Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 8 Marca 2018
 
 
 
Discovery i TVN będą wymieniać się treściami, nie zamkną podobnych kanałów
 
Discovery po przejęciu właściciela Grupy TVN raczej nie zdecyduje się na zamknięcie któregoś z jej kanałów o podobnej tematyce co te z dotychczasowej oferty koncernu. Natomiast w stacjach ogólnodostępnych może pojawić się więcej treści z kanałów tematycznych. Połączone firmy będą mieć mocniejszą pozycję w relacjach z reklamodawcami i operatorami - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Michał Fajbusiewicz o powrocie ,,Magazynu 997" do TVP: to zdekomunizowany plagiat, chcą wykorzystać moją doskonałą oglądalność
 
- W tej telewizji powstają różne dziwne formacje, więc i taki zdekomunizowany plagiat też znalazł miejsce. Szkoda tylko, że nikt nie zapytał mnie, autora formatu, o zdanie - tak Michał Fajbusiewicz w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl komentuje powrót na antenę w wiosennej ramówce programu „Magazyn 997”. To program niezwykle podobny do tego, który stworzył i przez lata prowadził Fajbusiewicz. więcej
 
 
Ryszard Pieńkowski kupił od Ringier Axel Springer pozostałe 49 proc. udziałów Infor Biznes
 
Należąca do Ryszarda Pieńkowskiego firma Infor PL kupiła od Ringier Axel Springer 49 proc. udziałów spółki Infor Biznes (wydającej m.in. „Dziennik Gazetę Prawną” oraz serwisy Dziennik.pl, Gazetaprawna.pl i Forsal.pl). W efekcie Infor PL ma 100 proc. udziałów Infor Biznes. więcej
 
 
Między misją a komercją: jak media publiczne walczą o odbiorcę. ,,Stacje prywatne mają lepsze wyniki i coraz więcej pieniędzy"
 
Czy media publiczne mogą realizować misję w sposób atrakcyjny? Czy można złapać balans pomiędzy komercją, a publiczną misją? Na te pytania odpowiadali ludzie mediów podczas środowej konferencji w Centrum Prasowym Foksal. - Misję można wykonywać atrakcyjnie, a najlepszym przykładem jest Trójka - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Mariusz Cieślik, wicedyrektor PR3. więcej
 
 
Jim Samples dalej szefem TVN, Metro TV pozostaje w ofercie Polsat Media
 
Po tym jak Discovery sfinalizowało zakup Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. Grupy TVN, Jim Samples dalej będzie pełnił funkcje prezesa i dyrektora generalnego TVN. Koncern nie informuje na razie, jak będzie łączyć swoje dotychczasowe polskie struktury z TVN-em. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Skarbówka chce od Cyfrowego Polsatu 24,4 mln zł zaległych podatków z 2012 r., spółka odkłada 144 mln zł na odroczone podatki więcej
 
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz. więcej
 
,,Wiadomości" w TVP1 po raz pierwszy w historii przegrały z ,,Wydarzeniami" w Polsacie. Liderem ,,Fakty" więcej
 
Vero sensacją w internecie, ale nie ma szans w walce z gigantami. ,,Będzie epizodem w social media" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Wydawca upday
Current Affairs Producer TVP
KIEROWNIK STUDIA GRAFICZNEGO Edipresse Polska
Presentation Scheduler AMC Networks International - Poland
Regionalny Dyrektor Sprzedaży Grupa ZPR Media
Specjalista ds. Sprzedaży Media Impact Polska
Account Executive Isobar Poland Group
CONTENT MARKETING SPECIALIST EL Passion
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Młodszy specjalista ds. performance marketingu Onet.pl
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Interactive Media Planer DIGITAL BITE
DIGITAL MEDIA MANAGER Kino Świat
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Discovery i TVN będą wymieniać się treściami, nie zamkną podobnych kanałów

Discovery po przejęciu właściciela Grupy TVN raczej nie zdecyduje się na zamknięcie któregoś z jej kanałów o podobnej tematyce co te z dotychczasowej oferty koncernu. Natomiast w stacjach ogólnodostępnych może pojawić się więcej treści z kanałów tematycznych. Połączone firmy będą mieć mocniejszą pozycję w relacjach z reklamodawcami i operatorami - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Michał Fajbusiewicz o powrocie ,,Magazynu 997" do TVP: to zdekomunizowany plagiat, chcą wykorzystać moją doskonałą oglądalność

- W tej telewizji powstają różne dziwne formacje, więc i taki zdekomunizowany plagiat też znalazł miejsce. Szkoda tylko, że nikt nie zapytał mnie, autora formatu, o zdanie - tak Michał Fajbusiewicz w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl komentuje powrót na antenę w wiosennej ramówce programu „Magazyn 997”. To program niezwykle podobny do tego, który stworzył i przez lata prowadził Fajbusiewicz. więcej

Między misją a komercją: jak media publiczne walczą o odbiorcę. ,,Stacje prywatne mają lepsze wyniki i coraz więcej pieniędzy"

Czy media publiczne mogą realizować misję w sposób atrakcyjny? Czy można złapać balans pomiędzy komercją, a publiczną misją? Na te pytania odpowiadali ludzie mediów podczas środowej konferencji w Centrum Prasowym Foksal. - Misję można wykonywać atrakcyjnie, a najlepszym przykładem jest Trójka - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Mariusz Cieślik, wicedyrektor PR3. więcej

Jim Samples dalej szefem TVN, Metro TV pozostaje w ofercie Polsat Media

Po tym jak Discovery sfinalizowało zakup Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. Grupy TVN, Jim Samples dalej będzie pełnił funkcje prezesa i dyrektora generalnego TVN. Koncern nie informuje na razie, jak będzie łączyć swoje dotychczasowe polskie struktury z TVN-em. więcej

,,Kuba Wojewódzki" zyskał 350 tys. widzów. TVN dystansuje konkurencję. ,,Najlepszy początek sezonu od kilku lat"

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,38 mln osób, o 350 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. - To jest chyba najlepszy początek sezonu od kilku lat. Zapewne ma to związek ze świetną oglądalnością „Diagnozy” w poprzedzającym paśmie - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

Agora chce się wycofać z telewizji - negocjuje z Kino Polska TV sprzedaż akcji Stopklatki

Agora rozpoczęła rozmowy z Kino Polska TV dotyczące sprzedaży 41,14 proc. akcji firmy Stopklatka nadającej stację Stopklatka TV dostępną w naziemnej telewizji cyfrowej. W ub.r. Agora sprzedała już Discovery swój kanał Metro TV. więcej

,,Diagnoza" zyskała 210 tys. widzów. TVN liderem rynku w grupie 16-49. ,,Powód do zadowolenia"

Drugi sezon „Diagnozy” ogląda średnio 2,17 mln widzów, o 210 tys. osób więcej niż początek premierowej odsłony produkcji. Cykl daje TVN drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. - „Diagnoza” mniej więcej utrzymuje widownię z końcówki pierwszego sezonu, co oczywiście jest dla nas powodem do zadowolenia - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

TVN24 z minimalną przewagą nad TVP Info, Telewizja Republika o 50 proc. w dół

W lutym br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24, a tuż za tą stacją uplasowało się TVP Info, które pochwalić się mogło jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Lidia Zagórska szefową komunikacji i PR w Kino Polska TV

Lidia Zagórska rozpoczęła pracę w Kino Polska TV, gdzie objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji i PR. Poprzednio pracowała w 4Fun Media. więcej

,,Polskie zabójczynie 2" w CI Polsat. Na początek historia matki Madzi z Sosnowca

W środę 28 marca br. kanał Crime+Investigation Polsat rozpocznie emisję drugiej serii programu „Polskie zabójczynie”. W nowych odcinkach twórcy przypomną m.in. historię matki Madzi z Sosnowca. więcej

MTV na Dzień Kobiet zmienia logo, oprawę i playlistę

W czwartek 8 marca br. z okazji międzynarodowego Dnia Kobiet kanały MTV Polska i MTV Music zmienią logo, oprawę i playlistę granych utworów. więcej

Bartosz Kurek tymczasowym prowadzącym ,,Gościa Wydarzeń" w Polsat News

Środowe wydanie programu „Gość Wydarzeń” na antenie Polsat News poprowadził Bartosz Kurek. Zastępuje tymczasowo gospodynię programu Beatę Lubecką, która przebywa na urlopie. - Cieszę się, że miałem szansę go poprowadzić - mówi dla Wirtualnemedia.pl Kurek. więcej

,,Wyprawa na dno" w National Geographic

Jeszcze w tym roku National Geographic pokaże nowy dokumentalny cykl „Wyprawa na dno”. Jego producentami są brytyjska spółka Mallinson Sadler Productions i australijskie studio Electric Pictures. więcej

Nowy serial ,,Bankowa gra" w HBO GO i HBO3 (wideo)

W środę, 14 marca 2018 roku w serwisie HBO GO udostępniony zostanie nowy serial „Bankowa gra”. Produkcja w czerwcu br. będzie również emitowana w HBO3. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Między misją a komercją: jak media publiczne walczą o odbiorcę. ,,Stacje prywatne mają lepsze wyniki i coraz więcej pieniędzy"

Czy media publiczne mogą realizować misję w sposób atrakcyjny? Czy można złapać balans pomiędzy komercją, a publiczną misją? Na te pytania odpowiadali ludzie mediów podczas środowej konferencji w Centrum Prasowym Foksal. - Misję można wykonywać atrakcyjnie, a najlepszym przykładem jest Trójka - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Mariusz Cieślik, wicedyrektor PR3. więcej

 
Filip Gąsior za Dariusza Wieczorkowskiego szefem informacji i internetu w Radiu dla Ciebie

Filip Gąsior został szefem redakcji informacji i internetu Radia dla Ciebie. Zastąpił Dariusza Wieczorkowskiego, który zrezygnował ze względów osobistych z dalszej pracy w radiu i wrócił do Wrocławia. więcej

 
Anna Chmiel zamiast Magdaleny Kasperowicz prowadzącą weekendowe pasmo w Meloradiu

Anna Chmiel zastąpi w porannym paśmie Meloradia odchodzącą Magdalenę Kasperowicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności we Wrocławiu. Stacja ta wyprzedziła Trójkę

Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zostało RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
,,Historie pisane smakiem" w rocznej kampanii reklamowej Tesco

Sieć marketów Tesco Polska startuje z kampanią reklamową pod hasłem „Historie pisane smakiem”. Motywem przewodnim akcji są prawdziwe historie pozwalające zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów. Za realizację kampanii odpowiadają Ogilvy&Mather i Mediacom. więcej

Coca-Cola po raz pierwszy w historii wprowadza do oferty alkoholowy drink

Koncern Coca-Cola, który przez 125 lat istnienia na rynku oferował konsumentom wyłącznie napoje bezalkoholowe, poszerza ofertę o pierwszy w historii drink alkoholowy. W Japonii do sprzedaży trafi napój będący mieszanką japońskiej wódki shochu i smakowej wody gazowanej. więcej

Pluszowe zajączki w wielkanocnej promocji Intermarché (wideo)

W supermarketach Intermarché rusza wielkanocna promocja, w ramach której za naklejki zebrane za zakupy można otrzymać pluszowe zajączki Kicaczki. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Hand Made i Imperia Film. więcej

T-Mobile oferuje półroczny okres testowy oraz zwrot opłat przy odstąpieniu od umowy

T-Mobile Polska wprowadza promocję, w ramach której użytkownicy przenoszący numer do tej sieci będą mogli testować jakość usług do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji oraz do zwrotu opłat stałych. Promocja dotyczy wybranych ofert, będzie jej towarzyszyć nowa kampania reklamowa. więcej

Piotr Łuczak awansował w TalentMedia na wiceszefa biznesu

Piotr Łuczak, dotychczasowy client service director w sieci partnerskiej TalentMedia, objął nowoutworzone stanowisko vice president of business. więcej

Kuba Błaszczykowski w globalnej kampanii ,,Love It. Live It. Football" Pepsi

Rozpoczęta przez koncern Pepsi globalna kampania „Love It. Live It. Football” w Polsce wystartuje w kwietniu. Do występujących w reklamie gwiazd światowego futbolu dołączy Kuba Błaszczykowski. więcej

Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway

Firma outdoorowa Jet Line zakończyła pierwszy etap badania określającego, ile osób może zobaczyć należące do niej tablice reklamowe Motorway 12x4 m. więcej

Helena Christiansen będzie reklamować smartfony Huawei P

Modelka i fotografka Helena Christiansen została globalną ambasadorką reklamową serii smartfonów Huawei P. Będzie promować m.in. model Huawei P20. więcej

Ebay wybrał należącą do McCann firmę Craft do obsługi w Europie

Firma Ebay wybrała Craft, ramię produkcyjne McCann Worldgroup do obsługi w zakresie produkcji reklamowej na kluczowych rynkach regionu EMEA, czyli Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. więcej

P&G w nowej kampanii Ariela chce przekonać konsumentów do kapsułek

Koncern Procter&Gamble rozpoczął największą od dekady kampanię reklamową marki Ariel. Chce nią pozyskać nowych konsumentów próbując przekonać ich do korzystania z kapsułek do prania. Jednocześnie chce ożywić kategorię środków piorących. Na działania reklamowe marketer przeznaczył 10 mln funtów. więcej

Jakub Wolff prezesem Me&My Friends, w zarządzie także Katarzyna Budzyń-Pepłowska i Krzysztof Wagner

Jakub Wolff zastąpił Konrada Boksę na stanowisku prezesa zarządu Grupy Me & My Friends. Do zarządu firmy weszli też: Katarzyna Budzyń-Pepłowska i Krzysztof Wagner. Konrad Boksa i Bartosz Brażewicz-Dosiółko objęli nowo utworzone funkcje. więcej

InPost wprowadza nową ofertę na reklamy na Paczkomatach

Firma InPost wprowadza nową ofertę reklamową, umożliwiając reklamodawcom promowanie się na Paczkomatach. Obsługą kampanii zajmuje się nowopowstałe Biuro Reklamy InPost. więcej

Clipatize zajmie się obsługą Canon Middle East

Firma Canon Middle East wybrała polską agencję Clipatize do realizacji digitalowych działań marketingu B2B. więcej

 
 
 
PRASA
 
Ryszard Pieńkowski kupił od Ringier Axel Springer pozostałe 49 proc. udziałów Infor Biznes

Należąca do Ryszarda Pieńkowskiego firma Infor PL kupiła od Ringier Axel Springer 49 proc. udziałów spółki Infor Biznes (wydającej m.in. „Dziennik Gazetę Prawną” oraz serwisy Dziennik.pl, Gazetaprawna.pl i Forsal.pl). W efekcie Infor PL ma 100 proc. udziałów Infor Biznes. więcej

PMPG Polskie Media: wskutek zapłaty za udziały wydawcy ,,Do Rzeczy" wynik za ub.r. niższy o 11,9 mln zł

Firma PMPG Polskie Media poinformowała, że wskutek kupna w grudniu ub.r. 50,1 proc. udziałów spółki Orle Pióro, wydawcy „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy”, skonsolidowany wynik finansowy PMPG za ub.r. zostanie pomniejszony o kwotę tej transakcji, czyli ok. 11,9 mln zł. więcej

,,Gazeta Wyborcza": cotygodniowa rubryka ,,Wyborcza to WY" z opiniami czytelnikami

„Gazeta Wyborcza” (Agora) będzie oddawała swoim czytelnikom raz w tygodniu cztery strony na ich opinie, w ramach sekcji „Wyborcza to WY”. Komentarze te pojawiać się też będą codziennie w internecie. Przedsięwzięcie koordynują Katarzyna Pawłowska i Waldemar Paś. - Wierzymy, że właśnie tak trzeba robić - zapowiadają. więcej

Press Club Polska zaprezentował projekt zwiększający ochronę prawną dziennikarzy

Projekt nowelizacji prawa prasowego, który zwiększa ochronę prawną dziennikarzy Press Club Polska przesłał do wszystkich klubów parlamentarnych. - To trzecia próba wprowadzenia przepisów. Dotychczasowe skończyły się porażką - mówi Marcin Lewicki z Press Club Polska. więcej

Tylko ,,Kobieta i Życie" zwiększyła sprzedaż w 2017 roku, ,,Olivia" straciła najwięcej

W ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazła się „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcin Dobski dziennikarzem tygodnika ,,Wprost"

Dziennikarz Marcin Dobski rozpoczął pracę w tygodniku „Wprost” (AWR „Wprost”). więcej

Magazyn ,,NME" kończy z wersją drukowaną, będzie dostępny tylko online

Brytyjski oddział koncernu Time Inc. zdecydował o zakończeniu drukowanej wersji muzycznego tygodnika „NME”, znanego także pod nazwą „New Musical Express”. Papierowe wydanie magazynu ukazywało się od 66 lat, jednak jego obecna dystrybucja nie przynosi wydawcy żadnych korzyści. „NME” ma się ukazywać nadal jedynie w wersji internetowej. więcej

,,Olivia" na 20-lecie z nawiązaniami do lat 90. i Małgorzatą Kożuchowską na okładce

W czwartek, 8 marca ukaże się jubileuszowe kwietniowe wydanie miesięcznika „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), przygotowane na 20-lecie pisma. W numerze znajdzie się sporo nawiązań do lat 90., w których magazyn powstawał. Na okładkę trafiła Małgorzata Kożuchowska. więcej

Czytelnicy ,,Gazety Wyborczej" kupując cyfrowe prenumeraty, przekazali 37,5 tys. zł trzem organizacjom

Ponad 37,5 tys. zł zebrano podczas specjalnej akcji „Gazety Wyborczej” (Agora) pn. „Czytasz i pomagasz!”. Pieniądze z prenumerat czytelników trafiły do trzech podmiotów: łącznie do Kampanii Przeciw Homofobii, Centrum Praw Kobiet i Stowarzyszenia Interwencji Prawnej. Akcja trwała od 27 lutego do 6 marca. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook wprowadza funkcję Video Chat do Messengera Lite

Facebook wzbogacił komunikator Messenger w wersji Lite o nową opcję rozmów wideo. Według serwisu ta forma komunikacji staje się coraz bardziej popularna, w 2017 roku użytkownicy Messengera przeprowadzili ponad 17 miliardów rozmów wideo.   więcej

UKE z konkursem na system testowania jakości internetu

Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłosił konkurs na dostawę systemu służącego do pomiaru jakości stacjonarnego internetu oferowanego przez operatorów. Dzięki certyfikowanej przez UKE platformie użytkownicy będą mogli sprawdzić czy parametry ich dostępu do sieci są zgodne z zapisami w umowie z dostawcą usługi. więcej

Po dementi Departamentu Stanu USA dziennikarze spierają się o tekst Onetu nt. sankcji dla polskich władz

W poniedziałek wieczorem Onet podał, że według notatki polskiej dyplomacji władze USA w związku z nowelizacją ustawy o IPN wprowadziły szczególne sankcje: prezydent i wiceprezydent nie będą się spotykać z polskimi politykami. We wtorek rzeczniczka Departamentu Stanu zaprzeczyła doniesieniom o zawieszeniu współpracy w zakresie bezpieczeństwa i dialogu na wysokim poziomie z Polską. Dziennikarze na Twitterze spierają się, na ile to dementi odnosi się do artykułu Onetu. więcej

,,Make Poland Great Again", ,,Myk!" i ,,Jutronauci" Agory nominowane w konkursie INMA Global Media Awards 2018

Dwa formaty wideo portalu Gazeta.pl: „Make Poland Great Again” oraz „Myk!” trafiły na listę przedsięwzięć, nominowanych do nagród INMA Global Media Awards 2018. Oprócz nich o nagrodę walczy też projekt „Jutronauci” „Gazety Wyborczej”. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polka strażniczką domowego budżetu. ,,Rozsądniej zarządzają pieniędzmi"

Jak kobiety i mężczyźni widzą siebie w labiryncie domowych wydatków, rachunków za media, paragonów i planów finansowych na kolejne miesiące? Jak są postrzegane przez swoich partnerów, współmałżonków, przedstawicieli płci przeciwnej? Czy w Polsce trwa finansowa wojna płci i kto w niej zwycięża? Na te pytania odpowiada badanie SW Research. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Lidia Zagórska szefową komunikacji i PR w Kino Polska TV

Lidia Zagórska rozpoczęła pracę w Kino Polska TV, gdzie objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji i PR. Poprzednio pracowała w 4Fun Media. więcej

Agata Sander account directorem w 24/7Communication

Do zespołu 24/7Communication dołączyła Agata Sander, gdzie objęła stanowisko account directora. Ostatnie 5 lat pracowała w Havas PR Warsaw. więcej

Krzysztof Ratnicyn nowym PR managerem w GoldenSubmarine

Krzysztof Ratnicyn objął stanowisko PR managera w GoldenSubmarine. Zastąpił Alicję Niewęgłowską, która po ponad czterech latach współpracy rozstała się z agencją. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile oferuje półroczny okres testowy oraz zwrot opłat przy odstąpieniu od umowy
Mitsubishi na Geneva Motor Show 2018: nowy Outlander PHEV 2019, europejska premiera koncepcyjnego e-Evolution (wideo)
Lexus na Geneva Motor Show 2018: nowy flagowy crossover LF-1 Limitless (wideo)
Tonny Bao na czele Huawei Polska
Helena Christiansen będzie reklamować smartfony Huawei P
Nissan na Geneva Motor Show 2018: zmodernizowany Nissan Juke i koncepcyjny Nissan IMx Kuro
Lexus na Geneva Motor Show 2018: pierwszy kompaktowy crossover Lexus UX (wideo)
Revolut z Karolem Sadajem jako szefem chce mieć w Polsce 150 tys. użytkowników
Toyota na Geneva Motor Show 2018: nowy samochód wyścigowy GR Supra Racing Concept (wideo)
Maxcom jedynym dystrybutorem smartfonów Meizu w Polsce
Land Rover na Geneva Motor Show 2018: Range Rover SV Coupé w 999 egzemplarzach (wideo)
Lexus na Geneva Motor Show 2018: siedmiomiejscowy Lexus RX w nowej wersji "L" (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polka strażniczką domowego budżetu. ,,Rozsądniej zarządzają pieniędzmi"
Mitsubishi na Geneva Motor Show 2018: nowy Outlander PHEV 2019, europejska premiera koncepcyjnego e-Evolution (wideo)
Lexus na Geneva Motor Show 2018: nowy flagowy crossover LF-1 Limitless (wideo)
Nissan na Geneva Motor Show 2018: zmodernizowany Nissan Juke i koncepcyjny Nissan IMx Kuro
Lexus na Geneva Motor Show 2018: pierwszy kompaktowy crossover Lexus UX (wideo)
Revolut z Karolem Sadajem jako szefem chce mieć w Polsce 150 tys. użytkowników
Toyota na Geneva Motor Show 2018: nowy samochód wyścigowy GR Supra Racing Concept (wideo)
Land Rover na Geneva Motor Show 2018: Range Rover SV Coupé w 999 egzemplarzach (wideo)
Lexus na Geneva Motor Show 2018: siedmiomiejscowy Lexus RX w nowej wersji "L" (wideo)
PKP ma budować apartamentowce, biurowce i hotele
Co piąty Polak wyda na Wielkanoc wydać więcej niż przed rokiem. Większość spędzi święta w domu
Polski rynek MMA rośnie na znaczeniu. W Europie ustępuje tylko Wielkiej Brytanii
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,PolandJa" i ,,Botoks" - najgorsze polskie filmy, czyli nominacje do Węży 2018
"F.B.I." - nowy serial CBS. Connie Nielsen agentką FBI
"The Boys" - nowy serial Amazona. Zagra Laz Alonso
"Dobry omen" - nowy serial Amazon Studios i BBC Studio. Zagra Nick Offerman
Drugi sezon serialu "Legion". Premiera 3 kwietnia
Nowy serial ,,Bankowa gra" w HBO GO i HBO3 (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj