|
|
|
|
|
|
|
Finalizacja przejęcia Netii i maksymalizacja zysków z odkupionych kanałów to główne cele Cyfrowego Polsatu na 2018 rok
Wczoraj na konferencji prasowej prezes Cyfrowego Polsatu Tobias Solorz przekazał, że ubiegłym roku udało się zrealizować wszystkie wyznaczone przez firmę cele. W bieżącym roku Grupa chce m.in. sfinalizować przejęcie Netii oraz wygenerować maksymalne zyski z kanałów odkupionych od ZPR Media.
więcej
|
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów na żywo w Polsacie, będą dwa dodatkowe kanały sportowe
Telewizja Polsat przygotowuje ofertę dla kibiców piłkarskich na czas transmisji meczów Ligi Mistrzów, które (wraz z Ligą Europy) do 2021 roku będą obecne w kanałach Polsatu. Pełna oferta zostanie przedstawiona dopiero na przełomie kwietnia i maja, ale już teraz wiadomo, że Grupa planuje uruchomienie dwóch dodatkowych kanałów sportowych.
więcej
|
,,Take me out" ma o 700 tys. widzów mniej niż ,,Idol". Polsat przegrywa z konkurencją
Nowy program „Take me out” gromadzi średnio 1,09 mln widzów, o 700 tys. osób mniej niż rok temu w tym paśmie miał „Idol”. Polsat w czasie nadawania nowego reality-show przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.
więcej
|
TVP przenosi ,,Big Music Quiz" z TVP2 do TVP1
Od kwietnia teleturniej „Big Music Quiz” będzie pokazywany w TVP1 piątki o godz. 21:30. Obecnie można go oglądać w TVP2 w niedziele o godz. 20:05.
więcej
|
Polsat Play pokaże serial historyczno-sensacyjny Michała Fajbusiewicza o emerytowanym żołnierzu
W maju br. Polsat Play wyemituje trzyodcinkowy serial dokumentalny Michała Fajbusiewicza pt. „Mściciel”, poświęcony losom emerytowanego żołnierza Alberta Sługockiego. - Podchodzę do tego tematu z lekkim drżeniem, bo od ładnych kilku lat nie robiłem dokumentu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Fajbusiewicz.
więcej
|
Telewizja Polsat miała w ub.r. o 2,9 proc. więcej z reklam, 15 mln zł rocznie synergii ze stacjami ZPR Media
W ub.r. wpływy Telewizji Polsat z reklam i sponsoringu wzrosły o 2,9 proc. do 1,12 mld zł, a w samym czwartym kwartale ub.r. - o 5,1 proc. do 353 mln zł. Nadawca spodziewa się, że roczne synergie z kanałami przejętymi pod koniec ub.r. od Grupy ZPR Media wyniosą ok. 15 mln zł.
więcej
|
Wzrosły wpływy i zysk Kino Polska TV. Zoom TV z 6,5 mln zł z reklam i 11,8 mln zł straty
W ub.r. grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 8 proc. do 123,33 mln zł oraz zysku netto o 3,6 proc. do 15,91 mln zł. Z działalności kanału Zoom TV zanotowała 6,51 mln zł wpływów reklamowych i 11,82 mln zł straty.
więcej
|
Joanna Racewicz odchodzi z Telewizji Polskiej. ,,Zawieszenie za wpisy na Instagramie to pretekst, nie czuję się winna"
Dziennikarka Joanna Racewicz poinformowała, że zdecydowała się zakończyć współpracę z Telewizją Polską, po tym jak niedawno została zawieszona za wpisy na Instagrame informujący o różnych markach komercyjnych. - Kon?cze? duz?y i waz?ny etap w z?yciu, nie czekaja?c na decyzje? z Woronicza 17. Kon?cze? na własnych warunkach, sama, z podniesiona? głowa?. Bo nie czuje? sie? winna - podkreśla Racewicz.
więcej
|
KRRiT odrzuciła skargę klubu poselskiego Nowoczesna na Telewizję Polską o "akceptację mowy nienawiści"
Nowoczesna chciała ukarania publicznego nadawcy m.in. za "akceptację mowy nienawiści i brak pluralizmu”. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uznała, że wniosek jest nieuzasadniony i odmówiła dalszego rozpatrywania sprawy. - KRRiT to organ zawłaszczony przez PiS. Nie dziwi mnie ta decyzja - komentuje Katarzyna Lubnauer, przewodnicząca Nowoczesnej.
więcej
|
,,Lombard. Życie pod zastaw 2" hitem TV Puls. Serial zyskał 610 tys. widzów
Drugi sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 859 tys. osób. W porównaniu do początku pierwszej edycji produkcji, emitowanej jesienią ub.r., widownia wzrosła o 609 tys. osób.
więcej
|
Ewa Bugała wraca do Telewizji Polskiej, ma pracować w biurze prasowym
Ewa Bugała wróciła do Telewizji Polskiej, dołączając do zespołu biura prasowego firmy. Bugała przez sześć lat była w TVP dziennikarką (m.in. „Wiadomości”), ostatnio przez kilka dni pracowała w Orlenie.
więcej
|
,,Trzecia połowa" - nowy serial komediowy TVP1. Pazura, Karolak i Adamczyk w obsadzie
W piątek 23 marca br. tuż przed transmisją meczu piłki nożnej Polska - Nigeria stacja TVP1 wyemituje pierwszy odcinek nowego serialu komediowego „Trzecia połowa” o kibicach piłkarskich. Pierwotnie sitcom miał trafić na antenę Dwójki.
więcej
|
Milion widzów ,,Top Chefa 8". Polsat stacją trzeciego wyboru
Siódmą edycję reality-show „Top Chef” ogląda średnio 1,02 mln widzów, o 280 tys. mniej niż poprzednią edycję widowiska emitowaną jesienią 2016 roku. Program daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Wiosna w Polsat Play: cztery nowe seriale, kolejne sezony ,,Chłopaków do wzięcia" i ,,Tajnej historii XX wieku"
W wiosennej ramówce Polsat Play znajdą się cztery nowe seriale dokumentalne, stacja też zaprezentuje nowe sezony dobrze znanych seriali, m.in. „Chłopaków do wzięcia”, „Tajnej historii XX wieku” czy „Drwali”. Wśród nowości najwięcej emocji wzbudzać mają „Więzienie” o życiu za kratami i mini-serial Michała Fajbusiewicza.
więcej
|
Komentator Ralph Peters odchodzi z Fox News nazywając stację propagandową machiną na usługach Donalda Trumpa
Ralph Peters, komentator i analityk Fox News w dziedzinie wojskowości zrezygnował z pracy w stacji. W liście wysłanym do kolegów z redakcji oskarżył Fox News o to że wysługuje się prezydentowi Donaldowi Trumpowi w zamian za korzyści finansowe. - Fox News stała się propagandową machiną destrukcyjnej i etycznie zrujnowanej administracji - stwierdził Peters.
więcej
|
Nowy program Małgorzaty Rozenek-Majdan od 31 marca w TVN Style
W sobotę, 31 marca 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Warsztat urody”, którego gospodynią została Małgorzata Rozenek-Majdan.
więcej
|
Cyfrowy Polsat miał mniej abonentów w 2017 roku, ale sprzedaje im więcej usług. Kwartalny zysk zmalał o połowę wskutek zaległych podatków
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 1 proc. do 9,83 mld zł i spadek zysku netto o 7,4 proc. do 945,2 mln zł. Liczba abonentów firmy zmalała o 1,8 proc. do 5,78 mln, natomiast liczba sprzedanych im usług zwiększyła się o 3,2 proc. do 13,68 mln. Liczba usług prepaidowych spadła o 13,2 proc. do 2,84 mln.
więcej
|
2,7 mln widzów odcinka ,,Milionerów", w którym padła główna wygrana
Maria Romanek zgarnęła, jako druga osoba w historii, milion w "Milionerach". Pokazany w środę wieczorem w TVN odcinek oglądało średnio 2,66 mln widzów.
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Digital zmienił wszystko. Polska branża reklamowa się konsoliduje
Proces konsolidacji na polskim rynku agencji reklamowych właśnie się dzieje. Łączenie kompetencji marketingowych "pod jednym dachem" stało się wymogiem naszych czasów. Dzięki temu procesowi łatwiej o pełną synergię komunikacji - kiedy zintegrujemy działania marketingowe we wszystkich kanałach, wtedy stają się kompletnym projektem biznesowym, łatwiej również zmierzyć efektywność takich działań - komentują dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Węgierek, Rafał Baran i Marek Żołędziowski.
więcej
|
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z dużymi wzrostami wydatków reklamowych, Kino Świat i Volkswagen Group w dół (Top10)
W dwóch pierwszych miesiącach br. najwyższe wzrosty wydatków reklamowych w mediach tradycyjnych osiągnęły Natur Produkt Zdrovit, Euro-Net Warszawa i Metro Group. Mniejsze nakłady niż przed rokiem zanotowały z kolei Volkswagen Group Polska.
więcej
|
Netflix wprowadza własną czcionkę, żeby oszczędzać na licencjach
Plaforma streamingowa Netflix wprowadza własny, niestandardowy krój czcionki o nazwie Netflix Sans, który będzie wykorzystywać w swoim systemie identyfikacji wizualnej, także w oprawach własnych produkcji. Netflix Sans został opracowany przez wewnętrzny zespół projektowy platformy we współpracy z firmą Dalton Mag.
więcej
|
Filip Chajzer promuje "Podwórka Nivea"
Filip Chajzer został ambasadorem tegorocznej edycji akcji "Podwórka Nivea", w ramach której firma buduje dla dzieci strefy zabawy i rozwoju talentów.
więcej
|
WPP korzystał ze wsparcia Cambridge Analytica, by zdobyć obsługę reklamową amerykańskiej armii
Firma Cambridge Analytica, która nielegalnie wykorzystała dane 50 mln użytkowników Facebooka m.in. przy kampanii wyborczej Donalda Trumpa, blisko współpracowała z co najmniej jedną agencją reklamową holdingu WPP.
więcej
|
Anna Penkowska: z K2 do iProspect
Anna Penkowska dołączyła do zespołu agencji iProspect należącej do Dentsu Aegis Network Polska, obejmując stanowisko business development directora. Poprzednio pracowała w K2.
więcej
|
Drew Barrymore w globalnej kampanii butów Crocs (wideo)
Firma Crocs, producent obuwia damskiego, męskiego i dla dzieci, rozpoczyna globalną kampanię reklamową pod hasłem „Come As You Are”. Głównym jej elementem jest inspirowany musicalami spot z Drew Barrymore w roli głównej.
więcej
|
Sylwia Rękawek-Michoń po pięciu latach wraca do Leo Burnett Warsaw
Do działu kreatywnego agencji Leo Burnett Warsaw dołączyła Sylwia Rękawek-Michoń. Jako senior art director będzie pracowała w zespole kreacji obsługującym Orange Polska.
więcej
|
Novotel zorganizuje strefy kibica w trakcie mundialu, rusza z kampanią ,,Zgrupowanie kibiców"
Sieć hoteli Novotel (grupa AccorHotels) rozpoczyna kampanię pod hasłem „Zgrupowanie kibiców”. Firma współpracuje przy projekcie z portalem Onet.pl, kampanię zrealizuje Arskom Group.
więcej
|
Agnieszka Woźniak-Starak kolejną ambasadorką lakierów hybrydowych Semilac
Dziennikarka Agnieszka Woźniak-Starak nawiązała współpracę z firmą Nesperta, producentem lakierów hybrydowych Semilac. Wspólnie z Margaret będą promować je jako ambasadorki.
więcej
|
Twórcy "Nagłówków nie do ogarnięcia" i "Jestem dziennikarzem" ruszają z własną Agencją Nie Do Ogarnięcia
Na rynku powstała nowa agencja reklamowa, specjalizująca się szczególnie w akcjach niestandardowych. Jej założycielami są Piotr Cebo, Jakub Kulasa i Marcin Sikorski.
więcej
|
Novem zmienia identyfikację wizualną
W związku z rozszerzeniem dotychczasowego zakresu świadczonych usług, agencja reklamowa Novem zmieniła swoją identyfikację wizualną. Firma oferuje obecnie strategiczne doradztwo i obsługę w digitalu.
więcej
|
WebTalk prowadzi działania digitalowe marki sloggi
Od lutego br. agencja WebTalk zajmuje się obsługą komunikacji w digitalu marki bielizny dla kobiet i mężczyzn sloggi. Do tej pory nie była ona obecna w mediach społecznościowych w Polsce.
więcej
|
Hyundai jako sponsor piłkarskich mistrzostw świata rusza z ,,mistrzowską loterią"
Hyundai wystartował z nową kampanią "Mistrzowska Loteria", nawiązującą do zbliżającego się Mundialu. Do wygrania samochód Hyundai i30, piłki i bilety na mecze. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
więcej
|
Abplanalp nowym klientem Up&More
Do grona klientów Up&More dołączyła firma Abplanalp, zajmująca się dostarczaniem technologii w zakresie obróbki metali.
więcej
|
Me & My Friends szykuje aplikację historyczną dla Warszawy
Wrocławska agencja interaktywna Me & My Friends przygotuje specjalną historyczną aplikację na stulecie odzyskania przez Polskę niepodległości. Nad zawartością merytoryczną czuwa Dom Spotkań z Historią.
więcej
|
|
|
SDP od dwóch lat nie przyznaje Hieny Roku. Krzysztof Skowroński: nie zrezygnowaliśmy z tego
Zarząd Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich po raz ostatni przyznał antynagrodę Hiena Roku dwa lata temu. - Nie mamy w obowiązku corocznego przyznawania Hieny Roku. nie zrezygnowaliśmy z tej antynagrody. Natomiast zrezygnowaliśmy z ogłaszaniem jej razem z przyznawaniem naszym nagród dziennikarskich, bo to nie miało żadnego sensu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skowroński, prezes SDP.
więcej
|
Magazyny erotyczne znikają z Orlenu. Po ,,Playboyu" także ,,Twój Weekend", ,,Wamper+" i ,,Polski Wamper"
Nie tylko „Playboy” i „CKM” zostały usunięte z półek na stacjach PKN Orlen, ale także pisma wydawnictwa Pink Press oraz „Twój Weekend” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Rezygnacja nastąpiła z dnia na dzień, na podstawie maila od dystrybutora - mówi nam Krzysztof Garwatowski z wydawnictwa Pink Press.
więcej
|
Magazyny z serii ,,Lego" na czele sprzedaży pism dla dzieci w 2017 roku
W ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Lego Friends. Magazyn”, a na czele spadków znalazł się „Nick Jr. Magazyn” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Burda wydaje nowy dwumiesięcznik dla działkowców ,,Ogrodnicze ABC"
W piątek 23 marca ukaże się pierwszy numer nowego magazynu „Ogrodnicze ABC” (Wydawnictwo Burda). Będzie to cykl poradników, ukazujących się co dwa miesiące, poświęconych wybranym zagadnieniom z dziedziny ogrodnictwa.
więcej
|
Ks. Dario Vigano zrezygnował z funkcji szefa Sekretariatu ds. Komunikacji w Watykanie po zatajeniu części listu Benedykta XVI
Ksiądz Dario Vigano zrezygnował z funkcji prefekta Sekretariatu ds. Komunikacji w Watykanie, pełnionej od połowy 2015 roku. Powodem było pominięcie przez Viagano znaczących fragmentów niedawnego listu emerytowanego papieża Benedykta XVI.
więcej
|
|
|
Prezes BGŻ BNP Paribas osobiście przeprosił Wardęgę za nieprofesjonalną obsługę. "Serdeczny, ludzki gest"
Znany youtuber Sylwester Wardęga publicznie wyraził negatywną opinię o poziomie obsługi w banku BGŻ BNP Paribas. Na publiczny post twórcy, zamieszczony na profilu marki, odpowiedział z prywatnego konta prezes Przemysław Gdański. Zdaniem ekspertów ds. komunikacji to miły, serdeczny gest, pokazujący markę z ludzkiej strony. BGŻ BNP Paribas wpisem prezesa przekuła potencjalnie kryzysową sytuację w pozytywne publicity - komentują dla portalu Wirtualnemedia.pl Agata Dondajewska, Marta Górnicka, Katarzyna Pastuszka i Rafał Sałak.
więcej
|
Netflix wprowadza własną czcionkę, żeby oszczędzać na licencjach
Plaforma streamingowa Netflix wprowadza własny, niestandardowy krój czcionki o nazwie Netflix Sans, który będzie wykorzystywać w swoim systemie identyfikacji wizualnej, także w oprawach własnych produkcji. Netflix Sans został opracowany przez wewnętrzny zespół projektowy platformy we współpracy z firmą Dalton Mag.
więcej
|
Google: Nie zwiększymy liczby reklam przy teledyskach na YouTube
W internecie pojawiły się informacje o tym, że YouTube będzie nadawał więcej reklam przy teledyskach dostępnych za darmo. Takie działanie miałoby skłonić użytkowników do wykupienia subskrypcji w planowanym nowym płatnym serwisie. Google poinformował jednak Wirtualnemedia.pl, że nie ma takich planów. - Priorytetem YouTube jest dostarczenie użytkownikom jak najlepszej usługi. Nie planujemy zwiększenia obciążenia reklamami platformy YouTube - wyjaśnia Piotr Zalewski z Google Polska.
więcej
|
Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji
Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach.
więcej
|
|
|
Prezes BGŻ BNP Paribas osobiście przeprosił Wardęgę za nieprofesjonalną obsługę. "Serdeczny, ludzki gest"
Znany youtuber Sylwester Wardęga publicznie wyraził negatywną opinię o poziomie obsługi w banku BGŻ BNP Paribas. Na publiczny post twórcy, zamieszczony na profilu marki, odpowiedział z prywatnego konta prezes Przemysław Gdański. Zdaniem ekspertów ds. komunikacji to miły, serdeczny gest, pokazujący markę z ludzkiej strony. BGŻ BNP Paribas wpisem prezesa przekuła potencjalnie kryzysową sytuację w pozytywne publicity - komentują dla portalu Wirtualnemedia.pl Agata Dondajewska, Marta Górnicka, Katarzyna Pastuszka i Rafał Sałak.
więcej
|
Bartłomiej Drywa: z Cyfrowego Polsatu na szefa Jet Story
Bartłomiej Drywa po ponad siedmiu latach odszedł z grupy kapitałowej Cyfrowy Polsat, w której pełnił funkcję dyrektora ds. relacji inwestorskich. Objął funkcję CEO w firmie Jet Story.
więcej
|
|
|