|
|
|
|
|
|
|
Kurski o dwóch latach prezesury TVP: spełniłem złożone obietnice, czas na kabarety i kulturę wysoką
- Wydaje mi się, że spełniłem wszystkie obietnice, które złożyłem - w taki sposób Jacek Kurski podsumowuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dwa lata na stanowisku prezesa Telewizji Polskiej. Jako swoje sukcesy wymienia zwiększenie produkcji wewnętrznej i obecność sportu na antenach TVP. Kurski chce skupić się teraz m.in. na przywróceniu kabaretów do telewizji publicznej oraz zwiększeniu nacisku na kulturę wysoką.
więcej
|
Krzysztof Gonciarz i Kasia Meciński: we vlogach z Pjongczangu pokazujemy pasję i realia polskich sportowców
Youtuberzy Krzysztof Gonciarz i Kasia Meciński relacjonują zimowe igrzyska olimpijskie z Korei Południowej dla widzów Eurosportu. W kolejnych odcinkach vloga pokazują to, czego nie wychwytują kamery telewizyjne - trud i zaangażowanie sportowców w czasie kluczowych zawodów w karierze . - Udało nam się nieśmiało wejść w ten świat i zostaliśmy w nim ciepło przyjęci - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Krzysztof Gonciarz.
więcej
|
,,Alarm!", ,,Leśniczówka" i ,,Magazyn 997" najważniejszymi nowościami TVP1
Telewizja Polska zaprezentowała wczoraj nowości w wiosennej ramówce TVP1. Wśród nich znalazły się m.in. reporterski magazyn „Alarm!”, telenowela „Leśniczówka” i poruszający kryminalne tematy „Magazyn 997”. Widzowie zobaczą również cykle „Ocaleni”, „Od Opola do Opola” i „Spotkanie ze Świętym”.
więcej
|
Seriale ,,Za marzenia", ,,Trzecia połowa" i ,,La La Poland" oraz ,,Big Music Quiz" i ,,Ludzik, czyli One Man Show" wiosennymi nowościami TVP2
W wiosennej ramówce TVP2 zadebiutują trzy seriale: „Za marzenia”, „Trzecia połowa” i „La La Poland”. Na antenie stacji pojawią się również rozrywkowe programy „Big Music Quiz” i „Ludzik, czyli One Man Show”, a także misyjna produkcja „Zakupy pod kontrolą”.
więcej
|
Łukasz Sitek zawieszony po informacji, że bez biletu awanturował się w pociągu i powoływał na pracę w TVP Info
Według ustaleń „Gazety Wyborczej” dwa tygodnie temu reporter TVP Info Łukasz Sitek wsiadł do pociągu bez biletu, a wobec interweniujących funkcjonariuszy Straży Ochrony Kolei i kierownika pociągu zachowywał się agresywnie i groził konsekwencjami, posługiwał się też legitymacją dziennikarską. Sitek na razie nie komentuje tego zajścia. W czwartek po południu Telewizja Polska poinformowała, że Sitek został zawieszony na czas postępowania wyjaśniającego w tej sprawie.
więcej
|
TVN usuwa limity na internet za oglądanie reklam w aplikacji WebHop
Administrator aplikacji WebHop, która umożliwia korzystanie z mobilnego internetu w zamian za oglądanie reklam partnerów, usunął limity na bezpłatny internet. Właścicielem aplikacji jest Grupa TVN.
więcej
|
Tancerka Ola Jordan za Beatę Tyszkiewicz w jury ,,Tańca z gwiazdami" w Polsacie
Do jury show Polsatu „Taniec z gwiazdami” dołączy Ola Jordan - tancerka polskiego pochodzenia, która przez 10 lat występowała w brytyjskiej wersji tego programu. W polskiej odsłonie zastąpi Beatę Tyszkiewicz.
więcej
|
500 tys. użytkowników platformy Horizon w UPC Polska. Codziennie 500 nowych
UPC Polska poinformowało, że platforma Horizon z aplikacja mobilną Horizon Go, Replay TV i premium Wi-Fi w jednym urządzeniu znajduje się już w 500 tys. polskich domów.
więcej
|
Jacek Łęski i Agnieszka Świdzińska gospodarzami ,,Alarmu!". Emisja w dni powszednie po ,,Wiadomościach"
Od 26 lutego br. TVP1 będzie emitować nowy program interwencyjny „Alarm!”, w którym widzowie obejrzą materiały reporterskie. Cykl będzie emitowany w dni powszednie o godz. 20.15. Jego gospodarzami będą przemiennie Jacek Łęski i Agnieszka Świdzińska.
więcej
|
Nowy talk-show ,,The story of my life" od 2 marca w Polsacie (zobacz zdjęcia)
W piątek, 2 marca Polsat rozpocznie emisję nowego talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”, który poprowadzi Katarzyna Montgomery. Wśród uczestników programu znalazły się takie pary jak m.in. Barbara Kurdej-Szatan z Rafałem Szatan oraz Julia Wieniawa z Antonim Królikowskim.
więcej
|
Elżbieta Kruk: dotacja z budżetu państwa dla mediów publicznych to pomysł Czabańskiego, TVP Info do przeformatowania
Finansowanie mediów publicznych bezpośrednio z budżetu państwa jest prywatną inicjatywą Krzysztofa Czabańskiego, o której nic nie wiadomo. Pewne jest jednak, że abonament w obecnej formule musi być zlikwidowany. Podobnie pewnym jest, że TVP Info należy przeformatować – stwierdziła w RMF FM posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Elżbieta Kruk.
więcej
|
Magdalena Ogórek: proszę mnie nie zestawiać z Aleksandrą? Jakubowską - nie byłam skazana ani nie należałam do SLD
Publicystka TVP Info Magdalena Ogórek odniosła się do komentarzy zestawiających jej ostatnie losy zawodowe do zaangażowania Aleksandry Jakubowskiej przez Telewizję wPolsce.pl. - Nie byłam członkiem PZPR ani żadnej innej partii, nigdy nie byłam skazana prawomocnym ani żadnym innym wyrokiem, dlatego proszę, by nie zestawiać mnie z A. Jakubowską - stwierdziła Ogórek. - No jakby się kobita nie starała, to od czasu do czasu ta słoma całymi pękami z butów wyłazi - skomentowała to Jakubowska.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMS, Polska Press i Jet Line nie chciały ogłoszeń Akcji Demokracji z nazwiskami kandydatów do KRS. ,,Naruszają dobra osobiste"
Firmy reklamy zewnętrzne AMS (należy do Agory) i Jet Line oraz wydawnictwo Polska Press Grupa odmówiły odpłatnej publikacji ogłoszeń organizacji Akcja Demokracja apelujących do sędziów zgłoszonych jako kandydaci do KRS, żeby z tego zrezygnowali. - AMS nie eksponuje materiałów, których treść może naruszać dobra osobiste osób trzecich będące przejawem godności człowieka - tłumaczy dyrektor komunikacji korporacyjnej w Agorze. - W efekcie zgłoszonych wątpliwości to zleceniodawca sam zmienił reklamy, usuwając jedynie dane osobowe, i ponownie przekazał reklamy do publikacji. Finalnie wycofał się z ich publikacji - dodaje rzeczniczka Polska Press Grupy.
więcej
|
Orlen najcenniejszą polską marką. Zmalała wartość Play i Plus - zyskały Polsat, TVN, TVP i Kolporter
Na czele rankingu najcenniejszym polskich marek znalazły się Orlen, Biedronka, PKO BP, Play i Plus. Duże wzrosty osiągnęły Polsat, TVN, TVP, Polskie Radio i Kolporter. TVN jest zdecydowanie najbardziej znanym brandem.
więcej
|
Rada Miasta Gdańska przyjęła uchwałę krajobrazową krytykowaną przez branżę outdoorową - dwa lata okresu przejściowego
Głosami 22 radnych za, przy jednym głosie przeciw i pięciu wstrzymujących się Rada Miasta Gdańska przyjęła w czwartek uchwałę krajobrazową. Właściciele nośników reklamowych mają 24 miesiące na ich dostosowanie do nowych regulacji.
więcej
|
Play przedłuża współpracę z MediaCom Warszawa
Operator sieci komórkowej Play rozstrzygając przetarg na obsługę mediową zdecydował się kontynuować dotychczasową współpracę z domem mediowym MediaCom Warszawa należącym do GroupM.
więcej
|
Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)
W styczniu br. najwięcej na reklamę wydała firma Aflofarm Farmacja Polska. Jej inwestycje wyniosły tyle, ile łączne nakłady kolejnych pięciu największych reklamodawców. Największy wzrost wydatków odnotowały Natur Produkt Zdrovit, Euro-Net i GlaxoSmithKline, a najwyższy spadek - Volkswagen Group Polska.
więcej
|
Do zamieszkania w Gdańsku zachęcają osobowości sportu, kina, telewizji i zwykli mieszkańcy
Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Gdańsk. Tu się żyje!", która zachęca do zamieszkania w stolicy województwa pomorskiego. Akcję przygotował wydział promocji i komunikacji społecznej Miasta Gdańska oraz firmy Doradztwo Mediowe, Anaid Studio i Aerolab.
więcej
|
Wpływy Mediacapu wzrosły o 11 proc. Opinie.pl, TalentMedia i Plastream 47 proc. w górę
Według szacunkowych danych holding marketingowo-badawczy Mediacap zanotował 75 mln zł wpływów ze sprzedaży, o 11,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody platform technologicznych Opinie.pl, TalentMedia i Plastream wyniosły 21,8 mln zł, po wzroście w skali roku o 47 proc.
więcej
|
Grupa Sare z 46 mln zł wpływów w ub.r., zysk spadł wskutek wzrostu kosztów wynagrodzeń
W ub.r. Grupa Sare, zajmująca się marketingiem internetowym, zanotowała 45,95 mln zł wpływów (o 4,61 mln zł więcej niż rok wcześniej) i 2,83 mln zł zysku netto (po spadku o 1,15 mln zł w skali roku) - wynika ze wstępnych szacunkowych danych firmy. Jej nowym większościowym akcjonariuszem jest spółka należąca do funduszu 21 Concordia.
więcej
|
Klient ma prawo fotografować ceny i skanować kody kreskowe w sklepach
Sklepy handlowe nie mogą zakazywać fotografowania cen i skanowania kodów kreskowych produktów - poinformował UOKiK, który wystąpił do 25 przedsiębiorców z prośbą o wyjaśnienia. Konsument ma prawo porównywać ceny, zabranianie mu tego można uznać za nieuczciwą praktykę rynkową.
więcej
|
Siedem agencji walczy o obsługę kampanii województwa łódzkiego z budżetem ponad 7 mln zł
Łącznie siedem agencji złożyło cztery oferty w przetargu województwa łódzkiego na kampanię dotyczącą naboru wniosków w ramach RPO WŁ 2014-2020. budżet dwuletnich działań wynosi 7,2 mln zł netto.
więcej
|
Skoda wybierze w przetargu agencję do globalnej kompleksowej obsługi
Centrala Skody szykuje przetarg, w którym chce wybrać agencję do globalnej kompleksowej obsługi reklamowej. Będzie ona odpowiedzialna nie tylko za działania w obszarze ATL, ale również za CRM, aktywności w internecie oraz social media. Budżetu klienta bronić będzie agencja Fallon z Pragi.
więcej
|
Google, YouTube, Facebook i Instagram w tym roku zgraną z rynku większość budżetów na reklamę cyfrową
W tym roku 66 proc. wydatków na reklamę cyfrową trafi do Google Search, YouTube, Facebooka i Instagrama - wynika z badania Salesforce, przeprowadziła wśród 900 pracowników w dziesięciu krajach. Z kolei 65 proc. firm w ciągu ostatniego roku zwiększyło wydatki na reklamę w formie filmów w internecie.
więcej
|
Żaneta Szysz i Anna Milewska na nowych stanowiskach w Mindshare Polska
Żaneta Szysz awansowała w Mindshare Polska na stanowisko directora w pionie client leadership zespołu odpowiedzialnego za obsługę Unilever Polska, a Anna Milewska obejmuje nadzór nad pracami zespołu zajmującego się obsługą m.in. koncernów Sanofi, BP, Volvo oraz booking.com.
więcej
|
,,Wybierz własną drogę" w reklamach nowego Seata Arony (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nową wersję samochodu Seat Arona. Akcja - przygotowana i realizowana przez firmy marketingowe DDB&tribal, PHD i FaceAddicted - przebiega pod hasłem „Wybierz własną drogę”.
więcej
|
Bakuś promuje się teledyskiem z dziecięcymi zabawami (wideo)
Ruszyła niestandardowa akcja reklamowa produktów marki Bakuś (Bakoma), w ramach której nakręcono teledysk, pokazujący radość, jaką dzieci mogą czerpać z prostych zabaw. Projekt został przygotowany i zrealizowany przez dom mediowy UM, dział Mediabrands Studios oraz Viacom Brand Solutions.
więcej
|
Estee Lauder robi przegląd budżetu mediowego w regionie EMEA
Firma kosmetyczna Estee Lauder, do której należą takie marki, jak Clinique, MAC rozpoczęła przetarg na obsługę mediową na terenie całej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Obsługi na większości rynków broni OMD.
więcej
|
Frisco.pl ma nową platformą komunikacji - ,,Definicja lepszych zakupów"
W lutym wystartowała pierwsza kampania supermarketu online Frisco.pl, stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki - „Definicja lepszych zakupów”. Akcję przygotowywały i realizują LiquidThread, Performics i Spark Foundry.
więcej
|
Anna Ziobroń przestała kierować marketingiem spółki Energa
Anna Ziobroń nie pracuje już jako dyrektor departamentu marketingu i komunikacji w spółce Energa SA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Jerzy Sułowski redaktorem naczelnym ,,Gazety Krakowskiej", Wojciech Harpuła zostaje w Polska Press Grupie
Wojciech Harpula nie jest już redaktorem naczelnym „Gazety Krakowskiej” (Polska Press Grupa). To efekt wewnętrznego postępowania przeprowadzonego przez wydawcę po tym, jak Harpuli zarzucono redagowanie dla konkurencyjnego portalu wywiadu polityka kandydującego na prezydenta Krakowa. Na stanowisku naczelnego „Gazety Krakowskiej”zastąpił go Jerzy Sułowski.
więcej
|
W Biedronce pojawiły się kolejne tytuły prasowe, m.in. ,,Fakt", ,,Newsweek", ,,Polityka" i ,,Sieci". Dostarcza je Ruch
W wybranych sklepach Biedronka (należą do Jeronimo Martins Polska) pojawiły się stojaki z prasą opatrzone hasłem „Tu kupisz najlepsze tytuły prasowe”. Wśród tych tytułów są m.in. „Fakt”, „Polityka”, „Angora”, „Twoje Imperium”, „Rewia” i „Sieci”.
więcej
|
Nowy miesięcznik ogrodniczy Wydawnictwa Bauer ,,100 Rad. Moja piękna działka"
W środę 28 lutego ukaże się pierwszy, testowy numer miesięcznika „100 Rad. Moja piękna działka”, który wydaje Wydawnictwo Bauer. Redaktor naczelną pisma została Ryszarda Leks-Maszkowska.
więcej
|
"Pure" - nowy serial Channel 4. Zagra Joe Cole
Joe Cole znany z serialu "Peaky Blinders" wystąpi w nowym brytyjskim cyklu zatytułowanym "Pure".
więcej
|
|
|
Krzysztof Gonciarz i Kasia Meciński: we vlogach z Pjongczangu pokazujemy pasję i realia polskich sportowców
Youtuberzy Krzysztof Gonciarz i Kasia Meciński relacjonują zimowe igrzyska olimpijskie z Korei Południowej dla widzów Eurosportu. W kolejnych odcinkach vloga pokazują to, czego nie wychwytują kamery telewizyjne - trud i zaangażowanie sportowców w czasie kluczowych zawodów w karierze . - Udało nam się nieśmiało wejść w ten świat i zostaliśmy w nim ciepło przyjęci - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Krzysztof Gonciarz.
więcej
|
Kylie Jenner opuszcza Snapchata, spółka traci 1,5 mld dolarów wyceny giełdowej
W czwartek akcje spółki Snap, właściciela aplikacji Snapchat straciły na giełdzie 6 procent po tym, jak poprzedniego dnia celebrytka Kylie Jenner ogłosiła że przestaje korzystać ze Snapchata. Na spadek wartości Snapa obliczany na 1,5 miliarda dolarów miała też wpływ wcześniejsza aktualizacja Snapchata oprotestowana przez użytkowników.
więcej
|
"Domowe pole minowe" z Justyną Kozłowską od 25 lutego w Onecie
W niedzielę, 25 lutego o godz. 10.00 w portalu Onet zadebiutuje pierwszy odcinek nowego programu dla rodziców „Domowe pole minowe". Prowadzącą jest vlogerka Justyna Kozłowska.
więcej
|
Grzegorz Krzemień na czele branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska
Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, od marca br. pokieruje pracami drugiej kadencji branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska. Przejął obowiązki od Pawła Sali, dyrektora zarządzającego FreshMail.
więcej
|
Google, YouTube, Facebook i Instagram w tym roku zgraną z rynku większość budżetów na reklamę cyfrową
W tym roku 66 proc. wydatków na reklamę cyfrową trafi do Google Search, YouTube, Facebooka i Instagrama - wynika z badania Salesforce, przeprowadziła wśród 900 pracowników w dziesięciu krajach. Z kolei 65 proc. firm w ciągu ostatniego roku zwiększyło wydatki na reklamę w formie filmów w internecie.
więcej
|
Twitter ogranicza zasięg rozsyłanych masowo wpisów by walczyć ze spamem i polityczną propagandą
Twitter poinformował o zmianach, dzięki którym chce znacząco zmniejszyć obecność w serwisie tweetów rozsyłanych automatycznie do wielu użytkowników. W ten sposób Twitter zamierza ograniczyć spam, a także działalność politycznych trolli publikujących polityczne wpisy na zamówienie.
więcej
|
|
|