|
|
|
|
|
|
|
Zimowe igrzyska olimpijskie w TVP - ponad 30 dziennikarzy, 200 godzin transmisji z Pjongczangu. Ekspertem Adam Małysz
Ponad 30 dziennikarzy i 200 godzin transmisji na żywo - dzięki nim za miesiąc widzowie Telewizji Polskiej przeniosą się na XXIII zimowe igrzyska olimpijskie do Pjongczangu w Korei Południowej. - To jest esencja współczesnej telewizji: widowiska na żywo, pełne emocji. Nowoczesny wymiar patriotyzmu - komentuje prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
Domy mediowe: badanie oglądalności od TVP niemiarodajne, nie zastąpi pomiaru Nielsena
Zalety zaprezentowanego przez Telewizję Polską pomiaru oglądalności na podstawie danych od klientów Netii jest głównie duża liczba uczestników i szybkość przekazywania statystyk. Jednak badanie nie jest miarodajne dla całego społeczeństwa, nie pokazuje charakterystyki demograficznej widzów i nie obejmuje wszystkich stacji, dlatego nie stanowi poważniej konkurencji dla telemetrii Nielsena - uważają eksperci z domów mediowych.
więcej
|
Bez ,,Świata według Kiepskich" w wiosennej ramówce Polsatu
Telewizja Polsat nie planuje emisji kolejnego sezonu „Świata według Kiepskich” w wiosennej ramówce Polsatu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki produkcji widzowie najprawdopodobniej zobaczą dopiero jesienią.
więcej
|
Dorota Roman po 20 latach zwolniona z TVP, nowy wydawca ,,Magazynu Expresu Reporterów"
Wydawca „Magazynu Ekspresu Reporterów” w TVP2 Dorota Roman otrzymała wypowiedzenie i odchodzi ze stanowiska - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanały TVP na MUX-8 dopiero w połowie 2018 roku
Kanały TVP na MUX-8 pojawią się dopiero w połowie 2018 roku - zapowiada prezes Jacek Kurski, prezes TVP. Na razie trwają negocjacje nadawców z EmiTelem ws. stawek płaconych za dosył kanałów do tego multipleksu.
więcej
|
TVP ABC liderem kanałów dziecięcych w 2017 roku. Rośnie teleTOON+, tracą kanały Disneya
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w ub.r. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł teleTOON+, a najwięcej stracił Disney XD. 0,03 proc. udziału miał Da Vinci Learning - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mecz Polska-Czarnogóra na czele sportowych hitów 2017 roku
W ub.r. spośród programów o tematyce sportowej największą widownię zgromadziła transmisja eliminacyjnego meczu piłki nożnej do Mundialu w Rosji 2018 pomiędzy Polską, a Czarnogórą. W rankingu top 15 aż 8 lokat przypadło pozycjom związanym z piłką nożną, a 3 miejsca zajęły skoki narciarskie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN o uchyleniu kary KRRiT: oznacza to oddalenie zarzutów wobec relacji TVN24
TVN wyraziła satysfakcję z uchylenia przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji decyzji o 1,48 mln zł kary dla firmy. - Uchylenie tej decyzji oznacza oddalenie zarzutów wobec telewizji TVN24 - zwrócił uwagę nadawca.
więcej
|
,,4Fun naEKRANIE" nowością 4Fun TV, ,,Złota 20" i ,,Muzyka daje radość" w 4Fun Gold
4Fun Media rozpoczęło współpracę z portalem naekranie.pl oraz rozgłośnią radiową Złote Przeboje. W jej ramach jeszcze w styczniu na antenie stacji należących do tego nadawcy zadebiutują trzy programy „4Fun naEKRANIE”, „Złota 20” i „Muzyka daje radość”.
więcej
|
Piąty sezon serialu "Dolina Krzemowa" bez Erlicha Bachmana
W sieci pojawił się zwiastun piątego sezonu "Doliny Krzemowej".
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedynka i Trójka z rekordowo niską słuchalnością. Duże wzrosty RMF FM, Eski i PR 24
W IV kwartale ub.r. na pozycji zdecydowanego lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem słuchalności w zestawieniu. Z piątego na trzecie miejsce awansowała Eska, która wyprzedziła Trójkę i Jedynkę. Obie stacje Polskiego Radia zanotowały największe spadki w zestawieniu, a ich wyniki obniżyły się do rekordowo niskich poziomów - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,4Fun naEKRANIE" nowością 4Fun TV, ,,Złota 20" i ,,Muzyka daje radość" w 4Fun Gold
4Fun Media rozpoczęło współpracę z portalem naekranie.pl oraz rozgłośnią radiową Złote Przeboje. W jej ramach jeszcze w styczniu na antenie stacji należących do tego nadawcy zadebiutują trzy programy „4Fun naEKRANIE”, „Złota 20” i „Muzyka daje radość”.
więcej
|
|
|
|
RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach
Intencją RODO jest ograniczenie zakusów firm wykorzystujących dane konsumentów. Nie może to pozostać bez wpływu na tak zaawansowaną pod tym względem branżę jak marketing internetowy. To wymusi na branży uporządkowanie, a czasem ograniczenie wielu projektów opartych na danych - o wpływie RODO na marketing internetowy mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Michalska, Tomasz Piątkowski, Przemysław Marcol, Paweł Kowal i Krzysztof Sobieszek.
więcej
|
Szefowie marketingu podsumowują 2017 rok i prognozują trendy na 2018
Swoimi spostrzeżeniami na temat najważniejszych wydarzeń 2017 roku, ludzi, kampanii, sukcesów, porażek czy trendów oraz prognozami na nadchodzący rok dzielą się z Wirtualnemedia.pl Dorota Wrotek-Gut z Jeronimo Martins Polska, Anna Płachta z banku Credit Agricole, Tadeusz Czarniecki z firmy Wawel oraz Marek Gonsior z firmy meblarskiej Agata.
więcej
|
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie wyniosły 2,69 mld zł, o 5,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Procentowo najbardziej wzrosły nakłady na reklamy wideo, w social media i ogłoszenia, natomiast zmalały na display liczony bez wideo.
więcej
|
Cindy Crawford powraca w reklamie Pepsi na Super Bowl
Znana i popularna przed laty modelka Cindy Crawford po 26 latach znów pojawiła się w reklamie Pepsi. Będzie twarzą kampanii przygotowanej z okazji 120 lat istnienia marki, a spot z jej udziałem zadebiutuje podczas tegorocznego finału rozgrywek Super Bowl.
więcej
|
Marcin Gut programmatic managerem w agencji Amnet
Do zespołu agencji Amnet, należącej do Dentsu Aegis Network Poland, dołączył Marcin Gut i objął stanowisko programmatic managera. Ostatnio zarządzał agencją Accuen (OMD).
więcej
|
Natalia Kukulska opowiada o zaletach warzyw w reklamie Iglotexu (wideo)
Piosenkarka Natalia Kukulska dołączyła do grona celebrytów promujących markę Iglotex. W nowej reklamie pod hasłem „Proste historie” prezentowane są warzywa mrożone.
więcej
|
99rent dalej partnerem reprezentacji Polski, piłkarze pojawią się w reklamach firmy
Wypożyczalnia samochodów 99rent przedłużyła do końca 2022 roku umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której jest oficjalnym partnerem dwóch naszych reprezentacji: głównej i do lat 21. W ramach współpracy firma będzie mogła w działaniach marketingowych wykorzystywać grupowy wizerunek piłkarzy reprezentacji.
więcej
|
Volvo40 promowane teledyskiem z udziałem aktorki Yuval Scharf (wideo)
Koncern samochodowy Volvo postawił na niestandardową formę reklamy modelu Volvo40. Promuje go poprzez teledysk do utworu „Call My Name” zespołu The Goldman Brothers, w którym ten model samochodu jest głównym, obok aktorki Yuval Scharf, bohaterem.
więcej
|
Natalia Klimaszewska dołącza do zespołu Catvertiser
Natalia Klimaszewska objęła stanowisko junior performance social media analyst w platformie Catvertiser, zajmującej się optymalizacją kampanii na Facebooku.
więcej
|
STS sponsorem e-sportowca Pawła ,,innocenta" Mocka
Firma bukmacherska STS została sponsorem zawodnika e-sportu Pawła „innocenta” Mocka, grającego w „CS:GO” w ramach grupy Sprout. Umowę podpisano do końca br.
więcej
|
,,Daj się znaleźć na całego" zachęca GoldenLine.pl w reklamach
Serwis rekrutacyjny GoldenLine.pl rozpoczęła kampanię reklamową zachęcającą do zakładania i uzupełniania profili zawodowych na stronie. Akcję, realizowaną pod hasłem „Daj się znaleźć na całego”, przygotowała agencja Up.
więcej
|
|
|
W lutym ukaże się powieść Sławomira Jastrzębowskiego ,,Toksyna", Patryk Vega chce nakręcić z niej serial
W połowie lutego nakładem „Świata Książki” ukaże się powieść redaktora naczelnego „Super Expressu” Sławomira Jastrzębowskiego zatytułowana „Toksyna”. - Patryk Vega chce nakręcić na podstawie tej książki serial - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jastrzębowski.
więcej
|
,,Listy do M. 3" i ,,Botoks" hitami polskich kin w 2017 roku (TOP10)
Trzy najpopularniejsze filmy, na jakie Polacy chodzili u biegłym roku do kin to „Listy do M. 3” „Botoks” oraz „Gru, Dru i Minionki” - wynika z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez sieci Helios i Multikino.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w październiku 2017
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w październiku ub.r. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Babyonline.pl zmieniło się w Mamotoja.pl, poprawiono layout serwisu
Serwis babyonline.pl z początkiem stycznia br. zmienił się w mamotoja.pl (Edipresse Polska). Ma to ujednolicić działania wydawcy w segmencie parentingowym.
więcej
|
|
|
RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach
Intencją RODO jest ograniczenie zakusów firm wykorzystujących dane konsumentów. Nie może to pozostać bez wpływu na tak zaawansowaną pod tym względem branżę jak marketing internetowy. To wymusi na branży uporządkowanie, a czasem ograniczenie wielu projektów opartych na danych - o wpływie RODO na marketing internetowy mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Michalska, Tomasz Piątkowski, Przemysław Marcol, Paweł Kowal i Krzysztof Sobieszek.
więcej
|
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie wyniosły 2,69 mld zł, o 5,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Procentowo najbardziej wzrosły nakłady na reklamy wideo, w social media i ogłoszenia, natomiast zmalały na display liczony bez wideo.
więcej
|
Przyszłość mediów to wzrost konsumpcji wideo i smartfon w centrum cyfrowego świata
Internet mobilny, media cyfrowe oraz sztuczna inteligencja mają największy wpływ na rozwój rynku TMT (telekomunikacji, mediów, technologii) w Polsce. Centrum cyfrowego świata staje się smartfon, który jest nie tylko telefonem, ale i komputerem, telewizorem oraz routerem w jednym. To globalny trend, widoczny także w Polsce - oceniają w najnowszym raporcie eksperci Deloitte.
więcej
|
YouTube zrywa współpracę z twórcą, który pokazał w swoim filmie ciało samobójcy
YouTube wycofał ze swojego programu reklamowego kanał Logana Paula. Twórca z ponad 15 milionami subskrypcji niedawno opublikował film z Japonii, na którym pokazał korpus ciała osoby, która popełniła samobójstwo przez powieszenie.
więcej
|
Pornhub z ponad 28 miliardami wizyt w 2017 roku, Polacy najczęściej wyszukiwali hasła Polish, Mom i Milf
W 2017 roku Pornhub, popularny serwis z treściami dla dorosłych zanotował 28,5 miliarda wizyt użytkowników, 81 milionów internautów korzystało z platformy każdego dnia. Polska znalazła się na 15. miejscu krajów w których Pornhub był najbardziej popularny, a hasła wpisywane najczęściej przez polskich użytkowników to Polish, Mom i Milf.
więcej
|
Polacy częściej zamawiają jedzenie online, głównie kuchnię włoską, Pyszne.pl liderem rynku
Polscy internauci są coraz bardziej przekonani do zamawiania jedzenia z restauracji przez internet - wynika z danych serwisu Pyszne.pl, w którym w ub.r. dokonano ponad 3,4 miliona zamówień online. W tym segmencie wciąż jednak drzemią spore rezerwy, bowiem kwoty zamówień są poniżej średniej europejskiej, a z oferty Pyszne.pl korzysta 3 procent Polaków powyżej 16 roku życia.
więcej
|
Marcin Watemborski zamiast Krzysztofa Basela pokieruje serwisem Fotoblogia
Marcin Watemborski został nowym redaktorem prowadzącym serwisu WP Fotoblogia. Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Basela, który odszedł z Wirtualnej Polski.
więcej
|
Dropbox przy wsparciu banków Goldman Sachs i JPMorgan planuje start na giełdzie
W pierwszej połowie 2018 roku serwis Dropbox chce zadebiutować na giełdzie. Spółka przy współpracy z bankami Goldman Sachs i JPMorgan przygotowuje IPO, a obecna wartość firmy jest wyceniania na 10 miliardów dolarów.
więcej
|
Play wprowadza zestaw Net Box w cenie 69 złotych do poprawy parametrów internetu
Play rozpoczął sprzedaż zestawów o nazwie Play Net Box, które mają poprawić szybkość działania internetu w lokalizacjach o słabszym zasięgu sieci. Urządzenie jest dostępne w ofercie Internet bez limitu GB w cenie 69 złotych.
więcej
|
Babyonline.pl zmieniło się w Mamotoja.pl, poprawiono layout serwisu
Serwis babyonline.pl z początkiem stycznia br. zmienił się w mamotoja.pl (Edipresse Polska). Ma to ujednolicić działania wydawcy w segmencie parentingowym.
więcej
|
Allegro: więcej ofert z ratami 0%
W serwisie Allegro pojawi się więcej ofert objętych ratami 0%. Akcja potrwa do końca lutego br., z opcją jej przedłużenia.
więcej
|
,,4Fun naEKRANIE" nowością 4Fun TV, ,,Złota 20" i ,,Muzyka daje radość" w 4Fun Gold
4Fun Media rozpoczęło współpracę z portalem naekranie.pl oraz rozgłośnią radiową Złote Przeboje. W jej ramach jeszcze w styczniu na antenie stacji należących do tego nadawcy zadebiutują trzy programy „4Fun naEKRANIE”, „Złota 20” i „Muzyka daje radość”.
więcej
|
|
|
Domy mediowe: badanie oglądalności od TVP niemiarodajne, nie zastąpi pomiaru Nielsena
Zalety zaprezentowanego przez Telewizję Polską pomiaru oglądalności na podstawie danych od klientów Netii jest głównie duża liczba uczestników i szybkość przekazywania statystyk. Jednak badanie nie jest miarodajne dla całego społeczeństwa, nie pokazuje charakterystyki demograficznej widzów i nie obejmuje wszystkich stacji, dlatego nie stanowi poważniej konkurencji dla telemetrii Nielsena - uważają eksperci z domów mediowych.
więcej
|
|
|