Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 20 Marca 2018
 
 
 
Andrzej Dunajski kandydatem na prezesa Radia Gdańsk. ,,Dobry, doświadczony dziennikarz"
 
Kandydatem na prezesa Radia Gdańsk - proponowanym przez Janusza Śniadka (poseł PiS) - jest Andrzej Dunajski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - To jest dobry kandydat, doświadczony dziennikarz - uzasadnia w rozmowie z nami Śniadek. więcej
 
 
Bauer wystartował z projektem badawczym magazynów. Do współpracy zaproszeni też inni wydawcy
 
Wydawnictwo Bauer uruchomiło nowy projekt badawczy - „Zasięgowy Model Planowania Magazynów”. Ma to być narzędzie plannerskie, które będzie uzupełnieniem Polskich Badań Czytelnictwa. - Udostępnimy je za darmo innym wydawcom, właśnie zaczynamy o tym rozmawiać - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy wydawnictwa. więcej
 
 
,,Taniec z Gwiazdami 8" hitem Polsatu. Stacja zyskała 690 tys. widzów
 
Ósma edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 3,10 mln widzów, czyli o 690 tys. osób więcej niż siódma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN. więcej
 
 
,,Sieci" z największym spadkiem w styczniu, ,,Tygodnik Powszechny" wyprzedził ,,Gazetę Polską"
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się tytuł „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Za sukcesem Cambridge Analytica stoi oszustwo? Kurs Facebooka ostro w dół
 
Brytyjski ośrodek analityczny Cambridge Analytica (CA), stojący za sukcesem kampanii Donalda Trumpa i akcji popierającej Brexit, ma poważne kłopoty. Dziennikarskie śledztwo "The Observer" wykazało, że firma nielegalnie wykorzystała dane z Facebooka nawet 50 milionów osób. Wczoraj wartość akcji serwisu społecznościowego spadła o 7 proc. - najwięcej od 2012 roku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wirtualna Polska: chcemy mieć 65 proc. zysku z e-commerce, RODO mniej istotne od viewability więcej
 
100 pierwszych dni premiera Mateusza Morawieckiego (analiza ekspertów) więcej
 
Nielsen pokazał różnice swojego panelu od RPD wykorzystywanego przez Netię więcej
 
Telewizja Polska ograniczyła liczbę reklam w TVP Info o 28 proc., co kosztowało 12 mln zł więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Event Manager El Padre
Head of Business Development, Strategy and Research (maternity cover) BBC
UX Designer Isobar Poland Group
Junior Media Planer / Media Planer Grupa ZPR Media
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych Media Impact Polska
Wydawca Strony Głównej Onet.pl
Specjalista ds. Eventów Media Impact Polska
Kierownik Produkcji B3 Films
Reżyser /Realizator B3 Films
Digital Coordinator Publicis Media
Wydawca upday
Producent wideo Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Taniec z Gwiazdami 8" hitem Polsatu. Stacja zyskała 690 tys. widzów

Ósma edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 3,10 mln widzów, czyli o 690 tys. osób więcej niż siódma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN. więcej

1,7 mln widzów ,,Leśniczówki". ,,Oglądalność skupiona w starszych przedziałach wiekowych"

Nowa telenowela „Leśniczówka” gromadzi średnio 1,70 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania produkcji jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie. - Oglądalność tej telenoweli skupiona jest przede wszystkim w starszych przedziałach wiekowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wojtal, video senior specialist w Mediacomie. więcej

Łukasz Sitek po awanturze w pociągu wraca do pracy w TVP

Dziennikarz Łukasz Sitek po kilkutygodniowym zawieszeniu wrócił do pracy w Telewizji Polskiej. Wczoraj pojawił się jako współprowadzący program "Pomorze Samorządowe" w TVP 3 Gdańsk. więcej

Cyfrowy Polsat przenosi infrastrukturę Polkomtelu do spółki PL 2014

Ogłoszono plan przeniesienia infrastruktury i pracowników Polkomtela, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus, do spółki PL 2014 (obie firmy należą do grupy kapitałowej Cyfrowy Polsat). Jesienią ub.r. do PL 2014 przeniesiono już część majątku Aero2. więcej

,,Hipnoza" traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z konkurencją

Po pierwszych trzech tygodniach emisji „Hipnozę” ogląda średnio 1,40 mln widzów. Nowa produkcja notuje spadek oglądalności z odcinka na odcinek. - Widzowie prawdopodobnie przełączają się „Kocham Cię, Polsko!” i „Komisarza Alexa” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Więckowski, video associate director w Mediacomie. TVN w czasie jej emisji przegrywa walkę o widza wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i jest drugi w 16-49. więcej

1,8 mln widzów ,,The story of my life". Polsat wygrywa z konkurencją

Nowy program „The story of my life” gromadzi średnio 1,82 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowego talk-show jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN. więcej

2,9 mln widzów ,,Blondynki 6". TVP1 liderem rynku

Szósty sezon „Blondynki” oglądało średnio 2,89 mln widzów, czyli o 210 tys. osób mniej niż piątą edycję nadawaną rok temu. Serial nadal dawał TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 4,91 mln zł. więcej

202 tys. debiutu ,,Kruka" w Canal+

Pokazany w niedzielę wieczorem w Canal+ pierwszy odcinek nowego serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” oglądało średnio 202 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

630 tys. widzów nowego programu ,,SuperPies" w Polsacie

Nowy magazyn poradnikowy „SuperPies” po trzech odcinkach gromadzi średnio 626 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

Pilot serialu ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" bezpłatnie także w Playerze i Vod.pl

Po premierze telewizyjnej w Canal+ serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” bezpłatny dostęp do pierwszego odcinka otrzymali użytkownicy platform Player i Vod.pl. więcej

Rafał Porzeziński poprowadzi program ,,Ocaleni" w TVP1. ,,Format traktowany misyjnie"

W czwartek, 22 marca TVP1 zacznie nadawanie nowego programu „Ocaleni”, autorstwa Rafała Porzezińskiego. Cykl nadawany będzie co czwartek, o godz. 23.50. więcej

240 tys. widzów premiery trzeciego sezonu ,,Ucha prezesa" w Telewizji WP

Pierwszy odcinek trzeciego sezonu serialu „Ucha prezesa” w niedzielę wieczorem oglądało w Telewizji WP 240,3 tys., co dało stacji pozycję zdecydowanego lidera wśród kanałów z MUX-8. Premiera powtórek „Ucha prezesa” dwa miesięcy temu przyciągnęła do Telewizji WP 290 tys. widzów. więcej

TVP1 nowym liderem. PŚ w lotach wygrał z ,,M jak miłość"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziła transmisja PŚ w lotach w Vikersund, a na podium uplasowały się jeszcze takie pozycje jak: serial „M jak miłość” oraz „Teleexpress”. Wśród stacji nowym liderem została TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Opowieść podręcznej" z premierą telewizyjną w HBO

W piątek 27 kwietnia br. stacja HBO rozpocznie emisję pierwszego sezonu futurystycznego serialu „Opowieść podręcznej” („The Handmaid's Tale”). Będzie to polska premiera telewizyjna, bo do tej pory produkcja była dostępna w Showmax. więcej

Miniserial ,,Małe kobietki" z Emily Watson od 15 kwietnia w Cinemax

15 kwietnia br. stacja Cinemax rozpocznie emisję nowego miniserialu kostiumowego „Małe kobietki” („Little women”) z Emily Watson w roli głównej. więcej

Serial mystery ,,Syrena" w HBO3 miesiąc po amerykańskiej premierze

W niedzielę 22 kwietnia br. HBO3 wyemituje pierwszy odcinek nowego amerykańskiego serialu „Syrena” („Siren”). Widzowie stacji obejrzą produkcję miesiąc po premierze w USA. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Andrzej Dunajski kandydatem na prezesa Radia Gdańsk. ,,Dobry, doświadczony dziennikarz"

Kandydatem na prezesa Radia Gdańsk - proponowanym przez Janusza Śniadka (poseł PiS) - jest Andrzej Dunajski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - To jest dobry kandydat, doświadczony dziennikarz - uzasadnia w rozmowie z nami Śniadek. więcej

 
,,I love radio" - najwięksi nadawcy znów ze wspólnym blokiem reklamowym z okazji Polskiego Dnia Radia

Już po raz drugi 11 kwietnia - w Dzień Radia - na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia zostanie wyemitowany drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy z którego dochód zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie. więcej

 
Bogdan Zalewski po zawieszeniu za wpis o ,,wojnie z Żydami" wraca do RMF FM

Dziennikarz Bogdan Zalewski wraca do przygotowywania i prowadzenia serwisów informacyjnych w RMF FM. Na początku lutego został zawieszony po tym, jak na Facebooku napisał m.in.: „Jesteśmy na wojnie z Żydami! Nie pierwszy raz w naszej historii”. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Rzeszowie. Złote Przeboje Res na podium

Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od sierpnia 2017 roku do stycznia 2018 roku zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Złote Przeboje Res - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dominika Wieczorek szefową rozwoju biznesu w SalesTube

Dominika Wieczorek awansowała w agencji SalesTube (należącej do Group One) na nowo utworzone stanowisko szefowej rozwoju biznesu. W firmie pracuje od września 2015 roku, wcześniej była związana m.in. z Grouponem i OMD Media Direction. więcej

Robert Sadowski: z Grupy Netsprint do Newspoint

Robert Sadowski objął stanowisko digital marketing managera w Newspoint, firmie zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data. Poprzednio pełnił funkcję kierownika e-marketingu i marketing automation managera w Grupie Netsprint. więcej

Adam Nawałka w biało-czerwonej kampanii promuje piwo Warka (wideo)

W nowej odsłonie kampanii „Planeta Warka” reklamującej piwo Warka (produkowane przez Grupę Żywiec) występuje Adam Nawałka, trener piłkarskiej reprezentacji Polski. To pierwsza duża akcja marketingowa w Polsce związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. więcej

Będzie kampania promująca borówki

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zaprosił agencje do składania ofert w związku z planowaną kampanią informacyjno-promocyjną pod hasłem „Lato z borówkami”. Jej budżet ma się zmieścić w kwocie ok. 180 tys. zł netto. więcej

Komfort tanecznym spotem promuje swoje podłogi (wideo)

Sieć sklepów z wyposażeniem domu Komfort przygotowała spot promujący podłogi. Powstał on współpracy z agencją komunikacji marketingowej Abanana i domem produkcyjnym Imperia Film. więcej

Formuła 1 rozpoczęła pierwszą globalną kampanię marketingową (wideo)

Organizatorzy wyścigów Formuły 1 wraz z nowym sezonem rozpoczynają pierwszą w swojej historii globalną kampanię reklamową. Liczą, że dzięki niej zmieni się postrzeganie marki. Autorem reklam jest agencja Wieden+ Kennedy z Londynu. więcej

Anna Lewandowska reklamuje rajstopy Calzedonia (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa rajstop Calzedonia z udziałem trenerki fitness Anny Lewandowskiej. Akcja obejmuje m.in. internet oraz outdoor. więcej

Aleksander Doba i Mishon w akcji ING #mojepowietrze (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona akcji banku ING #mojepowietrze, angażującej internautów do pokazywania, jak dbają o jakość powietrza. W nowym filmie występują podróżnik Aleksander dobra oraz blogerka lifestylowa Mishon. więcej

,,Zakręcona" krowa reklamuje kakao Miss Muuufi (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa kakao instant Miss Muuufi (produkowanego przez firmę Krüger) oparta na spocie wykorzystującym hit „Zakręcona” Reni Jusis. Kreacją reklam zajęła się agencja Ambasada Brand Communications. więcej

Bartosz Gryś: z Grandes Kochonos do Upside

Bartosz Gryś zaczął pracę jako senior copywriter w agencji reklamowej Upside. Przeszedł z agencji reklamowej Grandes Kochonos, w której przepracował 10 lat. więcej

Paweł Piskor online advertising specialist w agencji Bidlab

Do zespołu Bidlab dołączył Paweł Piskorz, gdzie objął stanowisko online advertising specialist. Ostatnio pracował w Get More Social. więcej

Cisowianka Perlage ponownie sponsorem wyścigu tysiąca mil

Marka wody Cisowianka Perlage po raz trzeci będzie oficjalnym sponsorem głównym rajdu samochodów zabytkowych Mille Miglia Storica. więcej

Agencja Kiwi rozszerzyła ofertę o CSR

Agencja marketingowa Kiwi wprowadziła do oferty usługi z zakresu CSR. Jednocześnie w nowej odsłonie uruchomiła swoją stronę internetową. więcej

 
 
 
PRASA
 
Bauer wystartował z projektem badawczym magazynów. Do współpracy zaproszeni też inni wydawcy

Wydawnictwo Bauer uruchomiło nowy projekt badawczy - „Zasięgowy Model Planowania Magazynów”. Ma to być narzędzie plannerskie, które będzie uzupełnieniem Polskich Badań Czytelnictwa. - Udostępnimy je za darmo innym wydawcom, właśnie zaczynamy o tym rozmawiać - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy wydawnictwa. więcej

,,Sieci" z największym spadkiem w styczniu, ,,Tygodnik Powszechny" wyprzedził ,,Gazetę Polską"

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się tytuł „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawca ,,Sieci" ma przeprosić Piotra Kraśkę za pokazanie go w wojskowym mundurze i z logo ,,Dziennika Telewizyjnego"

Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że spółka Fratria, wydawca „Sieci”, ma przeprosić Piotra Kraśkę za fotomontaż na okładce tygodnika z grudnia 2015 roku pokazujący dziennikarza w mundurze PRL-owskiego wojska i z logo „Dziennika Telewizyjnego”. więcej

"Do Rzeczy" musi przeprosić za publikację podsłuchanej rozmowy Kwaśniewskiego i Kalisza. ,,Wyrok niesprawiedliwy"

Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że tygodnik "Do Rzeczy" nie powinien upubliczniać prywatnej rozmowy Aleksandra Kwaśniewskiego i Ryszarda Kalisza z warszawskiej restauracji Sowa & Przyjaciele. Redakcja musi przeprosić poszkodowanych i usunąć z sieci nagraną rozmowę. więcej

Meredith po przejęciu Time Inc. zwolni 300 pracowników, ,,Time", ,,Sports Illustrated" i ,,Fortune" wystawi na sprzedaż

Koncern medialny Meredith planuje zwolnić około 300 pracowników w ramach restrukturyzacji firmy po przejęciu Time Inc. Redukcja nie obejmie dziennikarzy, jednak przewidziana jest sprzedaż kilku tytułów wydawanych przez Time Inc. - na liście są „Time”, „Sports Illustrated” oraz „Fortune”. więcej

Michael Ferro odchodzi z funkcji prezesa Tronc, na jego miejsce Justin Dearborn

Michael Ferro, obecny prezes amerykańskiego wydawnictwa Tronc zapowiedział odejście ze stanowiska. Nie podał przyczyn swojej decyzji, nie ujawnił też dalszych planów zawodowych. Nowym szefem Tronc zostanie Justin Dearborn, obecny dyrektor wykonawczy wydawnictwa. więcej

Prokuratura odmówiła śledztwa ws. książki Tomasza Piątka o Antonim Macierewiczu

Warszawska prokuratura okręgowa odmówiła podjęcia dochodzenia dotyczącego książki Tomasza Piątka „Macierewicz i jego tajemnice”. Doniesienie w tej sprawie złożył Antoni Macierewicz. więcej

Paula Szewczyk przechodzi z ,,Newsweeka" do WysokieObcasy.pl

Paula Szewczyk zakończyła 4-letnią pracę w „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) i dołączyła do redakcji serwisu WysokieObcasy.pl (Agora). więcej

 
 
 
INTERNET
 
Za sukcesem Cambridge Analytica stoi oszustwo? Kurs Facebooka ostro w dół

Brytyjski ośrodek analityczny Cambridge Analytica (CA), stojący za sukcesem kampanii Donalda Trumpa i akcji popierającej Brexit, ma poważne kłopoty. Dziennikarskie śledztwo "The Observer" wykazało, że firma nielegalnie wykorzystała dane z Facebooka nawet 50 milionów osób. Wczoraj wartość akcji serwisu społecznościowego spadła o 7 proc. - najwięcej od 2012 roku. więcej

Komisja Europejska chce ukrócić monopol informacyjny Google, Facebooka i Amazona

Komisja Europejska pracuje nad nowymi regulacjami, dzięki którym kolejność wyników wyszukiwania w największych platformach (Google, Facebook, Amazon) będzie bardziej transparentna. Wszystko po to, by chronić interesy mniejszych graczy na rynku. więcej

Marta Pawłowska: z Gazeta.pl na dyrektor operacyjną newsroomu Onetu

Marta Pawłowska zaczęła pracę jako dyrektor operacyjna newsroomu Onetu. Poprzednio była związana z Gazeta.pl, a wcześniej m.in. z Wirtualną Polską i naTemat.pl. więcej

Pilot serialu ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" bezpłatnie także w Playerze i Vod.pl

Po premierze telewizyjnej w Canal+ serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” bezpłatny dostęp do pierwszego odcinka otrzymali użytkownicy platform Player i Vod.pl. więcej

Facebook planuje system płacenia twórcom wideo przez użytkowników, miesięczny abonament za 4,99 dolarów

Facebook zamierza uruchomić na swojej platformie system płatnych subskrypcji, które pozwolą twórcom wideo na zarabianie pieniędzy od użytkowników. Miesięczny abonament będzie kosztować 4,99 dolarów w zamian za możliwość oglądania ekskluzywnych treści. więcej

82 procent polskich internautów sięga po piwo, najważniejsze smak, cena i znajomość marki

Większość Polaków korzystających z internetu to amatorzy piwa – wynika z badania IRCenter. Prawie połowa piwoszy wśród internautów to kobiety, większość amatorów piwa sięga po znane marki, a najważniejsze cechy wyboru gatunku to smak i cena. więcej

Google zablokuje reklamowanie kryptowalut. Artur Waliszewski: trzeba to ucywilizować i uregulować

W ubiegłym roku z platformy Google usunięto 3,2 mld reklam – dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. Z tego ok. 130 mln stanowiły reklamy, które pozwalały przestępcom na kopanie kryptowalut przy wykorzystaniu mocy obliczeniowej komputera ofiary. Od czerwca 2018 roku firma Google, podobnie jak Facebook, zakaże reklam kryptowalut. To dziedzina, która ma przyszłość, ale wymaga ucywilizowania i uregulowania. Dopiero wtedy będzie można ją rozwijać i znów reklamować – tłumaczy Artur Waliszewski, dyrektor Google Polska. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Bauer wystartował z projektem badawczym magazynów. Do współpracy zaproszeni też inni wydawcy

Wydawnictwo Bauer uruchomiło nowy projekt badawczy - „Zasięgowy Model Planowania Magazynów”. Ma to być narzędzie plannerskie, które będzie uzupełnieniem Polskich Badań Czytelnictwa. - Udostępnimy je za darmo innym wydawcom, właśnie zaczynamy o tym rozmawiać - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy wydawnictwa. więcej

ARC Rynek i Opinia wprowadza aplikację do badań online

Instytut ARC Rynek i Opinia wprowadził aplikację Epanel.pl do realizacji badań online. Mogą z niej korzystać klienci oraz respondenci panelu. Aplikacja jest bezpłatna. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Szopex - Dutkiewicz wybiera do współpracy 24/7Communication

Od początku kwietnia dystrybutor butów sportowych Szopex - Dutkiewicz rozpoczyna współpracę z agencją 24/7Communication. Współpracę nawiązano w ramach zapytania ofertowego. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Cyfrowy Polsat przenosi infrastrukturę Polkomtelu do spółki PL 2014
Autonomiczne auto Ubera zabiło przechodnia
Polska platforma Gamenation przejęta przez Rupie Network
SL02 - pierwszy smartfon Blaupunkt w Polsce za 399 zł
HTC: gogle Vive Pro za 879 euro, Vive tańsze o 100 euro (wideo)
Orange Polska stawia na 5G. ,,Zrewolucjonizuje rynek mobilny"
 
 
 
GOSPODARKA
 
Google zablokuje reklamowanie kryptowalut. Artur Waliszewski: trzeba to ucywilizować i uregulować
Oszczędności Polaków wzrosły do 1 386 mld zł na koniec 2017 roku
Orange Polska stawia na 5G. ,,Zrewolucjonizuje rynek mobilny"
Odpowiednia wycena firmy wzmacnia jej pozycję w negocjacjach. Ma kluczowe znaczenie przy sprzedaży przedsiębiorstwa czy ubiegania się o kredyt
Dynamiczne ruszyły inwestycje infrastrukturalne
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Opowieść podręcznej" z premierą telewizyjną w HBO
Samuel L. Jackson najbardziej dochodowym aktorem w historii
10 filmów tak strasznych, że widzowie nie są w stanie obejrzeć ich do końca
Miniserial ,,Małe kobietki" z Emily Watson od 15 kwietnia w Cinemax
Serial mystery ,,Syrena" w HBO3 miesiąc po amerykańskiej premierze
"Joyride" - nowy album Tinashe w kwietniu
W maju premiera filmu "Avengers: Wojna bez granic" (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj