|
|
|
|
|
|
|
,,Taniec z Gwiazdami 8" hitem Polsatu. Stacja zyskała 690 tys. widzów
Ósma edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 3,10 mln widzów, czyli o 690 tys. osób więcej niż siódma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.
więcej
|
1,7 mln widzów ,,Leśniczówki". ,,Oglądalność skupiona w starszych przedziałach wiekowych"
Nowa telenowela „Leśniczówka” gromadzi średnio 1,70 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania produkcji jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie. - Oglądalność tej telenoweli skupiona jest przede wszystkim w starszych przedziałach wiekowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wojtal, video senior specialist w Mediacomie.
więcej
|
Łukasz Sitek po awanturze w pociągu wraca do pracy w TVP
Dziennikarz Łukasz Sitek po kilkutygodniowym zawieszeniu wrócił do pracy w Telewizji Polskiej. Wczoraj pojawił się jako współprowadzący program "Pomorze Samorządowe" w TVP 3 Gdańsk.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przenosi infrastrukturę Polkomtelu do spółki PL 2014
Ogłoszono plan przeniesienia infrastruktury i pracowników Polkomtela, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus, do spółki PL 2014 (obie firmy należą do grupy kapitałowej Cyfrowy Polsat). Jesienią ub.r. do PL 2014 przeniesiono już część majątku Aero2.
więcej
|
,,Hipnoza" traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z konkurencją
Po pierwszych trzech tygodniach emisji „Hipnozę” ogląda średnio 1,40 mln widzów. Nowa produkcja notuje spadek oglądalności z odcinka na odcinek. - Widzowie prawdopodobnie przełączają się „Kocham Cię, Polsko!” i „Komisarza Alexa” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Więckowski, video associate director w Mediacomie. TVN w czasie jej emisji przegrywa walkę o widza wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i jest drugi w 16-49.
więcej
|
1,8 mln widzów ,,The story of my life". Polsat wygrywa z konkurencją
Nowy program „The story of my life” gromadzi średnio 1,82 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowego talk-show jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.
więcej
|
2,9 mln widzów ,,Blondynki 6". TVP1 liderem rynku
Szósty sezon „Blondynki” oglądało średnio 2,89 mln widzów, czyli o 210 tys. osób mniej niż piątą edycję nadawaną rok temu. Serial nadal dawał TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 4,91 mln zł.
więcej
|
202 tys. debiutu ,,Kruka" w Canal+
Pokazany w niedzielę wieczorem w Canal+ pierwszy odcinek nowego serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” oglądało średnio 202 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
630 tys. widzów nowego programu ,,SuperPies" w Polsacie
Nowy magazyn poradnikowy „SuperPies” po trzech odcinkach gromadzi średnio 626 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Pilot serialu ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" bezpłatnie także w Playerze i Vod.pl
Po premierze telewizyjnej w Canal+ serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” bezpłatny dostęp do pierwszego odcinka otrzymali użytkownicy platform Player i Vod.pl.
więcej
|
Rafał Porzeziński poprowadzi program ,,Ocaleni" w TVP1. ,,Format traktowany misyjnie"
W czwartek, 22 marca TVP1 zacznie nadawanie nowego programu „Ocaleni”, autorstwa Rafała Porzezińskiego. Cykl nadawany będzie co czwartek, o godz. 23.50.
więcej
|
240 tys. widzów premiery trzeciego sezonu ,,Ucha prezesa" w Telewizji WP
Pierwszy odcinek trzeciego sezonu serialu „Ucha prezesa” w niedzielę wieczorem oglądało w Telewizji WP 240,3 tys., co dało stacji pozycję zdecydowanego lidera wśród kanałów z MUX-8. Premiera powtórek „Ucha prezesa” dwa miesięcy temu przyciągnęła do Telewizji WP 290 tys. widzów.
więcej
|
TVP1 nowym liderem. PŚ w lotach wygrał z ,,M jak miłość"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziła transmisja PŚ w lotach w Vikersund, a na podium uplasowały się jeszcze takie pozycje jak: serial „M jak miłość” oraz „Teleexpress”. Wśród stacji nowym liderem została TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Opowieść podręcznej" z premierą telewizyjną w HBO
W piątek 27 kwietnia br. stacja HBO rozpocznie emisję pierwszego sezonu futurystycznego serialu „Opowieść podręcznej” („The Handmaid's Tale”). Będzie to polska premiera telewizyjna, bo do tej pory produkcja była dostępna w Showmax.
więcej
|
Miniserial ,,Małe kobietki" z Emily Watson od 15 kwietnia w Cinemax
15 kwietnia br. stacja Cinemax rozpocznie emisję nowego miniserialu kostiumowego „Małe kobietki” („Little women”) z Emily Watson w roli głównej.
więcej
|
Serial mystery ,,Syrena" w HBO3 miesiąc po amerykańskiej premierze
W niedzielę 22 kwietnia br. HBO3 wyemituje pierwszy odcinek nowego amerykańskiego serialu „Syrena” („Siren”). Widzowie stacji obejrzą produkcję miesiąc po premierze w USA.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrzej Dunajski kandydatem na prezesa Radia Gdańsk. ,,Dobry, doświadczony dziennikarz"
Kandydatem na prezesa Radia Gdańsk - proponowanym przez Janusza Śniadka (poseł PiS) - jest Andrzej Dunajski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - To jest dobry kandydat, doświadczony dziennikarz - uzasadnia w rozmowie z nami Śniadek.
więcej
|
|
,,I love radio" - najwięksi nadawcy znów ze wspólnym blokiem reklamowym z okazji Polskiego Dnia Radia
Już po raz drugi 11 kwietnia - w Dzień Radia - na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia zostanie wyemitowany drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy z którego dochód zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie.
więcej
|
|
Bogdan Zalewski po zawieszeniu za wpis o ,,wojnie z Żydami" wraca do RMF FM
Dziennikarz Bogdan Zalewski wraca do przygotowywania i prowadzenia serwisów informacyjnych w RMF FM. Na początku lutego został zawieszony po tym, jak na Facebooku napisał m.in.: „Jesteśmy na wojnie z Żydami! Nie pierwszy raz w naszej historii”.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem w Rzeszowie. Złote Przeboje Res na podium
Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od sierpnia 2017 roku do stycznia 2018 roku zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Złote Przeboje Res - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Dominika Wieczorek szefową rozwoju biznesu w SalesTube
Dominika Wieczorek awansowała w agencji SalesTube (należącej do Group One) na nowo utworzone stanowisko szefowej rozwoju biznesu. W firmie pracuje od września 2015 roku, wcześniej była związana m.in. z Grouponem i OMD Media Direction.
więcej
|
Robert Sadowski: z Grupy Netsprint do Newspoint
Robert Sadowski objął stanowisko digital marketing managera w Newspoint, firmie zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data. Poprzednio pełnił funkcję kierownika e-marketingu i marketing automation managera w Grupie Netsprint.
więcej
|
Adam Nawałka w biało-czerwonej kampanii promuje piwo Warka (wideo)
W nowej odsłonie kampanii „Planeta Warka” reklamującej piwo Warka (produkowane przez Grupę Żywiec) występuje Adam Nawałka, trener piłkarskiej reprezentacji Polski. To pierwsza duża akcja marketingowa w Polsce związana z piłkarskimi mistrzostwami świata.
więcej
|
Będzie kampania promująca borówki
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zaprosił agencje do składania ofert w związku z planowaną kampanią informacyjno-promocyjną pod hasłem „Lato z borówkami”. Jej budżet ma się zmieścić w kwocie ok. 180 tys. zł netto.
więcej
|
Komfort tanecznym spotem promuje swoje podłogi (wideo)
Sieć sklepów z wyposażeniem domu Komfort przygotowała spot promujący podłogi. Powstał on współpracy z agencją komunikacji marketingowej Abanana i domem produkcyjnym Imperia Film.
więcej
|
Formuła 1 rozpoczęła pierwszą globalną kampanię marketingową (wideo)
Organizatorzy wyścigów Formuły 1 wraz z nowym sezonem rozpoczynają pierwszą w swojej historii globalną kampanię reklamową. Liczą, że dzięki niej zmieni się postrzeganie marki. Autorem reklam jest agencja Wieden+ Kennedy z Londynu.
więcej
|
Anna Lewandowska reklamuje rajstopy Calzedonia (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa rajstop Calzedonia z udziałem trenerki fitness Anny Lewandowskiej. Akcja obejmuje m.in. internet oraz outdoor.
więcej
|
Aleksander Doba i Mishon w akcji ING #mojepowietrze (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona akcji banku ING #mojepowietrze, angażującej internautów do pokazywania, jak dbają o jakość powietrza. W nowym filmie występują podróżnik Aleksander dobra oraz blogerka lifestylowa Mishon.
więcej
|
,,Zakręcona" krowa reklamuje kakao Miss Muuufi (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kakao instant Miss Muuufi (produkowanego przez firmę Krüger) oparta na spocie wykorzystującym hit „Zakręcona” Reni Jusis. Kreacją reklam zajęła się agencja Ambasada Brand Communications.
więcej
|
Bartosz Gryś: z Grandes Kochonos do Upside
Bartosz Gryś zaczął pracę jako senior copywriter w agencji reklamowej Upside. Przeszedł z agencji reklamowej Grandes Kochonos, w której przepracował 10 lat.
więcej
|
Paweł Piskor online advertising specialist w agencji Bidlab
Do zespołu Bidlab dołączył Paweł Piskorz, gdzie objął stanowisko online advertising specialist. Ostatnio pracował w Get More Social.
więcej
|
Cisowianka Perlage ponownie sponsorem wyścigu tysiąca mil
Marka wody Cisowianka Perlage po raz trzeci będzie oficjalnym sponsorem głównym rajdu samochodów zabytkowych Mille Miglia Storica.
więcej
|
Agencja Kiwi rozszerzyła ofertę o CSR
Agencja marketingowa Kiwi wprowadziła do oferty usługi z zakresu CSR. Jednocześnie w nowej odsłonie uruchomiła swoją stronę internetową.
więcej
|
|
|
Bauer wystartował z projektem badawczym magazynów. Do współpracy zaproszeni też inni wydawcy
Wydawnictwo Bauer uruchomiło nowy projekt badawczy - „Zasięgowy Model Planowania Magazynów”. Ma to być narzędzie plannerskie, które będzie uzupełnieniem Polskich Badań Czytelnictwa. - Udostępnimy je za darmo innym wydawcom, właśnie zaczynamy o tym rozmawiać - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy wydawnictwa.
więcej
|
,,Sieci" z największym spadkiem w styczniu, ,,Tygodnik Powszechny" wyprzedził ,,Gazetę Polską"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się tytuł „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawca ,,Sieci" ma przeprosić Piotra Kraśkę za pokazanie go w wojskowym mundurze i z logo ,,Dziennika Telewizyjnego"
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że spółka Fratria, wydawca „Sieci”, ma przeprosić Piotra Kraśkę za fotomontaż na okładce tygodnika z grudnia 2015 roku pokazujący dziennikarza w mundurze PRL-owskiego wojska i z logo „Dziennika Telewizyjnego”.
więcej
|
"Do Rzeczy" musi przeprosić za publikację podsłuchanej rozmowy Kwaśniewskiego i Kalisza. ,,Wyrok niesprawiedliwy"
Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że tygodnik "Do Rzeczy" nie powinien upubliczniać prywatnej rozmowy Aleksandra Kwaśniewskiego i Ryszarda Kalisza z warszawskiej restauracji Sowa & Przyjaciele. Redakcja musi przeprosić poszkodowanych i usunąć z sieci nagraną rozmowę.
więcej
|
Meredith po przejęciu Time Inc. zwolni 300 pracowników, ,,Time", ,,Sports Illustrated" i ,,Fortune" wystawi na sprzedaż
Koncern medialny Meredith planuje zwolnić około 300 pracowników w ramach restrukturyzacji firmy po przejęciu Time Inc. Redukcja nie obejmie dziennikarzy, jednak przewidziana jest sprzedaż kilku tytułów wydawanych przez Time Inc. - na liście są „Time”, „Sports Illustrated” oraz „Fortune”.
więcej
|
Michael Ferro odchodzi z funkcji prezesa Tronc, na jego miejsce Justin Dearborn
Michael Ferro, obecny prezes amerykańskiego wydawnictwa Tronc zapowiedział odejście ze stanowiska. Nie podał przyczyn swojej decyzji, nie ujawnił też dalszych planów zawodowych. Nowym szefem Tronc zostanie Justin Dearborn, obecny dyrektor wykonawczy wydawnictwa.
więcej
|
Prokuratura odmówiła śledztwa ws. książki Tomasza Piątka o Antonim Macierewiczu
Warszawska prokuratura okręgowa odmówiła podjęcia dochodzenia dotyczącego książki Tomasza Piątka „Macierewicz i jego tajemnice”. Doniesienie w tej sprawie złożył Antoni Macierewicz.
więcej
|
Paula Szewczyk przechodzi z ,,Newsweeka" do WysokieObcasy.pl
Paula Szewczyk zakończyła 4-letnią pracę w „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) i dołączyła do redakcji serwisu WysokieObcasy.pl (Agora).
więcej
|
|
|
Za sukcesem Cambridge Analytica stoi oszustwo? Kurs Facebooka ostro w dół
Brytyjski ośrodek analityczny Cambridge Analytica (CA), stojący za sukcesem kampanii Donalda Trumpa i akcji popierającej Brexit, ma poważne kłopoty. Dziennikarskie śledztwo "The Observer" wykazało, że firma nielegalnie wykorzystała dane z Facebooka nawet 50 milionów osób. Wczoraj wartość akcji serwisu społecznościowego spadła o 7 proc. - najwięcej od 2012 roku.
więcej
|
Komisja Europejska chce ukrócić monopol informacyjny Google, Facebooka i Amazona
Komisja Europejska pracuje nad nowymi regulacjami, dzięki którym kolejność wyników wyszukiwania w największych platformach (Google, Facebook, Amazon) będzie bardziej transparentna. Wszystko po to, by chronić interesy mniejszych graczy na rynku.
więcej
|
Marta Pawłowska: z Gazeta.pl na dyrektor operacyjną newsroomu Onetu
Marta Pawłowska zaczęła pracę jako dyrektor operacyjna newsroomu Onetu. Poprzednio była związana z Gazeta.pl, a wcześniej m.in. z Wirtualną Polską i naTemat.pl.
więcej
|
Pilot serialu ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" bezpłatnie także w Playerze i Vod.pl
Po premierze telewizyjnej w Canal+ serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” bezpłatny dostęp do pierwszego odcinka otrzymali użytkownicy platform Player i Vod.pl.
więcej
|
Facebook planuje system płacenia twórcom wideo przez użytkowników, miesięczny abonament za 4,99 dolarów
Facebook zamierza uruchomić na swojej platformie system płatnych subskrypcji, które pozwolą twórcom wideo na zarabianie pieniędzy od użytkowników. Miesięczny abonament będzie kosztować 4,99 dolarów w zamian za możliwość oglądania ekskluzywnych treści.
więcej
|
82 procent polskich internautów sięga po piwo, najważniejsze smak, cena i znajomość marki
Większość Polaków korzystających z internetu to amatorzy piwa – wynika z badania IRCenter. Prawie połowa piwoszy wśród internautów to kobiety, większość amatorów piwa sięga po znane marki, a najważniejsze cechy wyboru gatunku to smak i cena.
więcej
|
Google zablokuje reklamowanie kryptowalut. Artur Waliszewski: trzeba to ucywilizować i uregulować
W ubiegłym roku z platformy Google usunięto 3,2 mld reklam – dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. Z tego ok. 130 mln stanowiły reklamy, które pozwalały przestępcom na kopanie kryptowalut przy wykorzystaniu mocy obliczeniowej komputera ofiary. Od czerwca 2018 roku firma Google, podobnie jak Facebook, zakaże reklam kryptowalut. To dziedzina, która ma przyszłość, ale wymaga ucywilizowania i uregulowania. Dopiero wtedy będzie można ją rozwijać i znów reklamować – tłumaczy Artur Waliszewski, dyrektor Google Polska.
więcej
|
|
|