|
|
|
|
|
|
|
Koniec ,,Dzień dobry Polsko". Program po roku znika z ramówki TVP1
Wiosną program poranny „Dzień dobry Polsko” nie wróci już do ramówki TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Decyzję podjął prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. Oznacza to, że po roku program spada z anteny Jedynki.
więcej
|
Prawie 2 mln zł z reklam przy ,,Koronie królów". Dominują reklamy koncernów farmaceutycznych
Cennikowe wpływy reklamowe Jedynki przy premierowych odcinkach serialu „Korona królów” wyniosła 1,76 mln zł. Niemal połowę tej kwoty wydały koncerny farmaceutyczne - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Studio Polska" z antysemickimi tweetami widzów. Jacek Łęski: to błąd oprogramowania, a nie zła intencja
Podczas ostatniego wydania „Studia Polska” w TVP Info pokazano kilka wpisów twitterowych widzów o wydźwięku antysemickim. Prowadzący Magdalena Ogórek i Jacek Łęski skrytykowali takie treści. - Zawiódł mechanizm zatwierdzania tweetów do emisji, wybierany był 1, ale ze względu na ich ogromną liczbę wskakiwały jeszcze kolejne. Błąd oprogramowania, a nie zła intencja - wyjaśnił Łęski. Prezes TVP Jacek Kurski dodał, że wpisy pojawiły się wskutek ataku trolli.
więcej
|
Telewizja Republika szykuje kanał Republika Film z filmami fabularnymi
Telewizja Republika złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o koncesję satelitarną dla swojego nowego kanału Republika Film, w którym ponad 40 proc. ramówki mają stanowić filmy fabularne. Od prawie pięciu lat firma nadaje już stację informacyjną.
więcej
|
,,Najśmieszniejsi" nowym kabaretowym show TV Puls. Emisja w wiosennej ramówce
W wiosennej ramówce TV Puls pokaże nowe kabaretowe show „Najśmieszniejsi”, w którym widzowie poznają prywatne życie artystów sceny kabaretowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W programie wystąpią: Ani Mru Mru, Grupa MoCarta, Rak, Kabaret pod Wyrwigroszem i OT.TO.
więcej
|
Skargi do KRRiT na grafiki w ,,Faktach" z ministrami i swastykami z reportażu ,,Superwizjera"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała skargi dotyczące pokazanych w zeszłym tygodniu w „Faktach” TVN grafik, w których wizerunki Patryka Jakiego i Joachima Brudzińskiego połączono z symbolami nazistowskimi, zapowiadając materiały o komentarzach tych polityków do ujawnionych przez stację zachowaniach neonazistów.
więcej
|
HGTV przeprowadzi metamorfozy ogrodów i tarasów. ,,Wymarzone ogrody" od maja
W maju br. na antenie HGTV zadebiutuje kolejna lokalna produkcja tej stacji pt. „Wymarzone ogrody”, w której siostry Izabela Szarmach i Olga Piórkowska przeprowadzą metamorfozy ogrodów, balkonów i tarasów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska bez przetargu przedłużyła umowę z Value Media do maja br.
Telewizja Polska przedłużyła kończącą się umowę z domem mediowym Value Media (Group One) do końca maja br. Agencja ta do tego czasu nadal będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów do kampanii realizowanych przez publicznego nadawcę. Wartość umowy opiewa na kwotę 3,976 mln zł netto.
więcej
|
Kamery TVN Turbo pokażą życie w radomskim więzieniu.,,Zakład karny" wiosenną nowością
Wiosną na antenie TVN Turbo zadebiutuje nowy cykl dokumentalny „Zakład karny”, w którym pokazany zostanie świat za murami więzienia w Radomiu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krajowe eliminacje do Eurowizji odbędą się 3 marca, TVP wciąż przyjmuje zgłoszenia
Do 1 lutego Telewizja Polska czeka na zgłoszenia piosenek, spośród których wybrana zostanie reprezentująca nas na konkursie Eurowizja 2018 w Lizbonie. TVP informuje, że krajowe eliminacje, podczas których zostanie wyłoniony reprezentant, odbędą się 3 marca.
więcej
|
Wojciech Biedroń prowadzącym ,,Kolegium" w Telewizji wPolsce.pl (wideo)
W ramówce Telewizji wPolsce.pl (Fratria) zadebiutował program publicystyczny „Kolegium”, którego gospodarzem jest Wojciech Biedroń, dziennikarz tygodnika „Sieci”.
więcej
|
Fokus TV liderem oglądalności w 2017 roku. TVP Historia na drugim miejscu
W zeszłym roku liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Travel Channel, a na przeciwnym biegunie znalazł się Polsat Viasat Nature - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Natalia Nowak prowadzącą serwisy informacyjne w TVP Info
Natalia Nowak zaczęła prowadzić serwisy informacyjne w TVP Info. Wcześniej pracowała m.in. w TVP3 Warszawa.
więcej
|
Po proteście Carrie Gracie czołowi dziennikarze BBC z mniejszymi pensjami
Kilku znanych dziennikarzy BBC zgodziło się na obniżki ich zarobków. To reakcja na decyzję Carrie Gracie, która zrezygnowała ze stanowiska wydawcy w chińskiej redakcji BBC w proteście przeciwko nierównościom w opłacaniu kobiet i mężczyzn przez brytyjskiego nadawcę.
więcej
|
Klauzule poufności mogą uciszać skandale seksualne w BBC, szef stacji w ogniu przesłuchań
BBC przyznała, że stosuje w umowach o pracę klauzule poufności zabraniające pracownikom publicznego wypowiadania się na tematy związane ze stacją. Choć nadawca zastrzega, że klauzule nie są powszechne, to brytyjskie instytucje publiczne podejrzewają, że BBC ucisza pracowników by nie ujawniali przypadków molestowania czy dyskryminacji na tle seksualnym. Wyjaśnień w tej sprawie w toku oficjalnych przesłuchań ma udzielić Tony Hall, szef BBC.
więcej
|
Komisja Etyki TVP: dziennikarze Anity Gargas nie naruszyli praw uczniów angielskiej szkoły
Działająca w Telewizji Polskiej Komisja Etyki odrzuciła skargę dotyczącą ujęć ze szkoły w brytyjskiej miejscowości Luton, pokazanych w „Magazynie śledczym Anity Gargas” w TVP1 we wrześniu ub.r.
więcej
|
TVP1 i TVP2 z serialowymi hitami 2017 roku, ,,Wojenne dziewczyny" najpopularniejszą nowością (TOP 25)
W zeszłym roku spośród seriali telewizyjnych największą widownię zgromadziły seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Na ósmym miejscu sklasyfikowana została pierwsza nowość - misyjna produkcja „Wojenne dziewczyny”.
więcej
|
487 seriali wyprodukowanych w 2017 roku, w 2018 będzie 520
W 2017 roku liczba anglojęzycznych seriali wyprodukowanych i nadanych w serwisach streamingowych oraz w telewizji wyniosła 487 tytułów, co oznacza wzrost o 7 procent rok do roku. Według szacunków w 2018 roku przy obecnej dynamice na świecie może powstać ponad 520 nowych seriali.
więcej
|
Dziennikarki sparodiowały odcinek ,,Kawy na ławę" TVN24 z dyskusją bez kobiet o aborcji (wideo)
Pięć dziennikarek (m.in. z „Krytyki Politycznej", „Gazety Wyborczej" i OKO.press) oraz działaczek obywatelskich odegrało parodię odcinka programu „Kawa na ławę” w TVN24, w którym o projekcie „Ratujmy kobiety” dyskutowali sami mężczyźni. Pomysłodawczynią akcji jest Agata Diduszko-Zyglewska.
więcej
|
3,4 mln widzów odcinka ,,Ojca Mateusza" skrytykowanego w ,,Gazecie Wyborczej" przed emisją
Pokazany w czwartek odcinek serialu „Ojciec Mateusz” w TVP2 oglądało średnio 3,4 mln widzów, co zapewniło stacji 21,5 proc. Odcinek komentowano przed emisję z powodu pogłosek, jakoby miano w nim pokazać, jak muzułmanin podkłada bombę.
więcej
|
,,Azja Express" wróci z trzecim sezonem, zdjęcia już wiosną. Tomasz Karolak uczestnikiem?
W jesiennej ramówce na antenę TVN powróci reality-show „Azja Express”, w którym gwiazdy ścigają się w parach. Wiosną planowana jest realizacja zdjęć do odcinków, prawdopodobnie w Ameryce Południowej - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Stacja E-Sport w ofercie Orange TV
Kanał telewizyjny E-Sport (nadawany przez spółkę Astro) został włączony do oferty Orange TVN. Według Astro to kolejny krok do rozpoczęcia sprzedaży czasu reklamowego w stacji.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mediacap za 1,5 mln zł kupił kolejne udziały Plastream. Platforma w 2020 roku ma mieć 20 mln zł wpływów i 10 mln zł zysku EBITDA
Holding marketingowo-badawczy Mediacap za 1,5 mln zł kupił kolejne udziały w firmie technologicznej Plastream i ustanowiła program motywacyjny dla jej menedżerów. Plastream wdrożyła już testową wersję swojej platformy Plastream Fashion w wybranych serwisach, zgodnie z prognozami w 2020 roku ma osiągnąć 20 mln zł wpływów i 10 mln zł zysku EBITDA.
więcej
|
Przy SAR powstał Klub Producentów Reklamowych
W ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR powstał Klub Producentów Reklamowych (KPR), zrzeszający domy produkcyjne. Członkami nowej struktury są Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, OTO, Papaya Films, Tango Production oraz Tank Production. Dyrektorem jednostki został Julian Dworak.
więcej
|
Telewizja Polska bez przetargu przedłużyła umowę z Value Media do maja br.
Telewizja Polska przedłużyła kończącą się umowę z domem mediowym Value Media (Group One) do końca maja br. Agencja ta do tego czasu nadal będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów do kampanii realizowanych przez publicznego nadawcę. Wartość umowy opiewa na kwotę 3,976 mln zł netto.
więcej
|
Durex w reklamach ostrzega przed randkami z chorobami wenerycznymi (wideo)
Pod hasłem „Chodź na randki z Durex” ruszyła kampania reklamowa prezerwatyw Durex (produkowanych przez Reckitt Benckiser) ostrzegająca przed zarażeniem się chorobami wenerycznymi w czasie kontaktów seksualnych. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Isobar Poland Group i Zenith.
więcej
|
Agencja Roberta Lewandowskiego Stor9_ dla Kuby Przygońskiego
Agencja Stor9_, której współwłaścicielem jest piłkarz Robert Lewandowski, zaczęła obsługę marketingową kierowcy rajdowego Kuby Przygońskiego.
więcej
|
mBank: gwarancje ojca dla syna promują konto, Jerzy Owsiak dziękuje za finał WOŚP (wideo)
Bohaterami nowej kampanii reklamowej konta dla klientów indywidualnych oferowanego przez mBank są ojciec i syn. Za obsługę marketingową banku odpowiadają VML Poland i Mindshare Polska.
więcej
|
,,Mleko mamy ma moc" w kampanii Ministerstwa Zdrowia
Fundacja Pro-Familia w Rzeszowie na zlecenie Ministerstwa Zdrowia realizuje kampanię edukacyjną pod hasłem „Mleko mamy ma moc” dotyczące karmienia piersią.
więcej
|
Krzysztof Masłowski: jak machine learning zmieni marketing internetowy
Tematyka rozwoju nauczania maszynowego i sztucznej inteligencji bardzo zyskuje w ostatnim czasie na popularności. Powszechność tego zagadnienia nie oznacza jednak automatycznie upowszechnienia wiedzy na jego temat. Jak sztuczna inteligencja wpływa na biznes czy marketing - analizuje Krzysztof Masłowski z agencji Verseo.
więcej
|
Zmarł Ingvar Kamprad - założyciel sieci sklepów z meblami IKEA
Założyciel sieci sklepów z meblami IKEA, Szwed Ingvar Kamprad, zmarł 27 stycznia w wieku 91 lat w swoim domu w Smalandii (region w południowej Szwecji) - podał w niedzielę koncern IKEA.
więcej
|
Facebook, Instagram i Messenger: jak zmienią się w Polsce możliwości reklamowe w 2018 roku? (opinia)
W Polsce, podobnie jak w USA, obserwujemy dynamiczny rozwój Facebooka oraz aplikacji tworzonych pod jego parasolem. Trendy na naszym rynku w dużej mierze pokrywają się z tendencjami zauważalnymi na rynku amerykańskim, natomiast są u nas zauważalne z kilku-kilkunastomiesięcznym opóźnieniem. Wszelkie socialowe nowości, które w pierwszej kolejności testuje się na rynku amerykańskim, dopiero po pewnym czasie adaptowane są przez rynki europejskie - o trendach na br. w obszarze paid social pisze dla Wirtualnemedia.pl Paulina Skrzypczak z agencji iProspect.
więcej
|
Patryk Michoń: z Memac Ogilvy Doha do Leo Burnett Warszawa
Patryk Michoń dołączył do działu kreacji agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, wzmacniając zespół obsługujący Orange Polska. Poprzednio pracował w agencji Memac Ogilvy Doha w Katarze.
więcej
|
Volvo w reklamie modelu XC40 przekonuje, że nie trzeba kupować samochodu (wideo)
Koncern samochodowy Volvo rozpoczął w Szwecji nową kampanię promującą model XC40. Akcję, która sukcesywnie będzie wprowadzana na kolejne rynki, przygotowała agencja Forsman&Bodenfors.
więcej
|
Mercedes podczas finału Super Bowl odwróci uwagę widzów od telewizorów (wideo)
Firma motoryzacyjna Mercedes zrezygnowała z emisji podczas tegorocznego finału Super Bowl klasycznego spotu i wyszła poza tradycyjną reklamę. Zachęca do udziału w ten dzień w specjalnie stworzonej grze, w której nagrodą jest Mercedes AMG C43.
więcej
|
Jak Burger King staje w obronie neutralności sieci (wideo)
Amerykański Burger King przeprowadził ciekawy eksperyment wśród klientów, aby pokazać, na czym polega idea net neutrality, zniesiona w grudniu ub.r. przez Federalną Komisję Łączności.
więcej
|
Budweiser w reklamie na Super Bowl zamiast piwa promuje wodę (wideo)
W tegorocznej reklamie przygotowanej z okazji finału Super Bowl firma Budweiser zamiast promować piwa przypomina o tym, że w puszkach z jej logo dostępna jest też woda. Spółka produkuje ją i dostarcza potrzebującym.
więcej
|
Influencerom wstęp wzbroniony, czyli jak cały internet usłyszał o The White Moose Cafe
Dubliński hotel The White Moose Cafe po publicznej kłótni z youtuberką Elle Darby wprowadzili nową politykę względem influencerów. Nie mogą liczyć już na darmowe usługi lub pobyt w zamian za recenzje w swoich kanałach społecznościowych. Zdaniem ekspertów od influencer marketingu, cała sytuacja ma charakter incydentu, którego beneficjentami są właściciele hotelu, przeżywający swoje pięć minut internetowej sławy.
więcej
|
|
|
Współpracowniczka ,,Dużego Formatu": reporterzy wyzyskiwani przez redakcje, z honorariów trudno się utrzymać
Ewa Kaleta, autorka reportaży współpracująca m.in. z „Dużym Formatem”, skrytykowała niekorzystne dla reporterów warunki współpracy z redakcjami, zwłaszcza niskie stawki i niejasne zasady ich ustalania. - Wykonujesz pracę, ale nie masz środków, żeby się utrzymać. Unikanie tematu, że pracownicy intelektualni bywają wyzyskiwani, to wielkie tchórzostwo - stwierdziła.
więcej
|
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich pierwszy raz organizuje karnawałowy bal maskowy
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich organizuje po raz pierwszy maskowy bal karnawałowy dla dziennikarzy. Impreza odbędzie się we wtorek 13 lutego w Domu Dziennikarza w centrum Warszawy.
więcej
|
Paweł Zielewski przeprasza za tytuł na okładce ,,Forbesa". ,,Użyliśmy pewnego skrótu myślowego"
Miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) zamieścił przeprosiny skierowany do szefa firmy Dantex za tytuł, jaki pojawił się na okładce styczniowego numeru. - Nie było procesu, wziąłem na siebie odpowiedzialność za nieumyślny błąd - informuje portal Wirtualnemedia.pl Paweł Zielewski, redaktor naczelny miesięcznika.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" świętują rocznicę odzyskania niepodległości Polski kampanią ,,100 lat polskiej gospodarki"
Redakcje dzienników „Parkiet” i „Rzeczpospolita” (Gremi Media) z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości rozpoczynają kampanię podsumowującą i promującą osiągnięcia gospodarcze naszego kraju. W planie akcji są specjalny kongres, publikacje, debaty, programy wideo i raporty.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły ze spadkami
W październiku ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. ,,Twój Styl" na podium (top 118 tytułów)
W październiku ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko - na trzecim miejscu - uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
James Franco usunięty z okładki "Vanity Fair". Oskarżenia o molestowanie
James Franco przestał być ulubieńcem Hollywood. Prestiżowy magazyn "Vanity Fair" postanowił usunąć aktora z okładki najnowszego numeru.
więcej
|
|
|
WP.pl ma połowę ruchu w serwisie mailowym, Onet - jedną trzecią, a Gazeta.pl - ok. 5 proc. (analiza)
Wśród głównych portali horyzontalnych zdecydowanie najpopularniejszy serwis mailowy ma WP.pl, zapewniający portalowi około połowy ruchu. Onet.pl ma dzięki poczcie elektronicznej mniej więcej 30 proc. odwiedzalności, natomiast Gazeta.pl - zdecydowanie poniżej 10 proc. W skali roku wszystkie witryny, także Interii, zanotowały spadki zasięgów.
więcej
|
Karolina Korwin-Piotrowska ujawnia wizerunek hejterki na Instagramie. ,,Zasada jest jedna: zero litości"
Karolina Korwin-Piotrowska zareagowała zdecydowanie na kilka hejterskich wpisów które pojawiły się na jej koncie na Instagramie. Dziennikarka zablokowała autorkę agresywnych komentarzy, a także opublikowała zrzut ekranu zdradzający konto hejterki. - Upublicznienie ich jest najgorszą karą, boją się ostracyzmu. Tego, że szef się dowie, rodzina czy znajomi. Zasada jest jedna: zero litości - ocenia Karolina Korwin-Piotrowska w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lewandowscy zdominowali polskiego Instagrama w 2017 (raport)
Anna i Robert Lewandowscy w roku 2017 mieli najwięcej obserwatorów spośród polskich użytkowników Instagrama - wynika z danych firmy monitorującej treści w internecie Sotrender. Post piłkarza, na którym zaprezentował nową fryzurę, był najpopularniejszym zdjęciem ubiegłego roku.
więcej
|
Tomasz Sekielski uruchomił kanał na YouTube. ,,Chcę istnieć w przestrzeni publicznej, na zarobek na razie nie liczę"
Dziennikarz telewizyjny Tomasz Sekielski uruchomił własny kanał na YouTube. Będzie umieszczał na nim komentarze, reportaże, wywiady, ale także relacje na żywo. - Trochę zmusza mnie do tego życie, gdyż nie jestem obecnie związany z żadną telewizją, ale na razie nie myślę o swoim kanale w kategoriach zarobkowych - mówi Sekielski portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Daniel Maikowski szefem działu technologicznego w Next.Gazeta.pl, Kamil Mizera odszedł
Daniel Maikowski został szefem działu technologicznego i zastępcą redaktora naczelnego serwisu Next.Gazeta.pl. Przejął część obowiązków Kamila Mizery, który po ponad dwóch latach pracy pożegnał się z Agorą.
więcej
|
George Soros: Facebook i Google to monopoliści manipulujący społeczeństwem, ich dni są policzone
Podczas Forum Ekonomicznego w Davos George Soros, znany finansista i miliarder skrytykował Facebooka i Google. Jego zdaniem największe platformy społecznościowe dokonują manipulacji na całych społeczeństwach, a to może wspomagać rządy totalitarne i zakłócać funkcjonowanie demokracji w konkretnych krajach. - W efekcie może powstać sieć globalnej kontroli, której w swoich wizjach nie stworzyli nawet Aldous Huxley czy George Orwell - ocenił Soros.
więcej
|
Facebook, Instagram i Messenger: jak zmienią się w Polsce możliwości reklamowe w 2018 roku? (opinia)
W Polsce, podobnie jak w USA, obserwujemy dynamiczny rozwój Facebooka oraz aplikacji tworzonych pod jego parasolem. Trendy na naszym rynku w dużej mierze pokrywają się z tendencjami zauważalnymi na rynku amerykańskim, natomiast są u nas zauważalne z kilku-kilkunastomiesięcznym opóźnieniem. Wszelkie socialowe nowości, które w pierwszej kolejności testuje się na rynku amerykańskim, dopiero po pewnym czasie adaptowane są przez rynki europejskie - o trendach na br. w obszarze paid social pisze dla Wirtualnemedia.pl Paulina Skrzypczak z agencji iProspect.
więcej
|
Polski serial Netflixa będzie kręcony w Lublinie
Lublin będzie jednym z kilku miast, w jakim zostaną nakręcone zdjęcia do polskiego serialu Netflixa w reżyserii Agnieszki Holland i Kasi Adamik.
więcej
|
Influencerom wstęp wzbroniony, czyli jak cały internet usłyszał o The White Moose Cafe
Dubliński hotel The White Moose Cafe po publicznej kłótni z youtuberką Elle Darby wprowadzili nową politykę względem influencerów. Nie mogą liczyć już na darmowe usługi lub pobyt w zamian za recenzje w swoich kanałach społecznościowych. Zdaniem ekspertów od influencer marketingu, cała sytuacja ma charakter incydentu, którego beneficjentami są właściciele hotelu, przeżywający swoje pięć minut internetowej sławy.
więcej
|
TVP Info najczęściej wspominanym i publikującym kontem na polskim Twitterze, TVN24 ma najwięcej obserwatorów (raport)
Z konta TVP Info wysłano w ubiegłym roku najwięcej tweetów na polskim Twitterze – niemal 40 tys. Profil stacji był również najczęściej wzmiankowanym we wpisach innych użytkowników serwisu. Profil TVN24 jest z kolei największym na polskim Twitterze pod względem liczby obserwatorów - wynika z danych firmy monitorującej internet Sotrender.
więcej
|
|
|