|
|
|
|
|
|
|
Włodzimierz Szaranowicz pożegnał się z komentowaniem zimowych igrzysk. ,,Mam już następcę"
Na zakończenie transmisji z drużynowego konkursu w skokach narciarskich Włodzimierz Szaranowicz powiedział, że są to jego ostatnie zimowe igrzyska olimpijskie w roli wysłannika Telewizji Polskiej. - Nawet jeśli zrezygnuje z regularnego komentowania transmisji, otrzyma u nas kolejny etat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
więcej
|
,,Orły Nawałki" - nowy program o piłkarzach z kadry w TVP1
W sobotę 3 marca br. na antenie TVP1 zadebiutuje program dokumentalny „Orły Nawałki”, w którym przybliżone zostaną sylwetki członków polskiej reprezentacji w piłce nożnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pensjonat nad rozlewiskiem" od 27 lutego w TVP1. Emisja we wtorkowe wieczory
Od 27 lutego 2018 roku telewizyjna Jedynka będzie emitować kolejną edycję sagi „Nad rozlewiskiem” zatytułowaną „Pensjonat nad rozlewiskiem”. Serial będzie emitowany w nowym paśmie - we wtorki o godz. 21.35, czyli tuż po zakończeniu „M jak miłość” w siostrzanej Dwójce.
więcej
|
Piąty sezon ,,Sondy 2" od 4 marca w TVP1. Program ponownie zmieni pasmo emisji
Od 4 marca 2018 roku telewizyjna Jedynka zacznie pokazywać piąty sezon „Sondy 2”. Popularnonaukowy cykl Tomasza Rożka już po raz kolejny zmieni pasmo emisji - tym razem będzie on nadawany w niedziele około godz. 14.00.
więcej
|
Polsat będzie uczył wychowywać psy w programie ,,SuperPies". Emisja od 3 marca
Od soboty 3 marca 2018 roku na antenie Telewizja Polsat będzie można oglądać nowy edukacyjny program „SuperPies”, w którym behawiorystka zwierzęca Aneta Awtoniuk, pokaże jak wychować psa. Sponsorami programu są marki Pedigree i Bayer.
więcej
|
,,Familiada" siedem dni w tygodniu w TVP2. Dwie premiery, pięć powtórek
Telewizyjna Dwójka od 26 lutego 2018 roku w dni powszednie wbrew zapowiedzią nie będzie emitować premierowych odcinków „Familiady”, tylko powtórkowe. - W przyszłości może pomyślimy o zwiększeniu liczby premier w ciągu tygodnia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl osoba związana z TVP2.
więcej
|
KRRiT oddaliła skargi dot. słów Ziemkiewicza w TV Republika o samospaleniu i wywiadu Pyzy z Bodnarem w TVP1
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oddaliła zarzuty w skargach dotyczących wypowiedzi Rafała Ziemkiewicza w Telewizji Republika o reakcji mediów na samospalenie Piotra Szczęsnego oraz wywiadu Marka Pyzy w „Kwadransie politycznym” TVP1 z rzecznikiem praw obywatelskich Adamem Bodnarem.
więcej
|
6,56 mln widzów oglądało zwycięstwo Kamila Stocha w olimpijskim konkursie skoków narciarskich Pjongczang 2018
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziła ceremonia kwiatowa po olimpijskim konkursie skoków narciarskich w Pjongczangu. Na drugim miejscu uplasował się serial „M jak miłość” - podium uzupełnił konkurs skoków narciarskich, który wygrał Kamil Stoch. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Modern Times Group sprzedaje bułgarską telewizję Nova za 185 milionów euro
Szwedzki koncern medialny Modern Times Group sprzedał 95 procent udziałów w działającej w Bułgarii największej tamtejszej telewizji Nova. Nabywcą jest należąca do czeskiego biznesmena Petra Kellnera grupa inwestycyjna PPF, a kwota transakcji wynosi 185 milionów euro.
więcej
|
Operator TV Biełsat pobity przez milicjantów w czasie transmisji z punktu wyborczego
W niedzielę wieczorem Andruś Kozieł, operator TV Biełsat, został zaatakowany przez czterech milicjantów, kiedy realizował transmisję z jednego punktów wyborczych w Mińsku.
więcej
|
Dokument Martyny Wojciechowskiej ,,Ludzie duchy" nagrodzony na London International Film Festival
Jeden z odcinków programu „Kobieta na krańcu świata” Martyny Wojciechowskiej pt. „Ludzie duchy” został nagrodzony podczas London International Filmmaker Festival of World Cinema IFF 2018 w kategorii Reżyseria dokumentu krótkometrażowego.
więcej
|
,,Ash kontra martwe zło 3" w HBO GO i Cinemax (wideo)
W poniedziałek, 26 lutego 2018 roku w HBO GO pojawi się pierwszy odcinek trzeciego sezonu serialu „Ash kontra martwe zło”. Od 14 kwietnia br. produkcja będzie emitowana w Cinemax.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM najchętniej słuchane w weekendy. Duże spadki Trójki, Jedynki i Radia ZET
Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w weekendy zostaje RMF FM. Stacja ta zanotowała największy wzrost udziału, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się Trójka, która została wyprzedzona przez Eskę - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wiktor Świetlik odpowiada Janowi Pospieszalskiemu: Trójka nie upycha polskiej muzyki po nocy, w prime timie jest jej 69 proc.
Tydzień temu Jan Pospieszalski na łamach „Do Rzeczy” zarzucił polskim stacjom radiowym, że rodzimą muzykę grają głównie w nocy. - Trójka, bez żenady przyznając się do tego, zrobiła nawet specjalny dwugodzinny blok bez muzyki anglosaskiej - dodał. - Trójka nie może omijać zapisów o wymaganym czasie prezentacji polskich utworów, wypychając je z prime time’u na gorsze godziny. Choćby w styczniu br. Trójka grała w sumie 35,12 proc polskiej muzyki, z czego aż 69 proc w prime timie - odpowiada mu Wiktor Świetlik, dyrektor radiowej Trójki.
więcej
|
|
|
|
Van Pur wybrał MullenLowe Warsaw do reklamowania piwa Łomża
Firma Van Pur, właściciel piwa marki Łomża po tym, jak zakończyła współpracę z agencją Deloitte Digital, do obsługi tej marki wybrała agencję MullenLowe Warsaw.
więcej
|
Value Media zdobył 11,3 mln zł budżetu mediowego PKP Intercity
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową PKP Intercity. O budżet w wysokości 11,3 mln zł konkurował z Arena Media (Havas Media Group), MullenLowe MediaHub i Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Mikołaj Zglenicki: z Maxusa do MediaCom Warszawa
Mikołaj Zglenicki dołączył do zespołu domu mediowego MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko financial directora i członka zarządu. Wrócił do firmy po 6 latach pracy w domu mediowym Maxus, w którym pełnił identyczne funkcje.
więcej
|
Maciej Musiał reklamuje Konto dla Młodych z aplikacją IKO w PKO BP (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamująca Konto dla Młodych oferowane przez PKO BP wraz aplikacją mobilną IKO. Bohaterem akcji jest aktor Maciej Musiał.
więcej
|
Alina Wojna na czele działu marketingu Arena.pl
Alina Wojna objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu platformy zakupowej Arena.pl. Poprzednio była związana z Saatchi&Saatchi IS.
więcej
|
Polomarket promuje się maskotkami z ,,wesołej zagródki"
W sklepach Polomarket startuje promocja „Wesoła Zagródka”, w której klienci będą mogli zdobywać maskotki typowych polskich zwierząt. Akcję przygotowała firma TCC Retail Marketing.
więcej
|
Black Red White spotem w sypialni promuje szafy Nadir (wideo)
Sieć sklepów meblarskich Black Red White startuje z kolejną odsłoną kampanii pod hasłem „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Akcja nowego spotu rozgrywa się w sypialni. Za realizację działań odpowiadają agencje Deloitte Digital, Havas Media i H+K Strategies.
więcej
|
J. Walther Thompson Warsaw wygrywa przetarg na obsługę marki Drontal
Agencja reklamowa J. Walther Thompson Warsaw w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna współpracę z marką leku odrobaczającego dla psów Drontal (Bayer).
więcej
|
Maspex inwestuje pół miliarda zł w infrastrukturę, nowe centra logistyczno - dystrybucyjne w Olsztynku, Lublinie i Łowiczu
Wadowicka Grupa Masepex wyda łącznie ok. 500 milionów zł w rozbudowę infrastruktury logistyczno-dystrybucyjnej w Lublinie, Łowiczu i Olsztynku oraz w zagranicznych oddziałach - na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach. - To będzie nowa jakość, logistyka 4.0 w wydaniu Maspex - mówi Krzysztof Pawiński, prezes zarządu firmy.
więcej
|
DrWitt Premium reklamuje się hasłem "Na co dzień, na odporność"
Ruszyła kampania soków DrWitt Multiwitamina (Maspex Wadowice), za której przygotowanie odpowiadają Heads Advertising i Starcom.
więcej
|
,,Geny pod kontrolą" w kampanii Loxon Max (wideo)
Ruszyła kampania promująca preparat przeciw łysieniu u mężczyzn Loxon Max (dawniej Loxon 5%). Za działania pod hasłem „Geny pod kontrolą” odpowiadają Publicis, Ilmatic, Orka i Mindshare.
więcej
|
Piotr Pogorzelski wraca do Walk Digital, w zespole Arkadiusz Barański
Piotr Pogorzelski po roku pracy w Grey Group Poland wrócił do Walk Digital na stanowisko creative technologist & UX designer. Natomiast Arkadiusz Barański objął funkcję senior technology managera.
więcej
|
Słodycze Odra z nowym logo, opakowaniami i hasłem ,,Najlepiej razem"
Marka słodyczy Odra (należąca do Grupy Otmuchów) zyskała nowe logo, a jej produktu pojawiły się w sprzedaży w zmienionych opakowaniach. Będą obecnie reklamowane pod hasłem „Najlepiej razem”.
więcej
|
Shake Hands z marką Vetrex
Shake Hands rozpoczęła współpracę z producentem stolarki okiennej Vetrex.
więcej
|
|
|
Małgorzata Domagalik zaczyna współpracę z ,,L'Officiel Polska". ,,Ten tytuł to wysoka półka"
Była redaktor naczelna miesięcznika „Pani” Małgorzata Domagalik zaczyna współpracę z wydawnictwem Kustra Group. Do wydawanych przez nie magazynów „L’Officiel Polska” oraz „L’Officiel Hommes Polska” będzie cyklicznie przygotowywała wywiady - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nasza współpraca była kwestią czasu - mówi Sebastian Kustra, wydawca i dyrektor kreatywny obu pism.
więcej
|
Tylko ,,Tygodnik Powszechny" ze wzrostem sprzedaży w 2017 roku, ,,Wprost" o 21 proc. w dół
W 2017 roku liderem sprzedaży tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się „Wprost” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Glamour" bliżej millenialsów: zmiany w języku, szacie graficznej i konkursie Glammies
W miesięczniku „Glamour” (Burda International Polska) wprowadzono zmiany mające przybliżać go do tzw. pokolenia millenialsów. Zmodyfikowano też konkurs Glammies. - Magazyn chce promować dziewczyńskość i siłę kobiecości - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl jego redaktor naczelna Anna Jurgaś.
więcej
|
Wartość reklamowa okładki ,,Vogue Polska" wynosi 3 mln zł
Ekwiwalent reklamowy (AVE) w social media okładki pierwszego numeru polskiej edycji „Vogue” wart jest 3 miliony złotych - szacuje agencja komunikacji marketingowej Abanana. O magazynie pojawiło się już 75 tys. wpisów, najwięcej 14 lutego - w dniu rynkowego debiutu.
więcej
|
,,Książki. Magazyn do czytania" stają się dwumiesięcznikiem. Premiera opowiadania Olgi Tokarczuk w nowym wydaniu
We wtorek 20 lutego br. w sprzedaży ukaże się nowe wydanie „Książek. Magazynu do czytania” (Agora), pierwsze w formule dwumiesięcznika. W numerze opublikowano premierowo opowiadanie Olgi Tokarczuk „Wizyta”.
więcej
|
Kolporter otworzył w Kielcach salonik będący repliką XX-wiecznego kiosku
W Kielcach powstał nietypowy salonik firmy Kolporter - wierna kopia secesyjnego kiosku z początków XX wieku. Inicjatorem jego otwarcia był Rafał Zamojski ze Stowarzyszenia Kieleckie Inwestycje. - Kolporter wywodzi się z Kielc i jest wpisany w historię tego miasta - uzasadnia Dariusz Materek, rzecznik prasowy firmy.
więcej
|
ZPR Media wprowadza ofertę InTarget z analizą i przetwarzaniem danych
Należąca do ZPR Media spółka Accorp wprowadza na rynek markę InTarget, w ramach której będzie oferować produkty i usługi z obszaru przetwarzania i zarządzania danymi. To część strategii ZPR Media polegającej na koncentrowaniu się na obszarze związanym z analizą i przetwarzaniem danych.
więcej
|
Wydawca ,,Teraz Rocka" i ,,PSX Extreme" ze spadkiem wpływów i mniejszą stratą
Firma Advertigo, wydawca magazynów „Teraz Rock”, „Teraz Rock Kolekcja” i „PSX Extreme” w ub.r. zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży do 2,68 mln zł i 307,7 tys. zł straty netto. W samym czwartym kwartale osiągnęła 76,3 tys. zł zysku netto.
więcej
|
|
|
Stowarzyszenie Sygnał: na CDA.pl nadal są pirackie treści. CDA: reagujemy szybko na zgłoszenia o naruszeniu praw autorskich
Według Stowarzyszenia Sygnał, zrzeszającego nadawców i operatorów telewizyjnych, na CDA.pl, mimo rozwoju płatnej oferty z legalnie oferowanymi serialami i filmami, dostępnych jest nadal wiele treści pirackich. Wydawca witryny odpowiada, że sprawnie reaguje na każde zgłoszenie dotyczące naruszenia praw autorskich, działając podobnie jak globalne platformy z wideo od internautów.
więcej
|
Merlin Group sprzedaje obligacje za 6,2 mln zł, środki przeznaczy na rozwój
Zarząd Merlin Group zdecydował o prywatnej emisji 6,2 tys. obligacji o łącznej wartości 6,2 mln zł. Środki z ich sprzedaży przeznaczy na dalszy rozwój działalności.
więcej
|
31 milionów stron internetowych korzysta z Google AMP, Facebook przegrywa walkę o odsłony
W pierwszym tygodniu lutego 2018 roku wydawcy uzyskali z Google globalnie 466 milionów odsłon więcej niż w styczniu 2017 roku - wynika z danych firmy analitycznej Chartbeat. Główna zasługa wzrostu ruchu o 40 procent leży po stronie oferowanej przez Google platformy Accelerated Mobile Pages (AMP). W tym samym okresie Facebook przyniósł wydawcom o 200 milionów mniej odsłon niż Google.
więcej
|
Zalando zbuduje centrum logistyczne w Olsztynku. Zatrudni 500 osób
Firma Zalando we współpracy ze spółką Hillwood zbuduje za 60 mln euro centrum logistyczne o powierzchni 130 tys. metrów kwadratowych w Olsztynku. Pracę ma znaleźć 500 osób, będą to głównie pracownicy fizyczni. Inwestycja ma zwiększyć możliwości logistyczne klubu zakupowego Zalando Lounge.
więcej
|
Onet i TV Republika podały wziętą z Twittera nieprawdziwą informację o śmierci Benedykta XVI
W poniedziałek w serwisach Onet.pl i TelewizjaRepublika.pl pojawiła się niesprawdzona informacja o śmierci papieża Benedykta XVI, która szybko okazała się fałszywa. Oba teksty zostały już usunięte.
więcej
|
Jakub Olkiewicz redaktorem naczelnym Weszło.com
Dziennikarz piłkarski serwisu Weszło.com Jakub Olkiewicz awansował na stanowisko redaktora naczelnego witryny.
więcej
|
Interia wspólnie z Nocleg.pl uruchomiła serwis do rezerwowania noclegów
Interia uruchomiła serwis do rezerwowania noclegów przez internet. Partnerem projektu Noclegi.interia.pl jest platforma Nocleg.pl. We wciąż rozszerzanej bazie noclegowej znajduje się teraz niemal 200 tys. adresów z pięciu kontynentów.
więcej
|
|
|
Polska Fundacja Narodowa ośmieszyła Mateusza Morawieckiego, a jej działania to przykład szkodliwej amatorszczyzny
Tweet Polskiej Fundacji Narodowej z wyrwanym z kontekstu cytatem Mateusza Morawieckiego z Monachium „More steel tanks not only think tanks” ośmiesza premiera polskiego rządu. Jest kolejnym dowodem nieprzemyślanych działań i potwierdzeniem tego, że pracę w Fundacji, powierzono głównie partyjnym nominatom. PFN zamiast dbać o wizerunek Polski skupia się głównie na uprawianiu krajowej propagandy, co dobrze obrazują jej profile w mediach społecznościowych - komentują dla Wirtualnemedia.pl Jacek Jakubczyk, Marek Gieorgica, Krzysztof Tomczyński, Szymon Sikorski i Jacek Jakubczyk.
więcej
|
Jerzy Ciszewski wraca na rynek usług PR, startuje z agencją Hanami Communications
Jerzy Ciszewski trzy lata po odejściu z agencji PR MSL Group wraca na rynek usług public relations. Uruchamia własną agencję Hanami Communications. - Nie mam wrażenia, że cofam się w przeszłość, czuję raczej, że wracam na swoje naturalne miejsce - uzasadnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Good One PR wypromuje TuMieszkamy
Grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o markę TuMieszkamy, zarządcę nieruchomości.
więcej
|
|
|