Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 26 Stycznia 2018
 
 
 
Grupa naTemat bez inwestora i kredytów. Stawia na mobile i programmatic
 
Po tym jak Glob360, wydawca Grupy naTemat, jesienią ub.r. nie pozyskał inwestora technologicznego, z własnych środków finansuje dalszy rozwój, m.in. nowe wersje mobilne swoich serwisów. - Co jakiś czas zgłaszają się do nas podmioty z ofertami sprzedaży. Każde rozważamy, ale do tematu podchodzimy ostrożnie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Bogusz-Jędrzejczyk, prezes firmy. W skali roku spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły serwisy tematyczne Grupy naTemat: MamaDu.pl, INNpoland.pl i ASZdziennik.pl. więcej
 
 
Jacek Kurski zapowiada reformę TVP. ,,Usprawnienie zarządzania i obniżenie kosztów"
 
Prezes TVP Jacek Kurski przedstawił w czwartek Radzie Mediów Narodowych założenia planowanej reformy telewizji publicznej. Zakłada ona m.in. usprawnienie zarządzania oraz obniżenie kosztów funkcjonowania TVP. Zmiany mają zacząć obowiązywać od 1 kwietnia. więcej
 
 
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" z dużymi spadkami wpływów reklamowych w 2017 roku
 
W 2017 roku tylko trzy spośród dziesięciu dzienników z największymi wpływami z reklam odsiągnęły wzrost przychodów: „Dziennik Gazeta Prawna”, „Głos Wielkopolski” i „Gazeta Pomorska”. Największy spadek wpływów zanotowała natomiast „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Sprzedaż żywności w internecie to rewolucja, która ułatwi życie i odbierze część klientów tradycyjnym sklepom
 
Duże sieci handlowej coraz mocniej stawiają na sprzedaż produktów spożywczych przez internet i coraz więcej inwestują w tę formę sprzedaży, usprawniając m.in. procesy dostawy produktów do domów klientów. Zdaniem ekspertów od e-commerce i marketingu to rewolucja, która spowoduje, że będziemy mieli więcej czasu dla siebie, a nie będziemy marnować go na szukanie produktów spożywczych w supermarkecie i stanie w kolejkach. - Kanał internetowy dzisiaj przestał być utożsamiany z tym, że musi być tańszy. Musi przede wszystkim oszczędzać czas klientowi - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Robert Lewandowski zamiast Coca-Coli będzie reklamował Oshee na całym świecie
 
Piłkarz Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem reklamowym marki Oshee (obejmującej m.in. napoje izotoniczne i funkcjonalne oraz produkty witaminowe). Niedawno Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Facebook płacący wydawcom za treści to pomysł ciekawy, ale całkowicie nierealny więcej
 
Procter&Gamble wykupił wątek w serialu ,,Black-ish". ,,To więcej niż product placement. To przyszłość reklamy" więcej
 
Aflofarm największym reklamodawcą 2017 roku. Mocno w górę Natur Produkt Zdrovit i Polkomtel - w dół Orange i Lidl (TOP10) więcej
 
Męskie Granie najlepsze w Polsce, a Immowelt w Europie w zestawieniu YouTube AdsLeaderboard 2017. ,,Polskie marki to europejski poziom" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Młodszy Specjalista Działu Programmatic ds. Wydawców Media Impact Polska
Key Account Manager Gemius
(Młodszy) Specjalista ds. Planowania i Strategii Produktu TVN
Specjalista SEO Merlin Group
Junior Performance Manager Merlin Group
Specjalista ds. pozyskiwania praw do kontentu T-Mobile Polska
Ekspert ds. OTT TV T-Mobile Polska
Ekspert ds. pozyskiwania praw do kontentu T-Mobile Polska
Ekspert ds. UX/UI T-Mobile Polska
Główny specjalista ds. wsparcia sprzedaży T-Mobile Polska
Specjalista ds. oferty audio-wideo T-Mobile Polska
Art Director - manager zespołu grafików Merlin Group
Specjalista ds. email marketingu Merlin Group
Grafik kreatywny Merlin Group
Specjalista ds. UX Merlin Group
Specjalista ds. Sprzedaży Kanałów Tematycznych TVN
Finance Analyst in AXN Poland Sp Zoo (place of work Warsaw) AXN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jacek Kurski zapowiada reformę TVP. ,,Usprawnienie zarządzania i obniżenie kosztów"

Prezes TVP Jacek Kurski przedstawił w czwartek Radzie Mediów Narodowych założenia planowanej reformy telewizji publicznej. Zakłada ona m.in. usprawnienie zarządzania oraz obniżenie kosztów funkcjonowania TVP. Zmiany mają zacząć obowiązywać od 1 kwietnia. więcej

,,Fakty" krytykowane za połączenie ministra z PiS ze swastykami, Justyna Pochanke o dyktaturze w Polsce

W czwartkowym wydaniu „Faktów” TVN materiał o wystąpieniu ministra spraw wewnętrznych i administracji Joachima Brudzińskiego na temat organizacji neonazistowskich zilustrowano fotomontażem z jego wizerunkiem i swastykami. Natomiast w „Faktach po faktach” Justyna Pochanke stwierdziła, że po przeczytaniu wywiadu w „Polityce” doszła do wniosku, że w Polsce mamy dyktaturę. więcej

Katarzyna Bosacka poprowadzi ,,Co nas truje" w TVN Style. ,,Wiem, co jem i wiem, co kupuję" z przerwą w emisji

W niedzielę 18 marca br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego programu Katarzyny Bosackiej „Co nas truje”, w którym dziennikarka odwiedzi polskie rodziny i wspólnie z ekspertami przeanalizuje codzienne jadłospisy. Wiosną wróci też cykl „Gwiazdy od kuchni”, a  „Wiem, co jem i wiem, co kupuję” ma przerwę w emisji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2017 roku, TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play

W 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Władze Telewizji Polskiej dementują: Jacek Kurski nie stoi za ,,paskami" w TVP Info

Zarząd Telewizji Polskiej opublikował sprostowanie informacji jakoby za tekstami „pasków” w TVP Info stał bezpośrednio Jacek Kurski. - To nieprawdziwa informacja - stwierdza kierownictwo firmy. więcej

,,Porty" od 4 marca w TVN Turbo

W niedzielę 4 marca br. na antenie TVN Turbo zadebiutuje program dokumentalny „Porty”, w którym zaprezentowana praca w porcie morskim w Gdyni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Prace serwisowe przy stacji czołowej MUX-3. Mogą wystąpić krótkie przerwy w emisji kanałów TVP

W nocy z 30 na 31 stycznia oraz z 1 na 2 lutego zaplanowane zostały prace serwisowe przy stacji czołowej trzeciego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, na którym nadają kanały TVP. więcej

Pieczyński i Kittel z TVN24 odpowiadają na zarzuty wiceministra dot. ,,Superwizjera": zawiadamiamy władze poprzez publikacje

Wiceminister spraw wewnętrznych Jarosław Zieliński ocenił, że dziennikarze „Superwizjera”, którzy przeniknęli do środowiska neonazistów, powinni od razu poinformować organa ścigania o nielegalnych zachowaniach, które zaobserwowali. - Dziennikarze informują społeczeństwo i zawiadamiają władze poprzez swoje publikacje - odpowiada Adam Pieczyński, redaktor naczelny TVN24. Natomiast Bertold Kittel, współautor materiału o neonazistach, słowa Zielińskiego uznaje za próbę zastraszenia dziennikarzy. więcej

Eurosport i TVP z transmisją PŚ w skokach w Zakopanem

W okresie od 26 do 28 stycznia 2018 roku w Zakopanem odbywać się będzie Puchar Świata w skokach narciarskich. Sportową imprezę na żywo w naszym kraju pokaże dwóch nadawców: Telewizja Polska i Eurosport. więcej

Telewizja Polska zebrała 920 tys. zł z akcji ,,Reklama Dzieciom"

Dochód z 25., jubileuszowej akcji „Reklama Dzieciom”, czyli emisji w TVP1 specjalnego bloku reklamowego w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia, wyniósł 920 tys. zł. Czas reklamowy wykupiło 9 firm. więcej

Cartoon Network z własnym statkiem rejsowym. Na jego pokładzie będą dostępne atrakcje inspirowane najpopularniejszymi serialami stacji

Turner i Oceanic Group zawarły umowę na mocy której powstanie statek Cartoon Network Wave. Na jego pokładzie będą dostępne atrakcje inspirowanych najpopularniejszymi serialami stacji. Pierwszy rejs ma się odbyć pod koniec tego roku. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio na igrzyskach w Pjongczang: osiem osób w ekipie, specjalne materiały i olimpijski serwis w internecie

Osiem osób liczy ekipa, którą Polskie Radio wysyła na zimowe igrzyska olimpijskie w Pjongczang. Wśród nich jest siedmioro dziennikarzy i jedna osoba wspierająca ich od strony realizacyjno-technicznej. Szefem zespołu jest Cezary Gurjew. więcej

 
RMF FM nowym liderem we Wrocławiu w II półroczu. Stacja ta wyprzedziła Trójkę

Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w drugim półroczu ub.r. zostało RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Robert Lewandowski zamiast Coca-Coli będzie reklamował Oshee na całym świecie

Piłkarz Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem reklamowym marki Oshee (obejmującej m.in. napoje izotoniczne i funkcjonalne oraz produkty witaminowe). Niedawno Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola. więcej

KER: Tomasz Rożek na cysternie w spocie Lotosu nie promował niebezpiecznych zachowań (wideo)

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na scenę ze spotu Lotosu, w której Tomasz Rożek został pokazany, jak stoi na cysternie jadącej autostradą. KER nie zgodziła się z zarzutem, że promowano w ten sposób niebezpieczne zachowania. więcej

Google pozwoli blokować na 90 dni reklamy przypominające

Google udostępnia użytkownikom swoich serwisów opcję pozwalającą na czasowe wyciszanie tak zwanych reklam przypominających, wyświetlanych internautom którzy po odwiedzeniu konkretnego sklepu nie dokonali w nim zakupów. Dzięki odpowiednim ustawieniom na koncie możliwe jest zablokowanie tego formatu reklamowego na okres 90 dni. więcej

TBWA/ Tequila łączy się z EG+ Worldwide, na czele Christian Lainer

Agencja TBWA / Tequila oraz firma produkcyjna EG+ łączą się. Strukturą zarządzać będzie Christian Lainer, senior vice president EG+ Worldwide z pomocą dyrektora zarządzającego warszawskiego oddziału firmy Szymona Gonciarka. więcej

Grey Group przejmuje od JWT obsługę Tymbarku w social mediach

Firma Maspex Wadowice wybrała w przetargu agencję Grey Group do obsługi marki Tymbark w mediach społecznościowych. Tym samym, marketer kończy współpracę  z J. Walter Thompson. więcej

Bohater ,,Czarnej Pantery" w spocie Lexusa na Super Bowl (wideo)

Należąca do koncernu Toyota marka samochodów luksusowych ruszyła z nową kampanią reklamową, w której promuje nie tylko swoje auto ale też film „Czarna Pantera”. Główną rolę w nim gra Chadwick Boseman, który jest również bohaterem spotu Lexusa. więcej

Paweł Tomczak dyrektorem rynków zagranicznych w Aflofarmie

W strukturze firmy farmaceutycznej Aflofarm Farmacja Polska utworzono nowe stanowisko dyrektora rynków zagranicznych. Objął je Paweł Tomczak, wcześniej dyrektor generalny firmy Walmark. więcej

Komik Bill Hader i kombinacje smaków w reklamie Pringles na Super Bowl (wideo)

Firma Kellogg zaprezentowała nowy spot marki Pringles, który będzie wyświetlany podczas tegorocznego finału Super Bowl. Bohaterem reklam przygotowanych przez agencję Grey z Nowego Jorku jest komik Bill Hader, który odkrywa, jak smakują różnego rodzaje chipsów tej marki ułożonych jeden na drugim. więcej

Kia w reklamie na Super Bowl promuje model Stinger (wideo)

Koncern motoryzacyjny Kia ujawnił zapowiedź spotu, który pokaże w przyszły weekend przy transmisji z Super Bowl. Jego bohaterami są Emerson Fittipaldi i model Stinger. więcej

WPP tworzy globalną sieć brandingową Superunion

W skład Superunion wchodzi pięć agencji konsultingowych i projektowych: Brand Union, The Partners, Lambie-Nairn, Addison Group i VBAT. Kieruje nią na stanowisku CEO Jim Prior. więcej

Guacamole reklamowane jako ,,lek na całe zło" na Super Bowl

Firma Avocados From Mexico na Super Bowl przygotowała prześmiewczy spot poświęcony popularnemu przysmakowi - guacamole. więcej

Communication Unlimited będzie reklamowała Velvet Care

Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacji marki Velvet Care (producenta chusteczek, ręczników kuchennych, papieru toaletowego). Pokonała w nim trzech konkurentów. więcej

PZU kolejny rok sponsorem tytularnym Maraton Warszawski i Półmaraton Warszawski

Fundacja Maraton Warszawski na kolejny rok przedłużyła współpracę z PZU w zakresie sponsoringu imprez biegowych Maraton Warszawski i Półmaraton Warszawski. więcej

Telewizja Polska zebrała 920 tys. zł z akcji ,,Reklama Dzieciom"

Dochód z 25., jubileuszowej akcji „Reklama Dzieciom”, czyli emisji w TVP1 specjalnego bloku reklamowego w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia, wyniósł 920 tys. zł. Czas reklamowy wykupiło 9 firm. więcej

Kamil Stoch na konkursie w Zakopanem wystąpi w kasku od kibiców - to finał akcji marki Atlas

Podczas najbliższego Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem (26-28 stycznia) Kamil Stoch wystąpi w kasku stworzonym przez kibiców. To finał aktywacji #KaskDlaMistrza marki Atlas. więcej

Nespresso wybiera w przetargu AF.agency

Producent kawy Nespresso rozstrzygnął przetarg na działania e-commerce dla marki, w którym zwyciężyła agencja digitalowa AF.agency. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" z dużymi spadkami wpływów reklamowych w 2017 roku

W 2017 roku tylko trzy spośród dziesięciu dzienników z największymi wpływami z reklam odsiągnęły wzrost przychodów: „Dziennik Gazeta Prawna”, „Głos Wielkopolski” i „Gazeta Pomorska”. Największy spadek wpływów zanotowała natomiast „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Rafał Ziemkiewicz pozwał ,,Newsweek" za tekst Cezarego Michalskiego zarzucający mu tchórzliwość w PRL-u

Publicysta „Do Rzeczy” Rafał Ziemkiewicz pozwał „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) z powodu fragmentu tekstu, w którym Cezary Michalski zarzucił Ziemkiewiczowi, że w latach 80. bał się wspierać opozycję. - Moje „banie się noszenia bibuły” wyrażało się w pracy dla podziemnego wydawnictwa „Stop”, o której świadczy publicznie jego szef. Lisie, Michalski i gnojki kolportujące te oszczerstwa, szykujcie kasę - zapowiedział Rafał Ziemkiewicz. więcej

Wojciech Czuchnowski oskarżony o znieważenie gestem żandarma nie przyznaje się do winy. ,,Krytykowałem Macierewicza"

Dziennikarz „Gazety Wyborczej”, Wojciech Czuchnowski, został oskarżony przez warszawską prokuraturę o „znieważenie gestem” funkcjonariusza Żandarmerii Wojskowej. Czuchnowski nie przyznaje się do winy i komentuje: Krytykowałem Macierewicza i tych, którzy wykonują jego rozkazy, ale nie wykonywałem żadnych gestów. więcej

,,Lego Ninjago" najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, ,,Zabawy i Marzenia z Barbie" z największym wzrostem

W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci utrzymało się „Lego Ninjago”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei na czele wzrostów znalazły się „Zabawy i Marzenia z Barbie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Rzeczpospolita" najczęściej cytowanym medium w grudniu 2017 w Polsce

Na informacje dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Media) w grudniu 2017 powoływano się 495 razy - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Telewizja Trwam oraz radio RMF FM. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Grupa naTemat bez inwestora i kredytów. Stawia na mobile i programmatic

Po tym jak Glob360, wydawca Grupy naTemat, jesienią ub.r. nie pozyskał inwestora technologicznego, z własnych środków finansuje dalszy rozwój, m.in. nowe wersje mobilne swoich serwisów. - Co jakiś czas zgłaszają się do nas podmioty z ofertami sprzedaży. Każde rozważamy, ale do tematu podchodzimy ostrożnie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Bogusz-Jędrzejczyk, prezes firmy. W skali roku spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły serwisy tematyczne Grupy naTemat: MamaDu.pl, INNpoland.pl i ASZdziennik.pl. więcej

Sprzedaż żywności w internecie to rewolucja, która ułatwi życie i odbierze część klientów tradycyjnym sklepom

Duże sieci handlowej coraz mocniej stawiają na sprzedaż produktów spożywczych przez internet i coraz więcej inwestują w tę formę sprzedaży, usprawniając m.in. procesy dostawy produktów do domów klientów. Zdaniem ekspertów od e-commerce i marketingu to rewolucja, która spowoduje, że będziemy mieli więcej czasu dla siebie, a nie będziemy marnować go na szukanie produktów spożywczych w supermarkecie i stanie w kolejkach. - Kanał internetowy dzisiaj przestał być utożsamiany z tym, że musi być tańszy. Musi przede wszystkim oszczędzać czas klientowi - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Brainly przejmuje Bask, chce pomagać w nauce za pomocą filmów wideo

Brainly, polska platforma peer-to-peer learning przejęła aktywa serwisu Bask służącego do nauki za pośrednictwem krótkich materiałów filmowych. Brainly chce wprowadzić formaty wideo do swojej platformy i rozszerzyć dzięki nim możliwości współpracy i wymiany wiedzy między uczniami. więcej

Google pozwoli blokować na 90 dni reklamy przypominające

Google udostępnia użytkownikom swoich serwisów opcję pozwalającą na czasowe wyciszanie tak zwanych reklam przypominających, wyświetlanych internautom którzy po odwiedzeniu konkretnego sklepu nie dokonali w nim zakupów. Dzięki odpowiednim ustawieniom na koncie możliwe jest zablokowanie tego formatu reklamowego na okres 90 dni. więcej

Carrefour wprowadza opcję zakupów w aplikacji z dostawą tego samego dnia

Klienci sieci hipermarketów Carrefour mogą robić zakupy za pomocą aplikacji Mój Carrefour. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone tego samego dnia. Firma udostępniła także formę obioru zakupów Carrefour Drive, pozwalająca od razu zapakować je do samochodu. więcej

Phil Harrison, ekspert od elektronicznej rozrywki nowym wiceprezesem w Google

Phil Harrison, w przeszłości menedżer pracujący nad rozwojem Playstation i Xboksa został jednym z wiceprezesów Google. Harrison ma się zajmować nowymi technologiami związanymi z produkowanym przez Google sprzętem służącym do elektronicznej rozrywki. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Tomasz Szlufik odchodzi z goodagency, zakłada moodagency

Od stycznia Tomasz Szlufik, dotychczasowy współwłaściciel goodagency razem z częścią zespołu rozpoczął działalność jako moodagency. więcej

Blaupunkt nowym klientem 4 Publicity

Agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z producentem sprzętu elektronicznego Blaupunkt. Strony nie zdradzają szczegółów umowy. więcej

Grupa FLPR dla Innergo Systems

Do portfolio Grupy FLPR dołączyła firma Innergo Systems. Agencja poprowadzi działania firmy z zakresu media relations. więcej

Group247 i Dulnik.com stawiają na wspólne szkolenia i usługi PR

Firma szkoleniowa Group247 rozpoczęła współpracę z agencją public relations Dulnik.com. Obejmuje ona wspólne świadczenie usług szkoleniowych i doradczych z zakresu komunikacji i PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play po zgodzie UKE wprowadza dopłaty w roamingu dla nowych klientów i użytkowników pre-paidów
Carrefour wprowadza opcję zakupów w aplikacji z dostawą tego samego dnia
Premiera Galaxy S9 i S9+ zaplanowana na 25 lutego, sprzedaż na początku marca
Była szefowa Hewlett Packarda pokieruje medialnym startupem NewTV
Nike: nowe buty do biegania z podeszwą React
Laptop Kiano SlimNote 15.6 w Biedronce za 899 zł (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Robert Lewandowski zamiast Coca-Coli będzie reklamował Oshee na całym świecie
Play po zgodzie UKE wprowadza dopłaty w roamingu dla nowych klientów i użytkowników pre-paidów
Szwajcaria najlepszym krajem do życia. 32. miejsce Polski
Rok 2017 był rekordowy dla rynku obligacji skarbowych. Rośnie popularność długoterminowych papierów
Za 10 lat będziemy korzystać z usług banku za pomocą robotów. ,,Bankowość przeniesie się do smartfonów"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Meryl Streep zagra w serialu "Wielkie kłamstewka"
"Mission: Impossible": Tytuł i pierwsze zdjęcie
"Mamma Mia! Here We Go Again": Nowy zwiastun, Cher i ABBA
"Seven Seconds" - nowy serial Netfliksa. Twórcą Veena Sud (wideo)
Erykah Badu dostrzega dobro w Adolfie Hitlerze i uwielbia Billa Cosby'ego
"Voicenotes" - nowa płyta Charliego Putha
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj