|
|
|
|
|
|
|
Skarbówka chce od Cyfrowego Polsatu 24,4 mln zł zaległych podatków z 2012 r., spółka odkłada 144 mln zł na odroczone podatki
Naczelnik Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego nakazał Cyfrowemu Polsatowi zapłatę 24,2 mln zł plus odsetki zaległego podatku za 2012 roku oraz analizuje dodatkowe zobowiązania spółki za 2013 i 2014 wynoszące ok. 35 mln zł. Jednocześnie Cyfrowy Polsat zwiększył zobowiązania z tytułu odroczonego podatku dochodowego o ok. 144 mln zł.
więcej
|
Krytyka nowego show "Hipnoza". TVN: To jest czysta rozrywka, niczego nie udajemy
Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu rozrywkowego „Hipnoza” oglądało średnio 1,60 mln widzów. - Wyniki są całkiem dobre - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
8 miesięcy więzienia w zawieszeniu dla 30-latka za nielegalny streaming w internecie płatnych stacji tv
Lubelska policja przeszukała mieszkanie 30-letniego mężczyzny z powiatu biłgorajskiego, który nielegalnie udostępniał w internecie streaming płatnych kanałów telewizyjnych. Mężczyzna przyznał się do zarzucanego czynu i poddał karze 8 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 3 lata, 2 tys. zł grzywny i naprawienia szkody pokrzywdzonym podmiotom.
więcej
|
Transmisja Oscarów z najgorszą oglądalnością od 2001 roku
Tegoroczna transmisja z gali wręczenia Oscarów okazała się najmniej popularna wśród widzów w USA w ciągu ostatnich 18 lat. Według wstępnych wyników Nielsena wydarzenie przyciągnęło przed telewizory 26,5 miliona Amerykanów, potwierdzając kilkuletnią tendencję spadkową w oglądalności Oscarów.
więcej
|
TVN24 o włos przed TVP Info, Super Polsat zyskał najwięcej w czołówce (top 25)
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w lutym 2018 roku zajęło TVN24, a tuż za nim znalazło się TVP Info. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ewa Świecińska nie jest już pełnomocnikiem zarządu TVP, została odwołana ze stanowiska
Zarząd Telewizji Polskiej odwołał Ewę Świecińską ze stanowiska pełnomocnika zarządu ds. restrukturyzacji redakcji opraw - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grzegorz Pawelczyk odchodzi z TVP, zarząd przyjął wypowiedzenie
Zarząd TVP przyjął złożone przez byłego szefa TVP Info Grzegorza Pawelczyka wypowiedzenie, a jego umowa została rozwiązana. Dziennikarz odchodzi z Telewizji Polskiej.
więcej
|
TVP1 wyprzedziła TVN, udany tydzień TV Puls. Srebro Lewandowskiego wyżej od zwycięstwa Stocha
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”. Na podium uplasowały się transmisje z HMŚ w Birmingham oraz PŚ w skokach w Lahti. Wśród stacji liderem był Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,6 mln widzów debiutu ,,Hipnozy" w TVN
Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu rozrywkowego „Hipnoza” oglądało średnio 1,60 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio odświeży trasę ,,Lata z radiem", nowa formuła koncertów. ,,Zaprosimy do udziału w wielu wydarzeniach"
Polskie Radio pracuje nad odświeżeniem formuły wakacyjnych koncertów „Lata z radiem”. Jak będą wyglądały spotkania ze słuchaczami w terenie w 2018 roku? - Jest za wcześnie, by o tym mówić. Na pewno zaprosimy słuchaczy do udziału w wielu wydarzeniach - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kaczmarczyk, rzecznik prasowy Polskiego Radia.
więcej
|
|
RMF FM, Eska i RMF MAXXX z największą słuchalnością w grupie 15-24
W okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. pozycję lidera rynku radiowego w grupie 15-24 zajęło RMF FM. Na drugim miejscu znalazła się Eska, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków było Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
W wieku 80 lat zmarł Trevor Baylis, wynalazca ,,radia na korbkę"
W poniedziałek w Londynie zmarł Trevor Baylis, konstruktor radioodbiornika ładowanego za pomocą ludzkich mięśni. Baylis przeżył 80 lat, okradziony ze swojego wynalazku część życia spędził na wspieraniu innych wynalazców i walce z łamaniem praw do własności intelektualnej.
więcej
|
|
,,Gorączka złota" w loterii na antenie Radia Złote Przeboje, prowadzącym Kamil Baleja
W poniedziałek 5 marca na antenie Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) zadebiutowała nowa loteria dla słuchaczy: „Gorączka złota”. Zabawę prowadzi Kamil Baleja.
więcej
|
|
|
|
Biedronka reklamuje się przed niedzielą bez handlu: w piątek i sobotę czynna o godzinę dłużej (wideo)
Sieć dyskontów Biedronka zaczęła wizerunkową kampanię reklamową przed pierwszą niedzielą, w którą wszystkie sklepy będą zamknięte. Reklamy informują m.in., że przed niedzielami niehandlowymi sklepy Biedronka w piątki i soboty będą otwarte o godzinę dłużej.
więcej
|
Po aferze z Tigerem Maspex i Muzeum Powstania Warszawskiego rozpoczynają projekt edukacyjny "Parasol Historii. Wspomnienie'44"
Grupa Maspex we współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego zainaugurowała projekt edukacyjny "Parasol Historii. Wspomnienie’44", w ramach którego powstanie seria reportaży na temat Powstania Warszawskiego. Firma sfinansuje również film o losach uczestników Powstania, pod roboczym tytułem "Kurier".
więcej
|
,,Kluczowe decyzje" z rodziną i polską tradycją w reklamie PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski rozpoczyna nowy cykl kampanii reklamowych, podkreślających polskość i rodzinność. W pierwszym spocie, wyreżyserowanym przez Tomasza Bagińskiego, występuje m.in. aktor Maciej Musiał.
więcej
|
Allianz Polska w duwetapowym przetargu wybiera agencję reklamową
Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska prowadzi przetarg, w którym wybierze agencje odpowiedzialne za jej kompleksową obsługę reklamową. Do tej pory za działania reklamowe odpowiadał dział marketingu ubezpieczyciela.
więcej
|
,,Dobrze spotkać się w Święta" - wielkanocne reklamy Lidla z głosem Krzysztofa Kowalewskiego (wideo)
Sieć sklepów Lidla rozpoczęła wielkanocną kampanię marketingową. Akcja, realizowane pod hasłem „Dobrze spotkać się w Święta”, ma charakter wizerunkowo-produktowy. Głosu do spotów użyczył aktor Krzysztof Kowalewski.
więcej
|
Zebra zamiast zajączka reklamuje Czekotubkę od Wedla (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kremu Czekotubka (produkowanego przez Lotte Wedel), którego bohaterami są gadająca zebra i jadący na niej chłopiec. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, J, OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
,,Tu się warzy z zasadami" w reklamie piwa Okocim Mistrzowski Porter (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa piwa Okocim Mistrzowski Porter (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Okocim. Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Warszawa.
więcej
|
Twitter zainicjował kampanię #HereWeAre w obronie praw kobiet
Twitter rozpoczął akcję #HereWeAre, która ma na celu sprzeciw wobec napaściom seksualnym i łamaniu praw kobiet. Spot wyemitowano premierowo podczas przerwy reklamowej w czasie ceremonii rozdania Oscarów.
więcej
|
Edyta i Cezary Pazurowie reklamują odzież Lavard
Startuje kampania promująca kolekcję odzieży Lavard na sezon wiosna-lato 2018. Ambasadorami reklamowymi marki są Edyta i Cezary Pazurowie, którzy promowali ją już w ub.r.
więcej
|
Rockowa reklama pierwszego SUV-a od Jaguara (wideo)
Ruszyła ogólnopolska kampania modelu Jaguar E-Pace - pierwszego SUV-a tej marki. Działania przygotowały TVN Media, Value Media, Labcon i Strefaweb.
więcej
|
Na rynku debiutuje Absolut Extrakt
Startuje kampania promocyjna wódki Absolut Extrakt (Wyborowa Pernod Ricard). Za jej prowadzenie odpowiadają IQ Marketing i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
"Startuj z Red Bullem" - do wygrania wyjazd na Grand Prix F1
Ruszył nowy konkurs marki Red Bull pod hasłem "Startuj z Red Bullem", w którym główną nagrodą jest wyjazd na Grand Prix F1 w Austrii. Za organizację konkursu odpowiada agencja Eskadra.
więcej
|
Dragon Rouge i Nest Bank z nagrodą REBRAND 100(R) Global Awards
Dragon Rouge Warszawa, czołowa polska agencja strategiczno-brandingowa, otrzymała prestiżową nagrodę REBRAND 100® Global Awards. Jest to kolejne, po Transform Awards Europe Gold 2017, trofeum za projekt kompleksowej transformacji marki Nest Bank.
więcej
|
Serena Williams udziałem w kampanii Nike chce wesprzeć kobiety (wideo)
Występująca w najnowszej reklamie firmy Nike „Until we all win” Serena Williams chce wesprzeć kobiety na całym świecie. Ma służyć temu pokazana jej ciężka praca i odnoszone sukcesy sportowe.
więcej
|
McDonald's po raz dziewiąty częstuje z rana darmową kawą
Od 5 do 18 marca w restauracjach McDonald’s trwa akcja rozdawania darmowej kawy. Z promocji wyłączone są lokale na terenie lotniska Chopina w Warszawie oraz im. Lecha Wałęsy w Gdańsku.
więcej
|
Majonez Kielecki reklamowany jako ,,tradycyjnie doskonały" (wideo)
WSP „Społem” rozpoczęła świąteczną kampanię Majonezu Kieleckiego. Za obsługę działań reklamowych obejmujących internet odpowiada Codemedia.
więcej
|
Aneta Kabsa w jury Lisbon International Advertising Festival
Aneta Kabsa, dyrektor kreatywna agencji muzycznej Cord Poland, zasiądzie w jury międzynarodowego festiwalu reklamowego Lisbon International Advertising Festival.
więcej
|
,,Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali" promowane kampanią ambientową na dworcach PKP
Na 12 dworcach PKP w Polsce trwa kampania ambientowa towarzysząca promocji filmu „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali", który do kin wchodzi w marcu. Akcję realizują Synergic i United International Pictures.
więcej
|
Iza Szulc, Michał Gierwazik i Piotr Rogóż w zespole kreacji RiverWood
Do zespołu graficznego RiverWood dołączyli Michał Gierwazik jako graphic designer oraz Iza Szulc i Piotr Rogóż jako junior graphic designerzy.
więcej
|
|
|
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz.
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Czwarte miejsce zajął „Dziennik Gazeta Prawna”, który wyprzedził „Rzeczpospolitą” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN najbardziej opiniotwórczym medium w styczniu, w czołówce Wirtualnemedia.pl
W styczniu br. najczęściej cytowanym polskim medium była stacja TVN - wynika z najnowszego opracowania Instytutu Monitorowania Mediów. W pierwszej trójce najczęściej cytowanych portali są Wirtualnemedia.pl. Od tego roku raport został rozszerzony o analizę cytowań na portalach internetowych.
więcej
|
Jarosław Machocki za Marcina Kowalczyka dyrektorem pionu komercyjnego w Gremi Media
Jarosław Machocki został dyrektorem pionu komercyjnego w spółce Gremi Media (wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”). Dotychczasowy szef Marcin Kowalczyk będzie dalej prezesem agencji ComPress i członkiem zarządu Kariera.pl.
więcej
|
Po pobiciu fotoreportera ,,Gazety Krakowskiej" Press Club Polska apeluje do polityków o większą ochronę prawną dla dziennikarzy
Fotoreporter „Gazety Krakowskiej” został pobity, kiedy próbował robić zdjęcia placu budowy Energylandii w Zatorze. - Wszystko wskazuje na fakt, że pobicie oraz próba kradzieży a następnie zniszczenie sprzętu naszego kolegi nastąpiły w celu ukrycia łamania prawa. To nie tylko usiłowanie tłumienia krytyki prasowej, ale przede wszystkim przestępstwo o charakterze kryminalnym - komentuje Press Club Polska, wzywając parlamentarzystów i rząd o zapewnienie zwiększonej ochrony prawnej dla dziennikarzy i innych pracowników mediów.
więcej
|
|
|
8 miesięcy więzienia w zawieszeniu dla 30-latka za nielegalny streaming w internecie płatnych stacji tv
Lubelska policja przeszukała mieszkanie 30-letniego mężczyzny z powiatu biłgorajskiego, który nielegalnie udostępniał w internecie streaming płatnych kanałów telewizyjnych. Mężczyzna przyznał się do zarzucanego czynu i poddał karze 8 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 3 lata, 2 tys. zł grzywny i naprawienia szkody pokrzywdzonym podmiotom.
więcej
|
Netflix wprowadza rodzicielską kontrolę dostępu do filmów i seriali
Netflix zapowiedział wprowadzenie w serwisie dodatkowej opcji pozwalającej na ochronę dostępu do konkretnych filmów i seriali na platformie. Dzięki temu rodzice będą mogli decydować o tym jakie tytuły mogą oglądać ich dzieci. W serwisie pojawią się też czytelne oznaczenia grup wiekowych, dla których przeznaczone są konkretne treści.
więcej
|
Facebook pozwoli wydawcom z Ameryki Łacińskiej, Europy i Australii oznaczać w serwisie gorące newsy
Facebook zapowiedział rozszerzenie zasięgu testów, w ramach których wydawcy mogą oznaczać w specjalny sposób publikowane w serwisie najważniejsze treści. Hasło „Breaking” pojawi się przy newsach od wybranych mediów w Ameryce Łacińskiej, Europie i Australii.
więcej
|
Onet zaczyna drugą serię ,,Oczami matki" z Małgorzatą Ohme (wideo)
Na portalu Onet.pl zaczyna się emisja wiosennego sezonu programu „Oczami matki”, w którym Małgorzata Ohme rozmawia z matkami znanych osób. Seria składa się z ośmiu odcinków.
więcej
|
Netflix promuje ostatni sezon ,,House of Cards" przy Oscarach, Claire Underwood prezydentem (wideo)
Netflix ujawnił premierowy zwiastun ostatniego sezonu serialu „House of Cards”, w którym Claire Underwood (grana przez Robin Wright) będzie pełnić funkcję prezydenta USA. Zwiastun emitowany przy transmisji ceremonii rozdania Oscarów.
więcej
|
Twitter zainicjował kampanię #HereWeAre w obronie praw kobiet
Twitter rozpoczął akcję #HereWeAre, która ma na celu sprzeciw wobec napaściom seksualnym i łamaniu praw kobiet. Spot wyemitowano premierowo podczas przerwy reklamowej w czasie ceremonii rozdania Oscarów.
więcej
|
Netflix zapowiada piąty sezon ,,Czarnego lustra"
Netflix zrealizuje piąty sezon serialu „Czarne lustro”. Platforma na razie nie zdradza, kiedy nowe odcinki produkcji zostaną udostępnione.
więcej
|
|
|