|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski zapowiada reformę TVP. ,,Usprawnienie zarządzania i obniżenie kosztów"
Prezes TVP Jacek Kurski przedstawił w czwartek Radzie Mediów Narodowych założenia planowanej reformy telewizji publicznej. Zakłada ona m.in. usprawnienie zarządzania oraz obniżenie kosztów funkcjonowania TVP. Zmiany mają zacząć obowiązywać od 1 kwietnia.
więcej
|
,,Fakty" krytykowane za połączenie ministra z PiS ze swastykami, Justyna Pochanke o dyktaturze w Polsce
W czwartkowym wydaniu „Faktów” TVN materiał o wystąpieniu ministra spraw wewnętrznych i administracji Joachima Brudzińskiego na temat organizacji neonazistowskich zilustrowano fotomontażem z jego wizerunkiem i swastykami. Natomiast w „Faktach po faktach” Justyna Pochanke stwierdziła, że po przeczytaniu wywiadu w „Polityce” doszła do wniosku, że w Polsce mamy dyktaturę.
więcej
|
Katarzyna Bosacka poprowadzi ,,Co nas truje" w TVN Style. ,,Wiem, co jem i wiem, co kupuję" z przerwą w emisji
W niedzielę 18 marca br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego programu Katarzyny Bosackiej „Co nas truje”, w którym dziennikarka odwiedzi polskie rodziny i wspólnie z ekspertami przeanalizuje codzienne jadłospisy. Wiosną wróci też cykl „Gwiazdy od kuchni”, a „Wiem, co jem i wiem, co kupuję” ma przerwę w emisji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2017 roku, TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play
W 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Władze Telewizji Polskiej dementują: Jacek Kurski nie stoi za ,,paskami" w TVP Info
Zarząd Telewizji Polskiej opublikował sprostowanie informacji jakoby za tekstami „pasków” w TVP Info stał bezpośrednio Jacek Kurski. - To nieprawdziwa informacja - stwierdza kierownictwo firmy.
więcej
|
,,Porty" od 4 marca w TVN Turbo
W niedzielę 4 marca br. na antenie TVN Turbo zadebiutuje program dokumentalny „Porty”, w którym zaprezentowana praca w porcie morskim w Gdyni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prace serwisowe przy stacji czołowej MUX-3. Mogą wystąpić krótkie przerwy w emisji kanałów TVP
W nocy z 30 na 31 stycznia oraz z 1 na 2 lutego zaplanowane zostały prace serwisowe przy stacji czołowej trzeciego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, na którym nadają kanały TVP.
więcej
|
Pieczyński i Kittel z TVN24 odpowiadają na zarzuty wiceministra dot. ,,Superwizjera": zawiadamiamy władze poprzez publikacje
Wiceminister spraw wewnętrznych Jarosław Zieliński ocenił, że dziennikarze „Superwizjera”, którzy przeniknęli do środowiska neonazistów, powinni od razu poinformować organa ścigania o nielegalnych zachowaniach, które zaobserwowali. - Dziennikarze informują społeczeństwo i zawiadamiają władze poprzez swoje publikacje - odpowiada Adam Pieczyński, redaktor naczelny TVN24. Natomiast Bertold Kittel, współautor materiału o neonazistach, słowa Zielińskiego uznaje za próbę zastraszenia dziennikarzy.
więcej
|
Eurosport i TVP z transmisją PŚ w skokach w Zakopanem
W okresie od 26 do 28 stycznia 2018 roku w Zakopanem odbywać się będzie Puchar Świata w skokach narciarskich. Sportową imprezę na żywo w naszym kraju pokaże dwóch nadawców: Telewizja Polska i Eurosport.
więcej
|
Telewizja Polska zebrała 920 tys. zł z akcji ,,Reklama Dzieciom"
Dochód z 25., jubileuszowej akcji „Reklama Dzieciom”, czyli emisji w TVP1 specjalnego bloku reklamowego w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia, wyniósł 920 tys. zł. Czas reklamowy wykupiło 9 firm.
więcej
|
Cartoon Network z własnym statkiem rejsowym. Na jego pokładzie będą dostępne atrakcje inspirowane najpopularniejszymi serialami stacji
Turner i Oceanic Group zawarły umowę na mocy której powstanie statek Cartoon Network Wave. Na jego pokładzie będą dostępne atrakcje inspirowanych najpopularniejszymi serialami stacji. Pierwszy rejs ma się odbyć pod koniec tego roku.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert Lewandowski zamiast Coca-Coli będzie reklamował Oshee na całym świecie
Piłkarz Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem reklamowym marki Oshee (obejmującej m.in. napoje izotoniczne i funkcjonalne oraz produkty witaminowe). Niedawno Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola.
więcej
|
KER: Tomasz Rożek na cysternie w spocie Lotosu nie promował niebezpiecznych zachowań (wideo)
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na scenę ze spotu Lotosu, w której Tomasz Rożek został pokazany, jak stoi na cysternie jadącej autostradą. KER nie zgodziła się z zarzutem, że promowano w ten sposób niebezpieczne zachowania.
więcej
|
Google pozwoli blokować na 90 dni reklamy przypominające
Google udostępnia użytkownikom swoich serwisów opcję pozwalającą na czasowe wyciszanie tak zwanych reklam przypominających, wyświetlanych internautom którzy po odwiedzeniu konkretnego sklepu nie dokonali w nim zakupów. Dzięki odpowiednim ustawieniom na koncie możliwe jest zablokowanie tego formatu reklamowego na okres 90 dni.
więcej
|
TBWA/ Tequila łączy się z EG+ Worldwide, na czele Christian Lainer
Agencja TBWA / Tequila oraz firma produkcyjna EG+ łączą się. Strukturą zarządzać będzie Christian Lainer, senior vice president EG+ Worldwide z pomocą dyrektora zarządzającego warszawskiego oddziału firmy Szymona Gonciarka.
więcej
|
Grey Group przejmuje od JWT obsługę Tymbarku w social mediach
Firma Maspex Wadowice wybrała w przetargu agencję Grey Group do obsługi marki Tymbark w mediach społecznościowych. Tym samym, marketer kończy współpracę z J. Walter Thompson.
więcej
|
Bohater ,,Czarnej Pantery" w spocie Lexusa na Super Bowl (wideo)
Należąca do koncernu Toyota marka samochodów luksusowych ruszyła z nową kampanią reklamową, w której promuje nie tylko swoje auto ale też film „Czarna Pantera”. Główną rolę w nim gra Chadwick Boseman, który jest również bohaterem spotu Lexusa.
więcej
|
Paweł Tomczak dyrektorem rynków zagranicznych w Aflofarmie
W strukturze firmy farmaceutycznej Aflofarm Farmacja Polska utworzono nowe stanowisko dyrektora rynków zagranicznych. Objął je Paweł Tomczak, wcześniej dyrektor generalny firmy Walmark.
więcej
|
Komik Bill Hader i kombinacje smaków w reklamie Pringles na Super Bowl (wideo)
Firma Kellogg zaprezentowała nowy spot marki Pringles, który będzie wyświetlany podczas tegorocznego finału Super Bowl. Bohaterem reklam przygotowanych przez agencję Grey z Nowego Jorku jest komik Bill Hader, który odkrywa, jak smakują różnego rodzaje chipsów tej marki ułożonych jeden na drugim.
więcej
|
Kia w reklamie na Super Bowl promuje model Stinger (wideo)
Koncern motoryzacyjny Kia ujawnił zapowiedź spotu, który pokaże w przyszły weekend przy transmisji z Super Bowl. Jego bohaterami są Emerson Fittipaldi i model Stinger.
więcej
|
WPP tworzy globalną sieć brandingową Superunion
W skład Superunion wchodzi pięć agencji konsultingowych i projektowych: Brand Union, The Partners, Lambie-Nairn, Addison Group i VBAT. Kieruje nią na stanowisku CEO Jim Prior.
więcej
|
Guacamole reklamowane jako ,,lek na całe zło" na Super Bowl
Firma Avocados From Mexico na Super Bowl przygotowała prześmiewczy spot poświęcony popularnemu przysmakowi - guacamole.
więcej
|
Communication Unlimited będzie reklamowała Velvet Care
Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacji marki Velvet Care (producenta chusteczek, ręczników kuchennych, papieru toaletowego). Pokonała w nim trzech konkurentów.
więcej
|
PZU kolejny rok sponsorem tytularnym Maraton Warszawski i Półmaraton Warszawski
Fundacja Maraton Warszawski na kolejny rok przedłużyła współpracę z PZU w zakresie sponsoringu imprez biegowych Maraton Warszawski i Półmaraton Warszawski.
więcej
|
Telewizja Polska zebrała 920 tys. zł z akcji ,,Reklama Dzieciom"
Dochód z 25., jubileuszowej akcji „Reklama Dzieciom”, czyli emisji w TVP1 specjalnego bloku reklamowego w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia, wyniósł 920 tys. zł. Czas reklamowy wykupiło 9 firm.
więcej
|
Kamil Stoch na konkursie w Zakopanem wystąpi w kasku od kibiców - to finał akcji marki Atlas
Podczas najbliższego Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem (26-28 stycznia) Kamil Stoch wystąpi w kasku stworzonym przez kibiców. To finał aktywacji #KaskDlaMistrza marki Atlas.
więcej
|
Nespresso wybiera w przetargu AF.agency
Producent kawy Nespresso rozstrzygnął przetarg na działania e-commerce dla marki, w którym zwyciężyła agencja digitalowa AF.agency.
więcej
|
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza" z dużymi spadkami wpływów reklamowych w 2017 roku
W 2017 roku tylko trzy spośród dziesięciu dzienników z największymi wpływami z reklam odsiągnęły wzrost przychodów: „Dziennik Gazeta Prawna”, „Głos Wielkopolski” i „Gazeta Pomorska”. Największy spadek wpływów zanotowała natomiast „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz pozwał ,,Newsweek" za tekst Cezarego Michalskiego zarzucający mu tchórzliwość w PRL-u
Publicysta „Do Rzeczy” Rafał Ziemkiewicz pozwał „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) z powodu fragmentu tekstu, w którym Cezary Michalski zarzucił Ziemkiewiczowi, że w latach 80. bał się wspierać opozycję. - Moje „banie się noszenia bibuły” wyrażało się w pracy dla podziemnego wydawnictwa „Stop”, o której świadczy publicznie jego szef. Lisie, Michalski i gnojki kolportujące te oszczerstwa, szykujcie kasę - zapowiedział Rafał Ziemkiewicz.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski oskarżony o znieważenie gestem żandarma nie przyznaje się do winy. ,,Krytykowałem Macierewicza"
Dziennikarz „Gazety Wyborczej”, Wojciech Czuchnowski, został oskarżony przez warszawską prokuraturę o „znieważenie gestem” funkcjonariusza Żandarmerii Wojskowej. Czuchnowski nie przyznaje się do winy i komentuje: Krytykowałem Macierewicza i tych, którzy wykonują jego rozkazy, ale nie wykonywałem żadnych gestów.
więcej
|
,,Lego Ninjago" najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, ,,Zabawy i Marzenia z Barbie" z największym wzrostem
W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci utrzymało się „Lego Ninjago”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei na czele wzrostów znalazły się „Zabawy i Marzenia z Barbie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" najczęściej cytowanym medium w grudniu 2017 w Polsce
Na informacje dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Media) w grudniu 2017 powoływano się 495 razy - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Telewizja Trwam oraz radio RMF FM.
więcej
|
|
|
Grupa naTemat bez inwestora i kredytów. Stawia na mobile i programmatic
Po tym jak Glob360, wydawca Grupy naTemat, jesienią ub.r. nie pozyskał inwestora technologicznego, z własnych środków finansuje dalszy rozwój, m.in. nowe wersje mobilne swoich serwisów. - Co jakiś czas zgłaszają się do nas podmioty z ofertami sprzedaży. Każde rozważamy, ale do tematu podchodzimy ostrożnie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Bogusz-Jędrzejczyk, prezes firmy. W skali roku spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły serwisy tematyczne Grupy naTemat: MamaDu.pl, INNpoland.pl i ASZdziennik.pl.
więcej
|
Sprzedaż żywności w internecie to rewolucja, która ułatwi życie i odbierze część klientów tradycyjnym sklepom
Duże sieci handlowej coraz mocniej stawiają na sprzedaż produktów spożywczych przez internet i coraz więcej inwestują w tę formę sprzedaży, usprawniając m.in. procesy dostawy produktów do domów klientów. Zdaniem ekspertów od e-commerce i marketingu to rewolucja, która spowoduje, że będziemy mieli więcej czasu dla siebie, a nie będziemy marnować go na szukanie produktów spożywczych w supermarkecie i stanie w kolejkach. - Kanał internetowy dzisiaj przestał być utożsamiany z tym, że musi być tańszy. Musi przede wszystkim oszczędzać czas klientowi - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Brainly przejmuje Bask, chce pomagać w nauce za pomocą filmów wideo
Brainly, polska platforma peer-to-peer learning przejęła aktywa serwisu Bask służącego do nauki za pośrednictwem krótkich materiałów filmowych. Brainly chce wprowadzić formaty wideo do swojej platformy i rozszerzyć dzięki nim możliwości współpracy i wymiany wiedzy między uczniami.
więcej
|
Google pozwoli blokować na 90 dni reklamy przypominające
Google udostępnia użytkownikom swoich serwisów opcję pozwalającą na czasowe wyciszanie tak zwanych reklam przypominających, wyświetlanych internautom którzy po odwiedzeniu konkretnego sklepu nie dokonali w nim zakupów. Dzięki odpowiednim ustawieniom na koncie możliwe jest zablokowanie tego formatu reklamowego na okres 90 dni.
więcej
|
Carrefour wprowadza opcję zakupów w aplikacji z dostawą tego samego dnia
Klienci sieci hipermarketów Carrefour mogą robić zakupy za pomocą aplikacji Mój Carrefour. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone tego samego dnia. Firma udostępniła także formę obioru zakupów Carrefour Drive, pozwalająca od razu zapakować je do samochodu.
więcej
|
Phil Harrison, ekspert od elektronicznej rozrywki nowym wiceprezesem w Google
Phil Harrison, w przeszłości menedżer pracujący nad rozwojem Playstation i Xboksa został jednym z wiceprezesów Google. Harrison ma się zajmować nowymi technologiami związanymi z produkowanym przez Google sprzętem służącym do elektronicznej rozrywki.
więcej
|
|
|