|
|
|
|
|
|
|
,,Nielegalni" na podstawie książek Vincenta V. Severskiego to kolejny serial oryginalny Canal+
Canal+ pracuje nad kolejnym serialem premium, który prawdopodobnie jeszcze w tym roku trafi do emisji. Będzie to adaptacja serii powieści szpiegowskich Vincenta V. Severskiego pt. „Nielegalni”. Zdjęcia trwają od jesieni ub.r., a jedną z głównych ról zagra Grzegorz Damięcki.
więcej
|
41 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. HBO i Canal+ najbardziej pożądane
Tworzeniem samodzielnych pakietów stacji jest zainteresowanych 41 proc. polskich widzów z dostępem do sieci. W takim modelu najbardziej pożądanymi kanałami są marki premium - HBO i Canal+ oraz silne brandy międzynarodowych nadawców - Discovery i National Geographic.
więcej
|
,,Iron Majdan" liderem. TVN nokautuje konkurencję w 16-49
Po pierwszych trzech tygodniach emisji „Iron Majdan” ogląda średnio 975 tys. widzów, o 64 tys. osób więcej niż „Żony Hollywood” pokazywane rok temu w tym paśmie. TVN w czasie emisji nowego reality-show jest liderem rynku, a w grupie 16-49 ma ogromną przewagę nad konkurencją.
więcej
|
2,4 mln widzów ,,W rytmie serca 2". Polsat liderem rynku
Drugi sezon „W rytmie serca” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,42 mln widzów, o 90 tys. widzów więcej niż „Kabaret na żywo” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja daje Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Policjanci zlikwidowali nielegalny punkt rozsyłania sygnału telewizyjnego. ,,Ponad milion zł w banku"
W Krakowie małopolska policja zlikwidowała nielegalny punkt rozsyłania sygnału telewizyjnego płatnej platformy cyfrowej metodą tzw. „sharingu”. Dokonali tego funkcjonariusze zajmujący się zwalczaniem przestępczości gospodarczej.
więcej
|
2 mln widzów talent-show ,,MasterChef Junior 3". TVN liderem w grupie komercyjnej
Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 2,07 mln osób. W porównaniu do początku drugiego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 400 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest trzeci całym rynku i pierwszy w 16-49.
więcej
|
,,Druga szansa" straciła 280 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
„Drugą szansę 5” ogląda średnio 1,67 mln osób, o 280 tys. mniej niż trzecią serię pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym zarówno w 4+ jak i w 16-49.
więcej
|
Drożeją reklamy w Polsacie, najwięcej za spoty przy ,,Mega Hicie" i ,,Tańcu z gwiazdami"
W cenniku Polsatu na kwiecień br. zdecydowana większość cen reklam jest wyższa przynajmniej o kilkanaście procent w porównaniu do kwietnia ub.r. Najwyżej wyceniono spoty przy poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy pokazywanym w piątkowe wieczory show „Danicng with the stars - Taniec z gwiazdami”.
więcej
|
1,7 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 9". Polsat liderem rynku
Dziewiątą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,69 mln widzów, o 230 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal daje Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Cyfrowy Polsat reklamuje internet LTE i nową ofertę telewizyjną (wideo)
Cyfrowy Polsat zaczyna dwie ogólnopolskie kampanie reklamowe, promujące wprowadzone znacznie wcześnie produkty: nowe oferty telewizyjne i domowy internet LTE.
więcej
|
Weinstein Company ogłasza bankructwo, aktywa w rękach Lantern Capital Partners
Weinstein Company, firma kierowana do niedawna przez Harveya Weinsteina posądzonego o molestowanie kobiet złożyła w sądzie wniosek o upadłość. Zadłużenie wytwórni jest szacowane nawet na miliard dolarów, większość udziałów firmy przejął fundusz Lantern Capital Partners.
więcej
|
Magdalena Ogórek oskarża dyrektora Muzeum Polin o zniesławienie na wystawie o antysemityzmie
Publicystka TVP Info Magdalena Ogórek skierowała do warszawskiego sądu prywatny akt oskarżenia przeciw Dariuszowi Stoli, dyrektorowi Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Powodem jest pokazywanie jej wpisu twitterowego na wystawie dotyczącej antysemityzmu.
więcej
|
Chris Oliver-Taylor nowym prezesem FremantleMedia Australia
Dotychczasowy dyrektor zarządzający firmy produkcyjnej Matchbox Pictures, Chris Oliver-Taylor, został prezesem australijskiego oddziału firmy FremantleMedia, zajmującej się produkcją telewizyjną. Zastąpił Iana Hogga, który z końcem stycznia br. rozstał się z firmą.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W Polskim Radiu więcej muzyki, a mniej słów. Jedynka z najstarszymi słuchaczami (analiza)
W ub.r. w radiowej Jedynce, Dwójce i Trójce muzyka była emitowana przez znacznie dłuższy czas niż w 2015 roku, natomiast zmalał udział audycji opartych tylko na słowach. Dwie trzecie słuchaczy Jedynki ma 50 lat i więcej, a 45 proc. mieszka na wsi. Dwójka, Trójka i Polskie Radio 24 mają wśród odbiorców więcej młodszych osób i mieszkańców miast.
więcej
|
|
Radio Pogoda nadaje w Gdańsku na 87,8 FM. ,,Marka z najlepszymi perspektywami wzrostu organicznego"
We wtorek Grupa Radiowa Agory rozpoczęła nadawanie programu Radia Pogoda w Gdańsku na częstotliwości 87,8 Mhz. - To nasza najmłodsza marka i ma dzisiaj najlepsze perspektywy wzrostu organicznego, jest jeszcze wiele atrakcyjnych rynków miejskich, których nie obejmuje zasięgiem - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
|
Chillizet nadaje na Półwyspie Helskim, niedługo ruszy w Wejherowie
W środę 21 marca br. stacja Chillizet (Eurozet) rozpocznie nadawanie programu z nadajnika na Półwyspie Helskim. Rozgłośnia zajmie częstotliwość 107,8 Mhz.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Białymstoku, Radio Jard awansowało na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Jard - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Publicis Groupe ogłosiła strategię do 2020 roku. Planuje 4 proc. wzrostu, oszczędności i akwizycje
Koncern marketingowy Publicis Groupe ogłosił trzyletnią strategię pod hasłem „Sprint to the future”. Grupa dąży do osiągnięcia wzrostu organicznego 4 proc. do 2020 roku, poprawy marży operacyjnej o 30 do 50 punktów bazowych rocznie przez trzy najbliższe lata.
więcej
|
Shortlist Consulting, Double Check i Digital Standards razem jako Marketing Benchmarks Group
Firmy Shortlist Consulting (zajmująca się doradztwem we współpracy klient-agencja i doradztwem przetargowym), Double Check (audytor mediowy) oraz Digital Standards (audytor i doradca w zakresie mediów digital) utworzyły Marketing Benchmarks Group. Grupa ta zajmie się kompleksową obsługą przetargów związanych z szeroko pojętymi usługami marketingowymi.
więcej
|
Drożeją reklamy w Polsacie, najwięcej za spoty przy ,,Mega Hicie" i ,,Tańcu z gwiazdami"
W cenniku Polsatu na kwiecień br. zdecydowana większość cen reklam jest wyższa przynajmniej o kilkanaście procent w porównaniu do kwietnia ub.r. Najwyżej wyceniono spoty przy poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy pokazywanym w piątkowe wieczory show „Danicng with the stars - Taniec z gwiazdami”.
więcej
|
Magdalena Kazanowska i Jacek Karolak w zarządzie 180heartbeats + Jung v Matt
Magdalena Kozanowska - business director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt - awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego i partnera. Wraz z Jackiem Karolakiem - strategy directorem & partnerem - dołączają do zarządu agencji w którym zasiadają jeszcze Marcin Gaworski, chief executive officer & partner oraz Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner.
więcej
|
Aviva przenosi budżet mediowy z Zenith do Blue 449
Firma ubezpieczeniowa Aviva zmieniła dom mediowy z Zenith na Blue 449 (oba należą do ZenithOptimediaGroup). Marketer nie zdradza dalszych szczegółów tej zmiany.
więcej
|
,,Miliony do zdrapania" w reklamują Zdrapki Lotto (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa gier losowych typu zdrapka oferowanych przez Totalizator Sportowy. Akcja jest realizowana pod hasłem „Miliony do zdrapania”.
więcej
|
Kamil Glik będzie reklamował Blachotrapez do 2022 roku
Blachotrapez przedłużył do jesieni 2022 roku umowę reklamową z Kamilem Glikiem, piłkarzem reprezentacji Polski i klubu AS Monaco. W najbliższym czasie będzie prowadzona kolejna odsłona działań marketingowych opartych na wizerunku piłkarza.
więcej
|
Kasia Tusk, Krzysztof Gonciarz i blogerzy w kampanii Tołpy
Marka dermokosmetyków Tołpa rozpoczęła akcję "Zmywamy się", poświęconą oczyszczaniu skóry. Kampania bazuje głownie na współpracy z influencerami - Kasią Tusk, Krzysztofem Gonciarzem, Janiną Bąk (Janina Daily), Kasią Gandor, Joanną Borowską (Szafa Sztywniary) oraz Martą Parciak (Zmalowana).
więcej
|
STS sponsorem reprezentacji Polski przez 4,5 roku (wideo)
Firma bukmacherska STS przedłużyła umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. W ramach nowego kontraktu od sierpnia br. do końca 2022 roku będzie oficjalnym sponsorem naszej piłkarskiej reprezentacji.
więcej
|
Murat Kalafat dyrektorem zarządzającym Criteo w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Turcji
Firma technologiczna z obszaru marketingu handlowego Criteo powołała Murata Kalafata na stanowisko dyrektora zarządzającego w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Turcji. Dotychczas Kalafat zarządzał tureckim oddziałem spółki. Zastąpił Erkana Soy, który rozstał się z firmą.
więcej
|
Kamikaze zadba o obsługę Carlsberga w social media
Agencja Kamikaze po wygranym przetargu jest odpowiedzialna za obsługę marki Carlsberg (należącą do Carlsberg Polska) w mediach społecznościowych. Będzie dla niej pracować do końca br.
więcej
|
Porty Lotnicze szukają firmę do badań marketingowych
Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze zaprosiło firmy badawcze do składania ofert na realizację badań marketingowych dotyczących warszawskiego lotniska im. Fryderyka Chopina.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy dla Rolmarketu w social media
Agencja Biuro Podróży Reklamy będzie zajmowała się obsługą firmy Rolmarket w mediach społecznościowych. Pozyskała to zlecenie w konkursie ofert.
więcej
|
Netia sponsorem tytularnym 11. edycji festiwalu Off Camera
Netia po raz trzeci jest sponsorem tytularnym krakowskiego festiwalu kina niezależnego Off Camera. Impreza odbędzie się w tym roku po raz jedenasty.
więcej
|
Coca-Cola Zero promowana w ,,Top Chefie" w Polsacie
W ramach obecnej odsłony kampanii reklamowej „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” napój Coca-Cola Zero będzie promowany w formie lokowania produktu w najbliższym odcinku programu kulinarnego „Top Chef” w Polsacie.
więcej
|
Anita Łatyńska: z Melting Pot do They.pl
Do zespołu agencji digital marketingu They.pl dołączyła Anita Łatyńska, która objęła stanowisko digital strategy plannera. Do firmy przeszła z Melting Pot.
więcej
|
Andrzej Duda: nic nie wiem o współpracy z Cambridge Analytica w mojej kampanii wyborczej, to fake news
Prezydent Andrzej Duda stwierdził, że nie ma żadnych wiadomości o współpracy jego sztabu wyborczego w 2015 roku z zagraniczną firmą zajmującą się działaniami na Facebooku. W tekście Guardiana o firmie Cambridge Analytica przypomniano, że Facebook chwalił się, że był integralnym elementem kampanii prezydenckiej w 2015 roku w Polsce.
więcej
|
Kozel reklamuje się jako ,,Ulubione piwo Czechów"
Wystartowała kampania reklamowa czeskiej marki piwa Kozel. Działania pod hasłem „Ulubione piwo Czechów” przygotowały McCann-Erickson Prague, GPD, Zenith, Tailor Made PR i Advalue.
więcej
|
Bracia Sadownicy nową polską marką na rynku soków i owoców
Bracia Sadownicy to debiutująca na rynku marka soków jabłkowych. Jej założycielami są Adam Jędrzejewski i Paweł Szeroczyński.
więcej
|
Kina we Wrocławiu i Kozienicach w ofercie Multikino Media
Broker reklamy kinowej Multikino Media poszerzył swoje portfolio o dwa kolejne kina - Nowe Horyzonty we Wrocławiu i Kozienicki Dom Kultury w Kozienicach. Łącznie obsługuje reklamowo 62 obiekty.
więcej
|
Wódka Amundsen promowana hasłem #Odkrywaj więcej
Pod hasłem "Odkrywaj więcej" rozpoczęła się kampania promocyjna marki wódki Amundsen (Stock Polska). Działania zaplanowano na cały 2018 rok.
więcej
|
|
|
Danuta Bybrowska szefową działu ,,Uroda" w miesięczniku ,,Pani". Odchodzi Joanna Hryniewska
Od 1 kwietnia Danuta Bybrowska zostanie szefową działu „Uroda” w miesięczniku „Pani” (Wydawnictwo Bauer) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi na stanowisku Joannę Hryniewską, która odchodzi z magazynu.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w styczniu, ,,Tygodnik Ciechanowski" stracił najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w styczniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem uplasował się „Tygodnik Ciechanowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
E-Kiosk przy wzroście wpływów o 12 proc. miał 185 tys. zł straty netto
W ub.r. spółka E-Kiosk, do której należą platformy internetowe E-Kiosk.pl i Nexto.pl, zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 12,2 proc. do 29,47 mln zł oraz 185 tys. zł straty netto. - Słabszy od oczekiwanego wynik finansowy wynika głównie z niższej niż założono w budżecie sprzedaży i dostosowanych do tego budżetu kosztów operacyjnych - tłumaczy prezes firmy Piotr Łysek.
więcej
|
Drożeje prenumerata ,,Tygodnika Powszechnego", bo Poczta Polska podniosła cenę wysyłki o 60 proc.
Od dzisiaj „Tygodnik Powszechny” podnosi cenę krajowych prenumerat nawet o kilkadziesiąt złotych. Wynika to z 60-procentowej podwyżki cen wysyłki wprowadzonej przez Pocztę Polską. Pismo zaczyna też promocję „Pokolenia” dla najmłodszych i najstarszych prenumeratorów.
więcej
|
Gajcy, Schwertner, Ratajczak i Włodkowska w finale Nagrody im. Dariusza Fikusa, nagroda specjalna dla Kaźmierczaka
Andrzej Gajcy i Janusz Schwertner (Onet.pl), Mateusz Ratajczak (Money.pl) oraz Katarzyna Włodkowska („Duży Format” - „Gazeta Wyborcza”) znaleźli się wśród finalistów tegorocznej edycji Nagrody im. Dariusza Fikusa. Nagrodę specjalną otrzymał Krzysztof M. Kaźmierczak za dążenie do wyjaśnienia prawdy o śmierci Jarosława Ziętary.
więcej
|
Justyna Zduńczyk wśród laureatów Sony World Photography Awards 2018
W tegorocznej edycji konkursu Sony World Photography Awards w kategorii Dzika przyroda nagrodzona została Justyna Zduńczyk. Ogółem przyznano 73 wyróżnień.
więcej
|
|
|
Google przeznaczy 300 mln dol. na program wspierający media. Wprowadza szybki sposób zakupu subskrypcji
Koncern Google uruchomił projekt o nazwie Google News Initiative (GNI), który ma za zadanie wsparcie wydawców w monetyzacji treści, walce z fake newsami i wprowadzaniu nowych technologii. W ramach GNI rusza platforma Subscribe with Google, która pozwala na szybkie i wygodne wykupienie cyfrowej subskrypcji u wybranego wydawcy. W ciągu trzech lat nowa inicjatywa pochłonie 300 milionów dolarów.
więcej
|
41 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. HBO i Canal+ najbardziej pożądane
Tworzeniem samodzielnych pakietów stacji jest zainteresowanych 41 proc. polskich widzów z dostępem do sieci. W takim modelu najbardziej pożądanymi kanałami są marki premium - HBO i Canal+ oraz silne brandy międzynarodowych nadawców - Discovery i National Geographic.
więcej
|
Firma eComGroup przejmuje księgarnie internetową Matras.pl
Nowym operatorem księgarni internetowej Matras.pl została firma eComGroup. Przejęła od Matras SA prawa do marki Matras, która w następstwie trudności finansowych zamknęła księgarnie stacjonarne.
więcej
|
Po zmianie prawa WP Pilot dostępny w całej Unii Europejskiej
Od 20 marca z platformy telewizyjnej WP Pilot (należącej do Wirtualnej Polski) można korzystać w całej Unii Europejskiej. Wynika to z wejścia w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług internetowych w zakresie treści.
więcej
|
Reklamy o gotowaniu "zażarły" na YouTube w lutym, hitem Kuchnia Lidla (TOP5)
Trzy na pięć najpopularniejszych polskich reklam na YouTube w lutym pochodziło z cyklu Kuchnia Lidla (Lidl Polska). Zestawienie YouTube Ads Leaderboard wygrał film, w którym Kinga Paruzel gotuje w towarzystwie youtubera Food Emperora. Piątkę uzupełniają spoty T-Mobile i Tymbark.
więcej
|
Instagram wprowadza posty z oznaczeniami produktów do kupienia
Serwis Instagram udostępnił markom możliwość zamieszczania postów z informacjami na temat konkretnych produktów. Rozwiązanie pozwala szybko przenieść zainteresowanego użytkownika na stronę gdzie może on dokonać zakupu.
więcej
|
Prezes Cambridge Analytica zawieszony
Alexander Nix, prezes Cambridge Analytica, został zawieszony przez zarząd firmy. Powodem jest trwająca od początku tygodnia afera wokół działalności ośrodka, który pozyskał nielegalnie dane ok. 50 milionów użytkowników Facebooka. Brytyjskie i amerykańskie media odsłaniają kolejne dyskusyjne metody działalności firmy.
więcej
|
Tomasz Frankowski ekspertem Interia.pl na czas piłkarskich mistrzostw świata w Rosji
Tomasz Frankowski, były piłkarz reprezentacji Polski, został ekspertem serwisu Eurosport.interia.pl na piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji.
więcej
|
|
|
41 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. HBO i Canal+ najbardziej pożądane
Tworzeniem samodzielnych pakietów stacji jest zainteresowanych 41 proc. polskich widzów z dostępem do sieci. W takim modelu najbardziej pożądanymi kanałami są marki premium - HBO i Canal+ oraz silne brandy międzynarodowych nadawców - Discovery i National Geographic.
więcej
|
Prezes Cambridge Analytica zawieszony
Alexander Nix, prezes Cambridge Analytica, został zawieszony przez zarząd firmy. Powodem jest trwająca od początku tygodnia afera wokół działalności ośrodka, który pozyskał nielegalnie dane ok. 50 milionów użytkowników Facebooka. Brytyjskie i amerykańskie media odsłaniają kolejne dyskusyjne metody działalności firmy.
więcej
|
|
|