|
|
|
|
|
|
|
20 lutego ruszy kanał Jazz. ,,Medium kulturalne i eleganckie, które odda sprawiedliwość zaniedbywanym w Polsce fanom jazzu"
We wtorek, 20 lutego 2018 roku zacznie nadawać telewizja Jazz, której większość ramówki będzie wypełniona muzyką jazzową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy tworzyć medium kulturalne i eleganckie, które odda sprawiedliwość zaniedbywanym w Polsce fanom jazzu ale również otworzy oczy i uszy tym którzy dotąd z tym gatunkiem nie mieli zbyt wiele wspólnego - mówi nam Agnieszka Bania, szefowa kanału.
więcej
|
Wszystkie dzienniki straciły widzów w 2017 roku. ,,Fakty" liderem
W ub.r. nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych zostały „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej stracił „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w 2017 roku. HGTV z największym wzrostem (top 25)
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w 2017 roku zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej 16-49 zajęło TVN24. Największym wzrostem w top 25 w 4+ pochwalić się mógł kanał HGTV, a najwięcej stracił Polsat Sport - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Samuel Pereira po 2 miesiącach wraca na Twittera. ,,Znajomi i pracownicy mnie prosili"
Szef portalu TVP.info Samuel Pereira odwiesił konto na Twitterze po dwumiesięcznej nieobecności. Jest jednym z aktywniejszych dziennikarzy na tym portalu.
więcej
|
,,Wiadomości" i ,,Teleexpress" tracą widzów mimo emisji także w TVP Info, ,,Fakty" z mniejszym spadkiem, zyskała ,,Panorama"
„Teleexpress” i „Fakty” miały w grudniu ub.r. najwyższą oglądalności wśród programów informacyjnych. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności na głównych antenach względem analogicznego okresu rok wcześniej, a zdecydowanie najwięcej straciły „Wiadomości” (984 tys. widzów) i „Teleexpress” (954 tys. osób) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bode Miller ekspertem Eurosportu podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018
Złoty medalista olimpijski w narciarstwie alpejskim Bode Miller będzie jednym z ekspertów Eurosportu w czasie Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rynek reklamowy z punktu widzenia agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
W ramach naszego cyklu podsumowań 2017 roku poniżej prezentujemy opinie ekspertów z czołowych agencji reklamowych. Swoimi spostrzeżeniami na temat tego, co się wydarzyło w minionym roku i czego można spodziewać się w 2018 roku, dzielą się z Wirtualnemedia.pl Karina Komorowska, Rafał Baran, Łukasz Chomyn, Roman Jędrkowiak, Ewa Cymer, Krzysztof Andrzejczak, Kuba Janicki, Piotr Wróblewski i Igor Seider.
więcej
|
Zarząd Grupy Sare: fundusz 21 Concordia proponuje godziwą cenę za 74 proc. akcji
Według zarządu Grupy Sare warunki kupna 74 proc. akcji firmy, które proponuje fundusz Concordia 21, są odpowiednia, a cena 22,70 zł za akcję - godziwa. Władze spółki zwróciły uwagę, że wartość księgowa aktywów netto firmy w przeliczeniu na jej jedną akcję z końcem września ub.r. wynosiła 10,65 zł.
więcej
|
Nestea znika z oferty Coca-Coli. Zastąpi ją nowy napój Fuzetea
Polski oddział koncernu Coca-Cola rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię reklamową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowej marki napojów herbacianych Fuzetea. Za jej realizację odpowiadają agencje McCann Worldgroup, Fortis, Mediacom, LiquidThread i Kill+Knowlton Strategies.
więcej
|
Luiza Jakubowska kierownik ds. komunikacji w Suzuki Motor Poland, Dorota Drelich kierownikiem ds. PR
Luiza Jakubowska została od stycznia kierownikiem ds. komunikacji w Suzuki Motor Poland, a Dorota Drelich kierownikiem ds. PR.
więcej
|
Kamil Stoch, Piotr Żyła, Maciej Kot i Dawid Kubacki z Tomaszem Rożkiem reklamują Lotos Dynamic Diesel (wideo)
W nowym spocie firmy Lotos pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd” razem z dziennikarzem Tomaszem Rożkiem występują skoczkowie narciarscy Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Bridge2Fun, Tank Production, Televisor i Carat.
więcej
|
Sieć szkół językowych Speak Up klientem Value Media
Dom mediowy Value Media, po przejściu okresu próbnego, rozpoczyna stałą współpracę z siecią szkół języka angielskiego Speak Up.
więcej
|
Teresa Lipowska w reklamie suplementu Vicard (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa suplementu diety wspomagającego prawidłową pracę serca Vicard (Aflofarm Farmacja Polska). W spocie reklamowym wystąpiła aktorka Teresa Lipowska, znana z serialu „M jak miłość”. Za kreację i realizację spotu odpowiada dział marketingu Aflofarm Farmacja Polska.
więcej
|
|
|
Polska Press Grupa tworzy Newsroom 360 wspierający redakcje serwisów internetowych
Polska Press Grupa uruchamia projekt "Newsroom 360". Będą go tworzyli dziennikarze, redaktorzy i specjaliści w zakresie tworzenia oraz prezentacji treści interaktywnych. - Nasze serwisy szybko się rozwijają, chcemy dodatkowo je wspierać - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu Polska Press.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza": Marek Markowski szefem ,,Magazynu Świątecznego", Aleksandra Klich nadzoruje nowe projekty i redakcje lokalne
Zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” (Agora) Aleksandra Klich przestaje redagować „Magazyn Świąteczny”, sobotnie wydanie dziennika. Obowiązek ten przejmuje Marek Markowski. Natomiast Klich będzie teraz zajmowała się m.in. nadzorowaniem lokalnych wydań dziennika i wspieraniem nowych projektów.
więcej
|
,,Party" nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. ,,Gala" zyskała najwięcej
W październiku 2017 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, najwięcej straciło „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" drożeją o 30-40 groszy
Z początkiem 2018 roku cena egzemplarzowa wydań „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) od poniedziałku do czwartku wzrosła o 30 groszy, a numerów piątkowych i sobotnio-niedzielnych - o 40 groszy. Z kolei każde wydanie „Parkietu” (też z portfolio Gremi Media) drożeje o 35 groszy.
więcej
|
|
|
Powstanie film ,,Bright 2". Netflix nie przedłużył umowy ze scenarzystą pierwszej części
Netflix poinformował, że powstanie kolejna część filmu „Bright”, który miał swoją premierę 22 grudnia 2017 roku.W głównych rolach ponownie zobaczymy Willa Smitha i Joela Edgertona.
więcej
|
Serwisy Grupy Goal.pl przejęte przez Better Collective, Cezary Brzuzy dalej szefem redakcji
Duńska firma Better Collective, wydająca m.in. serwisy bukmacherskie Bettingexpert.com i SmarBets.com, kupiła od Grupy Goal.pl jej witryny internetowe, m.in. Goal.pl i Wislakrakow.com. Szefem zespołu redakcyjnego nadal będzie Cezary Brzuzy.
więcej
|
Od stycznia obowiązuje e-meldunek. Wszystko można załatwić przez internet
Resort cyfryzacji przypomniał w środę na twitterze o możliwości meldowania się przez interenet. Ta nowa możliwość, to efekt noweli ustawy o ewidencji ludności, która obowiązuje od 1 stycznia.
więcej
|
T-Mobile podnosi o 4 zł ceny Internetu Domowego i skraca czas testowania usługi
T-Mobile Polska zmienił warunki korzystania z oferty Internet Domowy. W obu opcjach cena miesięcznego abonamentu została podwyższona o 4 złote, z kolei czas na darmowe testowanie tej usługi został skrócony do 14 dni.
więcej
|
Jan Kaliński po odejściu z Wirtualnej Polski został wydawcą strony głównej Allegro. ,,Potrzebowałem nowych wyzwań"
Jan Kaliński po dziewięciu latach pracy rozstał się z Wirtualną Polską (ostatnio był tam redaktorem prowadzącym serwisu WP Turystyka) i został wydawcą głównej strony serwisu Allegro - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spotify składa dokumenty poprzedzające wejście na Wall Street
Serwis Spotify złożył w amerykańskiej komisji papierów wartościowych i giełd (SEC) prospekt poprzedzający wejście spółki na giełdę w Nowym Jorku.. W założeniach debiut Spotify na parkiecie jest planowany w pierwszym kwartale 2018 roku i ma się odbyć w formie listingu z pominięciem oferty publicznej (IPO).
więcej
|
Snapchat rozważa wprowadzenie reklam bez możliwości ich natychmiastowego pominięcia
Snapchat ma w planach wprowadzenie opcji wyświetlania w aplikacji reklam bez możliwości ich natychmiastowego pominięcia przez użytkownika - wynika z nieoficjalnych informacji. Firma rozważa zastosowanie formatu reklamowego, w którym treść od reklamodawcy będzie można zignorować dopiero po kilku sekundach.
więcej
|
Spotify pozwany przez Wixen Music Publishing za łamanie praw autorskich, wytwórnia chce 1,6 mld dolarów
Wytwórnia Wixen Music Publishing - mająca prawa do nagrań m.in. Toma Petty, The Doors i Neil Younga - wniosła pozew przeciwko serwisowi Spotify oskarżając go o brak należnych opłat. W grę wchodzi kilkadziesiąt tysięcy utworów, a w ramach odszkodowania Wixen Music domaga się kwoty 1,6 miliarda dolarów.
więcej
|
Agencja ISBnews omyłkowo opisała wtorkową sesję giełdową, której nie było
Agencja ISBnews przygotowała depeszę ze statystykami workowej sesji na Giełdzie Papierów Wartościowych. To duży błąd, ponieważ we wtorek nie handlowano na GPW. Notkę od ISBnews automatycznie pobrała część serwisów ekonomicznych, niektóre szybko ją usunęły.
więcej
|
Totolotek nawiązał współpracę z portalem Weszlo.com
Od stycznia bieżącego roku Totolotek rozpoczął współpracę z portalem weszlo.com.
więcej
|
|
|