|
|
|
|
|
|
|
Rafał Porzeziński poprowadzi late night show w TVP1
W wiosennej ramówce TVP1 znajdzie się program Rafała Porzezińskiego. Będzie to late night show, emitowany przed północą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
nc+ chce uruchomić Canal+ 4K, jest wniosek o koncesję. ,,Strategiczny cel na 2018 rok"
Platforma nc+ złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o przyznanie koncesji dla nowej stacji Canal+ 4K, w której emitowany będzie kontent w wysokiej jakości obrazu i dźwięku. - Rozwijanie technologii 4K jest dla nas strategicznym celem na 2018 rok - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu platformy nc+.
więcej
|
Dariusz Bohatkiewicz poprowadzi ,,Magazyn kryminalny" w TVP1. W czwartki pasmo interwencyjne
Wiosną w TVP1 zadebiutuje program z opisami śledztw i inscenizacjami spraw, nad którymi pracują funkcjonariusze policji. „Magazyn kryminalny” poprowadzi dziennikarz Dariusz Bohatkiewicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat i TVP1 liderem w DVB-T, TV Puls wyprzedził TV4. Kanały MUX-8 z największymi wzrostami
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w styczniu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły cztery kanały nadające na MUX-8, a najwięcej straciło Polo TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Skargi do KRRiT na antysemickie tweety w TVP Info
Rzecznik Praw Obywatelskich złożył skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na antysemickie wpisy z Twittera, które pojawiły się w programie „Studio Polska”, emitowanym na antenie TVP Info. - Rada zapoznaje się z tą skargą - informuje portal Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT.
więcej
|
Rzecznik Trybunału Konstytucyjnego: TVP i Polskie Radio pierwsze akredytowały się na konferencję, dla innych stacji tv zabrakło miejsca
Robert Lubański, rzecznik prasowy Trybunału Konstytucyjnego, tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl, że na konferencję w zeszłym piątek do siedziby TK jako jedyną ekipę telewizyjną wpuszczono tę z Telewizji Polskiej „ze względu na ograniczone możliwości techniczne i brak miejsca”. Podkreśla, że wydarzenie obsługiwał fotoreporterzy z agencji Polska Press i Forum, natomiast dziennikarze prywatnych stacji telewizyjnych zostali zaproszeni, ale bez kamer.
więcej
|
Piotr Gumulec poprowadzi nowe show Polsatu ,,Umów się ze mną. Take me out"
Nowe randkowe show Polsatu „Umów się ze mną. Take me out” poprowadzi Piotr „Guma” Gumulec. Pierwszy sezon formatu będzie liczyć 10 odcinków, a każdy z nich potrwa po 60 minut - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ambasador Izraela o komentarzach dziennikarzy TVP nt. ,,żydowskich obozów": niejeden w Europie zostałby bez pracy
W środę w „Kropce nad i” ambasador Izraela Anna Azari odniosła się do kontrowersyjnych komentarzy polskich dziennikarzy na temat obozów koncentracyjnych, m.in. Marcina Wolskiego i Rafała Ziemkiewicza z „W tyle wizji”. - Myślę, że niejeden dziennikarz w Europie zostałby bez pracy po takich rzeczach - skomentowała Azari.
więcej
|
W Cyfrowym Polsacie kanały Eurosportu i Eleven Sports w czasie igrzysk olimpijskich bez dodatkowych opłat i z polskim komentarzem
Abonenci Cyfrowego Polsatu na czas zimowych igrzysk olimpijskich Pjongczang 2018 będą mogli oglądać trzy specjalne kanały Eurosportu bez dodatkowych opłat i z polskim komentarzem. Promocją objęte też zostaną dwa podstawowe kanały: Eurosport 1 i Eurosport 2.
więcej
|
Canal+ pokaże 90. galę rozdania Oskarów. Transmisja odkodowana dla wszystkich abonentów nc+
W nocy z 4 na 5 marca br. odbędzie się 90. gala wręczenia Nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej. W Polsce ceremonię w ramach tzw. „otwartego okna” będzie transmitować Canal+. Gospodarzami studia oscarowego będą: Katarzyna Borowiecka i Katarzyna Janowska.
więcej
|
,,Przyjaciółki 11" od 1 marca w Polsacie. Emisja w dotychczasowym paśmie (wideo)
W czwartek 1 marca 2018 roku Polsat rozpocznie emisję jedenastego sezonu serialu „Przyjaciółki”. Produkcja będzie emitowana w dotychczasowym paśmie, czyli w czwartki o godz. 21.10. Do obsady dołączą: Roma Gąsiorowska, Wojciech Mecwaldowski i Jan Wieczorkowski.
więcej
|
,,Bake Off - Ale ciacho! 4" w niedzielne popołudnia zamiast w poniedziałki wieczorem
W niedzielę 4 marca br. TVP2 rozpocznie emisję czwartej odsłony brytyjskiego formatu „Bake Off - Ale ciacho!”. Program zostaje przeniesiony z poniedziałkowego prime-time'u na niedzielne popołudnia.
więcej
|
Prokuratura na wniosek Zbigniewa Ziobro sprawdza słowa Ziemkiewicza i Wolskiego i tweety w ,,Studiu Polska" o Żydach
Prokuratora Okręgowa w Warszawie na polecenie prokuratora generalnego prowadzi postępowanie sprawdzające w sprawie wypowiedzi Rafała Ziemkiewicza i Marcina Wolskiego w programie „W tyle wizji” w TVP Info oraz wpisów twitterowych w „Studiu Polska” dotyczących zbrodni na Żydach w czasie II wojny światowej. Śledczy sprawdzają, czy w tych stwierdzeniach nie naruszono art. 257 Kodeksu Karnego.
więcej
|
TVP wyprodukowała ,,Galę 25-lecia 'Gazety Polskiej'". Lech i Jarosław Kaczyńscy jako ,,Ludzie 25-lecia"
TVP2 wyemitowała retransmisję gali „25-lecia ‘Gazety Polskiej’”, która odbyła się w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Telewizja Polska była producentem tego wydarzenia, podczas którego redakcja nagrodziła Lecha i Jarosława Kaczyńskich za „walkę o Polskę”. Prezes PiS podziękował „Gazecie Polskiej” za wsparcie przed wyborami.
więcej
|
TVP Info zatrudniło twitterowicza Radosława Poszwińskiego robiącego władzy ,,propagandę faktu i argumentu"
Do zespołu portalu TVP.info dołączył Radosław Poszwiński, popularny użytkownik Twittera nieukrywający swojego poparcia dla obecnego obozu rządzącego. Będzie zajmował się głównie aktywnościami w social media. To kolejna po Ziemowicie Kossakowskim osoba znana głównie z mediów społecznościowych, którą zaangażowano do TVP.
więcej
|
Drugi sezon "Westworld" od 23 kwietnia w HBO i HBO GO
Nagrodzony Emmy serial "Westworld" 23 kwietnia powraca z dziesięciodocinkowym drugim sezonem do HBO i HBO GO. Stacja pokazała właśnie pierwszy trailer produkcji.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lufthansa z nową identyfikacją wizualną, z samolotów znika żółte logo z żurawiem
Linie lotnicze Lufthansa wprowadziły nową identyfikację wizualną marki. Opracowano nowe logo, które ma zastąpić poprzednie wprowadzone 28 lat temu. Zmieni sie także wygląd samolotów Lufthansy oraz umundurowanie załóg i obsługi.
więcej
|
Bauer tworzy własną platformę Influence Me do współpracy z twórcami internetowymi
Wydawnictwo Bauer uruchomiło platformę do współpracy z influencerami - Influence Me. Kieruje nią Izabela Sarnecka, szefowa biura reklamy, przy którym działa komórka. Firma nie zdradza, ile twórców zapisało się do platformy.
więcej
|
UOKiK wyraził zgodę na przejęcie Propeller Film przez Dentsu Aegis Network Poland
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta wydał zgodę na zakup 100 proc. akcji domu produkcyjnego Propeller Film przez właściciela koncernu reklamowego Dentsu Aegis Network Poland. Do finalizacji transakcji ma dojść prawdopodobnie jeszcze w pierwszym kwartale tego roku.
więcej
|
Anna Pawłowska-Pojawa z PMPG Polskie Media wróciła do Polskiej Agencji Prasowej
Anna Pawłowska-Pojawa po dziesięciu latach pracy w PMPG Polskie Media, wydawcy m.in. tygodnika „Wprost”, objęła stanowisko kierownika marketingu w Polskiej Agencji Prasowej. To jej powrót do tej firmy - pracowała tam w latach 2002-2008.
więcej
|
Multikino we współpracy z Wedlem wprowadza specjalną ofertę dla rodzin
Od 6 lutego Multikino we współpracy z marką Wedel wprowadziło kartę „Rodzina do Kina”, dzięki której członkowie rodzin będą mogli kupować tańsze bilety na wybrane seanse. Promocję oferty w mediach przygotowały dział marketingu Multikina i Fish Ladder.
więcej
|
Instytut Solidarności i Męstwa ogłosił konkurs na logo, nagrodą 20 tys. zł
Utworzony w listopadzie ub.r. Instytut Solidarności i Męstwa ogłosił konkurs na swoje logo, które będzie wykorzystywać m.in. na stronie www i we wszelkich materiałach. Nagrodą w nim jest 20 tys. zł.
więcej
|
David Beckham i rój komarów w kampanii ,,Malaria must die" (wideo)
W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się kampania organizacji Malaria No More pod hasłem „Malaria must die”, mająca podnieść świadomość na temat tej choroby wśród światowych liderów. Powstała we współpracy z Ridleyem Scottem i agencją R/GA Creative.
więcej
|
McDonald's świętuje 50-lecie Big Maca i w kampanii wraca do przeszłości (wideo)
Sieć fast food McDonald's świętuje w Wielkiej Brytanii 50 rocznicę wprowadzenia do oferty kultowej kanapki - Big Maca. O jubileuszu przypomina w specjalnie przygotowanej na tę okazji kampanii autorstwa agencji Leo Burnett z Londynu.
więcej
|
Enea sponsorem tytularnym klubu tenisa stołowego Siarka Tarnobrzeg
Firma Enea podpisała umowę sponsorską z klubem tenisa stołowego Siarka Tarnobrzeg. W ramach kontraktu, który będzie obowiązywał do końca br., klub będzie funkcjonował pod nazwą Enea Siarka Tarnobrzeg.
więcej
|
Grey Group Poland wspiera reklamowo debiut Dealz w Polsce
Należąca do Grupy Pepkor Europe sieć sklepów Dealz debiutuje na rynku polskim. Za wsparcie jej rynkowego debiutu odpowiada agencja Grey Group Poland.
więcej
|
Wendy Clark awansowała na CEO agencji DDB Worldwide
Wendy Clark objęła stanowiska president & chief executive officera agencji DDB Worldwide (Omnicom Group). Zastąpiła Chucka Brymera, który teraz będzie pełnił funkcję prezesa agencji.
więcej
|
PepsiCo przez kolejne trzy lata sponsorem Ligi Mistrzów UEFA
Koncern PepsiCo na trzy kolejne lata przedłużył umowę sponsorską z piłkarską Ligą Mistrzów UEFA. Kontrakt obejmuje sześć marek z portfolio firmy, w tym Pepsi, Lay’s i Gatorade.
więcej
|
Nowe reklamy Gerber Organic bez dzieci i rodziców (wideo)
Gerber rusza z kampanią promującą nową linię ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci. W materiałach reklamowych zrezygnowano z wykorzystania wizerunku dziecka bądź rodzica na rzecz rolnika - Pana Organica.
więcej
|
Gabriela Borecka content designerem w San Markos
Gabriela Borecka została content designer w zespole San Markos,. Ma wzmocnić agencję w obszarze social i digital.
więcej
|
|
|
Bauer tworzy własną platformę Influence Me do współpracy z twórcami internetowymi
Wydawnictwo Bauer uruchomiło platformę do współpracy z influencerami - Influence Me. Kieruje nią Izabela Sarnecka, szefowa biura reklamy, przy którym działa komórka. Firma nie zdradza, ile twórców zapisało się do platformy.
więcej
|
Agora porozumiała się co do zwolnienia 53 pracowników. Wyda na to 1,6 mln zł, potem zaoszczędzi 2-2,5 mln zł rocznie
Agora zawarła porozumienie z działającymi w firmie związkiem zawodowym i radą pracowników co do zwolnienia maksymalnie 53 osób z segmentu druku. Spółka wyda na to ok. 1,6 mln zł, natomiast redukcja zatrudnienia będzie potem przynosić oszczędności wynoszące ok. 2-2,5 mln zł.
więcej
|
Wszystkie miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, ,,Claudia" najbardziej w dół
W listopadzie 2017 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Claudia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tronc sprzedaje ,,Los Angeles Times" i ,,San Diego Union-Tribune" za 500 milionów dolarów
Wydawnictwo Tronc uzgodniło sprzedaż kilku swoich tytułów prasowych za kwotę 500 milionów dolarów. Na liście sprzedawanych wydawnictw jest sztandarowy dziennik „Los Angeles Times”, gazeta „San Diego Union-Tribune” oraz kilka innych tytułów. Nabywcą jest inwestor i miliarder Patrick Soon-Shiong, szef NantHealth Inc.
więcej
|
Raven Media wprowadza dwumiesięcznik ,,Elektrotechnik Automatyk"
Na rynku debiutuje dwumiesięcznik „Elektrotechnik Automatyk” wydawany przez Raven Media na licencji niemieckiej firmy Vogel Bussiness Media. Czasopismo, skierowane do branży przetwórstwa przemysłowego, będzie dystrybuowane poprzez prenumeratę.
więcej
|
TVP wyprodukowała ,,Galę 25-lecia 'Gazety Polskiej'". Lech i Jarosław Kaczyńscy jako ,,Ludzie 25-lecia"
TVP2 wyemitowała retransmisję gali „25-lecia ‘Gazety Polskiej’”, która odbyła się w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Telewizja Polska była producentem tego wydarzenia, podczas którego redakcja nagrodziła Lecha i Jarosława Kaczyńskich za „walkę o Polskę”. Prezes PiS podziękował „Gazecie Polskiej” za wsparcie przed wyborami.
więcej
|
|
|
Bauer tworzy własną platformę Influence Me do współpracy z twórcami internetowymi
Wydawnictwo Bauer uruchomiło platformę do współpracy z influencerami - Influence Me. Kieruje nią Izabela Sarnecka, szefowa biura reklamy, przy którym działa komórka. Firma nie zdradza, ile twórców zapisało się do platformy.
więcej
|
Tomasz Józefacki odszedł z Grupy Neuca, został głównym inwestorem platformy Nais
Tomasz Józefacki, pracujący wcześniej m.in. firmach Neuca, Benefit Systems i Agora, został głównym inwestorem i przewodniczącym rady nadzorczej startupu Nais. Wartość transakcji nie została ujawniona.
więcej
|
#Konkurs i #Warszawa najpopularniejszymi hasztagami na polskim Facebooku w 2017 roku
Dwa najpopularniejsze hasztagi używane na polskich stronach na Facebooku to #Konkurs (ponad 15 tys. razy) i #Warszawa (ponad 14 tys. razy) - wynika z raportu firmy monitorującej treści w internecie Sotrender.
więcej
|
Meetrics będzie mierzyć widoczność reklam w Wirtualnej Polsce
Wirtualna Polska zaczęła współpracę z firmą Meetrics w zakresie prowadzi pomiaru widoczności reklam, zapobiegania oszustwom reklamowym oraz ochrony marek. Od początku br. wydawca rozlicza się tylko za widoczne emisje reklam.
więcej
|
Google wprowadza rezerwację biletów lotniczych i hoteli w mobilnej wyszukiwarce
Google poinformował, że w jego wyszukiwarce mobilnej dostępna będzie opcja pozwalająca na rezerwowanie i kupowanie miejsc w hotelach oraz biletów lotniczych. Na razie z nowej funkcji będą mogli korzystać jedynie użytkownicy w wybranych krajach na świecie.
więcej
|
Klienci Beyond.pl z dostępem do Microsoft Azure
Microsoft zawarł porozumienie z firmą Beyond.pl, na mocy którego polscy klienci poznańskiej spółki zyskają możliwość przetwarzania danych w chmurze Microsoft Azure z lokalnego, polskiego centrum danych.
więcej
|
Snapchat z rosnącymi przychodami, liczbą użytkowników i 350 mln dolarów straty
W IV kwartale 2017 roku spółka Snap, właściciel aplikacji Snapchat zanotowała przychody o 72 procent wyższe niż rok wcześniej, a liczba użytkowników odwiedzających codziennie serwis wzrosła o 18 procent. Firmie wciąż daleko do rentowności, bowiem w raportowanym okresie strata netto wyniosła 350 milionów dolarów, a w całym 2017 roku – ponad 3,4 miliarda.
więcej
|
Opera 51 z szybszym surfowaniem po sieci do pobrania
Opera Software udostępniła stabilną wersję przeglądarki internetowej Opera na komputery, oznaczoną numerem 51. Główna nowość to poprawa szybkości ładowania się stron www.
więcej
|
,,Jessica Jones 2" od 8 marca na Netflixie (zwiastun)
Drugi sezon serialu Netflixa „Jessica Jones” trafi na platformę w Dzień Kobiet, 8 marca. W sieci udostępniono już pierwszy zwiastun.
więcej
|
NBC i Snapchat pokażą materiały z zimowej olimpiady w Pjongczangu
Stacja NBC oraz Snapchat będą relacjonować wspólnie zimowe igrzyska olimpijskie w Pjongczangu. Specjalnie przygotowane materiały znajdą się na Snapchacie na platformie Discovery, partnerzy podzielą się przychodami z reklam.
więcej
|
Marta Ogórkiewicz: z 4fun Media na szefową Koda Bots
Marta Ogórkiewicz objęła funkcję prezesa firmy Koda Bots zajmującej się tworzeniem chatbotów. Poprzednio pracowała jako head of e-commerce w 4fun Media, a wcześniej m.in. w Grupie Onet-RASP i Allegro.
więcej
|
Wojciech Gruszczyński kieruje działem IT Arena.pl
Wojciech Gruszczyński objął funkcję dyrektora IT platformy zakupowej Arena.pl. Przez ostatnie sześc lat pracował w Currency One, do której należą Walutomat.pl i Internetowykantor.pl.
więcej
|
Medme.pl - rośnie mocny zawodnik w sektorze healthcare
Świetne wyniki portalu internetowego medme.pl należącego do Grupy Pelion. Serwis ma już 860 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie.
więcej
|
|
|