|
|
|
|
|
|
|
Operatorzy telewizji kablowych będą musieli udostępniać swoją infrastrukturę konkurencji
Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłosił konsultacje projektów decyzji w sprawie regulacji operatorów telewizji kablowej. UKE chce, by operatorzy udostępniali swoją infrastrukturę konkurentom. Projekt najbardziej cieszy Netię i Orange.
więcej
|
Polacy najbardziej ufają radiu, telewizji i prasie. Media internetowe mało wiarygodne
Dla Polaków radio jest najbardziej zaufanym medium, na drugim miejscu są telewizja i drukowana prasa - wynika z badań opublikowanych przez Komisję Europejską. Z raportu wynika, że 45 proc. mieszkańców naszego kraju wierzy w newsy publikowane przez serwisy internetowe, a 34 procent w informacje publikowane w mediach społecznościowych.
więcej
|
Bartłomiej Misiewicz doradcą zarządu Telewizji Republika. ,,Nie byłbym najlepiej odbierany jako dziennikarz" (wideo)
Bartłomiej Misiewicz, w przeszłości m.in. rzecznik prasowy Ministerstwa Obrony Narodowej i szef gabinetu politycznego ministra Antoniego Macierewicza, poinformował, że pracuje w Telewizji Republika jako doradca zarządu.
więcej
|
,,36,6" zyskało 190 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
Trzeci sezon programu „36,6” gromadzi średnio 1,07 mln widzów, o 190 tys. osób więcej niż pierwsza edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Włoska Seria A w Eleven Sports przez kolejne trzy lata. ,,Ta liga ma w Polsce lojalnych fanów"
Przez kolejne trzy sezony mecze rozgrywek włoskiej ligi Serie A nadawane będą przez Eleven Sports. Nadawca nabył na wyłączność prawa do ich pokazywania na terenie Polski. Mecze można oglądać także na stronie Elevensports.pl oraz w specjalnej aplikacji.
więcej
|
2,03 mln widzów debiutu ,,Big Music Quiz" w TVP2
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego show „Big Music Quiz” oglądało średnio 2,03 mln widzów. Audycja względem analogicznego okresu tydzień wcześniej poprawiła widownię pasma o 1,44 mln osób.
więcej
|
Joanna Górska po leczeniu onkologicznym wróciła na antenę Polsat News
Dziennikarka Joanna Górska na stałe wróciła do pracy w Polsat News. W ostatnich miesiącach walczyła z chorobą nowotworową.
więcej
|
Polsat i TVN liderami, udany tydzień TV4. ,,M jak miłość" hitem, wysoko ,,Taniec z gwiazdami"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”. Na podium uplasowały się transmisja PŚ w skokach w Oslo oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Style szuka w konkursie pary młodej do programu z Izabelą Janachowską
Stacja TVN Style rozpoczęła konkurs skierowany do par młodych, które planują ślub. Nagrodą jest organizacja uroczystości ślubnej przez Izabelę Janachowską o wartości 50 tys. zł. Odcinek specjalny - pokazujący przygotowania do ślubu - trafi na antenę jesienią.
więcej
|
Jarosław Olechowski: Nielsen pomija oglądalność na stacjach Orlen, wzrost wyników TVN24 to zemsta na TVP?
Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski zwrócił uwagę, że badanie oglądalności realizowane przez Nielsen Audience Measurement nie uwzględnia osób oglądających telewizję w miejscach publicznych. Zapytał też, czy wzrost wyników TVN24 od początku marca to „zemsta za ujawnienie w TVP nowych wątków afery reprywatyzacyjnej czy premia dla nowego właściciela TVN”. - Podstawą dla rozliczeń branży reklamowej i mediowej jest pomiar oglądalności w gospodarstwach domowych - cóż, stacja benzynowa się nie do nich nie zalicza - odpowiada Mikołaj Piotrowski z Nielsena.
więcej
|
Tylko Beata Szydło bardziej wpływową Polką od Moniki Olejnik. Jaworowicz przed Rafalską, Wellman przed Kornhauser-Dudą
Według 12,2 proc. Polaków największy wpływ wśród Polek na debatę publiczną i życie w kraju ma Monika Olejnik. Wyższy wynik (18 proc.) uzyskała tylko Beata Szydło. Na trzecim miejscu znalazła się Elżbieta Jaworowicz (5,9 proc.), a na piątym - Dorota Wellman (4,9 proc.).
więcej
|
,,Gomorra 3" od 14 kwietnia w Cinemax. Cały sezon od razu w HBO GO
14 kwietnia br. stacja Cinemax rozpocznie emisję trzeciej serii kryminalnej produkcji „Gomorra”, ale dwa tygodnie wcześniej użytkownicy HBO GO otrzymają dostęp do całego sezonu.
więcej
|
Dokumentalny cykl ,,Więzienie" wiosną w Polsat Play (wideo)
Wiosną 2018 roku Polsat Play pokaże dokumentalny cykl „Więzienie”, który opisuje życie za murami więzienia - zarówno skazanych jak i służby więziennej.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią - a w niej bolesne upadki i epickie sukcesy (wideo)
Wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice). To pierwsza akcja promocyjna brandu po zeszłorocznym kryzysie komunikacyjnym. Kampanię przygotowały Brasil, Starcom i The Digitals, która przejęła obsługę marki w social media.
więcej
|
Pekao SA reklamuje się jako nowoczesny bank dla klasy średniej, kampania produktowa dobrą kontynuacją kampanii wizerunkowej (opinie)
Bank Pekao SA prowadzi kampanię produktową Konta Przekorzystnego, która jest dopełnieniem grudniowej kampanii wizerunkowej „Docenisz różnicę”. - Została zaprojektowana w klasyczny sposób, ale odpowiednio promuje Pekao jako polski, uniwersalny i nowoczesny bank dla klasy średniej - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl Jerzy Przeździecki, Marcin Dec i Michał Kazimierczak.
więcej
|
Rafał Wyszyński przechodzi z Publicis Media do Grupy Netsprint
W kwietniu Rafał Wyszyński zacznie pracę jako chief data officer w firmie marketingu internetowego Netsprint. Poprzednio pracował w Publicis Media, a wcześniej m.in. w Starcom Mediavest Group.
więcej
|
To koniec reklamy piwa w prime time? Rząd przyjął projekt nowelizacji Ministerstwa Zdrowia
Komitet Stały Rady Ministrów przyjął projekt nowelizacji ustaw o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi autorstwa Ministerstwa Zdrowia. Resort po etapie konsultacji społecznych nie przyjął uwag organizacji branżowych, związków zawodowych i ministerstw. Zmiany mają wejść w życie z początkiem 2019 roku - to jedyna uwzględniona zmiana.
więcej
|
PepsiCo wprowadza Drinkfinity - pierwszą markę przeznaczoną do sprzedaży tylko w internecie
Firma PepsiCo wprowadza do Europy markę Drinkfinity, która będzie sprzedawana jedynie w internecie. Marketer nazywa ją startupem, który ma udowodnić, że firma stara się wspierać innowacje i potrafi szybko reagować na trendy konsumenckie.
więcej
|
Born2be zachęca - "dodaj do ulubionych" (wideo)
Wystartowała kolejna kampania reklamowej sklepu internetowego born2be.pl (AZAGroup). Działania pod hasłem "dodaj do ulubionych" przygotowały FCB Bridge2Fun, Flota Filmowa i ColorOffOn.
więcej
|
Kruk w kampanii zachęca do wiosennych porządków budżetu domowego (wideo)
Grupa Kruk zajmująca się windykacją należności rozpoczęła w poniedziałek kampanię marketingową, w której zachęca Polaków do porządkowania do porządkowania swoich domowych budżetów oraz podkreśla, że każdy człowiek to osobna historia i inne podejście do zadłużenia.
więcej
|
CCC w nowej kampanii promuje dziecięcą kolekcję obuwia (wideo)
Firma obuwnicza CCC rozpoczęła kampanię poświęconą wiosennej kolekcji obuwia dla dzieci. Równolegle prowadzi kolejną odsłonę działań reklamowych „Go for More. Idę po więcej”. Za ich realizację odpowiadają agencje Change Serviceplan, MullenLowe MediaHub, OS3 i dom produkcyjny Lemon.
więcej
|
Reporterzy Bez Granic omijają cenzurę publikując newsy w formie piosenek
Organizacja Reporterzy Bez Granic wraz z agencją DDB Berlin rozpoczęła publikowanie newsów w formie piosenek w krajach objętych ścisłą cenzurą. W tworzeniu śpiewanych informacji biorą udział dziennikarze pochodzący z krajów gdzie ograniczona jest wolność słowa, a cała akcja wykorzystuje fakt że cenzorskie przepisy omijają internetowe serwisy muzyczne.
więcej
|
Interia wprowadza nowy cennik reklamowy i rezygnuje z reklam warstwowych
Grupa Interia wprowadziła nowy cennik reklamowy i zaoferowała w nim rozliczenia reklam w modelu viewable cost per mile (VCPM). Wydawca zrezygnował też z irytującego użytkowników formatu reklam warstwowych.
więcej
|
McDonald's kompletuje dziecięcą eskortę na mundial w Rosji (wideo)
20 marca sieć fast food McDonald's Polska rusza z konkursem, w którym wybierze członków dziecięcej eskorty na mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. Akcji towarzyszy kampania reklamowa autorstwa agencji DDB&tribal.
więcej
|
20 lat Nike z FC Barcelona. W spocie Andrés Iniesta, Philippe Coutinho, Gerard Piqué, Sergio Busquets, Sergi Roberto (wideo)
Firma Nike świętuje swoje 20-letnie partnerstwo z klubem piłkarskim FC Barcelona nowym 90-sek. spotem w reżyserii Wally'a Pfistera. Jego bohaterami są piłkarze klubu m.in. Andrés Iniesta, Philippe Coutinho, Gerard Piqué, Sergio Busquets, Sergi Roberto, Ousmane Dembélé, Samuel Umtiti, Denis Suárez, Paulinho i Alexia Putellas.
więcej
|
Kobieca decyzja o kursie na prawo jazdy reklamuje Mini Ratkę w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski rozpoczął kampanię reklamową kredytu gotówkowego Mini Ratka utrzymaną w nowej koncepcji kreatywnej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Agencja Warszawa, Dobro, Platige Image, Artegence i Havas Media.
więcej
|
Discovery do promocji ,,Przystanku Bieszczady 3" wykorzystuje Facebook Camera Effects
Telewizja Discovery Channel Polska rozpoczęła promocję kolejnego sezonu programu „Przystanek Bieszczady”. Częścią kampanii reklamowej na Facebooku jest specjalny efekt rozszerzonej rzeczywistości, dzięki któremu użytkownicy mogą sterować modelem 3D twarzy-drzewa, będącej znakiem rozpoznawczym programu. Nadawca współpracował przy projekcie z domem mediowym Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Scenariusz spotu na 74. rocznicę Powstania Warszawskiego zostanie wybrany w konkursie
Muzeum Powstania Warszawskiego razem z Warszawską Szkołą Filmową prowadzi konkurs na scenariusz 45-sekundowego spotu okolicznościowego z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego.
więcej
|
Robert Skawiński ambasadorem marki SmartGPS i sprzętu Kawasaki
Dziennikarz i prezenter motoryzacyjny Robert Skawiński nawiązał współpracę z marką nawigacji satelitarnej SmartGPS oraz elektrycznych deskorolek i rowerów Kawasaki.
więcej
|
Cinkciarz.pl po wyroku Sądu Unii Europejskiej może zarejestrować znak towarowy z symbolami walut
Sąd Unii Europejskiej uznał za nieważną decyzję Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) o odmówieniu spółce Cinkciarz.pl zarejestrowania jako unijnego znaku towarowego logotypu marki z symbolami walut euro i dolara.
więcej
|
Polomarket: naklejkowa promocja z formami do pieczenia Berndes
W sklepach Polomarket ruszyła akcja lojalnościowa umożliwiająca zakup form do pieczenia firmy Berndes do 50 proc. taniej. Aby skorzystać z promocji, należy uzbierać odpowiednią liczbę specjalnych naklejek.
więcej
|
Branża reklamowa w Wielkiej Brytanii rusza z akcją przeciw molestowaniu seksualnemu w jej szeregach
Stowarzyszenia branżowy reklamowej w Wielkiej Brytanii - Advertising Association, NABS i WACL - ruszają z inicjatywą #timeTo, by rozwiązać problem molestowania seksualnego w branży reklamowej.
więcej
|
Żywiec Zdrój zmienia opakowania i etykiety dwóch marek wód gazowanych
Wody gazowane Żywiec Zdrój mocny gaz i lekki gaz dostępne są w butelkach takich jak pozostałe produkty marki z tego segmentu. Zmieniono także ich etykiety, które zaprojektowała firma Well Rounded Design.
więcej
|
Paulina Ufel client partnerem w Isobar Poland Group
Do zespołu Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyła Paulina Ufel, która jako client partner będzie odpowiadać za kierowanie jednym z pionów klienckich agencji. Poprzednio związana była z Scholz and Friends Warsaw.
więcej
|
Krzysztof Nowakowski kieruje zespołem analitycznym They.pl
Krzysztof Nowakowski awansował w agencji digital marketingowej They.pl, objął stanowisko web analyst managera. Z firmą związany jest od ponad roku.
więcej
|
Zabawna sprzeczka o to, czy w Selgrosie można kupować na sztuki (wideo)
Wystartowała nowa kampania telewizyjna Transgourmet Polska dla sieci sklepów Selgros Cash&Carry. Akcję podkreślającą, że w sieci można kupować towary na sztuki, przygotowała agencja Life on Mars.
więcej
|
Katarzyna Kosińska-Rysz z awansem w Saatchi & Saatchi IS w zespole pracującym dla Carrefour Polska
Katarzyna Kosińska-Rysz po dwóch latach awansowała w Saatchi & Saatchi IS ze stanowiska account supervisora na account directora.
więcej
|
Mlekpol ponownie lokuje swoje produkty w ,,Doradcy Smaku" w TVN
Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa Mlekpol ponownie będzie lokować swoje produkty w kulinarnym programie „Doradca Smaku” z Michelem Moranem w TVN.
więcej
|
Dziadek do Orzechów zajmie się obsługą Intersport w social media
Agencja reklamowa Dziadek do Orzechów wygrała przetarg firmy Intersport na obsługę aktywności w mediach społecznościowych w 2018 roku.
więcej
|
|
|
Wpływy z prenumerat cyfrowych nie wyrównują strat ze spadku sprzedaży ,,GW". ,,To nie są przypadkowe zakupy"
Agora nie podaje, ilu prenumeratorów „Gazety Wyborczej” spośród 133 tys. użytkowników w 2017 roku udało jej się pozyskać dzięki współpracy z partnerami oraz jak wielu przedłuża prenumeratę cyfrową po zakończeniu promocji. - To nie są przypadkowe i jednorazowe zakupy podyktowane obniżoną ceną - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Danuta Breguła, dyrektor strategii online „Gazety Wyborczej”. - Wpływy z prenumerat cyfrowych nie pozwalają jeszcze na wyrównanie strat spowodowanych spadkiem sprzedaży egzemplarzowej - zaznacza prezes Bartosz Hojka.
więcej
|
Polacy najbardziej ufają radiu, telewizji i prasie. Media internetowe mało wiarygodne
Dla Polaków radio jest najbardziej zaufanym medium, na drugim miejscu są telewizja i drukowana prasa - wynika z badań opublikowanych przez Komisję Europejską. Z raportu wynika, że 45 proc. mieszkańców naszego kraju wierzy w newsy publikowane przez serwisy internetowe, a 34 procent w informacje publikowane w mediach społecznościowych.
więcej
|
Drugi numer ,,Vogue Polska" z Evą Herzigovą na okładce. 160 tys. egz. nakładu
W środę 14 marca w sprzedaży ukaże się drugi numer miesięcznika „Vogue Polska” (Visteria). Tym razem na okładkę trafiła Eva Herzigova, sfotografowana przez Chrisa Collsa. Redakcja zaczyna także nowy cykl - „Nostalgia”.
więcej
|
List otwarty do "Tygodnika Powszechnego" i "Dwutygodnika" przeciwko publikacjom Jakuba Dymka
Tylko wczoraj kilkadziesiąt osób podpisało się pod listem otwartym do redakcji „Tygodnika Powszechnego” i „Dwutygodnika” w sprawie publikacji tekstów Jakuba Dymka. Sygnatariusze apelują o "przemyślenie ram współpracy z Jakubem Dymkiem, terminu jej wznowienia oraz zasad wyboru osób, którym użycza się miejsca na własnych łamach".
więcej
|
Edipresse łączy ,,Twoje Dziecko" i ,,Będę Mamą". Redaktor prowadzącą Katarzyna Imiołek
Dwa magazyny dla rodziców „Twoje Dziecko” i „Będę Mamą” (Edipresse Polska) począwszy od kwietniowego wydania będą wychodziły w jednym grzbiecie. Szefową połączonych wydań jest Katarzyna Imiołek.
więcej
|
Apple przejmuje Texture, internetowy kiosk z e-gazetami
Apple zakupił Texture, internetowy serwis oferujący dostęp do elektronicznych wersji gazet i czasopism. Kwoty transakcji nie ujawniono. Apple wyjaśnia, że inwestycja ma ułatwić odbiorcom dotarcie do źródeł rzetelnych treści dziennikarskich.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w 2017 roku. ,,PC Format" stracił najwięcej
W 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reporterzy Bez Granic omijają cenzurę publikując newsy w formie piosenek
Organizacja Reporterzy Bez Granic wraz z agencją DDB Berlin rozpoczęła publikowanie newsów w formie piosenek w krajach objętych ścisłą cenzurą. W tworzeniu śpiewanych informacji biorą udział dziennikarze pochodzący z krajów gdzie ograniczona jest wolność słowa, a cała akcja wykorzystuje fakt że cenzorskie przepisy omijają internetowe serwisy muzyczne.
więcej
|
|
|
Polacy najbardziej ufają radiu, telewizji i prasie. Media internetowe mało wiarygodne
Dla Polaków radio jest najbardziej zaufanym medium, na drugim miejscu są telewizja i drukowana prasa - wynika z badań opublikowanych przez Komisję Europejską. Z raportu wynika, że 45 proc. mieszkańców naszego kraju wierzy w newsy publikowane przez serwisy internetowe, a 34 procent w informacje publikowane w mediach społecznościowych.
więcej
|
Wpisy Ogórek i Ziemkiewicza na wystawie Muzeum Polin jako przykłady antysemityzmu. ,,Haniebny występek, chcę przeprosin"
W ramach nowej wystawy Muzeum Historii Żydów Polskich Polin dotyczącej antysemityzmu prezentowane są m.in. niedawne wpisy twitterowe Magdaleny Ogórek i Rafała Ziemkiewicza, publicystów związanych m.in. z TVP Info. - Niewiarygodna bezczelność i głupota muzeum Polin - skomentował Ziemkiewicz. - Haniebny postępek Muzeum Polin postrzegam jako kolejny wyraz opresyjnej propagandy politycznej - dodała Ogórek, zapowiadając działania prawne.
więcej
|
Legimi negocjuje kupno niemieckiego serwisu z e-bookami Readfy
Firma Legimi, oferująca e-booki i audiobooki w modelu abonamentowym, podpisała list intencyjnych dotyczący przejęcia 100 proc. udziałów niemieckiej firmy Readfy prowadzącej serwis z e-bookami w modelu freemium. - Readfy przez lata potwierdził, że czytanie ebooków sponsorowanych przez reklamodawców jest bardzo dobrze oceniane przez użytkowników i zmniejsza barierę wejścia dla początkujących e-czytelników - uzasadnia Mikołaj Małaczyński, prezes Legimi.
więcej
|
Na Twitterze fałszywe newsy rozchodzą się o wiele szybciej niż prawdziwe
Fałszywe newsy znacznie szybciej i szerzej niż prawdziwe informacje rozprzestrzeniają się na Twitterze. Poza tym to ludzie, a nie boty, w głównej mierze odpowiadają za dezinformację w serwisie - wynika z badania przeprowadzonego przez naukowców z Massachusetts Institute of Technology.
więcej
|
Nowa odsłona serwisu Murator.pl integruje płatne i darmowe treści, ukazujące się na stronie
Miesięcznik „Murator” (Grupa ZPR Media) uruchomił nową odsłonę internetowej witryny Murator.pl. Wprowadza też multimedialne numery specjalne pisma. To kolejny ruch wydawnictwa w kierunku skonsolidowania treści tworzonych w internecie i ukazujących się w druku.
więcej
|
Interia wprowadza nowy cennik reklamowy i rezygnuje z reklam warstwowych
Grupa Interia wprowadziła nowy cennik reklamowy i zaoferowała w nim rozliczenia reklam w modelu viewable cost per mile (VCPM). Wydawca zrezygnował też z irytującego użytkowników formatu reklam warstwowych.
więcej
|
TalentMedia w 2017 r. zanotowała 10 mln obrotu i dwukrotny wzrost przychodów
Platforma influencer marketingu TalentMedia w ciągu minionego roku zanotowała dwukrotny wzrost przychodów w relacji rdr. i uzyskała obroty w wysokości 10 mln złotych.
więcej
|
UKE przygotowuje narzędzie do pomiaru jakości łącza internetowego. Będzie podstawą do odstąpienia od umowy
Urząd Komunikacji Elektronicznej pracuje nad narzędziem, które pozwoli polskim klientom sprawdzić jakość oferowanego internetu, a w przypadku problemów dochodzić od operatora poprawy działania zagwarantowanych usług. W ostateczności pomiar będzie także podstawą do odstąpienia od umowy z operatorem. Polska zajmuje 34. miejsce na świecie pod względem prędkości stałego łącza. Nieznacznie utrzymuje się ona powyżej średniej światowej.
więcej
|
Pudelek.pl zaczął przepraszać Monikę Janowską na stronie głównej
Należący do Wirtualnej Polski serwis Pudelek.pl zaczął publikowanie 30-dniowych przeprosin dla Moniki Janowskiej za cykl tekstów zarzucających kobiecie kradzież. W ten sposób serwis realizuje wyrok Sądu Apelacyjnego z lutego br.
więcej
|
|
|