|
|
|
|
|
|
|
,,Za marzenia" nowym cotygodniowym serialem TVP
W wiosennej ramówce Telewizja Polska rozpocznie emisję nowego cotygodniowego serialu „Za marzenia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W obyczajowo-komediowej produkcji zagrają m.in.: Maja Bohosiewicz, Anna Karczmarczyk, Piotr Nerlewski, Katarzyna Figura, Radosław Krzyżowski, Izabela Kuna czy Marcin Perchuć.
więcej
|
TVP: konsekwencje wobec odpowiedzialnych za emisję antysemickich tweetów w ,,Studiu Polska"
Telewizja Polska wyciągnęła konsekwencje wobec osób z redakcji „Studia Polska” w TVP Info odpowiedzialnych za pokazanie w ostatnim wydaniu programu wpisów twitterowych o charakterze antysemickim. - Zdarzenie to nie miało żadnych cech intencjonalnego działania i wyniknęło z dużej dynamiki wydarzeń oraz natężenia takich wypowiedzi - tłumaczy nadawca.
więcej
|
Telewizja Polsat przez kolejne 7 lat z prawami do siatkarskich rozgrywek
Na mocy umowy zawartej między Telewizją Polsat, a Międzynarodową Federacją Piłki Siatkowej - FIVB, nadawca przez najbliższych 7 lat będzie transmitować najważniejsze siatkarskie wydarzenia o randze międzynarodowej.
więcej
|
Filip Styczyński wrócił do wydawania ,,Bez retuszu" w TVP Info
Były reporter „Minęła 20” w TVP Info od stycznia br. ponownie jest wydawcą niedzielnego programu publicystycznego „Bez retuszu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Głównym wydawcą magazynu pozostaje Samuel Pereira.
więcej
|
Hanna Lis przechodzi do Telewizji Polsat. Dziennikarka poprowadzi swój własny talk-show
W marcu 2018 roku Polsat Cafe rozpocznie emisję nowego talk-show „Hanna Lis i on”. Program poprowadzi Hanna Lis, która ostatnio pracowała w telewizji TVN.
więcej
|
Katarzyna Meller podgląda szefów kuchni w Food Network. ,,Przepis na sukces" od marca
Wiosną restauratorka Katarzyna Meller poprowadzi na antenie Food Network (Grupa TVN) autorski program „Przepis na sukces”, w którym będzie odwiedzać restauracje i podglądać szefów kuchni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emitel kontra Telewizja WP i Nowa TV - proces sądowy ws. opłat za emisję na MUX-8
Firma Emitel pozwała do sądu nadawców Telewizji WP i Nowa TV, zarzucając im płacenie zbyt niskich stawek za emisję tych kanałów na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wirtualna Polska twierdzi, że faktyczny zasięg techniczny MUX-8 jest dużo niższy niż podaje to Emitel.
więcej
|
TVP szykuje codzienny program reporterski. Emisja po ,,Wiadomościach", szefem Przemysław Wenerski
Wiosną br. TVP1 po „Wiadomościach” zacznie nadawać nowy program oparty na materiałach reporterskich. Kierował nim będzie Przemysław Wenerski - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5 bez opłat w UPC Polska
UPC Polska udostępni za darmo na czas zimowych igrzysk olimpijskich Pjongczang trzy tymczasowe kanały Eurosportu. Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5 będą dostępne w dekoderach na pozycjach 50-54 oraz w Horizon Go i Replay TV.
więcej
|
,,Ugotowani" wracają do TVN. Michał Piróg i Joanna Przetakiewicz w jednym odcinku
Po półrocznej przerwie stacja TVN wznawia emisję reality-show „Ugotowani”, w którym uczestnicy walczą o nagrodę pieniężną i oceniają przygotowane przez siebie kolacje. Nowy sezon wystartuje w niedzielę 25 lutego br., a w jednym z odcinków pojawią się m.in. Joanna Przetakiewicz, Michał Piróg i Sławek Uniatowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info po ,,Woronicza 17" będzie pokazywać ,,Woronicza plus"
Od najbliższej niedzieli w TVP Info zaraz po zakończeniu programu publicystycznego „Woronicza 17” będzie pokazywana jego dodatkowa część - „Woronicza plus”.
więcej
|
Nowy serial Alana Balla w HBO
Nowy serial autorstwa Alana Balla "Tu i teraz" ("Here And Now") z Timem Robbinsem i Holly Hunter od 12 lutego będzie można oglądać w HBO i HBO GO.
więcej
|
Telewizja Republika i Radio Wnet ze wspólnym w soboty przed południem
W najbliższą sobotę zostanie wyemitowany pierwszy odcinek „Telewizji Republika na Jarmarku Wnet”, wspólnego programu obu stacji. Będzie on emitowany w godz. 9-12, a gospodarzami będą m.in. redaktorzy naczelny obu kanałów: Dorota Kania i Krzysztof Skowroński.
więcej
|
,,Teleexpress" z rekordową oglądalnością dzięki skokom, TVP1 liderem rynku (podsumowanie tygodnia)
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził dziennik „Teleexpress”. Na podium uplasowały się transmisja konkursu PŚ w skokach narciarskich w Zakopanem i serial „M jak miłość”. Wśród stacji w 4+ liderem była TVP1, a w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,O co chodzi" w TVP Info przesunięte o godzinę wcześniej
Od początku bieżącego tygodnia program publicystyczny „O co chodzi” w TVP Info będzie emitowany o godz. 17:32, prawie godzinę wcześniej niż dotychczas. W późniejszym paśmie zostanie zastąpiony przez „To jest temat”.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Atomówek" w Cartoon Network. Stacja będzie obchodzić jubileusz 20-lecia kreskówki
W poniedziałek 19 marca 2018 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków „Atomówek”. W tym roku stacja będzie obchodzić jubileusz 20-lecia kreskówki.
więcej
|
,,LA do Vegas" w FOX Comedy (wideo)
W sobotę 3 lutego 2018 roku FOX Comedy rozpocznie emisje nowego serialu „LA do Vegas”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Starcom i Wavemaker dominującymi domami mediowymi w Polsce wg RECMA (TOP 20)
Domy mediowe Starcom (Publicis Media) i Wavemaker (GroupM/WPP) zostały uznane za „dominujące” w Polsce w raporcie „Qualitative Evaluation 2018” RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry. Kolejnych sześć otrzymało profil „wysoki”.
więcej
|
Komisja Etyki Reklamy będzie inaczej oceniać reklamy firm, które nie podpisały kodeksu branżowego
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wprowadził zmiany dotyczące rozpatrywania skarg przez Komisję Etyki Reklamy. Firmy, które dotychczas nie wyrażały zgody na poddawanie się procedurze weryfikowania zgodności ich reklam z zapisami Kodeksu Etyki Reklamy, będą nadal oceniane, ale w oparciu o inne normy.
więcej
|
Rodzinne perypetie zamiast Rafała Rutkowskiego w reklamach Castoramy (wideo)
Sieć marketów budowlanych Castorama Polska wystartowała z nową odsłoną ubiegłorocznej kampanii realizowanej pod hasłem „Razem damy radę”. W serii spotów pokaże, jak z pozoru niewielkie zmiany wykonane w domu bądź mieszkaniu mogą pozytywnie wpłynąć na nas samych. Firma kończy cykl reklam z Rafałem Rutkowskim.
więcej
|
Diet Coke z pierwszą od 21 lat reklamą na Super Bowl, jej bohaterką Gillian Jacobs (wideo)
Aktorka Gillian Jacobs jest bohaterką nowej reklamy Diet Coke (Coca-Cola) przygotowanej specjalnie na tegoroczny finał Super Bowl. Aktorka promuje w niej nowe smaki i puszki tego napoju.
więcej
|
Aleksandra Bielska przejmuje obowiązki Juliana Dworaka w Opus Film
Julian Dworak - od ponad 12 lat związany z Opus Film jako producent - odszedł z firmy, by stanąć na czele nowo powstałego przy SAR Klubu Producentów Reklamowych. Jego obowiązki przejmuje Aleksandra Bielska - do tej pory kierownik produkcji.
więcej
|
Coca-Cola przez dwa lata sponsorem piłkarskich reprezentacji Polski i partnerem Łączy Nas Piłka
Marka napojów Coca-Cola od sierpnia 2018 do lipca 2020 roku będzie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej (drużyn: mężczyzn, kobiet i mężczyzn do lat 21) oraz oficjalnym partnerem serwisu Łączynaspiłka.pl. Nie podano wartości kontraktu zawartego z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
więcej
|
Jeff Bezos w reklamie głośnika Alexa na Super Bowl
Koncern Amazon przygotował reklamę inteligentnego głośnika Alexa przeznaczoną na tegoroczną transmisję Super Bowl. Główną postacią spotu jest szef koncernu Jeff Bezos, który musi stawić czoło kryzysowej sytuacji.
więcej
|
,,Super Gość" - McDonald's promuje aplikację mobilną nagrodami od Play, Tidala, kin i VoD (wideo)
Rozpoczęła się akcja „Super Gość” promująca aplikację mobilną sieci restauracji McDonald’s. W akcji - wspieranej reklamami z klientami pokazywanymi jako super bohaterowie - do zdobycia są produkty i usług oferowane przez marki Play, Ipla, Cinema City, Helios, Player, Legimi, Tidal, Answear.com i Dogry.pl.
więcej
|
Perfekcyjna sylwetka Chrisa Pratta w zabawnej reklamie Michelob Ultra na Super Bowl (wideo)
Gwiazdą reklamy piwa light Michelob Ultra, przygotowanej z okazji Super Bowl, jest amerykański aktor filmowy i telewizyjny Chris Pratt, znany m.in. z młodzieżowego serialu „Życie na fali”.
więcej
|
Martha Stewart kontra Jack Box w reklamie ,,Showdown" sieci fast food (wideo)
Sieć fast food Jack in the Box pojawi się z 60-sek. reklamą przy Super Bowl 4 lutego. Bohaterką spotu, którego kreację przygotowała agencja David&Goliath jest Martha Stewart.
więcej
|
NBC Sports może zarobić 1,4 mld dolarów w 22 dni
NBC Sports szacuje, że w ciągu 22 dni może zarobić na reklamach nawet 1,4 mld dolarów. Będzie to możliwe dzięki transmisjom z Super Bowl oraz z zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu.
więcej
|
Melvit promuje Trendy Lunch (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna producenta zdrowej i naturalnej żywności Melvit. Za jej przygotowanie odpowiada Grupa MullenLowe.
więcej
|
FoodCare kupił producenta wody i napojów Ostromecko i Arca North
Firma FoodCare (właściciel m.in. marek Gellwe, Fitella, Frugo, 4Move, Black i N-gine) kupiła spółkę Wody Mineralne Ostromecko, produkującą napoje i wody mineralne sprzedawane pod markami Ostromecko i Arca North.
więcej
|
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. Jak tego dokonać?
więcej
|
|
|
Polska Press sprawdza, czy naczelny ,,Gazety Krakowskiej" autoryzował wywiad politykowi
Wojciech Harpula, redaktor naczelny „Gazety Krakowskiej” (Polska Press Grupa) został oskarżony przez lokalnych dziennikarzy o autoryzację wywiadu z kandydatem na prezydenta Krakowa, który ukazał się potem u konkurencji. - Sprawdzamy to, jeśli się potwierdzi, wyciągniemy konsekwencje - informuje Wirtualnemedia.pl Joanna Pazio, rzecznik prasowy Polska Press Grupa. Medioznawca Wiesław Godzic ocenia: - To nie powinno się wydarzyć, pomieszanie porządków.
więcej
|
Wykupiono już nakład ,,Vogue Polska" dostępny w internetowej przedsprzedaży
Wyczerpał się już limitowany nakład pierwszego numeru miesięcznika „Vogue Polska” (Visteria), przeznaczonego na internetową przedsprzedaż. Pismo zadebiutuje na rynku 14 lutego.
więcej
|
Burda zmienia strukturę segmentu dla dzieci. Mariusz Ryznar na czele nowej spółki Blue Ocean
Wydawnictwo Burda International Polska z początkiem marca br. zmienia strukturę w segmencie skierowanym do dzieci. Powstanie nowa spółka Blue Ocean, na czele której stanie Mariusz Ryznar, dotychczasowy dyrektor dystrybucji Burdy. Zmienią się też role innych osób w wydawnictwie.
więcej
|
|
|
Pomorska.pl na czele serwisów regionalnych, Trojmiasto.pl i TVN Warszawa przyciągają najbardziej (TOP 20)
Wśród serwisów regionalnych najwięcej użytkowników ma Pomorska.pl wyprzedzająca Dziennikzachodni.pl, Gazetawrocławska.pl i Trójmiasto.pl. Ta ostatnia witryna notuje najwięcej odsłon, natomiast najdłużej internauci korzystają średnio z warszawskiej sekcji TVN24.pl. W skali roku zdecydowana większość stron osiągnęła duże wzrosty odwiedzalności, spadki zanotowała jedynie Wawalove.pl.
więcej
|
Facebook pokaże w News feedzie więcej lokalnych informacji
Facebook zapowiedział kolejną zmianę w sposobie wyświetlania treści w Aktualnościach. Według planu na szczycie News feedu konkretnych użytkowników pojawią się lokalne newsy i materiały dotyczące okolic ich zamieszkania.
więcej
|
OLX.pl wprowadza limity darmowych ogłoszeń w kategorii Dom i Ogród. Jakie opłaty i pakiety?
W serwisie OLX.pl (Naspers Classifieds) w kategorii Dom i Ogród za darmo będzie można zamieścić już tylko maksymalnie pięć ogłoszeń miesięcznie. Za publikację kolejnych trzeba będzie płacić od 2 do 5 zł, serwis oferuje też większe pakiety.
więcej
|
Filip Cieślak, były szef social media Grupy WP otwiera własną firmę doradczą
Filip Cieślak, który w połowie 2017 roku opuścił stanowisko szefa segmentu social media w Grupie WP uruchomił własną firmę 110% Social, która ma się zajmować szeroko pojętym doradztwem w obszarze social media. - Moim celem jest wsparcie strategiczne i szkoleniowe moich partnerów biznesowych - deklaruje Cieślak.
więcej
|
Facebook zaczyna dbać o prywatność użytkowników. Rusza z kampanią edukacyjną
Facebook zapowiedział rozpoczęcie kampanii edukacyjnej mającej uświadomić użytkownikom najważniejsze kwestie związane z prywatnością w serwisie. Poszczególne zagadnienia będą prezentowane w formie krótkich filmów wideo zamieszczanych w News feedach internautów. Poza tym Facebook opublikował własny zbiór zasad dotyczących prywatności, którego zamierza przestrzegać.
więcej
|
Sklepy internetowe w czasie poświątecznych wyprzedaży obniżały ceny tylko o kilka procent
Ceny w największych sklepach online z połowy stycznia 2018 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2017 roku, spadły średnio o 7-8 proc. - wynika ze wspólnej analizy Deloitte i Dealavo. Jedynie na gry komputerowe promocje sięgały ponad 50 proc.
więcej
|
Jeff Bezos w reklamie głośnika Alexa na Super Bowl
Koncern Amazon przygotował reklamę inteligentnego głośnika Alexa przeznaczoną na tegoroczną transmisję Super Bowl. Główną postacią spotu jest szef koncernu Jeff Bezos, który musi stawić czoło kryzysowej sytuacji.
więcej
|
,,The Rain" - pierwszy duński serial Netflixa (trailer)
Netflix udostępnił premierowy zwiastun pierwszego duńskiego serialu oryginalnego serwisu. „The Rain” pojawi się na platformie wiosną tego roku.
więcej
|
Rekordowy rok w historii portali Psy.pl i Koty.pl
Największe w Polsce portale o psach, kotach i ich opiekunach – Psy.pl i Koty.pl – należące do grupy multimedialnej Petstar, zanotowały najwyższe wyniki oglądalności w swojej dziesięcioletniej historii. 2,5 mln użytkowników, którzy odwiedzili portale w 2017 roku, to tylko jeden z wielu sukcesów tych dwóch tematycznych serwisów internetowych.
więcej
|
Koniec ze skomplikowanym językiem w zgodach na przetwarzanie danych osobowych. Firmy będą musiały w zrozumiały sposób informować swoich klientów
RODO, czyli nowe prawo o ochronie danych osobowych, które wejdzie w życie za pięć miesięcy, znacznie rozszerza obowiązki informacyjne firm wobec klientów. To oznacza konieczność wymiany wszystkich klauzul, zgód i papierowych formularzy dotyczących zgód na ich gromadzenie i przetwarzanie. Z perspektywy konsumentów główną zmianą ma być sposób przedstawiania takich informacji: prosty, rzetelny i bardziej zrozumiały niż dotychczas.
więcej
|
Video Brothers chce pomagać youtuberom w ekspansji zagranicznej
Sieć partnerska Video Brothers zaczęła oferować współpracującym z nią twórcom wsparcie w przygotowywanie i optymalizowanie pod kątem reklamowych zagranicznych wersji ich materiałów.
więcej
|
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. Jak tego dokonać?
więcej
|
|
|