|
|
|
|
|
|
|
Discovery ogłasza kadrę menedżerską po przejęciu Scripps Networks Interactive, prezes TVN traci stanowisko
Discovery Comumnications podało listę dyrektorów, którzy będą zarządzać działalnością firmy po przejściu Scripps Networks Interactive, podlegając bezpośrednio prezesowi i CEO Davidowi Zaslavowi. Większość to obecni menedżerowie Discovery, z kadry dyrektorskiej Scripps pozostaną Kathleen Finch i Jon Steinlauf. Zlikwidowana zostanie funkcja szefa Scripps Networks Interactive International, którą pełni obecnie Jim Samples będący też prezesem TVN.
więcej
|
TVP1 wyprzedziła Polsat w lutym, TVN liderem w 16-49. ,,M jak miłość" i skoki na ZIO ratingowymi hitami
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w lutym br. została TVP1. W grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się „M jak miłość” i transmisja olimpijskiego konkursu skoków narciarskich w Pjongczangu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Hipnoza" rozbawi do łez widza w każdym wieku (recenzja przedpremierowa)
W sobotę 3 marca br. stacja TVN rozpocznie emisję nowego widowiska rozrywkowego „Hipnoza”, w którym zahipnotyzowani ludzie z zasugerowanymi komicznymi rolami walczą o 50 tys. zł. Człowiek-tyranozaur, mężczyzna zakochany w Filipie Chajzerze i kobieta na rollercoasterze - oni pojawią się w pierwszym odcinku show, który portal Wirtualnemedia.pl oglądał przedpremierowo.
więcej
|
TVP rozwiąże umowę z firmą Ripong Studio, której odwołany dyrektor zlecał usługi
W najbliższym czasie Telewizja Polska zamierza rozwiązać umowę z firmą Ripong Studio Iga Sobolewska, której od początku stycznia odwołany dyrektor agencji kreacji, oprawy i reklamy Piotr Kania miał zlecać wykonywanie usług w kierowanej przez siebie strukturze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska musi przekazać na fundusz socjalny 4,1 mln zł ze sprzedaży mieszkań
Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że Telewizja Polska musi przekazać na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 4,07 mln zł ze sprzedaży lokali mieszkalnych w 2014 roku. Nadawcę pozwały w tej sprawie działające w firmie związki zawodowe.
więcej
|
Multimedia Polska po decyzji UOKiK-u zwróci lub zrekompensuje klientom opłaty za dwa miesiące
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że Multimedia Polska błędnie informowała abonentów, że mogą odstąpić od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w czasie krótszym niż przewiduje prawo. Operator zobowiązał się, że umożliwi klientom rekompensatę.
więcej
|
BBC nakręci serial ,,The Watch" na podstawie prozy Terry'ego Pratchetta
BBC planuje produkcję 6-odcinkowego serialu pod roboczym tytułem „The Watch” stanowiącego ekranizację kilku książek znanego brytyjskiego pisarza Terry’ego Pratchetta. Reżyserem serii ma być Simon Allen, a producentem wykonawczym Hilary Salmon.
więcej
|
,,Kossakowski. Wtajemniczenie" od 3 marca w TTV
W sobotę 3 marca na antenie TTV zadebiutuje nowy reality-show Przemka Kossakowskiego „Kossakowski. Wtajemniczenie”. W programie autor przetestuje na sobie zabiegi medycyny niekonwencjonalnej miedzy innymi z Kolumbii, Peru, Syberii, Mongolii czy Beninu.
więcej
|
NBCUniversal o 20 procent ograniczy reklamy w swoich stacjach
Koncern NBCUniversal zapowiedział ograniczenie liczby reklam nadawanych w należących do niego stacjach. Ogólne nasycenie spotów podczas nadawania filmów i programów ma spaść o 20 procent, zaś w wypadku oryginalnych treści emitowanych w najlepszym czasie antenowym – o 10 procent. To odpowiedź nadawcy na zmieniające się zwyczaje widzów.
więcej
|
Maggie Malina przestaje kierować produkcją seriali w MTV i VH1
Maggie Malina, wiceprezes odpowiedzialna za produkcję oryginalnych seriali i filmów w należących do Viacom stacjach MTV oraz VH1 odchodzi ze stanowiska. Jej decyzja jest następstwem polityki nadawcy ograniczającego własne produkcje filmowe i stawiającego na widowiska typu reality show. W związku z odejściem Maliny zapowiedziano restrukturyzację kierownictwa MTV i VH1.
więcej
|
,,Przystanek Bieszczady 3" od 8 marca w Discovery Channel
W czwartek 8 marca br. stacja Discovery Channel rozpocznie emisję trzeciej edycji programu „Przystanek Bieszczady”, w którym występują drwale i wypalacze węgla drzewnego.
więcej
|
,,Postaw na milion 15" od 3 marca w TVP2. Nowe pasmo emisji
Od 3 marca na antenie telewizyjnej Dwójki wystartuje 15. edycja teleturnieju „Postaw na milion”. Program będzie nadawany w soboty o godz. 18.30, czyli o 35 minut wcześniej niż dotychczas. Ostatnią edycję audycji, pokazywaną jesienią ub.r., śledziło 1,35 mln widzów.
więcej
|
Zmarł Jarosław Sander, szef redakcji filmowej Polsatu
We wtorek wieku 64 lat zmarł Jarosław Sander, szef redakcji filmowej Telewizji Polsat. Produkował wiele seriali emitowanych w Polsacie, ze stacją był związany od 20 lat. Pogrzeb odbędzie się w sobotę, 3 marca w katedrze w Radomiu.
więcej
|
Kevin Costner w serialu "Yellowstone". Premiera w czerwcu w Paramount Network
W sieci pojawił się zwiastun serialu "Yellowstone", w którym główną rolę gra Kevin Costner.
więcej
|
TVP2 rozpoczyna emisję ósmego sezonu ,,O mnie się nie martw" (wideo)
Od 2 marca br. w piątki o godz. 20.45 telewizyjna Dwójka będzie emitować ósmą edycję serialu „O mnie się nie martw”.
więcej
|
Agata Młynarska poprowadzi czat o inicjacji seksualnej nastolatków. Transmisja na fanpage'ach TLC i WP Kobieta
W czwartek 1 marca br. telewizja TLC i portal WP Kobieta zorganizują wspólny wideoczat poświęcony inicjacji seksualnej młodych ludzi. Rozmowę w studiu na żywo poprowadzi Agata Młynarska, a na pytania internautów odpowiedzą seksuolog Sylwia Jędrzejewska oraz edukator seksualny Paulina Trojanowska.
więcej
|
Prześmiewcza animacja ,,Prezydent z kreskówki" w HBO GO (wideo)
W HBO GO pojawiły się trzy pierwsze odcinki prześmiewczego serialu animowanego „Prezydent z kreskówki”. Premiery kolejnych odcinków w serwisie będą się odbywały w każdy poniedziałek, a w maju cykl pokaże HBO.
więcej
|
Nowe seriale ,,La zona" oraz ,,Ślub po czterdziestce" od marca w Canal+
W marcu 2018 roku Canal+ rozpocznie emisję dwóch nowych zagranicznych seriali: „La zona” oraz „Ślub po czterdziestce”.
więcej
|
Stopklatka TV z nowym pasmem dokumentalnym
Od 5 marca 2018 roku Stopklatka TV w ramach nowego pasma dokumentalnego będzie emitować filmy i seriale popularnonaukowe.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Załamanie kursu giełdowego WPP. Martin Sorrell: spowolnienie rynku i zmiany technologiczne
WPP, największy na świecie holding reklamowy przedstawił rozczarowujące wyniki finansowe. W skali roku budżety zarządzane przez WPP zmniejszyły się o 5,4 procent, a przychody koncernu okazały się niższe o 0,3 procent niż rok wcześniej. Zdaniem Martina Sorrella - szefa spółki - ubiegły rok nie był "miły" przez spowolnienie na rynku reklamy i zmiany technologiczne. Kurs akcji firmy spadł w czwartek o 14 proc.
więcej
|
Dentsu Aegis Network sfinalizowała zakup Red8 Group, tworzy Dentsu Solution
Zarząd Dentsu Aegis Network Polska poinformował o sfinalizowaniu transakcji w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 wejdą w jej skład. W wyniku połączenia powstanie oferta Dentsu Solution.
więcej
|
Ekstraklasa razem z Lagardere Sports Poland uruchomi własne rozgrywki e-sportowe
Spółka Ekstraklasa, zarządzająca piłkarską Lotto Ekstraklasą, podpisała list intencyjny z firmą Lagardere Sports Poland dotyczący współpracy przy przygotowaniu rozgrywek e-sportowych pod marką Ekstraklasa.
więcej
|
2,7 mln zł przeznaczy ARiMR na kampanię promująca projekt ,,Program dla szkół"
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa planuje kampanię promocyjną projektu „Program dla szkół”. Przeznaczy na nią 2,7 mln zł netto i obecnie szuka agencji, która ją zrealizuje.
więcej
|
Musicalowy spot promuje jogurty Bakoma Senior Active (wideo)
Bakoma wprowadza na rynek produkt Bakoma Senior Active adresowany do starszej grupy konsumentów. Jego debiut jest wspierany reklamą telewizyjną, nawiązującą to tradycji amerykańskich musicali i przedwojennej polskiej piosenki. Kampanię przygotowały firmy Upside i Video Ex Machina.
więcej
|
Mincer Pharma promuje się w telewizji hasłem ,,Receptury Piękna"
Właśnie wystartowała pierwsza kampania telewizyjna marki kosmetyków do pielęgnacji skóry Mincer Pharma (Basel Olten Pharm). Za akcję pod hasłem „Receptury Piękna” odpowiadają Leo Burnett Warsaw, Codemedia oraz Film Produkcja.
więcej
|
Zabawa językowa z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej reklamuje Bonarka City Center (wideo)
Pod hasłem „Mozaika krakowska” startuje kampania reklamowa centrum handlowego Bonarka City Center z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej. Działania reklamowe w internecie i na outdoorze przygotowała firma Kuc, a sesję zdjęciową zrealizował Marcin Tyszka.
więcej
|
Zagrożone gatunki zwierząt zamiast ikonicznego krokodyla na koszulkach Lacoste
Firma odzieżowa Lacoste w ramach kampanii pod hasłem „Save Our Species” wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję koszulek polo, na których zamiast ikony marki, czyli krokodyla są miniaturki najbardziej zagrożonych na świecie gatunków zwierząt.
więcej
|
NBCUniversal o 20 procent ograniczy reklamy w swoich stacjach
Koncern NBCUniversal zapowiedział ograniczenie liczby reklam nadawanych w należących do niego stacjach. Ogólne nasycenie spotów podczas nadawania filmów i programów ma spaść o 20 procent, zaś w wypadku oryginalnych treści emitowanych w najlepszym czasie antenowym – o 10 procent. To odpowiedź nadawcy na zmieniające się zwyczaje widzów.
więcej
|
PGNiG na 100-lecie niepodległości z biało-czerwonym płomieniem w logo
Z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości PGNIG będzie w tym roku posługiwać się nieco zmienionym logo - charakterystyczny płomień będzie nie pomarańczowy, tylko biało-czerwony.
więcej
|
Marek Malinowski za Vassilena Tzanova dyrektorem generalnym CEDC w Polsce
Nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału CEDC International (właściciela marek alkoholowych Soplica, Żubrówka, Bols, Absolwent) został Marek Malinowski. Zastąpił Vassilena Tzanova.
więcej
|
Poszukiwania pomarańczy w reklamie soków Tymbark (wideo)
Pod hasłem "Gdzie są pomarańcze?" ruszyła kampania soków pomarańczowych Tymbark (Maspex Wadowice). Za kampanię odpowiadają Bardzo i Starcom.
więcej
|
Carex z promocją konsumencką dla rodzin
Producent środków do higieny Carex wystartował od marca z aktywacją konsumencką, która ma zachęcać do spędzania wolnego czasu z rodziną. Akcja trwa przez dwa miesiące.
więcej
|
Katarzyna Zielińska i Marta Żmuda Trzebiatowska w kampanii ,,#AvonSięSprawdza"
Firma kosmetyczna Avon wprowadza nową strategię marki, zachęcając Polki do sprawdzenia innowacyjnych formuł kosmetyków. Kampanię pod hasłem #AvonSięSprawdza wspierają znane aktorki: Małgorzata Kożuchowska oraz Marta Żmuda-Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska.
więcej
|
Gretchen Saegh-Fleming nową szefową globalnego oddziału marketingu L'Oréal
Gretchen Saegh-Fleming z początkiem maja zastąpi na stanowisko szefowej marketingu koncernu kosmetycznego L'Oreal Marie Gulin-Merle, która przechodzi do firmy Calvin Klein.
więcej
|
Orlen Oil i Kia Motors Polska zaczynają współpracę handlową i marketingową
Importer samochodów Kia Motors Polska i spółka Orlen Oil (PKN Orlen) podpisały umowę dotyczącą długoterminowej współpracy handlowej i marketingowej. Na jej mocy będą się wzajemnie promować, a produkty marki Platinum Pro pojawią się w sieci autoryzowanych dealerów marki Kia, obejmującej 73 punkty sprzedaży na terenie całej Polski.
więcej
|
Centra handlowe M1 promują się loterią z samochodami i voucherami
Firma Metro Properties, która zarządza centrami handlowymi M1 rozpoczyna dzisiaj nową, 21 edycję loterii konsumenckiej, w której rozda dziewięć samochodów Jeep Compass. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Metro Advertising.
więcej
|
Budweiser zamiast Carlsberga oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Anglii
Producent amerykańskiego Budweisera zastąpił Carlsberga w roli oficjalnego sponsora piłkarskiej reprezentacji Anglii. Współpraca Anglików z duńskim koncernem zakończyła się tym samym po 22 latach.
więcej
|
Škoda promuje w digitalu i radiu ofertę modeli z napędem na cztery koła
Škoda ruszyła z kampanią reklamową samochodów z napędem 4x4. Działania prowadzone są pod hasłem "Dla Ciebie liczy się droga. Dla nas - żebyś dojechał bezpiecznie".
więcej
|
STS uruchamia program afiliacyjny STSpartner
Bukmacher STS uruchomił nowy, afiliacyjny program partnerski STSpartner we współpracy z Income Access, dostawcą technologii i usług marketingowych Paysafe.
więcej
|
Leroy Merlin ze specjalną loterią na początek nowego sezonu
Sieć hipermarketów budowlanych Leroy Merlin przygotowała dla swoich klientów loterię z okazji nowego, wiosennego sezonu. Nagrodami głównymi są samochody Ford Ecosport.
więcej
|
|
|
,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2017 roku
W 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki”.
więcej
|
Paweł Krajewski: z Niezależna.pl na szefa działu społecznego w PAP
Paweł Krajewski z portalu Niezależna.pl został nowym szefem działu społecznego w Polskiej Agencji Prasowej. To już czwarta kadrowa zmiana w PAP, która dokonała się w ciągu ostatnich kilkunastu dni.
więcej
|
Dariusz Bąk, poprzedni prezes Gremi Media, wiceprezesem KCI
Dariusz Bąk został powołany na stanowisko wiceprezesa KCI, większościowego akcjonariusza Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”). Poprzednio przez sześć lat był prezesem Gremi Media.
więcej
|
Dariusz Kowalczuk w Polska Press Grupie, odpowiada za pion motoryzacji
Związany w przeszłości Wydawnictwem Bauer i Ringier Axel Springer Polska Dariusz Kowalczuk został sekretarzem redakcji i redaktorem prowadzącym segmentu motoryzacyjnego w Polska Press Grupie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od marca Kowalczuk odpowiada za Motofakty.pl oraz pisma: „Moto Salon” i „Moto Salon Classic”.
więcej
|
Wojciech Surmacz: wynagrodzenia w PAP dramatyczne, szeregowi dziennikarze zarabiają mniej niż kasjerki w Biedronce
Prezes Polskiej Agencji Prasowej Wojciech Surmacz stwierdził, że najważniejszym z powodów, z których niektórzy dziennikarzy odchodzą z PAP, są niskie zarobki. - Niestety szeregowy dziennikarz PAP zarabia mniej niż kasjerka Biedronki - przyznał w rozmowie z „Dziennikiem Gazetą Prawną”.
więcej
|
|
|
Facebook rezygnuje z sekcji Explore. ,,Użytkownicy nie chcą dwóch Newsfeedów"
Po okresie testów Facebook postanowił zrezygnować z wprowadzenia planowanej wcześniej sekcji Explore, w której miały znaleźć się treści pochodzące od wydawców. Według serwisu koncepcja nie zdobyła uznania użytkowników. - Nie wszystkie nasze pomysły są trafione. Okazało się, że użytkownicy nie chcą dwóch oddzielnych Newsfeedów na swoich kontach - wyjaśnia Adam Mosseri, szef Facebooka do spraw Newsfeedu.
więcej
|
Grupa naTemat uruchomiła serwis Trudat.pl weryfikujący informacje z mediów i internetu
Ruszył Trudat.pl, serwis fact-checkingowy prowadzony przez Grupę naTemat w ramach grantu otrzymanego z Google Digital News Initiative. Teksty do serwisu będą pisali dziennikarze różnych serwisów Grupy naTemat.
więcej
|
Allegro wspólnie z Pocztą Polską rozpoczynają akcję darmowych dostaw towarów
W marcu i kwietniu 2018 roku towary zakupione na Allegro w kategoriach Dom i ogród oraz Moda będą dostarczane bezpłatnie do ponad 7 tysięcy punktów odbioru - placówek pocztowych, stacji Orlen, kiosków RUCH-u oraz sklepów Żabka. Koszty przesyłek pokryje Allegro.
więcej
|
Toya na czele rankingu dostawców internetu Netflixa
Według styczniowego rankingu polskich dostawców internetu pod względem szybkości łącza w "prime time" w aplikacji Netflix, liderem jest łódzka Toya. Podium uzupełniają Inea i Vectra.
więcej
|
Grupa R22 z 50,9 mln zł wpływów i 5,2 mln zł zysku, 86,5 mln zł z debiutu giełdowego
W drugiej połowie ub.r. Grupa R22 osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 62,8 proc. do 50,87 mln zł i zysku netto z działalności kontynuowanej o 70 proc. do 5,25 mln zł. Ze sprzedaży akcji w grudniu ub.r. na warszawskiej giełdzie firma pozyskała netto 86,55 mln zł.
więcej
|
Grupa Spryciarze.pl zaczęła współpracę z TalentMedia
Grupa Spryciarze.pl - tworząca kanały youtube’owe 5 sposobów na, Sprytne babki, Zaminutowani, Pięciobój i Byle do dzwonka - rozpoczęła współpracę z siecią partnerską TalentMedia (należącą do holdingu Mediacap).
więcej
|
"Dunkierka", "Uciekaj!" i "Kształt wody" najpopularniejszymi oscarowymi trailerami na YouTube (TOP9)
Spośród nominowanych w tym roku do Oscarów tytułów w kategorii "Najlepszy film", najchętniej oglądane na YouTube trailery miały "Dunkierka", "Uciekaj" i "Kształt wody" - wynika z zestawienia Movie Trailers Leaderboard 2018.
więcej
|
Damian Smyk: z ,,Gazety Wyborczej" do Weszło.com
Dziennikarz piłkarski Damian Smyk przeszedł z poznańskiego oddziału „Gazety Wyborczej” (Agora) do serwisu sportowego Weszło.com.
więcej
|
Westwing Home & Living uruchamia sklep online z wyselekcjonowaną ofertą
Firma Westwing Home & Living zajmująca się sprzedażą mebli i akcesoriów do mieszkań uruchomiła nowy sklep internetowy WestwingNow ze stałą ofertą. W katalogu jest 15 tysięcy produktów cieszących się największym zainteresowaniem klientów klubu zakupowego Westwing.
więcej
|
Mark Zuckerberg sprzedał akcje warte 482 miliony dolarów by wesprzeć fundację Chan Zuckerberg Initiative
W lutym 2018 roku Mark Zuckerberg sprzedał 2,7 miliona akcji Facebooka o łącznej wartości ponad 482 milionów dolarów. To część realizacji wcześniejszego planu zgodnie z którym Zuckerberg i jego żona Priscilla Chan zamierzają przeznaczyć 99 procent swojego majątku na cele charytatywne.
więcej
|
Legimi chce sprzedać nowe akcje za ponad 2,5 mln zł i wejść na giełdę NewConnect
Spółka Legimi specjalizująca się w abonamentowym udostępnianiu e-booków i audiobooków, realizuje publiczną ofertę akcji serii C. Głównym celem emisji jest pozyskanie środków na przyspieszenie tempa ekspansji zagranicznej, a jej wartość wynosi ponad 2,5 mln zł. To kolejny etap prowadzący firmę na giełdę. Legimi w tym roku planuje wejść na NewConnect.
więcej
|
Totalizator Sportowy będzie miał kasyno internetowe od Playtech
Totalizator Sportowy rozstrzygnął przetarg na przygotowanie kasyna internetowego. Realizacją zlecenia zajmą się spółki Playtech Services i Playtech Software.
więcej
|
Spotify wchodzi na giełdę. Spółka wyceniana na 23 mld dolarów
Największa platforma streamingowa Spotify planuje sprzedaż akcji i wejście na nowojorską giełdę. Spółka właśnie wystąpiła o bezpośrednie wejście na New York Stock Exchange.
więcej
|
|
|
Załamanie kursu giełdowego WPP. Martin Sorrell: spowolnienie rynku i zmiany technologiczne
|
Elektryczny Jaguar I-Pace oficjalnie zaprezentowany. Do 100 km/h w 4,8 sekundy, zasięg do 480 km
|
Legimi chce sprzedać nowe akcje za ponad 2,5 mln zł i wejść na giełdę NewConnect
|
Wizerunki Pileckiego i ,,Inki" na dworcach PKP z okazji Święta ,,Żołnierzy Wyklętych". ,,Angażujemy się w promowanie polskiej historii" (zdjęcia)
|
Netia ze spadkiem wpływów. Więcej telefonii mobilnej i telewizji, mniej telefonii i internetu stacjonarnego
|
Totalizator Sportowy będzie miał kasyno internetowe od Playtech
|
Spotify wchodzi na giełdę. Spółka wyceniana na 23 mld dolarów
|
Naukowcy pracują nad wydłużaniem życia człowieka. "W przyszłości nieśmiertelność"
|
LOT uruchomi od marca więcej rejsów do Tel Awiwu
|
Paweł Pomianowski nowym prezesem Diners Club Polska
|
|
|
BBC nakręci serial ,,The Watch" na podstawie prozy Terry'ego Pratchetta
|
"Once Upon a Time in Hollywood" - nowy film Quentina Tarantino. Zagrają Brad Pitt i Leonardo DiCaprio
|
Julia Roberts w serialu "Homecoming". Nowa produkcja Amazona
|
Spotify wchodzi na giełdę. Spółka wyceniana na 23 mld dolarów
|
Kevin Costner w serialu "Yellowstone". Premiera w czerwcu w Paramount Network
|
Paweł Golak za Przemysława Guzowa dyrektorem Centrum Hewelianum
|
Powstanie czwarty sezon serialu "Magicy"
|
Jessica Jones opowiada o sobie (wideo)
|
TVP2 rozpoczyna emisję ósmego sezonu ,,O mnie się nie martw" (wideo)
|
Prześmiewcza animacja ,,Prezydent z kreskówki" w HBO GO (wideo)
|
Nowe seriale ,,La zona" oraz ,,Ślub po czterdziestce" od marca w Canal+
|
|
|