Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 7 Marca 2018
 
 
 
Discovery przejęło Scripps Networks Interactive, powołało prezesa SNI do swojego zarządu
 
Koncern Discovery Communications poinformował we wtorek, że sfinalizował przejęcie 100 proc. akcji Scripps Networks Interactive (właściciela m.in. TVN). Firma będzie działała pod nazwą Discovery, a do jej zarządu dołączył Kenneth W. Lowe, poprzednio prezes i CEO Scripps Networks Interactive. więcej
 
 
Agora chce przez 4 lata otworzyć 45 lokali gastronomicznych, będą nimi zarządzali Piotr Komór i Piotr Grajewski
 
Należąca do Agory firma Helios podpisała umowę inwestycyjną z Piotrem Komórem i Piotrem Grajewskim dotyczącą uruchomienia sieci lokali gastronomicznych typu fast casual. W ciągu czterech lat chce uruchomić 45 takich lokali, pierwsze już w drugiej połowie br. więcej
 
 
MKiDN precyzuje misję mediów publicznych i wprowadza kartę powinności. ,,Jesteśmy gotowi na każdą decyzję ws. ich finansowania"
 
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego skończyło konsultacje nowelizacji ustaw o radiofonii i telewizji oraz abonamencie, które precyzują pojęcie misji publicznej oraz wprowadzają zasadę, że środki publiczne mogą pokrywać tylko koszty netto tej misji. - Ministerstwo Kultury jest przygotowane na każdą decyzję polityczną, jaka zostanie podjęta w kwestii finansowania mediów publicznych - mówi Wirtualnemedia.pl wiceminister Paweł Lewandowski. więcej
 
 
,,Twój Styl" najchętniej kupowany w 2017 roku. ,,Shape" i ,,Zwierciadło" na plusie
 
W 2017 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciła „Grazia”. Zyskały tylko „Shape” i „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Milion widzów debiutu ,,Iron Majdan" w TVN. ,,Wynik więcej niż zadowalający"
 
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego reality-show „Iron Majdan” oglądało średnio milion widzów - wynika analizy Wirtualnemedia.pl. - Jeśli program osiąga ponad 18 proc. udziału w swoim paśmie to jest to wynik więcej niż zadowalający - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Skarbówka chce od Cyfrowego Polsatu 24,4 mln zł zaległych podatków z 2012 r., spółka odkłada 144 mln zł na odroczone podatki więcej
 
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz. więcej
 
,,Wiadomości" w TVP1 po raz pierwszy w historii przegrały z ,,Wydarzeniami" w Polsacie. Liderem ,,Fakty" więcej
 
Vero sensacją w internecie, ale nie ma szans w walce z gigantami. ,,Będzie epizodem w social media" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Current Affairs Producer TVP
KIEROWNIK STUDIA GRAFICZNEGO Edipresse Polska
Presentation Scheduler AMC Networks International - Poland
Regionalny Dyrektor Sprzedaży Grupa ZPR Media
Specjalista ds. Sprzedaży Media Impact Polska
Account Executive Isobar Poland Group
CONTENT MARKETING SPECIALIST EL Passion
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Grafik Onet.pl
Motion Designer Onet.pl
Młodszy specjalista ds. performance marketingu Onet.pl
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Interactive Media Planer DIGITAL BITE
DIGITAL MEDIA MANAGER Kino Świat
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Discovery przejęło Scripps Networks Interactive, powołało prezesa SNI do swojego zarządu

Koncern Discovery Communications poinformował we wtorek, że sfinalizował przejęcie 100 proc. akcji Scripps Networks Interactive (właściciela m.in. TVN). Firma będzie działała pod nazwą Discovery, a do jej zarządu dołączył Kenneth W. Lowe, poprzednio prezes i CEO Scripps Networks Interactive. więcej

MKiDN precyzuje misję mediów publicznych i wprowadza kartę powinności. ,,Jesteśmy gotowi na każdą decyzję ws. ich finansowania"

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego skończyło konsultacje nowelizacji ustaw o radiofonii i telewizji oraz abonamencie, które precyzują pojęcie misji publicznej oraz wprowadzają zasadę, że środki publiczne mogą pokrywać tylko koszty netto tej misji. - Ministerstwo Kultury jest przygotowane na każdą decyzję polityczną, jaka zostanie podjęta w kwestii finansowania mediów publicznych - mówi Wirtualnemedia.pl wiceminister Paweł Lewandowski. więcej

Milion widzów debiutu ,,Iron Majdan" w TVN. ,,Wynik więcej niż zadowalający"

Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego reality-show „Iron Majdan” oglądało średnio milion widzów - wynika analizy Wirtualnemedia.pl. - Jeśli program osiąga ponad 18 proc. udziału w swoim paśmie to jest to wynik więcej niż zadowalający - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

Kurski o ,,Alarmie!": oglądalność zadowalająca, z czasem stanie się dobrą propozycją dla widza ,,Uwagi!" i ,,Interwencji"

Po wyemitowaniu siedmiu odcinków nowego magazynu interwencyjnego TVP1 „Alarm!” prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski jest zadowolony z oglądalności programu. - „Alarm!” jest programem misyjnym, nie było takiej audycji na głównej antenie. Tworzymy alternatywną do „Barw szczęścia” propozycję reportersko-interwencyjną w Jedynce - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski. więcej

nc+ pozwala zmieniać elastycznie dodatkowe pakiety telewizyjne, reklamuje to wampir (wideo)

Platforma nc+ wprowadza ofertę „Telewizja elastyczna”, w ramach nowi klienci pakietu Comfort+ mogą do niego dobierać i dowolnie zmieniać dodatkowe pakiety telewizyjne. Wspiera to kampania reklamowa z wampirem w roli głównej, przygotowana przez Havas Warsaw, która rozpoczęła w ten sposób obsługę nc+. więcej

Tureckie seriale niedostępne dla widzów na Bliskim Wschodzie, w tle konflikt arabsko - turecki

Popularne seriale produkcji tureckiej zniknęły z anteny kilku telewizji nadawanych na Bliskim Wschodzie. To skutek decyzji MBC Group, jednej z największych sieci satelitarnych w krajach arabskich. Oficjalną przyczyną mają być nieodpowiednie treści zawarte w tureckich telenowelach, jednak równie istotne może być narastające napięcie pomiędzy państwami arabskimi a Turcją. więcej

Eleven Sports z własnym programem w serwisie Twitch

Stacja sportowa Eleven Sports uruchomiła w - przeznaczonym dla fanów gier - serwisie Twitch własny kanał o nazwie Eleven Prime. Znajdą się w nim transmisje z rozgrywek w różnych dyscyplinach sportu, a także specjalne materiały przygotowane dla użytkowników platformy. więcej

2 mln widzów debiutu ,,Leśniczówki" TVP1 i ,,The story of my life" Polsatu

Pokazane w piątek w TVP1 pierwsze dwa odcinki nowej telenoweli „Leśniczówka” miały 1,99 mln widzów, a debiut „The story of my life” w Polsacie śledziło 1,96 mln osób. Start kolejnej edycji „Tańca z Gwiazdami” zgromadził w tej stacji 3,13 mln oglądających, a premierę filmu „Planeta singli” w TVN - 2,36 mln - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Gwiazdy celebrują dobre kino na Wieczorze Oscarowym w Canal+ (zdjęcia)

W nocy z 4 na 5 marca br. Canal+ zorganizował Wieczór Oscarowy w warszawskiej Kinotece w Pałacu Kultury i Nauki. W wydarzeniu udział wzięli przedstawiciele świata filmu i show-biznesu, a wieczór połączono z premierą serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku”. Partnerem uroczystości był portal Wirtualnemedia.pl. więcej

James Pitaro nowym szefem stacji ESPN

James Pitaro został prezesem stacji ESPN oraz wiceprezesem Disney Media Networks. Pitaro zastąpi na stanowisku Johna Skippera, który zrezygnował z kierowania ESPN w połowie grudnia 2017 roku. więcej

Nowy serial ,,Barry" w HBO (wideo)

W poniedziałek, 26 marca 2018 roku HBO rozpocznie emisję nowego komediowego serialu „Barry”. Tego samego dnia produkcja udostępniona zostanie w serwisie HBO GO. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
MKiDN precyzuje misję mediów publicznych i wprowadza kartę powinności. ,,Jesteśmy gotowi na każdą decyzję ws. ich finansowania"

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego skończyło konsultacje nowelizacji ustaw o radiofonii i telewizji oraz abonamencie, które precyzują pojęcie misji publicznej oraz wprowadzają zasadę, że środki publiczne mogą pokrywać tylko koszty netto tej misji. - Ministerstwo Kultury jest przygotowane na każdą decyzję polityczną, jaka zostanie podjęta w kwestii finansowania mediów publicznych - mówi Wirtualnemedia.pl wiceminister Paweł Lewandowski. więcej

 
O kilka procent zdrożały reklamy w stacjach Eurozetu

Grupa Eurozet podniosła średnio o kilka procent ceny reklam emitowanych na antenach Radia Zet, Antyradia i rozgłośni należących do tzw. Pakietu Niezależnych. więcej

 
RMF FM najchętniej słuchane w dni powszednie wieczorem, Eska wyprzedziła Trójkę

W okresie od listopada ub.r. do stycznia br. na pozycji lidera rynku radiowego w dni powszednie w godz. 18.00-22.59 umocniło się RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków była Trójka - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Do 2020 roku Fox ograniczy czas emisji reklam do dwóch minut na godzinę

Koncern Fox Networks Group planuje skrócenie czasu nadawania reklam w prowadzonych przez siebie kanałach w Stanach Zjednoczonych. Według zapowiedzi do 2020 roku spoty reklamowe zajmą tylko 2 minuty w każdej godzinie emisji programów. więcej

O kilka procent zdrożały reklamy w stacjach Eurozetu

Grupa Eurozet podniosła średnio o kilka procent ceny reklam emitowanych na antenach Radia Zet, Antyradia i rozgłośni należących do tzw. Pakietu Niezależnych. więcej

2,6 mln spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych w lutym

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2018 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Robert Janowski w kampanii Corega o protezach zębowych (wideo)

GlaxoSmithKline, producent środków Corega do protez zębowych, rozpoczął kampanię edukacyjną pod hasłem „9 milionów powodów”. Występuje w niej Robert Janowski, gospodarz teleturnieju „Jaka to melodia?”. więcej

Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli w nowej globalnej kampanii Pepsi

Pepsi uruchamia nową kampanię reklamową „Love It. Live It” nawiązującą do jej sponsoringu piłkarskiej Ligi Mistrzów. Bohaterami spotu są znani piłkarze - Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd oraz amerykańska piłkarka Dele Alli. więcej

Piotr Jucha pierwszym Polakiem w globalnym kierownictwie McDonald's

Z początkiem marca Piotr Jucha objął jedno z kluczowych stanowisk w światowej centrali McDonald’s w Oak Brook pod Chicago: senior vice president - global restaurant development & restaurant solutions group. To pierwszy Polak, który objął tak wysoką funkcję w międzynarodowych strukturach tej firmy. więcej

Marriott przenosi obsługę mediową z MEC do Publicis Groupe

Sieć hoteli Marriott International rozstrzygając globalny przetarg na planowanie i zakup mediów zdecydowała się wybrać do współpracy Publicis Groupe. Tym samym firma zakończyła współpracę z siecią domów mediowych MEC (obecnie działających jako Wavemaker). więcej

,,Wstrząśnij swoim porankiem" w kampanii nowych smaków Actimela (wideo)

Firma Danone poszerza ofertę marki Actimel o dwa nowe warianty: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Ich rynkowy debiut wspiera ogólnopolska kampania przygotowana przez agencje Y&R, VML Poland, Labstore i Mediacom. więcej

Frisco.pl startuje z programem lojalnościowym ,,Frisco Owocuje"

Supermarket online Frisco.pl uruchomił nowy program lojalnościowy, w ramach którego klienci w zamian za zakupy otrzymują benefity w postaci zniżek czy darmowej dostawy. więcej

Lubella promuje w telewizji płatki Corn Flakes (wideo)

Ruszyła kampania telewizyjna marki płatków kukurydzianych Lubella Corn Flakes (Grupa Maspex). Akcję przygotowały GPD Agency i Starcom. więcej

Anna Brajbisz client partnerem w Carat Polska

Do zespołu Carat Polska (Grupa Dentsu Aegis Network) jako client partner dołączyła Anna Brajbisz. Wraca do firmy po kilkuletniej przerwie. więcej

Orange Polska klientem Result Media

Result Media, agencja marketingu internetowego, od końca ubiegłego roku pracuje dla Orange Polska w zakresie wsparcia kampanii internetowych operatora oraz optymalizacji ich wyników. więcej

Natalie Pilling za Michała Prządkę prezesem El Passion

Natalie Pilling objęła stanowisko CEO EL Passion, polskiej firmy technologicznej wspomagającej rozwój startupów. Do października ubiegłego roku na czele firmy stał Michał Prządka. więcej

Accenture Interactive partnerem innowacji Disneya

Firma The Walt Disney Studios wybrał agencję Accenture Interactive na partnera innowacyjnego StudioLAB. więcej

Łukasz Mazurek: z FFW Communication do Walk Digital

Do Walk Digital na stanowisko digital strategist dołączył Łukasz Mazurek. Wcześniej przez 4 lata był związany z FFW Communication. więcej

Bezpłatna wysyłka z Arena.pl za płatność Blikiem

Platforma zakupowa Arena.pl we współpracy z systemem płatności mobilnej Blik przygotowała promocję, w ramach której klienci płacący tą aplikacją otrzymają bonus w postaci darmowej wysyłki towaru. Akcja potrwa do 23 marca. więcej

Jarosław Dobrowolski: z Isobar Polska do Laboratorium EE

Jarosław Dobrowolski dołączył do działu UX badawczo-rozwojowej firmy technologicznej Laboratorium EE. Poprzednio pracował w Isobar Polska, a wcześniej m.in. w K2, OS3 i MRM Worldwide. więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora chce przez 4 lata otworzyć 45 lokali gastronomicznych, będą nimi zarządzali Piotr Komór i Piotr Grajewski

Należąca do Agory firma Helios podpisała umowę inwestycyjną z Piotrem Komórem i Piotrem Grajewskim dotyczącą uruchomienia sieci lokali gastronomicznych typu fast casual. W ciągu czterech lat chce uruchomić 45 takich lokali, pierwsze już w drugiej połowie br. więcej

,,Twój Styl" najchętniej kupowany w 2017 roku. ,,Shape" i ,,Zwierciadło" na plusie

W 2017 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciła „Grazia”. Zyskały tylko „Shape” i „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Onet RAS-Polska uruchomił multimedialne biuro ,,Neon". ,,Wizytówka cyfrowej twarzy firmy"

Grupa Onet RAS-Polska zaprezentowała wczoraj „Neon - Ringier Axel Springer Innovation Hub” - multimedialne biuro, która ma stać się wizytówką cyfrowego oblicza firmy. - Będziemy tu m.in. testować nowe technologie i pracować nad innowacyjnymi projektami - mówi Jovan Protic, dyrektor operacyjny Grupy Onet-RAS Polska. więcej

,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie dzienniki na minusie

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Express Ilustrowany” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Moda zmieniająca życie w reklamach i konkursie dla czytelniczek ,,Elle" (wideo)

W środę startuje nowa kampania reklamowa miesięcznika „Elle” (Burda International Polska). Jest oparta na historiach przysyłanych do redakcji przez czytelniczki, a hasło główne brzmi: „Kiedy moda zmieniła twoje życie?”. więcej

Nadawca TV Trwam, SDP, Kluby ,,Gazety Polskiej", KSD i Instytut Nowych Mediów z dotacjami od MSZ

W konkursie Ministerstwo Spraw Zagranicznych dotacje dotyczące projektów z dyplomacji publicznej otrzymały m.in. organizacje związane z mediami: Fundacja Lux Veritatis (nadawca Telewizji Trwam), Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich, Fundacja Klubów „Gazety Polskiej”, Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy oraz Fundacja Instytut Nowych Mediów. więcej

Kwietniowe wydanie ,,Zwierciadła" z akcją rabatową w sklepach Tchibo oraz książeczką ,,Jem (to co) kocham i chudnę"

W czwartek, 8 marca 2018 roku ukaże się kwietniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło”. Numer dostępny będzie również z książeczką z przepisami Karoliny i Macieja Szaciłło „Jem (to co) kocham i chudnę”. Na okładce występuje Maja Ostaszewska. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Onet RAS-Polska uruchomił multimedialne biuro ,,Neon". ,,Wizytówka cyfrowej twarzy firmy"

Grupa Onet RAS-Polska zaprezentowała wczoraj „Neon - Ringier Axel Springer Innovation Hub” - multimedialne biuro, która ma stać się wizytówką cyfrowego oblicza firmy. - Będziemy tu m.in. testować nowe technologie i pracować nad innowacyjnymi projektami - mówi Jovan Protic, dyrektor operacyjny Grupy Onet-RAS Polska. więcej

Google testuje nowy układ wyszukiwarki z czytelniejszymi wynikami. ,,To nie znaczy że zostanie zastosowany"

Google prowadzi testy nowego wyglądu i układu swojej wyszukiwarki. W testowanej wersji zastosowano niektóre elementy Material Design, poszczególne wyniki wyszukiwania są wyraźnie od siebie oddzielone i posiadają skrócone opisy. - Google każdego roku dokonuje setek zmian w wyszukiwarce, a eksperymentuje z tysiącami innych. Nie oznacza to jednak, że trafią one do wszystkich użytkowników - zastrzega Google odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl. więcej

,,1983" pierwszym polskim serialem Netflixa. Ruszyły zdjęcia, w głównych rolach Więckiewicz i Musiał

Netflix ogłosił we wtorek oficjalny tytuł swojego pierwszego polskiego serialu oryginalnego - „1983”. Główne role zagrają Robert Więckiewicz i Maciej Musiał, a reżyserkami są Agnieszka Holland, Katarzyna Adamik, Olga Chajdas i Agnieszka Smoczyńska. Serial ma zostać udostępniony w br. więcej

Paweł Sławski po 12 latach pracy rozstaje się z Grupą Onet-RAS Polska

Paweł Sławski kończy pracę w Grupie Onet-RAS Polska, z którą związany był przez 12 lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pełnił funkcję sport business project directora. więcej

Startuje drugi sezon serialu dokumentalnego Ewy Chodakowskiej ,,Fajterki" (wideo)

Dzisiaj startuje drugi sezon serialu dokumentalnego „Fajterki” opowiadającego o kobietach ćwiczących z Ewą Chodakowską. Podobnie jak sezon pierwszy, oglądać go będzie można na Facebooku i youtube’owym kanale trenerki. Za produkcję dom produkcyjny Denoisers. więcej

Szef BuzzFeed Studios przechodzi do Facebooka

Matthew Henick, szef BuzzFeed Studios, dołączy do zespołu Facebooka, zajmującego się współpracą z mediami. Zajmie się planowaniem i strategią treści wideo na platformie. więcej

Allegro wprowadza funkcję czatów do obsługi sprzedawców i kupujących w serwisie

Allegro rozszerza możliwość komunikacji pomiędzy użytkownikami serwisu a obsługującymi go pracownikami. Na platformie wystartował Czat Allegro, który ma pozwalać na szybki kontakt z obsługą, zadawanie pytań i wyjaśnianie konkretnych problemów. Na razie czat jest dostępny dla sprzedawców korzystających z opcji reklam na Allegro, w przyszłości ma zostać udostępniony wszystkim użytkownikom. więcej

30 proc. stron internetowych korzysta z WordPressa do zarządzania treścią, program miażdży konkurentów

WordPress bije na głowę konkurencję na rynku oprogramowania do zarządzania treściami w internecie – wynika z danych firmy W3Techs. Obecnie z WordPressa korzysta 30 proc. stron internetowych w sieci, zajmująca drugie miejsce Joomla ma jedynie 3,1 procent udziału w rynku. więcej

Eleven Sports z własnym programem w serwisie Twitch

Stacja sportowa Eleven Sports uruchomiła w - przeznaczonym dla fanów gier - serwisie Twitch własny kanał o nazwie Eleven Prime. Znajdą się w nim transmisje z rozgrywek w różnych dyscyplinach sportu, a także specjalne materiały przygotowane dla użytkowników platformy. więcej

Andrzej Stankiewicz i Marcin Wyrwał w zespole dziennikarskim utworzonym po zabójstwie Jána Kuciaka

Dziennikarze Onetu Andrzej Stankiewicz i Marcin Wyrwał dołączyli do międzynarodowego zespołu reporterów śledczych, który został utworzony po zabójstwie słowackiego dziennikarza Jána Kuciaka i jego partnerki. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Andrzej Gruszka na czele działu komunikacji Hexe Capital

Z początkiem marca Andrzej Gruszka objął nowo utworzone stanowisko head of communication Hexe Capital. Przez ostatnie pół roku odpowiadał za komunikację agencji SEO i content marketingu Elephate. więcej

Partner of Promotion projektowo dla sieci fitness McFit

Agencja Partner of Promotion zajmie się obsługą komunikacyjną otwarcia kolejnych dwóch studiów fitness McFit w Polsce, które powstają w w Katowicach i Białymstoku. więcej

Tomasz Jankowski PR managerem Ceneo.pl

Tomasz Jankowski od początku marca objął funkcję PR managera serwisu e-commerce Ceneo.pl. Od 2017 roku na tym stanowisku był wakat. Wcześniej obowiązki pełniła Marta Pietranik- Pacuła. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
BlackBerry pozywa Facebooka za naruszenie patentów, serwis odpiera zarzuty i zapowiada walkę w sądzie
Audi na Geneva Motor Show 2018: nowa limuzyna biznesowa Audi A6 i prototyp Audi e-tron (wideo)
Fiat na Geneva Motor Show 2018: nowy Fiat 500 Collezione
W Genewie zaprezentowano nowego Jeepa Wranglera i Jeepa Cherokee
Inea oferuje abonentom internet Wi-Fi Premium bez straty sygnału przy dzieleniu na wiele urządzeń
 
 
 
GOSPODARKA
 
Agora chce przez 4 lata otworzyć 45 lokali gastronomicznych, będą nimi zarządzali Piotr Komór i Piotr Grajewski
Piotr Jucha pierwszym Polakiem w globalnym kierownictwie McDonald's
Audi na Geneva Motor Show 2018: nowa limuzyna biznesowa Audi A6 i prototyp Audi e-tron (wideo)
Fiat na Geneva Motor Show 2018: nowy Fiat 500 Collezione
W Genewie zaprezentowano nowego Jeepa Wranglera i Jeepa Cherokee
Goodyear na Geneva Motor Show 2018: nowe opony Oxygen i EfficientGrip Performance z Electric Drive (wideo)
Polacy coraz częściej lokują swoje pieniądze w produkty inne niż lokaty bankowe. Liczy się zysk, ale też bezpieczeństwo
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,1983" pierwszym polskim serialem Netflixa. Ruszyły zdjęcia, w głównych rolach Więckiewicz i Musiał
,,Marvel: Luke Cage 2" od 22 czerwca w Netflixie (wideo)
Nowa wersja serialu "Zagubieni w kosmosie". Premiera 13 kwietnia w Netflix
Fryderyki 2018: Pięć nominacji dla Darii Zawiałow
Madeleine Mantock zagra w serialu "Czarodziejki" ("Charmed")
Vanessa Williams sprzedaje kosmetyki w serialu "False Profits"
Nowy serial ,,Barry" w HBO (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj