Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 22 Marca 2018
 
 
 
Aleksander Kutela: Wchodzimy w formaty audio, będą subskrypcje w serwisach Onetu
 
Onet zaprezentował wczoraj wiosenną ramówkę, w której znajdą się cztery nowe programy oraz kontynuacje znanych już produkcji. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, CEO Onet.pl zdradza także inne nowości - wprowadzenie materiałów audio oraz strategię szerokiej oferty subskrypcyjnej w serwisach portalu. - Zaczniemy od platform związanych z tytułami prasowymi, ale w przyszłości nie wykluczamy, że płatne treści pojawią się także w innych serwisach. Naszym zdaniem rynek dojrzał już do tego by płacić za treści wysokiej jakości - ocenia Kutela. więcej
 
 
Gremi Media: spadek wpływów o 4 proc., zysk zmalał z 9,3 do 0,7 mln zł, ubyła jedna czwarta pracowników etatowych
 
W ub.r. Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zanotowała w skali roku spadek przychodów ze sprzedaży o 3,9 proc. do 104,34 mln zł oraz zysku netto z 9,33 mln zł do 687 tys. zł. - Nawarstwienie wielu niekorzystnych czynników spowodowało, iż podstawowe wskaźniki finansowe nie zostały poprawione - komentuje prezes firmy Tomasz Jażdżyński. więcej
 
 
Mark Zuckerberg wyjaśnia aferę z przejęciem danych użytkowników, zapowiada nowe zabezpieczenia. ,,Jestem odpowiedzialny za to co się stało"
 
Mark Zuckerberg zabrał głos w sprawie wykorzystania danych użytkowników Facebooka do politycznych manipulacji wyborczych. Przyznał, że firma popełniła błędy i zapowiedział nowe rozwiązania ograniczające uprawnienia zewnętrznych aplikacji w serwisie. - To ja stworzyłem Facebooka i odpowiadam za to co dzieje się na tej platformie. Wyciągniemy lekcję z tego co się stało, by lepiej zabezpieczyć naszą społeczność - zapowiedział Zuckerberg. więcej
 
 
Onet zamyka serwis Republika WWW, ale nie rezygnuje z usług hostingowych
 
Grupa Onet wycofuje swoją dotychczasową ofertę usług hostingowych, przy której przez ostatnie lata współpracowała z firmą nazwa.pl. W konsekwencji z końcem marca br. definitywnie znika serwis Republika WWW. - W najbliższych tygodniach planujemy nową atrakcyjną ofertę z tego obszaru, w szczególności małych i średnich przedsiębiorców, zawierającą m.in. usługi hostingowe i strony internetowe, ale w zupełnie nowym wydaniu - zapowiada Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet. więcej
 
 
Orlen wyrzuca ze swoich stacji ,,Playboya" i ,,CKM"
 
Z oferty stacji benzynowych PKN Orlen znikną magazyny dla mężczyzn, m.in. ”Playboy” i ”CKM” (Marquard Media Polska). Z informacji „Newsweeka” wynika, że za decyzją koncernu stoi sam prezes Daniel Obajtek. W zamian za to miałyby być promowane tytuły prawicowe, takie jak „Do Rzeczy”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Google przeznaczy 300 mln dol. na program wspierający media. Wprowadza szybki sposób zakupu subskrypcji więcej
 
Nielegalne pozyskanie danych użytkowników Facebooka. ,,Przejściowe problemy po aferze z Cambridge Analytica" więcej
 
,,Sieci" z największym spadkiem w styczniu, ,,Tygodnik Powszechny" wyprzedził ,,Gazetę Polską" więcej
 
Wirtualna Polska: chcemy mieć 65 proc. zysku z e-commerce, RODO mniej istotne od viewability więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich TVN
Ad Product Manager Media Impact Polska
Dziennikarz/Redaktor Newsowy, Fakt Gwiazdy Onet.pl
Programmatic Specialist K2
Event Manager El Padre
Head of Business Development, Strategy and Research (maternity cover) BBC
UX Designer Isobar Poland Group
Junior Media Planer / Media Planer Grupa ZPR Media
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych Media Impact Polska
Wydawca Strony Głównej Onet.pl
Specjalista ds. Eventów Media Impact Polska
Kierownik Produkcji B3 Films
Reżyser /Realizator B3 Films
Digital Coordinator Publicis Media
Wydawca upday
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
2 mln widzów ,,Kocham Cię, Polsko!". TVP2 wygrywa z konkurencją

Jedenasty sezon „Kocham Cię, Polsko!” ogląda średnio 2,01 mln osób. W porównaniu do dziesiątej edycji, emitowanej rok, format stracił 200 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji nadal jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

,,Kabaret na żywo" w nowym paśmie stracił 580 tys. widzów, ale Polsat jest liderem rynku

Czwarty sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,75 mln osób, o 580 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu jest jednak liderem rynku telewizyjnego. więcej

Yutuberzy Emce i Sci Fun w Da Vinci (wideo)

Kanał Da Vinci w swojej nowej kampanii promocyjnej rozpoczął współpracę ze znanymi youtuberami: Emce Kwadrat i SciFun. więcej

Nowy sezon Formuły 1 w Eleven Sports. Pierwsza transmisja w 4K

Eleven Sports od najbliższego weekendu do listopada br. pokaże wszystkich 21 wyścigów rozpoczynającej się właśnie nowego sezonu Formuły 1. Na tor wyścigowy wraca Robert Kubica jako kierowca testowy Williams Martini Racing. więcej

Łukasz Sitek przedstawia własną wersję incydentu w pociągu. Szefowa TVP Gdańsk: ,,pseudofakty" w ,,Gazecie Wyborczej"

Dziennikarz Telewizji Polskiej Łukasz Sitek przedstawił własną wersję incydentu w pociągu opisanego przez „Gazetę Wyborczą”, zarzucając kłamstwa „GW”. Szefowa TVP Gdańsk, gdzie znów pracuje Sitek, przekonuje, że „Wyborcza” przedstawiła pseudofakty, które nie miały miejsca. więcej

,,Carter" od 9 kwietnia w AXN

W poniedziałek 9 kwietnia br. stacja AXN rozpocznie emisję nowego serialu komediowego „Carter” z Jerrym O´Connellem w roli głównej. więcej

Lifetime prowadzi drugą edycję akcji #LiniaProsta na Dzień Zespołu Downa

W środę 21 marca br. z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa telewizja Lifetime (A+E Networks) organizuje zbiórkę pieniędzy w ramach akcji #LiniaProsta, a dochód trafi do Stowarzyszenia Bardziej Kochani. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Kuba Strzyczkowski z nagrodą rady programowej Polskiego Radia za audycję ,,Za, a nawet przeciw"

Dziennikarz radiowej Trójki Kuba Strzyczkowski został laureatem tegorocznej edycji nagrody rady programowej Polskiego Radia. Otrzymał ją za audycje publicystyczne „Za, a nawet przeciw” emitowane w Programie III Polskiego Radia. więcej

 
Radio ZET liderem w Warszawie, TOK FM awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od września ub.r. do lutego br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Ruszyło Akademickie Studio Radia Katowice, dwie godziny audycji od studentów

W środę 21 marca ruszyło Akademickie Studio Radia Katowice: wspólny projekt Radia Katowice i Uniwersytetu Ekonomicznego z tego miasta. Co środa na falach 101,2 przez dwie godziny nadawany będzie program, przygotowywany przez studentów uczelni. Opiekę nad nimi sprawują pracownicy Polskiego Radia Anna Musialik-Chmiel i Andrzej Prugar. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, Radio Olsztyn na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ogilvy&Mather łączy się z J. Walter Thomson Lemon Sky. Prezesem Agnieszka Wasilewska, odchodzi Beata Turlejska

Działające w ramach grupy WPP agencje Ogilvy&Mather i J. Walter Thompson Lemon Sky (JWT Lemon Sky) łączą się na polskim rynku. Na czele nowej struktury stanie Agnieszka Wasilewska, prezes i dyrektor zarządzająca Grupy Ogilvy w Polsce. Beata Turlejska, dotychczasowa szefowa JWT Lemon Sky, rozstaje się z firmą. więcej

L'Oréal Paris rozszerza współpracę z Grażyną Torbicką o promocję produktów do makijażu (wideo)

Marka L'Oréal Paris rozszerzyła kontrakt ambasadorski z prezenterka Grażyną Torbicką. W ramach współpracy będzie promowała również kosmetyki do makijażu. Torbicka jako jedyna Polka współpracuje z firmą w roli ambasadorki, obok Helen Mirren, Julianne Moore czy Naomi Watts. więcej

Isobar Poland Group będzie reklamować samochody Škoda

Agencja Isobar Poland Group (należąca do Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) na polskim rynku. więcej

Sebastian Oszczepaliński dyrektorem operacyjnym Ogilvy&Mather Poland

Sebastian Oszczepaliński obejmie na początku kwietnia br. nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego agencji Ogilvy&Mather Poland. Ostatnio pracował w Grupie Walk. więcej

Szymon Majewski jako budowlaniec reklamuje Plus na Kartę (wideo)

Ruszyła kampania z udziałem Szymona Majewskiego reklamująca nową ofertę Plusa na Kartę. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, RioDePost i Vizuem. więcej

2012 Agency przejmuje od Change Serviceplan obsługę reklamową CCC

Firma obuwnicza CCC rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową. Wybrała w nim 2012 Agency, która w finale pokonała firmy Change Serviceplan, Bardzo, Red8 Advertising i Grandes Kochonos. więcej

Ciech szuka agencji reklamowej

Grupa Ciech planuje przetarg, w którym wybierze agencję reklamową. Marketer nie podaje dalszych szczegółów na temat postępowania. więcej

Kuchenne eksperymenty w kampanii Pudliszki z serii ,,Ten smak nie jest kwestią przypadku"

Ruszyła kolejna odsłona kampanii koncentratu pomidorowego Pudliszki (HJ Heinz) w ramach platformy kreatywnej „Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Akcję przygotowała agencja Change Serviceplan (Group One), Starcom i Hogarth Worldwide Limited. więcej

Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk reklamują paliwo milesPLUS na stacjach Circle K (wideo)

Kierowcy rajdowi Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk zostali ambasadorami reklamowymi sieci stacji paliwowych Circle K w Polsce. Jednocześnie firma zaczęła polską odsłonę kampanii ze śpiewaczką operową w roli głównej. więcej

Świat piłkarskich transferów przeniesiony do reklamy Leroy Merlin ,,Dołącz do najlepszego zespołu"

Ruszyła kampania wizerunkowa Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu", która zachęca potencjalnych kandydatów do aplikowania do pracy w firmie. Klip, bazujący na analogiach ze sportem, jak również całą kampanię, przygotował dział korporacyjny Leroy Merlin we współpracy z HRK. więcej

,,Raz, dwa, trzy ... zginiesz TY!" - policja przestrzega przed niebezpieczną jazdą (wideo)

Rusza kampania społeczna pod hasłem „Raz, dwa, trzy ... zginiesz TY!” przestrzegająca kierowców przed nieostrożnymi zachowaniami. Partnerami akcji są Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie, Komenda Stołeczna Policji, Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie, Wojskowy Instytut Medyczny oraz „Fakt”. więcej

Specjal rusza z loterią ,,Co krata Specjal lub wypłata"

Ruszyła loteria kapslowa „Co krata Specjal lub wypłata” marki piwa Specjal (Grupa Żywiec). Zabawa potrwa do połowy lipca, a do zdobycia są zestawy piwa i nagrody pieniężne. więcej

ICP Group ze spadkiem wpływów o 1,5 proc. i 478 tys. zł straty netto

W ub.r. grupa kapitałowa ICP Group zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 1,5 proc. do 38,49 mln zł oraz 478,4 tys. zł straty netto (wobec 529,1 tys. zł zysku w 2016 roku). - Strata na poziomie grupy kapitałowej wynikała ze słabszych wyników spółek zależnych - komentuje Krzysztof Michniewicz, prezes firmy. więcej

Škoda zapowiada swój pierwszy samochód elektryczny kampanią "Škoda Vision E: Napędzana pozytywną energią"

Rusza kampania reklamowa zapowiadająca wprowadzenie Škody Vision E - pierwszego modelu w portfolio marki napędzanego energią elektryczną. Akcję przygotowała agencja Opcom. więcej

Instytut Książki wyda 1,8 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo

Instytut Książki planuje w tym roku przeprowadzić kampanię reklamową promującą czytelnictwo w Polsce. Przeznaczy na nią 1,79 mln zł netto. więcej

Koło smaku reklamuje Schweppes (wideo)

Pod hasłem „Poczuj różnicę” wystartowała kampania reklamowa marki napojów Schweppes (produkowanych przez Orangina Schweppes Polska). Jej celem jest zmiana percepcji marki wśród konsumentów napojów gazowanych. Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja H2O Creative. więcej

Open Gate rozpoczyna współpracę z Nipol

Agencja reklamowa Open Gate podpisała umowę o współpracy z producentem części do maszyn Nipol - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wartość kontraktu  podpisanego do końca 2019 roku to 2 mln euro netto. więcej

Philip Thomas nowym prezesem Cannes Lions, Terry Savage odchodzi po 33 latach pracy

Philip Thomas zostanie nowym prezesem festiwalu reklamowego Cannes Lions, którego właścicielem i organizatorem jest firma Ascential. Zastąpi Terry'ego Savage’a, którego kadencja kończy się w czerwcu br. więcej

Dominique Delport, globalny dyrektor zarządzający Havas Group, przechodzi do Vice Media

Dominique Delport, obecny globalny dyrektor zarządzający oraz chief klient officer Havas w Group, z końcem kwietnia odchodzi z firmy. Ma rozpocząć pracę w Vice Media. więcej

Publicis Worldwide zajmie się globalną obsługą reklamową marki Ricola

Szwajcarski producent ziołowych cukierków do globalnej obsługi marki Ricola wybrał Publicis Worldwide. Będzie ona odpowiadać za obsługę w zakresie kreacji i digital. więcej

Grażyna Torbicka promuje tusze do rzęs od L'Oreal w kampanii #Wartemilionów

Startuje kampania reklamowa tuszy do rzęs Volume Million Lashes od L'Oréal Paris. Produkt reklamuje ambasadorka marki - Grażyna Torbicka. Akcję #Wartemilionów przygotowały McCann Worldgroup Polska, Starcom, Lucky Luciano, Efektura i Big Picture. więcej

Mondelez planuje największą w Europie kampanię marki Oreo

Firma Mondelez International zaplanowała na przyszły rok największą w historii marki Oreo aktywację marketingową w Europie. Działania przygotowane we współpracy z agencją Elvis mają objąć 20 rynków. więcej

Adam Bielecki ambasadorem marki 4Move

Himalaista Adam Bielecki, uczestnik ostatniej polskiej wyprawy na K2, został ambasadorem marki napoju izotonicznego 4Move (FoodCare). więcej

Apple Music do pół roku za darmo przy zakupie pojazdu z CarPlay w promocji Volkswagena

Volkswagen uruchomił promocję skierowaną do klientów w Europie, którzy w maju i kolejnych miesiącach 2018 r. kupią nowego Volkswagena wyposażonego w interfejs CarPlay. Będą oni mogli do sześciu miesięcy korzystać z bezpłatnego dostępu do 45 milionów utworów muzycznych zawartych w usłudze Apple Music. więcej

 
 
 
PRASA
 
Gremi Media: spadek wpływów o 4 proc., zysk zmalał z 9,3 do 0,7 mln zł, ubyła jedna czwarta pracowników etatowych

W ub.r. Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zanotowała w skali roku spadek przychodów ze sprzedaży o 3,9 proc. do 104,34 mln zł oraz zysku netto z 9,33 mln zł do 687 tys. zł. - Nawarstwienie wielu niekorzystnych czynników spowodowało, iż podstawowe wskaźniki finansowe nie zostały poprawione - komentuje prezes firmy Tomasz Jażdżyński. więcej

Orlen wyrzuca ze swoich stacji ,,Playboya" i ,,CKM"

Z oferty stacji benzynowych PKN Orlen znikną magazyny dla mężczyzn, m.in. ”Playboy” i ”CKM” (Marquard Media Polska). Z informacji „Newsweeka” wynika, że za decyzją koncernu stoi sam prezes Daniel Obajtek. W zamian za to miałyby być promowane tytuły prawicowe, takie jak „Do Rzeczy”. więcej

Ks. Gancarczyk, dziennikarze Polskiego Radia, TVN i TVP wśród laureatów Nagród SDP

W rozstrzygniętej właśnie 25. edycji Nagród Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich ks. Marek Gancarczyk otrzymał Laur, natomiast w różnych kategoriach wyróżnieni i nagrodzeni zostali m.in. Witold Repetowicz, Tomasz Patora, Dagmara Drazga, Agnieszka Czyżewską-Jacquemet oraz Marcin Makowski. Główną Nagrodę Wolności Słowa otrzymali Michał Król, Maciej Grabysa i ks. Roman Sikoń za dokumenty „Prześladowani zapomniani - Uwolnić Asię Bibi” i „Modlitwa o pokój”. więcej

,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane w styczniu, ,,Dobry Tydzień" najbardziej w dół

W styczniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dwadzieścia redakcji we Francji wykorzysta nowy system liczenia manifestantów

W Paryżu rusza dzisiaj oficjalnie nowy system liczenia uczestników demonstracji. W jego uruchomieniu pomogły największe francuskie redakcje. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Aleksander Kutela: Wchodzimy w formaty audio, będą subskrypcje w serwisach Onetu

Onet zaprezentował wczoraj wiosenną ramówkę, w której znajdą się cztery nowe programy oraz kontynuacje znanych już produkcji. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, CEO Onet.pl zdradza także inne nowości - wprowadzenie materiałów audio oraz strategię szerokiej oferty subskrypcyjnej w serwisach portalu. - Zaczniemy od platform związanych z tytułami prasowymi, ale w przyszłości nie wykluczamy, że płatne treści pojawią się także w innych serwisach. Naszym zdaniem rynek dojrzał już do tego by płacić za treści wysokiej jakości - ocenia Kutela. więcej

Mark Zuckerberg wyjaśnia aferę z przejęciem danych użytkowników, zapowiada nowe zabezpieczenia. ,,Jestem odpowiedzialny za to co się stało"

Mark Zuckerberg zabrał głos w sprawie wykorzystania danych użytkowników Facebooka do politycznych manipulacji wyborczych. Przyznał, że firma popełniła błędy i zapowiedział nowe rozwiązania ograniczające uprawnienia zewnętrznych aplikacji w serwisie. - To ja stworzyłem Facebooka i odpowiadam za to co dzieje się na tej platformie. Wyciągniemy lekcję z tego co się stało, by lepiej zabezpieczyć naszą społeczność - zapowiedział Zuckerberg. więcej

Onet zamyka serwis Republika WWW, ale nie rezygnuje z usług hostingowych

Grupa Onet wycofuje swoją dotychczasową ofertę usług hostingowych, przy której przez ostatnie lata współpracowała z firmą nazwa.pl. W konsekwencji z końcem marca br. definitywnie znika serwis Republika WWW. - W najbliższych tygodniach planujemy nową atrakcyjną ofertę z tego obszaru, w szczególności małych i średnich przedsiębiorców, zawierającą m.in. usługi hostingowe i strony internetowe, ale w zupełnie nowym wydaniu - zapowiada Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet. więcej

Brand24 ze wzrostem wpływów o 49 proc. i 700 tys. zł straty. Sadowski: mamy dwa razy więcej programistów

W ub.r. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 49 proc. do 7,48 mln zł oraz straty netto z 403 do 700 tys. zł. - W tej chwili reinwestujemy zyski, bo wierzymy mocno, że Brand24 może być czymś wielkim. W oparciu o dodatkowe środki powiększamy dwukrotnie nasz dział programistyczny. W ten sposób, będziemy wprowadzać nowe funkcje narzędzia szybciej niż kiedykolwiek - zapowiada prezes spółki Michał Sadowski. więcej

Komisja Europejska proponuje nowe przepisy, Facebook i Google mają płacić 3 procent podatku w krajach członkowskich

Komisja Europejska (KE) przedstawiła oficjalne propozycje przepisów podatkowych dotyczących firm technologicznych. Nowe regulacje przewidują opłaty w poszczególnych krajach członkowskich wspólnoty, a także tymczasowy podatek pozwalający państwom pobierać 3 procent od działalności cyfrowej przed wprowadzeniem stałych przepisów. więcej

YouTube zwiększy liczbę reklam przy teledyskach by zachęcić użytkowników do nowego płatnego serwisu

YouTube planuje zwiększenie liczby reklam przy teledyskach emitowanych w serwisie. W ten sposób firma chce skłonić użytkowników do korzystania z nowej płatnej platformy, która obecnie przechodzi wewnętrzne testy wśród pracowników Google. więcej

Założyciel WhatsAppa kasuje Facebooka w ramach społecznościowej akcji #deletefacebook

Brian Acton, współzałożyciel należącej dziś do Facebooka aplikacji WhatsApp, skasował swoje konto na Facebooku, o czym poinformował publicznie na Twitterze. Zaangażował się tym samym w zyskującą na popularności w internecie społecznościową akcję #deletefacebook. więcej

Cecile Frot-Coutaz: z Fremantle Media na szefową YouTube'a w regionie EMEA

Cecile Frot-Coutaz rezygnuje ze stanowiska dyrektora zarządzającego FremantleMedia (należy do Grupy RTL), by nadzorować działalność YouTube’a na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. więcej

Michel Moran i Paulina Biernat w nowych programach Onetu, w czasie mundialu codziennie ,,Misja Rosja" (wideo)

Wiosną br. Onet pokaże nowe programy wideo: „Mapę smaków” z Michelem Moranem (zrealizowany wspólnie ze stacją Kuchnia+) oraz „Taniec życia” z Pauliną Biernat. Portal będzie też emitował kolejne odcinki cyklów m.in. Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Katarzyny Janowskiej, Bartosza Węglarczyka, Agnieszki Burzyńskiej, Renaty Kim, Łukasza Grassa i Michała Pola.   więcej

"Nightflyers" - nowy serial Netflixa od George'a R.R. Martina

Netflix udostępnił zwiastun "Nightflyers" - nowego serialu stworzonego przez George'a R.R. Martina, autora książek, na których oparta jest "Gra o Tron". więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dwadzieścia redakcji we Francji wykorzysta nowy system liczenia manifestantów

W Paryżu rusza dzisiaj oficjalnie nowy system liczenia uczestników demonstracji. W jego uruchomieniu pomogły największe francuskie redakcje. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
L'Oréal Paris rozszerza współpracę z Grażyną Torbicką o promocję produktów do makijażu (wideo)

Marka L'Oréal Paris rozszerzyła kontrakt ambasadorski z prezenterka Grażyną Torbicką. W ramach współpracy będzie promowała również kosmetyki do makijażu. Torbicka jako jedyna Polka współpracuje z firmą w roli ambasadorki, obok Helen Mirren, Julianne Moore czy Naomi Watts. więcej

Mateusz Nawrocki: z PR Expert do Neon Shake Advertising

Mateusz Nawrocki dołączył do zespołu wrocławskiej agencji Neon Shake Advertising. Będzie odpowiedzialny za działania PR i komunikację. Wcześniej pracował m.in. w TVN24 i agencji PR Expert. więcej

IBM prowadzi globalny przegląd agencji PR

Koncern informatyczny IBM jest w trakcie przeglądu agencji do obsługi public relations. Obecnie firmę w tym obszarze obsługują Ketchum i Text100. więcej

Home Sweet Home PR dla Annie Sloan w Polsce

Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła brytyjska marka specjalistycznych produktów do wykończenia wnętrz Annie Sloan Interiors. Agencję wybrano drogą konkursu ofert. więcej

Profim klientem agencji Lighthouse

Firma doradztwa komunikacyjnego i PR Lighthouse rozpoczęła współpracę z Profim, producentem siedzisk biurowych w Europie Centralnej. więcej

Best Brands PR odpowiada za komunikację Rittal

Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z firmą informatyczną Rittal. więcej

Hill+Knowlton Strategies wypromuje tegoroczny TEDxWarsaw

Agencja Hill+Knowlton Strategies zajmie się obsługą komunikacyjną tegorocznej edycji spotkania motywacyjnego TEDxWarsaw, które odbędzie się 22 marca w Warszawie. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Szymon Majewski jako budowlaniec reklamuje Plus na Kartę (wideo)
mytaxi wchodzi do Katowic i miast wchodzących w skład konurbacji śląskiej. Promocja 50 proc. taniej do końca kwietnia
PARP: nowy nabór "Badania na rynek", w puli 1,25 mld zł dofinansowania
Sprzedaż urządzeń wearables będzie rosła, najpopularniejsze smartwatche
Zygmunt Solorz i Cyfrowy Polsat kupili wirtualnego operatora Premium Mobile
ROG Strix XG32VQ i XG35VQ - nowe monitory Asusa w Polsce za 2699 zł i 3899 zł (wideo)
myPhone Q-Smart III w Biedronce za 249 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Gremi Media: spadek wpływów o 4 proc., zysk zmalał z 9,3 do 0,7 mln zł, ubyła jedna czwarta pracowników etatowych
Brand24 ze wzrostem wpływów o 49 proc. i 700 tys. zł straty. Sadowski: mamy dwa razy więcej programistów
Komisja Europejska proponuje nowe przepisy, Facebook i Google mają płacić 3 procent podatku w krajach członkowskich
PARP: nowy nabór "Badania na rynek", w puli 1,25 mld zł dofinansowania
ICP Group ze spadkiem wpływów o 1,5 proc. i 478 tys. zł straty netto
Škoda zapowiada swój pierwszy samochód elektryczny kampanią "Škoda Vision E: Napędzana pozytywną energią"
Polacy oczekują, by rząd bardziej skupiał się na gospodarce i przyszłości Polski niż na historii
Volkswagen Polo R Supercar zaprezentowany przez FIA w rallycrossie (wideo)
Dropbox wchodzi na giełdę. "Najgorętszy debiut od czasu Snapchata"
Konsumenci nie tracą optymizmu, rośnie sprzedaż detaliczna
Vistula miała 43 mln zysku netto w 2017 roku, przychody wzrosły do 688 mln zł
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Nightflyers" - nowy serial Netflixa od George'a R.R. Martina
Magdalena Ogórek: książka ,,Lista Wächtera. Generał SS, który ograbił Kraków" to iście sensacyjne śledztwo. Historia ta nadawałaby się na film z wartką akcją
Serial "Cloak & Dagger" na podstawie komiksu Marvela (wideo)
Tomasz Smokowski z żoną w klipie "Dobrze, że cię mam" Korteza
Koniec ,,Z Archiwum X". Pożegnanie z serialem (wideo)
,,Carter" od 9 kwietnia w AXN
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj