|
|
|
|
|
|
|
Małgorzata i Radosław Majdanowie z własnym reality w TVN. ,,Iron Majdan" w wiosennej ramówce
Wiosną przyszłego roku stacja TVN wyemituje reality-show pt. „Iron Majdan” z udziałem małżeństwa Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana. Program został wymyślony specjalnie dla tej pary, a kręcono go w różnych częściach świata - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nicktoons wchodzi do Polski. Nowy kanał Viacomu dla dzieci w wieku 4-10 lat
Na początku 2018 roku portfolio Viacom International Media Networks Polska powiększy się o nowy kanał dziecięcy - Nicktoons, nadający przez całą dobę treści w wersji HD. Nicktoons zastąpi Nickelodeon HD i będzie kierowany do dzieci w wieku od 4 do 10 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN nowym liderem oglądalności w listopadzie. Hitami ,,M jak miłość" i mecze piłki nożnej
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w listopadzie br. był TVN, który wyprzedził TVP1 i Polsat. Duży wzrost zanotowała Czwórka. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się takie pozycje jak: serial „M jak miłość”, mecze piłki nożnej i reality-show „Rolnik szuka żony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" zyskały 350 tys. widzów. TVN liderem rynku
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,51 mln widzów, o 350 tys. więcej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,15 mln zł.
więcej
|
Udany powrót ,,Koła fortuny" - teleturniej śledzi 1,24 mln widzów. Od 9 grudnia emisje również w soboty
Teleturniej „Koło fortuny” ogląda średnio 1,24 widzów. 1,14 mln osób gromadzą odcinki pokazywane w dni powszednie, a 1,70 mln śledzi emisje kultowego programu w niedziele. Od 9 grudnia br. teleturniej będzie emitowany również w soboty.
więcej
|
880 tys. widzów teleturnieju ,,Rodzina wie lepiej". TVP1 przegrała z konkurencją
Nowy teleturniej „Rodzina wie lepiej” oglądało średnio 877 tys. widzów. Produkcja dała Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 8,59 mln zł.
więcej
|
Krzysztof Czabański: zapytam Jacka Kurskiego o ,,Warto rozmawiać" nt. ferm norek jako poseł, a nie szef Rady Mediów Narodowych
- To był nierzetelny program, oddawał głos tylko jednej stronie, a zamiast merytorycznych argumentów, używano tam emocji - tak w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański ocenia ostatni odcinek magazynu „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego. - Przykro słuchać takich rzeczy, gdy mówi je poseł reprezentujący siłę polityczną, z którą Polacy wiążą tyle nadziei - odpowiada Pospieszalski.
więcej
|
Gwiazdy będą rywalizować w dyrygowaniu orkiestrą? TVP chce pokazać show ,,Maestro"
Telewizja Polska rozważa produkcję dużego widowiska rozrywkowego na licencji brytyjskiego formatu „Maestro”, w którym gwiazdy uczą się dyrygowania orkiestrą symfoniczną oraz rywalizują przed jurorami. Nadawca poszukuje finansowania - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Analfabet III RP" nowym programem Piotra Goćka w Telewizji Republika
Telewizja zaczęła emisję nowego programu Piotra Goćka - „Analfabet III RP”. Cykl będzie pokazywany w niedziele o godz. 21:30.
więcej
|
,,Druga szansa 5" wiosną w TVN. Trwają zdjęcia
Wystartowały prace na planie piątego sezonu „Drugiej szansy”, który stacja TVN wyemituje wiosną 2018 roku. Serial produkuje ATM Grupa.
więcej
|
Miniserial ,,Podziękuj niedocenionym" od Coca-Coli na Polsacie
Od 1 do 17 grudnia przed piątkowym wydaniem „Wydarzeń” na Polsacie emitowany będzie miniserial „Podziękuj niedocenionym”, sponsorowany przez Coca-Colę. Produkcja jest elementem kampanii świątecznej „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”. Akcję przygotowały MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
Akcja wspierająca Szlachetną Paczkę ,,#NaŚwiętaRazem" w Eska TV, Polo TV i Nowa TV
Od 4 grudnia 2017 roku Eska TV, Polo TV i Nowa TV rozpoczną emisję programu „#NaŚwiętaRazem”. Jest to audycja wspierająca Szlachetną Paczkę.
więcej
|
Eska TV i Radio Eska powitają nowy rok z ,,Sylwestrową imprESKĄ"
Telewizja muzyczna Eska TV i sieć radiowa Eska w sylwestra wspólnie będą transmitować imprezę „Sylwestrowa imprESKA”. Wydarzenie w telewizyjnym kanale nie będzie przerywane blokami reklamowymi.
więcej
|
Polscy piłkarze mecze grupowe na MŚ Rosja 2018 zagrają 19, 24 i 28 czerwca - transmisje w TVP pobiją rekordy oglądalności z Euro 2012 i 2016?
W piątek rozlosowano drużyny do grup piłkarskich mistrzostw świata 2018 w Rosji. Polska zagra 19 czerwca z Senegalem, 24 czerwca z Kolumbią i 28 czerwca z Japonią. Wszystkie mecze będzie transmitowała Telewizja Polska.
więcej
|
Czabański chce od Kurskiego wyjaśnień ws. ,,Warto rozmawiać" o hodowli norek. ,,Pospieszalski zmanipulował na rzecz hodowców"
Krzysztof Czabański i Joanna Lichocka, członkowie Rady Mediów Narodowych i posłowie PiS, skrytykowali odcinek programu „Warto rozmawiać” w TVP1 o projekcie nowelizacji ustawy zakładającej zakaz hodowli norek i innych zwierząt futerkowych. Zdaniem obojga Jan Pospieszalski zmanipulował program na rzecz hodowców. Czabański - który jest w Sejmie przedstawicielem autorów nowelizacji - zapowiedział, że poprosi prezesa TVP Jacka Kurskiego o wyjaśnienia w tej sprawie.
więcej
|
|
|
Duda, Szydło, Karczewski i Kaczyński na 26-lecie Radia Maryja: to wielkie dzieło skromnego redemptorysty, głos zwykłych ludzi
Podczas uroczystości z okazji 26-lecia działalności Radia Maryja odczytano listy m.in. od prezydenta Andrzeja Dudy, premier Beaty Szydło, marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego i prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. W uroczystości brało udział wielu ministrów i wiceministrów oraz parlamentarzystów PiS.
więcej
|
|
Tok FM, Vox FM i RMF Classic z największymi wzrostami wpływów reklamowych
W dziesięciu miesiącach br. cennikowe wydatki na reklamy radiowe zwiększyły się o 5,9 proc. w skali roku. Największy wzrost przychodów reklamowych zanotowały w tym czasie Tok FM, Vox FM i RMF Classic.
więcej
|
|
Eska TV i Radio Eska powitają nowy rok z ,,Sylwestrową imprESKĄ"
Telewizja muzyczna Eska TV i sieć radiowa Eska w sylwestra wspólnie będą transmitować imprezę „Sylwestrowa imprESKA”. Wydarzenie w telewizyjnym kanale nie będzie przerywane blokami reklamowymi.
więcej
|
|
Radio Szczecin liderem rynku radiowego w Szczecinie. RMF FM wyprzedziło Trójkę i Radio ZET
Liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od maja do października br. było Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Rywale polskich piłkarzy na mundialu w Rosji mało atrakcyjni marketingowo, ich głównym atutem egzotyka (opinie)
Piłkarskie mecze Polaków z drużynami z Kolumbii, Senegalu czy Japonii w sensie sportowym na pewno nie osiągną takich oglądalności w telewizji, jak mecze z Niemcami czy np. Brazylią ale dzięki barwności i egzotyce zespołów tworzących naszą grupę można stworzyć ciekawe, intrygujące kampanie reklamowe - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ranking domów mediowych w Polsce: na czele MediaCom Warszawa i Starcom, liderem wzrostu Mets (TOP 27)
MediaCom Warszawa i Starcom to dwa największe domy mediowe pod względem przychodów - wynika z rankingu firmy audytorskiej Stars. Najwyższy wzrost przychodu - w relacji rok do roku (93 proc.) osiągnął Mets. O 57,4 proc. spadł przychód Media On - najwięcej spośród notowanych w rankingu firm.
więcej
|
Google Play usuwa aplikacje z reklamami na ekranie blokady smartfona. ,,Ostateczne rozwiązanie korzystne dla użytkowników"
Google wprowadził zmiany w regulaminie sklepu internetowego Google Play. Zgodnie z nimi z oferty będę usuwane aplikacje wyświetlające użytkownikom reklamy na ekranie blokady smartfona. - Google chcąc zarabiać na reklamach mobilnych musi dbać o ich jakość. Banery wyświetlane na ekranie blokady można określić jako malware, obecne rozwiązanie jest korzystne dla użytkowników, a reklamodawcy muszą poszukać innych sposobów monetyzacji - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mobile.
więcej
|
Zebra z chłopcem radzą strażnikowi miejskiemu w bożonarodzeniowym spocie czekolady Wedel (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa czekolady Wedel. W reklamach chłopiec na gadające zebrze występuje razem ze strażnikiem miejskim. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, J, OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
Alior Bank reklamuje pożyczkę jak przymiarkę ubrania (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Alior Bank. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL, Lemon Film, Televisor, Juice i Maxus.
więcej
|
Michael Komasinski prezesem agencji Merkle w regionie EMEA
Michael Komasinski został powołany na stanowisko prezesa agencje Merkle, należącej do Dentsu Aegis Network. Odpowiada za region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).
więcej
|
Ida Jabłońska po 10 latach odchodzi z Tank i zakłada Dreamers Talents
Od 4 grudnia na rynku działa impresariat Dreamers Talents, który zajmie się reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych. Założycielką i prezesem firmy jest Ida Jabłońska, przez ostatnią dekadę związana z domem produkcyjnym Tank Production.
więcej
|
Tomasz Kammel ,,rozgryza" kapsułki w internetowej kampanii Tchibo Cafissimo (wideo)
Prezenter TVP2 Tomasz Kammel jest głównym bohaterem serii internetowych reklam promujących kapsułki kawowe Tchibo Cafissimo. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe DDB&tribal i Initiative Warszawa.
więcej
|
Eurobest 2017: Walk ze srebrem za ,,Niewidzialnych", brąz dla DDB&tribal i FCB Warsaw
W tegorocznej edycji konkursu reklamowego Eurobest agencja Walk zdobyła srebro (za projekt „Niewidzialni” dla Fundacji Kapucyńskiej), a srebra: DDB&tribal (za akcję „#Iwelcome-Live” dla Amnesty International) i FCB Warsaw (za projekt „Smart bell” dla Axa Polska).
więcej
|
Benetton zaskakuje spokojną reklamą, stawia na łączenie ludzi zamiast kontrowersji (wideo)
Producent odzieży United Colors of Benetton rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. W przeciwieństwie do reklam z ostatnich lat nowy spot nie szokuje - przedstawia dzieci różnych narodowości słuchające czytanej im bajki. Autorem zdjęć jest Olivier Toscani, który wrócił do współpracy z firmą 17 lat od odejścia z niej.
więcej
|
Miniserial ,,Podziękuj niedocenionym" od Coca-Coli na Polsacie
Od 1 do 17 grudnia przed piątkowym wydaniem „Wydarzeń” na Polsacie emitowany będzie miniserial „Podziękuj niedocenionym”, sponsorowany przez Coca-Colę. Produkcja jest elementem kampanii świątecznej „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”. Akcję przygotowały MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
Brytyjska organizacja ds. zdrowia publicznego wzywa do bojkotu świątecznej trasy Coca-Coli
Public Health England, brytyjska organizacja zajmująca się zdrowiem publicznym przy departamencie zdrowia, wzywa do bojkotu świątecznej trasy Coca-Coli. Zdaniem przedstawicieli instytucji, kampania ze słynnymi ciężarówkami obejmuje miasta, gdzie najwięcej dzieci zmaga się z próchnicą i otyłością.
więcej
|
Kotlin promuje się w telewizji jako ,,numer jeden w Polsce" (wideo)
Ruszyła kampania telewizyjna ketchupu Kotlin (Maspex). Za jej przygotowanie odpowiadają Brasil i Mindshare.
więcej
|
Marcin Filipek współpracuje na wyłączność z Papaya Films
Reżyser Marcin Filipek rozpoczął współpracę na zasadach wyłączności ze studiem Papaya Films. Poprzednio był związany ze studiem Platige Image oraz agencją twórców Point Of You.
więcej
|
Dumping cen w przetargach na usługi eventowe psuje rynek
Dumping cen usług eventowych to znacznie szersze pojęcie niż sprzedaż poniżej kosztów produkcji - to także działania mające na celu destabilizację rynku i jego uczestników. W interesie wszystkich podmiotów leży, by eliminować tego typu praktyki. Przy niektórych typach postępowań klienci decydują się na wynagrodzenie dla uczestników, tzw. rejection fee - jednak długo jeszcze nie będzie ono normą, zwłaszcza jeśli firma rozpisuje rocznie wiele różnego typu postępowań na usługi komunikacji marketingowej.
więcej
|
,,Przystanek Wyspiański" na nośnikach AMS
AMS przygotowało dla Muzeum Narodowego w Krakowie kampanię promującą w ośmiu miastach wystawę poświęconą Stanisławowi Wyspiańskiemu. Akcja „Przystanek Wyspiański” realizowana jest na nośnikach AMS.
więcej
|
|
|
Mediatory 2017: laureatami Mazurek, Żarska, Ewart, Piątek, Babiarz, Szaranowicz, Bojanowski, Kwolek, Czarnecki i Stanowski
W tegorocznej edycji plebiscytu studenckiego Mediatory nagrodzeni zostali Grzegorz Kwolek, Maciej Czarnecki, Robert Mazurek, Ewa Żarska, Tomasz Piątek, Krzysztof Stanowski, Przemysław Babiarz, Włodzimierz Szaranowicz i Wojciech Bojanowski. Wcześniej podano już, że w kategorii AuTORytet laureatką jest Ewa Ewart.
więcej
|
Maciej Wicha dyrektorem w Eyeo, będzie odpowiadać za relacje z wydawcami
Maciej Wicha, były zastępca dyrektora segmentu internetowego w Agorze objął stanowisko dyrektora w firmie Eyeo będącej producentem Adblocka Plus, narzędzia do blokowania reklam w internecie. Wicha będzie odpowiadał za relacje firmy z wydawcami.
więcej
|
,,Tygodnik Powszechny" dodrukował 10 tys. egz. specjalnego numeru ,,Do Betlejem!"
W poniedziałek, 4 grudnia do sprzedaży trafia 10-tysięczny dodruk specjalnego wydania „Tygodnika Powszechnego” - „Do Betlejem!”. - Mamy taki przypadek po raz pierwszy. Może to wynikać m.in. z ogólnej tendencji wzrostów naszego tytułu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maja Kuczmińska, członek zarządu spółki Tygodnik Powszechny.
więcej
|
Burda testuje ,,Papierowe Inspiracje" dla pasjonatów papercraftu
Na rynku ukazało się testowe wydanie magazynu „Papierowe Inspiracje” (Burda International Polska). Szefuje mu Anna Blaut-Welna, redaktor naczelna magazynu „Burda”, a treści przygotowuje zespół redakcyjny „Burdy”.
więcej
|
,,The New York Times" obniża do pięciu liczbę darmowych artykułów w serwisie
Dziennik „The New York Times” zmniejszył do pięciu limit artykułów które użytkownicy internetowego serwisu dziennika mogą przeczytać za darmo. Koszt nieograniczonego dostępu do treści wynosi 15 dolarów miesięcznie.
więcej
|
Agora zamyka Epic Makers. "Nie realizowała wyznaczonych celów finansowych"
Agora zamknęła Epic Makers - sieć partnerską zrzeszającą twórców kanałów na YouTube. Głównym powodem są względy finansowe - z firmą rozstają się trzy osoby.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" i Tok FM po 10 latach znów zrealizują ,,Przystanek Miasto" o kondycji największych polskich miast
„Gazeta Wyborcza” i radio Tok FM zaczynają projekt „Przystanek Miasto 2017”. W ramach akcji przewidziano cykl debat miejskich, badania jakości życia i publikacje na temat przyszłości 19 największych polskich miast. To reedycja akcji sprzed dekady.
więcej
|
Edyta Sadowska odchodzi z Ringier Axel Springer Polska. ,, Jest doskonałym menedżerem, nic dziwnego, że chce się rozwijać"
Edyta Sadowska spędziła w grupie Ringier Axel Springer Polska kilkanaście lat, jest doskonałym menedżerem, nic dziwnego, że chce się rozwijać, wykorzystać swoje umiejętności i doświadczenie w nowym kontekście zawodowym - uważa Marek Sowa, były prezes RASP. Bartosz Hojka, prezes Agory, docenia sukcesy Sadowskiej na polu cyfryzacji wydawnictwa.
więcej
|
Po raz dziewiąty przyznano nagrody Viva! Photo Awards
Dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska) po raz dziewiąty przyznał nagrody w konkursie promującym polską fotografię - Viva! Photo Awards. Zwycięzcy otrzymali nagrody pieniężne o łącznej wartości 25 tys. zł.
więcej
|
|
|
Pierwszy odcinek polskiego ,,Saturday Night Live" nie zachwycił: daje radę, żarty i trafne, i żenujące, mało luzu (opinie)
W miniony weekend na platformie Showmax zadebiutowała polska wersja show „Saturday Night Live". - To nieudana, mniej śmieszna wersja „Ucha Prezesa”. Przerost formy nad treścią, ale show daje radę a mocnym punktem była naturalność i świeżość występujących tam aktorów. - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Google Play usuwa aplikacje z reklamami na ekranie blokady smartfona. ,,Ostateczne rozwiązanie korzystne dla użytkowników"
Google wprowadził zmiany w regulaminie sklepu internetowego Google Play. Zgodnie z nimi z oferty będę usuwane aplikacje wyświetlające użytkownikom reklamy na ekranie blokady smartfona. - Google chcąc zarabiać na reklamach mobilnych musi dbać o ich jakość. Banery wyświetlane na ekranie blokady można określić jako malware, obecne rozwiązanie jest korzystne dla użytkowników, a reklamodawcy muszą poszukać innych sposobów monetyzacji - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mobile.
więcej
|
Maciej Wicha dyrektorem w Eyeo, będzie odpowiadać za relacje z wydawcami
Maciej Wicha, były zastępca dyrektora segmentu internetowego w Agorze objął stanowisko dyrektora w firmie Eyeo będącej producentem Adblocka Plus, narzędzia do blokowania reklam w internecie. Wicha będzie odpowiadał za relacje firmy z wydawcami.
więcej
|
Michał Mętel za Tomasza Bieniasa dyrektorem technologii w Gazeta.pl
Michał Mętel od 1 stycznia obejmie w Agorze stanowisko dyrektora technologii portalu Gazeta.pl. Zastąpi Tomasza Bieniasa, który odchodzi z firmy.
więcej
|
Facebook kasuje 99 proc. treści terrorystycznych z serwisu zanim zgłoszą je użytkownicy
Treści powiązane z organizacjami terrorystycznymi w 99 na 100 przypadków znikają z Facebooka, zanim zaczną je zgłaszać sami użytkownicy - poinformowali przedstawiciele serwisu.
więcej
|
Lifestyle'owy serwis newonce.net w nowej odsłonie - wersja mobilna ma funkcjonalność aplikacji
Po dwóch latach od startu, popkulturowy portal newonce.net doczekał się nowej szaty graficznej i zaawansowanego technologicznie silnika wersji mobilnej.
więcej
|
,,The New York Times" obniża do pięciu liczbę darmowych artykułów w serwisie
Dziennik „The New York Times” zmniejszył do pięciu limit artykułów które użytkownicy internetowego serwisu dziennika mogą przeczytać za darmo. Koszt nieograniczonego dostępu do treści wynosi 15 dolarów miesięcznie.
więcej
|
Agora zamyka Epic Makers. "Nie realizowała wyznaczonych celów finansowych"
Agora zamknęła Epic Makers - sieć partnerską zrzeszającą twórców kanałów na YouTube. Głównym powodem są względy finansowe - z firmą rozstają się trzy osoby.
więcej
|
Amazon przed Netflixem na czele niemieckiego rynku płatnego VoD
Płate serwisy VoD, takie jak Amazon Prime Video, Netflix, maxdome i Sky Ticket, zyskują na popularności w Niemczech - wynika z danych firmy badawczej Goldmedia.
więcej
|
Marcin Gadziński: e-wydawcy w czasach czasach adlocków, spadków reklamy display oraz dominacji Facebooka i Google'a
Najciekawsze dla branży mediowej tematy Web Summit to kurczenie się tradycyjnej reklamy display i poszukiwanie nowych modeli monetyzacyjnych, eksplozja - na różne sposoby - działalności content to commerce w tradycyjnych redakcjach, umacnianie się influencerów i walka z dominacją w świecie mediów wielkich platform typu Facebook i Google - tegoroczny Web Summit podsumowuje Marcin Gadziński ze Sport.pl.
więcej
|
Google usprawni przeglądarkę Chrome przez ograniczenia dla zewnętrznych aplikacji
Google zapowiedział, że w nadchodzących wydaniach Chrome ograniczy zewnętrznym aplikacjom dostęp do procesów w przeglądarce. Operacja odbędzie się etapami, a jej celem jest zwiększenie niezawodności działania Chrome.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: Chrome w górę na świecie, w dół w Polsce
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w listopadzie 2017 r. zanotowała wzrost udziału na całym świecie. Jednocześnie straciła nieznacznie w Polsce.
więcej
|
Amazon udostępnia firmom nowe mechanizmy sztucznej inteligencji na platformie AWS
Amazon ogłosił udostępnienie partnerom biznesowym nowych narzędzi opartych na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji. Wśród nich są rozwiązania pozwalające na budowaniu przez firmy algorytmów AI, rozpoznawanie obiektów w materiałach wideo czy zamianę dźwięku na tekst.
więcej
|
VoD.pl z europejskimi filmami fabularnymi i dokumentalnymi w ramach projektu O!Europa
Ruszył projekt O!Europa, w ramach którego serwis VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska) będzie promować kino europejskie. Wśród propozycji znajdą się filmy fabularne i dokumentalne, prezentowane i nagradzane na filmowych festiwalach.
więcej
|
|
|