Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 28 Listopada 2017
 
 
 
70 mln zł na spoty piwa w godz. 20-23, ich wycofanie będzie większym problemem dla browarów niż stacji telewizyjnych (opinie)
 
Wprowadzenie zakazu emisji reklam piwa między godz. 20 a 23 nie zachwieje pozycją nadawców. Ale dla producentów piwa wspomniane ograniczenia mogą być sporym problemem. - Zabranie im możliwości prowadzenia szerokiej komunikacji z klientami, może mieć negatywny wpływ na ich biznes, a zatem również na gospodarkę - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Trzy Wymiary Gitary" w miejsce programu Artura Orzecha, ,,Trzecia Strona Księżyca" ma wrócić wiosną
 
W wiosennej ramówce radiowej Trójki pojawi się program „Trzecia Strona Księżyca” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z kolei w najbliższą środę na antenę - po 15 miesiącach nieobecności - wrócą „Trzy Wymiary Gitary” prowadzone przez Piotra Barona. Zastąpią program Artura Orzecha „Trzy kontynenty”. więcej
 
 
Tomasz Smokowski po odejściu z nc+ znika także z ,,Misji futbol", projekt z Andrzejem Twarowskim za pół roku
 
Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski po tym jak odszedł z nc+, przez najbliższe pół roku będzie objęty zakazem konkurencji. Oznacza to, że nie może występować dalej programie „Misja futbol” na portalu Onet.pl. więcej
 
 
Konkurs im. Władysława Grabskiego rozstrzygnięty. Sukces dziennikarzy ,,Dziennika Gazety Prawnej"
 
Narodowy Bank Polski po raz piętnasty przyznał wczoraj nagrody najlepszym dziennikarzom ekonomicznym. więcej
 
 
,,Lombard. Życie pod zastaw 2" w wiosennej ramówce TV Puls. ,,Od początku wierzyliśmy w ten projekt"
 
TV Puls podjęła decyzje o kontynuacji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, który będzie emitowany wiosną 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nasi widzowie pokochali serial „Lombard. Życie pod zastaw”, znajdując tu wielkie emocje, porywające historie i wyraziste postaci - mówi nam Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności więcej
 
Adamczyk i Biedroń w polskiej wersji ,,Saturday Night Live". ,,W grze gigantyczne pieniądze" więcej
 
TVP1 i TVP2 najchętniej oglądane przez starszych widzów. TVN z widownią miejską i dobrze zarabiającą, Polsat - z wiejską więcej
 
TVN i nc+ ze wspólną ofertą online. ,,Rynek i konsumenci się zmieniają, należy się dostosować" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor/ Redaktorka Onet.pl
Redaktor wideo Onet.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Online TVN
INŻYNIER STUDIA TELEWIZYJNEGO Telewizja Polsat
Redaktor do działów: Wiadomości, Sport, Anteny, Social Media Polskie Radio
Młodszy Specjalista ds. Produktów Reklamowych TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Kanałów Tematycznych TVN
Marketing Coordinator BBC
Redaktor TVN
Specjalista ds. promocji VoD Onet.pl
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Account Manager PMPG Polskie Media
E-commerce Manager Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Lombard. Życie pod zastaw 2" w wiosennej ramówce TV Puls. ,,Od początku wierzyliśmy w ten projekt"

TV Puls podjęła decyzje o kontynuacji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, który będzie emitowany wiosną 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nasi widzowie pokochali serial „Lombard. Życie pod zastaw”, znajdując tu wielkie emocje, porywające historie i wyraziste postaci - mówi nam Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. więcej

2,3 mln widzów nowego serialu ,,W rytmie serca", 28,83 mln zł z reklam

Nowy serial „W rytmie serca” oglądało średnio 2,33 mln widzów, czyli niemal tyle samo widzów niż „Kabaret na żywo” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,83 mln zł. więcej

,,Rolnik szuka żony 4" hitem TVP1. Reality-show śledziło 3,84 mln widzów

Czwarty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,84 mln osób. W porównaniu do trzeciej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 800 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była jednak nadal zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+ jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 13,86 mln zł. więcej

,,The Voice of Poland 8" zyskało widzów. TVP2 liderem w grupie komercyjnej

Ósmą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 2,09 mln osób. W porównaniu do siódmej serii widownia show wzrosła o 70 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 11,50 mln zł. więcej

Polacy skomentują bieżące wydarzenia w nowym reality-show TTV. ,,Pół żartem, pół serio" od 4 grudnia

W poniedziałek 4 grudnia br. stacja TTV rozpocznie emisję nowego reality-show „Pół żartem, pół serio”, w którym zwykli ludzie komentują informacje i najważniejsze tematy z Polski i ze świata, w tym bieżącą politykę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

162 tys. widzów nowego teleturnieju Krzysztofa Ibisza ,,Joker"

Prowadzony przez Krzysztofa Ibisza teleturniej „Joker” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 162 tys. widzów. W pierwszym tygodniu teleturniej śledziło 139 tys. osób, w drugim - 176 tys., a w trzecim - 170 tys. więcej

Polsat liderem w grupie 4+, TVN - 16-49. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” i „Na dobre i na złe”. Wśród stacji nowym liderem w grupie 4+ został Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
,,Trzy Wymiary Gitary" w miejsce programu Artura Orzecha, ,,Trzecia Strona Księżyca" ma wrócić wiosną

W wiosennej ramówce radiowej Trójki pojawi się program „Trzecia Strona Księżyca” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z kolei w najbliższą środę na antenę - po 15 miesiącach nieobecności - wrócą „Trzy Wymiary Gitary” prowadzone przez Piotra Barona. Zastąpią program Artura Orzecha „Trzy kontynenty”. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Lublinie - stacja wyprzedziła Trójkę. VOX FM awansowało na podium

Nowym liderem słuchalności w Lublinie w okresie od maja do października br. zostało RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Podium uzupełniło VOX FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
70 mln zł na spoty piwa w godz. 20-23, ich wycofanie będzie większym problemem dla browarów niż stacji telewizyjnych (opinie)

Wprowadzenie zakazu emisji reklam piwa między godz. 20 a 23 nie zachwieje pozycją nadawców. Ale dla producentów piwa wspomniane ograniczenia mogą być sporym problemem. - Zabranie im możliwości prowadzenia szerokiej komunikacji z klientami, może mieć negatywny wpływ na ich biznes, a zatem również na gospodarkę - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej szansą na jednolite zasady przetargów. ,,Musieliśmy zbudować wzajemne zaufanie"

Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej ma ujednolicić zasady prowadzenia przetargów na zakup usług komunikacji marketingowej. Wypracowane w dokumencie rozwiązania mogą przynieść miliony złotych oszczędności przez wdrożenie rekomendowanych zasad postępowań przetargowych. O szczegółach prac nad projektem rozmawiamy z przedstawicielami jego inicjatorów - Pawłem Tyszkiewiczem ze stowarzyszenia SAR oraz Andrzejem Zawistowskim z PSML. więcej

Kuba Wojewódzki w świątecznej kampanii oranżady Hellena (wideo)

Kuba Wojewódzki został twarzą świątecznej kampanii reklamowej oranżady Hellena. Za przygotowanie akcji odpowiadają agencja Brandman, dom produkcyjny In Vitro, Universal McCann oraz Kolterman Media Communications. więcej

UOKiK: Aflofarm ma zapłacić 26 mln zł kary za reklamy suplementów diety RenoPuren Zatoki sugerujące, że to leki

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 25,81 mln zł kary na firmę Aflofarm Farmacja Polska za wprowadzające w błąd spoty suplementów diety RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior emitowane w telewizji i internecie. Powód? Reklamy sprawiały mylne wrażenie, że te produkty mają właściwości lecznicze. więcej

Małgorzata Hejka dyrektorem ds. strategii i innowacji w Spark Foundry

Małgorzata Hejka, poprzednio dyrektor ds. komunikacji i biznesu w Spark Foundry (dawny MediaVest), objęła w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i innowacji. więcej

Formuła 1 zmienia logo i zapowiada nową strategią wizerunkową

Firma Liberty Media, właściciel wyścigów Formuła 1 zaprezentowała nowe logo i zapowiedziała zmianę dotychczasowej strategii związanej z wizerunkiem najbardziej znanego cyklu wyścigów samochodowych na świecie. Zmiana znaku graficznego oraz polityki ma uczynić Formułę 1 bardziej wyrazistą i wzbudzającą żywsze emocje wśród kibiców. Wśród internautów i zawodników F1 zmiana wzbudziła mieszane uczucia. więcej

Benicio del Toro i życzenia w bożonarodzeniowej kampanii piwa Heineken (wideo)

Ruszył bożonarodzeniowy konkurs promujący piwo Heineken (produkowane przez Grupę Żywiec). Wspiera to kampania reklamowa z udziałem aktora Benicia del Toro. więcej

,,Prawdziwie białe święta" w bożonarodzeniowej kampanii TK Maxx (wideo)

Sieć sklepów TK Maxx rozpoczęła globalną kampanię reklamową pod hasłem „Prawdziwie Białe Święta”. Działania, które obejmują również Polskę realizują agencje Wieden+Kennedy London, Mindshare i Ogilvy PR. więcej

Życiowe przyjemności kobiet i mężczyzn w kampanii smartfonów myPhone (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania marki myPhone, promująca trzy modele smartfonów z systemem Android. więcej

Góralki ruszają z kampanią na Snapchacie

Marka słodyczy Góralki wystartowała z akcją pod hasłem „3 x Ciacho", realizowaną na platformie Snapchat. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Abanana. więcej

Initiative globalnym dostawcą mediów dla Lego

Dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands) wygrał przetarg na globalną obsługę mediową firmy Lego, producenta klocków. Marketer zmienia agencję po raz pierwszy od 15 lat. więcej

Multikino promuje ofertę dla uczniów i studentów kampanią ,,Stać Cię na emocje"

Ruszyła nowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje”, komunikująca specjalną kartę dla uczniów i studentów, z którą mogą kupić pojedynczy bilet za 13,9 zł. Za koncept kreatywny i realizację akcji odpowiada agencja 4Frame. więcej

Zawodniczki Legends Football League w kampanii Black Energy Drink

W połowie grudnia tego roku ruszy kampania reklamowa marki Black Energy Drink (FoodCare Group), w której wystąpią zawodniczki Legends Football League. Przygotowały ją Red8Digital, A12Team, Zenith oraz dział marketingu FoodCare. więcej

VF Corporation: zmiany na stanowiskach zarządzających markami Lee i Wrangler w regionie EMEA

Firma odzieżowa VF Corporation wprowadziła nową strukturę zarządczą w ramach swoich marek denimowych w regionie Europy, Środkowego Wschodu oraz Afryki (EMEA). więcej

Przedstawiciele branży farmaceutycznej opowiadają o swoje pracy w kampanii #ZdrowszyŚwiat

Ruszyła akcja pod hasłem #ZdrowszyŚwiat, zainicjowana przez Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych Infarma. Pracownicy różnych firm farmaceutycznych przybliżają specyfikę swojej pracy. więcej

Idealia wypromuje w social mediach marki Polski Cukier i Dworski

Konsorcjum agencji Idealia oraz HR Brand & People wygrało przetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski w mediach społecznościowych. więcej

 
 
 
PRASA
 
Konkurs im. Władysława Grabskiego rozstrzygnięty. Sukces dziennikarzy ,,Dziennika Gazety Prawnej"

Narodowy Bank Polski po raz piętnasty przyznał wczoraj nagrody najlepszym dziennikarzom ekonomicznym. więcej

Michał Wybieralski zawieszony w ,,Gazecie Wyborczej", Agora wyjaśnia zarzuty dot. molestowania i mobbingu

Szef portalu Wyborcza.pl (Agora) Michał Wybieralski - m.in. na własny wniosek - został zawieszony w pracy, natomiast Agora rozpoczęła procedurę wyjaśniającą, po tym jak na Codziennikfeministyczny.pl zarzucono Wybieralskiemu mobbing i molestowanie m.in. podlegających mu kobiet. więcej

Michał Karnowski chce, by SDP skrytykowało ,,przemysł pogardy" wobec prezes TK i jej męża

Publicysta „Sieci” Michał Karnowski wezwał organizacje dziennikarskie do protestu przeciw „przemysłowi pogardy skierowanemu przeciw państwu Przyłębskim”. Apel skierował głównie do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Zapoznamy się ze sprawą i wtedy podejmiemy decyzję - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jolanta Hajdasz, członek zarządu SDP. więcej

Meredith przejmie Time Inc. za 1,8 mld dolarów

Koncern medialny Meredith Corp zapowiedział przejęcie w całości Time Inc., wydawcy takich tytułów prasowych jak „Time”, „Sports Illustrated” i „People”. Kwota zakupu wyniesie 1,84 miliarda dolarów, transakcję wsparł finansowo holding Koch Industries. więcej

,,Lego Ninjago" najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, ,,Tomek i Przyjaciele" z największym wzrostem

W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Tomek i Przyjaciele”, a na czele spadków znalazł się „Mój Kucyk Pony” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Jakub Dymek odpowiada na zarzuty o gwałt: mogę dowieść niewinności. ,,Krytyka Polityczna" zawiesza współpracę z nim

Publicysta „Krytyki Politycznej” Jakub Dymek odniósł się do opublikowanych w poniedziałek na portalu Codziennikfeministyczny.pl oskarżeń o molestowanie seksualne i gwałt. - Chcę powiedzieć, że nie jestem winny i mogę tego dowieść. Byłem tą „sprawą” szantażowany - napisał Dymek w oświadczeniu. Natomiast „Krytyka Polityczna” zawiesiła współpracę z nim. więcej

Jakub Dymek i Michał Wybieralski oskarżeni o mobbing i molestowanie. Wybieralski: przepraszam, ogromnie żałuję

Publicysta „Krytyki Politycznej” Jakub Dymek i dziennikarz „Gazety Wyborczej” Michał Wybieralski zostali oskarżeni o mobbing i molestowanie seksualne przez osiem kobiet, które opublikowały artykuł na portalu Codziennikfeministyczny.pl. Cztery z nich podpisały się pod tekstem. Michał Wybieralski szybko przeprosił „wszystkie osoby - autorki tekstu i inne osoby, jeśli takie są - które poczuły się urażone, molestowane, czy prześladowane przez moje wypowiedzi czy zachowania”. więcej

Wojciech Bojanowski i Paweł Kapusta laureatami Nagrody ,,Newsweeka" im. Teresy Torańskiej

Wśród laureatów tegorocznej Nagrody „Newsweeka” im. Teresy Torańskiej są Wojciech Bojanowski z TVN24 (za reportaż o śmierci Igora Stachowiaka) oraz Paweł Kapusta z Wirtualnej Polski (za reportaż o ratownikach medycznych). więcej

 
 
 
INTERNET
 
Tomasz Smokowski po odejściu z nc+ znika także z ,,Misji futbol", projekt z Andrzejem Twarowskim za pół roku

Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski po tym jak odszedł z nc+, przez najbliższe pół roku będzie objęty zakazem konkurencji. Oznacza to, że nie może występować dalej programie „Misja futbol” na portalu Onet.pl. więcej

Facebook dzięki sztucznej inteligencji chce skutecznie walczyć z próbami samobójczymi użytkowników

Facebook zapowiedział, że po testach w Stanach Zjednoczonych zamierza rozszerzyć zastosowanie mechanizmu sztucznej inteligencji do zapobiegania próbom samobójczym użytkowników. System nie zostanie na razie użyty w krajach Unii Europejskiej ze względu na panujące w niej regulacje. więcej

27,5 mln Polaków korzysta z internetu, co trzeci tylko mobilnie. Rekordowe zasięgi przy meczach piłkarzy

27,5 mln Polaków łączyło się w październiku br. z internetem. Łączna liczba odsłon wygenerowanych na wszystkich urządzeniach wyniosła 54,3 mld, a średni dzienny czas surfowania po sieci - 2 godz. i 5 min. W związku z awansem Polaków na piłkarski mundial obserwowano też skokowe wzrosty odwiedzalności serwisów sportowych - wynika z danych Gemiusa. więcej

Ekipa "House Of Cards" wraca na plan. ,,Ten serial jest większy niż jedna osoba"

Po dłuższej przerwie związanej ze skandalem wokół Kevina Spaceya, w przyszłym miesiącu mają zostać wznowione prace nad serialem "House of Cards". więcej

Urzadzamy.pl ma nowe logo i uruchomił newsletter

Serwis Urzadzamy.pl (Grupa ZPR Media) zmienił logotyp i uruchomił spersonalizowany newsletter. - To część ewolucyjnie wprowadzanych zmian– komentuje Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna serwisu i miesięcznika „M jak mieszkanie”. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej szansą na jednolite zasady przetargów. ,,Musieliśmy zbudować wzajemne zaufanie"

Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej ma ujednolicić zasady prowadzenia przetargów na zakup usług komunikacji marketingowej. Wypracowane w dokumencie rozwiązania mogą przynieść miliony złotych oszczędności przez wdrożenie rekomendowanych zasad postępowań przetargowych. O szczegółach prac nad projektem rozmawiamy z przedstawicielami jego inicjatorów - Pawłem Tyszkiewiczem ze stowarzyszenia SAR oraz Andrzejem Zawistowskim z PSML. więcej

Beauty Medica z Commfort Group

Od listopada 2017 roku do portfolio klientów Commfort Group dołączyła klinika medycyny estetycznej Beauty Medica oddział w Warszawie. więcej

Wordsmith PR z nowymi klientami, w zespole Weronika Skwarzec

Olsztyńska agencja public relations Wordsmith PR rozpoczęła współpracę z Zakładami Mięsnymi Warmia, studiem tkanin Anny Bułło oraz drukarnią internetową DrukarniaFortuny.pl. Do zespołu dołączyła Weronika Skwarzec, która objęła stanowisko specjalistki ds. PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
1 mln gogli do obsługi VR sprzedanych w III kw., Sony liderem
Życiowe przyjemności kobiet i mężczyzn w kampanii smartfonów myPhone (wideo)
Anna Streżyńska: Cyfrowa rewolucja w dokumentach. Wszystkie plastikowe dokumenty zastąpi smartfon
 
 
 
GOSPODARKA
 
UOKiK: Aflofarm ma zapłacić 26 mln zł kary za reklamy suplementów diety RenoPuren Zatoki sugerujące, że to leki
Anna Streżyńska: Cyfrowa rewolucja w dokumentach. Wszystkie plastikowe dokumenty zastąpi smartfon
Dziesięć nowych połączeń Wizz Air w nowym sezonie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Ekipa "House Of Cards" wraca na plan. ,,Ten serial jest większy niż jedna osoba"
Drugi sezon serialu "Easy". Aubrey Plaza i ciąg dalszy jej perypetii (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj