|
|
|
|
|
|
|
Klaudiusz Pobudzin odchodzi z TVP, Jarosław Olechowski nadal na czele ,,Wiadomości". Kurski: osoba z wewnątrz TVP
Z funkcji dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej (odpowiadającej za treści informacyjne i publicystyczne w Telewizji Polskiej) zrezygnował Klaudiusz Pobudzin, który odchodzi z TVP. Obowiązki dyrektora TAI przejął Jarosław Olechowski, poprzednio szef „Wiadomości”. - To osoba z wewnątrz TVP - tak zmianę komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
,,Drogi wolności" - nowy serial TVP. Emisja jesienią w Jedynce
Telewizja Polska pracuje nad nowym serialem historycznym „Drogi wolności”, który będzie miał premierę jesienią w TVP1, z okazji stulecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Zdjęcia wystartowały na początku stycznia.
więcej
|
Telewizja Polska do końca 2020 r. będzie pokazywać mistrzostwa lekkoatletyczne. Licencja kupiona od PZLA
Telewizja Polska zakupiła od Polskiego Związku Lekkiej Atletyki prawa do pokazywania mistrzostw Polski i mityngów lekkoatletycznych rozgrywanych w Polsce. Umowa będzie obowiązywać do końca 2020 r., a podpisali ją prezes TVP Jacek Kurski i prezes PZLA Henryk Olszewski.
więcej
|
,,Dorota inspiruje" - nowy program Doroty Szelągowskiej. HGTV szuka uczestników
Stacja HGTV pracuje nad nowym programem „Dorota inspiruje”, w którym Dorota Szelągowska przy niewielkich nakładach finansowych przeprowadzi metamorfozy wnętrz. Stacja poszukuje uczestników, a premierę zaplanowano na późną wiosnę br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP podnosi o ponad 80 proc. ceny reklam przy ,,Koronie Królów", zdrożały też reklamy przy ,,Jeden z dziesięciu"
Z opublikowanego na luty br. cennika reklamowego TVP wynika, że spoty przy serialu „Korona Królów” w TVP1 są ponad 80 proc. droższe w porównaniu do stycznia br., gdy serial debiutował na antenie. Więcej też trzeba zapłacić za reklamy przy teleturnieju „Jeden z dziesięciu”.
więcej
|
,,Druga szansa 5" od 5 marca w TVN. Aleksandra Popławska, Kamila Baar-Kochańska oraz Marcin Bosak w obsadzie
W poniedziałek, 5 marca 2018 roku TVN rozpocznie emisję piątego sezonu „Drugiej szansy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że w nowych odcinkach pojawią się nowe postaci grane przez: Aleksandrę Popławską, Agnieszkę Żulewską, Karolinę Gorczycę, Kamilę Baar-Kochańską, Jacka Poniedziałka oraz Marcina Bosaka.
więcej
|
Katarzyna Kwiatkowska debiutuje w ,,Szkle kontaktowym"
Aktorka Katarzyna Kwiatkowska zadebiutowała wczoraj w roli gościa i współprowadzącej „Szkła kontaktowego” na antenie TVN24.
więcej
|
TVP podnosi ceny reklam, najdroższe spoty przy ,,M jak miłość" i skokach narciarskich w Pjongczangu
Z ogłoszonej właśnie przez biuro reklamy Telewizji Polskiej oferty na luty br. wynika, że ceny reklam w skali rou wzrosły średnio od kilku do kilkunastu procent. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spot przy serialu „M jak miłość”, drogie są też reklamy przy transmisji skoków narciarskich na igrzyskach olimpijskich w Pjongczangu.
więcej
|
Droższe reklamy w TVN, za spot przy ,,Hipnozie" więcej niż przy ,,Faktach"
W cenniku reklamowym TVN na luty br. spoty są średnio kilkanaście procent droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy programie „Hipnoza”, który startuje wraz z wiosenną ramówką stacji.
więcej
|
Freedom House: zmalała wolność w Polsce, publiczne media tak jak na Węgrzech oczerniają opozycję
W Polsce, tak samo jak na Węgrzech, publiczne media w ub.r. oczerniały opozycję, ponadto władze utrudniały działalność organizacji pozarządowych - uważa organizacja Freedom House. Oceniła, że poziom wolności w naszym kraju zmalał o 4 pkt do 84 w 100-punktowej skali.
więcej
|
Canal+ udostępnił drugi teaser serialu ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku"
Wiosną 2018 roku Canal+ pokaże kolejny wyprodukowany serial oryginalny „Kruk. Szepty słychać po zmroku”. Stacja właśnie udostępniła w sieci drugi teaser produkcji.
więcej
|
Rozpoczęły się zdjęcia do ,,Hipnozy". Emisja od końca lutego w TVN
Na początku stycznia tego roku w warszawskim ATM Studio ruszyły zdjęcia do programu rozrywkowego „Hipnoza”, który na antenie TVN zadebiutuje pod koniec lutego br. Właśnie jest nagrywany trzeci odcinek show.
więcej
|
Drugi sezon ,,Gwiazd prywatnie" w TVN Style. Właśnie stacja kręci nowe odcinki
TVN Style pokaże drugi sezon programu „Gwiazdy prywatnie”, który prowadzi Ula Chincz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie trwają nagrania do nowych odcinków, w których dziennikarka odwiedzi m.in. Stanisława Karpiela-Bułecki czy Grażynę Wolszczak i Cezarego Harasimowicza.
więcej
|
TVP Info ze spotem o matce Lecha i Jarosława Kaczyńskich w 5-lecie jej śmierci (wideo)
W środę TVP Info pokazało spot poświęcony Jadwidze Kaczyńskiej, matce Lecha i Jarosława Kaczyńskich. Powodem jest piąta rocznica jej śmierci.
więcej
|
Eleven Sports u kolejnych 11 operatorów telewizji kablowej
Od stycznia 2018 roku kanały Eleven Sports są dostępne dla abonentów kolejnych jedenastu operatorów telewizji kablowej.
więcej
|
Klaudiusz Pobudzin zrezygnował, Jarosław Olechowski p.o. dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
Z funkcji dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej (odpowiadającej za treści informacyjne i publicystyczne w Telewizji Polskiej) zrezygnował Klaudiusz Pobudzin. Obowiązki dyrektora TAI przejął Jarosław Olechowski, poprzednio szef „Wiadomości”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anna Bartoszewska za Agatę Lauko dyrektor generalną domu mediowego Zenith
Anna Bartoszewska, dotychczas partner zarządzająca w domu mediowym Zenith (Publicis Media) awansowała na stanowisko dyrektor generalnej agencji. Zastąpi na tym stanowisku Annę Lauko, która z końcem stycznia odchodzi z firmy.
więcej
|
TVP podnosi ceny reklam, najdroższe spoty przy ,,M jak miłość" i skokach narciarskich w Pjongczangu
Z ogłoszonej właśnie przez biuro reklamy Telewizji Polskiej oferty na luty br. wynika, że ceny reklam w skali rou wzrosły średnio od kilku do kilkunastu procent. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spot przy serialu „M jak miłość”, drogie są też reklamy przy transmisji skoków narciarskich na igrzyskach olimpijskich w Pjongczangu.
więcej
|
Droższe reklamy w TVN, za spot przy ,,Hipnozie" więcej niż przy ,,Faktach"
W cenniku reklamowym TVN na luty br. spoty są średnio kilkanaście procent droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy programie „Hipnoza”, który startuje wraz z wiosenną ramówką stacji.
więcej
|
Właściciel Biedronki: polskie produkty to już 92 proc. naszej oferty, współpracujemy z ponad 600 rodzimymi dostawcami
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, poinformował, że w ub.r. 92 proc. wszystkich produktów dostępnych w tych sklepach pochodziło od polskich dostawców, oraz że współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. To odpowiedź na sugestię premiera Mateusza Morawieckiego, do której odniósł się już Lidl Polska.
więcej
|
Po aferze z ,,Coolest Monkey In The Jungle" H&M mianuje Annie Wu na stanowisko diversity leader
Po oskarżeniach o rasizm i aferze z reklamą, w której czarnoskóry chłopiec ma na sobie bluzę z napisem „Coolest Monkey In The Jungle” firma odzieżowa H&M utworzyła stanowisko global leader for diversity&inclusiveness. Objęła je Annie Wu.
więcej
|
Nestea zmienia skład i opakowania
Napoje Nestea (Hoop Polska, do końca 2017 - Coca-Cola HBC Polska) sprzedawane będą w nowych opakowaniach oraz w zmodyfikowanym składzie. Zmianom towarzyszyć będzie wsparcie marketingowe.
więcej
|
Doritos i Mountain Dew we wspólnej reklamie na Super Bowl. Morgan Freeman kontra Peter Dinklage (wideo)
Koncern Pepsi przygotował na zbliżający się finał Super Bowl specjalną reklamę, w której pojawią się dwie jego marki: Doritos i Mountain Dew. Bohaterami spotu będą Morgan Freeman i Peter Dinklage.
więcej
|
Ebay znów szuka agencji reklamowej do obsługi w Europie
Ebay ponownie szuka agencji reklamowej do obsługi w Europie - niespełna rok po tym, jak do współpracy na tym kontynencie wybrał agencję VCCP.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy będzie promować Rockstar Energy Drink w internecie
Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na przygotowywanie i realizację internetowej komunikacji marketingowej napoju energetycznego Rockstar Energy Drink (produkowanego przez PepsiCo).
więcej
|
Audi nowym klientem Isobar Polska
Agencja Isobar Polska wygrała przetarg na całościową obsługę komunikacji marki Audi.
więcej
|
Tatra promuje loterię ,,Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę"
Startuje loteria piwa Tatra (Grupa Żywiec). Akcja wspomagana jest działaniami promocyjnymi w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. Przygotowały je G3, Heart&Brain, GoldenSubmarine, Starcom, MH-ART oraz Global.
więcej
|
Mini szuka agencji do globalnych działań reklamowych modelu Mini Electric
Należąca do koncernu BMW marka Mini szuka w przetargu agencji reklamowej, która zajmie się na poziomie globalnym działaniami reklamowymi dla pierwszego elektrycznego samochodu tej marki - Mini Electric.
więcej
|
Agnieszka Pacewicz i Jakub Ćwikliński z awansami w El Padre
Jakub Ćwikliński objął nowo utworzone stanowisko event directora w agencji El Padre. Poprzednio był senior event managerem. Z kolei na to stanowisko awansowała Agnieszka Pacewicz.
więcej
|
Agencja 19 południk prowadzi launch nowego produktu Classen
Firma Classen, producent podłóg i stolarki drzwiowej, wprowadza na rynek nowy system listw wykończeniowych o nazwie Noox. Za nazwę, identyfikację i strategię marki odpowiada agencja 19 Południk.
więcej
|
Na rynek wchodzi nowa marka odzieży sportowej Gipara Wear
Dostawca wyposażenia klubów fitness IMG wprowadzi na rynek kolekcję odzieży dla fanów sportu - Gipara Wear.
więcej
|
Grupa On Board Think Kong prowadzi kampanię ,,Najpozytywniejsza praca świata"
Pod hasłem „Najpozytywniejsza praca świata” ruszyła międzynarodowa kampania drukarni internetowej Chroma. Za przygotowanie i obsługę projektu odpowiada Grupa On Board Think Kong.
więcej
|
Mindshare Polska i Fox Networks Group Poland wspierają polskie rysie nizinne
Wystartowała druga edycja akcji #PiątkaDlaRysia realizowanej przez Fox Networks Group Poland, nadawcy kanału Nat Geo Wild. Aktywacja, której beneficjentem jest WWF Polska, towarzyszy kampanii mediowej promującej „Miesiąc z wielkimi kotami” - coroczne wydarzenie stacji.
więcej
|
Nocowanie.pl z kampanią radiową
W kilkunastu stacjach radiowych wystartowała właśnie kampania promocyjna serwisu noclegowego Nocowanie.pl.
więcej
|
|
|
,,Do Rzeczy" i ,,Sieci" najwięcej straciły w listopadzie. Na plusie tylko ,,Tygodnik Powszechny" i ,,Gazeta Polska"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w listopadzie ub.r. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazło się „Do Rzeczy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Olejniczak pozwał Agorę. Chce przywrócenia do pracy w ,,Gazecie Wyborczej"
Zwolniony z „Gazety Wyborczej” (Agora) Andrzej Olejniczak złożył pozew w sądzie pracy, żądając przywrócenia na poprzednie stanowisko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Terminu rozprawy jeszcze nie ma, ale informacja o pozwie wpłynęła już do firmy.
więcej
|
Były dziennikarz ,,Rzeczpospolitej" wiceministrem MSWiA
Paweł Majewski, były dziennikarz polityczny „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), oraz Paweł Szefernaker otrzymali nominacje na sekretarzy stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.
więcej
|
Egmont zmienia nazwę magazynu ,,Pimpek" na ,,Pets"
W czwartek 18 stycznia na rynku ukaże się pierwszy numer dwumiesięcznika dla dzieci „Pets” (Egmont Polska), który zastąpi dotychczasowy magazyn „Pimpek”. Redaktor naczelną pisma jest Joanna Szabunio.
więcej
|
Polski ,,Vogue" uruchamia oficjalne profile na Facebooku i Instagramie
Wystartowały oficjalne kanały komunikacji polskiej edycji magazynu „Vogue” na Facebooku i Instagramie. Spółka Visteria, będąca wydawcą pisma, szykuje się do premiery pierwszego wydania, ale nie ujawnia żadnych szczegółów.
więcej
|
|
|
YouTube zaostrza zasady monetyzacji treści. ,,Dobry ruch, uchroni przez spektakularnymi wpadkami"
YouTube zmienił warunki przystępowania nowych twórców do prowadzonego przez platformę programu partnerskiego, który pozwala zarabiać youtuberom. Filmy kandydata do programu muszą zostać obejrzane przynajmniej przez 4 tysiące godzin. Z kolei filmy pochodzące z najpopularniejszych kanałów mają być weryfikowane i kwalifikowane do publikacji przez wyszkolonych pracowników YouTube’a. - Nowe warunki nie są trudne do spełnienia, a ocenianie przez ludzi a nie algorytm treści do publikacji to dobra decyzja, która uchroni YouTube przez spektakularnymi wpadkami - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Rafał Masny z kanału Abstrachuje.
więcej
|
Krzysztof Gonciarz i znani influencerzy promują ,,Czarne lustro" Netflixa
Netflix we współpracy ze znanymi polskimi influencerami stworzył projekt „Czarne lusterko” promujący serial „Black Mirror”. Własne filmowe historie zainspirowane serią pokażą Krzysztof Gonciarz, Martin Stankiewicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat.
więcej
|
Facebook uprości Messengera, komunikacja pomiędzy użytkownikami ważniejsza od gadżetów
David Marcus, szef komunikatora Messenger przyznał że platforma jest przeładowana funkcjami, co utrudnia użytkownikom korzystanie z najważniejszych narzędzi. W 2018 roku Messenger ma przejść zmiany porządkujące aplikację i skoncentrować się głównie na szybkiej i wygodnej komunikacji pomiędzy internautami.
więcej
|
Wydawca ,,Listy Wächtera": honorarium Magdaleny Ogórek nie zależy od dotacji MKiDN, Wirtualna Polska omija meritum książki
Michał Jeżewski, prezes Zony Zero, która wydała książkę „Lista Wächtera” Magdaleny Ogórek, w odpowiedzi na publikacje Wirtualnej Polski podkreślił, że umowa z publicystką została podpisana przed otrzymaniem przez wydawnictwo dotacji ministerialnej, a honorarium autorki jest niezależnego od tego wsparcia. - Autor artykułu na WP.pl skrzętnie omija meritum książki - ocenia Jeżewski.
więcej
|
2,5 miliarda użytkowników portali społecznościowych na świecie. Liderem Facebook
W 2017 roku z portali społecznościowych korzystało 2,48 miliarda ludzi, czyli co trzeci mieszkaniec naszej planety - wynika z szacunków firmy eMarketer.
więcej
|
Wysokieobcasy.pl będzie mieć nową wersję od Artegence
Serwis Wysokieobcasy.pl („Wysokie Obcasy” to weekendowy dodatek do „Gazety Wyborczej”) niebawem zostanie udostępniony w nowej wersji. Za przygotowanie jej odpowiada agencja Artegence.
więcej
|
Gry-online.pl zrezygnowały z pełnoekranowych reklam, żeby zachęcać użytkowników do wyłączania adblocków
W serwisach Grupy Gry-online.pl (należącej do francuskiego koncernu Webedia) z początkiem br. zrezygnowano z pełnoekranowych form reklamowych. Wydawca podkreśla, że dzięki temu udział odsłon wykonywanych przez internautów bez włączonych adblocków wzrósł o prawie 10 proc.
więcej
|
|
|
,,Drogi wolności" - nowy serial TVP. Emisja jesienią w Jedynce
|
,,Druga szansa 5" od 5 marca w TVN. Aleksandra Popławska, Kamila Baar-Kochańska oraz Marcin Bosak w obsadzie
|
Krzysztof Gonciarz i znani influencerzy promują ,,Czarne lustro" Netflixa
|
Najlepiej sprzedające się albumy 2017 roku: Quebonafide, Ed Sheeran i Depeche Mode (TOP 100)
|
Canal+ udostępnił drugi teaser serialu ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku"
|
"Everything Sucks!" - serial Netffixa dla stęsknionych za latami 90.
|
Michał Żebrowski: występowanie w serialu ,,Na dobre i na złe" jest potrzebne, gdy aktor chce zaprosić widzów do teatru, żeby zobaczyli go w Gogolu i Czechowie
|
Justin Timberlake zapowiada "Man of the Woods"
|
Scoot McNairy zagra w trzecim sezonie serialu "Detektyw"
|
Sylvester Stallone zagra w filmie "Niezniszczalni 4"
|
|
|