|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska ograniczyła liczbę reklam w TVP Info o 28 proc., co kosztowało 12 mln zł
W ub.r. reklamy i autopromocja stanowiły 12,6 proc. czasu emisji TVP Info, o 4,4 pkt proc. mniej niż rok wcześniej. W TVP1 i TVP2 ten wskaźnik utrzymać się w okolicy 18-19 proc. Łączne wpływy Telewizji Polskiej z reklam i sponsoringu zmalały o 8,4 proc. do 798,6 mln zł. Magda Kolenkiewcz i Małgorzata Węgierek szacują dla Wirtualnemedia.pl, że liczba bloków reklamowych w TVP Info zmalała o 28 proc., co spowodowało spadek wpływów o 12 mln zł.
więcej
|
TVP wyda 5,9 mln zł na przebudowę studia TVP Info, nowy budynek przy Woronicza ma powstać do 2021 roku
Telewizja Polska wybrała firmę Nafibud do remontu dawnej hali obróbki taśmy, gdzie powstanie nowe studio TVP Info. W br. planuje uzyskać pozwolenie na budowę przy ul. Woronicza nowej siedziby stacji i programów informacyjnych, która ma zostać oddana do użytku wiosną 2021 roku. Wtedy nadawca zastanowi się nad sprzedażą budynku przy placu Powstańców Warszawy.
więcej
|
Joanna Racewicz nie będzie już prowadzić ,,Pytanie na śniadanie". ,,Sprzeczność z zasadami etyki dziennikarskiej"
Dziennikarka Telewizji Polskiej Joanna Racewicz została zawieszona w pracy i nie będzie już prowadzić „Pytanie na śniadanie”. Powodem jest zamieszczenie w mediach społecznościowych wpisu na temat swojej diety, co TVP uznało za lokowanie produktu.
więcej
|
Polsat Media będzie sprzedawał reklamy wPolsce.pl. ,,Analizy wskazały na tego partnera"
Telewizja wPolsce.pl (Fratria) zaczęła współpracę z biurem reklamy Polsat Media. - Ten rynek tak jest zbudowany, że trzeba z kimś się związać. Polsat zaproponował nam profesjonalną ofertę - mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.
więcej
|
6,1 mln widzów wiosennych odcinków ,,M jak miłość". TVP2 nokautuje konkurencję
Wiosenne odcinki „M jak miłość” ogląda średnio 6,10 mln osób. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
więcej
|
,,Na dobre i na złe" śledzi 4,1 mln widzów. TVP2 zdecydowanym liderem
Serial „Na dobre i na złe” od momentu startu wiosennej ramówki ogląda średnio 4,14 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego we wszystkich głównych grupach wiekowych - 4+, 16-49 i 16-59.
więcej
|
Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls
Dorota Dróżdż awansowała w strukturach Telewizji Puls na stanowisko menadżera do spraw sprzedaży. To nowo utworzona funkcja w strukturach spółki.
więcej
|
NBC News planuje serwis streamingowy. Chce przyciągnąć młodych odbiorców
Stacja NBC News zamierza uruchomić własny serwis streamingowy nadający newsy i inne materiały w formie przystosowanej do młodego internetowego odbiorcy. Do wprowadzenia nowego kanału emisji skłania nadawcę między innymi powodzenie programu oferowanego przez NBC News w aplikacji Snapchat.
więcej
|
ZDF pokaże sitcom od twórcy ,,Watahy", wcześniej w internecie niż telewizji linearnej
W piątek 16 marca br. platforma VoD niemieckiego nadawcy telewizyjnego ZDF udostępni premierowy odcinek serialu komediowego „Just Push Abuba”, którego współautorem i scenarzystą jest Polak - Wiktor Piątkowski, jeden z twórców „Watahy”.
więcej
|
Tomasz Sekielski: Ziobro nie chciał się spotkać ws. moich ustaleń nt. zabójstwa Jaroszewiczów. Prokuratura: były nieprzydatne
Dziennikarz śledczy Tomasz Sekielski stwierdził, że na początku ub.r. kierownictwo Prokuratury Krajowej nie było zainteresowane spotkanie w sprawie odnalezionych przez niego materiałów dotyczących zabójstwa PRL-owskiego premiera Piotra Jaroszewicza i jego żony. - Dostarczone przez redaktora Sekielskiego dowody nie miały wpływu na ustalenie osób, którym prokuratura postawiła dziś zarzuty zabójstwa ze szczególnym okrucieństwem. Decydujące dla śledztwa były zeznania jednego z podejrzanych, który był przesłuchiwany przez prokuraturę w innej sprawie i który zdecydował się podjąć współpracę z prokuraturą - tłumaczy Prokuratura Krajowa.
więcej
|
Odkodowane pasmo Canal+ z okazji premiery ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku", w tym mecz Legia-Wisła
W niedzielę 18 marca o godzinie 21.30 na antenie Canal+ zostanie wyemitowany premierowy odcinek serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku”. Z tej okazji platforma nc+ przygotowała dla swoich abonentów oraz operatorów sieci kablowych pasmo odkodowane Canal+ m.in. z meczem Legia Warszawa - Wisła Kraków.
więcej
|
,,Wezwij Dominika" - nowy program TTV z Dominikiem Strzelcem
W sobotę 17 marca br. stacja TTV rozpocznie emisję nowego programu „Wezwij Dominika”, w którym Dominik Strzelec podpowie jak poradzić sobie z drobnymi usterkami bez wzywania fachowca.
więcej
|
Nowy serial ,,Trust" w HBO GO i HBO (wideo)
W poniedziałek, 26 marca 2018 roku w serwisie HBO GO udostępniony zostanie nowy serial „Trust”. Produkcja od 30 marca br. będzie również emitowana w HBO.
więcej
|
,,Co nas truje" - nowy program Katarzyny Bosackiej w TVN Style
W niedzielę 18 marca br. stacja TVN Style wyemituje premierowy odcinek nowego programu Katarzyny Bosackiej „Co nas truje”, w którym prowadząca przyjrzy się produktom spożywczym z półek sklepowych. Jej cykl „Wiem, co jem i wiem, co kupuję” ma przerwę w emisji.
więcej
|
UPC Polska: Nicktoons nową stacją dla dzieci, Paramount Channel HD na nowej pozycji
Telewizja UPC Polska wprowadziła do swojej oferty kanał dla dzieci Nicktoons. Zmieniła także pozycję kanału Paramount Channel HD: od 15 marca program jest dostępny na pozycji 11 na dekoderach Horizon i UPC Mediabox.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
300 mln zł przychodu Polskiego Radia w 2017 roku. W górę abonament, w dół reklama
W ub.r. Polskie Radio zanotowało 297,92 mln zł przychodów, o 3,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy nadawcy z abonamentu rtv wzrosły o 4,06 proc. do 193,4 mln zł, a przychody z reklam zmalały o 0,43 proc. do 60,47 mln zł.
więcej
|
|
Józef Wacnik dyrektorem technicznym Polskiego Radia, Barbara Kiepas-Jeleńska naczelnym inżynierem
Od 16 marca Józef Wacnik obejmie stanowisko dyrektora technicznego Polskiego Radia. Biurem dyrektora technicznego pokieruje Barbara Kiepas-Jeleńska, która będzie jednocześnie naczelnym inżynierem.
więcej
|
|
Paweł Loroch po 5 latach wraca do Antyradia. Poprowadzi ,,Gastrofazę"
W niedzielę 18 marca br. Antyradio (Eurozet) przywróci na antenę audycję „Gastrofaza”, którą ponownie poprowadzi Paweł Loroch. Będzie to powrót programu do ramówki po pięciu latach.
więcej
|
|
Największa grupa radiowa w USA złożyła wniosek o upadłość
IHeartMedia Inc, największa w USA spółka radiowa, w czwartek złożyła wniosek o ogłoszenie bankructwa. W tej chwili firma jest zadłużona na 20 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Transmisje z żużla w RadioGol.pl dzięki porozumieniu z One Sport
RadioGol.pl podpisało umowę z firmą One Sport, dzięki czemu będzie transmitować ważne wydarzenia żużlowe, m.in. Speedway Best Pairs, Speedway Euro Championship oraz Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów prosto z aren zmagań.
więcej
|
|
Radio Szczecin nowym liderem w Szczecinie. Eska ostro do góry
Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zostało Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Dentsu Aegis Network Polska przejął dom produkcyjny Propeller Film
Grupa Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej m.in. Vizeum, Carat, Isobar Polska, Amnet, Amplifi) sfinalizowała zakup 100 proc. udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film.
więcej
|
Statoil zmieni nazwę na Equinor, zainwestuje więcej w energię odnawialną
Norweski koncern naftowy Statoil zamierza zmienić nazwę na Equinor, która ma oddawać nowy kierunek rozwoju spółki. Według zapowiedzi największy norweski dostawca paliw do 2030 roku przeznaczy 20 procent środków na inwestycje w odnawialne źródła energii.
więcej
|
Polsat Media będzie sprzedawał reklamy wPolsce.pl. ,,Analizy wskazały na tego partnera"
Telewizja wPolsce.pl (Fratria) zaczęła współpracę z biurem reklamy Polsat Media. - Ten rynek tak jest zbudowany, że trzeba z kimś się związać. Polsat zaproponował nam profesjonalną ofertę - mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.
więcej
|
Aviva promuje swój serwis do inwestowania kampanią i loterią
Kampania reklamowa „Inwestowanie ma się rozumieć" promuje serwis do inwestowania grupy ubezpieczeniowo-finansowej Aviva. Działania przygotowały dział wewnętrzny firmy, Young&Rubicam, Papaya Films, Blue449 i Zoom bsc.
więcej
|
Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej
Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej. Marketer nie podaje szczegółów postępowania.
więcej
|
Klaudia Damszel na czele działu sprzedaży TogetherAudience
Klaudia Damszel objęła nowo utworzoną funkcję szefowej działu sprzedaży w agencji TogetherAudience (Grupa TogetherData). Poprzednio pracowała w Adexon360 (Grupa KnowledgeHub).
więcej
|
Fabryka Broni Łucznik planuje kampanię reklamową, szuka agencji
Radomska Fabryka Broni Łucznik zaprasza agencje reklamowe do składania ofert na opracowanie strategii komunikacji i idei kreatywnej kampanii reklamowej. Działania te mają budować wizerunek produktów firmy jako produktów wysokiej jakości, wyrastającej z polskiej tradycji rusznikarskiej, stworzonych przez polskich inżynierów.
więcej
|
Uliczni artyści wezwali do bojkotu H&M po wykorzystaniu w reklamie jednego z ulicznych murali
Artyści zajmujący się street art'em w Nowym Jorku wezwali do bojkotu firmy odzieżowej H&M po tym, jak wykorzystała w swojej reklamie mural wykonany przez Jasona „Revoka” Williamsa. Firma ostatecznie wycofała pozew złożony przeciw niemu do sądu.
więcej
|
Media Impact Polska wprowadza ,,Women Power", ofertę precyzyjnego adresowania reklam do kobiet
Media Impact Polska, biuro reklamy Grupy Onet-RAS Polska wprowadziło do swojej oferty „Women Power”. Jest to zestaw narzędzi pozwalających precyzyjnie adresować przekaz reklamowy do wybranych grup kobiet. - W ramach „Women Power” stworzono segmentację, która jest oparta nie tylko na demografii, ale również wykorzystuje dane o realnych zachowaniach naszych użytkowniczek w serwisach grupy - wyjaśnia Martyna Kaleta, ad product manager w Media Impact Polska.
więcej
|
Krajowe Centrum ds. AIDS szuka producenta spotu do kampanii ,,#mamczasrozmawiać"
Krajowe Centrum ds. AIDS zaprasza firmy do składania ofert na produkcję spotu telewizyjnego na potrzeby ogólnopolskiej kampanii społecznej „#mamczasrozmawiać”. Przeznaczy na ten cel 90 tys. zł.
więcej
|
Lewis Hamilton będzie reklamował odzież Tommy Hilfiger (wideo)
Lewis Hamilton, czterokrotny mistrz świata Formuły 1, został globalnym ambasadorem reklamowym marki odzieżowej Tommy Hilfiger (należy do PVH Corp.).
więcej
|
Unilever przenosi odpowiedzialność za marketing do nowych działów
Koncern Unilever w ramach prowadzonej reorganizacji tworzy trzy nowe działy, które będą odpowiedzialne za działania marketingowe, reklamowe oraz budżety. Nowa struktura ma poprawić sprawność zarządzania i zwiększyć konkurencyjność.
więcej
|
Burger King prankuje kierowców "na spalony samochód" (wideo)
Burger King w nietypowy sposób postanowił uczcić amerykańskie święto Dobrego Samarytanina. Marka urządziła prank na autostradzie, nabierając kierowców na poważną awarię samochodu.
więcej
|
Arkadiusz Milik kolejny rok ambasadorem turnieju piłkarskiego Tymbarku
Piłkarz Arkadiusz Milik, reprezentant Polski na co dzień grający w SSC Napoli, przez kolejny rok będzie ambasadorem turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.
więcej
|
Okocim Radler truskawkowo-lipowy będzie reklamowy przez piwowarów
Carlsberg Polska poszerza ofertę marki piwa Okocim o Radler Truskawka z kwiatem lipy. Wesprze go kampanią reklamową przygotowaną przez agencje Upside, Initiative (IPG Mediabrands) i EDDA.
więcej
|
Nicki Pedersen ambasadorem napoju energetycznego N'Gine
Duński żużlowiec Nicki Pedersen, występujący w barwach Grupy Azoty Unii Tarnów, został ambasadorem marki napoju energetycznego N’Gine (FoodCare).
więcej
|
Lufthansa startuje z loterią #SayYesToTheWorld, do wygrania bilety lotnicze
Linie lotnicze Lufthansa wystartowały z międzynarodową kampanią promocyjną "Powiedz światu tak", której głównym elementem jest loteria promocyjna.
więcej
|
Abanana obsługuje Tesco w digitalu
Krakowska agencja komunikacji marketingowej Abanana rozpoczęła współpracę z Tesco Polska w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej wszystkich kanałów marki.
więcej
|
Maciej Szapiel i Maciej Szewczykiewicz w dziale obsługi klienta More N' More
Do zespołu client service agencji reklamowej More N’More dołączyli Maciej Szapiel jako senior account manager i Maciej Szewczykiewicz jako account manager.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska za 85 mln zł kupiła dalsze 35 proc. udziałów wydawcy Domodi.pl, Homebook.pl i Allani.pl
Wirtualna Polska Holding za 85 mln zł przejęła kolejne 35 proc. udziałów spółki, Domodi, do której należą serwisy e-commerce Domodi.pl, Homebook.pl i Allani.pl. Obecnie ma już 86 proc. udziałów firmy, a pozostałe 14 proc. będzie mogła kupić najwcześniej w przyszłym roku.
więcej
|
wPolityce.pl w zmienionej wersji: nowa szata graficzna i nawigacja
Portal wPolityce.pl (Fratria) został udostępniony w zmodyfikowanej odsłonie. - Więcej informacji, nacisk na publicystykę, lepsza nawigacja, odświeżenie grafiki - opisuje Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych.
więcej
|
Media Impact Polska wprowadza ,,Women Power", ofertę precyzyjnego adresowania reklam do kobiet
Media Impact Polska, biuro reklamy Grupy Onet-RAS Polska wprowadziło do swojej oferty „Women Power”. Jest to zestaw narzędzi pozwalających precyzyjnie adresować przekaz reklamowy do wybranych grup kobiet. - W ramach „Women Power” stworzono segmentację, która jest oparta nie tylko na demografii, ale również wykorzystuje dane o realnych zachowaniach naszych użytkowniczek w serwisach grupy - wyjaśnia Martyna Kaleta, ad product manager w Media Impact Polska.
więcej
|
Spotify testuje sterowanie głosem funkcjami w aplikacji
Spotify prowadzi próby systemu pozwalającego na obsługę aplikacji za pomocą komend głosowych. Dzięki nowej technologii możliwe ma być wyszukiwanie utworów i zarządzanie zbiorami użytkownika za pomocą głośnych poleceń. Oprócz smartfonów w przyszłości rozwiązanie może zostać wykorzystane także w inteligentnych głośnikach.
więcej
|
39 proc. rodziców chorych dzieci szuka pomocy w internecie
39 proc. rodziców chorych dzieci wykorzystuje informacje o lekach i leczeniu dostępne w internecie - wynika z badania IQS.
więcej
|
Snapchat przeprasza Rihannę za reklamę gry z jej wizerunkiem, akcje spółki w dół o 5 procent
W serwisie Snapchat pojawiła się reklama gry, w której w niewybredny sposób wykorzystano wizerunek popularnej piosenkarki Rihanny. Zarówno reklama, jak i sama gra wywołały oburzenie internautów. Snapchat usunął reklamę i przeprosił Rihannę tłumacząc się pomyłką, jednak wokalistka nie uwierzyła w przedstawione wyjaśnienia, a spółka Snap zapłaciła za wszystko wysoką cenę - jej akcje na giełdzie straciły 5 procent wartości.
więcej
|
|
|
Lewis Hamilton będzie reklamował odzież Tommy Hilfiger (wideo)
|
Snapchat przeprasza Rihannę za reklamę gry z jej wizerunkiem, akcje spółki w dół o 5 procent
|
ZDF pokaże sitcom od twórcy ,,Watahy", wcześniej w internecie niż telewizji linearnej
|
Spike Lee reżyserem filmu "Nightwatch"
|
Odesza, Vince Staples i Years & Years na Open'er Festival 2018
|
Odkodowane pasmo Canal+ z okazji premiery ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku", w tym mecz Legia-Wisła
|
Nowy serial ,,Trust" w HBO GO i HBO (wideo)
|
Eiza Gonzalez i Emma Roberts w filmie "Paradise Hills"
|
|
|