macie pretensję do niemieckich dziennikarzy? To Wy kłamiecie, a nie oni
Towarzystwo Dziennikarskie w liście do delegatów na zjeździe Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich skrytykowało ich uchwałę potępiającą rezolucję Związku Dziennikarzy Niemieckich zwracającą uwagę na zagrożenia wolności mediów w Polsce. - Nie chcemy, żeby Wasza uchwała była jedynym głosem dziennikarzy polskich w tej sprawie. Uważamy bowiem, że to nie nasi niemieccy koledzy kłamią - jak piszecie - ale Wy - uważa Towarzystwo Dziennikarskie.
więcej
|
Michał Witkowski po 2,5 latach wraca do ,,Wprost" jako felietonista
Pisarz Michał Witkowski został ponownie felietonistą tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). To stała współpraca i powrót felietonów Witkowskiego po 2,5 latach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem wśród pism ogrodniczych w sierpniu, ,,Magnolia" straciła najwięcej
W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej po trzech kwartałach, tylko ,,Rzeczpospolita" na plusie
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszych trzech kwartałach br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Adamczyk i Biedroń w polskiej wersji ,,Saturday Night Live". ,,W grze gigantyczne pieniądze"
W sobotę, 2 grudnia na platformie Showmax startuje polska wersja programu „Saturday Night Live”. Cztery pierwsze odcinki będzie można zobaczyć za darmo. - W grę wchodzą gigantyczne pieniądze - mówi dla Wirtualnemedia.pl Maciej Sojka, dyrektor zarządzający Showmax Polska.
więcej
|
Mars, Lidl, Adidas i inne duże marki wycofują reklamy z YouTube
Właściciele wielu globalnych marek, takich jak m.in. Mars, Adidas, Diageo czy Lidl wstrzymali emisję swoich reklam na YouTube po tym, jak okazało się, że ich spoty pojawiały się przy filmach z brutalnymi scenami bądź takimi, które są wykorzystywane jako pornografia dziecięca.
więcej
|
Artur Muszkiet odchodzi ze Ströer Digital Media
Po ponad trzech latach współpracy Artur Muszkiet odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego Ströer Digital Media. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane.
więcej
|
Joanna Sosnowska przechodzi z Wirtualnej Polski do DreamJay
Joanna Sosnowska po odejściu z Wirtualnej Polski od stycznia 2018 będzie pracowała dla startupowego projektu DreamJay przygotowującego technologię badającą sny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska uruchomiła serwis Tygodnik.tvp.pl, szefem Dominik Zdort
Ruszył publicystyczny serwis Tygodnik.tvp.pl, w którym w każdy weekend będzie publikowanych kilkanaście dłuższych tekstów o różnej tematyce. Szefem witryny jest Dominik Zdort, a jej stałym współpracownikami m.in. dziennikarz sportowy TVP Przemysław Babiarz i rysownik Andrzej Krauze.
więcej
|
Amerykanie spędzają coraz mniej czasu na Facebooku, coraz więcej w innych mediach społecznościowych
Amerykański użytkownik Facebooka w 2017 roku poświęca mu średnio 18 godzin i 24 minuty miesięcznie. Jeszcze rok temu były to 32 godziny i 43 minuty - wynika z analizy Verto Analytics, opracowanej przez eMarketer. Coraz więcej czasu użytkownicy poświęcają za to na inne media społecznościowe - Twittera, Snapchata i Messengera.
więcej
|
Snapchat wprowadza nowe formaty reklamowe: Promoted Stories i Augmented Reality Trial
Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat wprowadził nowe formaty reklamowe z których mogą korzystać wszyscy partnerzy biznesowi. Nowością jest możliwość skomponowania z wielu treści pokazu slajdów w Snapchat Stories oraz format wykorzystujący zalety rozszerzonej rzeczywistości.
więcej
|
Black Friday w USA z internetowym rekordem, zakupy za ponad 5 miliardów dolarów
Według analiz firmy Adobe tegoroczny Black Friday w USA przyniósł w internecie przychody przekraczające 5 miliardów dolarów. 36,9 procent zakupów dokonano za pomocą smartfonów i tabletów, więcej wydali na nie użytkownicy urządzeń z systemem iOS.
więcej
|
Facebook zapowiada pierwszy w Europie Communities Summit z udziałem polskich twórców grup i stron
W dniach 8 i 9 lutego 2018 roku Facebook po raz pierwszy w Europie zorganizuje w Londynie spotkanie Communities Summit, które pomoże twórcom ciekawych stron, grup i wydarzeń na wymianę wiedzy i doświadczeń. W imprezie mogą wziąć udział także administratorzy z Polski.
więcej
|
,,Gra o tron" najchętniej oglądanym serialem w internecie w Polsce. ,,Belfer" w czołówce
Najchętniej oglądanym serialem w Internecie w Polsce jest „Gra o tron”. Podium uzupełniają „Wikingowie” i „The Walking Dead”, a oczko niżej znalazł się „Belfer”, czyli najpopularniejszy polski tytuł - Są produkcje, które budują o wiele większe zasięgi w internecie niż w telewizji - mówiła podczas konferencji VideoWars by ScreenLovers Joanna Nowakowska, prowadząca blog ScreenLovers.
więcej
|
Piotr Adamczyk pierwszym prowadzącym ,,Saturday Night Live", kolejnym będzie Robert Biedroń
W sobotę 2 grudnia br. platforma Showmax rozpocznie emisję polskiej wersji amerykańskiego late night show „Saturday Night Live”. Pierwszym prowadzącym będzie Piotr Adamczyk, a w kolejnych odcinkach w tej roli pojawi się m.in. Robert Biedroń.
więcej
|
|
|
nc+ zadowolona z transmisji meczu w jakości 4K. Seriale w 4K trafią do Player+
|
,,Zasada przyjemności" - nowy serial Canal+ w koprodukcji z Czechami i Ukrainą. Grają Buczkowska, Baka i Gonera
|
,,Tajemnica Elise" w TVP2. Francuski miniserial zastąpi kulinarny teleturniej ,,Bake off - Ale ciacho!"
|
,,Misja Eksplorer" w Canal+ Discovery
|
Nowy "Avatar" głównie pod wodą. ,,Nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiono"
|
"Rise" - nowy serial NBC. Gwiazdor "Jak poznałem swoją matkę" nauczycielem w liceum
|
Jude Law mentorem Kapitan Marvel
|
Jennifer Lopez w kampanii reklamowej Guess
|
Anita Lipnicka pokazuje swój "Raj". Nowy teledysk wokalistki
|
Seth Meyers poprowadzi Złote Globy. Galę zaplanowano na 7 stycznia 2018 roku
|
|
|