|
|
|
|
|
|
|
,,Jeden z dziesięciu" pomaga ,,Koronie królów". Historyczną telenowelę śledzi 2,52 mln osób
W pierwszych sześciu tygodniach emisji „Koronę królów” oglądało średnio 2,52 mln osób. W pierwszym tygodniu telenowela miała 3,09 mln widzów, a w drugim jej widownia spadła do 2,22 mln. Wzrost nastąpił w kolejnych tygodniach, kiedy TVP1 tuż po zakończeniu produkcji zaczęła emitować „Jednego z dziesięciu” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook walczy o kibiców sportu - tego tradycyjnego i elektronicznego
Mark Zuckerberg szykuje się do starcia o intratny rynek praw transmisji rozgrywek sportowych. Coraz śmielej wchodzi także w e-sport. Czy uda mu się przyciągnąć na Facebooka fanów meczów piłki nożnej czy CS: GO?
więcej
|
Beata Tadla, Jarosław Kret, Popek, Renata Kaczoruk, Littlemooonster96 wśród uczestników ,,Tańca z Gwiazdami"
W piątek, 2 marca 2018 roku o godz. 20.05 Telewizja Polsat rozpocznie emisję ósmej edycji programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. W nowych odcinkach muzycznego show zatańczą m.in. Beata Tadla, Jarosław Kret, Popek, Renata Kaczoruk, Littlemooonster96.
więcej
|
,,Panorama" krótsza o 5 minut, ,,Pogoda" przed ,,Sport Telegramem", ,,Rodzinka.pl" i ,,Postaw na milion" pół godziny wcześniej
Od 26 lutego przedpołudniowe i popołudniowe wydania „Panoramy” w TVP2 będą o ok. 5 minut krótsze niż obecnie. W paśmie popołudniowym ok. pół godziny wcześniej będą pokazywane serial „Rodzinka.pl” i teleturniej „Postaw na milion”, a tuż po godz. 19 będzie można oglądać m.in. „Na sygnale”.
więcej
|
,,Trzecia połowa" - nowy sitcom w TVP2, zamiast reality ,,Pierwsza randka"
W czwartek 1 marca br. na antenie TVP2 zadebiutuje polski sitcom „Trzecia połowa”, opowiadający o wydarzeniach przed Mundialem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie emitowana w miejsce reality-show „Pierwsza randka”, który nie wróci wiosną.
więcej
|
Małgorzata Opczowska współprowadzącą ,,Młodzież kontra" w TVP Info
Dziennikarka Małgorzata Opczowska dołączyła do redakcji „Młodzież kontra, czyli pod ostrzałem” w TVP Info i została współprowadzącą programu wspólnie ze Sławomirem Mokrzyckim.
więcej
|
Nowa oferta smartDOM w każdym abonamencie, pakiety od 40 do 60 złotych miesięcznie
Od 14 lutego 2018 roku Cyfrowy Polsat i Plus wprowadzają nową wersję platformy smartDOM oferującą w pakietach łączone usługi obu operatorów. Nowości to ceny z rabatami, dostępność dla każdego klienta i z każdym abonamentem oraz cyfrowa telewizja naziemna i telefonia stacjonarna.
więcej
|
Sąd Najwyższy: reportaże w ,,Uwadze" TVN o domu opieki nierzetelne, dziennikarka bezkrytyczna wobec informatorów
Sąd Najwyższy oddalił w większości skargę kasacyjną TVN dotyczącą wyroku w sprawie reportaży w „Uwadze” o nieprawidłowościach w warszawskim domu opieki. Według sądu materiały przygotowano bez zachowania staranności dziennikarskiej i weryfikacji treści od informatorów. TVN zapłacił już właścicielce domu opieki 50 tys. zł zadośćuczynienia.
więcej
|
TVP2 będzie pokazywała ,,Familiadę" także od poniedziałku do piątku
Od 26 lutego teleturniej „Familiada” będzie emitowany w TVP2 nie tylko jak dotychczas w soboty i niedziele, lecz także od poniedziałku do piątku. Tak jak poprzednio będzie go można oglądać o godz. 14:00.
więcej
|
,,Wikingowie" hitem History. Pierwszą część piątego sezonu śledziło 60 tys. widzów
Pierwszą część piątego sezonu „Wikingów” w History śledziło średnio 62 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji miała zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności od średnich długookresowych.
więcej
|
Odnowiony ,,Kontratak - magazyn PGNiG Superligi" w nSport+. Prowadzącymi P. Piotr Karpiński, Krzysztof Bandych i Iwona Niedźwiedź
W poniedziałek 12 lutego na antenie nSport+ w nowej odsłonie zadebiutuje „Kontratak - magazyn PGNiG Superligi”. Zostanie wydłużony do godziny i będzie prowadzony na żywo. Gospodarzami są Piotr Karpiński, Krzysztof Bandych oraz ekspertka nc+ w piłce ręcznej - Iwona Niedźwiedź. Nowością są też pojawiający się w studiu goście.
więcej
|
TVN pokaże specjalne odcinki ,,Milionerów" z udziałem gwiazd ,,Diagnozy" i ,,Podatku od miłości"
13 i 14 lutego 2018 roku TVN pokaże specjalne odcinki „Milionerów”, które zainaugurują nowy sezon produkcji. Walkę o milion zł stoczą w nich gwiazdy serialu „Diagnoza” i filmu „Podatek od miłości”, a wygrane przekazane zostaną na cele charytatywne.
więcej
|
TVP stawia na nowe badania oglądalności. Będzie wykorzystywać internet rzeczy i specjalne opaski do analizy zachowań widzów
Telewizja Polska pracuje nad udoskonaleniem własnego systemu pomiarów oglądalności. Publiczny nadawca korzysta w tej chwili z rozwiązania bazującego na danych z dekoderów Netii. Równolegle prowadzi pilotażowe testy nowego systemu telemetrycznego opartego o internet rzeczy i specjalne opaski dokładnie rejestrujące zachowania widzów przed telewizorami.
więcej
|
Anna Limbach-Uryn: dla widzów seriali nastały lepsze czasy
W produkcjach premium nawet pięć straconych minut może całkowicie zmienić odbiór historii. W obecnych czasach bardziej wymagające seriale to właściwie kilkunastogodzinne filmy. Dla fanów tego gatunku to obecnie najlepszy czas - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Anna Limbach-Uryn, dyrektor programowa platformy nc+.
więcej
|
Himalaista Rafał Fronia przerwał wywiad w TVP Info zirytowany pytaniem o samopoczucie po wypadku
Rafał Fronia, uczestnik wyprawy na K2, przerwał po pierwszym pytaniu rozmowę telefoniczną z dziennikarką TVP Info Edytą Lewandowską. Himalaistę zdenerwowało pytanie, jak czuje się po wypadku, w którym złamał przedramię.
więcej
|
Nowy specjalista TVP Info ds. social media dzień po zatrudnieniu skasował z Twittera prawie wszystkie swoje wpisy
Radosław Poszwiński, zatrudniony przez TVP Info jako specjalista od mediów społecznościowych, w ciągu jednego dnia skasował prawie 200 tys. wpisów ze swojego profilu twitterowego. Internauci zachowali jednak część z nich i wytykają Poszwińskiemu, że stosował w nich wulgarny język, a także atakował swoich obecnych szefów.
więcej
|
Igrzyska olimpijskie Pjongczang 2018 - gdzie oglądać? (lista)
W południowokoreańskim Pjongczangu ruszają XXIII zimowe igrzyska olimpijskie. Prezentujemy listę mediów i operatorów kablowych, w których będzie można śledzić transmisje ze zmagań sportowców.
więcej
|
Oswald Rodrigo Pereira będzie relacjonował dla TVP polską wyprawę na K2, dziennikarze bronią go przed sugestiami nepotyzmu
Dziennikarz TVP Sport Oswald Rodrigo Pereira będzie wysłannikiem Telewizji Polskiej do relacjonowania wyprawy polskich himalaistów na K2. Niektórzy internauci na Twitterze przypomnieli, że Oswald Rodrigo Pereira jest bratem redaktora naczelnego TVP info Samuela Pereiry, sugerując że taka korespondencja jest zbyt kosztowna. Reportera w obronę wzięło wielu dziennikarzy.
więcej
|
"Camping" - nowy serial HBO. Jennifer Garner w nowej produkcji Leny Dunham
Jennifer Garner wystąpi w serialu komediowym "Camping", nad którym pracuje twórczyni "Dziewczyn" Lena Dunham. Serial powstanie dla HBO i na razie zamówiono 8 odcinków.
więcej
|
Nc+ na czas ZIO odkoduje kanały Eurosport 1, Eurosport 2 oraz TVP Sport
Wszyscy abonenci nc+ na czas zimowych igrzysk olimpijskich Pjongczang 2018 będą mieli nieograniczony i darmowy dostęp do kanałów Eurosport 1, Eurosport 2 oraz TVP Sport.
więcej
|
,,Popelki" w Polsat JimJam
1 marca 2018 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej animacji „Popelki”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Trzy po trzy" - satyryczne podsumowanie dnia w Trójce. Gospodarzem Mariusz Cieślik, pierwszym gościem Robert Górski
Od 12 lutego Trójka wprowadza satyryczny cykl „Trzy po trzy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Audycję poprowadzi Mariusz Cieślik, a wśród gości pojawi się m.in. Robert Górski.
więcej
|
|
,,Melosłownik Bryndala" dwa razy w tygodniu w Meloradiu
We wtorek 13 lutego br. na antenie Meloradia (Grupa Eurozet) zadebiutuje audycja „Melosłownik Bryndala”, którą poprowadzi Rafał Bryndal.
więcej
|
|
Rusza konkurs na 45-lecie ,,Sygnałów Dnia". Anegdoty zwycięzców trafią na antenę radia
W poniedziałek, 12 lutego zaczyna się nowy konkurs Programu 1 Polskiego Radia, związany z 45-leciem audycji „Sygnały Dnia”. Zwycięskie relacje słuchaczy zostaną wyemitowane na antenie radia.
więcej
|
|
Dziennikarz Weszło FM przeprasza za sugerowanie w nocnej rozmowie ze Sławomirem Peszko, że jest z Łączy Nas Piłka
Podczas nocnej audycji w Weszło FM dziennikarze połączyli się telefonicznie z piłkarzem Sławomirem Peszko, który wziął ich za Łukasza Wiśniowskiego z serwisu Łączy Nas Piłka (należącego do PZPN) i przyznał, że jest na imprezie. Dziennikarze nie wyprowadzili go z błędu. - Tak, to było bardzo słabe, przeprosiłem i Kamila i Polkosia (Kamila Glika i Jakuba Polskowskiego - przyp.). Tego fragmentu szczerze żałuję - stwierdził Samuel Szczygielski, współprowadzący audycję. - Zadzwonił realizator, powiedział, że jest z radia Weszło i czy może wpuścić na antenę. Nie wyczuł nic po głosie. SP (Sławomir Peszko - przyp.red.) powiedział, że tak - zapewnił szef Weszło Krzysztof Stanowski.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Białymstoku w II półroczu, Radio Jard wiceliderem
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w drugim półroczu ub.r. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Jard i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Ponad 1,2 mln zł od słuchaczy Trójki na pomoc dzieciom w Syrii w akcji "Święta bez Granic 2017"
1 229 188 zł i 20 groszy zebrano podczas charytatywnej akcji Programu 3 Polskiego Radia „Święta bez granic 2017”. Na sumę złożyły się wpłaty i esemesy od słuchaczy, licytacje przeprowadzane na antenie i sprzedaż płyty „Święta bez Granic 2017”. Pieniądze trafią na pomoc dzieciom z Syrii.
więcej
|
|
Radio Gdańsk z nowym cyklem koncertowym. Kortez pierwszą gwiazdą
W czwartek, 8 stycznia br. na antenie Radia Gdańsk odbyła się premiera nowego cyklu koncertowego „Radio Gdańsk dla Przyjaciół”. Gwiazdą pierwszego odcinka był Kortez.
więcej
|
|
|
|
Uchwała krajobrazowa Gdańska dzieli miasto na 8 stref, nie będzie reklam na budynkach z oknami
Dziś w Radzie Miasta Gdańska zostanie złożona Uchwała krajobrazowa porządkująca nośniki reklamy zewnętrznej w tym mieście. Dzięki nowym regulacjom m.in. nie będzie już reklam zasłaniających okna lokatorom budynków, a duże nośniki będą mogły być umieszczane 50 m. od skrzyżowań. Za złamanie prawa będą groziły wysokie kary.
więcej
|
,,Docenisz różnicę" Pekao SA podkreśla głównie powrót marki w ręce polskiego kapitału (opinie)
Nowa kampania Banku Pekao SA „Docenisz różnicę” jest według ekspertów z agencji reklamowych dość zachowawcza, a najintensywniej komunikowany element tożsamości marki to „powrót do polskich korzeni”. W świadomości klientów może to powodować słabsze utrwalenie claimu mówiącego o „różnicy”.
więcej
|
Publicis zamyka rok 2017 na minimalnym minusie
Francuski holding reklamy Publicis zakończył rok 2017 z przychodami rzędu 9,69 mld euro, co stanowi spadek o 0,4 proc. w porównaniu z rokiem 2016.
więcej
|
Wawel rozpisał przetarg na obsługę mediową, zlecenia broni Mets
Producent słodyczy Wawel prowadzi przetarg, w którym wybiera dom mediowy. Obsługi marketera broni Mets.
więcej
|
Przyszłość rynku reklamowego zdominują Facebook, Google i Amazon
Facebook nie ma w tej chwili w segmencie reklamy w mediach społecznościowych żadnego konkurenta, który byłby w stanie zagrozić jego dominującej pozycji. Co więcej, zaczyna sięgać reklamowo po obszary zarezerwowane dotychczas przez inne platformy, takie jak Snapchat, YouTube, OLX czy GDN. Ale przyszłość rynku reklamowego to trzech graczy - oprócz Facebooka - to także Google i Amazon.
więcej
|
Rishad Tobaccowala, dyrektor Publicis Groupe: W ciągu 5 lat widoczność reklam spadnie o 30 procent. ,,Ludzie uciekają od nadmiaru, nie od komunikatu reklamowego"
Rishad Tobaccowala, dyrektor ds. wzrostu i członek rady nadzorczej Publicis Groupe przewiduje, że dotarcie z reklamami do odbiorców spadnie w ciągu najbliższych 5 lat o 30 procent. Powodem jest brak poszanowania czasu użytkowników i słabe dopasowanie reklam do ich oczekiwań. Tę tezę potwierdzają ekspertki rynku reklamowego. - Reklama masowa jaką znamy będzie w odwrocie, zmieni się struktura wydatków. Ludzie uciekają od nadmiaru, nie od komunikatu reklamowego - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl dr Jolanta Tkaczyk, Marta Wiercińska, Tadeusz Żórawski, Adam Dyba, Mariusz Maksymiuk i Łukasz Wyglądała.
więcej
|
Robert Lewandowski twarzą wiosenno-letniej kolekcji Vistuli
Pod koniec lutego wystartuje kampania marki Vistula promująca kolekcję wiosna-lato 2018. Jej współautorem i twarzą został Robert Lewandowski. Piłkarz wziął udział w sesji autorstwa Mateusza Stankiewicza.
więcej
|
POT szuka domu mediowego do tygodniowej kampanii
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła przetarg na zakup czasu antenowego do zaplanowanej na marzec w ogólnopolskiej telewizji tygodniowej kampanii pod hasłem „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”.
więcej
|
Hochland po decyzji KER zmienił reklamy z Anną Guzik (wideo)
Firma Hochland po tym, jak Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama serków, w której występuje Anna Guzik wprowadza widzów w błąd, zmodyfikował spot usuwając z niego niektóre elementy.
więcej
|
Poruszającą opowieścią o tęsknocie i miłości matki do syna Apple promuje iPhone X w Chinach (wideo)
Apple w związku z Nowym Rokiem w Chinach rozpoczął kampanię iPhone X. Oparty na faktach film w reżyserii Petera Chana opowiada o miłości oraz niezwykłej tęsknocie matki i kilkuletniego syna.
więcej
|
Tide, Doritos i Mountain Dew, Kia, Toyota - najlepsze reklamy z Super Bowl 2018 (wideo)
Reklamy Tide (Procter&Gamble), Doritos i Mountain Dew (PepsiCo), Toyoty, Kia, Hyundaia, Pepsi i jeszcze kilku innych marek to zdaniem polskich ekspertów z polskiej branży reklamowej najlepsze spoty pokazane przy transmisji z tegorocznego finału Super Bowl.
więcej
|
Bank Pekao SA rodzinnie reklamuje Konto Przekorzystne (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Konto Przekorzystne wprowadzone do oferty Banku Pekao SA. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Docenisz różnicę”, przygotowały i realizują firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom, Sales&More i The Digitals.
więcej
|
Kucharze promują 40 proc. zniżki w Orange dla Firm na kolejne abonamenty (wideo)
W nowej kampanii Orange dla Firm reklamowana jest promocja, w ramach której przy wykupywaniu więcej niż jednego abonamentu za 34,99 zł netto na kolejne dostaje się 40 proc. rabatu. Działania reklamowe przygotowały i realizują agencja Leo Burnett i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
David Gaboriaud w kampanii dań Kaszotto marki Winiary (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonych niedawno do sprzedaży dań gotowych Kaszotto marki Winiary (produkowanych przez Nestlé Polska). Bohaterem reklam jest kucharz i podróżnik David Gaboriaud.
więcej
|
Mihiar Ayoubi: z BMW do Rolls-Royce'a
Mihiar Ayoubi od 1 marca br. zastąpi Philipa Koehna na stanowisku dyrektora inżynierii w firmie Rolls-Royce Motor Cars.
więcej
|
Julia Wieniawa, Agnieszka Więdłocha i Katarzyna Cerekwicka w kampanii ,,Weź się zbadaj"(wideo)
Pod hasłem „Weź się zbadaj” rozpoczęła się nowa edycja kampanii „Piękna bo zdrowa”, promującej badania cytologiczne jako profilaktyki raka szyjki macicy, a organizowanej przez Fundację Kwiat Kobiecości. Wystąpiły w niej m.in. Katarzyna Cerekwicka, Olga Borys, Julia Wieniawa. Za jej realizację odpowiadają firmy: Advalue, Jamel Interactive i Warszawska Szkoła Reklamy.
więcej
|
Bubly - nowa woda skamowa od PepsiCo z reklamą podczas gali Oscarów
Firma PepsiCo wprowadziła do sprzedaży na rynku amerykańskim nową markę Bubly - smakową wodę gazowaną. Reklamy ją promujące zadebiutują 4 marca przy transmisji z rozdania Oscarów.
więcej
|
,,Bierz dychę, oddaj dychę" - radzi Super Stefan w kampanii Super Grosz
Pod hasłem „Bierz dychę, oddaj dychę" na początku lutego wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Super Grosz. Działania przygotował dom produkcyjny F25 oraz dom mediowy WPA.
więcej
|
Mastercard przez kolejne trzy lata sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów
Firma Mastercard podpisała nową umowę z UEFA dotyczącą sponsorowania Ligi Mistrzów. Przedłużono ją na kolejne trzy lata, do 2021 roku. Firma będzie też sponsorować Superpuchar UEFA.
więcej
|
Po #metoo czas na #mentorher - akcję zachęcającą mężczyzn do mentoringu kobiet
Od rozpoczęcia akcji #metoo aż o jedną trzecią spadła liczba mężczyzn chcących szkolić swoje podwładne w miejscu pracy – wynika z badań organizacji LeanIn walczącej o prawa kobiet. Aby zatrzymać to nieoczekiwane zjawisko, powstała inicjatywa #mentorher, która ma przekonać menadżerów do zmiany postaw.
więcej
|
W walentynkowej reklamie biżuterii Svarovski po raz pierwszy wystąpiły pary homoseksualne
Z okazji zbliżających się walentynek marka biżuterii Svarovski przygotowała kampanię z udziałem kilku zakochanych par, w tym dwóch homoseksualnych. Spot trafił m.in. do polskiej telewizji.
więcej
|
Kapsułki Theraflu promowane w placówkach Medicover
Od początku lutego w ruszyła kampania leku na przeziębienie i grypę Theraflu Total Grip (GSK Consumer Healthcare). Preparat promowany jest w placówkach Medicover.
więcej
|
Przewodnik ,,Miejsca intymności" promuje prezerwatywy Skyn
Firma Skyn, producent prezerwatyw, we współpracy z magazynem „GQ” i „Conde Nast Traveller” przewodnik „Places of Intimacy” („Miejsca intymności”), prezentujący 30 miejsc na świecie, uznanych za najlepsze do uprawiania seksu.
więcej
|
Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku
Dokąd zmierza performance marketing? Czy technologia będzie w stanie spełnić rosnące oczekiwania reklamodawców względem szczelności pomiaru i efektywności działań w ramach ścieżek zakupowych? Które narzędzia i kanały marketingowe zyskają, a które stracą udział w torcie „budżetu performance”? Czy „last click” w końcu „przegra”? Jakie inne wyzwania czekają nas w 2018 roku na polu performance marketingu? Analizują to Justyna Sobolak i Justyna Spytek z TradeTracker.com.
więcej
|
Agencja Hakuhodo wygrała paneuropejski przetarg reklamowy Hondy
Honda Europe rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno - kreatywną w Europie. Do współpracy wybrała japońską agencję Hakuhodo.
więcej
|
|
|
Agnieszka Cegielska i Artur Orzech poprowadzą galę Telekamer 2018, transmisja na oficjalnym fanpage ,,Tele Tygodnia"
W poniedziałek, 12 lutego br. odbędzie się uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie Telekamer „Tele Tygodnia” 2018. Gala z 21. edycji prestiżowego plebiscytu będzie transmisja na oficjalnym fanpage „Tele Tygodnia”. Poprowadzą ją Agnieszka Cegielska i Artur Orzech - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gmyz, Nisztor, Marosz i Cenckiewicz zarzucili wydawcy ich książek współpracę z agentami i funkcjonariuszami SB. ,,Robią parszywą rzecz"
Cezary Gmyz, Piotr Nisztor, Maciej Marosz, Wojciech Dudziński, dr hab. Sławomir Cenckiewicz, dr Witold Bagieński i Piotr Woyciechowski we wspólnym liście otwartym zarzucili Piotrowi Jeglińskiemu, szefowi oficyny Editions Spotkania, która wydała ich niektóre książki, że w latach 90. współpracował w jednej firmie z byłymi funkcjonariuszami i agentami służb komunistycznych. Jegliński uważa, że to absurdalny zarzut. - Chciałem ich zapytać publicznie, jaka była intencja, żeby niszczyć człowieka, który miał drobny współudział w tym, że mogą oni mówić w wolnej Polsce - zwrócił się do autorów listu.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży, tylko ,,CKM" na plusie
W segmencie pism dla mężczyzn w listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „Men’s Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „CKM”, a na czele spadków znalazło się „Logo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Członkowie SDP ,,z bólem, niedowierzaniem i głębokim niepokojem" o odwołaniu ks. Marka Gancarczyka z ,,Gościa Niedzielnego"
Kilkunastu członków Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich napisali list otwarty do abpa Wiktora Skworca i nowego redaktora naczelnego „Gościa Niedzielnego”, apelując o zachowanie i rozwijanie dorobku tygodnika. Sygnalizują też, że wiadomość o odwołaniu ks. Marka Gancarczyka przyjęli „z bólem, niedowierzaniem i głębokim niepokojem”.
więcej
|
|
|
Onet-RASP przed Wirtualną Polską. W dół Ceneo, w górę OLX, strony Infor Biznes i Dysk Google (dane Gemius/PBI ze stycznia)
Google niezmiennie ma w polskim internecie najwięcej użytkowników i odsłon, a Grupa Onet-RASP notuje więcej użytkowników i mniej odsłon od Wirtualnej Polski. W styczniu br. największe wzrosty wyników w skali miesiąca osiągnęły Grupa Gazetaprawna.pl, Grupa OLX i Wikipedia, a wśród aplikacji mobilnych - Dysk Google.
więcej
|
Facebook walczy o kibiców sportu - tego tradycyjnego i elektronicznego
Mark Zuckerberg szykuje się do starcia o intratny rynek praw transmisji rozgrywek sportowych. Coraz śmielej wchodzi także w e-sport. Czy uda mu się przyciągnąć na Facebooka fanów meczów piłki nożnej czy CS: GO?
więcej
|
Facebook ogłasza Program Przywództwa Społeczności, przeznaczy miliony dolarów na szkolenia administratorów grup
Facebook wyda 10 milionów dolarów na szkolenia dla osób tworzących i kierujących społecznościami w serwisie. Platforma rozbuduje także narzędzia dla administratorów grup oraz zespół techniczny odpowiedzialny za bezpieczeństwo użytkowników - wszystko to w ramach ogłoszonego Programu Przywództwa Społeczności.
więcej
|
Facebook i Google dostarczają wydawcom 5 procent ich cyfrowych przychodów
Platformy należące do Facebooka i Google są odpowiedzialne za 5 procent cyfrowych przychodów największych wydawców - wynika z raportu organizacji Digital Content Next (DCN). 85 proc. przychodów mediów z platform zewnętrznych stanowią treści wideo, a głównym źródłem pieniędzy są serwisy OTT.
więcej
|
Dzięki porozumieniu z Getty Images Google może udostępniać zdjęcia agencji w wyszukiwarce
Google oraz agencja fotograficzna Getty Images zawarły wieloletnią umowę, dzięki której internetowy koncern będzie mógł publikować w swoich serwisach zdjęcia oferowane przez Getty Images. Porozumienie kończy kilkuletni spór, w którym agencja zarzucała Google wspieranie piractwa w internecie.
więcej
|
Przyszłość rynku reklamowego zdominują Facebook, Google i Amazon
Facebook nie ma w tej chwili w segmencie reklamy w mediach społecznościowych żadnego konkurenta, który byłby w stanie zagrozić jego dominującej pozycji. Co więcej, zaczyna sięgać reklamowo po obszary zarezerwowane dotychczas przez inne platformy, takie jak Snapchat, YouTube, OLX czy GDN. Ale przyszłość rynku reklamowego to trzech graczy - oprócz Facebooka - to także Google i Amazon.
więcej
|
Po kolejnych kontrowersyjnych filmach YouTube odcina Logana Paula od przychodów reklamowych
Serwis YouTube zdecydował o czasowym wstrzymaniu emisji reklam przy filmikach popularnego yutubera Logana Paula. Powodem tej decyzji jest opublikowanie ostatnio przez twórcę kontrowersyjnych nagrań, choć wcześniej Paul zapowiadał że nie będzie zamieszczał na swoim kanale treści niezgodnych z regulaminem YouTube’a. Restrykcje mogą kosztować youtubera ponad milion dolarów miesięcznie.
więcej
|
Paweł Kapusta z Wirtualnej Polski nominowany za reportaż do Europejskiej Nagrody Prasowej
Paweł Kapusta z Wirtualnej Polski jako jedyny polski dziennikarz otrzymał nominację w tegorocznej edycji Europejskiej Nagrody Prasowej. Szansę na wygraną ma za reportaż o ratownikach medycznych.
więcej
|
Jon Eastick: z EY na dyrektora finansowego Allegro
Jon Eastick dołączył do zespołu zarządzającego Allegro, obejmując funkcję dyrektora zarządzającego. Wcześniej pracował m.in. w Netii, PTC, Lucent Technologies Poland i EY.
więcej
|
Platforma Hulu z 920 mln dolarów straty wskutek większych wydatków na produkcje własne
Amerykański serwis Hulu wygenerował w 2017 roku 920 mln dolarów straty. Wynika to z zwiększenia wydatków na tworzenie nowych treści, aby móc konkurować z innymi serwisami m.in. z Amazonem Prime czy Netflixem.
więcej
|
Facebook testuje przycisk ,,głos na nie" do negatywnej oceny komentarzy. "To nie jest przycisk Nie lubię"
Facebook potwierdził że prowadzi obecnie próby nowej funkcji o nazwie Downvote, która pozwoli użytkownikom na wyrażenie krytycznego stosunku do konkretnych komentarzy zamieszczanych w serwisie. Facebook podkreśla, że testowana opcja nie ma nic wspólnego z przyciskiem Nie lubię i ma dostarczać serwisowi szerszych niż dotąd informacji na temat komentarzy publikowanych na platformie.
więcej
|
,,Stranger Things" najlepszym serialem na pierwszy ,,binge-watching"
Ponad 90 proc. użytkowników Netflixa ma za sobą pierwszy seans „binge-watching” (seryjnego oglądania). Na początek widzowie wybierają najczęściej „Stranger Things”, „Narcos” i „House of Cards”.
więcej
|
Vichy i Biotebal najaktywniejszymi markami dermokosmetycznymi na Facebooku
Spośród marek dermokosmetyków do pielęgnacji włosów, rzęs i paznokci, na Facebooku i Instagramie najaktywniejsze w pierwszych dziewięciu miesiącach 2017 roku były Vichy i Biotebal - wynika z raportu firmy monitorującej treści w internecie Sotrender.
więcej
|
|
|
Pozostanie Ewy Bugały w PKN Orlen byłoby szkodą dla tej spółki. ,,To jakby kotlet schabowy chciał poprowadzić restauracje"
Szefowie agencji public relations, którzy zdecydowali się w rozmowie z Wirtualnemedia.pl odnieść do rezygnacji Ewy Bugały ze stanowiska rzecznika prasowego i dyrektora komunikacji korporacyjnej PKN Orlen twierdzą, że jej decyzja była jedyną słuszną, jaką mogła podjąć. W opozycji do nich staje Eryk Mistewicz z Instytutu Nowych Mediów, który twierdzi że Bugała niesłusznie się poddała, ulegając fali hejtu, trollingu i zawiści.
więcej
|
Jolanta Górska kieruje działem marketingu Douglas Polska
Od początku lutego funkcję marketing managera sieci perfumerii Douglas Polska objęła Jolanta Górska. Ostatnio była kierownikiem ds. mediów i public relations w Coty Polska.
więcej
|
Xavier Debeni account directorem Arksom Group
Do zespołu Arskom Group, agencji specjalizującej się w marketingu sportowym dołączył Xavier Debeni. Objął tam stanowisko account directora.
więcej
|
Ewa Bugała z powodu hejtu rezygnuje z pracy w Orlenie. Bronią jej Rachoń, Mistewicz i Misiewicz
Ewa Bugała po zaledwie dniu od zatrudnienia zrezygnowała z pracy jako rzeczniczka prasowa i dyrektor komunikacji korporacyjnej w PKN Orlen. - Spotkała mnie bezprecedensowa, brutalna fala hejtu i niesprawiedliwych ataków - uzasadniła. Wsparcie dla niej wyrazili Michał Rachoń, Eryk Mistewicz i Bartłomiej Misiewicz
więcej
|
Ewa Bugała: na próby podważania moich kompetencji będą reagowali prawnicy Orlenu
Ewa Bugała, nowa dyrektor biura komunikacji korporacyjnej i rzeczniczki prasowej w PKN Orlen, stwierdziła, że w ostatnich dniach pojawiła się fala nieprawdziwych informacji o niej. - Działania mające na celu podważenie moich kompetencji i wizerunku spotkają się z odpowiednią reakcją naszych prawników - zapowiedziała. Po tym jak została skrytykowana przez wielu dziennikarzy, zaznaczyła, że miała na myśli jedynie kierowane wobec niej groźby i oszczerstwa.
więcej
|
|
|