|
|
|
|
|
|
|
TVP znacznie podnosi ceny reklam przy ,,Wiadomościach", zaraz po nich będzie zamiast sportu emitować pogodę
W marcu ceny spotów emitowanych przy wieczornym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 są sporo wyższe niż w lutym br. Teraz po serwisie będą dwa bloki reklamowe, a widzowie nie obejrzą od razu sportu, ale prognozę pogody.
więcej
|
,,Alarm!" - nowy wieczorny magazyn interwencyjny TVP1. Nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska?
W poniedziałek 26 lutego br. o godz. 20.15 TVP1 rozpocznie emisję nowego programu interwencyjnego „Alarm!”, w którym widzowie obejrzą materiały reporterskie. Nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska z listopada ub.r. - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ludzik, czyli One Man Show" nowym programem kabaretowym TVP2. Emisja od 3 marca w soboty o 21.35
Od 3 marca 2018 roku telewizyjna Dwójka będzie emitować nowe kabaretowe widowisko „Ludzik, czyli One Man Show” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W weekend 212 miliona kibiców z Europy oglądało igrzyska olimpijskie
W miniony weekend igrzyska olimpijskie - przed ekranami wszystkich platform - oglądało 212 milionów użytkowników w Europie, a relacje wideo zebrały blisko miliard odsłon - wynika z prowadzonego przez Discovery badania „Total video”.
więcej
|
W marcu w TVP najdroższe towarzyskie mecze piłkarskie, ,,M jak miłość" i skoki narciarskie w Oslo
W cenniku reklamowym TVP na marzec br. w niektórych pasmach ceny reklam są wyższe, a w innych niższe w porównaniu do marca ub.r. Najwięcej kosztują spoty przy towarzyskich meczach piłkarskich Polaków z Nigerią i Koreą Południową, przy serialu „M jak miłość” oraz w trakcie relacji skoków narciarskich z Oslo.
więcej
|
UPC Polska ma 1,43 mln klientów. Więcej sprzedanych usług internetu i telewizji, mniej telefonii
Na koniec ub.r. UPC Polska miał 1,43 mln klientów, którzy korzystali z 2,98 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu i telewizji cyfrowej, a zmalała liczba usług telefonicznych. Przychody wzrosły o 2,2 proc. do 1,6 mld zł.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Eska TV po raz pierwszy od kilku lat nowym liderem w 16-49
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w styczniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 po raz pierwszy od kilku lat Eska TV wyprzedziła Polo TV. Najwięcej zyskał Polsat Music HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rusza Nicktoons, kanał dla dzieci w wieku 4-10 lat
Firma Viacom International Media Networks uruchomiła w Polsce nowy kanał dziecięcy Nicktoons, kierujący swoją ofertę programową do dzieci w wieku od 4. do 10. roku życia. Kanał zastąpił nadający od 2011 roku Nickelodeon HD. - Jesteśmy przekonani, że Nicktoons pozwoli nam jeszcze bardziej dopasować naszą ofertę do gustów i preferencji dzieci - wyjaśnia Daniel Reszka, vice president, youth & emerging brands CEE w VIMN Polska.
więcej
|
Robert Jałowy z TVP3 Gorzów Wlkp.: wbrew sugestiom dziennikarzy profil twitterowy z obraźliwymi treściami nie należy do mnie
Robert Jałowy, dyrektor TVP3 Gorzów Wielkopolski, zapewnił, że profil twitterowy o nazwie „red. R. Jałowy” wbrew przypuszczeniom niektórych dziennikarzy nie należy do niego. - Nigdy nie zakładałem i nie mam konta na Twitterze. Jeżeli ktoś prowadzi konto z moim nazwiskiem, podając się za dyrektora Oddziału TVP, to ewidentnie podszywa się pod moją tożsamość i tym samym chce zaszkodzić zarówno mi, jak i Spółce, którą reprezentuję - stwierdził.
więcej
|
,,Czy na pewno umiesz gotować? 5" w Kuchni+ (wideo)
Od 16 lutego 2018 roku Kuchnia+ będzie emitować piąty sezon reality-show „Czy na pewno umiesz gotować?”.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polska Fundacja Narodowa: kampania informacyjna #GermanDeathCamps dotarła do 180 mln użytkowników
Polska Fundacja Narodowa podsumowała międzynarodową kampanię informacyjną promującej nagrania "Today, we are still on the side of truth" i wspomnienia "Testimony of truth". Z tych danych wynika, że kampania dotarła do prawie 180 mln osób.
więcej
|
McDonald's zapowiada, że zmieni produkty w Happy Meal na zdrowsze i zmodyfikuje ich reklamy
McDonald’s przedstawił globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Zaplanowano zmiany w zakresie produktów wchodzących w skład zestawów oraz w obrębie komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę.
więcej
|
W marcu w TVP najdroższe towarzyskie mecze piłkarskie, ,,M jak miłość" i skoki narciarskie w Oslo
W cenniku reklamowym TVP na marzec br. w niektórych pasmach ceny reklam są wyższe, a w innych niższe w porównaniu do marca ub.r. Najwięcej kosztują spoty przy towarzyskich meczach piłkarskich Polaków z Nigerią i Koreą Południową, przy serialu „M jak miłość” oraz w trakcie relacji skoków narciarskich z Oslo.
więcej
|
NBP wydał 90 tys. zł na kampanię w social media przestrzegającą przed kryptowalutami
Narodowy Bank Polski na działania w mediach społecznościowych w ramach kampanii przestrzegającej przed kryptowalutami przeznaczył 91,2 tys. zł. Aktywności realizowano głównie na Facebooku i YouTubie, m.in. we współpracy z youtuberami z sieci partnerskiej Gamellon.
więcej
|
Monika Więch: z Wavemaker do Starcomu
Monika Więch rozpoczęła pracę w domu mediowym Starcom (Publicis Media) na stanowisku communications & business directora w zespole obsługującym Grupę Żywiec. Przeszła z agencji Wavemaker.
więcej
|
Maybelline najpopularniejszą reklamą w styczniu na polskim YouTube (TOP5)
Dwie reklamy z kampanii Maybelline "Make Up in The City" trafiły do zestawienia YouTube Ads Leaderboard za styczeń 2018. Podium uzupełniają Almette i Kuchnia Lidla.
więcej
|
,,Mistrzowskie doznania" - McDonald's promuje kanapkę Maestro Chicken & Curry
Wystartował kampania McDonald’s Polska, promująca nowego burgera Maestro Chicken & Curry. Akcję „Mistrzowskie doznania” przygotowały DDB&tribal, Gutenberg Networks, Papaya Films i OMD.
więcej
|
Miłość na przekór ciężkiej chorobie w nowej odsłonie kampanii fundacji Rak'n'Roll
„Nie ma miłości bez procentów" to tytuł nowego spotu fundacji Rak'n'Roll, przygotowanego w ramach kampanii zachęcającej do przekazywania na rzecz organizacji 1 procenta podatku. Za całościową koncepcję kreatywną pomysłu odpowiada agencja Grey Group Poland.
więcej
|
Rośnie sprzedaż w sklepach małoformatowych. Które produkty są najpopularniejsze?
W styczniu 2018 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w porównaniu do stycznia 2017 r. wzrosła o 3,7%, mimo iż liczba wszystkich zarejestrowanych transakcji zwiększyła się o niecały 1%. W porównaniu do grudnia 2017 r., kiedy sprzedaż była wyższa niż w innych miesiącach ze względu na przygotowania do świąt, obroty obniżyły się o 12%, natomiast łączna liczba transakcji spadła o ok. 2% - wynika z danych Polskiej Izby Handlu i agencji badawczej CMR.
więcej
|
Rybnik zapłaci 370 tys. zł za obecność w drugim sezonie ,,Diagnozy"
369 tys. zł brutto kosztuje władze Rybnika umiejscowienie akcji drugiego sezonu serialu „Diagnoza” nadawanego w TVN. Tyle samo zapłaciły w poprzednim sezonie.
więcej
|
STS sponsorem Polskiej Ligi Esportowej
Bukmacher STS podpisał umowę sponsorską z Polską Ligą Esportową. Z tej okazji STS i Polska Liga Esportowa organizują mecz, w którym weźmie udział czołówka zawodników z polskich drużyn.
więcej
|
Justyna Krzyżanowska international marketing managerem w New Age Media, odeszła Marta Weczera
Justyna Krzyżanowska zaczęła pracę w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media jako international marketing manager. Zastąpiła na tym stanowisku Martę Weczerę, która rozstała się z firmą i przeszła do "Vogue".
więcej
|
Zuzanna Kochańska: z Isobar Poland do TalentMedia
Pracę w sieci partnerskiej TalentMedia zaczęła Zuzanna Kochańska, obejmując funkcję senior account executive. Poprzednio pracowała w Isobar Poland.
więcej
|
Tymbark pokazuje w reklamie soków Vitamini, że ,,w naturze nic nie ginie" (video)
Nowa kampania marki Tymbark (Maspex Wadowice) promuje soki warzywne Vitamini. Za działania odpowiadają agencja Bardzo i dom mediowy Starcom.
więcej
|
Tomasz Szewczyk przeszedł z OS3 do Kalicińscy.com
Tomasz Szewczyk zaczął pracę jako senior copywriter w dziale kreacji agencji Kalicińscy.com. Wcześniej był związany m.in. z OS3, Ogilvy & Mather, Tippingpoint, Directors, Walk, J. Walter Thompson Group Poland oraz Bardzo.
więcej
|
Marka Atlantic uruchomiła grę fabularną przez chatbota
Marka zegarków Atlantic wystartowała z aktywacją, w której uczestnicy za pośrednictwem chatbota w aplikacji Messenger odbywają wirtualny rajd. Za koncepcję oraz opiekę kreatywną nad projektem odpowiada agencja Performante.
więcej
|
Winter Foch - pierwsza loteria marki evr?e
Wystartowała pierwsza loteria konsumencka marki kosmetyków evr?e, w której do zdobycia są nagrody pieniężne, wycieczki oraz bony zakupowe. Zabawa trwa do 18 marca.
więcej
|
,,Vogue Polska" promował się mobilnymi kawiarniami
W dniu debiutu „Vogue Polska” na ulicach największych miast w Polsce można było spotkać mobilne kawiarenki Vogue Cafe, które częstowały przechodniów gorącą czekoladą i promowały magazyn. Akcję przygotował LuxHub (Havas Media Group).
więcej
|
Up&More wypromuje Easyshare
Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z Easyshare - nowym graczem na rynku carshearing'u.
więcej
|
|
|
Agora ma zgodę UOKiK na uruchomienie biznesu restauracyjnego
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na utworzenie przez spółkę Helios (należącą do Agory) wspólnie z dwoma osobami fizycznymi podmiotu, który będzie prowadził sieć lokali gastronomicznych typu fast casual.
więcej
|
RASP i Mark Dekan pozywają i oskarżają Wojciecha Biedronia za teksty w ,,Sieci", WP szykuje pozew przeciw Michałowi Karnowskiemu
Ringier Axel Springer Polska i Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RASP, oprócz pozwów cywilnych skierowali przeciw Wojciechowi Biedroniowi prywatny akt oskarżenia z artykułu 212 Kodeksu karnego. Z kolei Wirtualna Polska nie złożyła jeszcze pozwu przeciw Michałowi Karnowskiemu, ale zapewnia, że nie rezygnuje z działań prawnych wobec publicysty.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz odwołał spotkania w Wielkiej Brytanii, chce przeprosin od posłanki nazywającej go ,,prawicowym ekstremistą"
Spotkania autorskie Rafała Ziemkiewicza zaplanowane na najbliższy weekend w Wielkiej Brytanii przełożono na później, o czym publicysta poinformował w TVP Info. Ziemkiewicz zapowiada pozew przeciw Rupie Huq z Partii Pracy, która zaapelowała o wydanie mu zakazu wstępu do Wielkiej Brytanii.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" loterią promuje prenumeratę teczkową (wideo)
Ruszyła loteria promująca prenumeratę teczkową „Gazety Wyborczej” (Agora). Akcja potrwa do 24 lutego.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie zawiadamia prokuraturę ws. niewpuszczenia dziennikarzy do Trybunału Konstytucyjnego. ,,Złamano prawo i konstytucję"
Towarzystwo Dziennikarskie złożyło zawiadomienie do prokuratury okręgowej w Warszawie o możliwości popełnienia przestępstwa przez Julię Przyłębską, prezes Trybunału Konstytucyjnego. Chodzi o sprawę niewpuszczenia dziennikarzy mediów komercyjnych na konferencję. - To pokazuje klimat polityczny oraz to, jak działa ten tzw. Trybunał Konstytucyjny - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jan Ordyński, wiceprezes TD.
więcej
|
Optizen Labs: spadek wpływów i 180 tys. zł straty netto w 2017 roku
Firma Optizen Labs, oferująca rozwiązanie w zakresie cyfryzacji treści dla wydawców i firm marketingowych, w ub.r. zanotowała spadek wpływów o 25,9 proc. do 1,29 mln zł oraz 180,2 tys. zł straty netto. W samym czwartym kwartale osiągnęła już wzrost przychodów, przy pogorszeniu wyniku netto.
więcej
|
Nowo przyjęta dziennikarka ,,New York Timesa" zwolniona po odkryciu jej rasistowskich tweetów sprzed kilku lat
Dziennikarka Quinn Norton zajmująca się segmentem nowych technologii i internetu została zwolniona przez „The New York Times” kilka godzin po przyjęciu jej do redakcji dziennika. Powodem niemal natychmiastowego wypowiedzenia są rasistowskie i homofobiczne wpisy zamieszczone kilka lat temu przez dziennikarkę na Twitterze.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży. Tylko ,,NG Traveler" na plusie
W segmencie miesięczników podróżniczych w listopadzie ub.r. dwa z trzech tytułów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Podróże”. Zyskał tylko „NG Traveler”, a pozycję lidera sprzedaży utrzymał National Geographic Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z wywiadem z Mateuszem Morawieckim udzielonym ,,Die Welt": żarty dziennikarzy, oburzenie rzeczniczki PiS
W czwartek „Gazeta Wyborcza” opublikowała wywiad z premierem Mateuszem Morawieckim przeprowadzony przez „Die Welt”. Niektórzy dziennikarze żartowali, że „GW” eksponuje ten temat na pierwszej stronie, a rzeczniczka PiS-u określiła to jako „manipulację 110 procent”. - W każdym miejscu (proszę zajrzeć do skrinów poniżej) zaznaczaliśmy, że to wywiad udostępniony przez „Die Welt” - odpowiedział jej Bartosz Wieliński z „GW”.
więcej
|
,,Murator" w sprzedaży z dodatkiem na temat zapobiegania smogu
W czwartek, 15 lutego ukazał się marcowy numer miesięcznika „Murator”(Grupa ZPR Media) z dodatkiem „Ogrzewanie bez smogu”.
więcej
|
|
|
Polski ,,Vogue" w internecie: elegancki, tradycyjny, bez zalewu reklam (opinie)
Serwis internetowy polskiej edycji miesięcznika „Vogue” ma minimalistyczną szatę graficzną i dobrze eksponuje materiały zdjęciowe, co odzwierciedla elegancki charakter tego magazynu. W przeciwieństwie do jego wersji drukowanej nie jest przeładowany reklamami - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych.
więcej
|
Google zapowiada na 2018 rok polską wersję Google Assistant
Koncern Google ujawnił plany zgodnie z którymi jego inteligentny cyfrowy asystent pojawi się w 2018 roku w polskiej wersji językowej. Dzięki temu użytkownicy w Polsce będą mogli swobodnie korzystać z Google Assistant w różnych urządzeniach. Serwis Wirtualnemedia.pl ustalił, że prace nad nowymi wersjami głosowymi asystenta wciąż trwają, a data wprowadzenia spolonizowanej wersji nie jest na razie znana.
więcej
|
Po ugodzie z Getty Images z wyszukiwarki Google znika przycisk Pokaż obraz
Z wyszukiwarki Google w opcji wyszukiwania graficznego usunięto przycisk Pokaż obraz. Niemożliwe jest także wyszukiwanie obrazem z poziomu konkretnego zdjęcia. To efekt niedawnej ugody zawartej pomiędzy Google a agencją Getty Images.
więcej
|
Optizen Labs: spadek wpływów i 180 tys. zł straty netto w 2017 roku
Firma Optizen Labs, oferująca rozwiązanie w zakresie cyfryzacji treści dla wydawców i firm marketingowych, w ub.r. zanotowała spadek wpływów o 25,9 proc. do 1,29 mln zł oraz 180,2 tys. zł straty netto. W samym czwartym kwartale osiągnęła już wzrost przychodów, przy pogorszeniu wyniku netto.
więcej
|
Maybelline najpopularniejszą reklamą w styczniu na polskim YouTube (TOP5)
Dwie reklamy z kampanii Maybelline "Make Up in The City" trafiły do zestawienia YouTube Ads Leaderboard za styczeń 2018. Podium uzupełniają Almette i Kuchnia Lidla.
więcej
|
Twitter będzie transmitować najważniejsze wydarzenia na świecie, zaczął od strzelaniny na Florydzie
Twitter zapowiada, że zamierza nadawać bezpośrednie transmisje z najważniejszych wydarzeń na świecie. Projekt ma być realizowany we współpracy z lokalnymi nadawcami telewizyjnymi. W ramach testów serwis prowadził dla użytkowników w USA bezpośrednią relację z wtorkowej strzelaniny do której doszło w Parkland na Florydzie.
więcej
|
Na Onecie jako autentyczną wypowiedź po meczu Real-PSG podano żart Tomasza Smokowskiego z ,,Misia"
W relacji z meczu Ligi Mistrzów Real Madryt - PSG jako autentyczną wypowiedź właściciela paryskiego klubu podano słowa przypisane mu w formie żartu przez Tomasza Smokowskiego, który zacytował fragment kultowej komedii „Miś”.
więcej
|
Noizz.pl startuje z aplikacją mobilną adresowaną do generacji C
Grupa Onet-RAS Polska uruchomiła aplikację mobilną Noizz. Na platformie będą dominować materiały związane z kulturą miejską, muzyką, filmem czy street foodem. Aplikacja ma być adresowana głównie do generacji C, która jest największym odbiorcą serwisu Noizz.pl.
więcej
|
|
|