|
|
|
|
|
|
|
2 mln widzów ,,Kocham Cię, Polsko!". TVP2 wygrywa z konkurencją
Jedenasty sezon „Kocham Cię, Polsko!” ogląda średnio 2,01 mln osób. W porównaniu do dziesiątej edycji, emitowanej rok, format stracił 200 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji nadal jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
,,Kabaret na żywo" w nowym paśmie stracił 580 tys. widzów, ale Polsat jest liderem rynku
Czwarty sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,75 mln osób, o 580 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu jest jednak liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Yutuberzy Emce i Sci Fun w Da Vinci (wideo)
Kanał Da Vinci w swojej nowej kampanii promocyjnej rozpoczął współpracę ze znanymi youtuberami: Emce Kwadrat i SciFun.
więcej
|
Nowy sezon Formuły 1 w Eleven Sports. Pierwsza transmisja w 4K
Eleven Sports od najbliższego weekendu do listopada br. pokaże wszystkich 21 wyścigów rozpoczynającej się właśnie nowego sezonu Formuły 1. Na tor wyścigowy wraca Robert Kubica jako kierowca testowy Williams Martini Racing.
więcej
|
Łukasz Sitek przedstawia własną wersję incydentu w pociągu. Szefowa TVP Gdańsk: ,,pseudofakty" w ,,Gazecie Wyborczej"
Dziennikarz Telewizji Polskiej Łukasz Sitek przedstawił własną wersję incydentu w pociągu opisanego przez „Gazetę Wyborczą”, zarzucając kłamstwa „GW”. Szefowa TVP Gdańsk, gdzie znów pracuje Sitek, przekonuje, że „Wyborcza” przedstawiła pseudofakty, które nie miały miejsca.
więcej
|
,,Carter" od 9 kwietnia w AXN
W poniedziałek 9 kwietnia br. stacja AXN rozpocznie emisję nowego serialu komediowego „Carter” z Jerrym O´Connellem w roli głównej.
więcej
|
Lifetime prowadzi drugą edycję akcji #LiniaProsta na Dzień Zespołu Downa
W środę 21 marca br. z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa telewizja Lifetime (A+E Networks) organizuje zbiórkę pieniędzy w ramach akcji #LiniaProsta, a dochód trafi do Stowarzyszenia Bardziej Kochani.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuba Strzyczkowski z nagrodą rady programowej Polskiego Radia za audycję ,,Za, a nawet przeciw"
Dziennikarz radiowej Trójki Kuba Strzyczkowski został laureatem tegorocznej edycji nagrody rady programowej Polskiego Radia. Otrzymał ją za audycje publicystyczne „Za, a nawet przeciw” emitowane w Programie III Polskiego Radia.
więcej
|
|
Radio ZET liderem w Warszawie, TOK FM awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od września ub.r. do lutego br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Ruszyło Akademickie Studio Radia Katowice, dwie godziny audycji od studentów
W środę 21 marca ruszyło Akademickie Studio Radia Katowice: wspólny projekt Radia Katowice i Uniwersytetu Ekonomicznego z tego miasta. Co środa na falach 101,2 przez dwie godziny nadawany będzie program, przygotowywany przez studentów uczelni. Opiekę nad nimi sprawują pracownicy Polskiego Radia Anna Musialik-Chmiel i Andrzej Prugar.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, Radio Olsztyn na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Ogilvy&Mather łączy się z J. Walter Thomson Lemon Sky. Prezesem Agnieszka Wasilewska, odchodzi Beata Turlejska
Działające w ramach grupy WPP agencje Ogilvy&Mather i J. Walter Thompson Lemon Sky (JWT Lemon Sky) łączą się na polskim rynku. Na czele nowej struktury stanie Agnieszka Wasilewska, prezes i dyrektor zarządzająca Grupy Ogilvy w Polsce. Beata Turlejska, dotychczasowa szefowa JWT Lemon Sky, rozstaje się z firmą.
więcej
|
L'Oréal Paris rozszerza współpracę z Grażyną Torbicką o promocję produktów do makijażu (wideo)
Marka L'Oréal Paris rozszerzyła kontrakt ambasadorski z prezenterka Grażyną Torbicką. W ramach współpracy będzie promowała również kosmetyki do makijażu. Torbicka jako jedyna Polka współpracuje z firmą w roli ambasadorki, obok Helen Mirren, Julianne Moore czy Naomi Watts.
więcej
|
Isobar Poland Group będzie reklamować samochody Škoda
Agencja Isobar Poland Group (należąca do Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) na polskim rynku.
więcej
|
Sebastian Oszczepaliński dyrektorem operacyjnym Ogilvy&Mather Poland
Sebastian Oszczepaliński obejmie na początku kwietnia br. nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego agencji Ogilvy&Mather Poland. Ostatnio pracował w Grupie Walk.
więcej
|
Szymon Majewski jako budowlaniec reklamuje Plus na Kartę (wideo)
Ruszyła kampania z udziałem Szymona Majewskiego reklamująca nową ofertę Plusa na Kartę. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, RioDePost i Vizuem.
więcej
|
2012 Agency przejmuje od Change Serviceplan obsługę reklamową CCC
Firma obuwnicza CCC rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową. Wybrała w nim 2012 Agency, która w finale pokonała firmy Change Serviceplan, Bardzo, Red8 Advertising i Grandes Kochonos.
więcej
|
Ciech szuka agencji reklamowej
Grupa Ciech planuje przetarg, w którym wybierze agencję reklamową. Marketer nie podaje dalszych szczegółów na temat postępowania.
więcej
|
Kuchenne eksperymenty w kampanii Pudliszki z serii ,,Ten smak nie jest kwestią przypadku"
Ruszyła kolejna odsłona kampanii koncentratu pomidorowego Pudliszki (HJ Heinz) w ramach platformy kreatywnej „Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Akcję przygotowała agencja Change Serviceplan (Group One), Starcom i Hogarth Worldwide Limited.
więcej
|
Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk reklamują paliwo milesPLUS na stacjach Circle K (wideo)
Kierowcy rajdowi Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk zostali ambasadorami reklamowymi sieci stacji paliwowych Circle K w Polsce. Jednocześnie firma zaczęła polską odsłonę kampanii ze śpiewaczką operową w roli głównej.
więcej
|
Świat piłkarskich transferów przeniesiony do reklamy Leroy Merlin ,,Dołącz do najlepszego zespołu"
Ruszyła kampania wizerunkowa Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu", która zachęca potencjalnych kandydatów do aplikowania do pracy w firmie. Klip, bazujący na analogiach ze sportem, jak również całą kampanię, przygotował dział korporacyjny Leroy Merlin we współpracy z HRK.
więcej
|
,,Raz, dwa, trzy ... zginiesz TY!" - policja przestrzega przed niebezpieczną jazdą (wideo)
Rusza kampania społeczna pod hasłem „Raz, dwa, trzy ... zginiesz TY!” przestrzegająca kierowców przed nieostrożnymi zachowaniami. Partnerami akcji są Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie, Komenda Stołeczna Policji, Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie, Wojskowy Instytut Medyczny oraz „Fakt”.
więcej
|
Specjal rusza z loterią ,,Co krata Specjal lub wypłata"
Ruszyła loteria kapslowa „Co krata Specjal lub wypłata” marki piwa Specjal (Grupa Żywiec). Zabawa potrwa do połowy lipca, a do zdobycia są zestawy piwa i nagrody pieniężne.
więcej
|
ICP Group ze spadkiem wpływów o 1,5 proc. i 478 tys. zł straty netto
W ub.r. grupa kapitałowa ICP Group zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 1,5 proc. do 38,49 mln zł oraz 478,4 tys. zł straty netto (wobec 529,1 tys. zł zysku w 2016 roku). - Strata na poziomie grupy kapitałowej wynikała ze słabszych wyników spółek zależnych - komentuje Krzysztof Michniewicz, prezes firmy.
więcej
|
Škoda zapowiada swój pierwszy samochód elektryczny kampanią "Škoda Vision E: Napędzana pozytywną energią"
Rusza kampania reklamowa zapowiadająca wprowadzenie Škody Vision E - pierwszego modelu w portfolio marki napędzanego energią elektryczną. Akcję przygotowała agencja Opcom.
więcej
|
Instytut Książki wyda 1,8 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo
Instytut Książki planuje w tym roku przeprowadzić kampanię reklamową promującą czytelnictwo w Polsce. Przeznaczy na nią 1,79 mln zł netto.
więcej
|
Koło smaku reklamuje Schweppes (wideo)
Pod hasłem „Poczuj różnicę” wystartowała kampania reklamowa marki napojów Schweppes (produkowanych przez Orangina Schweppes Polska). Jej celem jest zmiana percepcji marki wśród konsumentów napojów gazowanych. Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja H2O Creative.
więcej
|
Open Gate rozpoczyna współpracę z Nipol
Agencja reklamowa Open Gate podpisała umowę o współpracy z producentem części do maszyn Nipol - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wartość kontraktu podpisanego do końca 2019 roku to 2 mln euro netto.
więcej
|
Philip Thomas nowym prezesem Cannes Lions, Terry Savage odchodzi po 33 latach pracy
Philip Thomas zostanie nowym prezesem festiwalu reklamowego Cannes Lions, którego właścicielem i organizatorem jest firma Ascential. Zastąpi Terry'ego Savage’a, którego kadencja kończy się w czerwcu br.
więcej
|
Dominique Delport, globalny dyrektor zarządzający Havas Group, przechodzi do Vice Media
Dominique Delport, obecny globalny dyrektor zarządzający oraz chief klient officer Havas w Group, z końcem kwietnia odchodzi z firmy. Ma rozpocząć pracę w Vice Media.
więcej
|
Publicis Worldwide zajmie się globalną obsługą reklamową marki Ricola
Szwajcarski producent ziołowych cukierków do globalnej obsługi marki Ricola wybrał Publicis Worldwide. Będzie ona odpowiadać za obsługę w zakresie kreacji i digital.
więcej
|
Grażyna Torbicka promuje tusze do rzęs od L'Oreal w kampanii #Wartemilionów
Startuje kampania reklamowa tuszy do rzęs Volume Million Lashes od L'Oréal Paris. Produkt reklamuje ambasadorka marki - Grażyna Torbicka. Akcję #Wartemilionów przygotowały McCann Worldgroup Polska, Starcom, Lucky Luciano, Efektura i Big Picture.
więcej
|
Mondelez planuje największą w Europie kampanię marki Oreo
Firma Mondelez International zaplanowała na przyszły rok największą w historii marki Oreo aktywację marketingową w Europie. Działania przygotowane we współpracy z agencją Elvis mają objąć 20 rynków.
więcej
|
Adam Bielecki ambasadorem marki 4Move
Himalaista Adam Bielecki, uczestnik ostatniej polskiej wyprawy na K2, został ambasadorem marki napoju izotonicznego 4Move (FoodCare).
więcej
|
Apple Music do pół roku za darmo przy zakupie pojazdu z CarPlay w promocji Volkswagena
Volkswagen uruchomił promocję skierowaną do klientów w Europie, którzy w maju i kolejnych miesiącach 2018 r. kupią nowego Volkswagena wyposażonego w interfejs CarPlay. Będą oni mogli do sześciu miesięcy korzystać z bezpłatnego dostępu do 45 milionów utworów muzycznych zawartych w usłudze Apple Music.
więcej
|
|
|
Gremi Media: spadek wpływów o 4 proc., zysk zmalał z 9,3 do 0,7 mln zł, ubyła jedna czwarta pracowników etatowych
W ub.r. Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zanotowała w skali roku spadek przychodów ze sprzedaży o 3,9 proc. do 104,34 mln zł oraz zysku netto z 9,33 mln zł do 687 tys. zł. - Nawarstwienie wielu niekorzystnych czynników spowodowało, iż podstawowe wskaźniki finansowe nie zostały poprawione - komentuje prezes firmy Tomasz Jażdżyński.
więcej
|
Orlen wyrzuca ze swoich stacji ,,Playboya" i ,,CKM"
Z oferty stacji benzynowych PKN Orlen znikną magazyny dla mężczyzn, m.in. ”Playboy” i ”CKM” (Marquard Media Polska). Z informacji „Newsweeka” wynika, że za decyzją koncernu stoi sam prezes Daniel Obajtek. W zamian za to miałyby być promowane tytuły prawicowe, takie jak „Do Rzeczy”.
więcej
|
Ks. Gancarczyk, dziennikarze Polskiego Radia, TVN i TVP wśród laureatów Nagród SDP
W rozstrzygniętej właśnie 25. edycji Nagród Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich ks. Marek Gancarczyk otrzymał Laur, natomiast w różnych kategoriach wyróżnieni i nagrodzeni zostali m.in. Witold Repetowicz, Tomasz Patora, Dagmara Drazga, Agnieszka Czyżewską-Jacquemet oraz Marcin Makowski. Główną Nagrodę Wolności Słowa otrzymali Michał Król, Maciej Grabysa i ks. Roman Sikoń za dokumenty „Prześladowani zapomniani - Uwolnić Asię Bibi” i „Modlitwa o pokój”.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane w styczniu, ,,Dobry Tydzień" najbardziej w dół
W styczniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dwadzieścia redakcji we Francji wykorzysta nowy system liczenia manifestantów
W Paryżu rusza dzisiaj oficjalnie nowy system liczenia uczestników demonstracji. W jego uruchomieniu pomogły największe francuskie redakcje.
więcej
|
|
|
Aleksander Kutela: Wchodzimy w formaty audio, będą subskrypcje w serwisach Onetu
Onet zaprezentował wczoraj wiosenną ramówkę, w której znajdą się cztery nowe programy oraz kontynuacje znanych już produkcji. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, CEO Onet.pl zdradza także inne nowości - wprowadzenie materiałów audio oraz strategię szerokiej oferty subskrypcyjnej w serwisach portalu. - Zaczniemy od platform związanych z tytułami prasowymi, ale w przyszłości nie wykluczamy, że płatne treści pojawią się także w innych serwisach. Naszym zdaniem rynek dojrzał już do tego by płacić za treści wysokiej jakości - ocenia Kutela.
więcej
|
Mark Zuckerberg wyjaśnia aferę z przejęciem danych użytkowników, zapowiada nowe zabezpieczenia. ,,Jestem odpowiedzialny za to co się stało"
Mark Zuckerberg zabrał głos w sprawie wykorzystania danych użytkowników Facebooka do politycznych manipulacji wyborczych. Przyznał, że firma popełniła błędy i zapowiedział nowe rozwiązania ograniczające uprawnienia zewnętrznych aplikacji w serwisie. - To ja stworzyłem Facebooka i odpowiadam za to co dzieje się na tej platformie. Wyciągniemy lekcję z tego co się stało, by lepiej zabezpieczyć naszą społeczność - zapowiedział Zuckerberg.
więcej
|
Onet zamyka serwis Republika WWW, ale nie rezygnuje z usług hostingowych
Grupa Onet wycofuje swoją dotychczasową ofertę usług hostingowych, przy której przez ostatnie lata współpracowała z firmą nazwa.pl. W konsekwencji z końcem marca br. definitywnie znika serwis Republika WWW. - W najbliższych tygodniach planujemy nową atrakcyjną ofertę z tego obszaru, w szczególności małych i średnich przedsiębiorców, zawierającą m.in. usługi hostingowe i strony internetowe, ale w zupełnie nowym wydaniu - zapowiada Wirtualnemedia.pl Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet.
więcej
|
Brand24 ze wzrostem wpływów o 49 proc. i 700 tys. zł straty. Sadowski: mamy dwa razy więcej programistów
W ub.r. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 49 proc. do 7,48 mln zł oraz straty netto z 403 do 700 tys. zł. - W tej chwili reinwestujemy zyski, bo wierzymy mocno, że Brand24 może być czymś wielkim. W oparciu o dodatkowe środki powiększamy dwukrotnie nasz dział programistyczny. W ten sposób, będziemy wprowadzać nowe funkcje narzędzia szybciej niż kiedykolwiek - zapowiada prezes spółki Michał Sadowski.
więcej
|
Komisja Europejska proponuje nowe przepisy, Facebook i Google mają płacić 3 procent podatku w krajach członkowskich
Komisja Europejska (KE) przedstawiła oficjalne propozycje przepisów podatkowych dotyczących firm technologicznych. Nowe regulacje przewidują opłaty w poszczególnych krajach członkowskich wspólnoty, a także tymczasowy podatek pozwalający państwom pobierać 3 procent od działalności cyfrowej przed wprowadzeniem stałych przepisów.
więcej
|
YouTube zwiększy liczbę reklam przy teledyskach by zachęcić użytkowników do nowego płatnego serwisu
YouTube planuje zwiększenie liczby reklam przy teledyskach emitowanych w serwisie. W ten sposób firma chce skłonić użytkowników do korzystania z nowej płatnej platformy, która obecnie przechodzi wewnętrzne testy wśród pracowników Google.
więcej
|
Założyciel WhatsAppa kasuje Facebooka w ramach społecznościowej akcji #deletefacebook
Brian Acton, współzałożyciel należącej dziś do Facebooka aplikacji WhatsApp, skasował swoje konto na Facebooku, o czym poinformował publicznie na Twitterze. Zaangażował się tym samym w zyskującą na popularności w internecie społecznościową akcję #deletefacebook.
więcej
|
Cecile Frot-Coutaz: z Fremantle Media na szefową YouTube'a w regionie EMEA
Cecile Frot-Coutaz rezygnuje ze stanowiska dyrektora zarządzającego FremantleMedia (należy do Grupy RTL), by nadzorować działalność YouTube’a na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
więcej
|
Michel Moran i Paulina Biernat w nowych programach Onetu, w czasie mundialu codziennie ,,Misja Rosja" (wideo)
Wiosną br. Onet pokaże nowe programy wideo: „Mapę smaków” z Michelem Moranem (zrealizowany wspólnie ze stacją Kuchnia+) oraz „Taniec życia” z Pauliną Biernat. Portal będzie też emitował kolejne odcinki cyklów m.in. Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Katarzyny Janowskiej, Bartosza Węglarczyka, Agnieszki Burzyńskiej, Renaty Kim, Łukasza Grassa i Michała Pola.
więcej
|
"Nightflyers" - nowy serial Netflixa od George'a R.R. Martina
Netflix udostępnił zwiastun "Nightflyers" - nowego serialu stworzonego przez George'a R.R. Martina, autora książek, na których oparta jest "Gra o Tron".
więcej
|
|
|
Gremi Media: spadek wpływów o 4 proc., zysk zmalał z 9,3 do 0,7 mln zł, ubyła jedna czwarta pracowników etatowych
|
Brand24 ze wzrostem wpływów o 49 proc. i 700 tys. zł straty. Sadowski: mamy dwa razy więcej programistów
|
Komisja Europejska proponuje nowe przepisy, Facebook i Google mają płacić 3 procent podatku w krajach członkowskich
|
PARP: nowy nabór "Badania na rynek", w puli 1,25 mld zł dofinansowania
|
ICP Group ze spadkiem wpływów o 1,5 proc. i 478 tys. zł straty netto
|
Škoda zapowiada swój pierwszy samochód elektryczny kampanią "Škoda Vision E: Napędzana pozytywną energią"
|
Polacy oczekują, by rząd bardziej skupiał się na gospodarce i przyszłości Polski niż na historii
|
Volkswagen Polo R Supercar zaprezentowany przez FIA w rallycrossie (wideo)
|
Dropbox wchodzi na giełdę. "Najgorętszy debiut od czasu Snapchata"
|
Konsumenci nie tracą optymizmu, rośnie sprzedaż detaliczna
|
Vistula miała 43 mln zysku netto w 2017 roku, przychody wzrosły do 688 mln zł
|
|
|