|
|
|
|
|
|
|
,,Lombard. Życie pod zastaw 2" w wiosennej ramówce TV Puls. ,,Od początku wierzyliśmy w ten projekt"
TV Puls podjęła decyzje o kontynuacji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, który będzie emitowany wiosną 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nasi widzowie pokochali serial „Lombard. Życie pod zastaw”, znajdując tu wielkie emocje, porywające historie i wyraziste postaci - mówi nam Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
więcej
|
2,3 mln widzów nowego serialu ,,W rytmie serca", 28,83 mln zł z reklam
Nowy serial „W rytmie serca” oglądało średnio 2,33 mln widzów, czyli niemal tyle samo widzów niż „Kabaret na żywo” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 28,83 mln zł.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony 4" hitem TVP1. Reality-show śledziło 3,84 mln widzów
Czwarty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,84 mln osób. W porównaniu do trzeciej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 800 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była jednak nadal zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+ jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 13,86 mln zł.
więcej
|
,,The Voice of Poland 8" zyskało widzów. TVP2 liderem w grupie komercyjnej
Ósmą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 2,09 mln osób. W porównaniu do siódmej serii widownia show wzrosła o 70 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 11,50 mln zł.
więcej
|
Polacy skomentują bieżące wydarzenia w nowym reality-show TTV. ,,Pół żartem, pół serio" od 4 grudnia
W poniedziałek 4 grudnia br. stacja TTV rozpocznie emisję nowego reality-show „Pół żartem, pół serio”, w którym zwykli ludzie komentują informacje i najważniejsze tematy z Polski i ze świata, w tym bieżącą politykę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
162 tys. widzów nowego teleturnieju Krzysztofa Ibisza ,,Joker"
Prowadzony przez Krzysztofa Ibisza teleturniej „Joker” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 162 tys. widzów. W pierwszym tygodniu teleturniej śledziło 139 tys. osób, w drugim - 176 tys., a w trzecim - 170 tys.
więcej
|
Polsat liderem w grupie 4+, TVN - 16-49. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” i „Na dobre i na złe”. Wśród stacji nowym liderem w grupie 4+ został Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
70 mln zł na spoty piwa w godz. 20-23, ich wycofanie będzie większym problemem dla browarów niż stacji telewizyjnych (opinie)
Wprowadzenie zakazu emisji reklam piwa między godz. 20 a 23 nie zachwieje pozycją nadawców. Ale dla producentów piwa wspomniane ograniczenia mogą być sporym problemem. - Zabranie im możliwości prowadzenia szerokiej komunikacji z klientami, może mieć negatywny wpływ na ich biznes, a zatem również na gospodarkę - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej szansą na jednolite zasady przetargów. ,,Musieliśmy zbudować wzajemne zaufanie"
Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej ma ujednolicić zasady prowadzenia przetargów na zakup usług komunikacji marketingowej. Wypracowane w dokumencie rozwiązania mogą przynieść miliony złotych oszczędności przez wdrożenie rekomendowanych zasad postępowań przetargowych. O szczegółach prac nad projektem rozmawiamy z przedstawicielami jego inicjatorów - Pawłem Tyszkiewiczem ze stowarzyszenia SAR oraz Andrzejem Zawistowskim z PSML.
więcej
|
Kuba Wojewódzki w świątecznej kampanii oranżady Hellena (wideo)
Kuba Wojewódzki został twarzą świątecznej kampanii reklamowej oranżady Hellena. Za przygotowanie akcji odpowiadają agencja Brandman, dom produkcyjny In Vitro, Universal McCann oraz Kolterman Media Communications.
więcej
|
UOKiK: Aflofarm ma zapłacić 26 mln zł kary za reklamy suplementów diety RenoPuren Zatoki sugerujące, że to leki
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 25,81 mln zł kary na firmę Aflofarm Farmacja Polska za wprowadzające w błąd spoty suplementów diety RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior emitowane w telewizji i internecie. Powód? Reklamy sprawiały mylne wrażenie, że te produkty mają właściwości lecznicze.
więcej
|
Małgorzata Hejka dyrektorem ds. strategii i innowacji w Spark Foundry
Małgorzata Hejka, poprzednio dyrektor ds. komunikacji i biznesu w Spark Foundry (dawny MediaVest), objęła w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i innowacji.
więcej
|
Formuła 1 zmienia logo i zapowiada nową strategią wizerunkową
Firma Liberty Media, właściciel wyścigów Formuła 1 zaprezentowała nowe logo i zapowiedziała zmianę dotychczasowej strategii związanej z wizerunkiem najbardziej znanego cyklu wyścigów samochodowych na świecie. Zmiana znaku graficznego oraz polityki ma uczynić Formułę 1 bardziej wyrazistą i wzbudzającą żywsze emocje wśród kibiców. Wśród internautów i zawodników F1 zmiana wzbudziła mieszane uczucia.
więcej
|
Benicio del Toro i życzenia w bożonarodzeniowej kampanii piwa Heineken (wideo)
Ruszył bożonarodzeniowy konkurs promujący piwo Heineken (produkowane przez Grupę Żywiec). Wspiera to kampania reklamowa z udziałem aktora Benicia del Toro.
więcej
|
,,Prawdziwie białe święta" w bożonarodzeniowej kampanii TK Maxx (wideo)
Sieć sklepów TK Maxx rozpoczęła globalną kampanię reklamową pod hasłem „Prawdziwie Białe Święta”. Działania, które obejmują również Polskę realizują agencje Wieden+Kennedy London, Mindshare i Ogilvy PR.
więcej
|
Życiowe przyjemności kobiet i mężczyzn w kampanii smartfonów myPhone (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania marki myPhone, promująca trzy modele smartfonów z systemem Android.
więcej
|
Góralki ruszają z kampanią na Snapchacie
Marka słodyczy Góralki wystartowała z akcją pod hasłem „3 x Ciacho", realizowaną na platformie Snapchat. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Abanana.
więcej
|
Initiative globalnym dostawcą mediów dla Lego
Dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands) wygrał przetarg na globalną obsługę mediową firmy Lego, producenta klocków. Marketer zmienia agencję po raz pierwszy od 15 lat.
więcej
|
Multikino promuje ofertę dla uczniów i studentów kampanią ,,Stać Cię na emocje"
Ruszyła nowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje”, komunikująca specjalną kartę dla uczniów i studentów, z którą mogą kupić pojedynczy bilet za 13,9 zł. Za koncept kreatywny i realizację akcji odpowiada agencja 4Frame.
więcej
|
Zawodniczki Legends Football League w kampanii Black Energy Drink
W połowie grudnia tego roku ruszy kampania reklamowa marki Black Energy Drink (FoodCare Group), w której wystąpią zawodniczki Legends Football League. Przygotowały ją Red8Digital, A12Team, Zenith oraz dział marketingu FoodCare.
więcej
|
VF Corporation: zmiany na stanowiskach zarządzających markami Lee i Wrangler w regionie EMEA
Firma odzieżowa VF Corporation wprowadziła nową strukturę zarządczą w ramach swoich marek denimowych w regionie Europy, Środkowego Wschodu oraz Afryki (EMEA).
więcej
|
Przedstawiciele branży farmaceutycznej opowiadają o swoje pracy w kampanii #ZdrowszyŚwiat
Ruszyła akcja pod hasłem #ZdrowszyŚwiat, zainicjowana przez Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych Infarma. Pracownicy różnych firm farmaceutycznych przybliżają specyfikę swojej pracy.
więcej
|
Idealia wypromuje w social mediach marki Polski Cukier i Dworski
Konsorcjum agencji Idealia oraz HR Brand & People wygrało przetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
|
Konkurs im. Władysława Grabskiego rozstrzygnięty. Sukces dziennikarzy ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Narodowy Bank Polski po raz piętnasty przyznał wczoraj nagrody najlepszym dziennikarzom ekonomicznym.
więcej
|
Michał Wybieralski zawieszony w ,,Gazecie Wyborczej", Agora wyjaśnia zarzuty dot. molestowania i mobbingu
Szef portalu Wyborcza.pl (Agora) Michał Wybieralski - m.in. na własny wniosek - został zawieszony w pracy, natomiast Agora rozpoczęła procedurę wyjaśniającą, po tym jak na Codziennikfeministyczny.pl zarzucono Wybieralskiemu mobbing i molestowanie m.in. podlegających mu kobiet.
więcej
|
Michał Karnowski chce, by SDP skrytykowało ,,przemysł pogardy" wobec prezes TK i jej męża
Publicysta „Sieci” Michał Karnowski wezwał organizacje dziennikarskie do protestu przeciw „przemysłowi pogardy skierowanemu przeciw państwu Przyłębskim”. Apel skierował głównie do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Zapoznamy się ze sprawą i wtedy podejmiemy decyzję - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jolanta Hajdasz, członek zarządu SDP.
więcej
|
Meredith przejmie Time Inc. za 1,8 mld dolarów
Koncern medialny Meredith Corp zapowiedział przejęcie w całości Time Inc., wydawcy takich tytułów prasowych jak „Time”, „Sports Illustrated” i „People”. Kwota zakupu wyniesie 1,84 miliarda dolarów, transakcję wsparł finansowo holding Koch Industries.
więcej
|
,,Lego Ninjago" najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, ,,Tomek i Przyjaciele" z największym wzrostem
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Tomek i Przyjaciele”, a na czele spadków znalazł się „Mój Kucyk Pony” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jakub Dymek odpowiada na zarzuty o gwałt: mogę dowieść niewinności. ,,Krytyka Polityczna" zawiesza współpracę z nim
Publicysta „Krytyki Politycznej” Jakub Dymek odniósł się do opublikowanych w poniedziałek na portalu Codziennikfeministyczny.pl oskarżeń o molestowanie seksualne i gwałt. - Chcę powiedzieć, że nie jestem winny i mogę tego dowieść. Byłem tą „sprawą” szantażowany - napisał Dymek w oświadczeniu. Natomiast „Krytyka Polityczna” zawiesiła współpracę z nim.
więcej
|
Jakub Dymek i Michał Wybieralski oskarżeni o mobbing i molestowanie. Wybieralski: przepraszam, ogromnie żałuję
Publicysta „Krytyki Politycznej” Jakub Dymek i dziennikarz „Gazety Wyborczej” Michał Wybieralski zostali oskarżeni o mobbing i molestowanie seksualne przez osiem kobiet, które opublikowały artykuł na portalu Codziennikfeministyczny.pl. Cztery z nich podpisały się pod tekstem. Michał Wybieralski szybko przeprosił „wszystkie osoby - autorki tekstu i inne osoby, jeśli takie są - które poczuły się urażone, molestowane, czy prześladowane przez moje wypowiedzi czy zachowania”.
więcej
|
Wojciech Bojanowski i Paweł Kapusta laureatami Nagrody ,,Newsweeka" im. Teresy Torańskiej
Wśród laureatów tegorocznej Nagrody „Newsweeka” im. Teresy Torańskiej są Wojciech Bojanowski z TVN24 (za reportaż o śmierci Igora Stachowiaka) oraz Paweł Kapusta z Wirtualnej Polski (za reportaż o ratownikach medycznych).
więcej
|
|
|
Tomasz Smokowski po odejściu z nc+ znika także z ,,Misji futbol", projekt z Andrzejem Twarowskim za pół roku
Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski po tym jak odszedł z nc+, przez najbliższe pół roku będzie objęty zakazem konkurencji. Oznacza to, że nie może występować dalej programie „Misja futbol” na portalu Onet.pl.
więcej
|
Facebook dzięki sztucznej inteligencji chce skutecznie walczyć z próbami samobójczymi użytkowników
Facebook zapowiedział, że po testach w Stanach Zjednoczonych zamierza rozszerzyć zastosowanie mechanizmu sztucznej inteligencji do zapobiegania próbom samobójczym użytkowników. System nie zostanie na razie użyty w krajach Unii Europejskiej ze względu na panujące w niej regulacje.
więcej
|
27,5 mln Polaków korzysta z internetu, co trzeci tylko mobilnie. Rekordowe zasięgi przy meczach piłkarzy
27,5 mln Polaków łączyło się w październiku br. z internetem. Łączna liczba odsłon wygenerowanych na wszystkich urządzeniach wyniosła 54,3 mld, a średni dzienny czas surfowania po sieci - 2 godz. i 5 min. W związku z awansem Polaków na piłkarski mundial obserwowano też skokowe wzrosty odwiedzalności serwisów sportowych - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
Ekipa "House Of Cards" wraca na plan. ,,Ten serial jest większy niż jedna osoba"
Po dłuższej przerwie związanej ze skandalem wokół Kevina Spaceya, w przyszłym miesiącu mają zostać wznowione prace nad serialem "House of Cards".
więcej
|
Urzadzamy.pl ma nowe logo i uruchomił newsletter
Serwis Urzadzamy.pl (Grupa ZPR Media) zmienił logotyp i uruchomił spersonalizowany newsletter. - To część ewolucyjnie wprowadzanych zmian– komentuje Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna serwisu i miesięcznika „M jak mieszkanie”.
więcej
|
|
|