|
|
|
|
|
|
|
,,Iron Majdan" i ,,Hipnoza" najważniejszymi nowościami wiosny w TVN
Wiosną stacja TVN zaproponuje widzom dwie wysokobudżetowe nowości - będą to reality-show „Iron Majdan” i widowisko rozrywkowe „Hipnoza”. Na antenę powrócą sprawdzone formaty. - Mamy większy budżet na wiosenną ramówkę. Jesteśmy liderem w grupie komercyjnej, a nie da się tej sytuacji utrzymać bez budżetu do zainwestowania w produkcję - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
Telewizja Polska szuka firmy do przebudowy starej hali w nowe studio TVP Info
Telewizja Polska ogłosiła zamówienie publiczne na przebudowę dawnej hali obróbki taśmy w budynku TVP przy placu Powstańców Warszawy w nowe studio, z którego mają być nadawane programy informacyjne i publicystyczne. Studio będzie miało 225 metrów kwadratowych powierzchni, a potencjalni wykonawcy mogą zgłaszać się do połowy lutego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Belle Epoque" wróci jak będzie dobry scenariusz. Miszczak: nie rezygnujemy z projektów historycznych
Powstały już scenariusze do odcinków drugiego sezonu „Belle Epoque”, ale TVN nie skierował ich do produkcji i jeszcze nie zamówił kontynuacji. Prace scenariuszowe są kontynuowane - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W pierwszym sezonie scenariusz nie do końca sprostał. Nie pożegnałem się jeszcze z tym projektem - tłumaczy nam Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
,,Iron Majdan" kosztował TVN milion za odcinek. ,,Teraz skonfrontuje się z rynkiem"
Nowe reality-show „Iron Majdan” jest drugim najdroższym programem w historii TVN po „Azja Express”. Stacja nie podaje szczegółów, ale jeden odcinek mógł kosztować nawet milion złotych. - Budżet porównywalny jak w „Azja Express”, teraz ten format musi się skonfrontować z rynkiem - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Grupy TVN.
więcej
|
,,Pomoc drogowa 24h", ,,Ratujemy klasyki", ,,Port" i ,,Zakład karny" wiosennymi nowościami TVN Turbo
W wiosennej ramówce 2018 roku TVN Turbo rozpocznie emisję czterech nowych programów. Widzowie zobaczą takie produkcje jak: „Pomoc drogowa 24h”, „Ratujemy klasyki”, „Port” i „Zakład karny”. Powrócą również kontynuacje sprawdzonych formatów.
więcej
|
Hanna Baka dyrektorem Stopklatka TV, Magdalena Błasiak-Bielińska szefem ds. zakupów programowych
Od 1 lutego Hanna Baka obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora kanału Stopklatka TV. Będzie zarządzać wszystkimi działami w strukturze spółki Stopklatka. Magdalena Błasiak-Bielińska zostanie dyrektorem ds. zakupów programowych.
więcej
|
Polo TV znokautowało konkurencję wśród kanałów muzycznych w 2017 roku
Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym roku było Polo TV. Drugie miejsce zajęła Eska TV, która od 28 września 2016 roku do 16 maja 2017 roku nadawała pod marką 8TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Hipnoza" od 3 marca w TVN. Emisja w sobotnim prime-time
W sobotę, 3 marca 2018 roku o godz. 20.00 TVN rozpocznie emisję rozrywkowego programu „Hipnoza”, który poprowadzi Filip Chajzer.
więcej
|
Beata Ryczkowska przechodzi ze Stopklatki do Kino Polska TV
Z początkiem lutego Beata Ryczkowska obejmie funkcję dyrektora programowego Kino TV i kanałów z grupy FilmBox. Poprzednio pracowała w Stopklatce, a wcześniej m.in. w Canal+.
więcej
|
,,Gwiazda w Polsce" - Agnieszka Ponikiewska prowadzącą nowy program Telewizji wPolsce.pl (wideo)
W ramówce Telewizji wPolsce.pl (Fratria) pojawił się program lifestylowy „Gwiazda w Polsce”. Jego gospodynią jest Agnieszka Ponikiewska, dziennikarka serwisu wPolityce.pl.
więcej
|
37 kanałów na żywo i 3200 tytułów w wiosennej ofercie Player.pl
Wiosną 2018 roku platforma Player.pl będzie oferować swoim użytkownikom 37 kanałów na żywo oraz około 3200 filmów i programów dostępnych na życzenie.
więcej
|
Eurosport na czas trwania ZIO uruchomi specjalne strefy kibica w Wiśle i Karpaczu
Eurosport we współpracy z firmami Samsung Electronics Polska, Visa i marką 4F uruchomi na czas trwania zimowych igrzysk olimpijskich Pjongczangu 2018 uruchomi specjalne strefy kibica w Wiśle i Karpaczu.
więcej
|
,,Agent - Gwiazdy" w TVN przeniesiony na środy, ,,Diagnoza" zostaje we wtorki. Bez ,,Belle Epoque 2"
W wiosennej ramówce stacja TVN zmieniła dzień emisji trzeciego sezonu reality-show „Agent - Gwiazdy”, które teraz będzie można oglądać w środy, począwszy od 21 lutego br. Bez zmian pozostanie emisja serialu „Diagnoza”, za to wiosną nie będzie nowych odcinków „Belle Epoque” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Iron Majdan" w poniedziałkowe wieczory w TVN. Reality startuje 5 marca
W poniedziałek 5 marca br. stacja TVN rozpocznie emisję reality-show „Iron Majdan”, w którym małżeństwo Majdanów podróżuje po świecie i wykonuje zadania, m.in. w Las Vegas - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To jedna z dwóch wiosennych nowości TVN, a rok temu w tym paśmie widzowie oglądali „Żony Hollywood”.
więcej
|
Dot Dance TV, 112 Ukraina, FashionTV 4K w ofercie Pasja TV
W styczniu 2018 roku do oferty Pasja TV dołączyły trzy nowe kanały: Dot Dance TV, 112 Ukraina oraz dostępna w jakości 4K UHD stacja FashionTV.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Microsoft strategicznym partnerem Publicis Groupe przy tworzeniu platformy Marcel
Publicis Groupe poinformowała, że wybrała Microsoft Corp. jako strategicznego technologicznego partnera do budowy i wdrożenia platformy AI Marcel. Według zapowiedzi Publicis platforma ta ma radykalnie zmienić sposób współpracy pomiędzy pracownikami oraz relacje z klientami.
więcej
|
Sebastian Świderski za Ireneusza Dworzyńskiego na czele działu performance marketingu w J. Walter Thompson Poland
Sebastian Świderski objął stanowisko head of performance marketing w J. Walter Thompson Poland. Zastąpił Ireneusza Dworzyńskiego, który odszedł z agencji.
więcej
|
Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos w zarządzie Brand New Galaxy
Do zarządu agencji Brand New Galaxy dołączyli Patrycja Bruź-Soniewicka jako chief operating officera oraz Kacper Kłos jako managing partner. Oboje poprzednio związani byli z Saatchi & Saatchi IS.
więcej
|
Emergency w spocie od Ogilvy Italy pokazuje, że imigranci mogą być bohaterami (wideo)
Agencja reklamowa Ogilvy Italy przygotowała dla pozarządowej organizacji Emergency kampanię „Every Person Matters”. Pokazano w niej, że imigranci mogą okazać się bohaterami w nagłych wypadkach.
więcej
|
Maciej Stuhr w spocie Kampanii Przeciw Homofobii pod hasłem ,,Ramię w ramię po równość" (wideo)
Aktor Maciej Stuhr dołączył do grona znanych osób wspierających Kampanię Przeciw Homofobii. W najnowszej odsłonie akcji społecznej „Ramię w ramię po równość” aktor przekonuje, że wszyscy powinni mieć takie same prawa, niezależnie od orientacji seksualnej.
więcej
|
Inter-Iodex z nową identyfikacją wizualną od POiNTB
Firma Inter-Iodex produkująca środki dezynfekujące zyskała nową identyfikację wizualną. Zaprojektowała ją agencja POiNTB (należąca do wrocławskiej spółki Bees & Honey).
więcej
|
STS przez dwa lata sponsorem Futsal Ekstraklasy
Firma bukmacherska STS w ramach podpisanej właśnie umowy będzie oficjalnym sponsorem Futsal Ekstraklasy, najwyższej klasy piłkarskich rozgrywek halowych. Kontrakt będzie obowiązywał do końca 2019 roku.
więcej
|
Michael Bolton parodiuje swój hit w reklamie serwisu Audible Amazona (wideo)
W Australii ruszyła kampania serwisu Audible.com.au (Amazon) z audiobookami. Wykorzystano w niej parodię znanej z lat 90. piosenki Michaela Boltona, który jest teraz głównym bohaterem spotu.
więcej
|
Otodom.pl pierwszy raz reklamowany w radiu
Pod hasłem „Adresujemy marzenia” startuje pierwsze radiowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami dot. nieruchomości Otodom.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję przygotowały firmy marketingowe Clos Brothers i UM.
więcej
|
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce z kampanią ,,Zastępujemy niezastąpionych"
Ruszyła trzecia edycja kampanii rekrutacyjnej „Szukamy Rodziców SOS”, organizowana przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. W tym roku prowadzona jest pod hasłem „Zastępujemy niezastąpionych”.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa zapowiada filmy o Ulmach i Pileckim, dziennikarze zarzucają jej bierność ws. ,,polskich obozów śmierci"
Wielu publicystów krytykuje Polską Fundację Narodową za bierność w dyskusji o nowelizacji ustawy o IPN wprowadzającej kary za stwierdzenie „polskie obozy śmierci”. W odpowiedzi PFN zapowiedziała produkcję filmów o rodzinie Ulmów i Witoldzie Pileckim, a jej wiceprezes Maciej Świrski napisał tekst o „uzbrojonej narracji przeciwko Polsce i o remedium na to”.
więcej
|
Hortex doprowadził do usunięcia mema z logo firmy kpiącego z himalaisty Tomasza Mackiewicza
Piotr „Koza” Kozerski, były współtwórca kanału youtube’owego Pyta.pl, zamieścił na Facebooku mem z logo Hortexu drwiący z prawdopodobnej śmierci himalaisty Tomasza Mackiewicza. Firma wyraziła oburzenie i rozważa pozwanie Kozerskiego, odciął się też od niego Mikołaj „Jaok” Janusz z Pyta.pl.
więcej
|
Nissan Europe: Philippe Saillard odchodzi, Ken Ramirez nowym szefem marketingu i sprzedaży
Z Nissan Europe po zaledwie dziewięciu miesiącach pracy odchodzi Philippe Saillard, pełniący funkcję szefa marketingu i sprzedaży. Zastąpi go Ken Ramirez.
więcej
|
Value Media przejął od Sales&More obsługę Miloan w performance marketingu
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) został wybrany przez firmę Miloan, oferującą w internecie pożyczki gotówkowe, do obsługi w zakresie internetowego marketingu efektywnościowego. Poprzednio zajmowała się tym agencja Sales&More.
więcej
|
Codemedia wprowadza narzędzie Breaktime do optymalizacji kampanii radiowych
Dom mediowy Codemedia wzbogacił swoją ofertę o oprogramowanie Breaktime firmy Telmar Peaktime. Umożliwia ono kompleksową obsługę w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w stacjach radiowych.
więcej
|
|
|
Nieprzestrzeganie standardów etycznych i brak stabilizacji ekonomicznej to główne przyczyny kryzysu dziennikarstwa (wideo)
Brak stabilizacji zawodowej i ekonomicznej, obniżające się standardy zatrudnienia, nieprzestrzeganie standardów etycznych to główne przyczyny kryzysu dziennikarstwa wskazywane przez uczestników wtorkowej debaty „Dziennikarz - zagrożony zawód zaufania publicznego”.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium w 2017 roku. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) został najbardziej opiniotwórczym medium ubiegłego roku w Polsce - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. W pierwszej trójce znalazły się też Radio Zet i RMF FM. Wirtualnemedia.pl znalazł się w czołówce najbardziej opiniotwórczych portali internetowych w naszym kraju.
więcej
|
Były redaktor naczelny i dziennikarz "Rzeczpospolitej" mają przeprosić Jacka Karnowskiego
Sąd Apelacyjny w Gdańsku zasądził przeprosiny oraz 50 tys. zł zadośćuczynienia w procesie, jaki prezydent Sopotu Jacek Karnowski wytoczył b. redaktorowi naczelnemu „Rzeczpospolitej” oraz b. dziennikarzowi tej gazety za artykuły dotyczące tzw. afery sopockiej. Sąd podwyższył kwotę zadośćuczynienia 10-krotnie.
więcej
|
Zagraniczni korespondenci z gorszymi warunkami pracy w Chinach
Korespondenci zagranicznych mediów pracujący w Chinach coraz bardziej narzekają na warunki w jakich muszą tam pracować - wynika z raportu Foreign Correspondents’ Club of China (FCCC). Według organizacji dziennikarze oraz ich chińscy współpracownicy częściej niż w poprzednich latach padają ofiarami szykan i zastraszania, za którymi stoją przeważnie chińskie władze komunistyczne.
więcej
|
Tomasz Ćwiąkała z Eleven Sports felietonistą ,,Przeglądu Sportowego"
Dziennikarz piłkarski Tomasz Ćwiąkała, związany z Eleven Sports, będzie pisał felietony do „Magazynu Lig Zagranicznych”, weekendowego dodatku „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
|
Andrzej Twarowski z Mikołajem Krukiem będą tworzyć internetowe radio sportowe Zapinamypasy.pl, Tomasz Smokowski współpracownikiem
W najbliższym czasie ruszy internetowe radio sportowe Zapinamypasy.pl, współtworzone przez Andrzeja Twarowskiego z Canal+ i Mikołaja Kruka (ostatnio Radio ZET) - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Z witryną będzie też współpracował Tomasz Smokowski, a jej partnerem biznesowym prawdopodobnie będzie właściciel centrum hotelowo-rekreacyjnego Remes Sport & Spa.
więcej
|
Facebook z lokalnymi treściami to duże zmiany dla użytkowników i niejasna przyszłość dla wydawców
Facebook zapowiedział kolejną modyfikację algorytmu, chce postawić na lokalne newsy interesujące mniejsze społeczności. - W przyszłości może to oznaczać poważne zmiany w DNA serwisu, który zatacza pełnego koło powracając do swojego bardziej lokalnego charakteru. Pozostanie pytanie ile z szumnych zapowiedzi Marka Zuckerberga z ostatnich tygodni zobaczymy w rzeczywistości - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci mediów społecznościowych.
więcej
|
Meczyki.pl rezygnują z linków do pirackich transmisji sportowych, stawiają na newsy i społeczność
Serwis Meczyki.pl wycofał możliwość dodawania przez użytkowników linków do transmisji sportowych z niezweryfikowanych źródeł. - Serwis do tej pory kojarzony był w dużej mierze z nielegalnymi transmisjami sportowymi, nad czym ubolewamy. Administracja serwisu od wielu lat starała się przeciwdziałać temu zjawisku, współpracując z właścicielami praw autorskich, natomiast doszliśmy do wniosku, iż należy dokonać drastycznych wyborów - zapewnia zespół tworzący witrynę.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium w 2017 roku. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) został najbardziej opiniotwórczym medium ubiegłego roku w Polsce - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. W pierwszej trójce znalazły się też Radio Zet i RMF FM. Wirtualnemedia.pl znalazł się w czołówce najbardziej opiniotwórczych portali internetowych w naszym kraju.
więcej
|
Akcje Brand24 w debiucie giełdowym zdrożały o ponad 50 proc., firma warta 90 mln zł
We wtorek przed południem zajmująca się monitoringiem internetu spółka Brand24 zadebiutowała na rynku giełdowym NewConnect. Na otwarciu sesji jej akcje zdrożały nawet o ponad 70 proc., potem wzrost zmalał do poziomu 50 proc.
więcej
|
37 kanałów na żywo i 3200 tytułów w wiosennej ofercie Player.pl
Wiosną 2018 roku platforma Player.pl będzie oferować swoim użytkownikom 37 kanałów na żywo oraz około 3200 filmów i programów dostępnych na życzenie.
więcej
|
Facebook będzie blokował reklamy kryptowalut aby zapobiec oszustwom
Facebook zapowiedział że w głównym serwisie oraz na innych swoich platformach będzie blokował reklamy bitcoina i innych kryptowalut. Firma tłumaczy, że chce zapobiec ewentualnym oszustwom związanym z wirtualnym pieniądzem, a blokada ma charakter tymczasowy do momentu ustalenia odpowiednich standardów.
więcej
|
Showmax zaczyna emisję serialu ,,Botoks", nowe odcinki co środę (wideo)
Od środy 31 stycznia w serwisie Showmax będzie można oglądać serial „Botoks” w reżyserii Patryka Vegi. Pierwszy sezon zaplanowano na sześć odcinków.
więcej
|
|
|
Ponad połowa Polaków nie zamierza kupować świeżych produktów online
56 proc. Polaków woli kupować produkty świeże i domowego użytku w sklepie fizycznym i nie rozważa opcji zamówienia przez internet - wynika z badania Nielsena, poświęconego trendom konsumenckim w e-commerce. Z kategorii FMCG najczęściej kupujemy w sieci kosmetyki, produkty dla zwierząt, dzieci i niemowląt.
więcej
|
|
|