|
|
|
|
|
|
|
Discovery i TVN będą wymieniać się treściami, nie zamkną podobnych kanałów
Discovery po przejęciu właściciela Grupy TVN raczej nie zdecyduje się na zamknięcie któregoś z jej kanałów o podobnej tematyce co te z dotychczasowej oferty koncernu. Natomiast w stacjach ogólnodostępnych może pojawić się więcej treści z kanałów tematycznych. Połączone firmy będą mieć mocniejszą pozycję w relacjach z reklamodawcami i operatorami - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Fajbusiewicz o powrocie ,,Magazynu 997" do TVP: to zdekomunizowany plagiat, chcą wykorzystać moją doskonałą oglądalność
- W tej telewizji powstają różne dziwne formacje, więc i taki zdekomunizowany plagiat też znalazł miejsce. Szkoda tylko, że nikt nie zapytał mnie, autora formatu, o zdanie - tak Michał Fajbusiewicz w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl komentuje powrót na antenę w wiosennej ramówce programu „Magazyn 997”. To program niezwykle podobny do tego, który stworzył i przez lata prowadził Fajbusiewicz.
więcej
|
Między misją a komercją: jak media publiczne walczą o odbiorcę. ,,Stacje prywatne mają lepsze wyniki i coraz więcej pieniędzy"
Czy media publiczne mogą realizować misję w sposób atrakcyjny? Czy można złapać balans pomiędzy komercją, a publiczną misją? Na te pytania odpowiadali ludzie mediów podczas środowej konferencji w Centrum Prasowym Foksal. - Misję można wykonywać atrakcyjnie, a najlepszym przykładem jest Trójka - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Mariusz Cieślik, wicedyrektor PR3.
więcej
|
Jim Samples dalej szefem TVN, Metro TV pozostaje w ofercie Polsat Media
Po tym jak Discovery sfinalizowało zakup Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. Grupy TVN, Jim Samples dalej będzie pełnił funkcje prezesa i dyrektora generalnego TVN. Koncern nie informuje na razie, jak będzie łączyć swoje dotychczasowe polskie struktury z TVN-em.
więcej
|
,,Kuba Wojewódzki" zyskał 350 tys. widzów. TVN dystansuje konkurencję. ,,Najlepszy początek sezonu od kilku lat"
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,38 mln osób, o 350 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. - To jest chyba najlepszy początek sezonu od kilku lat. Zapewne ma to związek ze świetną oglądalnością „Diagnozy” w poprzedzającym paśmie - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Agora chce się wycofać z telewizji - negocjuje z Kino Polska TV sprzedaż akcji Stopklatki
Agora rozpoczęła rozmowy z Kino Polska TV dotyczące sprzedaży 41,14 proc. akcji firmy Stopklatka nadającej stację Stopklatka TV dostępną w naziemnej telewizji cyfrowej. W ub.r. Agora sprzedała już Discovery swój kanał Metro TV.
więcej
|
,,Diagnoza" zyskała 210 tys. widzów. TVN liderem rynku w grupie 16-49. ,,Powód do zadowolenia"
Drugi sezon „Diagnozy” ogląda średnio 2,17 mln widzów, o 210 tys. osób więcej niż początek premierowej odsłony produkcji. Cykl daje TVN drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. - „Diagnoza” mniej więcej utrzymuje widownię z końcówki pierwszego sezonu, co oczywiście jest dla nas powodem do zadowolenia - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
TVN24 z minimalną przewagą nad TVP Info, Telewizja Republika o 50 proc. w dół
W lutym br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24, a tuż za tą stacją uplasowało się TVP Info, które pochwalić się mogło jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lidia Zagórska szefową komunikacji i PR w Kino Polska TV
Lidia Zagórska rozpoczęła pracę w Kino Polska TV, gdzie objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji i PR. Poprzednio pracowała w 4Fun Media.
więcej
|
,,Polskie zabójczynie 2" w CI Polsat. Na początek historia matki Madzi z Sosnowca
W środę 28 marca br. kanał Crime+Investigation Polsat rozpocznie emisję drugiej serii programu „Polskie zabójczynie”. W nowych odcinkach twórcy przypomną m.in. historię matki Madzi z Sosnowca.
więcej
|
MTV na Dzień Kobiet zmienia logo, oprawę i playlistę
W czwartek 8 marca br. z okazji międzynarodowego Dnia Kobiet kanały MTV Polska i MTV Music zmienią logo, oprawę i playlistę granych utworów.
więcej
|
Bartosz Kurek tymczasowym prowadzącym ,,Gościa Wydarzeń" w Polsat News
Środowe wydanie programu „Gość Wydarzeń” na antenie Polsat News poprowadził Bartosz Kurek. Zastępuje tymczasowo gospodynię programu Beatę Lubecką, która przebywa na urlopie. - Cieszę się, że miałem szansę go poprowadzić - mówi dla Wirtualnemedia.pl Kurek.
więcej
|
,,Wyprawa na dno" w National Geographic
Jeszcze w tym roku National Geographic pokaże nowy dokumentalny cykl „Wyprawa na dno”. Jego producentami są brytyjska spółka Mallinson Sadler Productions i australijskie studio Electric Pictures.
więcej
|
Nowy serial ,,Bankowa gra" w HBO GO i HBO3 (wideo)
W środę, 14 marca 2018 roku w serwisie HBO GO udostępniony zostanie nowy serial „Bankowa gra”. Produkcja w czerwcu br. będzie również emitowana w HBO3.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Historie pisane smakiem" w rocznej kampanii reklamowej Tesco
Sieć marketów Tesco Polska startuje z kampanią reklamową pod hasłem „Historie pisane smakiem”. Motywem przewodnim akcji są prawdziwe historie pozwalające zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów. Za realizację kampanii odpowiadają Ogilvy&Mather i Mediacom.
więcej
|
Coca-Cola po raz pierwszy w historii wprowadza do oferty alkoholowy drink
Koncern Coca-Cola, który przez 125 lat istnienia na rynku oferował konsumentom wyłącznie napoje bezalkoholowe, poszerza ofertę o pierwszy w historii drink alkoholowy. W Japonii do sprzedaży trafi napój będący mieszanką japońskiej wódki shochu i smakowej wody gazowanej.
więcej
|
Pluszowe zajączki w wielkanocnej promocji Intermarché (wideo)
W supermarketach Intermarché rusza wielkanocna promocja, w ramach której za naklejki zebrane za zakupy można otrzymać pluszowe zajączki Kicaczki. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Hand Made i Imperia Film.
więcej
|
T-Mobile oferuje półroczny okres testowy oraz zwrot opłat przy odstąpieniu od umowy
T-Mobile Polska wprowadza promocję, w ramach której użytkownicy przenoszący numer do tej sieci będą mogli testować jakość usług do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji oraz do zwrotu opłat stałych. Promocja dotyczy wybranych ofert, będzie jej towarzyszyć nowa kampania reklamowa.
więcej
|
Piotr Łuczak awansował w TalentMedia na wiceszefa biznesu
Piotr Łuczak, dotychczasowy client service director w sieci partnerskiej TalentMedia, objął nowoutworzone stanowisko vice president of business.
więcej
|
Kuba Błaszczykowski w globalnej kampanii ,,Love It. Live It. Football" Pepsi
Rozpoczęta przez koncern Pepsi globalna kampania „Love It. Live It. Football” w Polsce wystartuje w kwietniu. Do występujących w reklamie gwiazd światowego futbolu dołączy Kuba Błaszczykowski.
więcej
|
Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway
Firma outdoorowa Jet Line zakończyła pierwszy etap badania określającego, ile osób może zobaczyć należące do niej tablice reklamowe Motorway 12x4 m.
więcej
|
Helena Christiansen będzie reklamować smartfony Huawei P
Modelka i fotografka Helena Christiansen została globalną ambasadorką reklamową serii smartfonów Huawei P. Będzie promować m.in. model Huawei P20.
więcej
|
Ebay wybrał należącą do McCann firmę Craft do obsługi w Europie
Firma Ebay wybrała Craft, ramię produkcyjne McCann Worldgroup do obsługi w zakresie produkcji reklamowej na kluczowych rynkach regionu EMEA, czyli Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
więcej
|
P&G w nowej kampanii Ariela chce przekonać konsumentów do kapsułek
Koncern Procter&Gamble rozpoczął największą od dekady kampanię reklamową marki Ariel. Chce nią pozyskać nowych konsumentów próbując przekonać ich do korzystania z kapsułek do prania. Jednocześnie chce ożywić kategorię środków piorących. Na działania reklamowe marketer przeznaczył 10 mln funtów.
więcej
|
Jakub Wolff prezesem Me&My Friends, w zarządzie także Katarzyna Budzyń-Pepłowska i Krzysztof Wagner
Jakub Wolff zastąpił Konrada Boksę na stanowisku prezesa zarządu Grupy Me & My Friends. Do zarządu firmy weszli też: Katarzyna Budzyń-Pepłowska i Krzysztof Wagner. Konrad Boksa i Bartosz Brażewicz-Dosiółko objęli nowo utworzone funkcje.
więcej
|
InPost wprowadza nową ofertę na reklamy na Paczkomatach
Firma InPost wprowadza nową ofertę reklamową, umożliwiając reklamodawcom promowanie się na Paczkomatach. Obsługą kampanii zajmuje się nowopowstałe Biuro Reklamy InPost.
więcej
|
Clipatize zajmie się obsługą Canon Middle East
Firma Canon Middle East wybrała polską agencję Clipatize do realizacji digitalowych działań marketingu B2B.
więcej
|
|
|
Ryszard Pieńkowski kupił od Ringier Axel Springer pozostałe 49 proc. udziałów Infor Biznes
Należąca do Ryszarda Pieńkowskiego firma Infor PL kupiła od Ringier Axel Springer 49 proc. udziałów spółki Infor Biznes (wydającej m.in. „Dziennik Gazetę Prawną” oraz serwisy Dziennik.pl, Gazetaprawna.pl i Forsal.pl). W efekcie Infor PL ma 100 proc. udziałów Infor Biznes.
więcej
|
PMPG Polskie Media: wskutek zapłaty za udziały wydawcy ,,Do Rzeczy" wynik za ub.r. niższy o 11,9 mln zł
Firma PMPG Polskie Media poinformowała, że wskutek kupna w grudniu ub.r. 50,1 proc. udziałów spółki Orle Pióro, wydawcy „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy”, skonsolidowany wynik finansowy PMPG za ub.r. zostanie pomniejszony o kwotę tej transakcji, czyli ok. 11,9 mln zł.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza": cotygodniowa rubryka ,,Wyborcza to WY" z opiniami czytelnikami
„Gazeta Wyborcza” (Agora) będzie oddawała swoim czytelnikom raz w tygodniu cztery strony na ich opinie, w ramach sekcji „Wyborcza to WY”. Komentarze te pojawiać się też będą codziennie w internecie. Przedsięwzięcie koordynują Katarzyna Pawłowska i Waldemar Paś. - Wierzymy, że właśnie tak trzeba robić - zapowiadają.
więcej
|
Press Club Polska zaprezentował projekt zwiększający ochronę prawną dziennikarzy
Projekt nowelizacji prawa prasowego, który zwiększa ochronę prawną dziennikarzy Press Club Polska przesłał do wszystkich klubów parlamentarnych. - To trzecia próba wprowadzenia przepisów. Dotychczasowe skończyły się porażką - mówi Marcin Lewicki z Press Club Polska.
więcej
|
Tylko ,,Kobieta i Życie" zwiększyła sprzedaż w 2017 roku, ,,Olivia" straciła najwięcej
W ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazła się „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Dobski dziennikarzem tygodnika ,,Wprost"
Dziennikarz Marcin Dobski rozpoczął pracę w tygodniku „Wprost” (AWR „Wprost”).
więcej
|
Magazyn ,,NME" kończy z wersją drukowaną, będzie dostępny tylko online
Brytyjski oddział koncernu Time Inc. zdecydował o zakończeniu drukowanej wersji muzycznego tygodnika „NME”, znanego także pod nazwą „New Musical Express”. Papierowe wydanie magazynu ukazywało się od 66 lat, jednak jego obecna dystrybucja nie przynosi wydawcy żadnych korzyści. „NME” ma się ukazywać nadal jedynie w wersji internetowej.
więcej
|
,,Olivia" na 20-lecie z nawiązaniami do lat 90. i Małgorzatą Kożuchowską na okładce
W czwartek, 8 marca ukaże się jubileuszowe kwietniowe wydanie miesięcznika „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), przygotowane na 20-lecie pisma. W numerze znajdzie się sporo nawiązań do lat 90., w których magazyn powstawał. Na okładkę trafiła Małgorzata Kożuchowska.
więcej
|
Czytelnicy ,,Gazety Wyborczej" kupując cyfrowe prenumeraty, przekazali 37,5 tys. zł trzem organizacjom
Ponad 37,5 tys. zł zebrano podczas specjalnej akcji „Gazety Wyborczej” (Agora) pn. „Czytasz i pomagasz!”. Pieniądze z prenumerat czytelników trafiły do trzech podmiotów: łącznie do Kampanii Przeciw Homofobii, Centrum Praw Kobiet i Stowarzyszenia Interwencji Prawnej. Akcja trwała od 27 lutego do 6 marca.
więcej
|
|
|
Facebook wprowadza funkcję Video Chat do Messengera Lite
Facebook wzbogacił komunikator Messenger w wersji Lite o nową opcję rozmów wideo. Według serwisu ta forma komunikacji staje się coraz bardziej popularna, w 2017 roku użytkownicy Messengera przeprowadzili ponad 17 miliardów rozmów wideo.
więcej
|
UKE z konkursem na system testowania jakości internetu
Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłosił konkurs na dostawę systemu służącego do pomiaru jakości stacjonarnego internetu oferowanego przez operatorów. Dzięki certyfikowanej przez UKE platformie użytkownicy będą mogli sprawdzić czy parametry ich dostępu do sieci są zgodne z zapisami w umowie z dostawcą usługi.
więcej
|
Po dementi Departamentu Stanu USA dziennikarze spierają się o tekst Onetu nt. sankcji dla polskich władz
W poniedziałek wieczorem Onet podał, że według notatki polskiej dyplomacji władze USA w związku z nowelizacją ustawy o IPN wprowadziły szczególne sankcje: prezydent i wiceprezydent nie będą się spotykać z polskimi politykami. We wtorek rzeczniczka Departamentu Stanu zaprzeczyła doniesieniom o zawieszeniu współpracy w zakresie bezpieczeństwa i dialogu na wysokim poziomie z Polską. Dziennikarze na Twitterze spierają się, na ile to dementi odnosi się do artykułu Onetu.
więcej
|
,,Make Poland Great Again", ,,Myk!" i ,,Jutronauci" Agory nominowane w konkursie INMA Global Media Awards 2018
Dwa formaty wideo portalu Gazeta.pl: „Make Poland Great Again” oraz „Myk!” trafiły na listę przedsięwzięć, nominowanych do nagród INMA Global Media Awards 2018. Oprócz nich o nagrodę walczy też projekt „Jutronauci” „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
|
Polka strażniczką domowego budżetu. ,,Rozsądniej zarządzają pieniędzmi"
Jak kobiety i mężczyźni widzą siebie w labiryncie domowych wydatków, rachunków za media, paragonów i planów finansowych na kolejne miesiące? Jak są postrzegane przez swoich partnerów, współmałżonków, przedstawicieli płci przeciwnej? Czy w Polsce trwa finansowa wojna płci i kto w niej zwycięża? Na te pytania odpowiada badanie SW Research.
więcej
|
|
|