|
|
|
|
|
|
|
Discovery przejęło Scripps Networks Interactive, powołało prezesa SNI do swojego zarządu
Koncern Discovery Communications poinformował we wtorek, że sfinalizował przejęcie 100 proc. akcji Scripps Networks Interactive (właściciela m.in. TVN). Firma będzie działała pod nazwą Discovery, a do jej zarządu dołączył Kenneth W. Lowe, poprzednio prezes i CEO Scripps Networks Interactive.
więcej
|
MKiDN precyzuje misję mediów publicznych i wprowadza kartę powinności. ,,Jesteśmy gotowi na każdą decyzję ws. ich finansowania"
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego skończyło konsultacje nowelizacji ustaw o radiofonii i telewizji oraz abonamencie, które precyzują pojęcie misji publicznej oraz wprowadzają zasadę, że środki publiczne mogą pokrywać tylko koszty netto tej misji. - Ministerstwo Kultury jest przygotowane na każdą decyzję polityczną, jaka zostanie podjęta w kwestii finansowania mediów publicznych - mówi Wirtualnemedia.pl wiceminister Paweł Lewandowski.
więcej
|
Milion widzów debiutu ,,Iron Majdan" w TVN. ,,Wynik więcej niż zadowalający"
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego reality-show „Iron Majdan” oglądało średnio milion widzów - wynika analizy Wirtualnemedia.pl. - Jeśli program osiąga ponad 18 proc. udziału w swoim paśmie to jest to wynik więcej niż zadowalający - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Kurski o ,,Alarmie!": oglądalność zadowalająca, z czasem stanie się dobrą propozycją dla widza ,,Uwagi!" i ,,Interwencji"
Po wyemitowaniu siedmiu odcinków nowego magazynu interwencyjnego TVP1 „Alarm!” prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski jest zadowolony z oglądalności programu. - „Alarm!” jest programem misyjnym, nie było takiej audycji na głównej antenie. Tworzymy alternatywną do „Barw szczęścia” propozycję reportersko-interwencyjną w Jedynce - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski.
więcej
|
nc+ pozwala zmieniać elastycznie dodatkowe pakiety telewizyjne, reklamuje to wampir (wideo)
Platforma nc+ wprowadza ofertę „Telewizja elastyczna”, w ramach nowi klienci pakietu Comfort+ mogą do niego dobierać i dowolnie zmieniać dodatkowe pakiety telewizyjne. Wspiera to kampania reklamowa z wampirem w roli głównej, przygotowana przez Havas Warsaw, która rozpoczęła w ten sposób obsługę nc+.
więcej
|
Tureckie seriale niedostępne dla widzów na Bliskim Wschodzie, w tle konflikt arabsko - turecki
Popularne seriale produkcji tureckiej zniknęły z anteny kilku telewizji nadawanych na Bliskim Wschodzie. To skutek decyzji MBC Group, jednej z największych sieci satelitarnych w krajach arabskich. Oficjalną przyczyną mają być nieodpowiednie treści zawarte w tureckich telenowelach, jednak równie istotne może być narastające napięcie pomiędzy państwami arabskimi a Turcją.
więcej
|
Eleven Sports z własnym programem w serwisie Twitch
Stacja sportowa Eleven Sports uruchomiła w - przeznaczonym dla fanów gier - serwisie Twitch własny kanał o nazwie Eleven Prime. Znajdą się w nim transmisje z rozgrywek w różnych dyscyplinach sportu, a także specjalne materiały przygotowane dla użytkowników platformy.
więcej
|
2 mln widzów debiutu ,,Leśniczówki" TVP1 i ,,The story of my life" Polsatu
Pokazane w piątek w TVP1 pierwsze dwa odcinki nowej telenoweli „Leśniczówka” miały 1,99 mln widzów, a debiut „The story of my life” w Polsacie śledziło 1,96 mln osób. Start kolejnej edycji „Tańca z Gwiazdami” zgromadził w tej stacji 3,13 mln oglądających, a premierę filmu „Planeta singli” w TVN - 2,36 mln - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gwiazdy celebrują dobre kino na Wieczorze Oscarowym w Canal+ (zdjęcia)
W nocy z 4 na 5 marca br. Canal+ zorganizował Wieczór Oscarowy w warszawskiej Kinotece w Pałacu Kultury i Nauki. W wydarzeniu udział wzięli przedstawiciele świata filmu i show-biznesu, a wieczór połączono z premierą serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku”. Partnerem uroczystości był portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
James Pitaro nowym szefem stacji ESPN
James Pitaro został prezesem stacji ESPN oraz wiceprezesem Disney Media Networks. Pitaro zastąpi na stanowisku Johna Skippera, który zrezygnował z kierowania ESPN w połowie grudnia 2017 roku.
więcej
|
Nowy serial ,,Barry" w HBO (wideo)
W poniedziałek, 26 marca 2018 roku HBO rozpocznie emisję nowego komediowego serialu „Barry”. Tego samego dnia produkcja udostępniona zostanie w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do 2020 roku Fox ograniczy czas emisji reklam do dwóch minut na godzinę
Koncern Fox Networks Group planuje skrócenie czasu nadawania reklam w prowadzonych przez siebie kanałach w Stanach Zjednoczonych. Według zapowiedzi do 2020 roku spoty reklamowe zajmą tylko 2 minuty w każdej godzinie emisji programów.
więcej
|
O kilka procent zdrożały reklamy w stacjach Eurozetu
Grupa Eurozet podniosła średnio o kilka procent ceny reklam emitowanych na antenach Radia Zet, Antyradia i rozgłośni należących do tzw. Pakietu Niezależnych.
więcej
|
2,6 mln spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych w lutym
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2018 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Robert Janowski w kampanii Corega o protezach zębowych (wideo)
GlaxoSmithKline, producent środków Corega do protez zębowych, rozpoczął kampanię edukacyjną pod hasłem „9 milionów powodów”. Występuje w niej Robert Janowski, gospodarz teleturnieju „Jaka to melodia?”.
więcej
|
Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli w nowej globalnej kampanii Pepsi
Pepsi uruchamia nową kampanię reklamową „Love It. Live It” nawiązującą do jej sponsoringu piłkarskiej Ligi Mistrzów. Bohaterami spotu są znani piłkarze - Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd oraz amerykańska piłkarka Dele Alli.
więcej
|
Piotr Jucha pierwszym Polakiem w globalnym kierownictwie McDonald's
Z początkiem marca Piotr Jucha objął jedno z kluczowych stanowisk w światowej centrali McDonald’s w Oak Brook pod Chicago: senior vice president - global restaurant development & restaurant solutions group. To pierwszy Polak, który objął tak wysoką funkcję w międzynarodowych strukturach tej firmy.
więcej
|
Marriott przenosi obsługę mediową z MEC do Publicis Groupe
Sieć hoteli Marriott International rozstrzygając globalny przetarg na planowanie i zakup mediów zdecydowała się wybrać do współpracy Publicis Groupe. Tym samym firma zakończyła współpracę z siecią domów mediowych MEC (obecnie działających jako Wavemaker).
więcej
|
,,Wstrząśnij swoim porankiem" w kampanii nowych smaków Actimela (wideo)
Firma Danone poszerza ofertę marki Actimel o dwa nowe warianty: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Ich rynkowy debiut wspiera ogólnopolska kampania przygotowana przez agencje Y&R, VML Poland, Labstore i Mediacom.
więcej
|
Frisco.pl startuje z programem lojalnościowym ,,Frisco Owocuje"
Supermarket online Frisco.pl uruchomił nowy program lojalnościowy, w ramach którego klienci w zamian za zakupy otrzymują benefity w postaci zniżek czy darmowej dostawy.
więcej
|
Lubella promuje w telewizji płatki Corn Flakes (wideo)
Ruszyła kampania telewizyjna marki płatków kukurydzianych Lubella Corn Flakes (Grupa Maspex). Akcję przygotowały GPD Agency i Starcom.
więcej
|
Anna Brajbisz client partnerem w Carat Polska
Do zespołu Carat Polska (Grupa Dentsu Aegis Network) jako client partner dołączyła Anna Brajbisz. Wraca do firmy po kilkuletniej przerwie.
więcej
|
Orange Polska klientem Result Media
Result Media, agencja marketingu internetowego, od końca ubiegłego roku pracuje dla Orange Polska w zakresie wsparcia kampanii internetowych operatora oraz optymalizacji ich wyników.
więcej
|
Natalie Pilling za Michała Prządkę prezesem El Passion
Natalie Pilling objęła stanowisko CEO EL Passion, polskiej firmy technologicznej wspomagającej rozwój startupów. Do października ubiegłego roku na czele firmy stał Michał Prządka.
więcej
|
Accenture Interactive partnerem innowacji Disneya
Firma The Walt Disney Studios wybrał agencję Accenture Interactive na partnera innowacyjnego StudioLAB.
więcej
|
Łukasz Mazurek: z FFW Communication do Walk Digital
Do Walk Digital na stanowisko digital strategist dołączył Łukasz Mazurek. Wcześniej przez 4 lata był związany z FFW Communication.
więcej
|
Bezpłatna wysyłka z Arena.pl za płatność Blikiem
Platforma zakupowa Arena.pl we współpracy z systemem płatności mobilnej Blik przygotowała promocję, w ramach której klienci płacący tą aplikacją otrzymają bonus w postaci darmowej wysyłki towaru. Akcja potrwa do 23 marca.
więcej
|
Jarosław Dobrowolski: z Isobar Polska do Laboratorium EE
Jarosław Dobrowolski dołączył do działu UX badawczo-rozwojowej firmy technologicznej Laboratorium EE. Poprzednio pracował w Isobar Polska, a wcześniej m.in. w K2, OS3 i MRM Worldwide.
więcej
|
|
|
Agora chce przez 4 lata otworzyć 45 lokali gastronomicznych, będą nimi zarządzali Piotr Komór i Piotr Grajewski
Należąca do Agory firma Helios podpisała umowę inwestycyjną z Piotrem Komórem i Piotrem Grajewskim dotyczącą uruchomienia sieci lokali gastronomicznych typu fast casual. W ciągu czterech lat chce uruchomić 45 takich lokali, pierwsze już w drugiej połowie br.
więcej
|
,,Twój Styl" najchętniej kupowany w 2017 roku. ,,Shape" i ,,Zwierciadło" na plusie
W 2017 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciła „Grazia”. Zyskały tylko „Shape” i „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Onet RAS-Polska uruchomił multimedialne biuro ,,Neon". ,,Wizytówka cyfrowej twarzy firmy"
Grupa Onet RAS-Polska zaprezentowała wczoraj „Neon - Ringier Axel Springer Innovation Hub” - multimedialne biuro, która ma stać się wizytówką cyfrowego oblicza firmy. - Będziemy tu m.in. testować nowe technologie i pracować nad innowacyjnymi projektami - mówi Jovan Protic, dyrektor operacyjny Grupy Onet-RAS Polska.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie dzienniki na minusie
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Express Ilustrowany” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Moda zmieniająca życie w reklamach i konkursie dla czytelniczek ,,Elle" (wideo)
W środę startuje nowa kampania reklamowa miesięcznika „Elle” (Burda International Polska). Jest oparta na historiach przysyłanych do redakcji przez czytelniczki, a hasło główne brzmi: „Kiedy moda zmieniła twoje życie?”.
więcej
|
Nadawca TV Trwam, SDP, Kluby ,,Gazety Polskiej", KSD i Instytut Nowych Mediów z dotacjami od MSZ
W konkursie Ministerstwo Spraw Zagranicznych dotacje dotyczące projektów z dyplomacji publicznej otrzymały m.in. organizacje związane z mediami: Fundacja Lux Veritatis (nadawca Telewizji Trwam), Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich, Fundacja Klubów „Gazety Polskiej”, Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy oraz Fundacja Instytut Nowych Mediów.
więcej
|
Kwietniowe wydanie ,,Zwierciadła" z akcją rabatową w sklepach Tchibo oraz książeczką ,,Jem (to co) kocham i chudnę"
W czwartek, 8 marca 2018 roku ukaże się kwietniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło”. Numer dostępny będzie również z książeczką z przepisami Karoliny i Macieja Szaciłło „Jem (to co) kocham i chudnę”. Na okładce występuje Maja Ostaszewska.
więcej
|
|
|
Onet RAS-Polska uruchomił multimedialne biuro ,,Neon". ,,Wizytówka cyfrowej twarzy firmy"
Grupa Onet RAS-Polska zaprezentowała wczoraj „Neon - Ringier Axel Springer Innovation Hub” - multimedialne biuro, która ma stać się wizytówką cyfrowego oblicza firmy. - Będziemy tu m.in. testować nowe technologie i pracować nad innowacyjnymi projektami - mówi Jovan Protic, dyrektor operacyjny Grupy Onet-RAS Polska.
więcej
|
Google testuje nowy układ wyszukiwarki z czytelniejszymi wynikami. ,,To nie znaczy że zostanie zastosowany"
Google prowadzi testy nowego wyglądu i układu swojej wyszukiwarki. W testowanej wersji zastosowano niektóre elementy Material Design, poszczególne wyniki wyszukiwania są wyraźnie od siebie oddzielone i posiadają skrócone opisy. - Google każdego roku dokonuje setek zmian w wyszukiwarce, a eksperymentuje z tysiącami innych. Nie oznacza to jednak, że trafią one do wszystkich użytkowników - zastrzega Google odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,1983" pierwszym polskim serialem Netflixa. Ruszyły zdjęcia, w głównych rolach Więckiewicz i Musiał
Netflix ogłosił we wtorek oficjalny tytuł swojego pierwszego polskiego serialu oryginalnego - „1983”. Główne role zagrają Robert Więckiewicz i Maciej Musiał, a reżyserkami są Agnieszka Holland, Katarzyna Adamik, Olga Chajdas i Agnieszka Smoczyńska. Serial ma zostać udostępniony w br.
więcej
|
Paweł Sławski po 12 latach pracy rozstaje się z Grupą Onet-RAS Polska
Paweł Sławski kończy pracę w Grupie Onet-RAS Polska, z którą związany był przez 12 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pełnił funkcję sport business project directora.
więcej
|
Startuje drugi sezon serialu dokumentalnego Ewy Chodakowskiej ,,Fajterki" (wideo)
Dzisiaj startuje drugi sezon serialu dokumentalnego „Fajterki” opowiadającego o kobietach ćwiczących z Ewą Chodakowską. Podobnie jak sezon pierwszy, oglądać go będzie można na Facebooku i youtube’owym kanale trenerki. Za produkcję dom produkcyjny Denoisers.
więcej
|
Szef BuzzFeed Studios przechodzi do Facebooka
Matthew Henick, szef BuzzFeed Studios, dołączy do zespołu Facebooka, zajmującego się współpracą z mediami. Zajmie się planowaniem i strategią treści wideo na platformie.
więcej
|
Allegro wprowadza funkcję czatów do obsługi sprzedawców i kupujących w serwisie
Allegro rozszerza możliwość komunikacji pomiędzy użytkownikami serwisu a obsługującymi go pracownikami. Na platformie wystartował Czat Allegro, który ma pozwalać na szybki kontakt z obsługą, zadawanie pytań i wyjaśnianie konkretnych problemów. Na razie czat jest dostępny dla sprzedawców korzystających z opcji reklam na Allegro, w przyszłości ma zostać udostępniony wszystkim użytkownikom.
więcej
|
30 proc. stron internetowych korzysta z WordPressa do zarządzania treścią, program miażdży konkurentów
WordPress bije na głowę konkurencję na rynku oprogramowania do zarządzania treściami w internecie – wynika z danych firmy W3Techs. Obecnie z WordPressa korzysta 30 proc. stron internetowych w sieci, zajmująca drugie miejsce Joomla ma jedynie 3,1 procent udziału w rynku.
więcej
|
Eleven Sports z własnym programem w serwisie Twitch
Stacja sportowa Eleven Sports uruchomiła w - przeznaczonym dla fanów gier - serwisie Twitch własny kanał o nazwie Eleven Prime. Znajdą się w nim transmisje z rozgrywek w różnych dyscyplinach sportu, a także specjalne materiały przygotowane dla użytkowników platformy.
więcej
|
Andrzej Stankiewicz i Marcin Wyrwał w zespole dziennikarskim utworzonym po zabójstwie Jána Kuciaka
Dziennikarze Onetu Andrzej Stankiewicz i Marcin Wyrwał dołączyli do międzynarodowego zespołu reporterów śledczych, który został utworzony po zabójstwie słowackiego dziennikarza Jána Kuciaka i jego partnerki.
więcej
|
|
|