|
|
|
|
|
|
|
Szef KRRiT spotkał się z zarządem TVN ws. kary za relacje TVN24. ,,Rozmowy będą kontynuowane"
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski spotkał się w piątek w siedzibie KRRiT z przedstawicielami zarządu TVN. Rozmawiano o karze nałożonej na nadawcę za naruszenia przepisów w relacjach TVN24 z połowy grudnia ub.r.
więcej
|
TVN Style szykuje program o sprzątaniu i wnętrzach. ,,Misję ratunkową" poprowadzi Ula Chincz
W marcu przyszłego roku do ramówki TVN Style trafi nowy program Uli Chincz „Misja ratunkowa”, w którym dziennikarka pomoże uczestnikom w sprzątaniu mieszkań. Stacja rozpoczęła castingi do nowego projektu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Piętka: stacje telewizyjne przygotowują się już na wprowadzenie zakupu programatycznego
Awans Katarzyny Kieli w strukturze Discovery to uwertura do zmian, które zajdą na rynku telewizyjnym w nadchodzącym roku. Zygmunt Solorz kupując stacje tv od Zbigniewa Benbenka w przemyślany sposób doprowadzi do rozwoju i zwiększenia zyskowności kanałów. Stacje telewizyjne po cichu przygotowują się już na wprowadzenie zakupu programatycznego. Ci, którzy nie będą na to gotowi po prostu stracą cześć budżetów reklamowych - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, CEO Publicis Media.
więcej
|
TVP kręci spektakl Marka Kochana ,,Rio". Grają Redbad Klynstra i Emilia Komarnicka
Telewizja Polska przygotowuje kolejny spektakl Teatru Telewizji - „Rio” na podstawie sztuki Marka Kochana. W rolach głównych występują Redbad Klynstra-Komarnicki i Emilia Komarnicka-Klynstra.
więcej
|
Ponad połowa widzów ,,Wiadomości", ,,Panoramy" i ,,Teleexpressu" ma min. 60 lat, ,,Fakty" i ,,Wydarzenia" z nieco młodszą widownią
Programy informacyjne w polskich telewizjach najchętniej oglądają osoby starsze. Dużą część widowni stanowią też emeryci oraz osoby o stosunkowo niskich dochodach. Zwłaszcza jest to widoczne w przypadku audycji TVP: „Wiadomości”, „Teleexpressu” i „Panoramy” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gliniarze 3" hitem Polsatu. Czwarty sezon wiosną 2018 roku
Trzeci sezon docu-soap „Gliniarze” oglądało średnio 1,61 mln osób, o 320 tys. więcej widzów niż premierowa odsłona produkcji pokazywana rok temu. Polsat w czasie emisji paradokumentu był wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 66,47 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że już trwają prace nad czwartym sezonem cyklu, który będzie emitowany wiosną 2018 roku.
więcej
|
Teresa Lipowska, Natalia Rybicka, aktorzy ,,Rodzinki.pl" i prowadzący ,,PnŚ" w świątecznym spocie TVP
Z okazji świąt Bożego Narodzenia Telewizja Polska przygotowała spot promocyjny, w którym występują aktorzy serialowi oraz prowadzący programów rozrywkowych. W spocie pojawili się m.in. Teresa Lipowska, Natalia Rybicka, Marzena Rogalska, Karol Gnat i Justyna Śliwowska oraz aktorzy serialu „Rodzinka.pl”.
więcej
|
,,Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN na styczeń
TVN Media podniosło o kilka procent ceny reklam na styczeń 2018 roku w porównaniu ze styczniem br. Podobnie jak przed rokiem najwięcej trzeba zapłacić za spoty emitowane przy niedzielnych wydaniach „Faktów”, sportu i pogody.
więcej
|
HGTV kontynuuje jesienne nowości ,,Darek solo" i ,,Zgłoś remont"
Stacja HGTV zdecydowała o kontynuacji dwóch jesiennych nowości - programów „Darek solo” Dariusza Wardziaka i „Zgłoś remont” Krzysztofa Mirucia. Telewizja poszukuje już uczestników do kolejnych sezonów.
więcej
|
SWS apeluje o uchylenie kary nałożonej przez KRRiT na TVN24. ,,Media zmieniają się w strony sporu politycznego"
Stowarzyszenie Wolnego Słowa w podjętej uchwale zaprotestowało przeciw karze nałożonej przez Krajową radę Radiofonii i Telewizji na TVN. - Media zmieniają się w strony sporu politycznego, to choroba - piszą członkowie zarządu Stowarzyszenia.
więcej
|
Katowice zapłacą ponad 2 mln zł za promocję w ramach koncertu sylwestrowego Polsatu
Władze Katowice zawarły umowę ze spółką Music Company, która organizuje „Sylwestrową Moc Przebojów” dla Polsatu. Za promocję miasta w ramach tego koncertu zapłacą ponad 2 mln zł.
więcej
|
,,Kolędowanie z Fundacją Polsat" w Wigilię w Telewizji Polsat
W Wigilię Telewizja Polsat wyemituje koncert „Kolędowanie z Fundacją Polsat”, w trakcie którego m.in. przedstawione zostaną efekty działań i osiągnięcia Fundacji Polsat w ciągu ostatnich 21 lat. Na scenie pojawią się: Anna Wyszkoni, Natalia Szroeder, Urszula Dorosz, Jan Szydłowski, Grzegorz Płonka oraz zespół Enej. Wydarzenie poprowadzą Krzysztof Ibisz i Urszula Dorosz.
więcej
|
Comedy Central HD, Comedy Central Family, Epic Drama, Paramount Channel HD i CNNI w Ipli
W poniedziałek, 18 grudnia 2017 roku do oferty kanałów linearnych Ipli dołączą nowe stacje - Comedy Central HD, Comedy Central Family, Epic Drama, Paramount Channel HD i CNNI.
więcej
|
Paulina Bidzińska wygrała 15. edycję Eurowizji dla Młodych Tancerzy
Reprezentantka Polski Paulina Bidzińska została zwyciężczynią 15. edycji Eurowizji dla Młodych Tancerzy, które odbyło się w czeskiej Pradze w zeszłą sobotę. W Polsce wydarzenie na żywo pokazywała TVP Kultura.
więcej
|
Michał Szczerba wybrany Mistrzem Riposty 2017. Polityk poprowadzi ,,Szkło kontaktowe"
Organizowany przez redakcję „Szkła kontaktowego” TVN24 plebiscyt na najbardziej wyrazistego polityka „Mistrz riposty” wygrał poseł Michał Szczerba. Polityk będzie komentatorem w sobotnim odcinku programu.
więcej
|
"Westworld 2", "Sharp Objects", "Here and Now" w HBO w 2018 roku
HBO przygotował klip, w którym przedstawia swoje przyszłoroczne premiery. Widzów czekają kolejne sezony ulubionych seriali i kilka nowości.
więcej
|
Serial ,,Snowfall" w Canal+
W czwartek, 4 stycznia 2018 roku Canal+ rozpocznie emisję nowego serialu „Snowfall”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Skory do byłego rzecznika Ministerstwa Sprawiedliwości: ,,Dostajesz bana, wiceministerku". RMF FM: to dopuszczalna polemika
- Dostajesz bana, wiceministerku, jak inne trolle - tak reporter RMF FM, Tomasz Skory, odpowiedział na twitta Sebastiana Kalety, członka sejmowej komisji weryfikacyjnej ds. warszawskiej reprywatyzacji, a poprzednio rzecznika prasowego Ministerstwa Sprawiedliwości. - Stosujemy zasadę, w myśl której jeżeli reporter, dziennikarz RMF nie wykracza poza dopuszczalne ramy polemiki - nie interweniujemy. W tym przypadku trudno o takiej sytuacji mówić - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Balawejder, dyrektor informacji RMF FM.
więcej
|
|
TOK FM nowym liderem słuchalności w Warszawie, rośnie Eska
Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od czerwca do listopada br. zostało TOK FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
21 Concordia za 38 mln zł przejmuje Grupę Sare, Tomasz Pruszczyński nadal mniejszościowym akcjonariuszem
Fundusz 21 Concordia poprzez swoją spółkę zamierza przejąć ok. 74 proc. akcji Grupy Sare. Porozumiał się już co do sprzedaży 51 proc. akcji z Damianem Rutkowskim oraz firmami WS Investments i Petrovasko. Ok. 25 proc. akcji Grupy Sare nadal będzie posiadał Tomasz Pruszczyński.
więcej
|
Marka Polski Bus zniknie z rynku, firma będzie podwykonawcą Flixbusa
Wiosną przyszłego roku Marka Polski Bus zniknie z rynku, zastąpi ją Flixbus. Zwolnienia mają objąć działy obsługi klienta, marketingu i komunikacji spółki Souter Holdings Poland, właściciela Polskiego Busa.
więcej
|
Mediacap przejmuje od The Digitals udziały TalentMedia, a oddaje jej udziały Scholz & Friends Warszawa
Holding marketingowo-badawczy Mediacap kupił od swojej spółki zależnej The Digitals. udziały kupionej niedawno sieci partnerskiej TalentMedia. Jednocześnie zdecydowano, że 75 proc. udziałów agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa będzie teraz należało bezpośrednio nie do Mediacapu, tylko do The Digitals.
więcej
|
Piotr Piętka: stacje telewizyjne przygotowują się już na wprowadzenie zakupu programatycznego
Awans Katarzyny Kieli w strukturze Discovery to uwertura do zmian, które zajdą na rynku telewizyjnym w nadchodzącym roku. Zygmunt Solorz kupując stacje tv od Zbigniewa Benbenka w przemyślany sposób doprowadzi do rozwoju i zwiększenia zyskowności kanałów. Stacje telewizyjne po cichu przygotowują się już na wprowadzenie zakupu programatycznego. Ci, którzy nie będą na to gotowi po prostu stracą cześć budżetów reklamowych - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, CEO Publicis Media.
więcej
|
,,Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN na styczeń
TVN Media podniosło o kilka procent ceny reklam na styczeń 2018 roku w porównaniu ze styczniem br. Podobnie jak przed rokiem najwięcej trzeba zapłacić za spoty emitowane przy niedzielnych wydaniach „Faktów”, sportu i pogody.
więcej
|
,,Zawsze można być lepszym ojcem" w kampanii Fundacji Cyryla i Metodego (wideo)
Ruszyła społeczna kampania Fundacja Cyryla i Metodego promuje odpowiedzialne ojcostwo. Za jej realizację odpowiadają Telescope, Eura7 i Papaya Films.
więcej
|
Katowice zapłacą ponad 2 mln zł za promocję w ramach koncertu sylwestrowego Polsatu
Władze Katowice zawarły umowę ze spółką Music Company, która organizuje „Sylwestrową Moc Przebojów” dla Polsatu. Za promocję miasta w ramach tego koncertu zapłacą ponad 2 mln zł.
więcej
|
Hyundai dziesiąty raz z reklamą na Super Bowl (wideo)
Koncern motoryzacyjny Hyundaia pojawi się z reklamą na zbliżającym się Super Bowl. Będzie to dziesiąty raz w ciągu ostatnich 11 lat. Nad nowym spotem pracuje agencja Innocean.
więcej
|
Link4 z kampanią promocyjną obok ,,Gwiezdnych wojen: Ostatni Jedi"
W dniu premiery „Gwiezdnych wojen: Ostatni Jedi” rozpoczęła się akcja Link4, promująca usługę holowania i auta zastępcze w pakiecie OC. Spot wyświetlany jest w kinach przed wspomnianym filmem.
więcej
|
,,Lech na zimę" - puszki piwa Lech Premium z górskimi krajobrazami
Kompania Piwowarska w ramach akcji „Lech na zimę” wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję puszek piwa Lech Premium. Są inspirowane górskimi krajobrazami.
więcej
|
Burger King wsparł akcję charytatywną McDonald's w Argentynie (wideo)
Sieć fast food Burger King w Argentynie wsparł akcję charytatywną swojego głównego konkurenta - McDonald'sa. W tzw. „McHappy Day” odmawiał klientom sprzedaży Whoppera i odsyłał ich do konkurenta.
więcej
|
Dentsu ma szansę przejąć od Mindshare globalną obsługę mediową Jaguara Land Rovera
Prawdopodobnie sieć Dentsu Aegis Network zostanie wybrana do obsługi globalnego budżetu mediowego koncernu Jaguar Land Rover. Jego wielkość szacowana jest na 500 mln dolarów.
więcej
|
Spojrzenie ponad granicami w kampanii Amnesty International nt. uchodźców (case study)
Agencja DDB&tribal opisuje kampanię społeczną „Look Beyond Borders” na temat uchodźców przygotowanej dla Amnesty International. Przy realizacji akcji pracowała też agencja Big Picture.
więcej
|
Altavia przejmuje agencję interaktywną Kamikaze, jej szefami pozostają Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz
Firma Altavia Polska, specjalizująca się w shopper marketingu, i jej szef Ireneusz Laskowski przejęli 60 proc. udziałów agencji interaktywnej Kamikaze. Zarządzać nią będą nadal jej założyciele: Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz.
więcej
|
|
|
Agnieszka Starewicz-Jaworska po 10 latach pracy odchodzi z ZPR Media
Agnieszka Starewicz-Jaworska, dyrektor wydawnicza serwisu internetowego „Super Expressu” SE.pl, odchodzi z Grupy ZPR Media, z którą była związana przez 10 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Właściciel Gremi Media sprzedaje nieruchomości za 18,9 mln zł
Firma KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), zawarł z Metropolitan Investment przedwstępną umowę sprzedaży czterech lokali niemieszkalnych z działkami w Krakowie. Cena transakcji to 18,87 mln zł brutto.
więcej
|
PMPG Polskie Media kupi 50 proc. udziałów wydawcy ,,Do Rzeczy", może emitować kolejne serie swoich akcji
Walne zgromadzenie akcjonariuszy PMPG Polskie Media (głównym akcjonariuszem i prezesem firmy jest Michał M. Lisiecki) zgodziło się na przejęcie w przyszłym roku za 11,92 mln zł za 50,1 proc. udziałów Orlego Pióra (wydawcy m.in. „Do Rzeczy” i „Do Rzeczy Historia”). Jednocześnie pozwolono zarządowi PMPG podwyższać przez najbliższe trzy lata kapitał zakładowy poprzez emisje nowych akcji.
więcej
|
Gremi Media powołuje wewnętrzną agencję Events and Multimedia, na czele Mikołaj Tocki
W strukturze Gremi Media wyodrębniono agencję Gremi Events and Multimedia, która zajmie się realizacją wydarzeń i produkcji multimedialnych z wykorzystaniem technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Kieruje nią Mikołaj Tocki. dyrektor zarządzający eContentLAB.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w I-III kwartale. ,,PC Format" stracił najwięcej
W pierwszych trzech kwartałach 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora trafiła do Respect Index z odpowiedzialnymi spółkami giełdowymi
Agora znalazła się w gronie 28 spółek giełdowego indeksu Respect ogłaszanego przez Giełdę Papierów Wartościowych. - To dla nas zaszczyt, a mam nadzieję, że i referencja dla inwestorów - komentuje Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży kioskowej, ,,Gazeta Wyborcza" straciła najwięcej
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w październiku br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Izba Wydawców Prasy krytykuje karę KRRIT dla TVN24. ,,Celem jest wywołanie autocenzury"
Izba Wydawców Prasy wyraziła zaniepokojenie nałożeniem przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji 1,48 mln zł kary dla nadawcy TVN24. - Budzi to uzasadnioną obawę, że celem tego działania jest wywołanie tzw. mrożącego skutku, przejawiającego się w przyszłości autocenzurą, co pozbawiłoby społeczeństwo możliwości otrzymywania wszechstronnego i zróżnicowanego przekazu informacyjnego - uważa organizacja.
więcej
|
Jakub Dymek pozywa Codziennik Feministyczny za tekst o gwałcie, chce przeprosin i zadośćuczynienia
Publicysta „Krytyki Politycznej” Jakub Dymek pozywa serwis Codziennik Feministyczny za naruszenie dóbr osobistych w artykule, w którym kilka kobiet zarzuciło Dymkowi m.in. gwałt. Domaga się publikacji przeprosin w trzech witrynach internetowych oraz zadośćuczynienia finansowego.
więcej
|
Edipresse Polska uruchamia Content Studio. Ma zająć się reklamą natywną
Edipresse Polska uruchomiło w strukturach digitalowych firmy komórkę Content Studio, która jest odpowiedzialna za ofertę reklamy natywnej i rozwiązań z obszaru content marketingu. Redaktor naczelną została Marta Tabiś–Szymanek.
więcej
|
|
|
21 Concordia za 38 mln zł przejmuje Grupę Sare, Tomasz Pruszczyński nadal mniejszościowym akcjonariuszem
Fundusz 21 Concordia poprzez swoją spółkę zamierza przejąć ok. 74 proc. akcji Grupy Sare. Porozumiał się już co do sprzedaży 51 proc. akcji z Damianem Rutkowskim oraz firmami WS Investments i Petrovasko. Ok. 25 proc. akcji Grupy Sare nadal będzie posiadał Tomasz Pruszczyński.
więcej
|
Facebook wprowadza Snooze, funkcję czasowego blokowania wpisów od użytkowników
Facebook udostępnił globalnie opcję o nazwie Snooze, dzięki której można zablokować widoczność w Newsfeedzie treści od konkretnych użytkowników. Dzięki temu z Aktualności mają zniknąć na 30 dni wpisy pochodzące zarówno od wybranych internautów, jak i stron.
więcej
|
FCC znosi neutralność sieci w USA, operatorzy zadowoleni, internetowi giganci protestują
Federalna Komisja Łączności USA (FCC) zniosła obowiązująca w tym kraju od 2015 roku zasadę neutralności sieci. Decyzja oddaje w ręce operatorów internetowych możliwość ograniczania użytkownikom darmowego i komfortowego dostępu do konkretnych treści w sieci. Dostawcy internetu przyjęli nowe przepisy z entuzjazmem, za to wśród ich krytyków są między innymi Amazon, Facebook, Microsoft i Netflix.
więcej
|
Polacy w internecie najchętniej kupują ubrania, dodatki i akcesoria
W 2017 roku w sklepach internetowych 73 proc. Polaków kupiło odzież, dodatki i akcesoria - wynika z badania firmy Gemius. Częstym celem zakupów w sieci były także książki, AGD i elektronika.
więcej
|
Moto.wp.pl i Moto.onet.pl na czele serwisów motoryzacyjnych, mocno w górę Autokult.pl (TOP 15)
Wśród serwisów z treściami motoryzacyjnymi najwięcej użytkowników mają Moto.wp.pl i Moto.onet.pl, najwięcej odsłon mają Moto.onet.pl i Autocentrum.pl, a na najdłużej internautów przyciąga Auto-swiat.pl. W skali roku bardzo duży wzrost odwiedzalności zanotował Autokult.pl, a znaczący spadek - Forumsamochodowe.pl.
więcej
|
Od stycznia 2018 roku Business Insider Inc. zmieni nazwę na Insider Inc. ,,Więcej możliwości w mediach społecznościowych"
Należące do Axel Springer wydawnictwo Business Insider Inc. od stycznia 2018 roku zmieni nazwę na Insider Inc. Rebranding ma odzwierciedlać szerszy zakres tematyki którą chce się zająć wydawnictwo, szczególnie w segmencie mediów społecznościowych. Flagowy serwis Busienessinsider.com pozostanie niezmieniony.
więcej
|
Verizon i Ericsson zbudują w USA sieć 5G
Koncerny Verizon i Ericsson podpisały porozumienie zgodnie z którym Ericsson dostarczy amerykańskiemu operatorowi telekomunikacyjnemu urządzenia niezbędne do budowy infrastruktury obsługującej standard 5G. Według zapowiedzi sieć ma być dostępna do użytku komercyjnego w wybranych rejonach USA w drugiej połowie 2018 roku.
więcej
|
Alior Bank uruchamia platformę Bancovo., będzie pośredniczyła w sprzedaży kredytów online
Alior Bank uruchamia Bancovo. - cyfrową platformę pośrednictwa finansowego, przez którą klienci uzyskają dostęp online do ofert wielu banków i firm pożyczkowych. Na rozwój projektu firma przeznaczy 30 mln zł, a w 2020 roku planuje sprzedać 2-3 mld zł kredytów.
więcej
|
Netflix szpieguje swoich widzów? Burza po jednym tweecie
„Kto Was skrzywdził?” - zapytał Netflix 53 swoich użytkowników, którzy przez 18 dni z rzędu oglądali film „Świąteczny Książę” na Twitterze. Część osób jest oburzonych wpisem, twierdząc, że serwis szpieguje widzów.
więcej
|
|
|