|
|
|
|
|
|
|
TTV wprowadza do ramówki nowy scripted docu. ,,SOS. Ekipy w akcji" od 20 lutego
We wtorek 20 lutego br. stacja TTV rozpocznie emisję nowego interwencyjnego scripted docu „SOS. Ekipy w akcji”, w którym wystąpią prawdziwi policjanci, strażacy i lekarze pogotowia ratunkowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W 2017 roku 21 proc. polskich internautów ściągało filmy i seriale z torrentów. Netflix bardziej rozpoznawalny niż HBO Go czy Showmax
Filmy i seriale w sieci ogląda 94 proc. polskich internautów. Z torrentów wciąż korzysta co piąty polski użytkownik internetu, ale to mniej niż w poprzednich latach - wynika z trzeciej edycji badania VideoTrack.
więcej
|
Kanały TVP mają większą oglądalność w 16+, niż w 16-59
W grupie wiekowej 16+, którą zaczęło stosować w rozliczeniu z klientami biuro reklamy Telewizji Polskiej, udziały głównych anten publicznego nadawcy są wyraźnie wyższe niż w poprzedniej grupie rozliczeniowej 16-59. - Biuro Reklamy TVP jako jedyne do tej pory wyłamywało się ze schematu sprzedając gwarantowaną widownię w grupie 16-59 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP ds. komunikacji i rozwoju produktu.
więcej
|
Premiera ,,Ucha prezesa" w Telewizji WP z 290 tys. widzów - to rekord stacji
Pierwsze dwa odcinki serialu „Ucha prezesa” oglądało w Telewizji WP 289,5 tys. osób. To rekordowa jak dotąd oglądalność stacji. W czasie emisji serialu kanał śledziło pięć-sześć razy widzów więcej niż inne stacje z MUX-8.
więcej
|
Eurosport uruchamia trzy nowe kanały na czas zimowych igrzysk Pjongczang 2018. Bez reklam i w HD
Eurosport na czas igrzysk zimowych w Pjongczang uruchomi w Polsce trzy dodatkowe kanały, transmitujące sportowe zmagania przez całą dobę, w jakości HD I bez reklam.. Będą dostępne u wybranych operatorów, z komentarzem polskim lub angielskim.
więcej
|
TVP1 nowym liderem. ,,M jak miłość" i MŚ w lotach hitami tygodnia
Zdecydowanie największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”. Na podium uplasowały się transmisja drużynowego konkursu MŚ w lotach narciarskich w Oberstdorfie i „Teleexpress”. Wśród stacji nowym liderem została TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Amerykańskie seriale wieczorami w Comedy Central Family
Kanał Comedy Central Family wprowadza wieczorne pasmo programowe „Comedy Central Extra”, w ramach której emitowane będą amerykańskie filmy komediowe, seriale i programy rozrywkowe.
więcej
|
Anna Guzik, Filip Lato, Joanna Lazer i Andrzej Młynarczyk wśród uczestników ,,Twoja twarz brzmi znajomo 9"
W dziewiątej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jako uczestnicy wezmą udział: Anna Guzik, Natalia Krakowiak, Filip Lato, Joanna Lazer, Izabella Miko, Andrzej Młynarczyk, Krzysztof Szczepaniak i Jan Traczyk.
więcej
|
Szef Eurosportu będzie pracować dla Facebooka, ma pomóc w zakupach praw transmisji sportowych
Peter Hutton, prezes grupy telewizyjnej Eurosport, po zakończeniu igrzysk olimpijskich w Pjongczang ma rozpocząć pracę w Facebooku. Ma pomóc serwisowi w zakupach praw do popularnych transmisji sportowych.
więcej
|
,,The Outpost" nowym serialem w Sci-Fi
NBCUniversal International Networks zakupił prawa do emisji serialu „The Outpost”. 10 godzinnych odcinków produkcji pojawi się na kanale Sci-Fi w Polsce jeszcze w 2018 roku.
więcej
|
Serial ,,Odpowiednik" w HBO i HBO GO
W piątek 16 lutego br. stacja HBO rozpocznie emisję amerykańskiego serialu „Odpowiednik” („Counterpart”) z J.K. Simmonsem w roli głównej. Odcinki są już teraz dostępne na platformie HBO GO.
więcej
|
Po reportażu TVN o neonazistach: wg ,,Sieci" rząd reaguje przesadnie, ,,Wiadomości" wytknęły ,,podwójne standardy Brukseli"
Po tym jak w „Superwizjerze” TVN pokazano reportaż o środowisku polskich neonazistów, działania w tej sprawie zapowiedzieli premier oraz ministrowie spaw wewnętrznych i sprawiedliwości. Jednak według niektórych publicystów tygodnika „Sieci” materiał nie jest całkowicie wiarygodny, a rządzący przesadnie na niego zareagowali. Natomiast w „Wiadomościach” reakcję rządu zestawiono z „podwójnymi standardami Brukseli”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Męskie Granie najlepsze w Polsce, a Immowelt w Europie w zestawieniu YouTube AdsLeaderboard 2017. ,,Polskie marki to europejski poziom"
YouTube ogłosił listy reklam najchętniej oglądanych przez użytkowników z Polski oraz z Europy w 2017 roku. Pierwsze miejsce polskiego rocznego zestawienia YouTube AdsLeaderboard 2017 zdobył spot Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra - Nieboskłon. W skali europejskiej najchętniej oglądana była reklama niemieckiego portalu Immowelt. - Najlepsze spoty to historie oparte na emocjach, polska branża dorównuje z powodzeniem europejskiemu i światowemu poziomowi - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tomasz Czudowski, szef marketingu YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Grupa RMF podwyższa stawki w wiosennym cenniku reklamowym
Grupa RMF z końcem lutego br. wprowadza nową ofertę reklamową. Ceny reklam w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic drożeją średnio o 3 proc. Droższe będą również ceny spotów sprzedawanych w pakietach.
więcej
|
Agata Lauko prezesem Netsprint, odchodzi Jarosław Dmowski
Od marca br. stanowisko prezesa zarządu Netsprint obejmie Agata Lauko. Zastąpi Jarosława Dmowskiego, który z końcem stycznia rozstaje się ze spółką.
więcej
|
Michał Kazimierczak partnerem i inwestorem Heart&Brain
Do zespołu Heart&Brain jako inwestor i partner dołącza Michał Kazimierczak, dotychczasowy CEO grupy Young&Rubicam Poland. Od 1 lutego obejmie funkcję dyrektora strategicznego agencji.
więcej
|
,,Tu się warzy z zasadami" w reklamie piwa Okocim (wideo)
Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamową piwa Okocim pod hasłem „Okocim. Tu się warzy z zasadami”. Przygotowały ją firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative.
więcej
|
Orlen szuka agencji dla marki Anwil
PKN Orlen prowadzi przetarg na opracowanie spójnego systemu marek dla oferty produktowej Anwilu SA obejmującej nawozy i tworzywa sztuczne.
więcej
|
Mondelez wprowadza gumę do żucia mark Halls, będzie duża kampania reklamowa
Firma Mondelez Polska, do której należą m.in. takie marki jak Milka i Oreo debiutuje z marką Halls (obejmującą dotychczas wyłącznie cukierki do ssania) w kategorii gum do żucia, zdominowanej dotychczas w Polsce przez koncern Wrigley (Mars). Gumy Halls w czterech smakach będą wsparte kampanią reklamową w telewizji i internecie, aktywnościami PR oraz akcjami w miejscu sprzedaży.
więcej
|
Nick Law chief creative officerem w Publicis Groupe i prezesem Publicis Communciations
Nick Law został powołany na stanowiska chief creative officera Publicis Groupe i prezesa Publicis Communications. Poprzednio przez 17 lat pracował w agencji R/GA.
więcej
|
Link4 przedłuża kontrakt reklamowy z Kasią Moś i The Chance. Nowa kampania z piosenką Roxette
Firma ubezpieczeniowa Link4 przedłużyła kontrakt reklamowy z wokalistką Kasią Moś i zespołem The Chance. Obecnie trwa kampania reklamowa z ich udziałem, w której śpiewają zaaranżowaną wersję utworu Roxette „Sleeping in my car”.
więcej
|
Odstające uszy oraz duży i krzywy nos w nowej reklamie Diesla (wideo)
Firma odzieżowa Diesel rozpoczęła kampanię promującą kolekcję wiosna-lato 2018. Film autorstwa Francoisa Rousseleta pokazuje gorący romans, który rozwija się mimo „ukrytych i zatuszowanych wad” młodej pary.
więcej
|
Anna Kiljan szefem strategii Opcom, odchodzi Piotr Pal
Szef strategii agencji Opcom, Piotr Pal, z końcem stycznia żegna się z firmą. Jego obowiązki przejmuje Anna Kiljan.
więcej
|
Julia Palczewska dyrektor zarządzającą Ten Team, w ofercie agencji BTL i content marketing
Julia Palczewska objęła stanowisko dyrektor zarządzającego Ten Team. Od nowego roku w ofercie agencji pojawił się też BTL, digital i content marketing.
więcej
|
Paulina Przybysz, Kamil Cichocki i Marcin Kin i w kampanii marki X-kom
W ramach kampanii „x-kom prezentuje” o tym, jak odnaleźć życiową pasję oraz jak wspomaga ją technologia opowiadają piosenkarka Paulina Przybysz, fotograf Marcin Kin i podróżnik Kamil Cichocki. Akcję przygotował dział marketingu x-kom.
więcej
|
Ruszyły zgłoszenia do Innovation 2018
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczęło przyjmowanie zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Innovation. Jego wyniki - w trzech głównych kategoriach zostaną ogłoszone 23 kwietnia.
więcej
|
Wavemaker i Brainlabs zajmą się globalną obsługą mediową Formuły 1
Organizatorzy wyścigów Formuła 1 rozstrzygnęli prowadzony po raz pierwszy w historii przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrali agencje Wavemaker i Brainlabs.
więcej
|
K2 Media wprowadza na rynek nową markę Smecta Go
Rozpoczęła się kampania promocyjna, wprowadzająca na polski rynek nową markę preparatu na biegunkę i bóle brzucha Smecta Go (IPSEN). Przeprowadza ją agencja K2 Media, która zdobyła zlecenie w przetargu.
więcej
|
Fantasy Expo reorganizuje strukturę zarządzania
Fantasy Expo, organizator Polskiej Ligi Esportowej, wprowadza nową strukturę organizacyjną. W związku z tym tworzy pięć osobnych działów.
więcej
|
Hard Rock Cafe przez kampanię reklamową szuka nowych pracowników
W celu rekrutacji pracowników do nowego lokalu we Wrocławiu, sieć restauracji Hard Rock Cafe przygotowała specjalną akcję reklamową. Za jej realizację odpowiadała trójmiejska agencja DDS Poland.
więcej
|
|
|
Zmiany w miesięczniku ,,Pani": nowe działy i rubryki
We wtorek, 23 stycznia ukazuje się lutowe wydanie miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer). To pierwszy numer pod redakcją nowej redaktor naczelnej Moniki Stukonis. Zmieniają się niektóre działy - debiutuje sześć nowych cykli. - Zmiany w magazynie wynikają ze zmian społecznych i cywilizacyjnych - informuje Stukonis.
więcej
|
Agora za 8,65 mln zł sprzedaje swoją siedzibę w Gdańsku
Agora zawarła warunkową umowę sprzedaży prawa użytkowania wieczystego dwóch nieruchomości w Gdańsku, w których mieści się obecnie m.in. trójmiejska redakcja „Gazety Wyborczej”. Łączna cena transakcji wyniesie 8,65 mln zł.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem w październiku, ,,Magnolia" najbardziej w dół
W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Antoni Macierewicz chce pozwać Onet i Seweryna Blumsztajna za stwierdzenia o ,,wyciąganiu teczek Morawieckich"
Poprzedni minister obrony narodowe Antoni Macierewicz zapowiedział skierowanie do sądu sprawy przeciwko dziennikarzowi „Gazety Wyborczej” Sewerynowi Blumsztajnowi. Chodzi o wypowiedź Blumsztajna, w której zarzucił Macierewiczowi, że ten przed swoją dymisją „grał teczkami”. Były szef MON za podobną publikację zamierza też pozwać Onet.
więcej
|
|
|
Męskie Granie najlepsze w Polsce, a Immowelt w Europie w zestawieniu YouTube AdsLeaderboard 2017. ,,Polskie marki to europejski poziom"
YouTube ogłosił listy reklam najchętniej oglądanych przez użytkowników z Polski oraz z Europy w 2017 roku. Pierwsze miejsce polskiego rocznego zestawienia YouTube AdsLeaderboard 2017 zdobył spot Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra - Nieboskłon. W skali europejskiej najchętniej oglądana była reklama niemieckiego portalu Immowelt. - Najlepsze spoty to historie oparte na emocjach, polska branża dorównuje z powodzeniem europejskiemu i światowemu poziomowi - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tomasz Czudowski, szef marketingu YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
W 2017 roku 21 proc. polskich internautów ściągało filmy i seriale z torrentów. Netflix bardziej rozpoznawalny niż HBO Go czy Showmax
Filmy i seriale w sieci ogląda 94 proc. polskich internautów. Z torrentów wciąż korzysta co piąty polski użytkownik internetu, ale to mniej niż w poprzednich latach - wynika z trzeciej edycji badania VideoTrack.
więcej
|
Sąd: Wielokrotne publikowanie pirackich plików bez wpływu na straty właściciela praw autorskich. Prawnicy skrajni w ocenach
Sąd Apelacyjny w Warszawie uznał, że dalsze udostępnianie pirackich kopii utworów opublikowanych w internecie nie powoduje automatycznego wzrostu szkody podmiotu, do którego należą prawa autorskie. Sąd wyjaśnił, że użytkownicy niezależnie od liczby kopii w sieci mogą sięgnąć do pliku który został zamieszczony tam jako pierwszy. Wyrok i uzasadnienie budzą skrajne oceny prawników.
więcej
|
Katarzyna Gargol: z Grupy TVN na szefową sekcji Bliss w naTemat.pl
Katarzyna Gargol została redaktor prowadzącą Bliss - sekcji lifestylowej portalu naTemat.pl. Poprzednio pracowała w Grupie TVN. Do zespołu dołączyły też Sylwia Wamej i Katarzyna Michalik.
więcej
|
Gotowy scenariusz pilota ,,Wiedźmina"
Lauren Schmidt Hissrich, scenarzystka i showrunnerka serialu "The Witcher", który powstaje na podstawie "Wiedźmina" Andrzeja Sapkowskiego poinformowała, że zakończyły się prace nad scenariuszem do pilotażowego odcinka. Premiera planowana jest na 2018 rok.
więcej
|
Agata Lauko prezesem Netsprint, odchodzi Jarosław Dmowski
Od marca br. stanowisko prezesa zarządu Netsprint obejmie Agata Lauko. Zastąpi Jarosława Dmowskiego, który z końcem stycznia rozstaje się ze spółką.
więcej
|
Amazon startuje ze sklepem stacjonarnym, płatność za zakupy w aplikacji a nie przy kasach
Po okresie testów Amazon otworzył dla klientów w Seattle stacjonarny sklep o nazwie Amazon Go. Sprzedawane są w nim artykuły spożywcze, a klienci po dokonaniu zakupów nie muszą stać w kolejce do kasy, bowiem płatności są dokonywane automatycznie za pomocą mobilnej aplikacji w smartfonie.
więcej
|
,,Playboy" pozywa serwis Boing Boing za linkowanie do zdjęć nagich modelek
Wydawca „Playboya” wniósł do sądu w USA pozew w którym oskarża blogowy serwis Boing Boing o naruszenie praw autorskich. Chodzi o zamieszczenie przez Boing Boing linka do kolekcji rozkładówek z króliczkami „Playboya”, a także do zmontowanego z nich filmiku na YouTube. Oskarżony serwis broni się twierdząc, że niekorzystny dla niego wyrok w tej sprawie zmieniłby całkowicie zasady rządzące internetem.
więcej
|
Serial ,,The Alienist" od 19 kwietnia w Netflixie (wideo)
W czwartek 19 kwietnia 2018 roku w Netflixie odbędzie się premiera nowego serialu „The Alienist” w którym występują m.in.: Daniel Brühl, Luke Evans i Dakota Fanning.
więcej
|
Szef Eurosportu będzie pracować dla Facebooka, ma pomóc w zakupach praw transmisji sportowych
Peter Hutton, prezes grupy telewizyjnej Eurosport, po zakończeniu igrzysk olimpijskich w Pjongczang ma rozpocząć pracę w Facebooku. Ma pomóc serwisowi w zakupach praw do popularnych transmisji sportowych.
więcej
|
Ewa Rzeszutek za Mariana Szołuchę redaktorem naczelnym Obserwatora Finansowego
Dr Ewa Rzeszutek przejęła obowiązki redaktora naczelnego serwisu ObserwatorFinansowy.pl (wydawanego przez Narodowy Bank Polski). Zastąpiła na tym stanowisku dr. Mariana Szołuchę.
więcej
|
|
|
TTV wprowadza do ramówki nowy scripted docu. ,,SOS. Ekipy w akcji" od 20 lutego
|
,,Symmetry" - nowa gra Sleepless Clinic od 39,99 zł. Premiera 20 lutego br. (wideo)
|
Serial ,,The Alienist" od 19 kwietnia w Netflixie (wideo)
|
,,The Outpost" nowym serialem w Sci-Fi
|
Serial ,,Odpowiednik" w HBO i HBO GO
|
Doda pociąga za sznurki w filmie "Pitbull. Ostatni pies"
|
"Coach Snoop" - nowy dokumentalny serial Netflixa. Poznajcie trenera Snoopa (wideo)
|
Harry Styles kolejnym Jamesem Bondem
|
"Czarna wdowa" w 2020
|
|
|