|
|
|
|
|
|
|
KRRiT będzie badać telewizje i radio w Polsce. ,,Przełom nad badaniem rynku mediów"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała wczoraj zaproszenie do dialogu technicznego, które rozpoczyna projekt nowego badania telemetrycznego. Zgłoszenia można składać do 30 marca br. - Projekt będzie przełomem w badaniach nad rynkiem mediów w Polsce - zapowiada Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
,,Drogi wolności" najdroższym serialem w historii TVP. Odcinek może kosztować nawet 2 mln zł
Trwają zdjęcia do nowego serialu historycznego TVP1 „Drogi wolności”, który na antenę trafi jesienią. Jest to największa i najdroższa produkcja w historii Telewizji Polskiej. - Jeden odcinek kosztuje powyżej miliona, ale te pieniądze widać na planie i będzie widać w serialu. Dobre kino nie może być tanie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl prezes Jacek Kurski. Z naszych ustaleń wynika, że koszt może sięgać nawet 2 mln zł za odcinek.
więcej
|
Panel telewizyjny Nielsena dostępny w co trzeciej gminie w Polsce (zobacz geograficzną strukturę rozmieszczenia)
Paneliści biorący udział w badaniach telemetrycznych Nielsen Audience Measurement zlokalizowani są w 91 proc. powiatów oraz w co trzeciej gminie w Polsce. Liczący ponad 2 tys. gospodarstw domowych panel firmy rozmieszczony jest w ponad 1 tys. miejscowościach. - Z różnych stron dochodzą do nas informacje, że panel jest za bardzo skupiony, co nie jest prawdą - mówi Dariusz Gumbrycht, reach service delivery leader w Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
TVP rozpocznie negocjacje z Emitelem ws. MUX-8. ,,Nie ma zagrożenia dla slotów"
Prezes TVP Jacek Kurski zapewnia, że nadawca publiczny rozpocznie negocjacje z firmą Emitel, która jest operatorem multipleksu ósmego w sprawie uruchomienia swoich kanałów na MUX-8. - Nie ma żadnego zagrożenia - mówi Wirtualnemedia.pl Kurski.
więcej
|
2,29 mln widzów serialu ,,Za marzenia". Oglądalność spada z odcinka na odcinek
Nowy serial „Za marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,29 mln widzów, o 970 tys. osób więcej niż pokazywane rok temu w tym paśmie „Bake off - Ale ciacho!”. Produkcja daje TVP2 pozycję lidera rynku w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Serial jednak traci widzów z odcinka na odcinek.
więcej
|
Po ośmiu latach w ,,Milionerach" znowu padnie główna nagroda
W teleturniej „Milionerzy” niebawem ponownie padnie najwyższa wygrana. Kto i kiedy dokładnie wygra milion złotych, tego TVN nie zdradza, przypominając tylko, że będzie to druga najwyższa wygrana w historii programu.
więcej
|
TVP szykuje seriale o Piłsudskim, Osieckiej i Wyszyńskim, ekranizację powieści Wildsteina i drugi sezon ,,Korony królów"
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski poinformował, że nadawca szykuje serialową ekranizację powieści „Czas niedokonany” Bronisława Wildsteina oraz seriale o Stefanie Wyszyńskim, Władysławie Andersie, Agnieszce Osieckiej i Adamie Mickiewiczu. Jesienią w TVP1 będzie pokazywany drugi sezon telenoweli historycznej „Korona królów”.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny 2" od 25 marca w TVP1. Kurski: jestem spokojny o jakość tej produkcji
Od 25 marca 2018 roku w niedziele o 20.10 telewizyjna Jedynka będzie emitować drugi sezon „Wojennych dziewczyn”. Produkcja w swoim paśmie zastąpi „Blondynkę” - Odważne, piękne i młode dziewczyny pokazują w nim patriotyzm i walkę z Niemcami w trakcie drugiej wojny światowej w bardzo atrakcyjny sposób dla widza - mówił podczas wtorkowego spotkania prasowego Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Fokus TV najchętniej oglądany w lutym, Polsat Docu podwoił wynik
W lutym br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Docu, a najwięcej straciły Polsat Viasat Nature - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szefowa A&E Networks pokieruje Vice Media
Nancy Dubuc, szefowa grupy telewizyjnej A&E Network, pokieruje cyfrową platformą wideo Vice Media. Dotychczasowy prezes i założyciel spółki, Shane Smith, będzie dalej kierował jej radą nadzorczą.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklamy eurobanku z wampirami podobne do filmu ,,Co robimy w ukryciu". Leo Burnett: inspirowaliśmy się różnymi dziełami (wideo)
Nowe reklamy eurobanku opowiadające o trójce wampirów kojarzą się z australijskim filmem „Co robimy w ukryciu”. - Kampania jest inspirowana różnymi dziełami. Elementy powtarzające się w utworach o tej tematyce są jedynie cechami charakterystycznymi dla danego stylu czy koncepcji - tłumaczy Maciej Porębski, dyrektor kreatywny Leo Burnett Warszawa. Jednocześnie ruszyła kampania reklamowa nc+ z wampirem w roli głównej. - To dość zabawny zbieg okoliczności, który nie zaszkodzi żadnej z marek. Być może kampanie są skierowane do grupy pokoleniowej z sentymentem wspominającej sagę „Zmierzch” sprzed 10 lat - komentują dla Wirtualnemedia.pl Robert Sosnowski i Igor Pietrzak.
więcej
|
Pathfinder 23 obsłuży globalnie w e-commerce kilkanaście marek Coty
Coty global wybrało Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) jako kluczowego partnera odpowiadającego globalnie za aktywację marek beauty w e-commerce.
więcej
|
,,Powiedzmy STOP szkolnej agresji" w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)
Rzecznik Praw Dziecka rozpoczął kampanię społeczną pod hasłem „Powiedzmy STOP szkolnej agresji”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Telescope i Papaya Films.
więcej
|
Hasło "Pokaż swoją drugą warstwę" reklamuje nowość Danio (wideo)
„Odkryj drugą warstwę” to hasło nowej kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek dwusmakowego wariantu serka Danio. Akcję przygotowały Y&R, VML, Labstore i Mediacom.
więcej
|
Grupa Essilor zachęca do badania wzroku po 40. roku życia
Grupa Essilor, producent soczewek progresywnych, wystartowała z edukacyjną akcją "Czas na wzrok 40+", zachęcającą do badań wzroku. Działania przygotowały Schulz brand friendly, Polymus i Marketing & Communications Consultants.
więcej
|
Kate Romanovskaia zastąpiła Karola Sadaja na czele marketingu Ubera w Polsce
Karol Sadaj, dotychczasowy dyrektor marketingu firmy Uber w Polsce odszedł z firmy. Teraz marketingiem polskiego oddziału kieruje Kate Romanovskaia, szefowa marketingu Ubera w Europie Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
"Moc orzeźwienia" w reklamie Halls (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa gum Halls (Mondel?z International). Akcję pod hasłem "Moc orzeźwienia" przygotowały IQ Marketing, Carat Polska i Big Picture.
więcej
|
Małgorzata Kmieciak: z Adform na szefową Smart w Europie Środkowo-Wschodniej
Małgorzata Kmieciak zaczęła pracę w firmie marketingu internetowego Smart jako country manager w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześneij pracowała m.in. w Adform i Google.
więcej
|
Piłkarze Raphaël Varane, Eric Dier i Roman Zobnin będą reklamować golarki Braun Series 3 ProSkin
Ambasadorami reklamowymi golarek Braun Series 3 ProSkin, a także zestawów do strzyżenia i trymerów do zarostu marki Braun, zostali właśnie piłkarze Raphaël Varane (grający w Realu Madryt), Eric Dier (z Tottenhamu Hotspur) i Roman Zobnin (ze Spartaka Moskwa).
więcej
|
Katarzyna Słyk, Adrian Stępniak i Bartosz Batycki w zespole Ströer Media
Do pionu sprzedaży agencyjnej Ströer Media dołączyli Katarzyna Słyk, Adrian Stępniak oraz Bartosz Batycki. Wszyscy zajęli nowo utworzone stanowiska agency sales managerów.
więcej
|
,,Żyj wygodniej, świętuj spokojnie" w nowej akcji marki Jan Niezbędny
Firma Sarantis Polska w związku z nadchodzącymi świętami wielkanocnymi promuje markę Jan Niezbędny (folie aluminiowe, worki na śmieci, zmywaki itp) loterią konsumencką pod hasłem „Żyjwygodniej, świętuj spokojnie”. Wspiera ją kampanią przygotowaną przez Unlimited, Kuźnia Group i Social Media Now.
więcej
|
Monika Daniluk starszym managerem ds. analiz i wsparcia sprzedaży w Multikino Media
Monika Daniluk awansowała na stanowisko starszego managera ds. analiz i wsparcia sprzedaży w biurze reklamy Multikino Media.
więcej
|
Marcin Muszkiet i Joanna Dutkowska w BE Media
Do zespołu agencji BE Media, specjalizującej się w cyfrowej reklamie na nośnikach indoorowych i outdoorowych, dołączyli Joanna Dutkowska i Marcin Muszkiet.
więcej
|
Lego w globalnej kampanii zachęca rodziców do zabaw z dziećmi
Producent klocków Lego prowadzi globalną kampanię reklamową, w której zwraca uwagę rodziców na to, jak ważna dla rozwoju dziecka jest zabawa z nim. Zachęca ich, by zrezygnowali z telefonów i komputerów, a czas ten poświęcili dzieciom.
więcej
|
|
|
,,Rzeczpospolita" pożegnała się z kilkoma dziennikarzami. Chrabota: spada sprzedaż, więc musimy oszczędzać
W ostatnich tygodniach „Rzeczpospolita” (Gremi Media) rozstała się z kilkoma dziennikarzami z działu krajowego, gospodarczego i sekretariatu, m.in. Magdaleną Lemańską i Joanną Ćwiek. - Musimy ograniczać naszą redakcję. Niestety nie stać nas na zatrudnianie tak wielkiego grona dziennikarzy. Spadają nakład i prenumerata - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Reuters wprowadza system Lynx Insights, inteligentnego asystenta dla dziennikarzy
Reuters opracował oparte na sztucznej inteligencji oprogramowanie Lynx Insights, które ma pomagać w pracy dziennikarzom agencji. System na podstawie analizy danych będzie sugerować istotne wątki i trendy na które warto zwrócić uwagę w trakcie tworzenia konkretnego artykułu.
więcej
|
,,Bild" rezygnuje ze zdjęć rozebranych modelek na pierwszej stronie, ,,Fakt" nie usunie ich z ostatniej strony
Od poniedziałku fotografie nagich kobiet nie pojawiają się na pierwszej stronie niemieckiego tabloidu „Bild”. Teraz podobne zdjęcia, ale z ubranymi modelkami, będą publikowane wewnątrz dziennika. Za to „Fakt” nie zamierza rezygnować ze swojego cyklu zdjęć kobiet topless na ostatniej stronie.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2017 roku
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w ub.r. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Dziemian na czele pism poradnikowych Burdy, Urszula Kalisz odchodzi
Małgorzata Dziemian została nowym opiekunem marki (brand managerem) segmentu advisory & crafting w wydawnictwie Burda International Polska. Odpowiada za marketingową komunikację czterech magazynów wydawcy.
więcej
|
Kolporter w br. uruchomi w sklepach Lidl 47 swoich saloników
Do końca 2018 roku Kolporter otworzy 47 kolejnych swoich saloników prasowych w sklepach sieci Lidl. Od 2014 roku uruchomiono 20 takich punktów. - Po latach testów opracowaliśmy efektywna i użyteczną dla klientów formę współpracy - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
więcej
|
|
|