Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 13 Lutego 2018
 
 
 
Michael Todd: Blokada reklam w Chrome ma uczynić internet lepszym miejscem
 
Od 15 lutego 2018 r. nowa wersja przeglądarki Chrome będzie domyślnie blokować na stronach wybrane irytujące formaty reklamowe. To może oznaczać poważne konsekwencje dla wydawców i reklamodawców. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michael Todd z Google wyjaśnia szczegóły dotyczące adblockera wbudowanego w przeglądarkę. - Chrome nie będzie filtrować reklam na stronach, które są wpisane do Rejestru Certyfikowanych Firm. Żadna witryna nie będzie też nagle filtrowana z powodu pojedynczej irytującej reklamy - zapowiada. więcej
 
 
Debata CMWP SDP o własności mediów: zostaliśmy skolonizowani, promowano obce wzorce, niezbędna dekoncentracja
 
Podczas debaty Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP o strukturze właścicielskiej mediów w Polsce uznano, że szeroka obecność kapitału zagranicznego ma negatywne konsekwencje, m.in. promocję obcych wzorców kulturowych i wpływ na życie polityczne. Zastanawiano się, czy warto uruchomić krajowy rejestr mediów, a może także ich właścicieli. - To jest niesłychana ważna kwestia. Cały czas powinniśmy powtarzać, że to jest niezbędne dla obywateli, tak po prostu - mówił o ustawie dekoncentracyjnej Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT. więcej
 
 
Unilever zapowiada usunięcie reklam z Facebooka i YouTube'a
 
Unilever grozi wycofaniem wydatków na reklamę na Facebooku i YouTube. Powodem ma być rosnąca ilość mowy nienawiści i treści ekstremistycznych, jakie pojawiają się na platformach. Firma będzie inwestować tylko w serwisy zaangażowane w tworzenie pozytywnego wpływu na społeczeństwo. Eksperci z polskich agencji reklamowych uważają, że to właśnie najwięksi reklamodawcy mogą skutecznie wywierać wpływ na zwiększenie jakości moderacji treści, szybsze rozpoznawanie i eliminowanie treści ryzykownych. więcej
 
 
,,Diagnoza", Martyna Wojciechowska, Anita Werner, Michał Szpak, Dariusz Szpakowski i ,,Lombard. Życie pod zastaw" z Telekamerami 2018
 
„Diagnoza”, Martyna Wojciechowska, Anita Werner, Michał Szpak, „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Lombard. Życie pod zastaw” znaleźli się wśród laureatów Telekamer „Tele Tygodnia” 2018 roku. Gala wręczenia nagród z powodu problemów technicznych nie była transmitowana na oficjalnym fanpage „Tele Tygodnia”. więcej
 
 
Onet z najpopularniejszą stroną główną. Zyskały też WP, Interia i Gazeta.pl
 
Onet.pl ma najpopularniejszą stronę główną zarówno pod względem zasięgu, jak też liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez użytkowników. W skali roku wzrosty zasięgu zanotowały strony główne wszystkich czterech czołowych portali horyzontalnych, najwięcej zyskała witryna Gazeta.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Pozostanie Ewy Bugały w PKN Orlen byłoby szkodą dla tej spółki. ,,Rzecznik nie może przenosić emocji na płaszczyznę publiczną" więcej
 
Przyszłość rynku reklamowego zdominują Facebook, Google i Amazon więcej
 
Rishad Tobaccowala, dyrektor Publicis Groupe: W ciągu 5 lat widoczność reklam spadnie o 30 procent. ,,Ludzie uciekają od nadmiaru, nie od komunikatu reklamowego" więcej
 
TVP2 pokaże ,,Big Music Quiz" z gwiazdami w niedzielne wieczory. Gospodarzem Sławomir Zapała? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Communication Planner / Communication Manager Havas Media Group
Brand Manager w segmencie Advisory & Crafting Burda Media Polska
Marketing Automation Specialist Performics
Performance Specialist Marquard Media Polska
Specjalista ds. promocji b2b Agora
Junior Programmatic Specialist Media Impact Polska
Account Manager / Specjalista ds. Sprzedaży Burda International Poland
Account Executive Biuro Reklamy Zdrowie
VIDEO ADVERTISING MANAGER (YOUTUBE) VIDEO BROTHERS
Mobile Trader Havas Media Group
Content Designer Havas Media Group
Project Manager (dział marketing) Agora
Community Coordinator Havas Media Group
Junior Project Manager LiquidThread
Junior Programmatic Specialist / Programmatic Assistant Publicis Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Witold Kołodziejski: pomiar Nielsena komercyjny, a Radio Track archaiczne - badanie od KRRiT zwiększy pluralizm

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski stwierdził, że przygotowywane przez KRRiT nowe badanie oglądalności telewizji i słuchalności radia (także przez internet) będzie oparte na danych z różnych źródeł, nie tylko własnego panelu. Skrytykował przy tym obecny pomiar oglądalności (za to że jest oferowany na zasadach komercyjnych) i badania oglądalności (ocenił, że jest archaiczne). - Największy problem, z którym się zetkniemy - żeby korzystać z tego badania chciały inne podmioty rynku: reklamodawcy, domy mediowe, inni nadawcy - przyznał Kołodziejski. więcej

TVP1 porządkuje ramówkę: programy Gargas i Pospieszalskiego zamieniają się miejscami

Od 27 lutego br. program publicystyczny „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego będzie emitowany we wtorki o godz. 20.35, a „Magazyn śledczy Anity Gargas” zostanie przesunięty na czwartkowe wieczory. Stacja porządkuje ramówkę i umacnia czwartkowe pasmo społeczno-interwencyjne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

114 tys. widzów ,,Dzień dobry Polsko". Drugi sezon morning-show z gorszymi wynikami od pierwszego

„Dzień dobry Polsko” śledziło średnio 114 tys. osób. Odcinki magazynu pokazane w sezonie 2016/2017 miały 124 tys. widzów, a w sezonie 2017/2018 morning-show gromadziło 107 tys. oglądających. TVP1 w czasie emisji programu zajęła drugie miejsce wśród stacji z tzw. „wielkiej czwórki”, przegrywając z Polsatem. więcej

,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" od 18 marca w Canal+ i Canal+ Now w jakości 4K

W niedzielę 18 marca br. stacja Canal+ rozpocznie emisję serialu oryginalnego „Kruk. Szepty słychać po zmroku” z Michałem Żurawskim w roli głównej. Abonenci platformy nc+ obejrzą tę produkcję w jakości 4K na antenie Canal+ Now. więcej

Eurosport 1 najchętniej oglądany w styczniu. Polsat Sport Fight zyskał najwięcej

W styczniu br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport Fight, a na czele spadków znalazł się Canal+ Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,M jak miłość" wygrało z konkursem skoków z ZIO. ,,Wydarzenia" wyżej od ,,Wiadomości"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”. Na podium uplasowały się: transmisja olimpijskiego konkursu skoków narciarskich w Pjongczangu i „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

11. edycja ,,Kocham Cię, Polsko!" od 3 marca w TVP2 (wideo)

Od 3 marca 2018 roku telewizyjna Dwójka będzie emitować 11. edycję programu „Kocham Cię, Polsko!”. Produkcja będzie emitowana w soboty o godz. 20.05. więcej

TVN pokaże widowisko "Pożaru w Burdelu" pt. "Fabryka Patriotów"

Grupa teatralno-muzyczna "Pożar w Burdelu" przygotowała autorskie widowisko dla telewizji TVN pt. "Fabryka Patriotów". Gościnnie wystąpią w nim Katarzyna Nosowska i Andrzej Seweryn. więcej

Sąd Najwyższy: w TVN24 naruszono prawa Joanny Szczepkowskiej, przypisując jej poglądy homofobiczne

Sąd Najwyższy uchylił wyrok Sądu Apelacyjnego w procesie wytoczonym firmie TVN przez Joannę Szczepkowską, orzekając, że na antenie TVN24 naruszono jej prawa, oceniając jej komentarz na temat homolobby w środowisku teatralnym jako homofobiczny, SN skierował sprawę do ponownego rozpatrzenia w drugiej instancji. więcej

Serial ,,Callboys" od 13 lutego w Kino TV

Od 13 lutego 2018 roku Kino TV będzie emitować nowy komediowy serial „Callboys”. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Witold Kołodziejski: pomiar Nielsena komercyjny, a Radio Track archaiczne - badanie od KRRiT zwiększy pluralizm

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski stwierdził, że przygotowywane przez KRRiT nowe badanie oglądalności telewizji i słuchalności radia (także przez internet) będzie oparte na danych z różnych źródeł, nie tylko własnego panelu. Skrytykował przy tym obecny pomiar oglądalności (za to że jest oferowany na zasadach komercyjnych) i badania oglądalności (ocenił, że jest archaiczne). - Największy problem, z którym się zetkniemy - żeby korzystać z tego badania chciały inne podmioty rynku: reklamodawcy, domy mediowe, inni nadawcy - przyznał Kołodziejski. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Unilever zapowiada usunięcie reklam z Facebooka i YouTube'a

Unilever grozi wycofaniem wydatków na reklamę na Facebooku i YouTube. Powodem ma być rosnąca ilość mowy nienawiści i treści ekstremistycznych, jakie pojawiają się na platformach. Firma będzie inwestować tylko w serwisy zaangażowane w tworzenie pozytywnego wpływu na społeczeństwo. Eksperci z polskich agencji reklamowych uważają, że to właśnie najwięksi reklamodawcy mogą skutecznie wywierać wpływ na zwiększenie jakości moderacji treści, szybsze rozpoznawanie i eliminowanie treści ryzykownych. więcej

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus był największym wśród telekomów reklamodawcą w 2017 roku. Jako jedyny operator zwiększył wydatki na reklamę, prześcigając w nich T-Mobile, Play i Orange. Ten ostatni zredukował budżet reklamowy w skali roku o połowę. więcej

Polscy reklamodawcy zaniepokojeni zmianami w ochronie danych oraz rosnącą pozycją Google i Facebooka

Rosnąca pozycja Google i Facebooka, prywatność oraz ochrona danych osobowych i viewability (poziom widoczności reklam w internecie) to główne zagrożenia wskazane przez polskich reklamodawców. W ich ocenie najważniejszymi dostawcami usług marketingowych są wciąż agencje mediowe i reklamowe - wynika z badania agencji Wavemaker. więcej

Lech Kaczoń o uchwale krajobrazowej Gdańska: takiej hipokryzji nie zaprezentował jeszcze żaden samorząd

W uchwale krajobrazowej Gdańska nie ma praktycznie miejsca dla standardowych, systemowych nośników reklamy zewnętrznej, a tylko takimi dysponuje i zarządza  nasza branża. Projekt uchwały zmierza zatem do wyeliminowania w dość krótkim czasie profesjonalnej reklamy out-of-home. Jest najgorszym wykonaniem zapisów ułomnej „ustawy krajobrazowej“. Być może dlatego, że w Gdańsku wiele do powiedzenia wydają się mieć puryści urbanistyczni, dla których najbardziej liczy się „ciąg na władzę“, a nie dialog i szukanie porozumienia z mieszkańcami i przedsiębiorcami - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. więcej

Grażyna Ogrodnik nowym prezesem Promotora. Odchodzi Bartosz Tyrawski

Grażyna Ogrodnik objęła stanowisko prezesa spółki Promotor United Entertainment, należącej do Grupy ZPR Media. Zastąpiła Bartosza Tyrawskiego, który odchodzi z firmy i rozpoczyna samodzielną działalność eventową. więcej

W ostatnim kwartale 2017 roku wskaźnik viewability spadł do 50 proc.

W ostatnim kwartale 2017 roku wskaźnik viewability spadł do poziomu 50 proc. Średni czas kontaktu z reklamą display zmalał zaś do 20,7 sekund. To wyraźne pogorszenie wyników względem poprzednich kwartałów – wynika z analizy firmy Meetrics. więcej

Grupa R22 za 2,81 mln zł kupuje agencję Seofabryka

Spółka zależna Grupy R22 podpisała umowę kupna za 2,81 mln zł 100 proc. udziałów agencji Seofabryka oferującej usługi SEO i SEM. Jej poprzedni dotychczasowy właściciel, firma Kodiko, zobowiązał się do nieprowadzenia przez cztery lata działalności w tym segmencie. więcej

UOKiK: pedagog szkolny i małe napisy w reklamach Magmisiów mylące, Aflofarm ma sprostować nieprawdziwe informacje

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że emitowane przez rok reklamy suplementu diety dla dzieci Magmisie (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) mogły wprowadzać odbiorców w błąd. UOKiK nakazał producentowi sprostowanie w telewizji, radiu i internecie nieprawdziwych informacji zawartych w reklamach. więcej

Pelé w kampanii Mastercard podkreślającej bezcenne chwile w Lidze Mistrzów (wideo)

Mastercard rozpoczął kolejną kampanię reklamową związaną ze sponsorowaniem piłkarskiej Ligi Mistrzów. W akcji, przygotowanej przez agencję McCann Worldwide, jest legendarny brazylijski piłkarz Pelé. więcej

Bartosz Szreter awansował w Saatchi & Saatchi IS na digital account directora

Po 7 latach pracy Bartosz Szreter awansował w agencji Saatchi & Saatchi IS na stanowisko digital account directora. Wcześniej był digital account supervisorem w rejonie EMEA-APAC (Europa, Bliski Wschód, Afryka, Azja i Pacyfik). więcej

Tomasz Musiał i Nikodem Sarna w zespole Netsprint Group

Tomasz Musiał objął funkcję VP publishers&programmatic, a Nikodem Sarna w head of business development CEE&partnerships network w Netsprint Group. Oboje zajmą się przygotowaniem i wdrożenie mstrategii rozwoju oferty firmy na rynkach polskim i zagranicznych. więcej

Napoleon pokazuje wzór na idealną promocję w reklamie Carrefour Polska

Carrefour Polska w nowej kampanii promuje ofertę "Genialna Promocja 20-dniowa". Za działania odpowiadają Saatchi & Saatchi IS, Dobro, Platige Image, Arena Media i K2 Media. więcej

Grupa Żywiec ze spadkiem zysku netto w 2017 roku

Grupa Żywiec zanotowała spadek skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2017 r. Wyniósł on 258,55 mln zł wobec 272,57 mln zł rok wcześniej. więcej

Wal-Mart, Costco, The Kroger Co największymi detalistami na świecie

Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2017 r.) 4,4 biliona dolarów. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. Niezmiennie od ponad 20 lat największym detalistą na świecie pozostaje amerykański gigant Wal-Mart - wynika z najnowszej edycji corocznego raportu "Global Powers of Retailing 2018. Transformative change, reinvigorated commerce", przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. więcej

Radosław Marter partnerem zarządzającym grupy kapitałowej one2tribe

Do zespołu grupy kapitałowej one2tribe dołączył Radosław Marter, obejmując funkcję partnera zarządzającego. Przez ostatnie dziesięć lat zarządzał spółką Active Pharma. więcej

Paulina Wodzyńska digital media manager w Media Group

Paulina Wodzyńska objęła stanowisko digital media manager w Media Group. Ostatnio pracowała w Reprise Media Polska. więcej

Up&More odpowiada za obsługę digital AmeriGas

Agencja interaktywna Up&More wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań marketingowych online AmeriGas Polska. więcej

Click community obsłuży social media iSprzęt.pl

Od początku lutego krakowska agencja click community rozpoczęła współpracę ze iSprzęt.pl,  budowlano-przemysłowym sklepem internetowym. więcej

 
 
 
PRASA
 
Debata CMWP SDP o własności mediów: zostaliśmy skolonizowani, promowano obce wzorce, niezbędna dekoncentracja

Podczas debaty Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP o strukturze właścicielskiej mediów w Polsce uznano, że szeroka obecność kapitału zagranicznego ma negatywne konsekwencje, m.in. promocję obcych wzorców kulturowych i wpływ na życie polityczne. Zastanawiano się, czy warto uruchomić krajowy rejestr mediów, a może także ich właścicieli. - To jest niesłychana ważna kwestia. Cały czas powinniśmy powtarzać, że to jest niezbędne dla obywateli, tak po prostu - mówił o ustawie dekoncentracyjnej Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT. więcej

,,Diagnoza", Martyna Wojciechowska, Anita Werner, Michał Szpak, Dariusz Szpakowski i ,,Lombard. Życie pod zastaw" z Telekamerami 2018

„Diagnoza”, Martyna Wojciechowska, Anita Werner, Michał Szpak, „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Lombard. Życie pod zastaw” znaleźli się wśród laureatów Telekamer „Tele Tygodnia” 2018 roku. Gala wręczenia nagród z powodu problemów technicznych nie była transmitowana na oficjalnym fanpage „Tele Tygodnia”. więcej

Axel Springer inwestuje w Magic Leap, chce tworzyć materiały w technologii AR

Koncern Axel Springer stał się udziałowcem firmy Magic Leap zajmującej się rozwojem technologii rozszerzonej rzeczywistości. Wydawca zamierza wykorzystać rozwiązania AR do publikowania swoich autorskich treści. więcej

Grażyna Ogrodnik nowym prezesem Promotora. Odchodzi Bartosz Tyrawski

Grażyna Ogrodnik objęła stanowisko prezesa spółki Promotor United Entertainment, należącej do Grupy ZPR Media. Zastąpiła Bartosza Tyrawskiego, który odchodzi z firmy i rozpoczyna samodzielną działalność eventową. więcej

Trinity Mirror kupuje ,,Daily Express" za 127 milionów funtów

Brytyjskie wydawnictwo Trinity Mirror zawarło porozumienie dotyczące zakupu od grupy Northern & Shell dziennika „Daily Express” oraz kilku należących do niej innych tytułów prasowych. Transakcja ma wartość 127 i zostanie przeprowadzona w gotówce i akcjach. więcej

Nowa odsłona serwisu ,,Harpers Bazaar" stawia na fotografię i wideo oraz poszerza ofertę dla reklamodawców

Polska edycja magazynu „Harpers Bazaar”zyskała nową wersję serwisu internetowego. Wydawca, Marquard Media Polska twierdzi że przyspieszył działanie strony, wśród treści wyeksponował warstwę wizualną w postaci zdjęć i materiałów wideo, zaoferował także reklamodawcom nowe formaty i możliwości promocji marek. więcej

,,CD-Action" liderem sprzedaży wśród pism komputerowych, tylko ,,Komputer Świat" na plusie

W listopadzie 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach utrzymał się miesięcznik „CD-Action”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Komputer Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Michael Todd: Blokada reklam w Chrome ma uczynić internet lepszym miejscem

Od 15 lutego 2018 r. nowa wersja przeglądarki Chrome będzie domyślnie blokować na stronach wybrane irytujące formaty reklamowe. To może oznaczać poważne konsekwencje dla wydawców i reklamodawców. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michael Todd z Google wyjaśnia szczegóły dotyczące adblockera wbudowanego w przeglądarkę. - Chrome nie będzie filtrować reklam na stronach, które są wpisane do Rejestru Certyfikowanych Firm. Żadna witryna nie będzie też nagle filtrowana z powodu pojedynczej irytującej reklamy - zapowiada. więcej

Unilever zapowiada usunięcie reklam z Facebooka i YouTube'a

Unilever grozi wycofaniem wydatków na reklamę na Facebooku i YouTube. Powodem ma być rosnąca ilość mowy nienawiści i treści ekstremistycznych, jakie pojawiają się na platformach. Firma będzie inwestować tylko w serwisy zaangażowane w tworzenie pozytywnego wpływu na społeczeństwo. Eksperci z polskich agencji reklamowych uważają, że to właśnie najwięksi reklamodawcy mogą skutecznie wywierać wpływ na zwiększenie jakości moderacji treści, szybsze rozpoznawanie i eliminowanie treści ryzykownych. więcej

Onet z najpopularniejszą stroną główną. Zyskały też WP, Interia i Gazeta.pl

Onet.pl ma najpopularniejszą stronę główną zarówno pod względem zasięgu, jak też liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez użytkowników. W skali roku wzrosty zasięgu zanotowały strony główne wszystkich czterech czołowych portali horyzontalnych, najwięcej zyskała witryna Gazeta.pl. więcej

Tomasz Ławnicki, Piotr Rodzik i Jakub Noch wydawcami strony głównej naTemat.pl

Wydawcami strony głównej naTemat.pl od marca będą na stałe Tomasz Ławnicki, Piotr Rodzik i Jakub Noch, poprzednio dziennikarze tego portalu. więcej

Szefowa Newsweek.pl Aleksandra Karasińska będzie też kierowała redakcją Forbes.pl

Aleksandra Karasińska, szefowa serwisu Newsweek.pl, objęła też nowo utworzoną funkcję redaktor naczelnej Forbes.pl (oba serwisy należą do Grupy Onet-RAS Polska). Redaktorem naczelnym magazynu „Forbes Polska” pozostaje Paweł Zielewski. więcej

15 kanałów sportowych Canal+, Eleven i Eurosport w Player+

Użytkownicy platformy Player (Grupa TVN) w ramach oferty Player+ otrzymali dostęp do 15 kanałów sportowych, należących do Canal+, Eleven Sports i Eurosportu. więcej

W ostatnim kwartale 2017 roku wskaźnik viewability spadł do 50 proc.

W ostatnim kwartale 2017 roku wskaźnik viewability spadł do poziomu 50 proc. Średni czas kontaktu z reklamą display zmalał zaś do 20,7 sekund. To wyraźne pogorszenie wyników względem poprzednich kwartałów – wynika z analizy firmy Meetrics. więcej

Instagram będzie powiadamiał o screenshotach z treści zamieszczanych w Stories

Instagram rozpoczął testowanie nowej funkcji która dostarcza informacji o zrzutach ekranowych wykonanych z treści zamieszczanych na platformie Stories. Planowana opcja może dostarczyć markom publikującym własne treści w Stories informacji o zainteresowaniu odbiorców. więcej

T-Mobile z najszybszym mobilnym internetem w styczniu br. Na końcu Play

Użytkownicy T-Mobile korzystali w styczniu 2018 r. z najszybszej średniej prędkości pobieranych danych w mobilnym internecie. Operator ten mógł także pochwalić się najmniejszą wartością ping, a w kategorii średniej szybkości wysyłanych danych zwyciężył Plus - wynika z rankingu operatorów komórkowych RFBenchmark, opublikowanego przez firmę Notel. więcej

Nowa odsłona serwisu ,,Harpers Bazaar" stawia na fotografię i wideo oraz poszerza ofertę dla reklamodawców

Polska edycja magazynu „Harpers Bazaar”zyskała nową wersję serwisu internetowego. Wydawca, Marquard Media Polska twierdzi że przyspieszył działanie strony, wśród treści wyeksponował warstwę wizualną w postaci zdjęć i materiałów wideo, zaoferował także reklamodawcom nowe formaty i możliwości promocji marek. więcej

Facebook nakręci serial "Widow" z Elizabeth Olsen

Facebook rozszerza swą działalność o emisje seriali. Właśnie zamówiono cały sezon produkcji z Elizabeth Olsen ("Avengers") w roli głównej. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Niestabilne prawo, biurokracja i koszty pracy - największe bariery dla sektora MSP

Przedsiębiorcy sektora MSP zapytani o największe bariery prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce wskazują w pierwszej kolejności na niestabilność prawa, nadmiar obowiązków biurokratycznych oraz koszty pracy - wynika z badania Maison&Partners. więcej

Za 10 lat głównym kanałem dostępu do banku będzie aplikacja mobilna

Dla większości Polaków bankowe aplikacje mobilne będą za 10 lat ważnym centrum usług nie tylko bankowych. Zdaniem ponad 90 proc. badanych, w 2028 roku kupowanie biletów, funduszy inwestycyjnych i ubezpieczeń, płacenie za buty czy wypożyczenie roweru będzie w mobilnym banku oczywistością - wynika z badania IBRIS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Grayling przejmuje od agencji Manejo obsługę TP-Link Neffos

Firma TP-Link od początku lutego nawiązała współpracę w zakresie obsługi komunikacyjnej z Grayling Poland - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie zakończono współpracę z agencją Manejo. więcej

Sfera Group wypromuje markę Urzędowski

Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski. więcej

Agencja 38PR & Content Communication dla Centrum Medycznego Damiana

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z siecią placówek oferującą usługi medyczne - Centrum Medycznym Damiana. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)
Axel Springer inwestuje w Magic Leap, chce tworzyć materiały w technologii AR
T-Mobile z najszybszym mobilnym internetem w styczniu br. Na końcu Play
Poczta Polska wyśle SMS-em numer telefonu do kuriera
Za 10 lat głównym kanałem dostępu do banku będzie aplikacja mobilna
Premium Mobile: większe pakiety internetu LTE w taryfach Freedom
Nextbike uruchomi 11 stacji Veturilo dla PKN Orlen w Warszawie
 
 
 
GOSPODARKA
 
Poczta Polska wyśle SMS-em numer telefonu do kuriera
Niestabilne prawo, biurokracja i koszty pracy - największe bariery dla sektora MSP
Za 10 lat głównym kanałem dostępu do banku będzie aplikacja mobilna
Grupa Żywiec ze spadkiem zysku netto w 2017 roku
Wal-Mart, Costco, The Kroger Co największymi detalistami na świecie
Nextbike uruchomi 11 stacji Veturilo dla PKN Orlen w Warszawie
Pożyczamy więcej, bo mieszkania drożeją
Polski handel zagraniczny coraz bardziej związany z UE
Trzeci e-podpis JPK_VAT specjalnie dla mikrofirm
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" od 18 marca w Canal+ i Canal+ Now w jakości 4K
Netflix opublikował oficjalny teaser ,,Serii niefortunnych zdarzeń 2" (wideo)
Facebook nakręci serial "Widow" z Elizabeth Olsen
Kaleo wystąpi na Open'er Festival 2018
James Franco zagra w drugim sezonie serialu "Kroniki Times Square"
Film "Nowe oblicze Greya" podbija kina
Serial ,,Callboys" od 13 lutego w Kino TV
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj