|
|
|
|
|
|
|
Akcje producenta ,,Familiady" zdrożały o 112 proc. po zapowiedzi, że będzie emitowana codziennie
Po tym jak podano informację, że od końca lutego „Familiada” będzie emitowana w TVP2 codziennie, akcje produkującej teleturniej firmy Astro w ciągu dwóch dni zdrożały z 44 do 89 groszy przy obrotach najwyższych od kilku lat.
więcej
|
Nowy teleturniej ,,Taxi Kasa" od 10 marca w Super Polsacie. Kamil Baleja prowadzącym
W sobotę, 10 marca 2018 roku Super Polsat rozpocznie emisję nowego teleturnieju „Taxi Kasa”, w którym uczestnicy zamawiają taksówkę i w trakcie podróży mogą wygrać gotówkę, poprawnie odpowiadając na zadawane pytania - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W roli kierowcy i prowadzącego program wystąpi Kamil Baleja.
więcej
|
Celebryci będą opowiadać o chorobach. ,,Lekarze" nowym medycznym programem TVP1
Wiosną na antenie TVP1 zadebiutuje talk-show medyczne „Lekarze”, w którym znane z pierwszych stron gazet osoby będą opowiadać o swoich chorobach i leczeniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN szykuje się do realizacji ,,Azja Express 3". ,,Castingi zakończone, ekipa zebrana"
Stacja TVN jest już gotowa do realizacji trzeciej edycji reality-show „Azja Express”, w którym pary celebrytów będą się ścigać w Ameryce Południowej. - Zakończyliśmy casting, mamy ju pełen skład uczestników - potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, szef programowy TVN.
więcej
|
TVN Style na czele kanałów lifestylowych. TVN Turbo nowym liderem w 16-49
W styczniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasował się kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan oraz Julia Wieniawa i Antoni Królikowski wśród uczestników ,,The story of my life" (wideo)
Od 2 marca 2018 roku w piątkowe wieczory Polsat będzie emitować nowy talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”, który poprowadzi Katarzyna Montgomery. Wśród uczestników programu znalazły się takie pary jak m.in. Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan oraz Julia Wieniawa i Antoni Królikowski.
więcej
|
TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day. Martin Lindstrom gościem honorowym
W środę 14 marca br. biuro reklamy TVN Media organizuje drugą edycję Międzynarodowej Konferencji TV Day, poświęconą roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym będzie Martin Lindstrom, specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu.
więcej
|
Cyfrowy Polsat ze zmianami w ofercie internetowej. Większe pakiety danych w niższych cenach
W środę, 14 lutego 2018 roku nastąpią zmiany w ofercie internetowej Cyfrowego Polsatu. Klienci otrzymają większe pakiety danych w niższych cenach. Pojawią się również nowe usługi.
więcej
|
KRRiT ujawniła dokumenty dot. uchylonej kary dla TVN. Hanna Karp z szeregiem zrzutów wobec TVN24, a pozytywnie o TVP Info
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała dokumenty dotyczące 1,48 mln zł kary nałożonej na TVN w połowie grudnia ub.r. i uchylonej miesiąc potem. Jest wśród nich analiza, w której dr Hanna Karp skrytykowała relacje w „Faktach” i TVN24 z wydarzeń w dniach 16-18 grudnia 2016 roku. Mniej zastrzeżeń miała do treści w Polsat News i „Wydarzeniach”, natomiast pozytywnie oceniła TVP Info i „Wiadomości”.
więcej
|
,,Dinozaury pod lupą" nowym cyklem National Geographic (wideo)
Od 20 lutego 2018 roku National Geographic będzie emitować filmy dokumentalne na temat dinozaurów w cyklu „Dinozaury pod lupą”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Facebook mistrzem w monetyzacji zasobów
W 2018 roku nową wartością, jaką otrzymywać będziemy od Facebooka, będzie możliwość budowania bliższych i silniejszych relacji w ramach naszych społeczności, a więc zwiększenie zaangażowania w grupach, do których przynależymy. Efektem tego podejścia jest znany powszechnie fakt zmian w algorytmach ograniczających w newsfeedzie treści pochodzące od marek oraz mediów. W efekcie reklamodawcy będą musieli zapłacić więcej za dotarcie do interesującej ich grupy celowej - pisze dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.
więcej
|
Publicis po wygranym przetargu na obsługę Mercedes-Benz tworzy agencję Publicis Emil
Firma Daimler wybrała do globalnej obsługi reklamowej marki Mercedes-Benz sieć Publicis. Obsługą marki samochodowej zajmie się nowo utworzona agencja Publicis Emil, która tym samym przejmie klienta od BBDO.
więcej
|
TVN Media organizuje Międzynarodową Konferencję TV Day. Martin Lindstrom gościem honorowym
W środę 14 marca br. biuro reklamy TVN Media organizuje drugą edycję Międzynarodowej Konferencji TV Day, poświęconą roli telewizji we współczesnej komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym będzie Martin Lindstrom, specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu.
więcej
|
Joanna Hutnik: uchwała krajobrazowa Gdańska działa wstecz i eliminuje niemal całkiem reklamę wielkoformatową
Obecny kształt projektu uchwały krajobrazowej Gdańska jest zły. Pominięto w nim prawa nabyte przedsiębiorców, którzy będą musieli usunąć nośniki reklamowe, które dziś są legalne. Z kolei zapisy dotyczące reklamy wielkoformatowej w praktyce będą eliminowały tę formę reklamy z przestrzeni publicznej - uważa Joanna Hutnik, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej.
więcej
|
LeadR z nową ofertą, Paweł Ważyński szefem performance marketingu
Agencja database marketingowa LeadR (należąca do Netsprint Group) wprowadziła nową ofertę i uruchomiła działu performance marketingu. Jego szefem został Paweł Ważyński, poprzednio związany z Cube Group.
więcej
|
Agencja McCann z Paryża zajmie się globalną obsługą Vichy
Agencja reklamowa McCann z Paryża wygrała przetarg koncernu L'Oreal na globalną obsługę reklamową marki dermokosmetyków Vichy.
więcej
|
Góralska kapela i Szkoci reklamują Ranigast Max (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa preparatu Ranigast Max produkowanego przez Polpharmę. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja reklamowa Opus B i Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
Karolina Jankowska: z Initiative Warszawa do Media People
Do zespołu domu mediowego Media People dołączyła Karolina Jankowska, obejmując stanowisko interactive media plannera. Przeszła z Initiative Warszawa (IPG Mediabrands), gdzie pracowała od maja ub.r.
więcej
|
Monika Wójcik na czele działu obsługi klienta w Kamikaze
Monika Wójcik po trzech latach pracy awansowała na stanowisko account directora w agencji Kamikaze. Ostatnio była senior account managerem.
więcej
|
Firma Perła - Browary Lubelskie szuka agencji do obsługi marki Perła
Wystartował przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki piwa Perła. Właścicielem marki jest firma Perła - Browary Lubelskie.
więcej
|
Video Brothers i Los Videos dla kanału youtube'owego Tomasza Rożka
Agencja Video Brothers i Los Videos zajmą się obsługą kanału youtube’owego „Nauka. To lubię”, prowadzonego przez dziennikarza naukowego dr. Tomasza Rożka, najlepiej znanego z programu TVP1 „Sonda”.
więcej
|
Krosno odnawia portfolio i identyfikację wizualną
Producent szkła użytkowego Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła Krosno) zmienia systemem komunikacji wizualnej marki Krosno. Firma zmodyfikowała również portfolio produktów, które od teraz podzielone jest na linie Premium i Casual. Za rebranding marki odpowiada H2O Creative.
więcej
|
Marta Niemira: z Grey Group Poland do TalentMedia
Do zespołu sieci partnerskiej TalentMedia dołączyła Marta Niemira, obejmując stanowisko account managera. Przez ostatnie lata pracowała m.in. w agencjach Grey Group Poland i Lubię to linked by Isobar.
więcej
|
Alior Bank reklamuje pakiet kredytowy dla firm
Startuje kampania reklamująca pakiet kredytowy dla klientów biznesowych oferowany przez Alior Bank. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL oraz Wavemaker.
więcej
|
Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun partnerami, będą wspólnie realizować projekty digital i ATL
Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun podpisały wczoraj umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów z obszarów digital oraz ATL.
więcej
|
Odpowiednia polityka cenowa przedsiębiorstwa zwiększy marżę i napędzi sprzedaż
Nie więcej niż 1/5 firm doskonale radzi sobie z kształtowaniem strategii cenowej. Pozostałe 80 proc. ma w tym zakresie niewykorzystany potencjał – wynika z globalnego badania niemieckiej firmy doradczej Simon Kucher. Właściwie skonstruowana polityka cenowa nie polega na zwiększaniu cen – powoduję maksymalizację marży i napędza sprzedaż. Jej nieodłącznym elementem są promocje, do których przyzwyczajeni są polscy konsumenci.
więcej
|
Kenwood rozszerza współpracę z Grandes Kochonos Digital
Agencja Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną segmentu robotów kuchennych marki Kenwood (De’Longhi). Dla tego klienta agencja zrealizowała już m.in. kampanię #KenwoodChallenge.
więcej
|
Jakub Karólewski nowym project managerem The Dust
Jakub Karólewski rozpoczął pracę jako project manager w The Dust (Grupa Me & My Friends), firmie zajmującej się advertgamingiem.
więcej
|
Huta 19 zasila zespół kreacji
Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda powiększyła dział kreacji o pięcioro nowych pracowników. Są to Ewa Linsey, Maciej Wolański, Marta Spychalska, Anna Dudek i Katarzyna Honij.
więcej
|
Jerzy Dudek w tanecznym pojedynku reklamuje piwo Heineken jako pierwszy Polak (wideo)
Grupa Żywiec rozpoczęła we wtorek nową kampanię reklamową marki Heineken z Jerzym Dudkiem w roli głównej. Jest on pierwszym w historii Polakiem w reklamie tej marki. Wkrótce na sklepowe półki trafią też puszki piwa z jego wizerunkiem. Kampanię zrealizowały agencje Publicis Italy, 2012, Starcom i Roots PR.
więcej
|
Nowi pracownicy w Saatchi & Saatchi IS
Od lutego do zespołu Saatchi & Saatchi IS dołączyli Marzena Żegleń (biuro w Poznaniu), Sebastian Wiśniewski oraz Jakub Cybula. Od połowy stycznia współpracę z agencją rozpoczęła Paulina Sibilska.
więcej
|
|
|
,,Vogue Polska" debiutuje na rynku, na okładce Anja Rubik i Małgorzata Bela bez retuszu
Modelki Anja Rubik i Małgorzata Bela są twarzami pierwszego numeru magazynu „Vogue Polska”. Pismo do sprzedaży trafiło w środę 14 lutego. - Okładka jest nieoczywista i łamie konwencje modowych frontów, do których przyzwyczailiśmy się nie tylko na polskim rynku wydawniczym - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupa.
więcej
|
Mark Thompson: Drukowany ,,The New York Times" przetrwa najwyżej 10 lat
Mark Thompson, prezes New York Times Company zapowiada koniec dziennika „The New York Times” w formie drukowanej. Według prognoz menedżera papierowe wydanie gazety nie przetrwa więcej niż kolejne 10 lat, choć obecnie liczba jego czytelników jest w miarę stabilna. Thompson tłumaczy, że w ciągu dekady cyfrowa transformacja „NYT” uczyni dystrybucję drukowanych wydań biznesowo nieopłacalną.
więcej
|
Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, ,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowane
W listopadzie ub.r. wszystkie miesięczniki wnętrzarskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Dobre Wnętrze”. Pozycja zdecydowanie najchętniej kupowanego tytułu należała do „Mojego Mieszkania”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Karnowski o krytyce Julii Przyłębskiej jako Człowieka Wolności ,,Sieci": atakują ją zwykli idioci czy coś więcej?
Poniedziałkową galę, podczas której prezes Trybunału Konstytucyjnego Julia Przyłębska otrzymała Człowieka Wolności od tygodnika „Sieci” (Fratria) skrytykowała część publicystów, m.in. Łukasz Warzecha z „Do Rzeczy”. - Jeśli tak mówią ludzie uważający się za przeciwników „tego, co było”, to w istocie pozostaje tylko pytanie: czy to zwykli idioci, czy też coś więcej - skomentował Jacek Karnowski, redaktor naczelny „Sieci”. - Neomichnik Jacek Karnowski i jego stała sztuczka, czyli pytanie, czy krytycy to tylko idioci czy „coś więcej”. Ależ to przykre. Wejść w buty Giewu à rebours tak do reszty - skwitował to Warzecha.
więcej
|
Sąd Apelacyjny nakazuje ,,Faktowi" sprostowanie tekstu o niechęci marszałka Sejmu do uchylenia immunitetu posłowi PiS Łukaszowi Zbonikowskiemu
W miniony piątek Sąd Apelacyjny nakazał redaktorowi naczelnemu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) publikację sprostowanie artykułu z października 2016 roku sugerującego, że Marszałek Sejmu nie chciał uchylić immunitetu posłowi PiS Łukaszowi Zbonikowskiemu. Pozew w tej sprawie złożyła Kancelaria Sejmu.
więcej
|
Marcowe wydanie ,,Kocham Ogród" z pakietem nasion na nowy sezon
W środę 14 lutego ukaże się marcowy numer miesięcznika „Kocham Ogród” (Grupa Burda). Do części nakładu wydawca dodaje nasiona na nowy sezon ogrodniczy. Do wyboru będzie sześć ich rodzajów.
więcej
|
|
|
Susan Wojcicki: Facebook powinien powrócić do publikowania zdjęć dzieci i dzielenia się nimi
Susan Wojcicki, szefowa YouTube’a stwierdziła, że Facebook powinien skupić się na tym do czego został stworzony, to znaczy na umożliwianiu użytkownikom publikowania zdjęć ich dzieci i dzielenia się nimi w sieci. W ten sposób Wojcicki podsumowała kwestię ambicji Facebooka w segmencie wideo. - Zawsze musisz traktować serio swoich konkurentów, ale nie wygrasz patrząc tylko wstecz czy rozglądając się wokół. Zwycięstwo daje tylko patrzenie w przyszłość - podkreśla szefowa YouTube’a.
więcej
|
Serwisy erotyczne odwiedza ponad 40 proc. polskich internautów. Datezone i Bongacams przed Pornhubem i RedTube'em (TOP 10)
Ponad 40 proc. polskich internautów odwiedziło w grudniu 2017 r. strony o tematyce erotycznej. To ponad 11 mln użytkowników sieci, którzy łącznie wygenerowali niespełna 1,5 mld odsłon. Około połowa z nich pochodziła z urządzeń mobilnych. Na strony erotyczne internauci poświęcili średnio 2 godz. i 23 min miesięcznie - wynika z analizy Gemiusa.
więcej
|
Google testuje AMP stories, platformę do publikacji treści dla wydawców
Google rozpoczął próby nowego rozwiązania dla wydawców o nazwie AMP stories, które ma pozwalać mediom na tworzenie angażujących treści przeznaczonych dla użytkowników mobilnych. Platforma będzie przypominać Snapchat Discovery, a w testach uczestniczą między innymi Vox Media, Condé Nast, Meredith i CNN.
więcej
|
Niemiecki sąd uznał, że ustawienia danych osobowych Facebook są nielegalne
Zdaniem sądu w Berlinie, domyślne ustawienia dostępu do danych osobowych na Facebooku są nielegalne. Użytkownicy nie są bowiem dostatecznie właściwie informowani, jak i kiedy będą one wykorzystywane i przetwarzane.
więcej
|
Anna Michałowska przeszła do Wirtualnej Polski, odpowiada za marketing WP Pilot
Nowym menadżerem komunikacji (communications manager) w Wirtualnej Polsce została Anna Michałowska. Będzie odpowiadała za marketing usługi WP Pilot. Ostatnio pracowała w Zalando.
więcej
|
Fundacja Tomasza Sakiewicza wycofała się z tworzenia Puszcza.tv za 6 mln zł dotacji
Fundacja Media Niezależne, kierowana przez Tomasza Sakiewicza, zrezygnowała z tworzenia serwisu Puszcza.tv i rozwiązała umowę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, na mocy której miała otrzymać 6 mln zł dofinansowania.
więcej
|
|
|